Da li si ti video automobil?

Ili samo Golfa
Da, ucestvovao sam u proizvodnji automobila, istina ne na trapu..ali znam sta je sta... pri konstruisanju.
Moguci su jednostavni sklopovi, moguca je i osovina sa dva tocka, kao na decijim triciklima. Samo je pitanje gde se koristi.
Sto se lakih materijala tice, postoji balsa, postoji aluminijum, postoji titan..ali ne u koncepciji VW-a.

Oni bi da jos jeftinije..malo lazu...odnosno zabasuruju, i jajare..
Oni su ocito razvijali marketing managere, vise nego konstruktore. Pa neka, citacemo veste pamflete, ali me nece ubediti da treba da se preplacuju, pod jedan, njihove lose koncepcije pojedinih vozila sa kojima prezentuju navodnu nisku cenu, NAMERNO dovodeci vecinu kupaca u zabludu, da je "konstrukcija" takva kakva je, nesto izuzetno, i treba da kosta 15+ hiljada evra.
Pod dva, tesko da ce me ubediti da je 11 kila lakote, strasan benefit, mnogo veci od lezanja u krivinama..
Pa ja 15 kila izgubim nakon zimskih carolija

Golf
klotara je prevarna marketinska radnja, da bi imali "jedinku" ili "pocetak palete" u niskoj ceni, niskoj za predvidjenu orgiju cene golfa, a musterije ce gledati meso i jesti kupus. Misleci da je to "onaj isti od 25000, samo sa par dzidza manje, malo slabijim motorom..ali sve ostalo..."..pa nije, MNOGO je manje. TO nisu dva slicna automobila, to su dva automobila sa istom skoljkom i plastikama..
Dosta je nepismenih(tehnicki, naravno), dosta je nezainteresovanih, a bogami, nije ni mali broj obozavalaca bedza

Elementi prevare su vredni pokusaja.
I to je formula uspeha. A da li je kvalitet, pa nije, za tu cenu nije. To su vozila koja imaju 2000 evra benefita u odnosu na vozila od 10-11 hiljada evra. A ne 5-6000.
I da je "kvalitet" i da "tako treba", pa zaista me nece ubediti njihov sastavljac vestih pamfleta o "excelent" benefitima..pa imamo mi nase politicare za besomucne lagarije..
Svetski mediji se vec stidljivo priupuitkuju, o skrivenoj zadnjoj gredi, da li je "retrogradni" potez ili nesto drugo, neki nezavisniji uspeju da izbace i rec "shame"..
Stvar je sveza, moje je da pojasnim da je to "korak unazad" po pitanju konstrukcije, kada je "izbacivana" sa MK4, bilo je pompezno najavljivanje velikog napretka u vesanju i drzanju, "prevazidjeni problemi" podizanja zadnjeg tocka u krivini(inace specijalitet zadnje grede), napredak, razvoj, german inzenjering....a sad? Mac? Da se malo vratimo staroj dobroj trokolici, "pokrice" to marketing..
Pa neka se pokrivaju za svoje pare. Moje je da
upozorim, ne da volim ili mrzim..
Poz
P.S.
Zadnja greda. Posmatrati zadnji tocak. I porazmisiti sta bi ESP "radio" uopste sa njim..da ne spominjem da li mu je bitno i da ima disk..kada je u vazduhu, nista mu nije bitno..
http://www.youtube.com/watch?v=exl6WhLlVsA
E sad, da sam manaher(manager+maher) iz VW-a, rekao bih da je u pitanju "veliki benefit stednje zadnjih guma, narocito na krivudavim putevima"..
