Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628894 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 21:38 - pre 135 meseci
Na koju foru su tolike cene u Fr? Jos slovenija ima jedne od visih taksi za uvoz automobila... Ne znam da li su poceli novi clio da pakuju u Novom Mestu?
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.03.2013. u 22:50 - pre 135 meseci
da se umešam u priču:

Clio je ovde oko 11000 za Expression sa 1.2 atmo motorom
sa 0.9 turbo je oko 800 Eura više, bez metalika.

Reno je u Srbiji dosta jeftiniji nego u Sloveniji, kao i drugi uostalom.

Srbija je u poslednje vreme jedna od država sa najjeftinijim novim vozilima u Evropi
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 10:22 - pre 135 meseci
Citat:
Nemanja:
Ako moze i meni odgovor samo na ovo, i vise necu ...
Zasto je razlicita konfiguracija zadnjeg oslanjanja kod Golfa belosvetska prevara, u koju su ukljuceni Vatikan, Trilaterarna komisija i sl., a kod Aurisa, automobila istog segmenta, iste cene ( priblizne ) koji takodje ima razlicitu konfiguraciju za slabije i jace motore, obicna stavka u konfiguraciji ? Da se ne radi tu o necemu drugom?
I zasto treba slepo gledati sta pise u tehnickim detaljima, prema kojima su i kineski telefoni od 3.000 din superiorniji od IPhone-a, jer imaju dve kartice, sva moguca povezivanja, hvataju Ruske i Americke satelite, dok IPhone ima od osobina samo ono sto ima , ali to RADI za razliku od kineskih telefona.



Niko nije spominjao ni Vatikan ni Iluminate ni "beli svet"

U pitanju je igra marketing managera, i prezentovanje prakticne degradacije u koncepciji, koja se opravdava mutnom pricom i parolama.

Normalno je da se "torzija" radi od "specijalnih", inace opstepoznatih opruznih celika..jos od stare bube..

Ociglednno poturanje jeftine koncepcije u relativno skup automobil. Ako je tako "dobro" i konforno imati torziju, zasto je nisu zadrzali i na modelima preko 90KW? Imali bi znacajnu ustedu u tezini i potrosnji, benefit u ubrzanjima...bla..bla

Eto, umesto da MENE pitate smejurije, pitajte se sami zasto taj dragulj od torzije nije na modelima preko 90kw

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 13:12 - pre 135 meseci
A ko to kaze da nije?

Taj dragulj se pored Megana od 260 Konja, nalazi i na trkackom automobilu za penzionere od 100 i kusur kilovata, zvanom Hondi Civic HB 1.8i i na jos niz drugih vozila, da sad ne spominjem sve redom.

I uopste nije vazno, ponavljam, kako se sta zove vec je vazno kako je to napravljeno. I medju multilinkovima postoje traljava resennja kao sto to postoji i medju torzijama.

Zasto ga VW stavlja na pojedinim modelima nema nikakve veze sa bilo kakvim prevarama kako to zelis predstaviti, a ja cu debelo nagraditi onog ko dokaze da je multilink na vozilima do 100 kw u segmentu malih i srednje teskih vozila, bolji od vozila sa drugim tipom vesanja. Ne to da mu se nesto vise svidja, vec da je to bolje.

Osim toga, garantijem da vecina (velika vecina) onih koji se busaju u prsa kako poznaju automobile nece nikada pogotiti sta voze u donjem postroju ako prethodno ne procitaju sta je o vozilu napisao.

Sto se mene licno tice, ako bi mi na raspolaganju bilo da biram izmedju ova dva tipa vesanja, uvek bih se odlucio za ono prostije, u konkretnom slucaju za polukrutu torziju, ali to ne znaci da je ona bolja ili losija. To samo znaci da se meni licno vise dopada i da ne volim da vidim raspecene tockove kada se automobil opteredi nomimalnim teretom.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 16:13 - pre 135 meseci
Nije stvar u licnom izboru, vec da diskutujemo na sva usta hvaljenu koncepciju. Megan RS se trudi, ali svakako nece biti najboji. I dobio je kritike za to sto je ubaceno. Takodje i pohvale za ono sto valja.
Malo drugacije nego VW, oni zele pohvale i da se sami hvale, mane kriju kao zmija noge, ni u ludilu ne bi uradili recall na vozilima starim sedam godina, ne zato sto nije bilo potrebe(pumpe, termostati, maseni senzori) vec zato sto ih zabole za kupca..neka kupuju sta im fali.

http://www.autozine.org/Archive/Renault/new/Megane_III.html

Citat:
...Although its torsion-beam rear suspension is not an optimum choice...


I jos

Citat:
Another weakness is its 6-speed manual gearbox. Its gearshift is vague, and its throw is too long. A shame that Renault claimed the gearbox is new.


Laud end clear, glasno i jasno, kritika u glavu, pa razmisljajte..

Tako da ti je primer ocito za kritiku..

Torzija ima i na lakim kamionima, nije stvar u izdrzljivosti, vec u geometriji i ponasanju trapa. Neko ko pretenduje da bude na pijedestalu, ne treba sebi da dozvoljava jajarenje.

Ovako je OK, ali mu je OSREDNJOST koncepcije glavna osobina. Ocito se malo razmisljalo o automobilu, a previse o profitu, po svaku cenu..
No njihov sram, shame, a vreme nece igrati u korist VW-a, makar se kartelizovali koliko zele.

Vec se i fanovima uskracuje puno, sve su tezi swap-ovi, MQB platforma nema prostora za izmene motora i eksperimentisanje korisnika, delovi motora su modularni, tesko ce aftermarket podrzati bas sve u sirokom rasponu...kao sto je bio slucaj do sada..
Sve manje zabave, za sve vise bljuvanja novca.

Ozbiljnim fanovima, i VW-a i automobilizma se ne mogu poturiti mufljuzarije..

Obicnim korisnicima moze, narocito onima kojima je vaznija prazna pepeljara i ulickan enterijer, nego poboljsanje trapa, auspuha..ili vec neka druga igrarija..

Pzo
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 17:58 - pre 135 meseci
^Zahvaljujem se na odgovoru, ali opet nisam cuo ono sto me je interesovalo : zasto je zadnja greda boljka Golfa i prevara kupaca a nije prevara kupaca Aurisa - 1.4 D i 1.33 B - greda, 2.0 D i 1.6 B - multilink ?

Recimo, kada je prijatelj iz Srbije prvi put usao u mog Golfa, prvo me je pitao da li ima touch screen ? ( to je bilo jos pre pojave sedmice ). I kaze i on je prosle godine mislio da kupi Golfa, ali je obavezno trazio sa vecim ekranom u boji. Za zadnju osovinu, mozete da mislite, nije me uopste pitao, mada jeste multilink.
Verovatno je to isto slusao neko na bilo kojoj poziciji u VW-u, i upalila se sijalica i lupila o plafon Golfa iznad glave. Za one koji znaju sta je multilink (2%), ostavljene su ostale verzije ... a svi znaju sta je touchscreen. To je sasvim ocekivan potez.

Drugo je problem projektovana cena kostanja, o kojoj je vec govorio @Zarko. U Nemackoj, Francukoj, Holandiji je normalno da se kupuju bolje opremljena vozila C-klase od 30.000 evra. Za osnovne verzije se daje tu oko 20.000e. I pri tome jednostavno sve ove Kie, Hyundai-i i sl ni ne ulaze u razmatranje ... Oni su se razmahali na istocnim trzistima gde su kupuju vozila od 10-15k evra. I sada ne mozemo mi iz Srbije govoriti da je grozdje kiselo, zato sto ne mozemo da se ispruzimo do njega...

Apropo konfiguracije, vozio sam na probnoj voznji i Mk6 1.4 TSI 140 KS... i sasvim se drugacije ponasa od mog Golfa, mada oboje imaju isto multilink... jednostavno, setup ogibljenja je potpuno drugaciji, sportskiji, tvrdji, jos je bila verzija sa tri vrata... Ali to je nesto sto se ne moze videti iz tehnickih podataka, mora se provozati.

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 18:06 - pre 135 meseci
VW je prodao samo prosle godine vise od 9 milona vozila.

Sta mislite koliki je medju njima procenat fanofa? Pardon, pro-promila?

Fanovi su posebna vrsta ljudi kojima da napravis auto od suvog zlata i dijamanata opet nesto nece valjati. Zato oni nisu nikakv reper ni po kom pitanju.


Nazivati RenoRacing razvojni tim neznalicama, je malo previse drsko. Ako jednom krajnje sportskom automobilu poput na primer Nissan JUKE DIG Turbo-a





ne smeta torzija pozadi, zasto bi to smetalo jednom narodnom automobilu, Golfu u najosnovnijem paketu?

Za one sa mao vise novaca na raspolaganju stoji paleta modela i varijanti, najvise u klasi (najvise i van klase), pa ako im je bas stalo da se nesto zove tako i tako (samo da se zove jer velika vecina ne poznaje ni sustinsku ni prakticnu razliku), neka izaberu; sve do GTI-a.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 19:11 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Ako jednom krajnje sportskom automobilu poput na primer Nissan JUKE DIG Turbo-a




ne smeta torzija pozadi, zasto bi to smetalo jednom narodnom automobilu, Golfu u najosnovnijem paketu?

Za one sa mao vise novaca na raspolaganju stoji paleta modela i varijanti, najvise u klasi (najvise i van klase), pa ako im je bas stalo da se nesto zove tako i tako (samo da se zove jer velika vecina ne poznaje ni sustinsku ni prakticnu razliku), neka izaberu; sve do GTI-a.

LoL!

Daklem, na slici Nissan Juke-R, tj. nakaza nesretnog parenja Nissana Juke i Nissana GT-R, a podaci od modela sa 1.6 litarskim DIG Turbo motorom . Sem toga odakle ti informacija da je to vozilo krajnje sportski automobil?

P.S. Taj (DIG Turbo powered) krajnje sportski automobil zapravo ovako izgleda.

 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 19:13 - pre 135 meseci
Meni je taj Juke prelep.
Gde god ga vidim po gradu odusevim se :)
Al nikad nisam trazio po netu karakteristike motora...
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 20:25 - pre 135 meseci
LOL
Nissan Juke R nakaza sa motorom od gtr i 545ks koji od 0-100km/h predje za 3s. Pocetna cena od 500.000e.Poz.
P.S. Jel' to neko rekao nakaza???
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 20:35 - pre 135 meseci
Juke sa motorom od gtr košta kao 4 gtr-a? A da je ružan, jeste, ali ima neku dopadljivost, i hijararhiju :-D kao Bull terijer, cayenne, Mercedes benz G..
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 21:04 - pre 135 meseci
Sad sam upravo gledao na netu zanimalo me. Da ne postavljam tekst na francuskom je.Bice u 25 primeraka ta serija i ta cena pola miliona. Poz
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
..48.62.wireless.dyn.drei.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 21:07 - pre 135 meseci
Nissan je samo narucilac posla, a proizvodeni su u jednoj radionici za izradu trkackih automobila.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 21:13 - pre 135 meseci
Nebitno kako izgleda, poenta je nesto sasvim drugo ali to pri3rak po starom obicaju kao da padne s Marsa kada nesto napise. Ubuduce mu brisem postove ako primetim da nije procitao bar 3 poslednje stranioce , a ovde nije procitao ni 3 posta.

Nissan Juke-R jeste sportki automobil, i to izrazito sportski sa najkrucim mogucim vesanjem koje postoji.




Ako je nekom blizi Opel, Astra OPC ima takodje torziju otpozadi. Doduse pojacanu sa 2 dodatna stabilizatora, ali torzija je toprzija:




-------------------------


Citat:
Nemanja:
Nissan je samo narucilac posla, a proizvodeni su u jednoj radionici za izradu trkackih automobila.


Dabome trkackih automobila, ali da bi to neko znao, prethodno treba nesto da procita.

 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 22:28 - pre 135 meseci
juke je jedan od retkih sada zbog kojeg bih prebolio alfe :). Nema veze sto ima to sto nema na zadnjem trapu ili gde vec, sto sluzi pojma nemam cemu, a znam da je tvrdo ili kruto :)
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 22:40 - pre 135 meseci
Citat:
Zarko Silic: Nebitno kako izgleda, poenta je nesto sasvim drugo ali to pri3rak po starom obicaju kao da padne s Marsa kada nesto napise. Ubuduce mu brisem postove ako primetim da nije procitao bar 3 poslednje stranioce :D, a ovde nije procitao ni 3 posta.

Nissan Juke-R jeste sportki automobil, i to izrazito sportski sa najkrucim mogucim vesanjem koje postoji.


Jel ovo "Juke" ili "Joke"? :)

Kolko komada su prodali? Nula?

Nissan GTR u potpunosti razumem i taj auto zaslužuje poštovanje. Ali šta je Japanski pisac hteo da kaže sa ovim "Juke R"? Da potrošite 500.000 evra na auto kojeg će brutalno unakaziti maltene tri puta jeftiniji porše? ili šest puta jeftiniji GTR iste fabrike?
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 22:45 - pre 135 meseci
pa dobro nije fora samo u brzini. Neko voli da fura i "crvene cipele"
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 22:48 - pre 135 meseci
@ventura,

ni ti nisi citao prethodne postove pa zato ne znas zasto je ovaj bolid od auta uopste spomenut.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-12.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 22:57 - pre 135 meseci
I meni je odvratan, ali nije bas unakazio serpu posto je do 100 stigao pre njega.. al inace je auto cirkus teski.. jos ako ima torzije nazad onda je stvarno krs :)))
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.03.2013. u 23:12 - pre 135 meseci
Juke je za one koje kupuju najcrvenije cipele i racionalnim ljudima je potpuno neinteresantan.

Ali GT-R je nešto sasvim drugo, mada se i on u poslednje vreme nalazi u sve većim problemima.

Razlog je što se danas osim svakovrsne udobnosti i univerzalnosti, za neveliku razliku u ceni mogu dobiti i brutalne performanse, čak jače od njegovih:



 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628894 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.