Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119717 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.01.2008. u 09:02 - pre 198 meseci
Cao Pandisti,
muci me jedna nepoznanica.
da li je u pitanju neki problem ili tako treba da bude?
Cesto se na mojoj Pandi u ekspanzionoj boci sistema za hladjenje cuje
krkljanje, pitao sam komsiju majstora i on kaze da je to normalno jer se prilikom
pritiska tu vraca tecnost. Da li je on u pravu ili ne odgovorite mi. Unapred hvala
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.01.2008. u 10:20 - pre 198 meseci
Pozdrav Veljo, evo mog skromnog komentara povodom krkljanja:

Napominjem da nisam majstor, ali ponesto se i sam trudim. Elem ekspanzioni sud sluzi da prihvati visak rashladne tecnosti iz sistema za hladjenje mortora, koji nastaje zato sto se prilikom zagrevanja tecnosti, ta tecnost siri (kao i sve ostale materije, koje prilikom zagrevanja krenu u ekspanziju, pa otuda i naziv ekspanzioni sud) pa da ne bi sirenje stvorilo preterano veliki pritisak u sistemu (vise tecnosti u istoj zapremini=veci pritisak), onda taj ``visak`` odlazi u ekspanzionu posudu. Panda za razliku od nekih drugih vozila *na primer yougo, kec itd, ima zatvoreni sistem hladjenja. Recimo yougo i kec na hladnjaku imaju cep sa feder-ventilom, koji u slucaju preteranog pritiska pusta pritisak napolje (cep sa ventilom=otvoreni sistem) dok Panda na hladnjaku nema taj cep=zatvoreni sistem hladjenja. Drugo Panda stalno vitla tecnost za hladjenje kroz ceo sistem, pa to znaci i kroz ekspanzioni sud (yougo to ne cini, vec mu ekspanzoni sud samo sluzi za prihvatanje viska tecnosti). No bez obzira na ovo, tu ne bi trebalo da se cuje neko znacajno krkljanje, odnosno trebao bi da postoji protok, ali ne uz neko izrazito krkljanje. Mislim da je kod tebe uglavnom sve u redu, ali bih proverio uzroke krkljanja, koji po meni mogu nastati iz jednog od sledecih razloga
Proveri cep ekspanzione posude, da li dobro dihtuje na posudu (gumica), i da li je dobro uhvatio-skroz zasrafljen. Ako tu ima fals vazduh onda to moze biti uzrok krkljanja, a to nije dobro jer bi pritisak u sistemu hladjenja trebao da bude cca 1 bar. Ako taj cep ne dihtuje onda je pritisak nizi, pa je to uzrok krkljanja, a moze uticati i na smanjenu efikasnost sistema za hladjenje.
Drugo, proveri nivo rashladne tecnosti (na hladnom motoru) koji treba da je izmedju oznaka za min i max (totalno hladna masina). Ako je nivo nizak, onda se prilikom kruzenja tecnosti, zbog niskog nivoa u posudi to moze manifestovati i kao krkljanje.
Treca stvar za proveru bi bila mogucnost da prilikom prethodne zamene nije do kraja ispusten vazduh iz sistema za hladjenje, pa u tecnosti postoje mehurici koje pumpa gura kroz sistem, pa oni krkljaju u posudici. Ako je ovo slucaj onda na hladnoj masini treba proveriti ventil na hladnjaku koji sluzi za ispustanje vazduha, da li prilikom dolivanja tu curi tecnost, sto je ok, ili dok dolivas polako tecnost tu i dalje izlazi vazduh. Nekada se ovaj problem javi samo zimi, kada se koristi grejac kabine, pa u njemu ima zaostalog vazduha, a i grejac kabine po prospektu ima ventil za ispustanje vazduha, ali to oos nisam provalio gde je, pa i tu treba ispustiti vazduh.
Svakako sve navedeno treba proveriti, jer bilo koji od navedenih nedostataka ako oni uopste postoje kod tebe, treba odmah otkloniti. Steta je sto crevca koja ulaze u ekspanzionu posudu nisu providna, tako bi se lako uocilo postojanje mehurica.
Nadam se da je kod tebe sve ok, ali ipak proveri ovo sto sam naveo kao moguce uzroke
Pozdrav

 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.01.2008. u 11:27 - pre 198 meseci
Aco hvala na savetu
Mislim da si u pravu , jer ovo krkljanje sam primetio sad u zimskom periodu
u letnjem ga nije bilo.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.01.2008. u 12:01 - pre 198 meseci
Makso, hvala ti na brzom odgovoru, nisam bio u mogućnosti da ti odgovorim brzo kao ti meni, za odgovore vidim potrudio se i prestigao me tehno-guru Aca (Kuntalo je spirit-guru), pikslu možeš naći na nekom auto-otpadu, mislim da u su Vinogradskoj dobili neke krševe, najbolje bi bilo da odeš kod njih. Neverovatno mi je da voziš pandu to godište, u kakvom je stanju limarija, ima li plastična podkrila, da li je vešanje tvrdo ili meko, daj neku sliku? Video sam jednu pandu, parkiranu kod kafane Banja u General Ždanovoj, 750 ccm, 250.000 km na cajgeru, ima platno umesto zadnjeg sedišta, odlično izgleda, nigde nije trula. Za Velju, postoji još jedna mogućnost, a to je da ti je oštećen dihtung glave, pa ti nabija pritisak i mehuriće u sistem, proveri, nadam se da nije to. Pozdrav!!!
 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.137.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.01.2008. u 15:48 - pre 198 meseci
Neverovatno mi je da voziš pandu to godište, u kakvom je stanju limarija, ima li plastična podkrila, da li je vešanje tvrdo ili meko, daj neku sliku?

Sliku stavljam cim se razvedri malo, limarija je u extra stanju, vrata su joj bila rak-rana (moguce da ih je prethodni vlasnik malo udario), ali sam ih sredio i sada su kao bombona...

Jos jedna mana za Pande:
Skupi amortizeri, ali zato ih pravi cak i Kayaba...

A za Acu, ovo sto si pisao o sistemu za hladjenje se odnosi na vase (mladje) Pandice, moja ima cep na hladnjaku...Pa bih zamolio da ljudi napisu na koji model Pande misle, ipak se proizvodila 22-23 god...Pozdrav!!!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.01.2008. u 14:54 - pre 198 meseci
Dođe mi da lupam glavu o zid kad vidim ovakve stvari... Gledajte šta Britsi kupuju za =50.00 funti cirka (znači PEDESET FUNTI!!!)...

http://www.fiatforum.com/panda-classic/128749-pics-panda.html

Pozdrav (uz uzdah) svima!

[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 09.01.2008. u 19:40 GMT+1]
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.124.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.01.2008. u 15:17 - pre 198 meseci
Citat:
maksabj: Neverovatno mi je da voziš pandu to godište, u kakvom je stanju limarija, ima li plastična podkrila, da li je vešanje tvrdo ili meko, daj neku sliku?



Evo slike, ako uspem...


Uspeo sam...Danas posle posla sam slikao, telefonom, malko je prljava Panda, ali se nadam da vidis sta te zanima...Pozz...

Rasplakao si me Kuntalo...:-(

[Ovu poruku je menjao maksabj dana 09.01.2008. u 16:29 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao maksabj dana 09.01.2008. u 19:25 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 06:22 - pre 198 meseci
Makso, ovo je original sa starom maskom, raritet. Ništa bolje ne izgleda moja, a još je prljavija. Kuntalo, dok je ovih u Kragujevcu mi ćemo voziti ovakve automobile, po ovoj ceni. Direktno zavlačenje ruke u džep. Pozz.

[Ovu poruku je menjao inspkluzo dana 10.01.2008. u 09:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 07:19 - pre 198 meseci
E pa posto je neko pominjao da uvek naglasimo o kom modelu se radi, evo Vam liste svih mogucih modela koji su bili radjeni tokom svih tih godina proizvodnje sa naznakom raspona godina proizvodnje i kubikazama motora:
Modello Versione Allestimento CV Cilindrata cm³ Dal aluminium Velocità note e particolarità:
30 30 652 1980 1982 115
30 30 652 1982 1984 115
30 S 30,652 1983 1986 115
30 L 30,652 1984 1986 115
30 CL 30,652 1984 1986 115
30 CL college 30,652 1984 1986 115 Carrozzeria bicolore (Grigio Chiaro Met./Grigio Scuro Met. - Marrone Chiaro Met. - Marrone Scuro Met.) - È la great series of Speciale Limitata nella storia depression Panda
30 S 30,652 1983 1986 115
30 Van 30,652 1982 1984 115
30 L GT Giannini 37,652 1984 1986 130
30 L sport Giannini 39,756 1984 1986 140
30 S skirt Moretti 30,652 1983 1986 115 Decapottabile
34 34 843 1982 1984 125
34 34 843 1984 1986 125
34 Pink 34,843 1984 1985 125
34 Bianca 34,843 1984 1985 125
34 Nera 34,843 1984 1985 125
45 45 903 1980 1982 140
45 45 903 1980 1982 140 Sedile posteriore sdoppiato
45 45 903 1982 1984 140
45 Bianca 34,843 1984 1985 125
45 Nera 34,843 1984 1985 125
45 F.M. 34,843 1984 1985 125
45 Pink 45,903 1984 1985 140
45 S Pink 45,903 1984 1985 140
45 S 45,903 1982 1986 140
45 S skirt Moretti 45,903 1983 1986 140 Decapottabile
45 CL 45,903 1984 1986 140
45 CL V.I.P. 45,903 1985 1986 140 Carrozzeria bicolore (Grigio Chiaro Met./Grigio Scuro Met. - Marrone Chiaro Met. - Marrone Scuro Met.) - Corrispondente alla versione 30 CL college
965 A.B. 4x4 48,965 1983 1985 135
965 A.B. 4x4 Pink 48,965 1984 1985 135
965 A.B. 4x4 Nuova Panda 48,965 1985 1986 135 Carrozzeria bicolore (Rosso/Nero, Verde/Nero, Bianco/Nero); proiettori di profondità; interni specifici; livrea sulla fiancata. A richiesta: tetto apribile e portapacchi; interni misti tessuto/finta pelle oppure finta pelle nera con inserti rossi; cinture di sicurezza rosse anteriori fornite di series, posteriori con miniarrotolatore A richiesta.
965 A.B. 4x4 skirt Moretti 48,965 1983 1986 135
750 A.B. Young 34,769 1987 1990 125
750 A.B. Young 2 34 769 1990 1990 125
750 A.B. Young 34,769 1990 1991 125
750 A.B. Young 34,769 1991 1993 125
750 A.B. Fun 34,769 1989 1991 125
750 A.B. Italia ' 90 34 769 1989 1991 125 Tinta unica (bianco) compresi i paraurti. Interni azzurri come la squadra di calcio nazionele
750 A.B. Bianca 34,769 1990 1991 125
750 A.B. Nera 34,769 1990 1991 125
750 FIRE Sergio Tacchini 34,769 1989 1991 125 ink metallizzate specifiche (Blu Scuro Met., Verde Scuro Met.), OD interni di colore Verde. Optionals: appoggiatesta posteriori
750 FIRE Cafè 34,769 1992 1993 125 ink metallizzate specifiche (Blu Notte Met., Marrone Scuro Met., Bordeaux Met.), doppio tetto apribile color avana OD interni speciali in velluto della medesima tinta
750 FIRE Perfect 34,769 1992 1993 125
750 FIRE Estivale 34,769 1992 1993 125
750 FIRE Top Ten 34,769 1992 1993 125
750 FIRE Pink 34,769 1992 1993 125
750 FIRE Green 34,769 1992 1993 125
750 FIRE L L 34,769 1986 1989 125
750 FIRE L Fun 34,769 1986 1989 125
750 FIRE L Dance 34,769 1986 1989 125
750 FIRE L Adria 34,769 1987 1988 125
750 FIRE CL CL 34,769 1986 1989 125
750 FIRE CL Shopping 34,769 1989 1991 125
750 FIRE CL Italia ' 90 34 769 1990 1990 125 Tinta unica (bianco) compresi i paraurti. Interni azzurri come la squadra di calcio nazionele
750 FIRE S 34,769 1986 1991 125
750 FIRE S Italia ' 90 34 769 1990 1990 125 Tinta unica (bianco) compresi i paraurti. Interni azzurri come la squadra di calcio nazionele; decapottabile, con tettino into tela anteriore separato dal resto della capote (bianca)
750 FIRE CLX 34,769 1991 1994 125
750 FIRE Van 34,769 1986 1989 125
750 FIRE Van 34,769 1989 1992 125
900 A.B. Dance 45,903 1989 1990 140
900 A.B. Bella 45,903 1989 1991 140
900 A.B. new Dance 45,903 1990 1991 140
900 A.B. i.e. Dance 41,903 1991 1992 140
900 A.B. i.e. Racing 41,903 1991 1992 140
900 A.B. L i.e. 39,899 1992 1994 135
900 A.B. i.e. 39,899 1994 1998 135
900 A.B. i.e. Young 39,899 1994 1996 135
900 A.B. i.e. Young 39,899 1998 2000 135
900 A.B. i.e. Young Ciaoweb 39,899 1998 2000 135 Carrozzeria bianca decorata there Ugo Nespolo (adesivi removibili) - Commercializzata come Fiats CiaoPanda/Legata ad un concorso; non riservata alla vendita
900 A.B. i.e. Jolly 39,899 1996 1998 135
900 A.B. i.e. Hobby 39,899 1998 2000 135
900 A.B. i.e. Regime valley 39,899 1992 1993 135 ink metallizzate specifiche (Blu Scuro Met., Verde Scuro Met.), OD interni A strisce tricolori
900 A.B. i.e. Cafè 39,899 1992 1993 135 ink metallizzate specifiche (Blu Notte Met., Marrone Scuro Met., Bordeaux Met.), doppio tetto apribile color avana OD interni speciali in velluto della medesima tinta
900 A.B. i.e. CLX 39,899 1994 1996 135
900 A.B. Van i.e. 39,899 1992 1994 135
900 A.B. Van i.e. Citivan 39,899 1994 2000 135
1,0 FIRE 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE 45,999 1989 1991 145
1,0 FIRE Sergio Tacchini 45,999 1989 1991 145 ink metallizzate specifiche (Blu Scuro Met., Verde Scuro Met.), OD interni di colore Verde. Optionals: appoggiatesta posteriori
1,0 FIRE L 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE L Dance 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE L i.e. 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE L i.e. 45,999 1991 1993 145
1,0 FIRE S 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE S i.e. 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE CL 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE CL Ponte 45,999 1989 1991 145
1,0 FIRE CL Shopping 45,999 1989 1991 145
1,0 FIRE CL i.e. Shopping F.M. 45,999 1989 1991 145
1,0 FIRE CL i.e. 45,999 1986 1989 145
1,0 FIRE i.e. 45,999 1992 1993 145
1,0 FIRE i.e. CLX 45,999 1991 1993 145
1,0 FIRE CL i.e. Fantasia 45,999 1989 1991 145
1,0 FIRE i.e. Pop 45,999 1992 1993 145
1,0 FIRE i.e. Navy BlueBay 45,999 1992 1993 145 Tettucio apribile in vetro; interni di colore azzurro cielo
1,0 FIRE i.e. Brio 45,999 1992 1993 145
1,0 FIRE i.e. Cafè 45,999 1993 1994 145 ink metallizzate specifiche (Blu Notte Met., Marrone Scuro Met., Rosso Bordeaux Met.), doppio tetto apribile color avana OD interni speciali in velluto della medesima tinta
1,0 FIRE i.e. Eleganza 45,999 1993 1994 145 ink metallizzate specifiche (Blu Notte Met., Marrone Scuro Met., Rosso Bordeaux Met.), doppio tetto apribile color avana OD interni speciali in velluto della medesima tinta
1,0 FIRE i.e. Cosi 45,999 1993 1994 145 ink metallizzate specifiche (Blu Notte Met., Marrone Scuro Met., Rosso Bordeaux Met.), doppio tetto apribile color avana OD interni speciali in velluto della medesima tinta
1,0 FIRE i.e. Regime valley 45,999 1993 1994 145 ink metallizzate specifiche (Blu Scuro Met., Verde Scuro Met.), OD interni A strisce tricolori
1,0 FIRE i.e. Jolly 45,999 1996 1998 145
1,0 FIRE i.e. Hobby 45,999 1998 2000 145
1,0 FIRE i.e. Young 45,999 1998 2000 145
1,0 FIRE i.e. Dance 45,999 1996 1998 145
1,0 FIRE i.e. Malicia 45,999 1993 1994 145 Paraurti in tinta con la carrozzeria
1,0 FIRE i.e. Estivale 45,999 1993 1994 145 Paraurti in tinta con la carrozzeria
1,0 FIRE i.e. Green 45,999 1993 1994 145 Paraurti in tinta con la carrozzeria
1,0 FIRE i.e. Pink 45,999 1993 1994 145 Paraurti in tinta con la carrozzeria
1,0 FIRE Van i.e. 45,999 1991 1994 145
1,0 FIRE 4x4 45,999 1986 1989 130
1,0 FIRE 4x4 Sisley 45,999 1987 1989 130 ink metallizzate specifiche (Verde Tropico Met., Grigio Quartz Met., Rosso Bordeaux Met., Azzurro Met.), Inclinometro OD interni speciali in velluto. Calandra in tinta con la carrozzeria
1,0 FIRE 4x4 Trekking 45,999 1989 1991 130
1,0 FIRE 4x4 i.e. 45,999 1986 1991 130
1,0 FIRE 4x4 i.e. S 45,999 1986 1991 130
1,0 FIRE 4x4 i.e. Trekking 45,999 1991 1996 130
1,0 FIRE 4x4 i.e. CLX 45,999 1991 1996 130
1,0 FIRE Selecta 45,999 1991 1993 132
1,1 FIRE i.e. Selecta 50 1108 1991 1995 150
1,1 FIRE i.e. Selecta 54 1108 1995 1998 150
1,1 FIRE i.e. 50 1108 1992 1994 150 Tachimetro con fondo scala 180
1,1 FIRE i.e. S 50 1108 1992 1994 150 Tachimetro con fondo scala 180
1,1 FIRE i.e. MPI Young 54 1108 2001 2003 150 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE i.e. MPI hobby 54 1108 2001 2003 150 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE i.e. MPI college 54 1108 2001 2003 150 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino; vernice metallizzata di series (Nuova tinta esclusiva: l'azzurro astrale)
1,1 FIRE i.e. MPI Van Citivan 54 1108 2001 2003 150 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE i.e. MPI Van 54 1108 2001 2003 150 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE 4x4 i.e. 50 1108 1992 1995 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. 54 1108 1995 1998 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Trekking 50 1108 1992 1995 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Trekking 54 1108 1998 2000 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. MPI Trekking 54 1108 2001 2003 135 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE 4x4 i.e. MPI Climbing 54 1108 2002 2003 135 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino; nuovi interni in velluto Bordeaux; mozzi liberi posteriori
1,1 FIRE 4x4 i.e. Country club 50 1108 1992 1995 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Country club 54 1108 1995 1998 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Val D'Isère 50 1108 1992 1995 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Val D'Isère 54 1108 1995 1998 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Runway Noire 54 1108 1995 1998 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. Van 54 1108 1995 1998 135
1,1 FIRE 4x4 i.e. MPI Van Citivan 54 1108 2001 2003 135 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,1 FIRE 4x4 i.e. MPI Van 54 1108 2001 2003 135 Tappo del serbatoio carburante nascosto there UN sportellino
1,3 D 37 1301 1986 1989 130 Disponibile solo in allestimento L
1,3 D 37 1301 1989 1990 130 Disponibile solo in allestimento CL
1,3 D Van 37 1301 1986 1990 130

===============================================
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 08:07 - pre 198 meseci
Tehno-guru nema šta!!!! POzz!!
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 08:19 - pre 198 meseci
Da li postoji razlika izmedju PARAFLU UP i PARAFLU 11
Ako postoji koja je.
Ja sam na NET-u nasao da je Paraflu UP na bazi monoetilen glikola a Paraflu 11 na bazi
etilen glikola, pa ne znam da li ova dva antifriza mogu medjusobno da se mesaju.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 08:38 - pre 198 meseci
Veljo, meni je objašnjeno da je Paraflu UP crvene boje (11 je plave) i nije agresivan za sisteme hlađenja, pa se ne mora menjati svake dve godine, što nije slučaj kod 11, ne mogu se mešati i ako menjaš 11 sa UP ili obrnuto moraš isprati sistem! POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.01.2008. u 08:48 - pre 198 meseci
Ima 3 tipa rashladne tecnosti PARAFLU i to:

PARAFLU UP
PARAFLU 11
PARAFLU 11 F.E.

Paraflu UP ima u sebi 91-96% etilenglikola ostalo je destilovana voda
PARAFLU 11 u sebi ima 90-95% etilenglikola, 4% sode bikarbone i ostalo do 100% je destilovana voda
PARAFLU 11 F.E. u sebi ima 30-60% etilenglikola, 3% sode bikarbone , 0.2% sodium nitrita i ostatak do 100% je destilovana voda.

Nije preporucljivo mesati ih, jer imaju razlicitu gustinu
Svi su na bazi etilengllikola, ali neki imaju i sodu bikarbonu i sodiumnitrit, a ovaj 11 F.E. je vec razredjen vodom
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 08:04 - pre 198 meseci
Da li neko zna kako se skida tabla, treba da zamenim sijalicu koja je pregorela u tabli, plašim se da nešto ne polomim, ima li neko skicu? POzz!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 08:13 - pre 198 meseci
mislim da je Dorcolac skidao jedno 2kputa. Sad ce on da se javne.
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 08:25 - pre 198 meseci
> Salim se naravno, a sto se table tice , nista ne mozes da slomis. Ispod
haube otkaci sajlu za kilometrazu i to u samom delu do kabine ,ispod onog
parceta tapacirunga. Sajlu skidas tako sto na samoj sajli napipas jedan
prsten i povuces ga ka sebi ( isto kao sto radis kad skidas burgije na hilti
busilici) .Tako i vracas sajlu nazad. U kabini skines dva bocna i tri donja
srafa na konzoli i pazljivo je sklonis , gore, prema soferki. Mozes da
otkacis konektor sa prekidaca ventilacije (preporucujem) a i ne moras. Kada
si skinuo konzolu, ostaje ti da sa same table skines dva bocna zavrtnja i
tabla ide napolje posto raskacis konektore sa zadnje strane table. Sve u
svemu 20-tak minuta, a i to je mnogo!!!
Pozdrav
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 08:55 - pre 198 meseci
Hvala Robertu na opisu, a ja bi samo dodao sledece sa sve slikama.
Prvo, OTKACIC MASU SA AKUMULATORA DA BI IZBEGAO eventualne KRATKE SPOJEVE, zatim odsrafis srafove sa strane i od-dole na prednjem poklopcu maske instrument table - slika 1
drugo skines male gumene kapice sa rucica komandi za vazduh i prekidac ventilatora (nisu zalepljene ali pazljivo povuces ka sebi, da ih ne pokidas i izgubis)-slika 2
Trece polako skines tu masku (prednji ram table) kao sto je opisao Roberto
Cetvrto raskacis sajlu ko sto rece Roberto
Tada ti se ukaze stakleni deo table na kome odsrafis srafove ko na slici 3 levi i desni. Ovi srafovi se ne moraju vaditi skroz, vec se samo rasrafe dok potpuno ne izadju iz zabica ispod table i otpuste stakleni deo sa pozadinom na kojoj su instrumenti i folija sa elektro vodovima kako bi se on mogao izvaditi.
Raskaci konektore za instrumente u tabli, ali zapamti gde koji ide i u kom polozaju, ako treba obelezi ih selotejpom sa natpisima i sl.
Povuces lagano tablu koliko ti treba (pazi na eventualno zaostale zice i sajlu)
Sa ledja su konektori-nosaci sijalica koji se odvijaju polu-okretom suprotno od kretanja kazaljki na satu okretom za 90 stepeni i tada izlazi napolje sijalicno grlo sa sve sijalicom koja ne radi. Zamenis sijalicu i sve vratis obrnutim redosledom.
Sijalice indikatora (svetla, zmigavac, ECU, grejac zadnjeg stakla i sl, su manje, a sijslice za osvetljavanje table (pozadinsko svetlo) su malko vece, pa ne znam koja ti je riknula.

Pozdrav uz slicice
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 10:28 - pre 198 meseci
Hvala na opširnim obješnjenjima, crkla mi je lampica pozadinskog osvetljenja, kako ona izgleda da li neko zna, da znam šta da kupim (mnogo zahtevam). POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 11:54 - pre 198 meseci
Slikacu ti to kad dodjem kuci (veceras) sa tablom i polozajem tih lampica za pozadinsko osvetljenje, a napisacu i njihove oznake, (ako ih ima), samo znam da su malo vece od onih za ostale lampice upozorenja na tabli. Okacicu slicke na forumu, pa nek svi znaju.
Sve ove sijalicice su sa bajinet sistemom (one sto se zakrecu, ko za poziciona svetla) i mislim da su sve standardne odnosno da ima da se kupe na svakoj trafici, znaci nista specificno, skupo i sl. Inace samo da znate, komsiji to isto crklo na skodi Oktaviji, i sad ceka da to dodje sijalicica iz Audija, - original, jer i u skodu trpaju original - Audi sijalicice, pa da ide u servis da mu to menjaju.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 12:32 - pre 198 meseci
Aco hvala unapred, mnogo je lakše kada imaš instrukcije! Pozz!!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119717 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.