Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119879 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.178.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.01.2008. u 18:24 - pre 198 meseci
Evo po obecanju, jos malo oko osvetljenja table, prvenstveno za Inspektora

Na slici 1 u prilogu dat je polozaj sijalica osvetljenja table-slikano od pozadi, kojih ima 2 manje- u gornjem delu table i jedna veca sijalica u sredini table.
Inace sijalice nisu one na zakretanje ko sto sam ranije reko, nego one ubodne, sa povijenim kontakt zicicama, bez metalne osnove-samo staklo. Vidi sliku 2- sklop grlo sa sijalicom i odvojeno, vece i manje.
Na zalost na sijalicama su necitljivi podaci o jacini ili bilo kakva oznaka, tako da to nisam u mogucnosti da navedem. Valjda su standardne.

Predpostavljam da ova veca sijalica daje pozadinsko osvetljenje svih ideograma koji predstavljaju vozilo i indikatore (iscrtane belom linijom), kako bi sve bele linije svetlucale, a ove male daju ono zeleno fluo-osvetljenje koje pada odozgo, preko vidljivog dela table i preko kazaljki i ideograma sa vozaceve strane.

Na prvoj slici se vide i polozaji konektora (utikaca) za kablove, koje mozda nije potrebno ni uklanjati, ako su kablovi dovoljno dugacki da dohvatis i odvrnes sa sve grlom-ove dve gornje sijalicice i onu srednju. Skidaju se poluokretom, suprotno od kretanja kazaljki sata, a nakon zamene sijalica kontra okretom se vracaju. Sijalice dobijaju kontaktpreko folije sa bakarnim vodovima, preko koje se srafe na samu tablu, tako da nema suvisnih zicica do samih sijalica.

Predlazem da pre vracanja, na kratko spojis (vratis) masu na akumulator i konektore na tablu, i da upalis poziciono svetlo, da bi proverio da li sve (tri) sijalice rade, pa da tek onda sve vratis na mesto.

Inace kad smo vec kod osvetljenja, da li ste provalili za sta sluzi i kako se koristi ono seksi dugmence kod proreza za ulaz kontakt kljuca - u kontakt bravu?

He He, vrlo korisna stvarcica, kad stanes nocu na kratko-(u spoljnoj traci ulice) da istrcis da kupis cigare, pivo i sl, a da pritom - poneses kljuc sa sobom i zakljucas auto, a pritom da ostanes - osvetljen po propisu.

E pa inspektore nadam se da ce ovo biti od pomoci za osvetljavanje table, narocito slike.

Pozdrav,

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Fiat V
arhitekta
ns

Član broj: 169265
Poruke: 2
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.01.2008. u 22:38 - pre 198 meseci
Odličan topic! Svaka čast pojedincima na predanosti, znanju i ljubavi prema automobilima!

Vlasnik sam Punta Mk2 iz 2002. godine sa 8V motorom od 1200 kubika, a u planu mi je kupovina "poštarske" Pandice kao drugog auta u kući. Bavim se privatnim poslom te mislim da će investicija od 2500€ koliko košta ovakav polovnjak, biti više nego opravdana. U vezi sa tim, imam pitanje za Acu i sve ostale učesnike teme, a to je. kolika je neka realna kilometraža koju su ove Pande odradile u Italiji? Čuo sam dosta različitih komentara, mahom od ljudi koji nisu nešto specijalno stručni, pa se nadam da bi ovde mogao dobiti pravu informaciju.

Drugo pitanje: Čitao sam Acin post o istorijatu Fiata i zainteresovao me jedan detalj, a to su FIRE motori. Jasno mi je sada šta ta skraćenica znači, ali nisam siguran da li i motor koji imam u Puntu spada u tu vrstu tj. FIRE motore.

Hvala unapred svima na odgovorima. Neka se ovaj topic i dalje razvija ovako dobro i neka preraste u neki fan klub pandista. Hvala i srećno!

Pezos
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.01.2008. u 07:30 - pre 198 meseci
Pozdrav za Fiat V, dobrodosao na nas forum, a pozdravljam i odluku o nabavci Pande - pravi izbor.

Sto se kilometraze tice, mislim da sam ranije vec pisao nesto na ovu temu, ali evo da ponovim moje iskustvo:
Ja sam moju nabavio od firme sa Banovog Brda (u Beogradu), koja ih u talu sa firmama iz NS i BG, kupuje direktno na tenderima koje tamo raspisuje PostaItaliana, a tale se jer posta prodaje po kvotama od 50 komada u paketu. Obzirom da se vlasnik ove firme direktno pojavljuje u Italiji na ovim tenderima, objasnio mi je sledece - Ove Pande su sluzile u Postama u IT, za razvozenje telegrama i manjih posiljki, uglavnom po manjim mestima u Italiji, i koriscene su svakodnevno, ali na veoma kratkim relacijama. Dosta zavisi i gde su sluzile. Ako je mesna posta imala recimo 5 vozila (kombije, Punto Van, itd) onda Pande i nisu cesto upotrebljavali, osim kada im nakon raspodele poste dodje neka hitna posiljka, pa im se ne isplati da pale kombi zbog jedne koverte. Moja je na satu imala kada sam je kupio 38.000 Km, a gore pomenuti uvoznik i majstor koji mi je odrzava su potvrdili da je kilometraza verodostojna odnosno da nista nije vracano. To se moze utvrditi i na osnovu izgleda samog motora (koji ipak malo drugacije izgleda nakon 100.000 km), guma, paknova na kocnicama i sl. Svi delovi iz tzv prve ugradnje na sebi nose utisnut znak FIAT-ALFA-LANCIA (na primer svecice, paknovi kocnica, krila itd...). moja je originalno bila CITY VAN (sa plastikama sa bravicama-umesto zadnjih bocnih stakala i sa resetkom ispod zadnjeg stakla), ali su je negde kod nekog ugovornog servisera u Pozarevcu prepravili - vratili u Putnicku, ali prodavali su i VAN i CITYVAN originalne verzije, ali su one morale ici na atest pre registracije, sto i nije neki problem za onog ko hoce sluzbeno dostavno vozilo. Sve ove Postarske Pande imaju zelenu fluorescentnu traku nalepljenu po bocnim stranama vozila i nalepnicu PostaItaliana na zadnjim vratima. Posta ih tamo prodaje jer im je osiguranje radnika koji koriste sluzbena vozila starija od 5 godina mnogo skupo, a i Posta ima Ugovor sa fiatom o zameni staro za novo. Od ovog tipa na Banovom Brdu, sve razgrabe u BG serviseri klima uredjaja i ketering firme, jer su idealne za grad, pa treba da naletis kad im stigne sleper sa Pandama, i sve se prodaju istog dana.

Sad malo o tvom Puntu. Koliko sam video i on ima FIRE motor, samo od 1242 ccm, i neki modeli - podvarijante Punta MK II, umesto mehanicke pumpe za ulje (kao na nasim Pandama) ovi Puntici imaju elektricnu pumpu za ulje, sto je samo jos jedna od varijanti FIRE motora, koja je imala za cilj daljnja poboljsanja ovog genijalnog motora. Taj FIRE MOTOR koji je u tvom Puntu, se zbog dobrih osobina zadrzao u ugradnji i kod PANDA NUOVA u verziji 1242 ccm, i mislim da se jos uvek ugradjuje u novu Pandu sa ovom kubikazom.

Evo liste FIRE motora i vozila u koja je ugradjivan ovaj genijalni motor:
List of FIRE engines
769 cc 8v (from 1986 till 1992)
999 cc 8v (from 1983 till 1992)
999 cc 8v SPI (from 1993 till 2003)
999 cc 16v SMPI (Only in Brazil)
1108 cc 8v (from 1983 till 1993)
1108 cc 8v SPI (from 1993 till 2000)
1108 cc 8v MPI (since 2001, still in production)
1242 cc 8v SPI (from 1993 till 1999)
1242 cc 8v MPI (since 1993, still in production)
1242 cc 16v SMPI (since 1998, still in production)
1368 cc 8v SMPI (since 2005, still in production)
1368 cc 16v SMPI (since 2003, still in production)

[edit] Applications
Fiat Cinquecento
Fiat Doblò
Fiat Seicento
Fiat Panda
Fiat Palio
Fiat Punto
Fiat Uno
Fiat Brava
Fiat Stilo
Lancia Y10
Lancia Y

PS. Ako se bavis privatnim malim biznisom Panda Classic je idealno vozilo, a mozes razmisliti i o Plinu, sto dodatno smanjuje troskove po kolometru.
Pozdrav,




[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 14.01.2008. u 08:59 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.01.2008. u 12:07 - pre 198 meseci
Vidim dosta novih imena, klub se širi, ide na bolje, a i nove pande pristižu, verujem da smo pomogli popularizaciji!!! POzzz!
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.01.2008. u 12:46 - pre 198 meseci
Ja nemam Pandu ali ako mi zatreba drugi auto ona ce biti prvi izbor ;)
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.01.2008. u 13:06 - pre 198 meseci
Toliki plac, toliko Pandi, a cena ne silazi ni malo? To mora da je znak da je autic dobro kotiran u Srbiji?

Evo slicica najbrze Pande, Najduze pande, pande koja je otisla najdalje od kuce, Pande koja je prosla najvise zemalja i tako to, sa Germanskog Panda Foruma.

Pozz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.01.2008. u 14:42 - pre 198 meseci
Citat:
AcaDorcol: Toliki plac, toliko Pandi, a cena ne silazi ni malo? To mora da je znak da je autic dobro kotiran u Srbiji?


Ne da ne pada cena, već konstantno raste. Pričao sam Vam o kolegi koji želi da kupi Pandu? E pa ne može da je kupi, jer ovakvi buljuci iz Novog Sada kao na priloženoj fotografiji se prodaju u roku od dva sata- sve djuture po 5, 10, 20 komada. Trenutno je najniža cena za prepakovanu Pandu (dakle putničku) 2900 Ojra! A biće još viša- srpska posla. Što je najgore, opet idu k'o alva. Videle Srbende da nije Pandica tako loša (čuj loša!), pa k'o što reče kolega gore, kupuju firme samo tako...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 06:36 - pre 198 meseci
Ne e losa ova na slikama
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

friki
Bgd

Član broj: 5552
Poruke: 10
*.bvcom.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 10:27 - pre 198 meseci
Zdravo Pandisti,
Vec izvesno vreme nastojim da kupim gorepomenutu Pandu. Ovaj forum mi je pruzio mnogo korisnih informacija pa sam se i ja ukljucio da dam svoj doprinos. Zivim u BGD i ovo su moja ovdasnja iskustva u pokusaju kupovine Pande.Ima dva nacina na koje se ova vozila prodaju-kupuju. Od ocigledno registrovanih firmi (zvanicno istaknut natpis) ili vam rado daju svoju vizitkartu. To je prvi nacin. Kod drugog nacina (zvacu ga "muvatorski") izgleda da postoje opet dva "podnacina". Jedni vam na pitanje da li je to firma kazu da jeste i onda vas pitaju, "a zasto pitate da li je ovo firma?"Kada trazite broj fiksnog telefona to obicno preskoce! Svratio sam jednom do jedne takve "firme" gde nema nikakvog natpisa, a na placu stvarno ima dosta automobila. Tom prilikom nisam nikog nasao na placu (subota po podne)ali sam uspeo da dobijem br. mobilnog i kasnije obavio razgovor. Drugi "podnacin" je da kupujete auto od nekog "samostalnog privrednika". Kod jednoga sam video vozila za prodaju koja stoje na ulici. Tu tek treba OTVORITI CETVORE OCI. Izgleda da kod takvih ima dosta vozila koja su iz 90tih godina.Ona se ovde prepravljaju i prodaju kao ona od 2001 - 2003g. Cuo sam da se to radi negde u Pozarevcu. Gledao sam na jednom mestu 3 komada. Sumnju su mi izazvale sledece stvari. Pande su bile sveze ofarbane (u cuvenu JUGO crvenu boju)! Na sofersajbni je bila italijanska reg. nalepnica iz 1996 g.! Jedan automobil je imao zadnji branik od neke ko zna koliko stare Pande! Takodje se videlo da je stavljen nov lonac na auspuh.(Tesko da postoji potreba za ovakvu zamenu kod modela starih najvise 6 godina). Takodje mi je problematican i tzv. "uvoz na ime". Tu mi narocito smeta sto za ocigledno prepravljenu Pandu daju papire bez Atesta o ispunjavanju normi za putnicko vozilo. Ima li ko kakav komentar na ovo?
 
Odgovor na temu

Fiat V
arhitekta
ns

Član broj: 169265
Poruke: 2
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 10:48 - pre 198 meseci
Hvala Aco na brzom odgovoru. Evo kako izgleda jedan plac u Novom Sadu gde se prodaju Pande.

 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 11:04 - pre 198 meseci
Jel neko zvao, posto li su, ionako me mnogo ljudi po BG pita gde mogu da kupe. Valjda je kod ovih iz NS najjeftinije?

Ovde po BG uglavnom se valjaju iste takve bele sa nalepnicom fluo-zelene boje na boku od PostaItaliana, a ove crvene su od Telecom Italia, sto nije ista firma. Po slikama mi lici da su koriscena kao servisna vozila za predajnike, repetitore, komp-mreze, kabliranje itd. Cak imaju i krovni nosac za merdevine, sto je super ko hoce da ih kupi za servisiranje klima lepljenje plakata po bilbordima i sl. Ako je tako, odnosno ako ih je Telekom Italia, koristio i van grada, mozda ima i neka 4x4?
Sve u svemu, ista fora kao ove bele Postarske, masovna zamena, ima Euro 3, Van i CityVan - verzije, lako se prilagodjavaju na putnicku, sledi , tender, sleper, plac, - pljas i za jedno 2 -3 dana opet. Otiru se od para, buduci da u Italiji, jos samo ove godine mogu da prodju registraciju, zbog bezbednosnih zahteva i da se prodaju po kvotama, pa im je cena sigurno veoma pristojna.
Odrace se od para, ali i nama sirotinji - dobro. Da ne govorimo o rastu Panda populacije. A i nas forum sigurno utice, da trazimo procenat, ili da je opljujemo? a?


Nego niko ne komentarise ono sexy dugmence na bravi kontakt kljuca na Pandama 1.1 MPI, ?
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 11:07 - pre 198 meseci
Jutros, prilikom dolaska na posao imao sam bliski susret sa jednom omanjom
divljom svinjom, tako da sam ostao bez jednog dela prednjeg branika kod levog tocka.
Zna li neko gde ima da se nadje novi ili polovni.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 12:01 - pre 198 meseci
Veljo, jel si skupio sve otpale parcice ili si pokupio samo divlje prasence?
Moguce je da moze da se reparira
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 12:22 - pre 198 meseci
Veljo, za novi pokusaj u onim radnjama sto u svom nazivu sadrze rec SPORT i dva slova ispred.
Da bi ti bilo lakse, prilazem ti fajl sa full specifikacijom i sifrom branika koja glasi: 7563521
Vidi prikacen fajl
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 12:38 - pre 198 meseci
Niti sam skupio delove ( nisam mogao da ih nadjem), niti pokupio svinju jer je zbrisala.

Posetio sam sajt one prodavnice, oni imaju neki branik za Panda 86-2/1701 kat.br. 217111 pa ne znam da li odgovara nasim Pandama.
 
Odgovor na temu

dlalic
Novi Sad

Član broj: 24116
Poruke: 375



+118 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 12:39 - pre 198 meseci
Citat:
AcaDorcol: Jel neko zvao, posto li su, ionako me mnogo ljudi po BG pita gde mogu da kupe. Valjda je kod ovih iz NS najjeftinije?

Ovde po BG uglavnom se valjaju iste takve bele sa nalepnicom fluo-zelene boje na boku od PostaItaliana, a ove crvene su od Telecom Italia, sto nije ista firma. Po slikama mi lici da su koriscena kao servisna vozila za predajnike, repetitore, komp-mreze, kabliranje itd. Cak imaju i krovni nosac za merdevine, sto je super ko hoce da ih kupi za servisiranje klima lepljenje plakata po bilbordima i sl. Ako je tako, odnosno ako ih je Telekom Italia, koristio i van grada, mozda ima i neka 4x4?
Sve u svemu, ista fora kao ove bele Postarske, masovna zamena, ima Euro 3, Van i CityVan - verzije, lako se prilagodjavaju na putnicku, sledi , tender, sleper, plac, - pljas i za jedno 2 -3 dana opet. Otiru se od para, buduci da u Italiji, jos samo ove godine mogu da prodju registraciju, zbog bezbednosnih zahteva i da se prodaju po kvotama, pa im je cena sigurno veoma pristojna.
Odrace se od para, ali i nama sirotinji - dobro. Da ne govorimo o rastu Panda populacije. A i nas forum sigurno utice, da trazimo procenat, ili da je opljujemo? a?

2002. godiste su 2000e, 2003. godiste, 2200-2300e, na ime. Nisam video 4x4, ali nisam ni pitao. Da li se pravila uopste 4x4 verzija tih godina? Prepakovana u putnicku,imaju par komada, sa sedistima, ostavljenom nadogradnjom i bez atesta su 2300e ove iz 2002.god.
Seicento je 3000.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.01.2008. u 13:02 - pre 198 meseci
Veljo, proverio sam na mojoj verziji Fiat E-Per-a, i isti je i za 86 godiste i za 2002, isti broj, isti prikljuchci isto sve.
No treba to proveriti, najbojle da skines ovaj stari, cisto zbog zbog uklapanja postojecih nosaca koje mozes videti u fajlu koji sam predhodno okacio.
Valjda nije preskup?
Svakako pitaj i Bezaniju- moguce je da su jeftiniji, - mada su oni zreli za Milosrdnog Angela.

Jel prase bar hramlje, pa da ga pojurimo kroz shumu i pretvorimo u kobaje, cisto da izvadis stetu?
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 06:56 - pre 198 meseci
Eh evo posle malo traganja po netu i nakon nekoliko pitanja zadovoljstvo mi je da Vam okacim fajlove sa odgovorima.
Fajlovi su uglavnom na italijanskom, ali ilustrovani su slikama pa se da razumeti.
Neko je pitao za ugradnju radija i za zvucnike u prednjoj polici (bolje reci nosiljci). Tu je i plan kako se prave nosaci tih zvucnika po principu Uradi-sam.
Drugo, mnogi od nas zeleli bi bolja svetla. Tu je kompletna shema za ugradnju releja i halogenih lampi, pa ko voli....
Trece, ko zeli obrtomer, malo je pipavo, ali eto kompletnih instrukcija.

Jel Vam se svidja - il da Vam ne kacim vise takve stvari?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 10:39 - pre 198 meseci
Aco, svaka čast, još kada bi bilo na srpskom bilo bi super. Pravi techno-guru!! POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 11:00 - pre 198 meseci
[Quote] Ima dva nacina na koje se ova vozila prodaju-kupuju. Od ocigledno registrovanih firmi (zvanicno istaknut natpis) ili vam rado daju svoju vizitkartu. To je prvi nacin. Kod drugog nacina (zvacu ga "muvatorski") izgleda da postoje opet dva "podnacina". Jedni vam na pitanje da li je to firma kazu da jeste i onda vas pitaju, "a zasto pitate da li je ovo firma?"[Quote]

Fiki pozdrav,

potpuno se slazem sa komentarima koje si naveo po pitanju nabavke Pande u Srbiji. Mi smo inace zemlja cuda! Siotuacija na nasem automarketu, inace postaje jako nezgodna kada se neki model, kako kazu provali, i postane ekstremno popularan za nabaviti, i kad na trzistu postoji konstantna ``glad`` za tim modelom. Prevaranti raznih kategorija tada stupaju na scenu, pa se vozila odradjuju, na razlicite nacine. Kasnije, kad se neko upeca, prosto se pita, kako je mogao da nasedne.

Zato evo nekoliko mojih saveta onima koji bi da se pridruze u klub Vlasnika ovog legendarnog auta odnosno prilikom kupovine istog:
- Obavezno nabavljajte auto od firme, koja ima Resenje o registraciji, u kojem je navedeno pored ostalog, da je ta firma registrovana za poslove uvoza automobila, i to Resenje Agencije za privredne registre (ne od Privrednog Suda- staro) nego od Agencije, ne starije od par meseci, po mogucstvu, sto tazije.
\\\\\\\\kad u tom resenju pronadjete tzv PIB (poreski identifikacioni broj) posetite sajt Narodne Banke Srbije, i u pretrazivacu tekucih racuna, ukucajte taj PIB i proverite da li je ta firma registrovana, da li su joj racuni u blokadi, i slicno.
Ovaj papir o registraciji ce Vam biti neophodan prilikom registracije vozila, i bez tog Resenja Agencije za privredne registre, necete moci da registrujete auto.
Moja Panda je vec bila putnicka, pa oko atesta ne znam proceduru, ali i to je skakljivo.

Kada govorimo o pravoj starosti vozila onda su tu sve varijante moguce, ali neke stvari se generalno lako utvrdjuju.
Prvo dobro treba pregledati vozilo, sa sviju strana i od dole i sa strane, a narocito ispod haube. Na primer na svim kablovima, - setovima kablova, moraju postojati originalne nalepnice FIAT/a, na kojima postoji masa podataka, a najinteresantniji je onaj o datumu i vremenu ugradnje u pogonu. Te nalepnice cesto izblede, ali nikada ne izblede bas toliko da se nista na njima nevidi. Na primer na ovoj sto sam ja uzeo, one su bas izbledele onoliko koliko bi se ocekivalo za tu starost vozila, ali su i dalje perfektno citljive. Iste te nalepnice postoje i na drugim sklopovima vozila, recimo hladnjaku, ventilatoru, crevima sistema za hladjenje, akumulatoru i sl.
Drugo, delovi koji su ugradjeni prilikom prve ugradnje na traci, uglavnom imaju utisnut logo Fiat-Lancia. Recimo svecice, paknovi, filteri, sajle i sl.
Trece, ne moze motor Pande koja se vodi kao 2002-3 biti pocetnog broja drugog do 187A1000, jer bi ona iz 2000-te bila 156A1000 ili ona iz 1986, bi bila 141A1000, itd.
Cetvrto na vise mesta u vozilu, postoje plocice (ispod haube, u zadnjem gepeku i sl) gde su navedeni svi ovi podaci.
Kada su stakla u pitanju, na svakom staklu, kod oznake proizvodjaca broja i sl, postoji jedan mali kruzic, sa oznakom recimo E6, ili E3 i sl. Na svim staklima - i na sofersajbni i na bocnim staklima i na zadnjem staklu, bi ta oznaka ako ona nisu menjana, morala biti ista, jer se kod prve ugradnje na Pandu, koriste takozvani setovi stakala, pa se ti brojevi uvek mecuju. Izuzetak su zadnja bocna stakla, koja se kod Pandi cesto pakuju prilikom prerade CityVanova, koji tu umesto stakala imaju one plastike. Otuda se i ta oznaka razlikuje. Potrosenost guma, paknova, boja ulja, zaprljanost motora, stanje lezajeva, donjeg postroja, boja srafova nosaca motora, amortizera i sl, mogu dosta reci o vozilu, naravno ko se razume. Zato savetujem - povedite nekog ko se razume u pregled vozila.Ako se prodavac buni sto zagledate vozilo, i ako ima spreman odgovor na svaku vasu zamerku, onda znajte nesto je sumnjivo. Ovaj kod koga sam ja kupovao, dao mi je kljuceve i rekao mi polako vi pogledajte sve sto vas zanima, a ako vam trebam zovi me. Auto je imao i svoja prirodna ostecenja od cukanja po parkinzima, sto je u Italiji normalno, a sto je najvaznije, ni jedno nije doterivano kod nas, sto bi u suprotnom izazivalo sumnju itd. itd. treba i dobro voditi racuna o dokumentaciji koja dolazi uz vozilo. Naravno, sad kada je Panda definitivno postala popularna kod nas, razlozi za oprez su jos veci
Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119879 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.