Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119076 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.air.my-its.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 11:12 - pre 197 meseci
Jedan moj prijatelj je kupio skoro Pandu kod nekog u Sapcu.
Dobio je sve legalne papire i atest, medjutim bilo mi je sumnjivo sto u carinskoj
deklaracije pise 190.000 km a na satu u vozilu 83.000.
Kad sam mu to rekao on kaze da mu je prodavac objasnio da je kilometraza na
deklaraciji upisana veca navodno zbog manje carine u sta ja sumnjam.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 11:46 - pre 197 meseci
Momci, koliko god da se sminka vozilo koje je preslo 190.000 km, ono ne moze izgledati kao da je preslo 83.000, da ne kazem 40.000. Odnosno moze, ali bi takvo sminkanje toliko kostalo da bi se za te pare mogao kupiti najnoviji Fiat.
Takva sminkanja traju godinama i to rade samo restauratori, koji kasnije to vozilo predstavljaju po izlozbama - kao Old timer, i koji kosta ko najskuplji model te fabrike iz tekuce godine.
Te price kilometraza zbog carine, i sl, ne piju vodu. ipak je najvaznije samo stanje vozila. Recimo ima Pandi u Nemackoj, koje su stukle 200.000 i izgledaju ko da su sad izasle iz fabrike, ali bato pitaj vlasnike posto bi ih prodali. Juce sam na forumu Nemackih Pandista pripremaju jedan skup u Poljskoj, procitao za jednu takvu Pandu, se trazi 25.000 EUR?. Ipak ovi u Sapcu i Pozarevcu su mnogo poznatiji po muvacini. Pogledajte Bubanj Potok, sve Sapcani i Pozarevljani? Za par stotina orja, se takva sminkanja ne rade!

Ovaj masovni uvoz u NS, ipak mislim da nije ta fora, ipak je neko morao da kupi 50tak komada, pa kad bi stigao sve da prepakuje, ofarba, nabudzi itd. Oni pre idu na brz i masovan obrt, pri cemu na svakom komadu zarade po 300-500 orja, pa puta 50 komada, da ne kazem 1.000 komada, pa racunajte. ko ce da se zeza sa prepakivanjem i sl.
Ako i kupe neku sa polomljenom sajkom, pre bi je tako prodali uz popust, nego da sad budze po Pozarevcu i sl.

 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.01.2008. u 18:44 - pre 197 meseci
Sto se tice kilometraze, zene i automobili su slicno, gleda se godiste i ocuvanost, za kilometrazu ionako svi lazu!! POzzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.01.2008. u 06:22 - pre 197 meseci
Evo prva crvena - Telecom Italia u Van verziji, sa sve natpisom - iz NS vac je stigla kod novog vlasnika u Srtahinjica Bana, sluzi u kaficu kao dostavno vozilo.
 
Odgovor na temu

friki
Bgd

Član broj: 5552
Poruke: 10
*.bvcom.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.01.2008. u 13:18 - pre 197 meseci
Zdravo Pandisti (i oni koji ce to tek biti)
Evo jos jedne cake za utvrdjivanje gorepomenutih podataka kao dopuna objasnjenju Ace Dorcola. Na ovaj nacin mozete da saznate podatke bez obracanja Delti ili nekom drugom ovlascenom servisu koji imaju pristup FIAT-ovoj bazi podataka on-line. Ne znam da li je na svim vozilima ovo na istom mestu. Radi se o nalepnici servisa koji je odrzavao predmetno vozilo. Ja sam nalepnicu ugledao na poprecnom preseku vrata (ne presek gde su sarke na vratima vec suprotna strana koja prijanja uz stub karoserije). To je presek vrata na kome su ugradjene brave. Na predmetnoj nalepnici se nalaze: ime servisa, predjena kilometraza i datum kada je obavljen poslednji servis. Iako mozda ne izgleda vazno postoji velika razlika u predjenoj kilometrazi kod Pandi koje stizu ovde. Prema mojim saznanjima kilometraze se krecu od 150 do 240 000 km. Razlog za ovo moze da bude i to sto kod nas stizu pored Pandi poste i telekoma Italia i vozila nekih firmi za obezbedjenje.
Pozz
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 07:03 - pre 197 meseci
Alo administratori, sto obrisaste ovog decka iz Obrenovca?
Slobodno ostavljajte takve poruke, ne ljutimo se mi. Samo tesko ce nas ubediti da je Panda gabor jer se taj gabor u svetu prodao u 5 miliona primeraka za svoje 23 godine proizvodnje.......
O yougou sve je receno u americkim filmovima i casopisima. U najpoznatijem americkom Auto/magazinu, kada je biran najgori auto svih vremena, taj apsolutni Champion - svih vremena, od kada se prave automobili, predstavljen je pod naslovom: TOLIKO LOS DA NE MOZE DA SE VOZI. Ruski modeli su za njega pojam voznje i dizajna, -(zaporozec, v.a.z., volga, tavria i sl.). Na kraju krajeva, proizvodjac istog jos uvek vodi sporove, pred Americkim sudovima za uvrede koje su nanete ovom brendu, pa ja tu nista ne bih imao da dodam. Vazno je da je korisnik zadovoljan. Gaborski design, je posebna prica. Vazno je da se vlasniku dopada. Troskovi odrzavanja se takodje ne mere po jedinicnom servisu, nego za neki period vremena. Tako recimo, ako je jedinicni servis neka sica lova, treba sabrati broj takvih servisa u periodu koriscenja, pa se dobije prava slika o troskovima odrzavanja.
Pouzdanost u eksploataciji, merena brojem otkazivanja u toku eksploatacije je jos jedan kriterijum, o kome ne bih sad.
Svakako, slobodno ostavite takve komentare, pa nek svako prosudi sam.
Vozio sam i jedno i drugo, a i mnogo drugih, i sad imam gabora, a kad mi u firmi ponude ovaj sto vozi decko iz Obrenovca, ja idem busom. Ipak covek mora da drzi neki minimalni novo dostojanstva.

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 21.01.2008. u 08:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 08:05 - pre 197 meseci
Stvarno ne treba brisati poruke poput ove iz Obrenovca!!!
Ovu nasu prepisku citaju mnogi koji nisu pandisti, pa neka ljusi sami prosude.
Mi do sada samo hvalismo, ajd' nek neko i kudi. (za dobrim konjem....)
Sto se juga tice evo ovako;
Moja firma je pre nekih godinu i malo jace kupila yugica sa pezoovim motorom. Na prvi pogled lutka. Metalik boja, yugo in varijanta, ide kao nenormalan (stvarno je tako)
onda posle cetiri meseca otkazuje centralna brava, al gospoda iz zastave izjavise nam saucesce- garancija bese samo 3 meseca!!!
Prvi servis ,cini mi se ide na 10kkm, odrase nas sa cenom( mislim nekih 18-19kdin)
U medjuvremenu morasmo da odrzimo trening za voznju ovog auta svim zaposlenim jer malisa, prepun snage, ako se po gradu vozi trecom, na svakom sahtu izbaci iz brzine (toliko o nosacima motora made in St Pazova.Zaboravih ovo;Prilikom preuzimanja ovog jugica (Glanc novog) normalno, kolega htede da upali svetla i proveri radi li ventilacija u kolima, kad gle, oba dugmica mu ostadose u ruci. Savet dobismo od inzinjera u Zastavi:" Pa ajte molim vas ,super lepak kosta 10 din"!
Pre nejih mesec dana Reklamirasmo i farbu jer se na sred haube ,jednostavno oljustio lak, a ono cvrc, Garancija na farbu je samo jedna godina. Toliko o nacionalnom ponosu!!
Pozdrav

Dorcolac, poslacu ti P Poruku, molim te odgovori!!!!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 09:44 - pre 197 meseci
Aco, meni ne radi ono sexi dugmence, možda je sijalica otišla, a sumnjam na prekidač. Nisam pročitao spornu poruku, u čemu je stvar? POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 10:45 - pre 197 meseci
Pozdrav inspektore, ma nista nisi propustio, isprozivao nas (tako on misli) jedan vlasnik yougoa iz Obrenovca, malo kritikovo Pandu na ustrb yougoa.
Sto se sexy dugmenceta tice, ono kod mene sluzi da upali poziciona svetla i da ih drzi upaljena kad napustis vozilo i hoces da poneses kljuc sa sobom. Kad ugasis motor, pre nego sto izvadis kljuc koji nakon gasenja motora stoji u polozaju stop (na kontakt bravi) kaziprstom utisnes (pritisnes) to dugmence (bubrezastog oblika) u bravu, i upale se poziciona svetla, napred i pozadi, bez da diras prekidac svetla, odnosno bez da vracas prekidac svetla sa polozaja srednjih svetala na polozaj za poziciju. Tako pomocu tog dugmenceta palis poziciona svetla (i svetlo table) bez drndanja prekidaca za svetlo, a i kljuc mozes poneses sa sobom, zakljucas kola i td. Dugmence se deaktivira tako sto ponovo ubacis kljuc u kontakt bravu, i okrenes, pa se onda dugmence vrati u pocetni polozaj (iskljuci se pozicija). Zgodno je uvece kad istrcavas iz kola na kratko , prakticno jednom rukom gasis motor, palis svetla i vadis kljuc - zakljucavas kola - a pozicija ostaje upaljena - po propisu bez potrebe da diras sam prekidac farova.
Nije bas nesto, ali trebalo se setiti. Za yougo je to misaona imenica, ha, ha,
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 10:46 - pre 197 meseci
Poruka je obrisana zato sto nije imalo mnogo veze sa temom i ovde je bila ubacena vise kao provokacija nego kao nastavak argumentovane diskusije.

Takve "hate" poruke ce i ubuduce biti odstranjivane, ali ako neko ima da iznese argumente za i protiv ovog auta ovde je vise nego dobrodosao da ostavi poruku.

Poz.
bakara
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 11:03 - pre 197 meseci
Hvala Super-moderatoru Bakari, jasno nam je - spaso si nam vreme diskusije, ali mi volimo i takve, jedino ako su preterano bezobrazni.

Kad smo vec kod mana vozila, sigurno je da ih ima, ipak je to auto za 2000-3000 eur, i konstruisan 1980, sa manjim izmenama do 2003. Mada tesko je naci neku ozbiljnu primedbu. Evo recimo nema ABS, ASP, Elektronsku kontrolu stabilnosti, nema klimu, nema vazdusne jastuke, nema senzor za kisu, nema parking senzore, nema senzor za poledicu, nema xenonske farove koji se okrecu sa volanom, nema dimer unutrasnjeg svetla, nema pranje prednjih svetala, nema brisace farova, ovaj nas model nema ni elektro-podizace prozora, nema centralnu bravu, nema kontrolu brzine na nizbrdici, nema kameru za hod unazad, nema GPS navigaciju. Znam jedan polovnjak koji to sve ima, a vikaju ga Majbah, i cena mu je slicna, ali u hiljadama EUR , he, he.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 11:49 - pre 197 meseci
Aco, hvala na uputstvu, probaću, ako mi ne bude jasno pitaću, nego čemu služi gasoline vapour filter, predpostavljam da je to ona budža ispod levog blatobrana, treba da montiram podkrila, a to mi smeta, ne znam šta da radim. Nabavio sam sav materijal za nove halogene sijalice, bićete obavešteni o efektima samo kada budem imao vremena da montiram. Nemojte obraćati pažnju na natpise kakav je bio ovaj iz obrenovca, vozio sam JUga, keca, peglicu, reno 4 itd, svi su me dobro služili, samo sam ih održavao kako treba, istina je da su kod zastave delovi slabijeg kvaliteta nego kod fiata, kod jednog drugara generalna kod Yuga 45 bila je potrebna na cca 45000, a drugi je sa 45-om prešao 125000 i ne bi se menjao ni za šta. Panda je odličan automobil obzirom da ga vozimo sin i ja i ne izlazimo iz njega, sve izdržava i sigurno je da ćemo se navozati sa tim automobilom. Uostalom za taj novac ne može se ništa bolje kupiti. Kada sam se odlučivao koji automobil kupiti za cca 2500 €, na nemačkom sajtu mobile.de našao sam pande talijanske pošte po ceni od 1200 €, sve prešle otprilike između 40000 i 80000, godište 2001, 2002, u izvornom stanju, sa debelom žutom nalepnicom na vratima i krilima. To je bio jedan od razloga zašto sam se odlučio za taj automobil. Uostalom besmisleno je polemisati, najbolji automobil je onaj koi voziš i za koji imaš novaca. Pozz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 12:29 - pre 197 meseci
Inspektore, ta budza ispod levog prednjeg krila sluzi da kondenzuje kapljice goriva koje ispare iz ubrizgavanja kad auto stoji i posedovanje ovog uredjaja je propisano EURO3 standardom. Citav sklop se drzi na kolima pomocu flaha koji je obmotan oko posude i usrafljen za podkrilo. Slobodno kad montiras podkrila to sa sve nosacem odsrafi (sa sve metalnim flahom koji obmotava crnu kockastu posudu) samo pazi da ti ne ispadnu plava crevca visokog pritiska koja idu do ubrizgavanja i da se ne prelome, zguzvaju, upredu i sl., pa montiraj podkrilo - obilazeci taj sklop preko njega (da sklop ostane ispod podkrila ko i sad sto stoji), isbusi rupe na podkrilu, i sve vrati - montiraj kako je i bilo.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 13:30 - pre 197 meseci
Aco, jesi li ti montirao plastična podkrila?
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 13:42 - pre 197 meseci
Aco , imas pp
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 13:59 - pre 197 meseci
Na zalost nisam, nemam ideju gde da ih nabavim. Sve sto sam pokusao oko nabavke podkrila, propalo je i poljski forum i otpadi i internet. No ja sam odmah po kupovini svu unutrasnjost krila ocistio, i izmazo i preprskao sa belim body 950 u bocama i u spreju. Tada sam radi dostupnosti skidao ispod prednjeg i zadnjeg levog krila te budze od vaporizatora - koji postoje i napred i pozadi ispod krila. pisao sam ranije o tim mojim namazanjima. Bilo je dosta zaostalog blata, prasine, narocito u coskovima. Bilo je i proreza koje sam zapunio sa silikonskim gitom, na primer izmedju spoljne i unutrasnje obloge prednjeg krila ka vratima, (ispod one crne gume, koja pokriva srafove donje sarke od vrata). Imala je Panda i originalnu zastitu iz fabrike, koja se dobro drzala, ali vec je tu i tamo pocela da popusta, a i hteo sam da ocistim sve te naslage i da todobro izmazem. Najbolje bi bilo da se to odradi nakon pranja pod pritiskom, negde na kanalu, sa pistoljem-prskalicom, ali sta ces, bilo je snadji se kako znas. Nadam se da ce to prijati Pandi, obzirom na nase osoljene puteve. Podkrila su svakako dobro resenje, samo treba ih naci?
Eto recimo yougo to ima, a nase Pande to nemaju. Samo njegova limarija......i pored podkrila, tu nista ne pomaze.

Kad neko podenu pricu, i ja u firmi imam tog yougoa sa peugeot motorom. Brz je i startan, sto jes jes. I oni spojleri, nisu lose ukomponovani u celinu. Motor je o.k., ali sve ostalo je isto ko i na nationale modelu. Dosta ga ganjamo, takav nam je posao, i bilo je problema raznih, ali sam proizvodjac nam nista nije uradio kako treba, ni u garantnom ni u vangarantnom roku. 2006 je godiste, presli smo u firmi oko 100.000, i on vec izgleda i ponasa se kao da smo presli 300.000, trosi vise od 8 lit, drci, stalno je u radionici. Srecom imamo i servisnu radionicu sa dobrim majstorima, i sve alate, inace bi nas ovi iz fabrike proizvodjaca odrali.

Sad smo za firmu, nabavili neku dobru dijagnostiku, do duse ne - specijalizovanu za Fiat, nego neku univerzalnu za putnicka vozila, za koju mi majstori tvrde da pokriva sve zivo i nezivo, pa planiram da kad je za koji dan puste u rad (sad su na obuci) provucem Pandu kroz to da vidim radi li kako treba. Ako se ispostavi da radi kako treba, sredicu Vam da se jednom nadjemo i uz pivo da odradimo ceo ``klub``, castmo pivce i odradimo dijagnostiku dzaba - moze i vikendom.
Mozda nije losa ideja, ako ste zainteresovani- sredicu Vam to lako.


 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 14:20 - pre 197 meseci
Inspektore imas PP
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.01.2008. u 19:14 - pre 197 meseci
Aco, isprobao sam sexy dugmence onako kako si objasnio i funkcionise, ostavili su mogucnost da dodatno na parkingu osvetlis automobil. PP nisam dobio. POzz! Ono sa servisom nije losa ideja, ali nije ok da bude dzabe!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.01.2008. u 08:09 - pre 197 meseci
Da samo sam zaboravio da kazem da dugmence zapravo omogucava da okrenes kljuc jos malo u kontra-smeru, nakon polozaja stop, dok kljuc u bravi ne dodje do pozicije PARKING, pa tada rade poziciona svetla, sve dok ponovo ne ubacis kljuc i okrenes na stop-avv-start-avv itd.

Inace za dijagnostiku se ne zezam. Firma za koju radim ima dosta pozamasan i komplikovan vozni park i jaku servisnu radionicu sa svim sto treba. Sad kad smo nabavili dijagnostiku za putnicka vozila (imamo i za teretna), mogao bih za neki vikend recimo u Martu da organizujem skupljanje Pandista, pa da probamo kako to radi. Prvo cu naravno proveriti na mojoj Pandi, da li funkcionise. Bila bi to prilika da se sretnemo i da ucinimo dobro delo za Pande.
Radionica je locirana na periferiji Zemuna, ima dovoljno mesta da prihvati jedno 5-6 Pandi, a cascavanje majstora ce opravdati troskove i ulozeni trud, sto preuzimam na sebe. Razgovaracu sa sefom transporta oko detalja i same organizacije. Ide prolece, pa ne bi bilo lose da pregledamo Pande pre nego zapupi.

Ocekujem da se jave svi zainteresovani, i da predloze vikend termin, da bih najavio majstorima koliko nas ima i da zakazem termin za dijagnosticki pregled.
Ocekujem prijave direkt preko foruma (ne morate slati PP) pa ce mo saciniti listu

Kuntalo, ala si ostro poslo onog nationalea iz Obrenovca..... Ajd orasolozi se, imamo sredjenu dijagnostiku.

Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.01.2008. u 09:36 - pre 197 meseci
LISTA PRIJAVLJENIH ZA BESPLATAN KLUBSKI - AUTODIJAGNOSTICKI PREGLED ZA FIAT PANDA:

1. AcaDorcol
2.
3.
4.
5.

Napomena: Molim kopirajte prethodnu listu i dodajte svoj nadimak na istu po zelji

TERMIN I LOKACIJA PREGLEDA BICE OBJAVLJENA ODMAH PO USAGLASAVANJU VREMENA PREGLEDA SA CLANOVIMA LJUBITELJA I VLASNIKA PANDI NA OVOM FORUMU. Prijave vaze samo za registrovane korisnike ovog foruma.
Lista mogucih termina sledi uskoro

Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119076 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.