AcaDorcol dipl.ecc.
Član broj: 162574 Poruke: 880 *.redcross.org.yu.
|
Na zalost nisam, nemam ideju gde da ih nabavim. Sve sto sam pokusao oko nabavke podkrila, propalo je i poljski forum i otpadi i internet. No ja sam odmah po kupovini svu unutrasnjost krila ocistio, i izmazo i preprskao sa belim body 950 u bocama i u spreju. Tada sam radi dostupnosti skidao ispod prednjeg i zadnjeg levog krila te budze od vaporizatora - koji postoje i napred i pozadi ispod krila. pisao sam ranije o tim mojim namazanjima. Bilo je dosta zaostalog blata, prasine, narocito u coskovima. Bilo je i proreza koje sam zapunio sa silikonskim gitom, na primer izmedju spoljne i unutrasnje obloge prednjeg krila ka vratima, (ispod one crne gume, koja pokriva srafove donje sarke od vrata). Imala je Panda i originalnu zastitu iz fabrike, koja se dobro drzala, ali vec je tu i tamo pocela da popusta, a i hteo sam da ocistim sve te naslage i da todobro izmazem. Najbolje bi bilo da se to odradi nakon pranja pod pritiskom, negde na kanalu, sa pistoljem-prskalicom, ali sta ces, bilo je snadji se kako znas. Nadam se da ce to prijati Pandi, obzirom na nase osoljene puteve. Podkrila su svakako dobro resenje, samo treba ih naci?
Eto recimo yougo to ima, a nase Pande to nemaju. Samo njegova limarija......i pored podkrila, tu nista ne pomaze.
Kad neko podenu pricu, i ja u firmi imam tog yougoa sa peugeot motorom. Brz je i startan, sto jes jes. I oni spojleri, nisu lose ukomponovani u celinu. Motor je o.k., ali sve ostalo je isto ko i na nationale modelu. Dosta ga ganjamo, takav nam je posao, i bilo je problema raznih, ali sam proizvodjac nam nista nije uradio kako treba, ni u garantnom ni u vangarantnom roku. 2006 je godiste, presli smo u firmi oko 100.000, i on vec izgleda i ponasa se kao da smo presli 300.000, trosi vise od 8 lit, drci, stalno je u radionici. Srecom imamo i servisnu radionicu sa dobrim majstorima, i sve alate, inace bi nas ovi iz fabrike proizvodjaca odrali.
Sad smo za firmu, nabavili neku dobru dijagnostiku, do duse ne - specijalizovanu za Fiat, nego neku univerzalnu za putnicka vozila, za koju mi majstori tvrde da pokriva sve zivo i nezivo, pa planiram da kad je za koji dan puste u rad (sad su na obuci) provucem Pandu kroz to da vidim radi li kako treba. Ako se ispostavi da radi kako treba, sredicu Vam da se jednom nadjemo i uz pivo da odradimo ceo ``klub``, castmo pivce i odradimo dijagnostiku dzaba - moze i vikendom.
Mozda nije losa ideja, ako ste zainteresovani- sredicu Vam to lako.
|