Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119987 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.03.2008. u 07:59 - pre 196 meseci
Dusane, evo jos malo na temu Sei versus Panda. Okacio sam sliku Pande i Sei-a slikanu na mom parkingu iz pticije prespektive. Na slici je moja Panda i komsinicin Sei. Vozila su skoro poravnata a jasno se vidi razlika u dimenzijama o kojima sam pricao. Ovaj Sei u crnoj boji (komsinica je crnka) jako lepo izgleda i u dizajnerskom smislu nemam zamerki (kao i na komsinicu), stop-lampe mnogo lepo stoje, i uopste sve je na nejemu lepo uklopljeno. Auto deluje kompaktno, bez obzira na dimenzije. Mislim da je originalno bio crne boje, i nekako meni se vise svidja u crnoj, nego u crvenoj boji (dal je to zbog komsinice?). Sa slike se moze zakljuciti da mu je prednja hauba dosta kraca, a to znaci da je motorni sklop dosta povucen u nazad, pa cak i u kabinski prostor, ispod same konzole u kabini. Konzola je lepa, zaobljena i dizajnerski doterana, ali meni se vise svidja onaj spartanski prazan prostor u Pandi, jer ona nema tu konzolu, vec ima jedan prazan prostor – koji daje vazduha onima koji sede napred. Da ne govorim o onoj kolevci od museme u koji napred mozes staviti mnostvo stvari, mokar kisobran i sl, bez bojazni da ce se nesto pokvasiti. Pored toga mislim da je ovaj komsinicin onaj Sporting 1.1 MPI model, i da ima sve one dodatke – ABS, CB, AC, Podizace, MP3, i tako to. Drugo, prtljazni prostor iza zadnje klupe – vidi se na slici. To je samo za sminku i lap-top, a za eventualnu bocu za plin, kolica za pijacu, dzak kupusa, vecu lubenicu i sl– tesko? Takodje mislim da zbog prostora, njemu rezervni tocak stoji ispod daske u prtljazniku a ne u motornom prostoru, kao kod Pande. Tapacirunzi na vratima Sei-a su dosta nabudzeni , verovatno da bi stali motori podizaca i CB, kao i da bi auto izgledao robusnije, ali zbog toga iako nema velike spoljne razlike u sirini vozila, sam prostor za sedenje je dopsta skuceniji. Za mlade koji tek treba da se zblize – to je cak i prednost. Zbog oblina spoljnasnosti (koje svakako ima i komsinica) predpostavljam da je aerodinamika mnogo bolja nego kod Pande, sto se dosta moze odraziti na potrosnju goriva na otvorenom, jer u gradu to nema toliko veze u situaciji podji-stani i gde ne prelazis 60 na sat. Sve u svemu, za 3K orja auto 2003 godiste, za gradske uslove / zasluzuje sve preporuke. Videti uplovdovanu slicku.

Kuntalo, da ste mi ti i tvoja porodica zivi i zdravi, a pare – sta to bese? Ja sad imam registraciju vozila, pa me more iste brige.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.03.2008. u 09:49 - pre 196 meseci
Citat:
inspkluzo: Sta sa halo oglasima? Misliš na visoke cene? Pogledaj odmah ispod, punto 94-to 2500 €, CG table. POzz!!!


Ne ne. Mislio sam da su ove cene u halo oglasima sasvim korektne jer u pitanju su putnicka, atestirana i registrovana vozila. Kad sam ja gledao po placevima, cena je bila 2700 na ime kupca, znaci bez registracije
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.232.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.03.2008. u 18:29 - pre 196 meseci
Kuntalo , komsija , imas PP
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.03.2008. u 19:21 - pre 196 meseci
Danas sam uspesno zamenio gumicu metlice zadnjeg brisaca. Elem, kupio sam novu metlicu prednjeg brisaca i njome zamenio staru, a staru metlicu prednjeg (koja je OK) sam iskoristio za zadnju tako sto sam gumicu izvukao iz metlice, skratio na odgovarajucu duzinu i udenuo umesto istrosene gumice zadnjeg brisaca.

Bio je to filigranski rad, ali vredelo je tacno 1200 dinara koliko kosta ceo nosac metlice sa metlicom.

Kada sam probao kako radi sve je bilo OK osim.....

Kada pritisnem taster za zadnji brisac prsne tecnost za pranje i ukljuci se brisac. Kada hocu da ga iskljucim ponovo pritisnem taster ali prskalica jos jednom prsne tako da brisac prekine rad a tecnost koja je rasprsena se polako sliva niz staklo...... Jel ja to ne umem da koristim funkciju zadnjeg brisaca ili... Da rezimiram svaki pritisak na taster zadnjeg brisaca aktivira i prskalicu, jel tako?

Zanima me da li prskalica za zadnji brisac vuce tecnost iz one posude u motornom prostoru, tj. postoji samo jedna posuda za tecnost za pranje koju koriste sve prskalice (i prednje i zadnje)na Pandi?

Koja je funkcija onog shatro svetla za maglu na zadnjoj stopaljki? To kao pomaze u magli?

Kuntalo gore glavu, para nema - pare nisu problem! Danas sam video izvod na tekucem i tacno sam 50 000 dinara u minusu, najvise zbog ovog belog lepotana. Svaka ljubav ima svoju cenu, stara je zreka.

Jel vas zanima okupljanje na Adi negdeu onim kaficima na Makiskoj strani za jedan od sledecih vikenda? Da se medjusobno upoznamo, slikamo se sa nasim kockastim ljubimcima a fotke ovde da okacimo !


 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.03.2008. u 21:00 - pre 196 meseci
Peco, nemoj prekidac brisaca da pritisnes do kraja, kada tako uradis brisac obrise jednom, a prskalica ne prsne, kada hoces prskalicu i brisac brise dok ga ne iskljucis pritisnes do kraja, malo je nezgodno i potrebno je malo vezbe. Posuda za tecnost je ista za prednje i zadnje brisace. Kuntalo, zabrinuo si nas. POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.178.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 10:43 - pre 196 meseci
Da to resenje sa zadnjim brisacem, su zabari malo cudno resili na Pandi. Isti je slucaj i na mojoj Pandi, prekidac zadnjeg brisaca ima dva polozaja – iskljuceno (prekidac je skroz izvucen) i polozaj ukljuceno (prekidac je skroz utisnut). Kako god da iz polozaja iskljuceno pritisnes prekidac u polozaj ukljuceno – gde on ostane utisnut, prskalica zadnjeg brisaca poprska staklo. Kada iskljucujes prekidac, isto, prskalica proradi.
E tu nastupa fiatova logika, koja jeste malo cudna, ali stvari stije ovako:
Postoje dve razlicite situacije u kojima se vozacu ukazuje potreba da koristi brisac zadnjeg stakla i to:
- Prva situacija: Vreme je suvo ili pada samo veoma slaba kisa (sto bi mi rekli, po neka kap), i staklo je potrebno samo povremeno obrisati jednim punim hodom brisaca. Tada je potrebno samo dva puta uzastopno – u kratkom razmaku (manje od jedne sekunde) pritisnuti dugme brisaca, prvim stiskom do kraja, da ostane ukljuceno, i odmah potom jos jednom punim stiskom do kraja da se dugme vrati u polozaj iskljuceno. Ovim prvim klikom, dobija se efekat da brizgaljka poprska staklo, zatim brisac odradi pun otklon do kraja i dok brisac putuje nazad - sledecim klikom, brizgaljka doda vodu za povratni hod brisaca. Ovaj dvoklik bi se mogao opisati i ovako – strc-bow-strc-wow. Ovaj dvoklik se naravno moze ponoviti po potrebi u zavisnosti od zaprljanosti stakla i po nekoliko puta za redom. Stos je da drugi klik usledi dok brisac putuje u prvom pravcu, kako bi prskalica dodala tecnost u povratnom hodu brisaca. Zato ja ovaj potez i zovem dvoklik, ali se u stvari cuju cetiri klika cak, cak (kod ukljucenja) i cak, cak (kod iskljucenja)
- Druga situacija je situacija kada kisa intenzivnije pada i kada je saobracaj gusci po vlaznom kolovozu, pa se kapljice i voda koje svuda lete ko u sudo- masini, stalno hvataju na zadnjem staklu. Tada ukljucis brisac, i ostavis dugme u ukljucenom (utisnutom) polozaju, a brisac radi non-stop, sto nije problem jer se od jace kise i kapljica koje lete svuda, zadnje staklo stalno samo kvasi, bez potrebe za prskalicom, pa brisac ne grebe po suvom. Po prestanku potrebe, iskljucis dugme (u istisnut polozaj) i tom prilikom ono dobije jedno zavrsno pranje. Kad se naviknes, stvar funkcionise, mada je logika pomalo luda? Kratko pranje (malo kise) = dvoklik; Jaca kisa =duze pranje: klik za ukljuceno......razmak po potrebi i........klik za zavrsno pranje i iskljucenje brisaca.
Zabari su resili da ustede sebi trud i pare oko ugradnje posebnog dugmeta ili dodatne funkcije, pa su stvar resili sa dugmetom koje u sebi sadrzi i taster i prekidac u istom hodu. Tecnost zadnjeg brisaca se uzima iz istog rezervoara kao i za prednje brisace. Inace i prednji brisac ima ono suludo resenje, gde u prvom stepenu brzinski odradi bow-wow, pa se ucuti neko vreme, i onda kad se najmanje nadas - opet brzinski bow-wow. U drugom stepenu radi kontinuelno, ko lud, bez zadrske. Svi ovi modovi, najcesce nisu u skladu sa intenzitetom kise i potreba za pranjem, ali za bolja resenja potrebno je malo vise para, pa lepo imas potenciometar (da nekazem senzor) koji to sam regulise. Cudim se da na Pandi nisu ostavili ono gumeno dugme sto je imala zastava 750, koje pritisnes i voda lepo prska ko iz pistolja na vodu – bez ikakve elektronike? Ili su trebali da montiraju brisace iznad prednjeg stakla sa motorima ispod krova, ko na spaceku iz 60-tih? To bi dalo poseban smek?

Nego ajde vi srecnici koji ste nabavili kasetu za radio, setite se da li je tamo ispod volana, izmadju one museme i plastike ima vec fabricki ostavljen plasticni dzek za upaljac i radio, ili ste morali da uzimate i budzite struju sa kontakt brave. Po prospektima, trebalo bi da je fabricki ostavljen tropolni plasticni dzek negde ispod plastike kontakt brave? Javite da ne ceprkam bez veze.
Kasetu cu ocigledno da pravim od sper ploce, jer dug je put do Halkidikija!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 11:24 - pre 196 meseci
Roberto, kako rade farovi?
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 11:46 - pre 196 meseci
Aco, hvala na objasnjenju za brisac. Jeste malo cudno i nelogicno ali navici cu se.

Sto se tice police za radio one mogu da se poruce (mislim da je cena oko 700-800 din) kod ovlascenog uvoznika za Fiat. Nadjite njihov sajt i pozovite odeljenje za delove.

Jel i vi sa bivsim vanovima imate onu glupu shatro maglenku u zadnjoj levoj stopaljki?

 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 11:56 - pre 196 meseci
Peco, kako to izgleda, gde ti je ta maglenka, kako se pali??


[Ovu poruku je menjao inspkluzo dana 09.03.2008. u 14:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 13:09 - pre 196 meseci
Citat:
AcaDorcol: Ovaj dvoklik bi se mogao opisati i ovako – strc-bow-strc-wow.

!!! Legendo. Gledaju me ljudi k'o da sam (najzad) flipnuo. Ne mogu, ali zaista ne mogu da prestanem da se smejem!
Citat:
AcaDorcol:Cudim se da na Pandi nisu ostavili ono gumeno dugme sto je imala zastava 750, koje pritisnes i voda lepo prska ko iz pistolja na vodu – bez ikakve elektronike?

Imam ga na ćaletovom Stojadinu. Uz njega su trebali da dele i fotoaparat, da slikaš lica iznenađenih (blago rečeno) putnika pri pokušaju da opereš šoferku.

Ali
Citat:
AcaDorcol:strc-bow-strc-wow

je genijalno...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 13:38 - pre 196 meseci
Aca to plastično objašnjava!! POzz!!
 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.61.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 14:00 - pre 196 meseci
Stavite me na spisak, tuj sam i ja...
Moram da vam priznam da sam ostavio Pandu sestri (ona ga je i pazarila), ali i dalje sam zaduzen za njeno odrzavanje.
Ja se selim (za zivot udvoje, pa se nadam da mi je opravdano odsustvo).
Uleteo sam u kupovinu jednog drugog auta, ali sam rad da se druzim i dalje sa vama (ako me primate).

Na Pandi i dalje fali, da se ugradi naknadno, kocioni cilindar, i da se sredi auspuh (pukao!),kao i ventilator za grejanje u kabini.Inace i dalje mali leti, a da podsetim da je 86 godiste...

Toliko, nisam vas zaboravi, citam redovno, ali se slabo javljam.

[Ovu poruku je menjao maksabj dana 09.03.2008. u 17:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 18:36 - pre 196 meseci
Evo gde se nalazi maglenka (uokvireno crvenim) a tu je i objasnjenje na zabarskom

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 18:47 - pre 196 meseci
A evo i slika mog lepotana

Jel neko zna kako da resim ono jezivo lupkanje zadnje police koja se oslanja na 2 gumena odstojnika koji izgleda ne rade svoj posao?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.176.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 19:58 - pre 196 meseci
Pa jeste, kod mene se zadnji brisac stvarno cuje ``strc-bow, strc-wow``. Je*** ga, kod suraka u Laguni, necuje se nista – bas bez veze. Ja bar lako znam kada su ukljuceni i koji brisaci su mi ukljuceni, prednji ili zadnji. Jos ako su ti nepodmazani oni zglobovi na osovini volana pa lupkaju, voznja po kisi izgleda ovako: `` Tuk- tuk, strc- bow, strc - wow, tuk, lup, pa jos ako upalis migavac: Cak-cak, Tuk- tuk, cak-cak, strc- bow, strc - wow, tuk, lup, cak-cak.........

Elem svetlo za maglu. U Ginisu, stoji da je to najmanje svetlo za maglu ikada. Salim se, ali po nekom ludom standardu u Italiji, predvidjeno je da terenska vozila (mozes misliti) moraju imati posebno svetlo za maglu odzadi. Iz tog suludog razloga, Pandini zadnji svetlosni sklopovi nisu isti sa obe strane vozila. Desni svetlosni sklop pozadi ima svetlo za hod unazad, a levi ima svetlo za maglu, ako se to uopste tako moze nazvati. Kad ga ukljucis, na kokpitu, bi trebalo da se upali zuta lampica – indikator svetla za maglu. Sve je prikazano na okacenoj slici uz ovu poruku. Jos jedna stvar koju nadjoh na britanskom forumu opravdava ovo skromno svetlasce, a to je da za to svetlo postoji napred u motornom delu, poseban relej sa izvodima za zadnja i prednja svetla za maglu, tako da ko se odluci da ugradi prednja svetla za maglu, nema potrebe da budzi dodatni prekidac i relej, nego moze jednostavno da samo ubode buksne sa prednjih maglenki, koje u britaniji uglavnom stavljaju pravougaone, tako sto ih ukroje u prednju plasticnu masku, ili u prednji plasticni branik, pa taj prekidac tek onda dobija svoju svrhu. Sto bi rekli dileri ovih automobila koji kostaju vise od 15K, na nasoj Pandi - fabricki je odradjena priprema za maglenke. Sta sad kazete a?

Inace na zabarskim vozilima, poseban fazon je da se stavlja samo jedno rikverc svetlo pozadi, pa cak i na slozenijim i ekstravagantnijim modelima – obratite paznju na skuplje Fiate, Alfe, Lancije i sl. Asimetrija zadnjih svetlosnih sklopova zabarima je pitanje tradicije.
Cak-cak, Tuk- tuk, cak-cak, strc- bow, strc - wow, tuk, lup, cak-cak.........Kuntalo, dobro je da si se malo oraspolozio!
Pogledati okacenu sliku maglenke uz ovu poruku!
Pozz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.176.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub09.03.2008. u 20:04 - pre 196 meseci
Peckoni, ako postoje gumeni odstojnici, onda ne lupka polica po njima, nego ti lupkaju sarke od police (metalne sa obe strane) ili sami plasticni mosaci na koje se polica oslanja. Ili dotegni krstastim nosace, ili namazi sarke sa litijumskom mascu.
Pandojla ti je ko bombona, izgleda ko ispod cekica, pravi lepotan.
Pozz
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.03.2008. u 06:59 - pre 196 meseci
U uputstvu za "svetlo za maglu" piše, ukratko, da je to pomoćno svetlo kako bi se automobil video sa veće distance. Da bi se "svetlo za maglu" upalilo potrebno je da budu uključena oborena svetla ili prednja svetla za maglu (?) (eto rešenja za Acu na putu do Grčke). Na tabli je indikacija. Probajte!!!

POzz!!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.03.2008. u 07:07 - pre 196 meseci
Peconi panda izgleda odlično, služiće te isto odlično, dobar je to automobil, POzz.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.03.2008. u 07:26 - pre 196 meseci
Sada sam video da je prethodna poruka bila jubilarna 500-ta. POzz!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.03.2008. u 07:40 - pre 196 meseci
Au Aco , prijatelju, stvarno si i mene nasmejao. Jel mogu da zakazem jedan petominutni kurs za koriscenje zadnjeg brisaca. Ponecu i flasu sa vodom da simuliramo razne vremenske uslove. Ja sam tu u Luci-Bgd pa moze za vreme pauze za dorucak.

Neko je predlozio Makisku staranu za nas skup. Ima li tu prostora da se vozikaju autovi bez bojazni !!! Ja sam i dalje za to da se vidimo u Surcinu, mozemo tamo i da se trkamo ako hocete!!! Pobednika mozemo da nateramo da plati pivo, a mozemo i u jezero da ga bacimo!!! E, da , nema organa jevnog reda i mira pa mozemo i preko 190km/h!!!

Peco, auto izgleda boli glava. Nazire se malo rdje oko desnog bocnog migavca i cini mi se da ti je jedan far napukao. Ali, ti si dobio platnena sedista, blago tebi!!! Ja imam sedista cista musema, pa kad malo sunce ugreje moracu da jurim( sijem) presvlake , jer moja tinejdzerka ima posebnu viziju pandinog enterijera!!! Trebalo bi da izgleda nesto poput onih americkih automobila koje voze reperi, sa puno krzna , jambolija,disko kugli i sl. Za novu godinu jedva sam je odgovorio da ne stavljamo unutar pande lampice za jelku. No otom potom!!!
Peco one tragove nalepnica na vratima ces verovatno da skines poliranjem. Mislim da u bolje snabdevenim radnjama sa autokozmetikom (ima jedna na tosinom bunaru) mozes da nadjes pored kvalitetnih pasti i alat za poliranje koji se montira u obicnu busilicu! Ako ne , u onom auto centru na Dorcolu , koji ima i ben. pumpu , video sam da su polirali jednoj gospodji tojoticu. Neko joj je namerno udario par crta kljucem.

Sto se tice zadnjeg svetla za maglu kod mene radi, cesto sam ga koristio jesenas i zimus na autoputu a i vidjao sam druge pande kojima je svetlo upaljeno i savrseno se vidi u magli.Ja sam do duse pre jeseni skinuo komplet zadnja svetla, oprao ih iznutra , a nosac svih sijalica koji je od potcinkovanog lima sam ocistio vodenom smirglom od svih naslaga oksida . Zatim sam spic klestima sve rupe za sijalice malo smanjio da bih dobio bolji kontakt i svaki spoj sijalice i grla namazao blago tovatnom mascu. Sada sam siguran da necu morati ovo da skidam zbog losih kontakata bar 5 god.

Inspektore, farovi odlicno bacaju i za sada nisam primetio nikakvo grejanje nj prekidaca ni instalacije. Mislim da 10% vise snage ne moze da napravi neku stetu, a na kraju krajeva koji su andrak stavljali osigurace nego da preduhitre neko zlo. U svakom slucaju ja sam zadovoljan svetlima.
Usput, ima li neko presvlake za pandu koje bas dobro nalezu (mislim nisu neko univerzalno sr***) Zamolio bih da mi pozajmi presvlake na jedan dan samo da skinem snit sto bi snajderke rekle. Moracu da sijem presvlake od materijala sa zebrinom sarom (eh taj pubertet)

Kuntalo, junior je ko secer!!!!
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 119987 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.