Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota corola 1.3 - LER GAS

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corola 1.3 - LER GAS

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11313 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
*.smin.itsisp.net.

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Toyota corola 1.3 - LER GAS17.08.2009. u 12:46 - pre 178 meseci
Toyota 1.3 , 1300 ccm3 , , kraj 1990 (Agrooprema) .Imam veliki problem od prvoga dana kupovine Toyote. Ler gas je stajao stabilno na oko 650 O/min. Ali kada se pali hladan auto , nece da pali i "preskace". Anlaser pali, ali motor ne prihvata. Zalio sam se ovlascenom servisu, oni samo povecaju ler gas "na srafu" - i OK ! Ali, radi dok je vruc cim se ohladi - sve po starom. Ako stoji 3 dana neupaljen onda treba mu ceo akumulator da bi upalio.
Inace malo trosi ulje, gorivo - ispod 6.00 (ukupno) i sa voznjom od 160km/h. Prvi put promenio kocnice na 155.000 . Ne agresivan vozac, ali ovaj ler gas "drma" pa i kada se vozi i preko 100 km/h. Nebitno koja brzina. Nisam neiskusan, ovo mi je 14- ti automobil !! - Da li neko zna TOYOTA servis koji malo ozbiljnije prilazi problemu. Ja sam u Krusevcu, da li ima bilo gde u okolini (pre Beograda) , ili ozbiljniji u BG.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.188.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS17.08.2009. u 15:58 - pre 178 meseci
Auto koji ne pali na "pola kljuca", pogotovo doticnnu Tojotu, n treba voziti.

Ocigledno je sistem za gorivo problematican, i da ga treba proveriti od rezervoara do motora. Izmeriti pritiske i vakuume, nivo goriva, pregledati pumpu za gorivo i sve zaptivke i creva, proveriti da karburator nema neke pukotine. Automatski saug takodje, da nije zapusen sistem za grejanje karba vodom..

Vrlo neozbiljno od servisa kakav postupak praktikuju, ali je saglasan sa mentalitetom

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS17.08.2009. u 16:06 - pre 178 meseci
Treba proveriti ceo karburator sa automatskim saugom (remont-ciscenje).

Zatim proveriti stanje kablova, svecica, razvodne ruke, kape, bobine i komutatora.

Kod tog motora (ako je 2E 1.3) ako otezano pali kad je vruc, onda je gubitak kompresije.

Otezano kad pali kad je hladan nema sta drugo - struja ili karburator.

U Beogradu ima jedan ozbiljan servis za karburatore i jedan ozbiljan za ostalu problematiku.

Mogu ti dati info na PM.
 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
213.137.125.*

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS17.08.2009. u 16:44 - pre 178 meseci
TOYOTA 1.3 XL
Jedan specijalista za Zastavu i Fijat je povrsno pogledao i rekao je odmah da je u pitanju "magnetni sistem" ler-gasa , pokusao je taj deo da skine ali mu to nije poslo za rukom, jer nisam dozvolio da skida ceo karburator- ko da ga posle namesti. Palenje je besprekorno i na hladno i na vruce. Ja "vidim" da pali ali kao da sagoreva vodu - kad upali na stalnom drzanju na npr. 3.000 O/min motor "drnda" a i vidi se na promeni broja obrtaja. Ne bih rekao da je nesto u vezi sa odrzavanjem - buduci da je kod mene uvek to besprekorno. Sve parametre sam postavio na pola vrednosti (npr. ulje Castrol - promena na 5.000 - filter 10.000 - filter za gorivo 15.000 , - u voznji ne kocim, pa mogu da vozim i preko 200.000 - kocnice su promenjene zbog starosti, a ne zbog istrosenosti !!
Dakle, Pumpu sa za gorivo sam zamenio - prevencija - i opet je ostalo isto " drndanje" -zaista ne mogu naci drugi izraz za takvo ponasanje motora. Inace, poslednje 2 god. mesam super sa bezolovnim 1:1 - jeste malo pomoglo u potrosnji, koja je smanjena, ali ostalo je isto !!
Hvala na promptnom reagovanju.
 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
213.137.125.*

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS17.08.2009. u 17:09 - pre 178 meseci
Auto pali na pola kljuca - ali ako je stakjao 2 dana - imam osecaj da je u motoru voda !!
Kada npr. pri voznji od 130 km/h motor "preskoci" za mene je prvi znak da nema dovod goriva - bar pola- e to je taj ler gas , tj. prvi mu radi kad mu padne na pamet. Inace u stanju mirovanja na obrtomeru se vide oscilacije, ali se nikada nije ugasio !! Pa onda se opet pitam da li ta prva grana samo delic sekunde prestane da radi - ali nisam bas toliki majstor - mada mogu da se merim sa mnogim "majstorima" !!
Nema smisla da javno napisem ime servisera, ali mi je rekao da "moze da mi overi servisnu knjizicu kad pozelim" - pa sam otisao kod onoga sto nema "zvanicno" ovlascenje, ali i on ler gas podesava podizanjem broja obrtaja. Pa sada umesto 650 O/min , imam 1.200 O/min. , ali mi ne smeta u principu.

Nemam dovoljno postova na ovom forumu, pa ne mogu da saljem privatne poruke, ali zato moja adresa nije tajna:

[email protected] - pa bih zamolio za pomenute dve adrese, odnosno tel.

Hvala unapred,
pozdrav
 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
*.smin.itsisp.net.

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 10:39 - pre 178 meseci
Mozda je od vaznosti za servisere:
u radnom stanju ne vozeci, i pod radnom temperaturom, kada polako dovodim broj obrtaja do 4.000 O/min, pri naglom pustanju papucice gasa on se vrlo brzo vrati na pocetni broj obrt, bez zastajkivanja. Ako to uradim naglim pritiskom na papucicu gasa (da se aktivira crvena economic lampica), onda pri povratku kazaljka se zadrzi na oko 2.800 O/min - oko jedne sekunde dugo, da bi se vratila odatle polako na pocetni polozaj.
Kada je motor bas hladan (recimo spoljna t. oko 10 stepeni) - ima isto ponasanje - stoji na oko 2.500 O/min sve dok se kazaljka temperature motora ne pomeri sa bele linije, zatim odmah broj O/min padne na normalu. Da li tu ima nekakve analogije - ipak mislim da je slucajnost sto se cifre priblizno poklapaju !!

Takav auto sam dobio pre 18 godina i samo mi se jednom ugasio i to u voznji. Pokusavajuci da ga upalim skoro da sam ispraznio akumulator. Kada sam auto doslepao do kuce, on je upalio "na pola kljuca" - kao novi !!

Tacno je da sam vozio i 180 (prema njegovom pokazivacu) - mogu i sada da "nateram" da gume zaskripe na 120 km/h.
Tacno je da je ugodna voznja tek na 120 km/h - a tu mi je i najmanja potrosnja goriva - bez razlike sta govore fabricke specifikacije. ITD...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 10:48 - pre 178 meseci
Tebi je zapusen sistem (prljav) automatskog sauga, fast/high idle vakuuma. Znaci mora remont, kompletno ciscenje karburatora.

To je normalnu za nju u u tim godinama. I meni je tako zezalo i odmah sam uradio remont i sve je sad kao prvog dana i potrosnja je fabricka opet.

Elem, bitno je samo da su svi vakuumi na motoru i karburatoru OK i na mestu.

Poslao sam ti kontakte na e-mail.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:14 - pre 178 meseci
Ova priča među Toyotdžijama podseća na "diskusiju" koja se može čuti među Golfadžijama...:)

Citat:
galovaca:

mogu i sada da "nateram" da gume zaskripe na 120 km/h.
Tacno je da je ugodna voznja tek na 120 km/h - a tu mi je i najmanja potrosnja goriva - bez razlike sta govore fabricke specifikacije. ITD...


Povedi računa o smislu toga što pričaš...neko ti se na ovako nešto može smejati...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.188.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:22 - pre 178 meseci
Najmanja potrosnja je na oko 1500-2000 obrtaja, sto se karburatora tice, ali to vazi za ispravan karburator.

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:24 - pre 178 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ova priča među Toyotdžijama podseća na "diskusiju" koja se može čuti među Golfadžijama...:)


Takvih prica nema madju Golfadjijama zato sto Golfovi nigde ne skripe. Kod njih je sve podmazano.

Mozda menu Hyundasima, ali medji Golfadzijama sigurno ne.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:45 - pre 178 meseci
Citat:
Ova priča među Toyotdžijama podseća na "diskusiju" koja se može čuti među Golfadžijama...:)


Steta sto nemas dovoljno drugara Hyundasa, pa da diskutujete malo o eksploziji snage motora od 1.25 kubika
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:47 - pre 178 meseci
Fabircka potrosnja kod nje je 5.1 lit na 90kmh a preko 130kmh penje se na 6.7-6.9 lit

Na 120 je meni ispod 6 litara ali tu blizu ne spada ispod 5.5 konstantne voznje. Najmanja potrosnja koju sam ostvario je 4.8lit brzine oko 90kmh u petoj, ravnica bez menjanja brzine i manipulacije papucicom gasa, znaci konstantna voznja.

U petoj na 120 tesko ce da joj skripe gume, osim ako ne uleces u krvinu ili kocis naglo ehehe.

Ona moze da se potpise u 1. 2. i 3. ako se vozi na cimanje gasom i kvacilom.

Corolli je najbolnija tacka nakon 110 kmh, tacnije medjuubraznje od 110 do 130kmh. Posle 130kmh poleti. Do 110 isto tako odlicno ide (recimo 70-110 u cevtrtoj ili petoj je stvarno odlicno medjuubrzanje, ali kad predje 110 do 130 nekako u petoj nije to to, u cevtrtoj da, ali slabije nego od 70-110). Kad se priblizi brzini od 130 vec ides u zonu visih obrtaja, postise max obrtni momenat i snagu i ona zivne i prakticno linearno i odlicno urbza do maksimalne brzine (165).
 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
*.ptt.rs.

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:49 - pre 178 meseci
Smejao se ili ne - ovo mi je petnaesti auto - odavno sam pregazio dva miliona km - i to je smesno , a mozda i to da su svi bili visestruko skuplji od ove Toyote, ali i da li su bili i bolji pitanje je? Jednog FIATA za koji tip nisi cuo - vozio sam i preko 250 km/h - naizgled obican, ali cudo!!!
Cim nastupi smetnja - ISTOG dana kupim novi auto - po pravilu druge marke. Nikad nisam kupio polovan.
Skripa guma nikada - gore je samo figurativno navedena !!

To je bilo u trulom kapitalizmu, nije ovde, gde visina sasije mora da bude bar 30 cm iznad zemlje.
ali poenta je TOYOTA, i nije bas mnogo smesno. Prvoklasan automobil.
A tebi ce se tako smejati kada unucima budes pricao da si vozio YUGO i pokazes im slike !!!!!
Pozdrav,
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 11:57 - pre 178 meseci
Ja imam Corollu 20 godina tacno (prvi smo vlasnici).

Auto je odlican, ali daleko da je bolji od novih auta. Mozda je trajniji i manje se kvari od nekih sadasnjih jeftinijih modela, mozda ima od nekih precizniji menjac, bolji motor ili neku udobnost, ali nema sve zajedno nesto bolje od novih auta.

Postoje novi sistemi, nova oprema, drugaciji osecaj voznje i slicno.

Corolla AE90 je postigla velik uspeh jer je tih godina retko koji model bio tako kvalitetan i pouzdan, ali ipak se ne moze reci da je bas najbolji auto (moguce, ako je merilo pouzdanost).

Ja hvalim moj auto, ali do neke mere.

Pouzdanost automobila se u zadnjih 10 godina drasticno povecala, kao i sam kvalitet.
 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
*.ptt.rs.

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 12:00 - pre 178 meseci
Potrosnju nikad nisam merio na 100 ili 500 km - mislim da je to besmisleno - to mogu samo veliki profesionalci. Potrosnju merim na najmanje 2.000 km ili vise, tek tada izvuces neki realni parametar. Nikada nisam izmerio preko 6,00 l/100km , racunajuci sve voznje u merenom periodu. Dosta vozim 60 i dosta 130 km/h , pa recimo da se sretne na oko 80 km/h, NE KOCIM - vi koji KOCITE u BG (TO SAM VIDEO - KAO MIG 29 ) , MORATE da trosite preko 7,00 lit. Vi imate ler gas samo u garazi !! Velike su razlike u stilovima , naravno !!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 12:12 - pre 178 meseci
Moj auto u centru Beograda na 100km trosi tacno 7.39 lit. To je za 0.29 lit vise od fabricke potrosnje u gradu (7.1). Ne moze manje jer jednostavno se vozi prvom i drugom.

Na otvorenom ovaj auto ima malu potrosnju, uvek je ispod 6 litara, ali kad vozis vise od 130 skace na oko 7.

Potrosnja se lako izmeri jer kod nje tacno osetis kad dodje gorivo do cepa pa se lako dolije benzin i pogleda kilometraza i koliko je doliveno.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 12:32 - pre 178 meseci
http://www.spritmonitor.de/en/detail/196484.html

http://www.spritmonitor.de/en/detail/103331.html
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 12:45 - pre 178 meseci
Ovi su neki neispravni primerci jer ja nikad nisam imao tu potrosnju, kao ni moj ortak iz ulice (isto kupljen auto kad i moj, ista serija). Njemu je bilo 12 l u gradu kad mu je otisao karburator - posle remonta potorsnja se vratila u normalu, dakle kao meni.


Poslednje merenje moje je gradska voznja, 138km, 10.2 litre, 7.39 litara prosek.

Najgora potrosnja u gradu na temperaturi od -10 je bila 10 litara tacno na 120km (Zemun-Takovska, kroz grad) - 8.2 litre. Merio sam to 2003, kad je bilo ono -20 pa reko da vidim kolko trosi. Doduse, od toga je 3km deo autoputa, tada bez semafora, ostalo striktno grad (oko 10km gradske voznje striktno).

Otvoren put sam skoro naveo:

Zemun-Mladenovac-Smed. Palanka-voznja po Palanci par km-i nazad istom rutom.

194km.

Potroseno 10.4 litre (metoda od cepa do cepa, sipano na istoj OMV pumpi na istom pistoljum ujutru i uvece u povratku).

Prosecna potrosnja oko 5.44 litre na 100km.

Rezim voznje:

- Autoput 120-130 kmh u V stepenu
- Uzbrdica na Bubanj potoku oko 90-100kmh u IV stepenu
- Uzbrdica ka Mladenovcu ka naplatnoj rampi isto tako - 90kmh (ogranicenje 80) u IV stepenu prenosa.
- Ostatak puta, osim prolaska kroz Mladenovac, u V stepenu oko 60-80kmh zavisno od ogranicenja brzine.

Zena i dete i stvari u kolima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.188.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 13:23 - pre 178 meseci
Ti "japanci koji su osvajali planetu" su projektovani, tj podeseni, da trose minimalno pri 60 milja na sat, oko 90 km. Za to vreme, sa relativno skromnom "konjazom"(pogotovo za savremene trendove gde je 120 ks za pocetnike), postizali krajnju brzinu oko 100milja na sat, 160-170 km/h.

To su bili "projektni" zahtevi tadasnjeg trenda. Uz ozbiljna mmhanicka resenja detalja, trajnost motora(kvalitet izrade+mali broj obrtaja), to je bio jedini nacin da se pojave i razbucaju trziste. Na planeti, ne mislim u zabitima Balkana.

'90-e su ozbiljne godine bile, i za nas Balkance i za veci deo civilizacije, tako da su se modeli tih godina, sticajem okolnosti(izlazak iz par ekonomskih kriza), pravili da budu specificno dobrog kvaliteta.

Tada su pritisnuti evropljani, poceli da menjaju standarde i trendove, ali im istocnjaci nisu dali laki predah

Nego, odmakli smo se od lera, Tojoti je potrebno cistiti karb nakon odredjenog vremena, ne toliko sbog kvaliteta karburatora, koliko zbog kvaliteta tecnosti koju sipamo u rezervoare a prodaje se u Srbiji.

Poz

 
Odgovor na temu

galovaca
prevodilac
Krusevac

Član broj: 218933
Poruke: 14
*.smin.itsisp.net.

Sajt: www.prevodi.phpnet.us


Profil

icon Re: Toyota corola 1.3 - LER GAS18.08.2009. u 14:26 - pre 178 meseci
Da, to je tacno - kolega koji je atestirao gorivo koje dobija rekao mi je da "nema veze" sa parametrima sa kojima mi baratamo. Toyota kaze da je zabranjeno sipati gorivo sa vred. ispod 92 ok. Ali sta da radimo- nemamo destilacije kod kuce. Svi mi znamo da je ispod 92, a kupujemo i placamo 95! Eto to je paradox. Cvrste dodatke necemo pominjati.
Honda je sve "zakuvala" krajem sedamdesetih kada je sa minimalnom potrosnjom jednim rezervoarom prelazila i preko 1.400 km! Posle se pojavila Toyota, a proizvodjac motora i opreme je isti, za gotovo sve "japance". Samo je razlika u kvalitetu i eksploataciji.
"Jos svetle sijalice fabrike "XXXXX" (zaboravio sam naziv) proizvedene pocetkom proslog veka, fabrika je otisla u stecaj izmedju dva rata " - pa bas zbog toga , sto nije pravila drugaciji kvalitet sijalica.

Tako je i sa automobilima. Toyota u Nemackoj i Danskoj ima 10 god garanciju na lim, kod nas 1 godinu. E sad sto smo kupili bas te E-2 nemacke nismo mi krivi, nego je doslo do greske u luci.
Lako je vama sto imate Hunday i kod vas je isti motor, ali je drugaciji karburator.
Naravno, za neko vreme nece postojati ni karburator nego ce "cipovi" rasporedjivati i direktno ubrizgavati gorivo (mozda svetlost, mozda morsku vodu) u svakom slucaju ono cime smo najbogatiji !!
Da li cemo mi sesti u takav auto sacekajmo jos malo...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota corola 1.3 - LER GAS

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11313 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.