Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Igre ili Filmovi

[es] :: 3D modelovanje :: Igre ili Filmovi

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 36125 | Odgovora: 245 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi07.06.2010. u 12:59 - pre 169 meseci
Tema se zove igre ili filmovi, forum 3d i modelovanje, a postoji i podforum CAD/CAM, istodobno zastupljeni su forumi vezani za web aplikacije.
U prilog tome ostavicu i sliku koja bi trebala da bude lagana za razumevanje i da uputi neupucene tamo gde pripadaju.
Mohok obrati paznju na strelice i zapitaj se uocavas li problem.

 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi07.06.2010. u 14:04 - pre 169 meseci
Srecna greska
Rec je o 3D modelima za igre ti ocito imas problem da shvatis da se ti modeli mogu odraditi na nacin drugaciji od onoga koji je tebi poznat stvari se menjaju i tehnologija napreduje.
Sto se kvalitete prikaza online modela ( a tu se ubrajaju modeli za igre) tice na sto razlicitih racunara imas sto razlicitih prikaza ovisi o softweru hardveru korisnika. To po svoj prilici nisi uzeo u obzir.
Ima toga
360 Vr je jedno a real time 3d vektorski model je drugo i svaki ima svoju cenu i svoje kupce opet mesas babe i zabe:

Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
 
Odgovor na temu

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi07.06.2010. u 17:14 - pre 169 meseci
Hiperborejac ti si taj koji ne shvata to, a meni se obracas ???
Tvoj bezobrazluk nema granice, bezobrazno teras samo na svoju vodu da bi meni rekao da ja ne znam da se mogu uraditi drugacije, idi vrati se pa procitaj sta sam pisao jos ranije ...



[Ovu poruku je menjao LuckyBug dana 07.06.2010. u 18:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi08.06.2010. u 13:41 - pre 169 meseci
Evo ga kordun
datoteke u uploadu max i 3d flash za www otpakuj i pogledaj 3D flash ima 12,7 KB (13.007 Bytes) ravne povrsine su savrsene isto tako i zaobljene povrsine. Ubacio sam dva filleta ( zaobljenja cisto da vidim dal ce surface modeling da reaguje)
Da bi video kako mogled izgleda u www klikni na model1.html

Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.pool.mediaWays.net.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi08.06.2010. u 23:47 - pre 169 meseci
hvala mohok,pogledacu to za vikend,stvarno ne mogu sada da se bavim time,upravo sam došao sa posla,a za par sati opet na posao...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.pool.mediaWays.net.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi12.06.2010. u 16:04 - pre 168 meseci
evo uvezao sam taj konvertovani .max model u mayu :


iskreno model je lošiji nego što sam ja očekivao,moje konvertovanje power transom mi je kvalitetnije,jer ja rucno radim teselaciju da dobijem
kvadratne poligone što mi je od prioritetne važnosti zbog mesh smooth efekta bez koga nema nista od vrhunskih krivih površina sa poligonima,dobijamo bez njega uglaste površine što jako loše izgleda ,evo rendera u mayi :



model ima duplo više poligona nego sto je moj model direktno rađen u mayi,no to nije problem ,problem su trouglovi na koje kad primjeniš smooth dobiješ ovo:



ako neko misli da ja nešto muljam ima zakacen gore .max format a ako nekom treba zakačiću mu ja .obj format pa nek se sam uvjeri.
dakle mohok tvoji modeli su sa jako lošim površinama,to prolazi kod tvojih sićušnih web modela ,al i na njima se vide oštri poligoni,to vam je ko pikselizirane slike u 2D svjetu,dakle dzaba tebi tvoj svemirski skener ,softwer od 30 000 dolara kad obični balavac dobije 100 puta jaču vizuelizaciju od tebe.
3d skeneri ako su stvarno precizni do 20 mikrona mogu odlično poslužiti za restauraciju starih djelova kojih više nema na tržištu (npr djelovi za stare automobile)
a njihova upotreba za vizuelizaciju proizvoda je po meni promašaj,bolje naučite standardne programe za vizuelizaciju,imaćete daleko jače rezultate,ne treba mnogo ni učiti nije to teško,ja da vodim tu firmu u kojoj radiš ja bi se odlučio baš na taj potez!
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.pool.mediaWays.net.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi12.06.2010. u 16:18 - pre 168 meseci
mohok poželio si mi dosta sreće sa modelovanjem aku šraubera,evo ja obećavam ,sutra krećem za srbiju i čiim malo odmorim uradiću vizuelizaciju jednog bosch aku šraubera ,imam ga kući dole,pa ćeš da vidiš koju moć vizuelizacije ima maya,pa uporedi to sa svojim finalnim modelom.
 
Odgovor na temu

pwaper
Stefan Prodanović
Freelance graficki dizajner
Design Stockers
Banja Luka

Član broj: 149682
Poruke: 124
*.teol.net.

Sajt: https://www.facebook.com/..


+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi12.06.2010. u 17:13 - pre 168 meseci
Pogledaj dali imas opciju tipa "untriangulate" koja trougkaste poligone pretvara u cetveroulgove, kad ti je to vec toliko vazno da poligoni budu cetverouglovi.
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.pool.mediaWays.net.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi12.06.2010. u 20:31 - pre 168 meseci
e kad bi to bilo tako lako,da dobiješ kvalitetan poly model moras da razmisljas unapred kad modeluješ,još i više ako treba da imaš čistu UV mapu,to se stiče iskustvom,ajde probaj ti ove trouglove pretvoriti u cetverouglove pa ćeš da vidiš da to ne ide ,imaćeš na nekim mjestima male cetverouglove,na drugima velike,kad ukljucis smooth neces dobiti oblik modela kakv si htjeo,svaka konverzija ti je loša stvar,pokušaj ja neću jer znam sta cu da dobijem
 
Odgovor na temu

serbocop
Christian ChR1S
ArtDirector&Co-Owner , DRAGONS EYE
STUDIO
Beograd

Član broj: 206378
Poruke: 103
95.180.45.*



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi13.06.2010. u 17:53 - pre 168 meseci
Zeznuli ste zanimljivu temu ...
Balvani s`one strane Alpa ...
 
Odgovor na temu

pwaper
Stefan Prodanović
Freelance graficki dizajner
Design Stockers
Banja Luka

Član broj: 149682
Poruke: 124
*.teol.net.

Sajt: https://www.facebook.com/..


+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi13.06.2010. u 21:22 - pre 168 meseci
evo ti odgovor slika po slika.

1. cetvoro stranicni poligoni

2. odabir opcije triangulate(sluzi da cetvoro stranicne poligone pretvori u tro stranicne)

3. Tro stranicni poligoni

4. Odabir opcije untriangulate(ima suprotnu funkciju od triangulate)

5. opet cetvorostranicni poligoni modela

6. render trostranicnih poligona

7. render cetvorostranicnih poligona


razlika kad se renderuje nije velika, samo se neke male crte primecuju.
a sto se tice opcije o kojoj sam t procao, vidis da odlicno djeluje..
 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.rs.



+187 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi13.06.2010. u 22:43 - pre 168 meseci
Nije bas da je razlika mala, pre bih reko da je ogromna (tvoj model sa trouglicima je potpuno neprihvatljiv za bilo kakvu upotrebu), ali ovo sto si ti uradio je daleko od toga sto je prethodno navedeno. Ne kapiram sto kad si vec utrosio vreme da ovo uradis nisi koristio MOHOKov model, ili si mozda probao pa rezultati nisu bili po tvojoj volji. Uz to jesi li ovome sa trouglovima ubacio Mesh Smoot ??? Nisam nikad radios sa Cinema ali najverovatnije ima nesto poput Mesh Smoot u 3d MAXu.

Mislim da se i oni koji rade na filmovima i oni koji rade na igricama slazu da je jedna od odlika kvalitetnog modela savrsen mesh, bez trouglica.
Samo nemojte zaboraviti da svaka roba ima svog kupca i da cak i vase trouglice mozete uvaliti nekome koji ne zajteva a inema pare da plati za nesto bolje.

Primer:
Za arhitektonsku vizualizaciju investitoru se isplati da plati za kvalitetan model i animaciju, njegova zarada je ogromna i platiti nekoliko hiljada za odlicnu vizualizaciju koja ce mu pomoci u prodaji objekta ili ugovaranja posla za isti nije nikakv problem.
Sa druge strane imamo sitnog proizvodjaca kuhinja koji svoj proizvod ne moze da proda za vise od 200 eura, njemu ije i 5 evra za model moze biti mnogo, a bice zadovoljdan i sa najlosijem 3d modelom na trzistu.

Da se vratim na temu sta se vise isplati raditi, prvo procackaj trziste, vidi sta se vise trazi i gde ti mozes da se uglavis. Dali ces se odluciti za filmove ili igrice nije tolko bitno kolko je bitno da ti napredujes u tome i da posteno radis. Ovo sa radom je malo teze na balkanu jel je malo onih spremni da posvete po nekad i po nekoliko dana rada sa minimalnim spavanjem za neku relativno manju platu dok se ne probiju. Svi bi odmah da budu direktori i da rade za Hollywood i Blizzard.

Moj prvi projekat je bio 3d logo za nemu muzicku kucu , radio sam nedelju dana za 30$ i tip me je zezao maximalno, jos me za sledeci projekat koji sam radio za njega nije hteo isplati na kraju iako sam uradio sve sto je on zahtevao ( idiota imate svugde ne samo na balkanu). Trebalo mi je nekih 4 meseci da stignem do prosecne plate za zemlju srbiju. Tek posle godinu dana rada na dosta malih i nekoliko osrednjih projekata sam poceo zaradjivati bolju kintu. Kao pocetnik sam se javljao na po 100 projekata dnevno (vecina nisu bili vezani za 3d), ako ne zelite da utorsite dosta vremena, ako ocekujete posao od 8 sati dnevno pa posle toga mozak na ispasu, ja vam savetujem da i ne pocinjete.

Malo predugacaka post ali sam se barem malo vratio temi :)
 
Odgovor na temu

serbocop
Christian ChR1S
ArtDirector&Co-Owner , DRAGONS EYE
STUDIO
Beograd

Član broj: 206378
Poruke: 103
95.180.45.*



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 00:11 - pre 168 meseci
"idiota imate svugde ne samo na balkanu" - i hi hi koliko :D ... na svakom koraku ...

Ako bi trebao nekom da dam savet (sada i ovde) za sta se odluciti, a da taj
odlicno "poznaje i radi" 3d modeling, to bi definitivno bile VIDEO IGRE.
Sama cinjenica da ovde, nazalost, nema interesovanja za ozbiljnim
"3d i ostalim kompjuterskim intervencijama" na filmu-govori u prilog da se
treba "baciti" na igrice.Naravno, nije to ni malo "naivno" ni tako unosno
na prvu loptu-ali su sanse da napravite i naplatite nesto mnogo, mnogo vece.
Drugi VELIKI razlog je mogucnost da "funkcionisete" sami tj. ako ste dovoljno
talentovani (kreativni), za igrice vam ne treba vise niko (u vizuelnom delu
naravno) ... dok bi na filmu, najverovatnije, bili samo "karika u lancu" :p :)

Eto...moja 2 centa ;)

E sad, ovi "umetnici" mogu da nastave da glancaju svoje MESHove i broje
trouglice :D

 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.rs.



+187 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 00:51 - pre 168 meseci
zanimljivo, posto imas izgleda iskustva u pravljenju igrica (vidim da to preporucijes) mozes li da nam pokazes neki primer tvog rada?

Sto se tice karike u lancu, ja bi rado bio jedna od tih karika, za nesrecu radim sam. Kao pocetnik bez tima ne dobijas poslove ko Avatar, vec neku 3d simulaciju od 30sec za koje veruj mi ti ne treba bas niko, ama niko vise.
Ne radim na igricama ali cisto sumnjam da jedan covek moze da odradi igricu sa 3d elementima sam, naprotiv mislim da si u igricama vise vezan za tim. Nekazem da je to gore, nasuprot vise ljudi, vise posla, veci projekti i vise para. Neznam samo kolko je tesko naci kod nas tim koji ce se ozbiljnije baviti igricama, iskreno nisam ni trazio tako nesto.

Moja licna poslovna iskustva sa nasim ljudima su veoma losa, zato vise i ne prihvatam ponude od nasih ljudi.
 
Odgovor na temu

serbocop
Christian ChR1S
ArtDirector&Co-Owner , DRAGONS EYE
STUDIO
Beograd

Član broj: 206378
Poruke: 103
95.180.45.*



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 01:41 - pre 168 meseci
Kad pricamo o filmovima...mislio sam bukvalno na filmsku kameru,glumce,....
ali OK ...u pravu si da za nekakve namenske, dokumentarne ili komercijalne
filmove ne treba veliki tim tj mozes i sam da uradis posao...a Avatar,Lords
of the Rings,...i ostali "blokbasteri" su DELA ogromnih timova (sto znas i sam)...

Sto se igrica tice, i tu si delimicno u pravu...ustvari kad sam napisao da mozes
sam da uradis nesto, naravno da nisam mislio na velike igre (velike u smislu
zahtevnosti,obima,izvodjenja i sl.),a slozices se da postoji mnogo "malih" igara
koje su zaradile i opstale mnogo vise od ovih "velikih" tipa TETRIS,PACMAN,SPACE
INVADERS ali i neke novije (pod etiketom POP CAP Gamesa,BigFish,RealArcadea,...)
...e ove poslednje tj "novije" bi mogle da budu interesantne kada pricamo o radu
pojedinca (opet u vizuelnom smislu)-specijalno onih koji "razbijaju" 3d, jer je jedno
od osnovnih merila kvaliteta tih igara (osim ideje) upravo grafika odnosno "scene",
uglavnom uradjenje u 3d...ovo je samo pocetak price i svako ko malo dublje "zagrebe"
videce da ima smisla "prouciti" ovo trziste...

Ovde je problem sto se u startu krece od Avatara i StarKrafta... :)

Potpuno te PODRZAVAM u tome sto ne radis sa "nasim" (ko to pre shvati, pre ce nesto
napraviti)...

Sto se tice mojih radova (ili radova mog studija) - ima vremena :D
Tek smo na PRVOJ-MALOJ igri :) Jedino sto je VELIKO jeste producent i izdavac-vec pomenuti
Big Fish Games.
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 10:54 - pre 168 meseci
labicko1 odlično se razumijemo ja i ti sto se tiče poly modela!

serbocop
ovdje su pomenute neke teze u ovoj temi pa se proširila rasprava,ja sam siguran da ce neko sa strane ko bude čitao izvući neke pozitivne zaključke iz ovoga za sebe,ako se malko i skrene sa teme misdlim da je to korisnije nego da tema leži mrtva na forumu,nismo pričali ništa van 3d modelinga,nemoj odma da nas nazivaš balvanima,nadam se da se zezaš....
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 12:41 - pre 168 meseci
Kordun:
"evo uvezao sam taj konvertovani .max model u mayu"
iskreno model je lošiji nego što sam ja očekivao......

Ako ces vec da "procenjujes i ocenjujes ono sto sam uradio onda to uradi sa mojim datotekama ne sa onima koje si naknadno "masakrirao" sa jos jednom konverzijom.
Kako funkcionira konverzija mozes lepo da proveris u datotoeci: 3d flash za www ili na max datoteci videces savrseno ciste povrsine isto tako mozes da otvoris max datoteku u attachmentsu ima savrseno ciste povrsine.
vrlo je neozbiljno to sto radis.




 
Odgovor na temu

serbocop
Christian ChR1S
ArtDirector&Co-Owner , DRAGONS EYE
STUDIO
Beograd

Član broj: 206378
Poruke: 103
95.180.45.*



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 14:53 - pre 168 meseci
@kordun ... nisam mislio na tebe (sad tek videh da si i ti "tamo negde" :)) ...
samo sam bio iznerviran sto je tema "krenula" u pogresnom pravcu ...


 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 23:19 - pre 168 meseci
mohok,kakva konverzija,ovaj gore uvezen max model u mayu je bez ikakve konverzije,potpuno jednako izgleda i u maxu i u mayi,išao sam da instaliram max jer mi je potreban ovih dana zbog toga sto cu da pravim neke tutorijale za njega. evo ti pogledaj taj svoj .max model u 3d studio maxu,onaj koji si ti okačio,zamolio bi i ostale zainteresovane da se uvjere ako mi ne vjeruju!



ovdje skinite punu rezoluciju monitora 1680 X 1050 :

LINK ZA PUNU REZOLUCIJU

taman posla da radim idiota od sebe ovdje,a okačio si svoj .max model koji ima velikih problema sa površinama eto pogledaj i sam al stavi deblje naočare...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi14.06.2010. u 23:29 - pre 168 meseci
evo ajde da sakrijemo materijal na objektu,prikazaću alfa masku objekta renderovanog u maxu:



dakle jasno je o kakvom se kvalitetu površina radi,pogledaj te krzave lučne ivice na modelu

ako ni ovo nije vjerodostojno mohok,zamolio bi te da ti uradis render u 2k pa da pogledamo površine
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: Igre ili Filmovi

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 36125 | Odgovora: 245 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.