Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Igre ili Filmovi

[es] :: 3D modelovanje :: Igre ili Filmovi

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 36161 | Odgovora: 245 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

deepwhite

Član broj: 92996
Poruke: 559
*.static.isp.telekom.rs.



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 01:30 - pre 168 meseci
Pricali smo ja i ti o unitiju ranije. On je dobar iz nama znanih razloga i video si ono na fejsu sto sam stavio koliko je komplikovana scena. Tamo je jos uvek. Radio je na onoj mojoj test masini sa mmx440 i 1.8 Ghz bez ikakvih problema. U medjuvremenu su na povrsinu isplivali novi softveri koji rade i na linuxu i na mekovima :) ali vi ste ostali svetlosnim godinama iza...
 
Odgovor na temu

SreckoMicic
Srecko Micic
Novi Sad

Član broj: 75614
Poruke: 196
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 01:30 - pre 168 meseci
Citat:
Teksture gutaju ram graficke po dimenzijama ne po velicini fajla.


U sustini to su dve srazmereno proporcionalne stvari, veca dimenzija = veca velicina fajla. U game engine-u nema prednosti kompresije, kao sto je jpg, sve ide u native format pa je tako kako je, u pravu si.

Citat:
Srecko link trazi registraciju a to je malo zamorno.


E da, nisam razmisljao o tome, u svakom slucaju tamo ima dosta dobrih stvari tako da treba zrtvovati malo vremena.
 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.rs.



+187 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 02:15 - pre 168 meseci
Ja vam ne verujem da vi radite modele za game, mohok rece da niko na ovom forumu osim njega to ne ume :))

 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 06:17 - pre 168 meseci
deepwhite u pravu si za trouglove,vektore, matematičke sidrišne tačke ,digitalne nule i jedinice ako ćemo ići do dna,ja sam to i reko da je tacno da se sve na kraju krajeva svede na trouglove,samo to nije u onom djelu procesa u kom ucestvuje covjek,vidiš ako ćemo tako filozofirati do kraja i ti tvoji trouglovi (da ne idemo do sidrišnih tačaka sada) se u finalu prikažu kao cetverouglovi na monitoru,posto se tranzistori rade u pravougganoj formi manje vise,nema savrsenih oblika,jbt. kad moramo toliko precizno da se izrazavamo da ne bi neko iza ćoška te potegao za jezik.ja sam uvjeren da ti znaš mnogo i cjenim,al sam odma primjetio da mnogo voliš da kažeš kako neko ne zna ništa (upravo ko i mohok i imate još jednu zajedničku karakteristiku a to je da nađete uvjek nešto specjalno sto dižete u nebesa,npr to kod tebe je bila optimizacija tekstura za razlicite graficke kartice,sad potenciras npr sta vidi grafuicka kartica ,sve samo da bi nekom kontrirao kako nije u pravu,a ja sam samo govorio o nacinu modelovanja oko koga se citav graficki hardwer i softwer prilagodio zadnjih godina.
sto se tice modela za film da se sad vratim na još neke postove,ja se ne bi složio baš da tu imas prostora da smuljas nesto,ako ti je model neuredan,neće ti ni UV mapa biti precizna a to automatski znaci loš dislplacment koji je ionako sam od sebe dosta loš ako se radi o zaobljenim deformacijama ( zbog rasterske grafike koju koristi) na žalost displacment još ne podržava vektorsku 2d grafiku,zamislite kako bi moćno bilo da tetovirate po modelu sa vektorskim ilustracijama putem displacment mape ,al tako nesto još uvjek ne postoji,bar koliko je meni poznato...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 06:42 - pre 168 meseci
Citat:


deepwhite napisao :

Radio sam na svemu i svacemu a trenutno zivim od gejminga. Ako nesto znaci moj bivsi prijatelj serbocop moze da posvedoci o cemu i kolikim projektima se radilo.
Mene i dalje fascinira kordun sa svojim izlivima ...... (piip), kako covek moze biti uporan u necemu sto ne zna. Kada se modeluje u poli modifikatoru, koji nije isto sto i poligon jer je to samo modifikator optimizovan za ljude iz filmske industrije, dobija se vise poligona nego u meshu. Jer cetvorougaona povrsina, koju ovde nepravilno nazivamo poligon, je sastavljena od dva trouglasta poligona. Prema tome skoro pa duplo poligona je u modelima koji se zavrsavaju na poli modifikatoru, jer on ne prikazuje pravi broj poligona koje renderuje graficka. To se moze videti na svakom vjueru i nije nista senzacionalno, nego su to osnove modelovanja i vrlo jednostavno je za dokazati.


to je teorijski tacno,al praktično baš i nije,tj ukoliko su ivice oštre tačno je,ukoliko imaš zaobljenja na modelu ,a kvalitetni modeli ih imaju uvijek cak i ako je objekat sa ostrim ivicama (ljepše izgleda ako minimalno zaobliš)
broj trouglova raste vrtoglavo ,eno ti mohokovog modela kog je konvertovao ima duplo vise poligona od mene,a ja nisma ni malo stedio na poligonima,vec sam pretjerivao i to dobro,ako mislis da nisam u pravu izvoli uraditi onaj ili neki drugi model sa zaobljenim povrsinama trouglovima a ja cu moj cetverouglima pa ce d avidimo koji ce imati manje poligona i bolji prikaz na ekranu! sami poligoni su trik,svjet nije izgrađen od poligona ,ni ovih baznih sa 3 tacke ni onih poligona prevaranata sa 4 ugla ,i jedno i drugo je trik,velika prednost poligona sa 4 ivice je sto su oni najpogodniji kad covjek rukom radi sa njima,a sta je najpogodnije za graficku karticu to su druge teme i to se mijenja sa godinama,kod ljudi se to nece promjeniti,tema je modelovanje ne programiranje. i ja sma isto gledao neke materijale koji se tiču savremenog modelovanja za video igre i tu su QUAD POLIGONI prioritet br 1,osim ako ti ljudi nisu kreteni,mi ionako cesto kazemo za zapadnjake kako su glupi,kako su debili a sva njihova dostignuca koristimo ukljucujuci i dosta rjeci u nasem jeziku posto ne mozemo da smislimo nase vlastite.
a tebi druze preporucujem da sakupljas peticiju da se ukine zapadnjački termin QUAD POLY,posto je to neispravno i mnogo bi bilo bitno da se koristi neki termin leksikološki pogodniji,vjerovatno bi to uticalo na kvalitet modelovanja...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 07:28 - pre 168 meseci
evo da pogledamo o čemu se radi :



ovdje vidimo kocku sastavljenu od 6 lažnih poligona sa 4 ugla i još jednu kocku sa 12 pravih trouglastih poligona,dakle ,jedan i drugi objekat su potpuno ravnopravni za grafičku karticu,s tim sto
quad poly objekat ima 6 ivica manje ,ali one nisu ni važne za graficku karticu,pa to nećemo uzeti kao prednost tzv quad poligona,bitno je da i jedan i drugi objekat imaju 18 tačaka koje opisuju dati objekat,a one su bitne za graficku karticu.
sada ću da uključim smoth opciju koja je razvijena za ove lažne quad poligone :



iz ove slike vidimo da su trouglovi daleko iza cetverouglova prilikom istog broja tacaka,sada postavljam pitanje koliko je trouglova i tacaka potrebno za isti kvalitet prikaza na ekranu
ovog objekta prikazanog na slici ispod



za quad poly verziju je potrebno ukupno 30 lažnih cetverouglastih poligona,sa samo 32 tačke vjerovali ili ne (po teoriji deepwhite trebalo bi da imamo 180 tačaka,međutim on je zaboravio da granične tačke koristi okolni susjedni poligoni kao vlastite,dakle vecina tacaka koje opisuju objekat su zajednicke za nekoliko poligona,tako da quad poligoni imaju i tu prednost u odnosu na trouglove ne samo u kvalitetu prikaza u smoth rezimu),to su osnove modelovanja kako kaže deepwhite...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 07:53 - pre 168 meseci
još sam zaboravio da kažem da poligoni nisu izmisljeni zato sto su oni najbolji nacin za prikaz 3d objekata u digitalnom obliku,nit su napravljeni jer su najbolji za grafficke kartice ili sam procesor i render softwer,uopste nisu najbolji za to,poligoni kao vid predstave 3d objekta su izmisljeni prije tridesetak godina da bi se olaksalo covjeku da stvara 3d objekte rucno,jer su jedan od najednostavnijih nacina kreiranja 3d objekta,do sada nije izmisljen jednostavniji nacin,evolucija poligonalnog modelovanja sa kvadratnim poligonima je još jedan korak napred u olaksavanju stvaranja komplikovanih objekata kada je ljudski rad u pitanju...
 
Odgovor na temu

deepwhite

Član broj: 92996
Poruke: 559
*.static.isp.telekom.rs.



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 09:32 - pre 168 meseci
kordun ti si uporan pa ne odustajes. Ne postoje lazni poligoni od cetiri ivice. Ono sto ti vidis u viewportu nije ono sto je zaista u masini. Na slici sa kockama vidis ono sto ti prikazuje maya (cini mi se) na slici levo. Prava slika je kocka sa trouglovima desno.
Takodje sferni objekti na sledecoj slici nisu mesh modeli nego neki prikaz koji pokazuje maya. Ako taj model ubacis u mesh preview nekog endzina videces koliko vertexa pokazuje. To mozes videti i na info panelu objekta. Ja preferiram max i kad bi na ovaj tvoj objekat dodao mesh modifikator video bi da se objekat sastoji od najmanje 1000 vertexa, cini mi se po smooth-u. Takodje isti takav sferni dobar objekat za gejm, moze da se napravi od 80-100 poligona ili cak daleko manje, i sve to da se pokrije dobro osmisljenom teksturom da izgleda odlicno.
Znaci ono sto ti prikazuje 3d softver ne mora da znaci da je to zaista pravi broj poligona ili vertexa.

[Ovu poruku je menjao deepwhite dana 21.06.2010. u 10:42 GMT+1]
 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.rs.



+187 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 10:49 - pre 168 meseci
Necu da ulazim u raspravi i o ovom, ali me ipak nesto interesuje, dali se u game modeling uopste korosti mesh smoot ????? Malo mi nije logicno da se to koristi ali ipak nisam radio za game.

Deepwite dali ti pri tvom modeliranju radis sa trouglicima ili sa cetvorougaonicima, ovde ne pitam sta koji deo hardwera vidi, pitam za cistu proceduru stvaranja modela.
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 11:13 - pre 168 meseci
da,noviji 3d engine-ovi koriste smoothing groups ,mada nije ni to novo ja mislim da se to pojavilo još sa Quick 3 engeinom,ako ne i ranije ne znam tacno lupam,al znam da koriste,mislim glupo je da jedan zbrush ili maya ili sta ja znam koristi takav prikaz u realnom vremenu pod punim opterecenjem ,a da ne bi koristili moderni 3d engine-ovi za video igre
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 11:41 - pre 168 meseci
Citat:
Creating smoothgroups on game models ^

The only guaranteed way to control smoothgroups is to 'force' them, by utilising the smoothgroups 'zones' normally set up when building a model in your 3D app. What this means is that you have to create physical divisions along the edges of your models wherever you have a meeting of any given number of smoothgroup zones.

The way to do this is to split the mesh up into sub-objects - these aren't separate mesh objects as they're still physically connected to the parent object. Think of a box. The box itself is the 'parent object'; it's what the object 'is'. Now look at the sides, they give the box it's physical attributes; the 'how it's made' in effect, each of these sides can be considered as a 'sub' or separate components in their own right; left, top, bottom, right, front and back - these are the 'sub-objects'


samo se to dozira u igricama pazljivo izgleda,nemam pojma,mene to i ne zanima,ali sam gledao kako ljudi rade igrice,niko ne modeluje trouglovima,uzmi koju hoćeš igricu,zaviri joj u rot direktorijum,imas tamo raznih fajlova,zavisi koji engine je u pitanju, mozes na netu naci cim ces otvoriti pojedine tipove fajlova pa molim te otvori teksture,vidices sam po teksturama,tj po UV mrezi preko koje je isla tekstura da se radi o quad poligonima.
evo ti i jednog primjera low poly modela za igricu i izrada uv mreze :



oni modeli koji su u trouglovima za potrebe igara to je konverzija,plus optimizacija modela ,a vjerovatno kasnije i par popravki rucno.
umnogome ovisi i od osobe kako radi,neko voli cist model manje ili vise. samo modelovanje nije nikakva raketna nauka,to je obicni zanat isto kao i stolar,samo mnogi su umisljeni pa se mnogo prse,proslo je vreme
kad je na svakih 5000 stanovnika dolazio jedan racunar,danas racunar ima svaki klinac,a svaki deseti ili dvadeseti se bavio modelovanjem nekada,makar najprimitivnijim,ali kao i u svakom poslu tako i u modelovanju odskacu oni talentovani,bas kao sto ni svaki stolar ili zidar ne radi jednako,tako je i kod modelovanja,neko to radi lako i vrhunski,a neko razbija kompjuter da napravi neku kreaciju jer nema smisla za to...
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 12:08 - pre 168 meseci
deepwhite ti uporno o grafickoj kartici...cinjenica je da ljudi danas ,oni najbolji profesionalci rade modele sa cetverouglovima ,koriste najbolje 3d engine-ove a ne rade u nekim skalamerijama,u igricama danas imate
lens blur efekat a da ne bi imali poly smoth,normalno takav engine kosta ko avion ali svemu pada cjena pa ce i tome...
takođe zavisi i od toga o kakvoj igri se radi,ukoliko neko radi neku poteznu strategiju,njemu 3d modeli i ne trebaju,dovoljna mu je 2d grafika.
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 12:38 - pre 168 meseci
Vidim poceli smo argumentirano to mi se vise svidja.
Nema tu puno price osnova su trouglovi "cetvorouglovi" su isforsirani prikaz radi lakse obrade.
Mi izbegavamo pravokutni (isforsirani) prikaz iz prostog razloga sto je u tom slucaju shader koji koristimo za www ocajne kvalitete.
Sa druge strane ne mozes sve pokrpati i sakriti teksturama osobito kod surface sa sjajnim reflektirajucim povrsinama kompromis je neizbezan.
Osobito ako radis za game (web je ista prica) ako odradis mesh smoth onda aplikacija puca samo cisti low polygon model dolazi u obzir.
Jedino je pitanje sta je u datom slucaju optimalnije da se odradi.
Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
 
Odgovor na temu

deepwhite

Član broj: 92996
Poruke: 559
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+3 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 14:00 - pre 168 meseci
Ja sad nisam siguran jel mi pricamo o 3d? Pa o cemu cu da pricam ako ne o 3d kartici? Pricati o modelovanju gejm modela a ne pricati o standardima vezanim za 3d kartice je van svake pameti.
Nije mi jasno ni kakve veze tamo neke 2d strategije imaju sa 3d modelima al hajde...
Ne mogu da idem detaljno i da objasnjavam o smooth-u ali sto se tice sejdera oni nisu element modelinga nego je to postprocesni posao. Pricati o bluru, bloom-u ili nekom trecem postprocesnom efektu, kao da zavisi od modelinga u realtime renderingu, nema bas veze sa pamecu. Takodje ti efekti nemaju bas puno veze sa cenom endzina jer je to opet mogucnost odredjene 3d kartice da prikaze te efekte ili ne. Zato se vracamo na optimizaciju tekstura i detektovanje mogucnosti kartica prilikom izrade igre. Teksture podesene da prikazuju odredjeni efekat u npr sejderu v2.0 (bloom efekat mnogo vise gori na svetlijim pixelima teksture nego na tamnijim) ne ponasaju se isto na kartici koja ne podrzava sejdere druge generacije tako da ce i prikaz modela pa i scene drugacije izgledati. Ovo ti ne pricam iz trece ruke i nisam nigde citao kao ti, nego pisem iz prve ruke jer upravo sada radim na ocean sejderu koji se ne ponasa dobro sa pokretnom kamerom i pravi mi dosta problema pa sam uzeo da caskam sa tobom da malo odmorim.

Ok kordun lepo je sto si ti to citao negde, vidi se trud, ali problem je da ne raspoznajes i ne razlikujes osnovne pojmove i zato ovde imamo nerazumevanje.
Modifikatori su pluginovi, nisu poligoni. Ako se neki modifikator zove poli to ne znaci da je to poligon. Veliki broj poligona usporava render i ako imas tvoj tzv "quad" poligon on ce duplo sporije da se renderuje nego normalan poligon. To su naravno jedva merljiva odstupanja na par poligona, ali ako imas kompleksnu scenu i nisi dobro odradio posao itekako ce zakucati i graficku i procesor pa ce dolaziti do seckanja na masinama koje su slabije od one na kojima se radi.

Zaboravih da pitam sta je to Quick 3, nisam nikad cuo za to?

Labicko ja modelujem u maksu i koristim sve moguce modifikatore koji su na raspolaganju. Najnoviji eksportni standard je collada tj. .dae format i njega podrzava vecina endzina. Smothing nije nikakva novost i on se koristi od pojave prvih 3d kartica da bi se dobio sto zaobljeniji oblik na sto manjem broju poligona.

[Ovu poruku je menjao deepwhite dana 21.06.2010. u 15:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi21.06.2010. u 22:22 - pre 168 meseci
Quake 3 engine,ispravljam se sto nisam znao napisati precizno,ipak se ne radi o mom jeziku.
izgubio sam volju da se raspravljam,al bar sam napredovao malko od onoga koji ne zna ništa do onoga koji se malo trudi bar sto se tice informacija,ako se budem još svađao narednih dana mozda napredujem do nekog šegrta početnika u modelovanju. pozdrav sviima i nemojte mi zamjeriti na nekim rječima,jbg balkanac...
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi22.06.2010. u 09:03 - pre 168 meseci
To sto ti je deepwhite nabrojao u potpunosti stoji radi se o klasicnom pristupu izrade online modela.
Mi smo odabrali potpuno drugaciji pristup problematici, iz prostog razloga sto smo nekoliko puta brzi i modeli su daleko kvalitetniji.
Sa tim pristupom nema potrebe da se bavis tim detaljima jednostavno odradis model i cica mica gotova prica.
Kvaliteta prikaza je unekoliko losija od offline modela zbog reduciranog broja poligona i stednje na teksturama ali modeli uradjeni na taj nacin visestruko kvalitetniji od svih (meni poznatih) game modela.

Zatrpali su me poslom jucer bukvalno ne znam gde mi je glava odbio sam pola ponudjenih poslova nemam kad da pisem po forumima.
Cim uhvatim vremena nabrojacu ti stavku po stavku kako smo izbegli sve momente gde aplikacija puca odnosno blokira na racunarima posetioca, kako rece deepwhite "zakuca".
Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK


 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.rs.



+187 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi24.06.2010. u 00:01 - pre 168 meseci
Sve u svemu na temu igrice ili filmovi pametni ljudi su odgovorili

Radi za igrice jer je to neverovatno teze a i brze ces postati milioner
modeluj samo u trouglicima jel tako bolje zbog graficke kartice
sam model i nije tako bitan bitnije su texture
samo amateri rade za film jel se ti modeli zadrzavaju na ekranu samo sekund pa ih niko i ne vidi
Vrh svih 3d radova su radovi za www
za modeliranje nemoj te koristiti maya, max ... oni su zastareli koristite samo CAD u slucaju da niste kupili skener
pisi na ovome forumu ali kad dobijes konkretno pitanje koje ti ne odgovara pravi se da ga nisi video
ako si slucajno ko pocetnik lupnuo neku glupost bices zasut svim mogucim uvredama

Ovaj forum definitivno nema moderatora jel bi svi postovi koji nemaju veze sa temom bili odavno obrisani, a sve je i veci broj malih oglasa. Veliki broj prekvalifikovanih koji su pisali ovde nisu ni pogledali ko je zapoceo temu i sta je hteo da sazna, vec se kao i obicno prepucavaju medjusobno.

 
Odgovor na temu

kordun3
s. mitrovica/wiesbaden

Član broj: 260515
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi24.06.2010. u 10:24 - pre 168 meseci
Ne,sad bez zajebavanja,
ja bi predložio deepwhite-u da ga mohok podupire skenerom zbog optimalnijih rezultata za graficku karticu.
trebate vas dvojica da ujedinite snage i da pocnete sa "rikverc" revolucijom
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi24.06.2010. u 11:07 - pre 168 meseci
HM
Labicko ne karikiraj u prethodnim postovime je lepo receno da o svemu odlucuje trziste kupac tacno zna sta hoce i jos bolje zna sta nece. I siguran budi da ce se uvek odluciti da kupi model koji je kvalitetniji a dobija ga u kracem roku u tom slucaju ce uglavnom pristati i na vecu cenu.
Evo ti nekoliko primera:
Za ovu zemicku meni je trebalo otprilike 20 minuta cistog rada na modelu
Hendi odradimo za pre podne znaci radimo 1 do 2 modela dnevno po osobi ovisi o tome koliko je model zahtevan a to je otprilike sest puta brze od vremena koje je naveo srecko ( mada u te navode sumnjam )
Slozicu se sa tobom da je preciznost od dve stote preterana ali nama je sve i jedno kako precizno radimo utroseno vreme je isto a bolja kvaliteta samog modela je uvek pozeljna jer vernije prikazuje original osim toga dobro zvuci kod prodaje i naplate.
Sto se izrade online modela tice deepwhite je apsolutno u pravu kada je nacin na koji on radi u pitanju.
Mi smo eto izbacili sve rizicne momente koje je on nabrojao jer
prioriteti su:
1) da aplikacija radi na 98 % racunara bez potrebe da se dodatno instalira plugin
2) da sto vernije prikazuje original u to ulazi ne samo sam model sa proporcijama nego i sto bolji prikaz reflektirajucih ploha sto je kad su zaobljene povrsine u pitanje sve samo ne jednostavno tu ne mozes "sakriti" lose stvari sa blur efektom
3) da ne prelazi 15 000 poligona, tu smo u zestokoj prednosti u odnosu na igre jer tamo imas gomilu objekata istovremeno
4) velicina modela ne bi trebala da prelazi 180 KB
5) Aplikacija mora da trci na svim grafickim karticama sa svim browzerima i na svim operativnim sistemima

Svi ti modeli mogu bez problema da se ubace u bilo koju igru i nema potrebe da se radi sto modela sa sto efekata i sto tekstura za sve moguce graficke kartice znaci da su istovremeno radjeni za game.
Sto se tebe i tebi slicnih tice (da ne ulazimo u osobna prepucavanja to ne volim i nikada ne zapocinjem) tvoje je pravo da radis kako hoces i kako smatras da je najbolje ali pokusaj prihvatiti cinjenicu da je nacin na koji radi deepwhite meni jako dobro poznat i to mogu da odradim bez problema.
Ne radimo na taj nacin jer ne tako ne mozemo da zadovoljimo kvalitetom rokovima i cenom izrade.
Ne vidim nikakvog razloga da se ljudi ne upoznaju i sa drugim nacinima da se dodje do valjanog modela.

Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
PS
Jel vama svima upalo u oci da svi odreda vrlo pametno pricaju o svemu i ali niko do sada nije okacio online game model pa da ga ocenjujemo i trazimo dlaku u jajetu.
Koji je razlog tome ???????????
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.liwest.at.

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: Igre ili Filmovi24.06.2010. u 11:12 - pre 168 meseci
Kordun kad je u pitanju ona klipnjaca koju sam konvertirao.
Konverzija je odradjena za game model znaci da sam mu "kvalitetu" zavrnio do same granice podnosljivosti nije nikakav problem konvertirati model da bude cistiji samo je potrebno znati gde su granice.
Osim toga na kvalitetu konvertiranog modela ovisi nacin izrade ( kako si definisao skicu i ostalo ) i kvaliteta eksporta iz samog CAD programa.
Ima tu krupnica koliko ti srce zeli.
Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: Igre ili Filmovi

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 36161 | Odgovora: 245 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.