Kakva argumentacija od strane žutokljunca.
Ja ga pitam šta je od svega navedenog u onom gornjem postu tačno, a on opet da ono nije tačno.
Pitam ga kada je bio na pomenutom položaju (jer postoji mogućnost da tog dana žutokljunac nije bio na Majevici).
Ne, on odbija da kaže kada je bio na Majevici , i što je bitnije odbija da komentariše šta je od onoga tačno (ne osvrćući se na pogođene a ne oborene avione koji su preleteli u Bosnu i Makedoniju i mit o upadu u Bosnu i gađanje aviona
na Tuzlanskom aerodromu.
E da, nešto bitno što sam zaboravio da napomenem. Na tuzlanskom aerodromu su bili ne samo ispravni već i neki avioni-ne znam o kojima je reč, da li NATO šta li, da li pogodjeni ranije....
Nakon napada, na aerodromu je ostalo 17 uništenih letilica. Minus oni koji su već bili u autu, pogođeni, ili šta li već...
Opet, brojka je velika i prilično nerealna. Ali više je od dva aviona koliko neki priznaju.
E sad, u očekivanju da se javi žutokljunac, pozdravljam vas.....
I još jednom one liste koje se poprilično razlikuju.
1 F-16
1 F-117
1 AV-8B ( pao u jadran - pilot spasen )
1 A-10 ( nedokazano plus jedan tesko ostecen sleteo u makedoniju ) Za ovog što piše nedokazano, pogođen je i sleteo je u Bosnu. Nije oboren, kao ni onaj koji je sleteo u Skoplje.
1 Avion izgubili Nemci
1 Avion izgubili Francuzi
Nesto krstarećih raketa i Bespilotnih letelica
Mirage 2000 oboren sa PČ175 u l. Zelenika
27. marta Jugoslovenska PVO srušila američki „nevidljivi“ bombarder F-117 Noćni soko, što je prvo obaranje takvog aviona stelt tehnologije. Pilot spasen 6 sati nakon obaranja.
26. aprila u Albaniji pao američki helikopter AH-64 Apač,
tokom trenažne misije. Dvojica pilota povređena.
1. maja pao američki AV-8B Harijer
usled mehaničkog kvara pri sletanju na nosač aviona. Pilot spasen.
2. maja američki F-16
srušen zapadno od Beograda. Pilot spasen.
5. maja u Albaniji pao američki helikopter AH-64 Apač. Dvojica pilota poginula.
I opet pao u Albaniji? Valjda mu bilo najbliže tamo....
Elem, nigde se ne pominju pogadjanja ona dva aviona koji su prebeglu u Bosnu odnosno Makedniju...no nema veze.
To nije bitno.
Ono zvanično je da su gubici s njihove strane
ZVANIČNO 2 vojnika, 3 aviona, 2 helikoptera.
Zašto da mi umanjujemo ako oni toliko priznaju.
A ovo, da nema dokaza da se zaista desio izlet u Bosnu, nema dokaza.
Jer sve što je eventualno u takvoj akciji uništeno je skupljeno u kontejnere i prebačeno nazad preko okeana, takvi tragovi se ne ostavljaju.
Zato sam i napisao u prethodnom postu vezanom za to, DA SE TO NIKADA NIJE DOGODILO Jer nema dokaza.
Pa čak i da se desilo, ni to nije bitno, već ono što Ivan pokušava svo vreme da kaže, ali ga vi ne čujete jer vam je cigara koju držite zadenutu za uvo
zapravo upala u uvo!
Da, mogli bi spasiti sebe, ako bi svako dao svoj doprinos. Na žalost, nema ništa od toga, pod silnim pritiskom pušača koji su ostali iza turaka ovde (
informacije radi, pretekli smo turke po potrošnji duvana)
izmenjen je predlog zakona tako da će, plašim se, pušenje ipak biti dozvoljeno u ugostiteljskim objektima, nema ništa od zabrane pušenja kakvu su najavljivali.
Olovo u benzinu?
Nisam obavešten, ali me ne bi čudilo da se još uvek potapa. Ponavljam da ne znam, ali od ove države sve je moguće očekivati. Od ljudi još više.
Malo kome je zapao Venturin post koji tako jasno oslikava našu brigu za zdravlje najmilijih. Trudnica sa detetom pored sebe i cigarom u ustima.... Na žalost, to je u Srbiji svakodnevnica.
Kao i bacanje otpada (raznoraznoga, pored baterija svačega) ne na mesta za to predviđena i na način za to predviđen, već u najbližu vrzinu.
Ili potok. Pa čak i ako je potok presušio, opet bacaju u taj isti potok.
Tužna slika, ali ... potok presušio, a korito puno smeća bačenoga iz usamljene kuće na potoku.
Nema pomoći dok sami sebi ne pomognemo a kada će to biti.....
PČELAR.
OTKUPLJUJEM STARI NOVAC, STRIPOVE, ITD
_______________________________________________________________________