Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

AUTO GAS - iskustva sa CNG

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 154221 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MaCvele
Obrenovac

Član broj: 325399
Poruke: 21
*.static.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.12.2014. u 09:52 - pre 80 meseci
Xsara Picasso i jeste u pitanju. Imam četiri boce u gepeku, a ispod auta je rezervni točak. Tapacirung je stvarno lepo odrađen, ali me više bunilo to što je uputstvo koje je ostalo u autu za picasso bifuel, pa sam zbog toa pomislio da je fabrički.
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
109.93.0.*



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.12.2014. u 16:51 - pre 80 meseci
Lako je odrediti da li je auto sa fabrickim CNG ili nije. Nalepnica ili plocica na sasiji o podacima vozila i obaveznom tezinom vozila. Fabricki ima dve plocice jednu po izlasku iz fabrike drugu po ugradnji CNG uredjaja, bez obzira da li to radi fabrika ili vozilo odlazi kod druge firme na ugradnju. Promenu tezine proizvodjac registruje na drugoj plocici. Ko bi skidao plocice osim ako ne zeli nesto da sakrije.
Drugi siguran dokaz je nalepnica u servisnoj knjizici sa detaljima boca i uredjaja, sto predstavlja visegodisnju garanciju na ugradnju. Kod opela je to 10. godina.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.opera-mini.net.



+2053 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.12.2014. u 18:54 - pre 80 meseci
Mozda je to tako kod Opela, ja za sada znam da kod Fiat-a nije. Oni CNG opremu stancuju u fabrici kao i svaki drugi deo i nikakve dodatne plocice nema. Ti brojevi nigde ne pisu niti ih oni evidentiraju, vec ih posle na atestu ocitavaju.
 
Odgovor na temu

zoxkac
novi sad

Član broj: 69039
Poruke: 4
*.mbb.telenor.rs.



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG23.04.2015. u 14:55 - pre 76 meseci
Da li je neko u skorije vreme sipao cng u segedinu? Sutra idem za Austriju pa bih sipao u segedinu u multiplu pa bih molio za informacije ako je neko bio na toj pumpi.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.static.sbb.rs.



+2053 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.04.2015. u 01:15 - pre 76 meseci
E, ajd ako nadjs javi i meni gde je (najbolje slikaj iz daljine). Mene je svojevremeno GPS doveo tu gde bi trebalo da je pumpa i vozio sam 15 krugova po kvartu, ali pumpe nema.
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.04.2015. u 21:10 - pre 76 meseci
Benzin koji koristimo ima oktansku vrednost 98-100. A metan 140. Tu je i tajna manje potrosnje. Ako vam je auto "tromiji" na metanu onda nesto nije u redu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.04.2015. u 22:28 - pre 76 meseci
A kakve veze ima oktanski broj sa tromoscu?
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.04.2015. u 07:48 - pre 76 meseci
Citat:
Zarko Silic: A kakve veze ima oktanski broj sa tromoscu?


A el` ovo pitanje, ili sarkazam, kao nema veze...Mozda se covek lose izrazio, al pitanje je sasvim razumljivo...Kvalitet goriva sigurno utice na performanse motora, tj. svaki motor zahteva gorivo koje zadovoljava njegove karakteristike. Pa zato i postoje goriva razlicitog "kvaliteta" (pri tome ne mislim na nase muljacine nas pumpama i rafineriji) vec na oktansku vrednost. Kvalitet goriva se odredjuje oktanskim brojem, to jest, kolicinom smese izooktana i n-heptana. Smesa ova dva uglovodonika odredjuje se brojem koji odgovara zapreminskom delu izooktana. Problem u losem gorivu (neodgovarajucem) je u detonacijama, gde udarna sila radi protiv klipa ( pa ga samim tim usporuje - pa je motor tromiji), radi kao kocnica, pregreva se i vremenom mu se skracuje radni vek...Oktanski broj je merilo kvaliteta goriva koji pokazuje njegovu antidetonatorsku vrednost. N-heptan, vrlo lako eksplodira, dok izooktan ne detonira. Njihovim mesanjem se dobija gorivo odgovarajucih karakteristika. Zatim, tu su i aditivi koji povecavaju oktanski broj tj. kvalitet...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.04.2015. u 09:45 - pre 76 meseci
Kvalitet goriva i oktanski broj nisu iste stvari.

Ako je motor projektovan za 95 +-3 oktana (RON) potpuno je svejedno da li primenjeno gorivo ima oktansku vrednost 98 ili 1500 (karikiram).

Mnogo veci problem kod koriscenja 2 vrste goriva predstavlja stehiometrijski odnos koji se kod ove 2 vrste goriva razlikuje, odnosno sposobnost sistema da uskladi parametre sagorevanja kod obe vrste goriva tako da ni jednu previse ne uskrati. Kod propana i butana se taj odnos relativno malo razlikuje u odnosu na benzin, ali je kod metana ova razlika znacajna. Ovo je glavni razlog, pored politickog, zasto se proizvodjaci zapadnoevropskih automobila nerado odlucuju na proizvodnju biful agregata.



@pajapop

Lakse, lepse, preglednije (a i humanije) je ako postavis link ka tekstu ciji se satrzaj zeli preneti. Na taj nacin ces spreciti da se slobodnim prevodjenjem nacini greska, mada postoje pisanja na netu sa dosta nestamparskih gresaka.

http://glossary.periodni.com/rjecnik.php?hr=oktanski+broj

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 25.04.2015. u 11:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.04.2015. u 16:47 - pre 76 meseci
Citat:
Zarko Silic:
A kakve veze ima oktanski broj sa tromoscu?


Mnogo lakse, lepse i humanije je da ti odmah das odgovor,... posto vidim da ga znas...A sto se tice linka koji si postavio...pa sad ne znam ko je "ovde lud, a ko pametan"...Ti kazes da kvalitet goriva i oktanski broj nisu isto, a tamo se u definiciji navodi da upravo oktanski broj odredjuje kvalitet goriva...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.04.2015. u 18:25 - pre 76 meseci
Oktanski broj je samo jedan od elemenata koji uticu na kvalitet, ali ako gorivo ispunjava standard koji propisuje proizvodjac motora, na primer 98 RON-a, onda je razlika izmedju 120 RONa koliko teoretski poseduje cist metan i 98 potrebnih koje zahteva motor, nebitna i nema utican na kvalitetan rad motora.

Drugim recima, oktanski broj metana nije razlog uocenom losem radu motora vec je tome uzrok nesto drugo.


Jel sad jasnije?

P.S.
A ovo

Citat:
@pajapop

Lakse, lepse, preglednije (a i humanije) je ako postavis link ka tekstu ciji se satrzaj zeli preneti. Na taj nacin ces spreciti da se slobodnim prevodjenjem nacini greska, mada postoje pisanja na netu sa dosta nestamparskih gresaka.


sam napisao zato sto si prepisao nesto sto ni sam nisi razumeo. To ne bi bio problem da si citat u potpunosti preneo, ali problem nastao kada si svojeumno izvukao ovakav zakljucak


Citat:
Oktanski broj je merilo kvaliteta goriva koji pokazuje njegovu antidetonatorsku vrednost. N-heptan, vrlo lako eksplodira, dok izooktan ne detonira. Njihovim mesanjem se dobija gorivo odgovarajucih karakteristika.


i ostao živ




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 25.04.2015. u 19:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.04.2015. u 19:29 - pre 76 meseci

Naprotiv Zare, ja mislim da upravo ti nista ne razumes...Benzin nije cist benzin vec mesavina izooktana i n-heptana i ostalih aditiva, da bi se napravila smesa koja ima ravnomerno detoniranje. Smesa od 90% izooktana i 10% n-heptana ima oktansku vrednost 90. I tako redom...Svi motori su projektovani da rade na neku odgovarajucu oktansku vrednost, pa neki rade na 95, neki na 98...Ako u projektovani motor sipas drugo gorivo,bez obzira dal je benzin ili u ovom slucaju gas metan, on mora da ima makar pribliznu projektovanu vrednost da bi motor radio "dobro" to jes da ne dodje do detonacija, tj samozapaljenja goriva. Ako do toga dolazi, mora se menjati moment paljenja, sto je najveci problem u "stelovanju" motora i njegovoj pripremi da koristi goriva razlicitog kvaliteta pri njegovim gorivnim karakteristikama. Ja bi voleo da mi objasnis kako je moguce da na motor koji je projektovan na 98, upotrebis gorivo od 120 i da to nema nikakve veze...Sta se desava sa paljenjem...Kolko ja znam, narocito za metan, mora se posebno regulisati ili imati uredjaj koji upravo regulise moment paljenja...Za mene si ti ovo "lupio i ostao ziv"...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 10:28 - pre 76 meseci
Pajo, pajo, ejjj

Kakva BRE smesa izooktana i heptana, pa svako dete zna da se benzin dobija destilacijom sirove nafte. (Izadji na ulicu i zaustavi slucajne prolaznike starije od 15 godina pa ih pitaj . Siguran sam da ce bar polovina znati kako se dobija benzin, a da ce bar svaki 20. anketirani prolaznik koristiti izraz "frakciona destilacija sirove nafte".)

Pobrkao si loncice. Pobrkao si etalon za merenje oktanske vrednosti sa benzinom za upotrebu u motorima SUS. "Regulacija" oktanskog broja pored specificne post tehnologije u fazi dobijanja benzina, radi se i uz pomoc, nekada olova, a danas, iz ekoloskih razloga, drugih jedinjenja (najcesce na bazi tetrcijarnih etera)

No nije to problem. Veci je problem sto ne znas sta ne znas, a jos veci je to sto takvo neznanje ovako javno reklamiras


http://sr.wikipedia.org/wiki/Rafinerija_nafte


P.S.

Citat:
Ja bi voleo da mi objasnis kako je moguce da na motor koji je projektovan na 98, upotrebis gorivo od 120 i da to nema nikakve veze


Prvo moras savladati osnove pa tek nakon toga mozes preci na ovakve tema. Bez uvrede.
Iskreno, razocarao si me. MIslio sam da svaki zavrseni osnovac sa pozitivnim ocenama, zna kako se dobija benzin.

Ako te ovo pitanje bas toliko zanima, postavi ga kao novu temu na ESu. Siguran sam da mnogi clanovi ESa umeju odgovoriti na ovo pitanje, a za na primer Goata, onako na nevidjeno, garantujem





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.04.2015. u 12:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 12:15 - pre 76 meseci
Citiram: "Ako je motor projektovan za 95 +-3 oktana (RON) potpuno je svejedno da li primenjeno gorivo ima oktansku vrednost 98 ili 1500 (karikiram)".
Zarko je uporan, i ako ne vozi na CNG.
Ajde Zarko da uzmemo da vozis taj tvoj RON na benzin. Posle nekog vremena pritisnes dugme i prebacis na metan, na gorivo vise oktanske vrednosti. Da li bi auto trebalo da bude tromiji ili ne?
Ja cu citirati strucnjake a ti zakljuci.
"Svi novi benzinski motori opremljeni su senzorom lupanja koji određuje trenutak pojave prvih detonatnih izgaranja. Ona se najčešće javljaju kod male brzine a velikog opterećenja. Kad senzor oseti prve detonacije, upravljačka elektronika smanjuje ugao paljenja, a po potrebi i količinu goriva, tako da se motor sam prilagođava vrsti goriva koju mu sipate.
Ako u klasičan motor sipate benzin sa višim oktanskim brojem elektronika će mu povećati snagu, dok ako u sportski motor sipate benzin sa nižim, elektronika će mu smanjiti snagu."

Ako treba da ti prevedem mogu, ali ne bih da se prepucavam, nemam vremena.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 12:41 - pre 76 meseci
Citat:
Ako u klasičan motor sipate benzin sa višim oktanskim brojem elektronika će mu povećati snagu, dok ako u sportski motor sipate benzin sa nižim, elektronika će mu smanjiti snagu


Ovako nesto moze da napise samo novinar. Inzenjer i strucnjak sigurno ne. Senzorom lupanja nisu opremljeni novi vec i stari motori. Najmanje 20 godina u nazad (npr. u slucaju BMWa je to i 30).

Inzenjer bi ovu recenicu napisao ovako:

"Ako u klasičan motor sipate benzin sa višim, ili nizim oktanskim brojem od predvidjenog elektronika će obezbediti optimalne uslove rada."


ne ulazeci u diskuziju vezanu za snagu.



Otprilike, autor clanka nije mnogo strucniji od onog ko je napisao ovo:

Citat:
Ajde Zarko da uzmemo da vozis taj tvoj RON na benzin



Rad knok senzura je posebna teme koja nema previse dodirnih tacaka na motorima koji za pogonon koriste vise vrsta goriva.


Vezano za metan.

Bifuel verzije motora (fabricke, ne nadogradjene), imaju podjednaku snagu i na metan i na benzin samo zato sto im je snaga kod upotrebe benzina limitirana elektronskim putem. Da bi se "energija metana" iskoristila u pravoj meri, trebalo bi promeniti konstrukciju motora. Posto je to jos uvek neizvodjivo (MCE motori se ne proizvode serijski), redukcija snage ostaje ovakva kao sto sam napisao.

Veliki (preveliki) oktanski broj sam za sebe ne smeta, ali goriva koja poseduju visoku oktansku vrednost imaju druga fizicka svojstva koja najcesce negativno uticu na snagu, smanjujuci je, a ne povecavajuci, kako se to pogresno misli.

Ujedno, treba razlikovati istu vrstu goriva sa razlicitim oktanskim broje, od razlicite vrste goriva.


Kada bi se konstruisao takav motor koji ce iz metana izvuci maksimum (povecati stepen kompresije, smanjiti kompresioni prostor, drasticno promeniti stehimotrijski odnos,...), onda se u takav motor ne bi smeo sipati klasican benzin.

Kod naknadno ugradjenih plinskih sistema, sve varijante su u igri, a generalno su sve losije od fabricke.



P.S.

Pod "fabricke biful", podrazumeva se samo ono sto proizvodjac nudi u svom zvanicnom programu i katalogu, a ne i ono sto nude "ovlasceni" dileri proturaju kao "fabricko".



Citat:
Ako treba da ti prevedem mogu, ali ne bih da se prepucavam, nemam vremena.


Nema sta da verujes ili neverujes, ali budalastine poput toga da je veca snaga automobila zato sto metan ima 140 oktana, ili da se benzin pravi od heptana i izooktana, na ovom forumu mozete pisati samo ako ja ne primetim.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.04.2015. u 14:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 13:44 - pre 76 meseci
Zarko u prethodnom postu imas toliko zabluda, da bi oduzelo dosta prostora da ih sve nabrojim.
Mogu staviti ovde desetak linkova sa opisima strucnjaka, na raznim jezicima koji ce te demantovati, ali ti bi opet nesto "izmislio"
Zarko budi iskren. Da li si vozio nekad auto na CNG?
FABRICKI bifuel ima DVA sistema ubrizgavanja, sa DVA ECU-a u jednom, sa DVA goriva i jednim motorom. Koji je konstruisan za metan, a ne za benzin/metan kako mnogi misle. Pogon je osnovni na metan, (palis gasis na metan, mozes voziti godinama bez ijedne kapi benzina) a pomocni mali rezervoar za benzin sluzi da ako nemas metana koristis pogon na benzin i tada automobil slabije vuce. Zbog onoga sto sam napisao u prethodnom postu.
Tako da kad prebacis sa benzina na CNG (fabricki bifuel) ECU prepozna gorivo vise oktanske vrednosti, (preko, izmedju ostalih i knock senzora) koje zbog toga duze sagoreva (bolja iskoriscenost, veca snaga) jer je sporija detonacija (sa manje eksplozija).
Kod NE fabrickih, drugi posebno ugradjeni ECU za metan mozes podesiti da vuce duplo jace ili slabije na bilo koju vrstu goriva. Ali to je stvar podesavanja i zelja lokalnih majstora.
Tako da motori poslednje genaracije na metan kao kod Passata daju 110kw sa motorom od samo 1.4 litre. U pitanju su stravicno veliki pritisci u cilindrima koji su omoguceni upravo gorivom velike oktanske vrednosti.

Naravno u svim nabrajanjima i podelama ima i podpodela i sekcija, pa je po nesto razlicito kod Opela i Renoa i Fiata i Citroena i... Ali generalno goriva vece oktanske vrednosti daju vecu snagu i manju potrosnju kod istih motora.

Ne moras mi verovati, i pozdrav svima.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 14:03 - pre 76 meseci
Citat:
Jolexx: Tako da motori poslednje genaracije na metan kao kod Passata daju 110kw sa motorom od samo 1.4 litre. U pitanju su stravicno veliki pritisci u cilindrima koji su omoguceni upravo gorivom velike oktanske vrednosti.


1. Ajd da vidimo kako je to gorivo velike oktanske vrednosti omogucilo stravicno velike pritiske, i koliko su to ti veliki pritisci. Kolika je njihova vrednost?

Pretpostavimo da znas ako vec spominjes.

i

2. Kakve su to kutije "sa DVA ECU-a u jednom" ?


P.S. Sadrzaj pisanja na drugim forumima, nas zanima koliko i sadrzaj onoga sto pise na tarabi.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 18:54 - pre 76 meseci
Citat:
Zarko Silic:


Prvo moras savladati osnove pa tek nakon toga mozes preci na ovakve tema. Bez uvrede.
Iskreno, razocarao si me. MIslio sam da svaki zavrseni osnovac sa pozitivnim ocenama, zna kako se dobija benzin.
Siguran sam da mnogi clanovi ESa umeju odgovoriti na ovo pitanje, a za na primer Goata, onako na nevidjeno, garantujem ;)


Evo u komsiluku imam "vukovca", nije me mrzelo da ga pitam...i decko nema pojma...Ja znam sta se frakcionom destilacijom dobija iz nafte ali Istina je da sam ja sa benzinom, vise puta oprao ruke, ali se nisam rodio u njemu...Ono sto znam, a nije bilo razgovora o proizvodji benzina, vec o njegovom kvalitetu, to je da se njegov kvalitet odredjuje oktanskim brojem i o tome ja govorim. On je zavisio od kombiinacije izooktana, kao jednog od 18 izomera oktana, i n-heptana kao jednog od 9 izomera heptana a oni su sastavni delovi nafte. (mozda ovo pravilo vise ne vazi). Posto se sad proizvodi bezolovni benzin(jer se kao aditiv ne koristi vise tetraetil olovo kao aditiv zapovecanje oktanskog broja), mozda se sad koriste tercijalni etri kao aditivi, koje si naveo, ali to nije razlog za vredjanje... Pogotovo si uvredio Goata, koga se verovatno uzeo za primer kao jedinicu g....sti. Pa sad...racunam...mozda bi mogao da nas obrazujes, i da navedes kako se sad odredjuje oktanski broj, koji se to etri koriste i u kojim kombinacijama. Da te podsetim, postoji metil-tercijarni-butil-etar, etil-tercijarni-butil-etar i tercijarni-amil-metil-etar.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.04.2015. u 22:09 - pre 76 meseci
Samo malo objasnjenje.

Ja nikog nisam vredjao niti mi je to bila namera. Ni ovog pita, kao ni ubuduce.

Trazim samo da sto manje toga prepisuje, a kada se tako nesto cini, onda bar da se ne komentarise ono sto se ne razume.

Isto tako, pogresno si protumacio moju opasku vezanu za ime Goati, koga poznajem dovoljno digo i imam visoko misljenje o tom mladom inzenjeru masinstva.

Teko toliko da se zna.
 
Odgovor na temu

Želja
Sam svoj majstor

Član broj: 326849
Poruke: 78
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG28.06.2015. u 20:43 - pre 74 meseci
Nadam se da ovo nije van teme, ali evo šta se /ne daj Bože nikome više/ sve može dogoditi kada se ljudi igraju sa CNG.
Ipak je to pritisak preko 200 bara !

PAŽNJA !!! - UZNEMIRUJUĆI SADRŽAJ !!!
http://forums.vr-zone.com/chit...ral-gas-cylinder-explodes.html

Pozdrav svima
Želja
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 154221 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.