Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

AUTO GAS - iskustva sa CNG

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 205677 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG23.09.2015. u 15:17 - pre 105 meseci
A kako je moguce 250 bara... Ja bih pitao, a gde to pise da je zakonom dozvoljeno 200 bara? Ili cemo po sistemu rekla kazala, cuo sam.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG23.09.2015. u 20:58 - pre 105 meseci
Želja@ Sentandrejski put .
Nema broja.
Novosadjani to zovu:Kod mlekare, Kod nove autobuske stanice. Kod univera 021. Na tom mestu se nalaze dve NIS-ove pumpe, jedna preko puta druge. Ali ova sto je na strani te ulice gde je i mlekara ta je pocela da toci CNG.
 
Odgovor na temu

jocaca
krusevac

Član broj: 82657
Poruke: 66
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG11.01.2016. u 21:33 - pre 102 meseci
Druga pumpa u BGu je na izlasku na Ibarsku gde se skrece za groblje Orlovaca cini mi se naziv.

Nemojte da se cudite za razne gluposti oko atesta i slicno.To je nacin uzimanja para robovima.
Inace boce nisu prolazile za ateste koje su starije od 20056 godine jer nemaju homologaciju (cista glupost).
Gomila standarda nasih je glupost.
Celicne cevi nisu potrebne jer metan ne reaguje sa legurom koja se koristi za cevi kod plina pa mogu iste cevi ali vajni strucnjacui se prave.Bitan je otvor odnosno unutrasnji precnik cevi zbog protoka i debljina zida cevi zbog izdrzavanja pritiska.To je isto kao nebuloze oko zamena boca koje su bez homologacije jer te boce su cesto kvalitetnije od ovih novih.Ja sam Faberovu skinuo da bi ubacio nekog kineza.
kada se pre vrsio atest dovoljno je bilo da se proveri kako boca izdrzava pritisak veci za odredjeni postotak u odnosu na radni pa je tako boca na primer za plin kojoj je radni pritisak 7 Bara proveravana na 30.Pa kako onda ona moze da pukne ako izdrzava toliko vise.zamislite testiranje boce za metan gde je radni pritisak do 220 kod nas a testiranje je islo koliko znam preko 300Bara.Sad strucnjacima to nije dovoljno.Gde ste culi da je neko imao probleme sa vozilom na metan.Jedini slucaj je bio na auto putu gde neko vozilo je pocelo da gori ali zbog benzina a ne metana i to znaju ovi iz AMSS a agencija je iskoristila da bi se razvikala o bezbednosti.
Brinu oni o novcu a ne bezbednosti.
Vozim jako dugo na metan i nagledao sam se pametnjakovica mnogo.
Kod nas je malo pravih strucnjaka.
Za plin znam jednog koji ce ti sve kvarove ako ih opises da telefonom skoro uvek detektuje.
Za metan ne znam ni jednog kompletnog majstora.
Neke stvari su morale malo kod jednog malo kod drugog.
 
Odgovor na temu

milllan
Milan Petrovic
Beograd - Karaburma

Član broj: 6981
Poruke: 6
87.116.160.*



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.03.2021. u 12:19 - pre 38 meseci
Pozdrav, vadim temu iz naftalina. Treba da uvezem Audi a3 gtron 2014, znaci fabriska instalacija. U svakom slucaju ide atest, ali zna li neko sta sve jos moram posle carine?
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.bitsyu.net.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.03.2021. u 14:45 - pre 38 meseci
Najbitnije je da se prilikom uvoza u carinskoj deklaraciji naznači da je vozilo i sa fabričkim metanom. Posle uvoza potrebno je izvaditi COC ili dobiti potvrdu od ovlašćenog distributera to jest proizvodjača, da je u to vozilo sa brojem šasije... fabrički ugradjen CNG. Za jednu od te dve potvrde biće vezan i atest. Sa tim se odlazi u neku od ovlašćenih organizacija koje vrše atest i po dobijanju atesta, na tehnički i registracju.
 
Odgovor na temu

cacanin

Član broj: 119429
Poruke: 3
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG01.04.2021. u 00:26 - pre 38 meseci
Drugari, kolege Metan vozači, ima li neko iskustvo ili bilo kakva saznanja o Fiat Panda 0.9 TwinAir turbo metan fabrički ugrađen?

Razmišljam da kupim Pandu sa pomenutim agregatom pa bi mi svaki savet i iskustvo dobrodošli.

Pozdrav.
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG01.04.2021. u 17:49 - pre 38 meseci
Mislim da kada se potrošnja metana po ceni približava potrošnji malolitražnog dizel vozila ne treba razmišljati o metanu. Panda CNG troši 5.8 kg u gradu na 100km, prema italijanskim podacima. lično mislim da ide i do 7kg. Kako je vrlo slabo ima u ostalim zemljama EU teško je proveriti podatak. Ušteda od najmanje 2 do 3 evra na 100/km u gradu u odnosu na sličan dizel opravdava kupovinu vozila na CNG. U ovom slučaju u odnosu na neki manji dizel auto, ili čak na LPG razlika nije značajna.
 
Odgovor na temu

cacanin

Član broj: 119429
Poruke: 3
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG05.04.2021. u 01:54 - pre 38 meseci
Hvala na odgovoru.
Zanima me gde si našao taj podatak o potrošnji?

Posedujem Pandu 1.2 benzin 2005 godište i svaki rezeorvar pun prazan 90% gradske vožnje potrošnja je 9 litara benzina.

Na otvorenom kad sam testirao išla je oko 5.5 litara minimum.

Ne verujem da bi ista Panda sa 1.3mjt motorom ili bilo koji manji dizel agregat teškog grada, razvoza dece, škola , vrtić, treninzi, stani kreni trošila manje od 6l dizela.
 
Odgovor na temu

Sava

Član broj: 6587
Poruke: 1484



+326 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG05.04.2021. u 06:46 - pre 38 meseci
O svemu se pričaju bajke. Sve u svemu hoću da kažem da je bitna svrha i način upotrebe vozila i od toga najviše zavisi potrošnja.

Vozim Punto 2 sa benzinskim motorom na plin. Troši mi 12 kgr plina, a toliko otprilike i benzina. Imam mnogo kratkih relacija i meni se plin ne isplati, posebno zbog zezanja i troškova oko atesta. Pri tom potroši mi i dosta benzina jer automatika prebaci na plin gotovo kada sam već stigao na cilj. Kada je plin bio 1/2 cene benzina isplatilo se, danas više ne. Plin se isplati kada imate duže relacije. Sa metanom nemam nikakvih iskustava i ne mogu da pričam o tome. Dizel nije dobar za kratke relacije i zato sam uzeo polovan auto sa plinom. Kako sada malo prelazim godišnje plain mi se nikako ne isplati.
 
Odgovor na temu

1vi
Srbija

Član broj: 161459
Poruke: 301
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: Bez sajta


+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.05.2021. u 17:12 - pre 36 meseci
Ja sam 2019, na leto kupio Opel Zafiru B (2006 godište) na CNG (metan) za oko 4000e. Pre toga sam vozio Fiću 850, Fiat Uno, VW Široko i Reno Twingo na benzin, Audi 80 (jaje) dizel, Audi 80 CC na benzin i plin. Tako da imam neka iskustva. Ukoliko ovde pričamo o platežnoj moći prosečnog građanina Srbije (a to bi značilo natezanje sa računima, keš kredite imaju svi u porodici, svi pod dozvoljenim minusima, puštamo čekove...) vožnja na benzin je skupa. Čak i Twingo koji sam vozio ume da srče i po gradu (Bgd) i na auto putu. Na dizel je manja cifra...ali dizel.

Kada sam vozio Audi 80 CC (benzin-plin) imao sam bocu u gepeku od 50 litara i stvarno sam se navozao sa njim. Trošio je oko 8 litara u proseku plina, sa "normalnom" vožnjom. I štedelo se u odnosu na benzin. Kvarova je bilo na svim automobilima - ništa specijalno ali uvek se nešto desi, plus zamena delova koji se troše (kočnice, kaiševi...). Nisu bili loši automobili, svi su bili u proseku oko 15-25 godina starosti. Prelazio sam sa istima godišnje oko 10.000 km.

To je znači bilo do 2019. godine. Tada sam kupio Zafiru na CNG i do sada sam zadovoljan. Iako živim u Beogradu i veliki je auto, već sam se navikao i ne bih ga menjao sada ni za jedan od prethodnih (naravno i da su mlađi). Pogotovo što je na CNG - jeftinija potrošnja a da ne pričam da se radi o prirodnom gasu-gorivu, a ne kao plin koji nastaje iz nafte. Nas je troje u porodici, a auto ima 7 sedišta. Ta dva pomoćna nisam ni dizao...ali mesta u gepeku - milina.

Od te 2019. godine sa njim sam išao do Crne Gore (tamo nije tada bilo pumpe CNG, pa sam sipao u Čačku a tamo vozio na banzin), do Makedonije (tamo sipao u Kumanovu), i po Srbiji naravno. Poslednji put sam išao do Stare planine, pre par nedelja, i tada prešao ukupno oko 660 km, što me koštalo oko 3000 din. Sa Twingom kada sam išao gorivo bi me koštalo oko 5-6000 din.

Napisao sam članak poduži u kome sam objasnio sve u vezi Zafire na CNG, oko atesta, potvrde, cene...pa koga taj auto zanima, ili auto na CNG neka ga pročita koristan je.

Nalazi se na strani:https://www.koznazna.com/voznj...avanje-da-li-se-isplati-kupiti
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 205677 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.