Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 123194 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?06.08.2012. u 23:54 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Naravno, ali prostim posmatranjem vrednosti na spritmonitoru takođe se pravi greška jer se time uopšte ne uzima u obzir način vožnje kojim su ti podaci dobijeni, i što je još važnije, nivo angažovane snage auta koji se porede. Zato ti podaci nemaju veću upotrebnu vrednost i mogu služiti samo za poređenje auta identične klase voženih identičnim načinom vožnje.

Prostim posmatranjem se vidi upravo ono na cega sam vec skretao paznju a to je realna prosecna potrosnja, znaci za octaviu od 159 merenja je dobijen prosek od 7.07 a za civic 7.88, i sasvim je normalno da je neko tu vozio kao baba a neko kao sumaher...sto vise merenja to merodavniji podatak.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Mnogi često kupuju slabe motore da bi "trošili manje", a to je tek besmisleno. Razumem da se ide na slabiji motor ako finansije ne omogućavaju jači, ali svesno se lišavati snage radi neke "ekonomičnosti" je sve samo ne racionalan potez.

Sa slabim motorom jedino što ti je zagarantovano u vožnji su mučenje, velika buka, veći zamor i veće opterećenje u vožnji, duže vreme provedeno u kolonama iza šlepera, i slično.

Nije bas besmisleno ali se slazem da je mucenje, ali opet ima ljudi koji takav nacin voznje odgovara.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 00:33 - pre 141 meseci
Oktavija i Civic se i mogu koliko-toliko porediti jer se slično voze.

Ali probaj da porediš Civica i Golf GTI/2,0 TSI. Verovatno ćeš naći da GTI troši više od Civica, jel' tako?

A da li je to istina? Nemam apsolutno nikakvu sumnju da motor 2,0 TSI pri istoj isporučenoj snazi troši manje od 1,8 atmosferca u Civicu. Specifična potrošnja TSI motora je u svakom slučaju manja.

Prema tome, treba voditi računa o uzrocima potrošnje i ne treba činjenicu je mentalitet vozača Golfa GTI takav kakav jeste - nazivati da "GTI puno troši".

Potrošnju motora i mentalitet vozača treba dobro razlikovati.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 00:39 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Oktavija i Civic se i mogu koliko-toliko porediti jer se slično voze.


A kako se to mogu voziti slicno, ako jedan duplo bolje ide mada ima samo 20 KS vise (papiroloski)?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 10:32 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Ali probaj da porediš Civica i Golf GTI/2,0 TSI.


Zasto porediti kad je golf duplo skuplji?

btw, nema potrebe trpati vw 1.8 t i tsi motore u svaku temu o svim autima u svim klasama... radis to vec mjesecima...




 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16342



+2920 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 11:05 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Oktavija i Civic se i mogu koliko-toliko porediti jer se slično voze.

Ali probaj da porediš Civica i Golf GTI/2,0 TSI. Verovatno ćeš naći da GTI troši više od Civica, jel' tako?

A da li je to istina? Nemam apsolutno nikakvu sumnju da motor 2,0 TSI pri istoj isporučenoj snazi troši manje od 1,8 atmosferca u Civicu. Specifična potrošnja TSI motora je u svakom slučaju manja.

Prema tome, treba voditi računa o uzrocima potrošnje i ne treba činjenicu je mentalitet vozača Golfa GTI takav kakav jeste - nazivati da "GTI puno troši".

Potrošnju motora i mentalitet vozača treba dobro razlikovati.

Naravno da je istina... obicna je glupost ziveti u zabludi da ces voziti GTI na vrh gasa isto kao i verovati da ces auto od 1100ccm trositi 15 ako ga cepas...
tj. mozes da ga cepas ali ces ubrzo shvatiti da to tako ne ide

Ne znam da li si vozio auto sa prikljucenom dijagnostikom i gledao trenutnu potrosnju konja?

Ako jesi, onda znas da je u gradu snaga tesko iskoristiva i da je dovoljan jako mali motor pa cak i on ce jedva da koristi 30tak ks
Snaga motora dodje do izrazaja na otvorenom putu, tu slabi nemaju sta da traze jer trose previse, a jaki sa lakocom dostizu brzinu.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 11:37 - pre 141 meseci
bakara, Noćni, vi izgleda nećete da razumete ono o čemu pričam, jer uporno oštru vožnju od strane vozača - pripisujete autu.

Jedno je kada auto (tj. njegov motor) troši mnogo, a drugo je kada vozač troši mnogo. To nikako ne treba izjednačavati i to treba dobro razlikovati.

To što se GTI vozi tako kako se vozi ne možete mu uzeti kao zamerku, jer u svakom slučaju iste vožnje Civica i TSI motora, TSI će trošiti manje. Činjenicu da je TSI sposoban da isporuči skoro duplo više snage od Civica (a pri tom režimu će naravno i potrošiti nešto više), ne možete nazivati da je on "veliki potrošač".

Jedina merodavna potrošnja je specifična potrošnja, a tu su atmosferski benznici najslabiji.



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 11:42 - pre 141 meseci
Opet Octavia. Ne mogu da verujem. Pa taj auto je zastareo po svim mogucim "atributima".

Zarko je okacio neke dimenzije. I? Sta nam to govori? Govori da "teorijski" ima malo vise mesta, ali ne govori koji je auto udobniji i komforniji a najvaznije je ono kako se taj prostor rasporedi pri udesu. A tu su i Cruze i novi Ceed i Civic svetlosnim godinama ispred Oktavije. Da bi u Oktaviji sedeo udobno u tvrdoj zadnjoj klupi moras da se spustis a onda pada u vodu onaj razmak kod kolena.

Posto sam vozio toliko hvaljenu Oktaviu ja cu reci sledece:

- Auto je uzasno neudoban, tvrd, nekomforan, uzasna zadnja klupa koja je kao kamen a kad predjes tramvajske sine odose bubrezi. To ni moj matori auto ne dozvoljava da se desi putnicima. Poprecne neravnine ne smem ni da pomenem. Treska ko lud.
- Bucan je za medalju, doduse ja sam vozio samo 1.9 TDI PD (A5 Oktaviju staru 2-3 godine).
- Tezak je za voznju, tezi od Opela ili Golfa ili japanaca, jedino je menjac OK. Ostale komande su teze nego sto mi se svidja.

Prednosti su dobar kvalitet enterijera, veliki gepek, jeftino odrzavanje i pouzdana mehanika. Nikakvu drugu prednost ne vidim.

Cak i Civic svemirac (prethodna generacija) koju sam vozio je AVIONCINA za Oktaviju na svim poljima. Pocevsi od rafiniranosti, dozviljaja voznje, osecaja za volanom, preciznosti komandi.... ne moze se porediti.

I Cruze je bolji, i to dosta. Imam tu srecu da mi je super prijateljica (i koleginica) godinu i nesto dana UPOREDO vozila Cruze i Oktaviju.

Cruze je bio 1.6 benzinac, Oktavija A5 1.9 TDI. Cruze je nadmasio Oktaviu u svim aspektima, osim u medjuubrzanjima i voznji uzbrdo, sto je i logicno, zbog motora. Cruze je upravljiviji, tisi, udobniji, manje treska, laksi je za voznju, a posto je i u jednom i drugom vozila identicnu relaciju do Grcke zakljucak je sledeci:

Cruze wins hands down!

Pre cu da verujem njoj i njenom suprugu nego vama sa foruma. Ende.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:08 - pre 141 meseci
Sve je to u redu samo nam cozmo_im nisi odgovorio na pitanje zasto je sama Honda za svega godinu dana proizvodnje, povukla ovaj svoj "novi" Civic sa trzista ako je kako kazes tako dobar i uspesan?

Ocigledno nisu usaglasili stavove sa tvojom komsinicom i njenim muzem.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:13 - pre 141 meseci
Honda nije povukla Civic, vec se prodaje kao alva (kod nas prodaja ide odlicno).

Zadnji opoziv Honde je bio na modelu CR-V za USA trziste zato sto je zica koja vodi kontakt do farova mogla da se otkaci vremenom. Pozvani su samo na zamenu tog konektora.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:18 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
bakara, Noćni, vi izgleda nećete da razumete ono o čemu pričam, jer uporno oštru vožnju od strane vozača - pripisujete autu.

Jedno je kada auto (tj. njegov motor) troši mnogo, a drugo je kada vozač troši mnogo. To nikako ne treba izjednačavati i to treba dobro razlikovati.


Sa ovim se slazem... najgore je kada vozac voli da popije pa zaglavi u kafani, onda trosi najvise.



Zarko, taj civic je odlican auto i honda je priznala probleme jedino kod hibrida koji imaju problematicne baterije...
Mislim da ni ti ni Nebojsa civica niste ni vozili.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:19 - pre 141 meseci
http://auto.blog.rs/blog/auto/...nje-civica-za-americko-trziste


http://www.elitemadzone.org/p3113714

ajde procitajte da se ne bi ponavljali.

A evo i novog polugodisnjeg izvestaja za Evropu po kome se proizvodjaci poput na primer MITSUBISHIa, Subarua (koji je vec nestao sa spiska) i Alfe, polako mogu smatrati pokojnima. Bar kada je u pitanju evropska pijaca.

http://www.best-selling-cars.c...-and-brands-in-western-europe/
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:29 - pre 141 meseci
Nisi u pravu, samo je hibrid problematican sa potrosnjom koja odstupa od deklarisane zbog losih baterija... To je u Americi specificno inace kada njihovi kupci nesto kritikuju predaju tuzbe itd...
Kod njih ce i za golfa koji je u salonu i ima neki novi tip patosnice u gepeku reci "model za 2013" jer je takva psihologija kupaca...

Steta sto amerikanci nikada nisu imali na raspolaganju na njihovom trzistu skodu pa ne znaju sta je kvalitet enterijera...
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:33 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Jedno je kada auto (tj. njegov motor) troši mnogo, a drugo je kada vozač troši mnogo. To nikako ne treba izjednačavati i to treba dobro razlikovati.

Pa otkud sad ovo? U ranijem postu se pozivas na test o KII Rio, a u kome pise da su se vozila trojica, MUSKOM voznjom, i da je potrosnja dosta iznad deklarisane, i onda pises da KIA u realnosti trosi gotovo duplo vise od deklarisane potrosnje. A sada, ne znam zasto, pises suprotno.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Njegovih (pre)slabih 75 KS u radu je toliko napregnuto da on, da bi se uopšte kretao, mora non-stop da angažuje veliki deo svoje maksimelne snage. Time se on u velikom procentu vožnje nalazi izvan svog ekonomičnog režima ograničenog maksimalnim obrtnim momentom.

Prema tome, kada bi u ovaj isti auto stavio CRDi motor od recimo 115-125 KS, uz performanse koje bi bile daleko iznad ovih, potrošnja bi istovremeno bila najmanje litar manja, i to već samo iz razloga što je jači motor resterećen.

He, za gradsku voznju, gde je ogranicenje 50kmh, 75ks je preslabo, a mnogo jaci motor bi trosio bar za 1. litar manje. LOL


Citat:
cozmo_im: Cruze wins hands down!

Video sam Cruza kod TC Usce, udario ga Yugo otpozadi. Uvukao mu je ceo zadnji deo nekih 10cm, Yugu je mozda pukao jedan sraf koji drzi branik, jer je branik malo pomeren.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 12:52 - pre 141 meseci


Interesantno je da pezo i citroen i pored negativnog trenda od 14% i dalje pojedinacno imaju daleko vecu prodaju od audija, seata i skode a zajedno tacno jednako kao vw...
Iznenadjuje me losa prodaja dacie... ali ipak je ovo anketa vezana samo za zapadnu Evropu gdje su kupci prepoznali Rumunski "kvalitet"... zato tu mercedes i lexus imaju pozitivan trend... vjerovatno je na istoku drugacija situacija...

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 18:59 - pre 141 meseci


Ne razumem, kakve veze ima evropski Civic sa americkim? To nisu isti automobili Zarko :)

Inace, Toyota je opet najprodavanija u svetu, sa velikim trendom rasta, i Corolla je i dalje najprodavaniji model automobila svih vremena.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 19:01 - pre 141 meseci
Citat:
vilil1: Video sam Cruza kod TC Usce, udario ga Yugo otpozadi. Uvukao mu je ceo zadnji deo nekih 10cm, Yugu je mozda pukao jedan sraf koji drzi branik, jer je branik malo pomeren.


Ovo nije tacno niti moze biti tacno. Koleginicu je u Cruza udario Fiat Doblo otpozadi, dosta veceom brzinom (pijan je bio) i menjan je samo branik i vrata gepeka, njoj i njenoj cerci (koja je bila u sedistu) nista nije bilo, jedino sto nisu mogli da otvore gepek. Doblo je pristojno pukao napred.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 21:27 - pre 141 meseci
ma šta ti je bre, odvalio ga Jugo totalno. Oni u Cruzu završili u urgentnom a bakici koja je vozila Jugo malo spale naočare, ništa strašno...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 21:54 - pre 141 meseci
Ma 'de spale naocare, samo joj se frizura poremetila.

Zaista, i ja sam bio iznenadjen kada sam video tu scenu. Da l' je to zbog debljine lima, ili zato sto je kod Yuga izbacen branik, ili zbog toga sto noviji automobili rasporedjuju silu na sve strane da bi zastitili putnike i pesake...nemam pojma, ali rezultat je, bar za mene, bio potpuno neocekivan.

Citat:
cozmo_im: Ovo nije tacno niti moze biti tacno.

Ma opusteno, kad koleginica kaze...dobro je kad teca nije rekao. ;)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 22:34 - pre 141 meseci
Citat:
vilil1:
Citat:
Nebojsa Milanovic: Jedno je kada auto (tj. njegov motor) troši mnogo, a drugo je kada vozač troši mnogo. To nikako ne treba izjednačavati i to treba dobro razlikovati.

Pa otkud sad ovo? U ranijem postu se pozivas na test o KII Rio, a u kome pise da su se vozila trojica, MUSKOM voznjom, i da je potrosnja dosta iznad deklarisane, i onda pises da KIA u realnosti trosi gotovo duplo vise od deklarisane potrosnje. A sada, ne znam zasto, pises suprotno.

Naravno da nije tako, nego si ti umislio da si posle četiri strane vrebanja konačno i na ovoj temi pronašao način da po više puta viđenom scenariju upropastiš i ovu stručnu diskusiju. JFYI, to ti ovaj put neće poći za rukom.

Uopšte ne pišem suprotno, a kada bi isključio trol-komponentu valjda bi i sam zaključio da se ta KIA i GTI ne voze muški iz istih razloga, pa se zato ni muška vožnja u ta dva slučaja, kao i njene posledice, ne mogu isto tretirati.

KIA se vozi muški zato što auto od 1,2+ tone mora tako da se vozi da bi uopšte išao, a GTI se vozi muški isključivo iz ćefa, a ne iz potrebe. Dakle, to su veoma različiti razlozi za tu vožnju, ali samo trol tvog kalibra to može da izjednačava i da piše kako je "neko nekada govorio jedno, a sad drugo".

Ne, uvek sam govorio jedno isto, a to je da si ti najveći trol na ES-u, čovek koji je uništio gomilu stručnih diskusija i koje je uložen veliki napor i stručnost. Neću dozvoliti da ova bude još jedna tema u tom nizu, i na svaki tvoj trol ću, koliko god da je besmislen, usmeren u ličnu diskreditaciju ili skretanje sa teme, odgovoriti.

Citat:
vilil1:
Video sam Cruza kod TC Usce, udario ga Yugo otpozadi. Uvukao mu je ceo zadnji deo nekih 10cm, Yugu je mozda pukao jedan sraf koji drzi branik, jer je branik malo pomeren.

Ovo je još jedan primer iste stvari. Samo trol tvog kalibra može udarac prednjim krajem u zadnji kraj da naziva sudarom, i samo trol tvog kalibra može da kaže da je pri tom "sudaru", "Yugu samo branik malo pomeren".
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 22:52 - pre 141 meseci
"Strucna diskusija"?

Naveo si kao primer test KIE od 1.1l, 75ks, sa tri odrasla coveka unutra, koji cepaju auto, "muski" voze, i dizu potrosnju. Dakle, mali auto sa slabim motorom, koji je potreban babi i dedi da odu do Doma zdravlja, ili necijoj zeni da ode do pijace i kupi par kila zelenisa i jednu lubenicu, i koji uopste nije predvidjen za neku brzu voznju, po tebi je primer "pogrešne politike po pitanju štednje".

Ti mislis da je tvoj nacin voznje nekakav etalon. Mislis da ne postoje ljudi kojima nije cilj da voze 200lmh, i da se hvale na forumu, nego jednostavno zele da obave neki poslic u gradu, vozeci dozvoljenom brzinom...


Citat:
Nebojsa Milanovic: Prema tome, kada bi u ovaj isti auto stavio CRDi motor od recimo 115-125 KS, uz performanse koje bi bile daleko iznad ovih, potrošnja bi istovremeno bila najmanje litar manja, i to već samo iz razloga što je jači motor resterećen.

Ovo bi trebalo, "strucno" da znaci da ako se stavi jos jaci motor, jos manje ce da trosi, pa redom dok ne bude nista trosio!? :D


Pazi ovo -

"KIA se vozi muški zato što auto od 1,2+ tone mora tako da se vozi da bi uopšte išao,"

KIA Rio, 1/1l, 75ks mora da se gazi da bi uopste isao!? Neverovatno.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Ovo je još jedan primer iste stvari. Samo trol tvog kalibra može udarac prednjim u zadnji kraj da naziva sudarom, i samo trol tvog kalibra može da kaže da je pri tom "sudaru", "Yugu samo branik malo pomeren".

Ma jok, ovo tvoje je jos samo jedan primer koliko izmisljas, i volis da se bavis podmetanjima. Naravno, nigde nisam napisao "sudar". Ali to tebi ne smeta da pises neistine. Takav si covek sta da se radi.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 123194 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.