Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 123697 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 17:04 - pre 142 meseci
Citat:
cozmo_im:
Octavia 1.2 TSI nema tu sta da trazi vuce se ko crevo s tim motorom (vozio sam Yeti 1.2 TSI i ono je pakao koliko taj auto lose ide a trosi ko lud).


Ja sam spreman ovo i testirati. Doduse ne Oktaviu vec Leona 2 sa 1.2TSI motorom paralelno sa Avensisom 1.8 novim i motorom od 147 KS i ove rezultate objaviti javno

Oba su mi na taspolaganju.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 17:23 - pre 142 meseci
Tesko da mozes da uporedis :)

Seat Leon sa vozacem ima 1275kg (tako pise)

Avensis SW je tezak "samo" 1450kg (bez vozaca), dakle 1525kg sa vozacem.

Dakle, Avensis je u startu 250kg tezi.

Treba opteretiti Seat Leon sa dodatnih 250kg i onda testirati.

Razlika je samo 1kg u snaga/tezina odnosu u korist Avensisa sto je skoro pa zanemarljivo kada je Leon neopterecen.

Ali ako dodamo tezinu od 250kg u Leona... onda snaga/tezina odnos raste na 2,5kg u korist Avensisa.

Isto kao kad bih ja sad rekao, eto moja Corolla sa 75KS ubrzava 11,7 0-100 a Kia Ceed sa 100ks maltene 13s 0-100 ili bilo koji drugi benzinac te klase i konjaze - zato sto su tezi od mog auta naravno i snaga/tezina odnos se menja.

Fiziku ne mozes da menjas.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 17:44 - pre 142 meseci
Evo jedno poredjenje iste klase:

Polo 1.2 TSI, 5 konja jaci, i oko 40Nm vise je brzi od Yarisa za samo 0,4 sekunde:





Yaris ima 100KS i oko 137Nm. U ovom segmentu japancima je apsolutno nepotreban turbo motor, s obzirom da ovaj Yaris ima izuzetno nisku potrosnju (start-stop sistem).

Kia Rio 1.2, 85KS. 0-100: 12.6 15KS manje od Yarisa i 20 od Poloa se itekako oseti:


 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 17:56 - pre 142 meseci
Kako jedan moj prijatelj rece "samo ti ime kaze polo - pola auta"
Salim se, ovaj novi polo je odlican za razliku od prethodnika...

Nisam pristrasan, ne navijam za novog yarisa niti za pola, samo sam htio da kazem da ovaj na ovim snimcima ne zna da vozi! Ovaj sto mjeri vremena je neka budaletina.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 18:21 - pre 142 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Vilil1:

Mislim da imaš loše podatke za Pezejca, ja imam slične ali malo drugačije:

Zastava 125 PZ - 1130kg, 1481cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 18.9s, max, brzina 145.5km
(1970-1983)

Kia Rio 1.1 CRDi - 1100kg, 1120cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 12.9s, Max. brzina 169kmh

Izgleda da smo imali isti izvor za Pezejca ali sam prilikom prepisivanja sa njega ja bolje prepisao, nisam pravio greške, ovo su pravi podaci.

Hm, evo za Pezejca tezine -



A evo i za Kiu -



Posto KIA daje min. i max. tezine, upisao sam neku srednju vrednost, 1200kg. A kod Postenog Dzona, je upisana tezina 1203kg. Oni drugi modeli ubrzavaju za 15.5s, a tezina im je 1250kg.

http://www.honestjohn.co.uk/specs/detail/?v=MKIAARIO0202
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 19:59 - pre 142 meseci
Citat:
Nocni:Nisam pristrasan, ne navijam za novog yarisa niti za pola, samo sam htio da kazem da ovaj na ovim snimcima ne zna da vozi! Ovaj sto mjeri vremena je neka budaletina.


Polo naravno nije los, on je dobar sa 1.2 TSI motorom (prava mera), jedino sto je nedopustivo da se na jednom te istom vozilu dva puta u roku od par meseci menja turbina. Kod brata su menjane na dva Poloa mislim, a na tom jednom dva puta. Posto ih malo ima kod nas, to je veliki uzorak kvarljivosti (barem u nasoj zemlji).

Izmedju Yarisa i Pola je mrtva trka, koji god da se izabere, dobar je. Samo sam hteo da pokazem da ima motora atmosferaca u toj klasi koji mogu da idu jako dobro.

Ovaj sto testira, ne bih rekao da ne zna, imaju mnogo testova na svom kanalu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 20:44 - pre 142 meseci
Od iduce sezone, Folcvagen, pocev od C segmenta, vise nece imati u ponudi ni jedan atmosferski motor. Kako najavlju, svi ce biti sa turbinom.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 21:30 - pre 142 meseci
Auto Bild testirao uporedo BMW125i i Toyotu GT-86 (doduse oba atmo)

Who is the winner?

Zna se :)

Zakljucak: Ne treba vam turbo, ne treba vam mumbo jumbo elektronika i vise od 50.000 e da biste imali odlican sporstki auto za uzitak :)

"It may sound surprising, but considering the two opponents by sports-glasses, there can be only one winner: the Toyota GT 86.
Lightweight, rear-wheel drive and high-revving naturally aspirated engine: The old concept still rocks. "

Doduse ovo izlazi iz kategorije o kojoj pricamo, samo da se vratim na pricu turbo-atmo.

Inace gledam neka medjuubrzanja... Yeti 1.8 TSI ima 80-120 u VI stepenu prenosa 13,4s a Kia Ceed 1.6 GDI 19,2s. Nesto je to premala razlika za toliko jaci motor, ma koliko Yeti bio tezi. Od 0-100 ide 8.6, Kia 9.9s dok su do 50kmh izjednaceni - 3s.

Sa druge strane, Kia trosi u proseku 6,5l dok Golf 1.4 TSI trosi 7,2 a ubrzanje 80-120 je dato u V stepenu prenosa: 10,2s, verovatno je u VI stepenu par sekundi slabije, sto znaci da uopste nije tolika razlika u odnosu na GDI motor kao sto se misli. Od 0-100 Golf ide 8,1s. Od 0-50 isto kao i kia: 3s (sto znaci da u gradskoj voznji zaboravite na TSI kao prednost).

Potrosnja je drasticno veca kod Golfa, preko 10% u svim rezimima voznje.

Sve su podaci Autobilda.

Sto znaci da radije biram - Kiu - manja potrosnja, performanse dovoljne i nema turbine koja je problematicna kod nas.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 21:41 - pre 142 meseci
Citat:
cozmo_im: Yeti 1.8 TSI ima 80-120 u VI stepenu prenosa 13,4sa Kia Ceed 1.6 GDI 19,2s.Nesto je to premala razlika za toliko jaci motor


A zasto pises takve gluposti?

Za razliku od "samo" 4 sekunde na jednom istom automobilu koji u originalu ima podatak od oko 15 sekundi, potrebno mu je povecati snagu za 30 KS.

Tek toliko da shvatite sta znace ove sekunde.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 00:18 - pre 142 meseci
Cozmo molim te smanji malo doživljaj, ne znam otkud ta potreba za nerealnošću kada je zaista lako biti realan (ako se to želi).

Nekoliko činjenica:

Citat:
cozmo_im: Inace kad smo kod atmo masina, u Toyoti GT86, atmo benzinac 2.0 od 197KS i "samo" 205Nm ostvaruje vremena ispod 6,5s 0-100, a medjuubrzanje od 50-150kmh su negde 10-11 sekundi. I to sa automatskim menjacem :)
Naravno da je sa automatskim menjačem međuubrzanje dobro, zato što on ne dozvoljava da obrtaju padnu ispod određene vrednosti. "Međuubrzanje" sa automatskim menjačem je generalno besmislica, zato što ubrzanje počinje tipa od 3000 rpm umesto od 1200 rpm, čime takvo merenje samo sebe obesmišljava.

Citat:
cozmo_im: Fiziku ne mozes da menjas.
Možda neki običan smrtnik kao Žare, ti ili ja ne možemo fiziku da menjamo - ali vidiš da postoje oni koji to mogu.

Citat:
cozmo_im: Evo jedno poredjenje iste klase:
Po realnim dyno testovima 1,2 TSI ima oko 25 KS više krajnje snage od te Tojote 1,3, ali vodi računa da je to razlika u krajnjoj snazi. U realnoj vožnji procentualna razlika između ta dva motora je daleko veća od 25% koliko je razlika u krajnjoj snazi.

U svakom slučaju, 1,2 TSI i Tojota 1,3 nisu motori za poređenje. Preveliki je jaz među njima, mada je Tojota odličan motor, rekao bih najbolji u 1,3 atmo klasi. Ima finu varijaciju ventila, veliki ugao zakretanja bregastih i nakon maksimalnog momenat mu malo pada, što mogućava relativno solidno ubrzanje (ali samo na visokim obrtajima).

Citat:
cozmo_im:Izmedju Yarisa i Pola je mrtva trka, koji god da se izabere, dobar je.
Sa ovim se ne slažem iz prostog razloga što mi je novi Yaris jako ružan auto, za razliku od Pola koji je i spolja i iznutra najlepši i najskladniji u klasi. Već ta razlika je dovoljna da o Tojoti ne bih uopšte razmišljao, iako verujem da je kvalitetna.

Citat:
cozmo_im: Inace gledam neka medjuubrzanja... Yeti 1.8 TSI ima 80-120 u VI stepenu prenosa 13,4s a Kia Ceed 1.6 GDI 19,2s. Nesto je to premala razlika za toliko jaci motor, ma koliko Yeti bio tezi.
Ovo je vrlo velika razlika, naročito koda se uzme u obzir da je Yeti teži i ima daleko veći otpor vazduha. I uopšte, porediti ta dva motora je bespredmetno.

Citat:
Potrosnja je drasticno veca kod Golfa, preko 10% u svim rezimima voznje.
Ovo ne može da bude tačno.

Citat:
Sto znaci da radije biram - Kiu - manja potrosnja, performanse dovoljne i nema turbine koja je problematicna kod nas.
Ovo potpuno razumem i mogu i da podržim, jer KIA/Hyundai ponovo imaju odličan auto za odličnu cenu.

Nije to revolucija kao 2007 - 2008. kada su bili 40% jeftiniji od nemačkih pandana, ali su i sada vrlo dobra kupovina. Jedino o čemu treba voditi računa je da je sada najveći debalans između njih i Škode u generacijama. Oktavija je 10 godina star auto pa je i normalno da najnoviji modeli u nekim paketima (prvenstveno najjeftinijim) predstavljaju bolju kupovinu.

Međutim, Škoda je već izbacila odlični Rapid koji se već sada tu umešao, a za manje od godinu dana izlazi i potpuno nova Oktavija, za pola broja veća i na MQB platformi, što će sigurno dovesti do novog deljenja karata u C segmentu.


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 12.08.2012. u 22:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 00:42 - pre 142 meseci
Kao sto se lepo vidi, Zastava 125PZ je 170kg. laksa od Kie Rio, a ima slabije ubrzanje, i sporija je.


Treba li da te podsecam na besmislice koje si pisao ranije -

"KIA se vozi muški zato što auto od 1,2+ tone mora tako da se vozi da bi uopšte išao,"

"Njegovih (pre)slabih 75 KS u radu je toliko napregnuto da on, da bi se uopšte kretao, mora non-stop da angažuje veliki deo svoje maksimelne snage"

"Dakle, taj Pezejac može da igra mačke i miša sa tom KIA-om"






[Ovu poruku je menjao bakara dana 12.08.2012. u 11:17 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao bakara dana 12.08.2012. u 11:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 00:53 - pre 142 meseci
Citat:
Zarko Silic: Od iduce sezone, Folcvagen, pocev od C segmenta, vise nece imati u ponudi ni jedan atmosferski motor. Kako najavlju, svi ce biti sa turbinom.


Slicno je i kod benza i bmw-a koji se najduze opirao trendu downsize-inga. Zamenjen je i ovaj 3.0 redni sestak iz ovog cosmo-vog testa BMW Vs Subaru boxter. Citajuci po nemackim forumima utiske vlasnika koji uveliko voze ove nove motore nakon sto su godinama bili verni bmw-u i atmosfercima, svi su saglasni u tome da jedino gde je atmo bio bolji je zvuk, ali sve se to zaboravi kad vide koliko manje trose, bolje idu i manje se deru na 200 Km/h :)
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 01:12 - pre 142 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Po realnim dyno testovima 1,2 TSI ima oko 25 KS više krajnje snage od te Tojote 1,3, ali vodi računa da je to razlika u krajnjoj snazi. U realnoj vožnji procentualna razlika između ta dva motora je daleko veća od 25% koliko je razlika u krajnjoj snazi.


Kakva krajnja snaga? Jesi li ti ovo mjerio na dyno testeru? Kakvih 25 konja vise? Simpaticno je da svakom vw-u "po nekim nekakvim mjerenjima" dodajes proizvoljno od 15 do 25%... Cudno je da se to u tvojoj prici nikad ne desava drugim proizvodjacima koji su van vag grupe... Uvijek govoris o lakim zahvatima na mapi u ecu-u kao da znas nesto o tome ili kao da si to nekad radio pa znas da su laki...
Jesi li ti uopste pogledao onaj film u kojem testiraju ubrzanja od 0 do 100 yarisu i polu?

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Sa ovim se ne slažem iz prostog razloga što mi je novi Yaris jako ružan auto, za razliku od Pola koji je i spolja i iznutra najlepši i najskladniji u klasi. Već ta razlika je dovoljna da o Tojoti ne bih uopšte razmišljao, iako verujem da je kvalitetna.


Nevjerovatan ti je argument uzevsi u obzir da si kupio onu kutiju od hyundaia i10 a novi yaris ti je jako ruzan... Sto se pola tice nije lose sto su ga povecali i ne izgleda loše, ali nije poenta u tome da je auto lijep samo zato što glumi golfa... kao da vlasnik govori "nisam imao para za golfa ali eto barem lici iz daljine"... nema svoje ja... nesto slicno kao sto ga nema nijedan hyundai...

Citat:
Nebojsa Milanovic:
a za manje od godinu dana izlazi i potpuno nova Oktavija, za pola broja veća i na MQB platformi, što će sigurno dovesti do novog deljenja karata u C segmentu.

Vec ima audi A3 na toj novoj platformi i nije radikalno napredovao... prije bi se moglo govoriti o pojednostavljivanju proizvodnje i ukrupnjavanju samih sklopova sto ne ide na ruku kupcima vec samo proizvodjacu...

Sto se skode tice, kvalitet je slabiji sada nego na prethodnoj generaciji i to prilicno... Kao da im vw ne dozvoljava da se razvijaju... Stara skoda superb restajling je bila dobrog kvaliteta jer se radila na platformi pasata B5.5 a danas je rijetkost da nadjes skodu sa 6 brzina... vw im opremu daje na kašičicu...







[Ovu poruku je menjao Nocni dana 12.08.2012. u 02:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 09:19 - pre 142 meseci
Citat:
tdusko:
Citat:
Zarko Silic: Od iduce sezone, Folcvagen, pocev od C segmenta, vise nece imati u ponudi ni jedan atmosferski motor. Kako najavlju, svi ce biti sa turbinom.


Slicno je i kod benza i bmw-a koji se najduze opirao trendu downsize-inga. Zamenjen je i ovaj 3.0 redni sestak iz ovog cosmo-vog testa BMW Vs Subaru boxter. Citajuci po nemackim forumima utiske vlasnika koji uveliko voze ove nove motore nakon sto su godinama bili verni bmw-u i atmosfercima, svi su saglasni u tome da jedino gde je atmo bio bolji je zvuk, ali sve se to zaboravi kad vide koliko manje trose, bolje idu i manje se deru na 200 Km/h :)


Upravo tako. Vec mesecima (godinama) pisem o ovome (ne samo ja), a Raja nikako da uklaviri. Problem se krije samo u onome: neprobaju vec samo tvrdoglavo brane neodbranjivo. Nakon samo malo voznje, sve diskusije prestaju. Isti je slucaj i sa tim BMW fanovima koje spominjed u svom postu.

Mislim da se, ukoliko nesto ne preduzmu, crni dani pisu onima koji ne prate ovaj turbo-trend. Za pocetak na evropskom, a ne zadugo i na ostalim trzistima.

Nece prodati ni pilcike ako se budu drzali "tradicije".

P.S. Nocni je u uglavnom u pravu, osim u onom vezano za snagu VAGovih motora. Redovno je ona veca od deklarisane. Pogotovo kod onih sa turbinama. Nedavno sam radio jedan 1.8T od deklarisanih 150 KS za koji je DINO pokazo 178 KS. Pretpostavljam da je i sa Milanovicevim autom isti slucaj i da mu automobil uopste nije cipovan kako on to misli.
Madjari su, jos kada se TSI od 105 KS pojavio, testirali i izmerili mu 125 KS. Mozda svaki primerak nema toliko, ali sam siguran da ima primetno vise nego sto je deklarisano. Ovaj "moj" Leon ima sigurno. Ako se ukaze prilika izmericu i to.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.08.2012. u 10:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 09:23 - pre 142 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Cozmo molim te smanji malo doživljaj, ne znam otkud ta potreba za nerealnošću kada je zaista lako biti realan (ako se to želi).
Citat:
Potrosnja je drasticno veca kod Golfa, preko 10% u svim rezimima voznje.
Ovo ne može da bude tačno.


Je li? Hyundai I30 trosi jos manje od tog Golfa... (isto 1.6 GDI):

I30:



Golf Auto Bild:



Golf Adac:



U oba slucaja I30 je pobednik u potrosnji. Golf je manje bucan. Ali vise zagadjuje.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 09:45 - pre 142 meseci
Vidi Cosmo, a i ostali, poredjenje potrosnje kod automobila koji su raliciti i po motoru i po svemu ostalom, moze biti relevantno samo pod jednim uslovom.

Da se potrosnja meri u paralelnoj voznji auta koji se porede. Moze o po principu jedan iza drugog gde jednu polovinu puta kao prvi ide jedan a drugu polovinu puta kao prvi ide drigi automobil pa onda istim putem nazad.

To je jedini nacin da se uporede auti po potrosnji.

Nije mi poznato da i jedan autocasopis obo obavlja na ovakav nacin.

Zasto to ovako treba raditi?

Zato sto se samo na ovakav nacin svaki od testiranih automobila moze navesti da radi u identicnom rezimu, u konkretnom slucaju, referentnom rezimu.

Ako se svaki od njih posebno, nezavisno jedan od drugog, vozi onako kako "Bog zapoveda" poredjenje podataka o potrosnji nije relevantno.

Nesto slicno vazi i za merenje buke. Merenje buke na nacin kao sto to rade autocasopisi ne treba uopste uzimati u razmatranje jer to tako jednostavno ne moze da se radi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 10:17 - pre 142 meseci
Auto Bild testira na isti nacin, isto i ADAC. Mislim nisu to neki kvazi casopisi i kvazi institucije da testiraju razlicito - sigurno testiraju u istim uslovima.

Mislim, nije da nemaju renome :) Ajde da je Mirko Alvirko pa da sumnjamo.

Uostalom, svi testovi pokazuju da GDI motor neverovatno nisku potrosnju ima.

Pazi, Zarko, ja se slazem s tobom u vezi turbo motora.

Ali, zasto bih kupio auto sa turbo motorom u ovom trenutku kada:

- Mogu da izaberem GDI motor sa odlicnim performansama i dosta nizom potrosnjom od TSI ili TCE motora (da ne pomenem Oeplov ECOTEC Turbo koji uzasno mnogo trosi ali nije bas da ide).
- Mogu da kupim auto par hiljada evra jeftiniji sa vrhunskom opremom i vrhunskom bezbednoscu i pouzdanoscu - Kia Ceed je prosla sve nemacke testove i pokazala se kao extremno pouzdan i kvalitetan automobil
- Mogu da dobijem auto sa jeftinijim odrzavanjem nego turbo motor
- Ne moram da sipam najskuplje gorivo (dovoljno je samo da je evropremium)
- Ne moram da razmisljam kako ce nasi uslovi osteti turbinu i kad ce da izdahne

Usteda na gorivu i ceni ce na kraju cak i znaciti da ce zarada mozda na postprodaji biti i bolja nego postprodaji auta sa turbinom.

Ovo trziste nece biti dostojno tih motora jos narednih 5 godina minimum dok ne budemo imali kvalitetno gorivo i uslove za ove motore.

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 10:37 - pre 142 meseci
Autobild medju rajom koja se skuplja na ozbiljnim auto-forumima u nemackoj ima goru reputaciju od Mirka kod nas. ADAC je Nemacki auto moto savez i kao takav nije mu primarna namena pisanje testova automobila. Sobzirom da sam i sam clan i stalno dobijam te njihove casopise, mogu ti reci da tu ima gluposti koliko hoces. Jos pre mesec-dva dana kada si iznosio neke podatke iz tih izvora zamolio sam te dva puta da pojasnis oznake iz testova jer je bilo indicija da su odredjena ubrzanja merena u totalno nerazumnim stepenima prenosa. Nazalost i ja i ostali posetioci ES-a ostali su uskraceni za odgovor dok oni koji nisu videli potrebu za pojasnjenjem su ostali krivo informisani.

Znaci, ne uzimati nista zdravo za gotovo kada su u pitanju ti testovi ukoliko se ne stekne utisak da je to uradjeno koliko toliko ozbiljno i konzistentno. Puko lupanje brojeva po tabelama bez detaljnog pregleda kako je to dobijeno je upravo to, skup nekih brojeva. Mnogo je bolje naci nezavisni autoritet u odredjenim casopisima(bilo papirni bilo online) ili forumima i pratiti kakve podatke oni dobijaju i iznose. Kao na primer Zaretovo testiranje avensisa i sutra seata leona recimo.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?12.08.2012. u 22:36 - pre 142 meseci
Dozvoljeno je pisati i navoditi brojeve, ali bi bilo pozeljno kada bi se objasnilo sta oni znace.

Medjutim, za objasnjenje tako napisanih podataka potrebno je nesto i znati. Na primer, mora se razlikovati pojam elasticnosti sa pojmom standardnog ubrzanja.

Ta dva pojma nisu ni slicna, a mnogi ove pojmove ne razlikuju. Ako je za nekakvu utehu, nailazio sam i medju toboze zvanicnim testovima, da se ovakve stvari brkaju.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?14.08.2012. u 06:53 - pre 142 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Od iduce sezone, Folcvagen, pocev od C segmenta, vise nece imati u ponudi ni jedan atmosferski motor. Kako najavlju, svi ce biti sa turbinom.


Stvarno?

http://www.b92.net/automobili/...12&mm=08&nav_id=634425

"Rapid hečbek biće ponuđen kupcima u verziji sa 5 vrata. Na raspolaganju su pogonski agregati koji se koriste u sedan verziji, poput 1.2 litarskog trocilindričnog MPI motora sa 75 ks"

I ovo ce da bude u nasledniku Oktavije? Pa ima da ide gore od Fice.

Koliko znam Skoda je deo VW.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 123697 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.