Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 123198 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 09:47 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni: Nebojša,
Prvo se raspravljalo oko honde i toyote pa si to ostao bez argumenata i shvatio da se i Toyota vrti do 7.5K


Kako to mislis i Toyota se vrti do 7500? Honda se vrti do 8300, a maksimalnu snagu dostize na 7800 dok Toyota na 7000.


 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 11:30 - pre 141 meseci
^Oba auta imaju okidac na 8.000 ali nije u tome poenta...
Tojota ima moderniji motor, bolju kontrolu trakcije itd... Valjda za neki motor nije samo bitno koliko je vazduha uslo i koliko se vrti... bitni su i materijali kao i sama koncepcija... ta toyota moze da se chipuje na 360 konja bez turbine a vama to nece biti problem da nadjete i da potvrdite.
I tada nece motor preci preko 8.000 obrtaja. Okidaca mora biti i on je tu da fizicki zastiti motor ako npr. poskoci na neravnini da u vazduhu ne probije obrtaje u djelicu sekunde.
Moje pitanje za vas je kako su je onda pojacali s obzirom na Nebojsinu raniju diskusiju i tvrdnju da je to nemoguce?
Da vam ne trazim sada i kacim filmice u kojima tojota ima 160 konja vise od fabrike bez dodavanja turbine... valjda mi vjerujete na rijec...

Naravno, mislim da nije pametno toliko forsirati motor jer na taj nacin nece trajati 20 godina kao fabricki vec 5-6 puta manje..

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 11:51 - pre 141 meseci
Citat:

Da vam ne trazim sada i kacim filmice u kojima tojota ima 160 konja vise od fabrike bez dodavanja turbine... valjda mi vjerujete na rijec...


Remapiranjem na atmosferskom motoru da dobiješ 160 konja? Jesi li siguran ti u to? Jer ja sam siguran da to nije moguće.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 12:02 - pre 141 meseci
A gdje sam ja rekao da je u pitanju samo remapiranje?
Rekao sam da se moze pojacati bez turbine jos 160 konja i to samo iz razloga da bi Nebojsi postalo jasno da postoji toliko elemenata na motoru od kojih zavisi snaga i da nije nemoguce kako je on to tvrdio.
Rekao je ovu nebulozu iako se radi o potpuno razlicitim motorima kako koncepcijski tako i generacijski:
Citat:
Citat:
ne postoji fizička mogućnost da Toyota sa više od 10% obrtaja manje ima takođe 200 KS

Vjerovatno nisi citao cijelu diskusiju... sto i ne cudi
Odbijte koliko hocete jer svi koji friziraju neki motor vole da slazu da je jaci nego sto jeste ali evo neka bude 100 konja vise od fabrike... Otkud tih 100 konja odnosno jos 50%...
Ne mogu vam napisati na koliko se konja mogao svojevremeno u Italiji pojacati takmicarski fiatov motor koji je isao u yuga.. jer mi necete vjerovati a tesko mi je to da dokazem... Stariji ucesnici znaju o cemu pricam...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.08.2012. u 13:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 12:27 - pre 141 meseci
Citat:
ta toyota moze da se chipuje na 360 konja bez turbine a vama to nece biti problem da nadjete i da potvrdite.


Nisam pratio diskusiju samo mi ovo štrčalo. A da bi se postigla ta snaga pitanje je šta bi sve ostalo od fabričkog motora i takav motor bi svoj rad merio u radnim satima a ne u kilometrima :)
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 12:42 - pre 141 meseci
Da da, jasno je da ne može toliko samo remapiranjem... mi kažemo chipuje, nasvira, frizira, nabudzi ili kako nas moderator voli da kaze kad radi tuning "malo sam ga ošamario"
 
Odgovor na temu

smeshko
Petar Novovic
Aleksandrovac

Član broj: 53401
Poruke: 110
77.46.252.*



+12 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 13:50 - pre 141 meseci
Pa sve moze da se frizira i nabudzi....ali mislim da je on aludirao da ne moze da bude atmo iz 2000kubika i 200konja a da je euro 5 ili 6.....

:-)
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?15.08.2012. u 16:56 - pre 141 meseci
Naravno da se moze postici 200 konja... postignuti su najvise zbog ogromnog kompresionog odnosa od 12,5:1 i odlicnog kvaliteta subaruovog bokser motora (razvijanog godinama na wrc stazama) sa horizontalnim klipovima uparenog sa novim D-4S tojotinim ubrizgavanjem...
Honda je recimo imala u integri motor koji iz 2.000 kubika fabricki daje jos vecu snagu... 220 konja
evo pogledajte: http://www.jhpusa.com/store/pc...roduct=2308&idcategory=387
Kasnije je zbog ekoloskih normi snaga opala na 200 konja...



 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 01:34 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni: Naravno da se moze postici 200 konja... postignuti su najvise zbog ogromnog kompresionog odnosa od 12,5:1 i odlicnog kvaliteta subaruovog bokser motora (razvijanog godinama na wrc stazama) sa horizontalnim klipovima
Kakve veze ovo ima sa Toyotom o kojoj se ovde priča?!? Ovde je tematika Toyota vs. Honda i to putnički automobili, a ne Subaru, trkački automobili, frizirani Jugo, i šta sve ne...

Noćni, meni uopšte ne smeta što si toliko uobražen, štaviše to mi je i simpatično naročito što si to i sam rekao, ali mi jako smeta što kada nemaš argumentaciju i braniš neodbranjivo, počinješ da vređaš, daješ totalno netačne izjave, lažiraš čak i fabričke podatke (!), razvlačiš temu na 100 besmislenih smerova, a evo vidimo i na lični domen. Zamorno je odgovarati na sve, evo samo na po nešto:

Citat:
Nocni: Nebojša,
Prvo se raspravljalo oko honde i toyote pa si to ostao bez argumenata i shvatio da se i Toyota vrti do 7.5K
Ovde si lažirao čak i fabričke podatke koje lako može svako da pročita. Bilo mi je ispod časti da ti sinoć to pobijam jer smatram da si ozbiljan čovek, rekoh korigovaćeš se sam. Ali umesto da to uradiš, ti danas podrugljivo ovo i ponavljaš čime "osvajaš" još nekoliko pluseva tvojih fanboy-eva.

Nemam ništa protiv fanboy-izma, ali jako imam protiv iznošenja neistina i vređanja, a evo sada čak i lažiranja javno dostupnih fabričkih podataka.
Citat:
Ti o chip tuningu ne znaš ništa
Ovo je jako ružno nekome reći, naročito što ni ne znaš čime se bavim. O čip-tjuningu znam apsolutno sve što mi treba i dosta više od toga, vrlo detaljno poznajem šta radi u motoru, a naročito u mom motoru. Ne radim jedino njegovu implementaciju, kao što je ni ti ne radiš. I to što znam mi je sasvim dovoljno da o atmosferskim motorima više ne razmišljam. Ali nemam ništa protiv da neko misli drugačije, samo imam protiv da vređa i lepi etikete, kao na primer ovaj:
Citat:
milosbeo: Citajuci sta pise Nebojsa, ja sam stekao utisak da ne postoji tehnicki bolji motor od VW 1.8T?
Pored toga, best buy je Hjundai
Koji subjektivni funboy!
Jel' to autosugestija ili i nešto više?

Upravo u tih par reči koje si napisao si sam sebe pobio, jer je nemoguće biti fanboy dva totalno drugačija i međusobno suprotstavljena proizvođača. Pokazao sam i okačio suve činjenice, a to što su tebi one neverovatne, to je druga stvar. Apropo toga da je Hjundai best buy, i to je najčešće tako ali u donjim segmentima klasa, kako i napominjem. Hjundai nema šta da traži u gornjim segmentima, što takođe uvek pomenem.

Ali pošto ti ne razlikuješ kada se priča o best-buy kupovini a kada o višim klasama, bilo bi bolje da se koncentrišeš i to uočiš. Onda ćeš možda i nešto korisno napisati na temi a ne samo da lepiš etikete ne napisavši ništa.

Evo ja sam vrlo, vrlo rad da čujem bilo šta suprotno onome šta sam izneo i okačio, naravno sa materijalnim dokazima, ali toga nema. Postoji vas nekoliko koji sedite sa strane i lupate minuse na dokaze i dokumente koje prilažem, ali to nije ništa drugo do zloupotreba foruma i na to se ne obazirem.

Vrlo namerno za poređenje nisam uzeo bilo koji auto koji imam ili sam imao (nikada nisam imao ni Toyotu ni Hondu, imao sam Mitsubishi ali to valjda nije bitno), baš zato da mi neki dežurni pljuckavac ne bi prilepio neku besmislenu etiketu. 1,8T ovde uopšte nisam pominjao a klip sam postavio kao ilustraciju i zašto nemam dokumente za 1,2 TSI kao što ih imam za 1,8 rekavši da o 1,2 ne razmišljam jer mi je slab. Ali to nije smetalo da se 1,8T opljune i to potpuno neosnovano, pa ću nešto morati o tome da kažem:
Citat:
motor 1.8 t izbačen iz proizvodnje iz više razloga od kojih su glavna 2 potrošnja i sirovost odnosno neugladjen rad.
Oba ova "razloga" su totalno neistinita i besmislena, jer 1,8T se više ne proizvodi samo iz jednog razloga, a to je zato što je skup za proizvodnju. VW obara svoje cene i ide na maksimalnu unifikaciju delova i zato više ne proizvodi ni jedan motor koji nije sličan sa nekim drugim. 1,8T je jedini motor u klasi a i šire sa 5 ventila po cilindru, ima najjači usis u klasi zato i ostvaruje apsolutno najveće specifične snage. Bora 1,8T iz klipa sa 240 KS je remapiran ali Audi S3 sa tim motorom ima 240 KS u stock varijanti (a već sa stage 1 tjuningom preko 300KS), što je i sami znate još uvek nedostižno za sve netrkačke mašine.
Nasledio ga je 1,8 TSI koji je praktično jednak kao 2,0 TSI uz razliku u hodu, čime sada imaju dva motora sa različitm snagama koji zajedno dele preko 95% delova, čime ostvaruju znatno jeftiniju proizvodnju.

Što se tiče uglađenosti rada, upravo je suprotno, 1,8T ima vrlo uglađen rad za razliku od 1,8 TSI koji na leru ima pomalo nemiran rad usled siromašne smeše. Upravo taj nemiran rad na leru je i razlog zašto je kod najnovije inkarnacije 1,8 TSI vraćen sistem ubrizgavanja iz 1,8T tako da je taj najnoviji 1,8 TSI prvi motor na svetu koji ima i direktno i indirektno ubruizgavanje.
Citat:
Potrošnja im je bila u zahtjevnim režimima rada ogromna i samo je "na vrhu gasa" bila zadovoljavajuća.
Ova zabluda potiče od toga što se 1,8T ugrađivao u daleko veće aute, na primer u Audi A6.

Wannabe baja umesto da A6 kupi sa 3,0TDI ili 4,2 motorom koji mu pristaje, on ga kupi sa 1,8T kome ne spušta nogu sa poda i posle se žali da mu "puno troši". Pa batice, ako hoćeš da voziš auto od 2 tone i da ti ide muški, moraćeš za to i da se ispružiš bez obzira koji motor imaš. Sa druge strane, kada se 1,8T nalazi u autu C segmenta on je rasterećen i pri istoj vožnji troši manje od atmosferca iole samerljive snage.
Citat:
Po meni nije dobro da je snaga na bilo kojem autu veća od deklarisane iz više razloga.
Zanimljivo :)

Po meni kao kupcu je vrlo dobro da snaga auta koji kupujem bude veća od deklarisane iz jednog prostog razloga: Kupim na primer 160 KS po istoj ceni koliko koštaju neki smešni japanci koji nemaju ni 150 KS, i uz par klikova mišem, a ako baš hoću stavim drugi filter za vazduh i auspuh - i imam 235 KS.

Možda nekoga možeš, ali mene nikako ne možeš ubediti da to nije vrlo dobar deal.
Citat:
Po meni taj 1.8 tsi motor ne treba uopšte čipovati jer je već isforsiran
Ovo je još jedna potpuna besmislica.

Upravo je suprotno, 1,8 TSI je motor koji svoju snagu od 182-185 KS ostvaruje na praktično najmanjem broju obrtaja među benzinskim motorima uopšte: samo 4500 obrtaja, pogledaj strelicu:



Dakle, pre nego što ovako nešto izjaviš, molim te informiši se malo o tome šta pričaš. I nemoj sada i to da pobijaš nekim seviserskim "iskustvima", jer se o tom motoru ni jedan jedini loš glas nikada nije čuo.

I jel' sam ja sada fanboy što iznosim suve činjenice i tehničke podatke?

Dalje, kakvo je ovo prebacivanje nečega čemu nikada nisam rekao suprotno:
Citat:
Smisao chip tuninga nije da sa pojačanim autom jurcas putevima i vozis ga 250 kao ove budale sa tvoga filma, smisao je da uvijek raspolažes sa viškom snage koju ćeš eventualno iskoristiti u nekom preticanju
Upravo to i ja pričam, a film sam rekoh okačio kao ilustraciju jer ilustracija ne može biti drugačija.

Nikako ne podržavam prebrzu vožnju, štaviše celokupni prosek brzine sa autom od 200 KS mi je zanemarljivo veći nego sa 85 KS, ali udobnost vožnje je neuporedivo veća a vreme provedeno u preticanjima višestruko kraće. To je sasvim dovoljan razlog da se razmišlja o jačem autu u granicama mogućnosti, i nema trika kojim možeš da dokažeš suprotno.

Ovde sam dodirnuo samo neka od ovih mnogih skretanja sa tematike, ubacivanja ličnih kvalifikacija i slično, neću da dužim, samo molim da se više ne skreće sa teme koja je Hyundai I30 i srodni automobili.

Što se tiče poređenja Toyota vs. Honda kojim sam započeo ovu priču, uveren sam da iako su im fabričke snage jednake, Toyota ima najmanje 25 KS manje od Honde, što sam i pokazao analizom performansi i otpora u vožnji. Ako neko smatra drugačije, vrlo bih voleo da realnim rezultatima to i dokaže.

edit: nekoliko slova

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 16.08.2012. u 13:02 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 07:38 - pre 141 meseci
Citat:
Upravo taj nemiran rad na leru je i razlog zašto je kod najnovije inkarnacije 1,8 TSI vraćen sistem ubrizgavanja iz 1,8T tako da je taj najnoviji 1,8 TSI prvi motor na svetu koji ima i direktno i indirektno ubruizgavanje.


Imaš li neki link o ovome? 'Nemiran' rad na leru je posledica direktnog ubrizgavanja a sam naziv TSI(stratified injection valjda) implicira da mora biti direktno ubrizgavanje pa mi čudno ako više nije.
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.teol.net.



+28 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 07:47 - pre 141 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
No, jedna druga stvar je mene zaintrigirala pa ću je malo proanalizirati, evo je:
Citat:
cozmo_im:
Inace kad smo kod atmo masina, u Toyoti GT86, atmo benzinac 2.0 od 197KS i "samo" 205Nm ostvaruje vremena ispod 6,5s 0-100, a medjuubrzanje od 50-150kmh su negde 10-11 sekundi. I to sa automatskim menjacem :)

Cozmo, predložio sam ti da malo smanjiš fanboy-izam, jer je on potpuno neosnovan:

http://moto.rs/test_toyota_gt8...enalinska_injekcija-pc-21752.i

Pitam se da li bi iko kupio ovaj auto pored VW Scirocco 2,0 TSI koji, osim što je mnogo jači, još je i jeftiniji i komforniji, dok je buka u kabini, jedan od najvažnijih parametara vožnje, u slučaju poređenja ova dva auta - posebna tema.

No, zainteresovale su me loše performanse ovog auta, i već kratko razmišljanje o tome dovodi do zanimljivih zaključaka: 0-100 u 8,2 sekunde u ovako maloj karoseriji je vrlo slab rezultat za 200 KS, čak i ako uračunamo gubitak od oko pola sekunde na (loš) automatski menjač.

Već samo po tome se lako zaključuje da ovaj auto ima najmanje 20 KS manje od deklarisanog.

...

Ova Toyota ima najviše 170-175 KS. To pokazuju i njene perfomanse, i fizička konstrukcija, i teromodinamička iskorišćenost motora.


Nikada ti nije palo na pamet da je neki amater postigao vreme od 8.2 sekunde?

Malo profesionalniji test:
...................................Golf GTI........Scion FR-S (Toyota GT86)
motor...........................1984 cc...........1998 cc
kompresija.........................9.6:1............12.5:1
snaga fabrika...................200 KS............200 KS
snaga Nebojsa Milanovic.....230 KS...........170 KS
0-60 milja (0-96km)............6.1 s...............6.2 s
0-100 milja (0-160km).........16.2 s.............16.8 s
lateral accel......................0.87g..............0.93g
potrosnja na testu ........11.6 l/100km.......9.6 l/100km

http://www.motortrend.com/road...parison/frs_brz_gti_specs.html
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 08:40 - pre 141 meseci
Citat:
jnk: Imaš li neki link o ovome? 'Nemiran' rad na leru je posledica direktnog ubrizgavanja a sam naziv TSI(stratified injection valjda) implicira da mora biti direktno ubrizgavanje pa mi čudno ako više nije.


Pa nije da nije vise direktno nego je i direktno i indirektno :)

Citat:
Das 1.8 TFSI-Aggregat mit 132 kW (180 PS) arbeitet mit dem Audi valvelift System und einem intelligenten Thermomanagement. Durch das Umschalten zwischen zwei Auslassnockenkonturen wird bei niedriger Drehzahl mehr Drehmoment erzeugt, was Sie direkt spüren: Der Motor spricht früher an und beschleunigt mit S tronic® in 7,2 Sekunden von 0 auf 100 km/h. Zudem spart das Audi valvelift System Kraftstoff und verringert den CO2-Ausstoß. Der 1.8 TFSI nutzt zusätzlich zur Benzindirekteinspritzung eine indirekte Einspritzung, die im Teillastbereich noch mehr Effizienz bringt.


Nazalost nemam englesku verziju ovog teksta, ali se cak i bez google translate-a moze razumeti boldovani deo. Izvor je www.audi.de.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - reveiew. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 08:52 - pre 141 meseci
Nebojša, na moru sam i kucam ovo sa telefona, zato neću da citiram redom tvoje neistine ali kad se raspravlja o nekom motoru onda se barem inrormisi o čemu se radi.
Ta Toyota ima subaruov boxer motor sa novim d-4s tojotinim ubrizgavanjem.
Ti cijelo vrijeme rasprave ne znaš ni o kakvom se motoru radi a ne šta drugo, kakve su odlike boxer motora tebi objašnjavayti je suludo. Razmisli malo, u porseima je takva koncepcija... Ima kompresiju 12.5:1 i da se slučajno radi o nekom autu kao što je das škoda svaki bi nam dan pričao o toj kompresiji...
Što se ostalog tice, doslovce je sve kao i za ovaj subaruov motor, nisi u pravu ni za jednu jedinu stvar.
Ja sam taj motor sa 5 ventila po cilindru rastavljao do zadnjeg srafa i dobro znam detaljno kako radi i kakav je i zašto je izbačen iz proizvodnje. Audijev motor nije isti kao kod bore i škode, nisu mu isti ni vitalni elementi kao radilica npr koja je duplo teza ali ti o tome naravno ne znaš nista.
Svako od učesnika može sam da ocijeni ko je u pravu a kada ti dobronamjerno neko kaže da si fan boy koji je pristrasan onda postaješ još gori...
Mislim, reći da sam ja lazirao fabričke podatke je urnebesno smijesno... zašto bi to radio? Taj se motor vrti do 7.500, ako već ne znaš onda barem možeš da vidiš gdje je crveno polje i gdje pali okidač...

Rekao sam da je 1.8 tsi vec isforsiran i ne treba ga chipovati a ti pominjes na kojim obrtajima radi kao da to ima neke veze sa ovim sto sam ja rekao! Kad kazem isforsiran mislim na kompresor plus turbinu koje taj motor ima i kojem su pritisci fabricki usaglaseni sa visokim vrijednostima vec od malih obrtaja... nije bas pametno tu harmoniju gasenja kompresora (da nebi oduzimao snagu na vecim obratajima) i paljenja turbine remetiti promjenom mape i cijelog rezima rada... Vec je to prilicno komplikovano i zahtjevno fabricki nabudzeno kako sam i rekao...
Pametnije je na tako komplikovanom motoru zadrzati i garanciju koja se gubi chipovanjem... najvise zbog toga jer je motor vec jak i velikoj vecini korisnika je nepotreban tuning...

Neću se više raspravljati s tobom ni u ovoj niti u bilo kojoj drugoj temi jer ti jednostavno kad ti se nešto dokaze nećes da priznas grešku već samo okreneš priču na drugu stranu na 1.8 t motor i nastavis dalje sa fanboy filmicima i ostalom propagandom.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.08.2012. u 11:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 09:05 - pre 141 meseci
Nebojsa, Toyota GT-86 ima fabricko ubrzanje od 6s 0-100 kmh. Voleo ti to ili ne.

Na 99% testova ide 6,2s 0-100. Cak je i Vladan Petrovic odvozao toliko.

To sto neki amateri (moto.rs) testiraju...hm... pa oni su rekli za benzinac 1.6 Cruze da ide kao dizelas :) Mislim...

Elem, auto bez problema ide 6,2s do stotke, sa 2.0 atmosfercom od 197KS.

Medjutim to nije poenta tog auta, ono sto je poenta je da je kod svih ocenjen kao jedan od najboljih sportskih automobila u toj klasi, zbog osecaja u voznji, odnosno momenta zvanog - zabava. Odlican je za sve sportske egzibicije, ne bi dzabe ni top gear rekao sledece:

The Verdict:
We love the Subaru BRZ. Now we love the Toyota GT 86. One of the very best sports cars around today.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 09:16 - pre 141 meseci
Nema potrebe da se raspravljamo vise oko broja obrtaja.

Toyota:



Honda:




Ova slika toyotina je sa ovog testa sa puno lepih slika i informaciji o ubrzanju 0-100

Citat:
The GT86 costs £24,995 before options; has a 200 horsepower, non-turbocharged "boxer" engine; will do 0-62 in 7.6 seconds and weighs 1200kg.


Ovo mora da je taj 1% o kojem Cosmo prica :)

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 09:24 - pre 141 meseci
I gume michelin primacy koje idu i na priusa. Što će reći vremena i performanse su na drugom mestu dok je suština da bude zabavan za vožnju i verujem da je u tom pogledu odličan. Ali problem za njih što se tiče prodaje je što će kupac češće uzeti neki allround paket nego beskompromisnog sportistu.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 09:27 - pre 141 meseci
Apsolutno nadrealna tema, kad god zalutam u ovaj deo foruma setim se zašto mi je na ignore. Porodičnim automobilima se meri vreme na Nirburgringu, ubrzanje sporije za 1 ili 1,2 sekunde od očekivanog kod malih kupea za zabavu je "slab rezultat" i šta sve ne. Nekom je izgleda nedosanjani san da bude vozač formule 1, pa razočarano vrti glavom nad stotinkama, a o sekundama da i ne govorimo
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 09:38 - pre 141 meseci
Citat:
cozmo_im
To sto neki amateri (moto.rs) testiraju...hm... pa oni su rekli za benzinac 1.6 Cruze da ide kao dizelas :)


Ma da, nisu to profesionalci kao oni tvoji sto mere elasticnost tako sto promene 3 brzine pocev od 2 na 60 Km/h :D
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 11:47 - pre 141 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Porodičnim automobilima se meri vreme na Nirburgringu, ubrzanje sporije za 1 ili 1,2 sekunde od očekivanog kod malih kupea za zabavu je "slab rezultat" i šta sve ne. Nekom je izgleda nedosanjani san da bude vozač formule 1, pa razočarano vrti glavom nad stotinkama, a o sekundama da i ne govorimo :D

Upravo tako, nema sta da se doda.

Porediti potpuno razlicite automobile, razlicitih namena, je strasna besmislica. Izgleda da je zaista tesko skapirati da se automobili prave za ciljane kupce i da suvoparni podaci o snazi, ubrzanju...ne znace ama bas nista ukoliko se ne pogleda koncept pojedinog vozila. Ili kao sto pise na linku koji je postavio tdusko -


"Indeed, at this price you could choose a more-powerful Golf GTi, Astra VXR or the current hot hatch daddies – a new Focus ST or Mégane 265. Or for a little bit more cash an Audi TT or BMW M135i. All great cars and every one of them faster in a straight line than the Toyota.

If straight line, easy speed is the thing you value most, we suspect you won’t like this Toyota at all. Still reading? Well, if you know a "drift" can be something other than a north Atlantic meteorological phenomenon, grew up a gamer, love the sub-culture of Japanese tuning or have ever enjoyed a rip-roaring drive in an original Mazda MX5, then read on – because the GT86 may just be the thing of your dreams."

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?16.08.2012. u 12:04 - pre 141 meseci
@Miroslav

Ovde nije poenta sekunda gore ili dole, nego je poenta šta kupac dobija za svoj novac. Lično sam fanboy ali svog novčanika i volim da kad nešto kupim to i dobijem, poželjno i nešto više, a ne da dobijem čak i manje od onoga što sam platio.

Ovde sam za poređenje uzeo male sportske aute od jer se oni mogu dobro porediti a i čini mi se da ovde niko nema takve, ali rezultati i zaključci ovog poređenja se mogu uopštiti na sve klase i tipove automobila.


@Cozmo, nije mi jasno koliko ćeš puta napisati nekakav "podatak" od te Toyote ne davši nikada nikakav dokaz za to? Takve stvari onda ne vredi ni demantovati...

Pogledaj ovaj rezultat koji je prosek mnogo testova i prokomenatriši ga: http://www.zeperfs.com/en/duel4069-1595.htm


@jnk, imaš na više mesta o novom 1,8 TSI da mu je vraćeno i indirektno ubrizgavanje upravo da bi mu se dodatno smirio rad u leru, pa je on rekoh trenutno jedini motor na svetu koji ima i direktno i indirektno ubrizgavanje. Evo samo jednog teksta o tome, a ima ih puno http://www.autoblog.com/2012/03/06/2013-audi-a3-geneva-2012/


@mutant, nema svrhe da trpaš GTI u ovu priču jer on je znatno teži i veći auto sa većim otporima od ovih malih sportnjaka, ali čak i pored toga ne zaostaje za njima, što se vidi i na tom tvom testu. A ako baš hoćeš da gledaš kako se ponaša GTI, onda ga uporedi sa onim koji su njegova klasa po pitanju težina i otpora, a već sam ti predlagao da pogledaš kako je prošao sa tvojom omiljenom "25 KS jačom" Alfom:

http://www.zeperfs.com/en/duel2645-3413.htm

Pogledaj maksimalnu brzinu, a naročito ubrzanje 0-200 koji je glavni parametar snage - i sve će ti se kazati samo.

Ako ta Alfa ima 235 KS, javno te pozivam da imajući u vidu sve ove rezultate koji su prosek mnogo testova (pogledaj dole spisak kojih sve) - sam kažeš koliko realno KS ima GTI, a podsećam te on oficijelno ima 210.



[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 16.08.2012. u 20:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 123198 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.