vladd:
Citat:
Nemanja: Ni taj mustang nema za te pare da se kupi u Evropi ...
Vidis Nemanja, ima i nas koji
pomalo razumeju nemacki

, a pomnogo znaju o automobilima..

Trebao si da bar sakrijes da je cena za
Selbi Mustang iz ogranicene serije..od nekih 500 komada..
I DA Nemanja..mislim da bi JAAAKO voleo da imas SElBI Mustanga, posto bi bio poprilicno popularniji na planeti, popularniji nego da si bio u Velikom Bratu..
Naravno, ovde pricamo o cost-benefitnim pojavama za skoro pa svakodnevnu voznju...
Citat:
ventura: Kad hoćeš i jedno i drugo, onda kupiš nemca. Za razliku od amerikanaca, nemci su nešto malo radili na dizajnu motora u odnosu na WW II.
Jesu ali
POGRESNO, i upropastili su sjajne dizajne, odlicno projektovane masine, pravljene da funkcionisu i budu pouzdane u dugom vremenskom periodu..


Ti kod VW-a imas garantovanu snagu i potrosnju samo kada
izadjes iz salona..a ona i potrosnja i snaga jako zavise od mrvica na MAF-u ili od neke rupice ili loseg spoja na plastikama usisne grane o vakuum sistema..

Samo dve stavke, (kilavi i nerazvijeni-na kojem se moze reci "nije dovoljno radilo")MAF i EGR ne dozvoljavaju da deklarisana snaga bude svakodnevno "razvijena"

..ostatak je ..dugo bi trajalo..
Poz
P.S.
Da ne bude nesporazuma, Bosh ima razvoj i zastitio je proizvod patentima,
ultrazvucnog merenja protoka vazduha, ali ZASTO bi to plasirao na trziste, kada moze lagodno da cuva za neku verziju golfa 18, i da proglasi za strahoviti tehnoloski razvoj..i da tu pricu rastelale dobosari tipa Alvir femilija...