Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Aliexpress.com - iskustva?

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1841462 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.06.2016. u 18:51 - pre 95 meseci
Mislim da je to vraceno za Kinu
 
Odgovor na temu

flexter

Član broj: 333932
Poruke: 2
*.pool.tippnet.co.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.06.2016. u 20:03 - pre 95 meseci
Hvala
 
Odgovor na temu

Britvaa

Član broj: 319194
Poruke: 37
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.06.2016. u 20:38 - pre 95 meseci
POMOC!

Ovako,porucivao sam dosta preko Aliexpress-a,ali nisam imao ovakvu situaciju pa rekoh da se posavetujem sa nekim ko je mozda bio u istoj.Naime porucio sam patike preko Alija (nije mi prvi put),ali od ovog prodavca porucujemo po prvi put.Patike su porucene i poslate,ali mu je ugasena radnja nekoliko dana nakon slanja,sto je dosta sumnjivo.Mene zanima sta ja mogu da uradim ako se desi da me je prevario i stigne mi nesto bezveze (jer sumnjam da je moguce prevarant) ili mi uopste ne stigne nista,da li mogu da otvorim dispute (kapiram da ne mogu jer kad radnja vise ne postoji ni prodavac nije tu da prihvati da mi se vrati novac).Da li mogu negde na sajtu da se obratim ako budem prevaren,da mi se vrati novac?
 
Odgovor na temu

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.06.2016. u 20:46 - pre 95 meseci
Ne panici .Naravno da mozes da otvoris dispute i ako je opravdan da dobijes pare nazad .Pare su kod Alibabe a ne kod trgovca sve dok ti ne potvrdis da si dobio robu .
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8095



+1755 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 01:39 - pre 95 meseci
Moguce je i da prodavnica nije zatvorena za stalno , vec da je prodavac kaznjen na odredjeno vreme, pa se posle vrati.

U svakom slucaju tu nema nikakvih razloga za brigu .Disput naravno mozes da otvoris , bez obzira da li je prodavac aktivan ili nije, to sa tim nema veze.

Verovatno si dobio broj za pracenje, pa kako si iskusan kupac sve je isto i kad ima i kad nema prodavca, ali pod uslovom da disput otvoris onda kada mu je vreme . Ili kad roba stigne pa nije kao u opisu ili ako ne stigne u predvidjenom roku, ali zato imas pracenje pa je tu situacija cista.
 
Odgovor na temu

cimer
vrsac

Član broj: 79219
Poruke: 349
87.116.189.*



+20 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 12:43 - pre 95 meseci
Jedno pitanje u vezi Micro sd kartica. Pošto pišete da ih prodavci hakuju kako je onda moguće da toliko pozitivnih ocena dobijaju? Da li je moguće da ljudi odma potvrđuju čim im memorija stigne bez da je testiraju pa onda ocene?
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8095



+1755 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 13:23 - pre 95 meseci
Naravno da to kupci rade !

50 % njih daje ocenu a da nije nikako probalo ili razgledalo proizvod , ne samo Sd .

49,9 % njih stavi karticu u citac , kompjuter javi Hackovanu kolicinu memorije , mozda prebace neki manji fajl i daju ocenu .

0.1 % njih uopste je culo da postoje programi za testiranje . Najbolji program je h2testw koji je dosta spor , za 32 Gb treba mu vise od jednog sata , a za 128 GB i nekoliko sati , pa retko ko to hoce i da testira detaljno.

Kada nesto nije u redu onih 99,9 % najmanje sumnja u SD karticu , vec misle ne radi im telefon, citac , nije kompatibilno itd. Samo ne sumnjaju u SD
 
Odgovor na temu

cimer
vrsac

Član broj: 79219
Poruke: 349
87.116.189.*



+20 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 13:35 - pre 95 meseci
Ljudi su definitivno pavijani. Da nisam naišao na ovu temu ne bi ni skontao da ih hakuju. Gotovo uvek prilikom pretrage odaberem sortiranje po orderima i računam to je to čovek sa hiljadama pozitivnih ocena je pošten prodavac kad hoćeš đavola prevaranata na svakom koraku. Pa mi srbi i cigani smo mala deca za kineze :-D
 
Odgovor na temu

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 21:21 - pre 95 meseci
Problem je u nacinu pretrage po meni . Najcesce ljudi traze najnizu cenu . I normalno je da medju naj jeftinijim prodavcima ima najvise prevaranata , vrlo cesto takvi prevaranti imaju vise registrovanih radnji sa slicnim asortimanom .
 
Odgovor na temu

cimer
vrsac

Član broj: 79219
Poruke: 349
87.116.189.*



+20 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 21:35 - pre 95 meseci
Tako sam i ja razmišljao sve dok žena nije poručila 2 para cipela, naravno nijedne nisu stigle i pare vraćene nazad,posle toga je rekla j**o te ali više mi ništa ne treba od njih. :-D ako ništa bar ima 100% učinak 2 od 2 :-D u slučaju Micro sd kartica ne pomaže ni broj ordera.
Ja uvek sortiram po broju ordera i obično su to ok prodavci.
 
Odgovor na temu

cana2016
ugd

Član broj: 331798
Poruke: 771

ICQ: 1


+6 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.06.2016. u 22:55 - pre 95 meseci
cimer..fake SD kartice rade na mobilnom telefonu i pokazuju koliko gigabajta su...dok ih ne stavis na SDcitacu i formatiras.
Onda se ne otvara ni na PC..ni na mobilnom.
Imala sam isti problem sa orginalnom SD Karticom koju za razliku od onih fake daje opciju formatiranja Extend Volume u opciju Disk Management.Ova fake kao na slici sto je 16gb ne daje tu opciju..pa je slobodno mozes baciti u smece
cd
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

SaleB81
Beograd, RS

Član broj: 90990
Poruke: 337
95.180.112.*



+42 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?26.06.2016. u 03:11 - pre 95 meseci
@cana:

Extend Volume... opcija je aktvina ako i samo ako je particija koja postoji na nekom disku manja od njegove prijavljenje velicine (bez obzira da li je u pitanju hard disk ili kartica bilo kog tipa), postojanje te opcije ne govori nista o "zdravstvenom stanju" kartice. Razlog postojanju te opcije moze biti ako je uredjaj koji je kreiorao particiju (ili korisnik) formatirao istu na velicinu manju od ocitane. U konkretnom slucaju nema nijedne od dopunskih opcija formatiranja zato sto ne postoji particija (to se vidi iz oznake RAW, posle ocitane velicine diska). Inace SD radna grupa preporucuje da se kartice koje se koriste u uredjajima (telefoni, foto apartati i sl) formatiraju u uredjaju koji ce koristiti karticu, softverom koji je raspoloziv na samom uredjaju, a da se sve ostale kartice formatiraju url=https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/]alatom[/url] koji se moze skinuti sa sajta te radne grupe. Nisam se opterecivao previse da saznam da li postoji neka sustinska razlika izmedju procesa formatiranja u windows disk management-u i u toj aplikaciji, pa na tu temu ne mogu nista dalje da kazem. Naravno ako dodje do neuspesnog procesa formatiranja, kartica je verovatno neispravna.

Takodje, ako se neko odluci ipak da formatira karticu koristeci Disk Management (diskmgmt.msc), nemojte formatirati karticu u NTFS format ako se nece koristiti iskljucivo na windows platformi, mada je pitanje i tada da li ce raditi sve kako treba. Kartice najcesce idu u FAT32, eventualno FAT16.
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8095



+1755 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.06.2016. u 13:52 - pre 95 meseci
Jel koristi neko ovaj Aliexpress ?

Nekoliko dana nisam ulazio na nalog , i vidim NEMA vise sata !!

Uzeta fora , od Ebay-a samo pise datum . Veliki korak unazad ! Jer je nekada na stranici orders bilo jos koliko ima vremena za svaki order , sada nema vise nista .

Treba uci u svaki , citati datume , voditi evidenciju ko ima vise porudzbina . Smor .
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.06.2016. u 14:19 - pre 95 meseci
Nema vise sata... i posle nek mi neko ne kaze da aliexpres ne radi u interesu prodavaca prevaranata.

Ovo ce sasvim sigurno doprineti da poneko zaboravi na order i vreme istekne.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

SaleB81
Beograd, RS

Član broj: 90990
Poruke: 337
95.180.112.*



+42 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.06.2016. u 16:00 - pre 95 meseci
Navikao sam na sat, ali ovo resenje se pokazalo za sad bolje. Nekoliko porudzbina sam imao koje su imale sat koji nije istekao, kada se promenilo u datum, datum je bio davno prosao. Trazio sam produzenje zastite, sva tri prodavca su mi odgovorila da nisu u mogucnosti da produze vreme zastite. Otvorio sam dispute i dobio odboren povracaj tokom prvog sledeceg radnog dana. Mali je uzorak da bismo bilo sta zakljucili, ali ako uklanjanje sata doprinosi da korisnik po isticanju datuma moze da ide na dispute i odmah da dobije povracaj bez prenemaganja, produzavanja, molbi da se saceka jos 10-20 dana i sl.; u tom slucaju bih pozdravio tu promenu kao pozitivnu.

@ademare:

Bilo je lepo videti sat na listi porudzbina za svaku nezavisnu porudzbinu, ali ja se, a verovatno i ti, secam kada je sat bio samo unutar pojedinacne posiljke, a ne i u listi. Svakako ne bi bilo lose da stave datum predvidjenog prijema u listu na poziciju gde je ranije bio sat.
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8095



+1755 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.06.2016. u 23:00 - pre 95 meseci
Ne verujem da ce tako biti, pre je to kod tebe (i drugih ) bio izuzetak, jer se desilo u sred promene , a Kinezi pokusali to da iskoriste, a Ali nije dao !

Datum tu ne bi trebao nista da promeni u proceduri , sve je kao i ranije . Datum se postavlja automatski, na osnovu onog obecanja prodavca za koliko ce biti isporuceno . A sada nece biti ni onih 24 sata za "proveru" , pa ni onaj sat za koliko vremena prodavac treba da posalje . Procedura se zbog toga unekoliko pojednostavljuje , kopira se Ebay.

Ali ce biti i vise pokusaja prevara , a i zamlacivanja kao sto sam imao danas slucaj na Ebay-u . Lepo covek napravio akciju , salje bez pracenja , a danas mu posta javila da je paket nestao Ima 10.000 ocena , a Sarlatan kao i svi ostali ! Samo me zamajavao , to sam mu i napisao , " i pre porudzbine sam znao da nikada nece stici , jer je cena bila takva " . Imao sam jednom takav slucaj i na Aliju , ali znatno redje nego na Ebay-u.

Da se vratim na satove kojih vise nema i na datum . Sustina se ne manja nigde , osim manjeg konfora i mogucnosti da se zaboravi na datum . Datum se moze isto produzavati kao nekada sat , i to ce prodavci pokusavati stalno da rade. A procedura zalbe ce biti ista kao i pre.
 
Odgovor na temu

cana2016
ugd

Član broj: 331798
Poruke: 771

ICQ: 1


+6 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?29.06.2016. u 19:40 - pre 95 meseci
U vezi novog sata..meni je dosla poruka iz alibabe (pre nego su izmenuli sat) 5 dana pre isteka roka dostave.
Ponudili mi dali da otvorim dispute ili potvrdim da sam primila paket..pa sam otvorila dispute koji sam eskarilara i vec 5-6 dana stoji na
Cancel Arbitration.
Pa..ako i dalje rade po starom ,kao sto su meni poslali poruku pre isteka roka..nije ovaj novi sat ni toliko vazan
cd
 
Odgovor na temu

Britvaa

Član broj: 319194
Poruke: 37
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?06.07.2016. u 16:06 - pre 95 meseci
Cao,javljao sam se ranije i pisao kako sam porucio patike od jednog prodavca koji mi je bio jako sumnjiv,i koji je imao obrisanih nekoliko oglasa i ugasena mu je radnja nakon sto sam ja porucio patike.Sa njim sam i dalje u kontaktu preko Whatsapp-a.Broj za pracenje koji mi je dao ne vredi nista,proslo je skoro 20 dana a ne mogu nikakvu informaciju da dobijem na osnovu tog broja,a prodavac mi prica neke price,vidi se da laze,kaze kako paket nece stici za Srbiju jer kao ne moze China Post Air Mail da dostavi do naseg mesta,na sta sam mu ja odgovorio da ne izmislja gluposti jer sam ja preko 200 paketa dobio,on je odgovorio samo da ce mi poslati ponovo nekim ePaketom,na sta sam ja rekao da ne zelim da mi opet salje nego da hocu da mi vrati novac,a on kaze kako je ipak paket u putu i da sacekam koji dan (ciste gluposti prica i laze).
Pitao sam da li je moguce da pokrenem povracaj novca iako prodavac vise nema radnju tj nije na sajtu,ovde mi je receno da mogu.Pa sam samo hteo da pitam,da li je isti proces za dispute kao i da mu nije ugasena radnja ili je nesto drugacije?

Hvala unapred na odgovoru!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?06.07.2016. u 19:06 - pre 95 meseci
Citat:
Britvaa:Pa sam samo hteo da pitam,da li je isti proces za dispute kao i da mu nije ugasena radnja ili je nesto drugacije?

procedura je ista.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

abego
Andrija Bego
Taksista
Taxi
Nis, Srbija

Član broj: 334073
Poruke: 3
*.mbb.telenor.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?10.07.2016. u 02:22 - pre 94 meseci
Pozdrav narode.
Prvi put sam nesto kupio preko alijai imam neki blagi utisak da sam nesto debelo zasrao. Naime o cemu se radi: kad sam narucio odredjen proizvod za 35e, platio internet karticom, prodavac je poslao za 4 dana. Dobio trucking broj i pise da je posiljka spremna za slanje za srbiju i da informacije nisu dostupne u maticnoj zemlji. U medju vremenu sam greskom na alijevoj android aplikaciji kliknuo slucajno da sam primio paketi sad ocekuju moj feedback. Ima li neko informacije kako i sta? Trucking broj je RS555657841NL pa ako iko moze da skapira sta se desava sa mojim paketom neka javi. Hvala.

[Ovu poruku je menjao abego dana 10.07.2016. u 04:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1841462 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.