Kada auto upalim (kada je hladan) on ne drži obrtaje već ih odma spusti na radnih 750 kada tada naglo dam gas (dok stojim u mestu) počne da se guši pa tek onda da prima gas i diže obrtaje + čuje se pucanje u auspuhu prodpostavljam da je problem u tome što ne drži obrtaje kada je hladan trebalobi da ih drži preko 1000 i tada bi gas verovatno primao lepo... ovaj problem nema kad je zagrejan tada prima sasvim normalno gas.
Sledeći problem, ponekad se desi da se auto sam ugasi kada stanem na semaforu jednostavno samo obori obrtaje (ne trse se i sl.) i ugasise i može sasvim normalno da se upali i radi bez problema.
Problem broj 3. auto generalno u leru ne radi kako treba kao da krene previše da spušta obrtaje, zatrese se (ne nešto mnogo ali se primeti) dođe do nekih 650obrtaja i tada verovatno primeti i sam da nesto ne valja i onda podigne obrtaje i tako redovno. Na ovo sam se i naviko ali verovatno je povezano sa gašenjem...
Problem 4. od skoro je počeo i da drži podignute obrtaje rezimo zaglavi kazaljku na 1500obrtaja, ja dam gas on podigne i opet vrati na 1500, ako ubacim u brzinu i krenem da puštam kvačilo onda krenu da se spuštaju obrtaji (držim i kočnicu) i tada kao da ih je neko pustio gotovo u sekundi padnu na 750.
E sada dok sam imao samo problem da obrtaji malo padaju i da se auto zatrese išo sam u ovlašćeni servis gde su mi očistili leptira, usisnu granu, map senzor... i naravno ništa nije rešilo problem ali su onda rekli da auto tako treba da radi :S Sada kada je auto počeo i da se sam gasi otišo sam u drugi servis gde su mi promenili senzor poločaja radilice, map senzor, step motor, senzor polozaja leptira, proverili pritisak pumpe za gorivu (rekoše da je oko 4bara) proverili dizne (3 prskaju identicno i ok su dok se 4. malo razlikuje ali rekoše da je to minimalno i da je gotovo neprimetno). Filtere, ulje, svećice redovno menjam i poslednji put je promenjeno pre nepuna 2 meseca...
Više u servisu nemaju ideju šta može biti problem, dali su mi broj od nekog električara da proveri računar njega sam zvao i čovek kaže da na tom auto računar ne odlazi...
I da na orginalnoj dijagnostici ne prijavljuje nijednu grešku i svi parametri rada motora su ok (barem tako kažu u servisu)
Sobzirom da prijatelj ima isti auto sami uporedili smo neke parametre koje kineska univerzalna dijagnostika može da pročita i jedina razlika je ta što kod mene kada se auto upali i dok je u "open loop-u" nema podataka za "short term fuel trim" tj. ima ali je 0% dok je kod prijatelja oko -30%
evo i slike: https://www.dropbox.com/s/5iaxdettvqqq1lu/1.PNG
a ovo je kada pređe u closed loop:
https://www.dropbox.com/s/pl56xv920n05b04/3.PNG
a ovo e sa mog auta:
https://www.dropbox.com/s/lpilqzunuxxhjkq/open%20loop.marko.png
a tu se i vide obrtaji, njegovi su na 1500 dok su moji na 900 i par sekundi nakon toga padaju na 750
Pa ako neko ima neku ideju šta bi mogo sledeće da menjam ili šta bi mogo da bude problem neka napiše

Hvala