Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 62858 | Odgovora: 279 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 12:44 - pre 81 meseci
Citat:
Braksi:
Citat:
Ivan Dimkovic:


Sa druge strane, mislim da je postavljac teme napravio preveliku frku za takvu sitnicu. Prodavacica jeste napravila gresku, ali vrlo verovatno nije sama kriva za to niti ima nekog smisla iznositi njeno ime i prezime na forum. Ona ima poslodavca i sefa koji su odgovorni za poslovanje te firme i pravila sto se prihvatanja kartica tice.

.


po sto onda ne obrisete njeno ime ?


Zato sto se zuta stampa bolje prodaje kada ima nekoga konkretnog za pljuvanje.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
+4

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 13:14 - pre 81 meseci
Citat:
R1A1:

Zašto uporno tvrdiš da insistiraju kada to prosto nije tačno?

Tebi je izgleda malo teže objasniti.
Pročitaj još jednom to što sam napisao.
Tu je naveden link na druge poruke
iz čega je jasno da je tačno to što sam napisao.
 
0

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 14:00 - pre 81 meseci
Citat:
milomirp:
Visa elektron kartica postanske stedionice ima na sebi cip sa svim mojim podacima a njeno koriscenje moguce je samo upoterbom PIN-a.


Ovo nije tacno jer ne odlucuje samo izdavalac kartice o tome da li ce proci upotrebom pina ili ne. Kao sto sam vec jednom rekao, Putevi Srbije su primer kako na naplatim rampama pustaju mnoge kartice bez unosa pina iako je banka izdavalac podesila u svom sistemu da kartica mora iskljucivo pinom da ide. U ovakvim slucajevima su trgovac i akceptant preuzeli rizik na sebe da ako prodje neka kartica koja nije trebalo da prodje oni snose troskove.

Inace, ne mogu da shvatim da ljudi i dalje insistiraju na tome da se neciji identitet utvrdjuje tako sto se uporedi samo ime i prezime. To je toliko smesno i neozbiljno da ne mogu ni da komentarisem (a da ne govorimo o milionima kartica koje se vode na pravna lica gde je potpuno nemoguce utvrditi identitet).
 
0

milomirp
Milomir Petrovic
Belusic

milomirp
Član broj: 38179
Poruke: 215
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+22 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 16:31 - pre 81 meseci
Citat:
Braksi:
Citat:
milomirp:
Visa elektron kartica postanske stedionice ima na sebi cip sa svim mojim podacima a njeno koriscenje moguce je samo upoterbom PIN-a.


to sve stoji, ali moguce je da neko zloupotrebi tvoju karticu. Trebao bi biti zahvalan prodavacici koja kontrolise da se bas to ne desi.

Ha,ha,ha kasirka je tu da stampa racun sa podacima koji su na kartici!
 
0

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 256
*.dynamic.sbb.rs.



+680 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 20:16 - pre 81 meseci
Citat:
Informer:
Citat:
hotchimney:
Kad je već reč o legitimisanju...

Kupim, platim kešom.
U garantnom roku donesem robu radi servisiranja.
Prodavac mi traži ličnu kartu, matični broj....
Na osnovu čega oni to?
Da li sam dužan da mu dam te podatke?


Zakon o zastiti potrosaca, clan 56, stav 6.



Citat:

4. Reklamacija

Reklamacija i način rešavanja reklamacije

Član 56

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Osim ako nije dodatno definisano nekim podzakonskim aktom ili u nekom drugom članu, ali ovde se ne spominju nikakve lične karte i matični brojevi.
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 22:02 - pre 81 meseci
Ne znam da li sam nesto propustio, ali ja ni posle pet strana nisam shvatio u cemu je problem ako neko zatrazi da se potpisem pri placanju karticom. Taj cin traje 1-2 sekunde.
Meni se desavalo u USA da mi traze dokument za identifikaciju pri placanju karticom, a jos cesce pri placanju gotovinom i to je sasvim normalna pojava.
U Engleskoj je takodje cesta pojava da ti zatraze dokument za identifikaciju, kao sto je Braksi vec pisao o njegovim iskustvima.
Ne znam kakva je praksa u Srbiji, ali u Engleskoj je posebna zaj*ebancija kad zelis podici gotovinu u banci. Za red velicine 3000 US$ moram se najaviti bar 2-3 dana unapred da mi pripreme novac, onda ima cela procedura potpisivanja formulara i identifikacije kod preuzimanja para.
 
+3

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 22:18 - pre 81 meseci
^dule_ns

Ma vidim da ne stoji koje "podatke o podnosiocu" treba da evidentira trgovac.
Ali ja sam usamljen u "borbi protiv vetrenjača".
Svi će bez reči dati podatke i ako treba skinuti i gaće i naguziti se. Takav je otprilike mentalitet prosečnog kupca.

Na primer u Centru Bele Tehnike reklamiram uredjaj,
pitaju me za ime i telefon,
pitaju šta je kvar
i daju mi potvrdu da su preuzeli uredjaj.
Posle 7 dana zovu i predaju mi nov uredja
bez reči i čak nisam potpisao ni da sam preuzeo novi uredjaj.

Kod drugog trgovca
sastavljaju kojekakve protokole i zapisnike,
traže ličnu kartu, matični broj
nameću mi šta je opis kvara
mada ja imam svoju konstataciju i hoću da reklamiram ono što sam ja zapazio
a ne šta mi oni podmeću.
Itd...
Dakle, na osnovu čega oni legitimišu, traže lični broj.

Naravno da ću u Centru Bele Tehnike i dalje kupovati
a one magarce zaobići zauvek.


Ako je legitimisanje izvršeno radi sprečavanja utaje poreza
ne znam zašto tako primitivno moraju postupati.

Ima mnogo jednostavnijih načina da se utaji porez.

Na primer, kupite robu, trgovac vam da račun
a vi posle nekog vremena primetite da je račun fake.
Tražite od trgovca ispravan račun - neda.
Obrtatite se centru za zaštitu potrošača - oni tu ništa ne mogu.
Obratite se poreskoj - nije u njihovoj nadležnosti.


Dakle, trgovci mogu da vam daju lažne račune i da se to nikog ne tiče.
E sad, ja sam verovatno jedan od retkih koji povremeno pregledaju račune pa ništa.
Ostalih 99% koji ništa ne proveravaju isto tako slivaju novac trgovcima - lopovima.

Da idete na sud postaćete samo 100001-vi slučaj u besmislenom sudskom sistemu Srbije.
 
0

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini01.05.2015. u 22:26 - pre 81 meseci
Citat:
2012:

Ne znam da li sam nesto propustio

Nisi ništa. Evo, ja non stop pratim ali još uvek nisam siguran da li je @milomirp ukucao PIN ili nije.

Citat:
2012:

Ne znam kakva je praksa u Srbiji

Ista kao i 1999 kad si otišao. Sve je isto - "tako je rečeno".
 
0

milomirp
Milomir Petrovic
Belusic

milomirp
Član broj: 38179
Poruke: 215
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+22 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 07:11 - pre 81 meseci
Da je malo bol
je procitan jedan od postova videlo bi se DA SAM UPISAO PIN KOD!
 
0

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 07:26 - pre 81 meseci
Citat:
dule_ns:Osim ako nije dodatno definisano nekim podzakonskim aktom ili u nekom drugom članu, ali ovde se ne spominju nikakve lične karte i matični brojevi.


Ako se kaze "podatke o podnosiocu zahteva" to znaci da treba zabeleziti neki podatak koji jednoznacno identifikuje podnosioca zahteva. Znaci: jmbg.
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 07:42 - pre 81 meseci
Citat:
hotchimney:
^dule_ns

Ma vidim da ne stoji koje "podatke o podnosiocu" treba da evidentira trgovac.
Ali ja sam usamljen u "borbi protiv vetrenjača".
Svi će bez reči dati podatke i ako treba skinuti i gaće i naguziti se. Takav je otprilike mentalitet prosečnog kupca.

Na primer u Centru Bele Tehnike reklamiram uredjaj,
pitaju me za ime i telefon,
pitaju šta je kvar
i daju mi potvrdu da su preuzeli uredjaj.
Posle 7 dana zovu i predaju mi nov uredja
bez reči i čak nisam potpisao ni da sam preuzeo novi uredjaj.

Kod drugog trgovca
sastavljaju kojekakve protokole i zapisnike,
traže ličnu kartu, matični broj
nameću mi šta je opis kvara
mada ja imam svoju konstataciju i hoću da reklamiram ono što sam ja zapazio
a ne šta mi oni podmeću.
Itd...
Dakle, na osnovu čega oni legitimišu, traže lični broj.

Naravno da ću u Centru Bele Tehnike i dalje kupovati
a one magarce zaobići zauvek.


Ako je legitimisanje izvršeno radi sprečavanja utaje poreza
ne znam zašto tako primitivno moraju postupati.

Ima mnogo jednostavnijih načina da se utaji porez.

Na primer, kupite robu, trgovac vam da račun
a vi posle nekog vremena primetite da je račun fake.
Tražite od trgovca ispravan račun - neda.
Obrtatite se centru za zaštitu potrošača - oni tu ništa ne mogu.
Obratite se poreskoj - nije u njihovoj nadležnosti.


Dakle, trgovci mogu da vam daju lažne račune i da se to nikog ne tiče.
E sad, ja sam verovatno jedan od retkih koji povremeno pregledaju račune pa ništa.
Ostalih 99% koji ništa ne proveravaju isto tako slivaju novac trgovcima - lopovima.

Da idete na sud postaćete samo 100001-vi slučaj u besmislenom sudskom sistemu Srbije.


Ovo sto si napisao ili pojave koje si opisao su samo manifestacije koje ukazuju na jedno neuredjeno drustvo, nezrelo, u fazi razvitka. Jednostavnije receno, decije bolesti. Treba samo malo volje i nekoliko godina i to se resava.
Ovo tvrdim na osnovu uporedjivanja nekih promena koje vidim u Makedoniji.
Makedonija po nicemu nije naprednije ili razvijenije drustvo od Srbije, ali ima dosta stvari koje su mnogo bolje resene i to samo za kratko vreme od nekoliko godina. Medju njima je i ovo sto si ti naveo.
Za reklamiranje proizvoda u Makedoniji treba ti samo uredna garancija koju svako, ali bas svako izdaje i fiskalan racun. Nema nikakvih drugih zahteva. Kada se uredjaj predaje u servis, pri prijemu zatraze ime i telefon osobe za kontakt, to moze biti bilo koja osoba koju navedete, servis izda dokument da je uredjaj primljen i to je to. Kada se uredjaj podize u servisu bilo ko moze doci da podigne uredjaj, treba mu samo potvrda o prijemu koju je izdata pri predavanju uredjaja.
Sto se tice izdavanja urednih racuna, jos nisam imao slucaj da mi neko nesto proda (osim na pijaci), a da mi ne izda uredan racun. U trafici kada kupim novine dobijem uredan racun, pre neki dan sam kod krojaca dobio uredan racun za uslugu koja kosta 3 evra.
Ima jedna druga pojava koja je prisutna, desava se da u marketima cena na polici ne bude ista sa cenom na kasi. Njihovo objasnjenje je da kada promene cene u kasi tek tada prodavaci pocinju da menjaju cene na policama iako im je receno da prvo promene cene na policama, a zatim u sistemu. U velikim marketima kada se pozalite na ovakvo nesto naplate vam po ceni na polici (vrate vam razliku) ili kod jednog lanca marketa kada se pojavi ovakvo nesto naplate vam pola cene od cene na polici, a razliku naplate od prodavaca koji je bio zaduzen da promeni cene ili od koga vec unutar njihovog sistema.
 
0

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 08:37 - pre 81 meseci
Citat:
milomirp

Da je malo bol
je procitan jedan od postova videlo bi se DA SAM UPISAO PIN KOD!

Ko
ji?

U dva posta si pomenuo PIN ali nisi eksplicitno napisao da si u konkretnom slučaju ukucao PIN.
To može da bude slučajan propust, ali...

Imaš problem uzrokovan srbijanskim sindromom "tako je rečeno".
I ako si formalista nećeš biti omiljen u Srbiju.

Da sam ja radio na kasi
tvoja uplata bi prošla bez komentara
jer sam imun na pomenuti srbijanski sindrom.
Ali kasirka boluje i to u poodmakloj fazi.
Iza nje stoji milionska armija inficiranih.
Za njih ko nije inficiran taj nije normalan.

I može na slipu sto puta da piše "važi bez potpisa"
ona će tražiti potpis jer "tako je rečeno".




 
0

milomirp
Milomir Petrovic
Belusic

milomirp
Član broj: 38179
Poruke: 215
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+22 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 09:36 - pre 81 meseci
Ja nicije hirove ne ispunjavam ono sto treba-treba i kraj!Explicitno PIN upisan!
 
0

Blue82
dipl. ecc.

Član broj: 165981
Poruke: 835
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+322 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 10:57 - pre 81 meseci
Citat:
hotchimney:
Citat:
milomirp

Da je malo bol
je procitan jedan od postova videlo bi se DA SAM UPISAO PIN KOD!

Ko
ji?

U dva posta si pomenuo PIN ali nisi eksplicitno napisao da si u konkretnom slučaju ukucao PIN.
To može da bude slučajan propust, ali...

Imaš problem uzrokovan srbijanskim sindromom "tako je rečeno".
I ako si formalista nećeš biti omiljen u Srbiju.

Da sam ja radio na kasi
tvoja uplata bi prošla bez komentara
jer sam imun na pomenuti srbijanski sindrom.
Ali kasirka boluje i to u poodmakloj fazi.
Iza nje stoji milionska armija inficiranih.
Za njih ko nije inficiran taj nije normalan.

I može na slipu sto puta da piše "važi bez potpisa"
ona će tražiti potpis jer "tako je rečeno".



Kao sto je vec vise puta receno, kasirka samo sprovodi uputstva koja su joj data. To sto se ti uvek pravis pametan, to je tvoj licni stav i nekada ces sa njim proci dobro a nekada ne. Ta kasirka ne zeli da rizikuje svojih 20.000,00 koliko dobije mesecnu platu, i to je potpuno opravdano i ljudski. Ukoliko ne postupi po uputstvima koja su joj data, sutra kada se nesto iskomplikuje ona ce snositi stetu, a ako radi nesto sto su joj rekli a to je 100000% netacno i isto se iskomplikuje, stetu ce snositi njen nadredjeni (ili verovatnije firma, jer obicno samo stradaju oni na nizim pozicijama).
 
0

R1A1

Član broj: 328853
Poruke: 220



+227 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 11:36 - pre 81 meseci
Citat:
Blue82: To sto se ti uvek pravis pametan....

Da je samo to u pitanju ni po jada.
Davno nisam sreo forumaša sa tolikom količinom cinizma i negativne energije.


 
0

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4498 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 12:21 - pre 81 meseci
Citat:
...Ta kasirka ne zeli da rizikuje svojih 20.000,00 koliko dobije mesecnu platu, i to je potpuno opravdano i ljudski. Ukoliko ne postupi po uputstvima koja su joj data, sutra kada se nesto iskomplikuje ona ce snositi stetu, a ako radi nesto sto su joj rekli a to je 100000% netacno i isto se iskomplikuje, stetu ce snositi njen nadredjeni (ili verovatnije firma, jer obicno samo stradaju oni na nizim pozicijama).

Nema sta da ta kasirka (ili bilo koji drugi trgovac) zeli ili ne zeli. Na radnom mestu nema zelja i pozdrava. Ljudski i zakonski nemaju veze jedno sa drugim.

Ne razumem taj poriv da se kao na ljudski nacin brani kasirka, jadna i sirota kasirka. Njena duznost je da radi po zakonu. Tacka. Sve privatne stvari kasirke ne trebaju da interesuju kupca - isto kao sto kasirku ne treba da interesuju privatne stvari kupca.

O cemu, bre, pricamo?! Treba da se radi po Zakonu i jedino to je bitno. Ako je po zakonu da mora da se potpise - onda tako treba. Tacka. Ako je po zakonu da ne mora da se potpise - onda tako treba. Tacka. Sve ostalo je prica radi price i neko dokazivanj/pokazivanje kako je neko "human" i vodi racuna o "jadnoj kasirki". A svi ti koji ovde polomise tastaturu dokazujuci svoju humanost i jadnost kasirke kad dodje do "situacije sa kasirkom koja njima nesto ne odgovara" se ponasaju nagore moguce. Provereno.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
+2

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15846



+2850 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 12:38 - pre 81 meseci
A sto se vi u opste brinete za kasirkin posao, ona radi kako joj je receno, i sasvim sigurno nece raditi kako vi zelite, vec kako zeli onaj sto joj daje platu.

Ko ne zna da radi posao svakako ce propasti, ne treba vi da vodite brigu o tome.
Jel bi vi placali radnika koji ne radi kako mu je receno?
Ja ne bih.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
+2

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2278



+5002 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 12:47 - pre 81 meseci
I šta sad, da joj kažu da treba da uzima otiske prstiju mušterijama, i to biste opravdali jer joj je tako rečeno?!
Ponavljam(o), ne radi se ovde o kasirki već o naopkim pravilima neke firme čiji ste mušterija. I u tom trenutku kasirka je predstavnik firme, nije Mica Micić.

Ako ne mogu da obavim kupovinu u javnom prodajnom objektu ("uzela je vec placenu robu uz konstataciju da necu dobiti nista ako ne potpisem."), ne vredi da zovem upravu, direktora, advokata, banku... Hoću robu koju sam platio, ODMAH.
 
+2

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15846



+2850 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 13:10 - pre 81 meseci
Citat:
SlobaBgd:I u tom trenutku kasirka je predstavnik firme, nije Mica Micić.

Ako ne mogu da obavim kupovinu u javnom prodajnom objektu ("uzela je vec placenu robu uz konstataciju da necu dobiti nista ako ne potpisem."), ne vredi da zovem upravu, direktora, advokata, banku... Hoću robu koju sam platio, ODMAH.

Naravno da kasirka ne predstavlja firmu, niti nezadovoljstvo moze da se resi preko kasirke, po toj logici za resavanje problema sa firmom najbolje da se obratimo portiru :)
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
+1

milomirp
Milomir Petrovic
Belusic

milomirp
Član broj: 38179
Poruke: 215
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+22 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini02.05.2015. u 13:30 - pre 81 meseci
Shvatite kako hocete, da li je cinizam ili ne ali pravilo je paravilo.Nije mi jasno samo da li u EU moze da se ,,jedna kasirka" ponasa kako hoce?Sto se mene tice ja sam zavrsio!
 
0

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 62858 | Odgovora: 279 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.