Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 113093 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 12:30 - pre 104 meseci
@tdusko

Posto si ti tamo i malo vise si obavesten od nas...Sta se desava sa BMW-om i Mercedesom? Citam da X3 vise zagadjuje od VW-ovih testiranih. Hoce li nemci i ostale proizvodjace proveravati ili ce se kola slomiti na VW-u?

edit

Jos jedna zanimljiva vest. UK, Nemacka i Francuska su tajno lobirale za blaze testove, a onda pozivale na istragu povodom VW-a. To k'o onaj film - "Privatni poroci, vrline javne" :D

"UK, France and Germany lobbied for flawed car emissions tests, documents reveal

Exclusive: Countries publicly calling for investigations into VW emissions rigging scandal have privately fought to keep loopholes in car tests for carbon emissions

The UK, France and Germany have been accused of hypocrisy for lobbying behind the scenes to keep outmoded car tests for carbon emissions, but later publicly calling for a European investigation into Volkswagen’s rigging of car air pollution tests.

Leaked documents seen by the Guardian show the three countries lobbied the European commission to keep loopholes in car tests that would increase real world carbon dioxide emissions by 14% above those claimed.

Just four months before the VW emissions scandal broke, the EU’s three biggest nations mounted a push to carry over loopholes from a test devised in 1970 – known as the NEDC – to the World Light Vehicles Test Procedure (WLTP), which is due to replace it in 2017."

http://www.theguardian.com/env...ts-documents-reveal?CMP=twt_gu

[Ovu poruku je menjao vilil1 dana 24.09.2015. u 13:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 13:18 - pre 104 meseci
Citat:
vilil1
Citam da X3 vise zagadjuje od VW-ovih testiranih. Hoce li nemci i ostale proizvodjace proveravati ili ce se kola slomiti na VW-u?


Postoje 2 razlicita problema: da li je kolicina zagadjenja veca od dozvoljene i da li auto prijavljuje tacne rezultate.

Ako neko vozilo zagadjuje vise, ali je to unutar propisanih zakonskih granica i to je adekvatno prikazano u tehnickoj dokumentaciji i na testovima zagadjenja (zbog poreza i sl.) - onda je sve OK. Platices veci porez tamo gde je on vezan za to konkretno zagadjivanje, drzava dobije pare i skoro svi srecni.

Medjutim, ako neko vozilo zagadjuje i pritom imaju ugradjen program koji detektuje da se meri zagadjenje i onda laze, to je sasvim druga stvar koja se zove kriminal.

VW je u ovom drugom kampu. Za ostale, videce se.

Citat:

Just four months before the VW emissions scandal broke, the EU’s three biggest nations mounted a push to carry over loopholes from a test devised in 1970 – known as the NEDC – to the World Light Vehicles Test Procedure (WLTP), which is due to replace it in 2017."


To je sasvim normalno lobiranje. Uopste ne cudi da neka drzava kojoj je auto industrija strateska lobira za istu, bas kao sto zemlje sa velikom poljoprivredom lobiraju za subvencije.

A to sto se javno "jako brinu"... mislim, politicari su q*ve svi do jednog, naravno da jedno pricaju a drugo rade.

Citat:
vladd
Mislim da ce se Merkelova zaabrinuti zbog ovoga, skidanja glava CEO mandracima i eventualno nizim inzenjerima(sto bi bila nepravda) nece biti dovoljna kompenzacija.


Nope, zato je i skinuta glava CEO-a odmah i priznata greska, zato sto su u debelom damage-control modu sada. Ocigledno "druga strana" ima vrlo jake karte i VW nema puno mesta za vrdanje.

Ovo ce da kosta, jako puno - VW ce biti tuzen od strane akcionara, boga pitaj koliko udruzenih kupaca sa pro-bono advokatima, EPA-e koja ce verovatno da im ponudi "deal you cannot refuse" koji ce se meriti sa desetak cifri a mozda i jos jednom.

I ako ostane na tome, mogu da se smatraju srecnim, posto postoji mogucnost i kriminalne istrage protiv pojedinaca koji su bili na odgovornim polozajima i koji su morali odobriti ovako nesto.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 24.09.2015. u 14:29 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 13:45 - pre 104 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: To je sasvim normalno lobiranje. Uopste ne cudi da neka drzava kojoj je auto industrija strateska lobira za istu, bas kao sto zemlje sa velikom poljoprivredom lobiraju za subvencije.

A, pa nije bas normalno, niti je isto kao subvencije za poljoprivredu. Te zemlje, razvijene, su najveci protivnici zagadjenja. Zato i uvode raznorazne restrikcije, zakone, protokole...kaznjavaju prekrsioce...I sada te iste zemlje traze da se radi "mira u kuci", odnosno radi njihove industrije, malo popusti, progleda kroz prste, onima koji su ubedljivo najveci zagadjivaci - auto industriji.

Nasa industrija ne moze da ispostuje ono sto smo mi nametnuli pa daj da ublazimo testove. To ne da je licemerno nego je za zatvor. ;)

Al' dobro, bar je zanimljivo gledati i slusati kakve sve prljavstine izbijaju u javnost.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9490
89.216.32.*



+10253 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 14:57 - pre 104 meseci
Citat:
vilil1: Nasa industrija ne moze da ispostuje ono sto smo mi nametnuli pa daj da ublazimo testove. To ne da je licemerno nego je za zatvor. ;)

Šta fali ideji ? Mislim da su čak plagijatori.

Kad mi nismo mogli da proizvedemo mleko sa 0.05 mikro grama po litru, mi smo promenili zakon na 10 puta veću vrednost - 0.5 mikro grama po litru. I sve lepo i po propisu, proizvodi se dalje i prodaje.

Šta je realnost ? Bisnismeni i industrijalci upravljaju politikom.

Realno, oni su i doneli sve one propise ne onda kad su se političari setilii (palo im na pamet) nego onda kad je ukupna tehnologija (prerada sirove nafte i proizodnja automobila) dostigla određeni nivo, takav da može da zadovolji nove standarde i propise. E sad, očigledno, ovde je došlo do manjeg "nesporazuma".
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 15:35 - pre 104 meseci
http://www.b92.net/biz/vesti/s...9&dd=24&nav_id=1043410

Skandal sve dublji: VW varao i kod kuće
Nova šokantna vest produbila je skandal u vezi sa prevarama Folksvagena, pošto je objavljeno da je ta kompanija manipulisala podacima i u Evopi, ne samo u SAD.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 15:37 - pre 104 meseci
Citat:
vilil1
A, pa nije bas normalno, niti je isto kao subvencije za poljoprivredu. Te zemlje, razvijene, su najveci protivnici zagadjenja. Zato i uvode raznorazne restrikcije, zakone, protokole...kaznjavaju prekrsioce...I sada te iste zemlje traze da se radi "mira u kuci", odnosno radi njihove industrije, malo popusti, progleda kroz prste, onima koji su ubedljivo najveci zagadjivaci - auto industriji.


Hm, naprotiv, sasvim je normalno.

Zamisli da si politicar neke jake zemlje sa auto industrijom.

Imas brm-brm euro od njihovih lobista koji dobro dodje za pobede na izborima a takodje od iste industrije ti zivi dobar deo glasaca bilo direktno ili indirektno (od same proizvodnje automobila pa do poslednjeg kebab/burger kioska koji hrani radnike u svim firmama vezanim za auto industriju). Ali imas i zelene glasove od mladje generacije i sl. koje opet moras nekako da pridobijes.

Sta radis? Pa jednostavno, pricas jedno a radis drugo. Klasican opis radnog mesta profesionalnog politicara.

Evo bas sad se vozim vozom - na njemu nalepljeno "Ovaj voz ide na zelenu struju". Kako da ne, specijalni zeleni elektroni dolaze i pokrecu voz i spasavaju polarne medvede i foke.

Ali neki ljudi to kupuju, i osecaju se srecnije, tako da... zelena spika proalazi. I tako su ovi mamlazi potrosili boga pitaj kolike pare na te idiotske nalepnice i nazovi "zelenu struju" umesto da povecaju broj vozova sto bi vise pomoglo da se smanji zagadjenje od automobila nego bilo sta drugo.

A to sto je realnost sasvim drugacija, pssst... :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 16:01 - pre 104 meseci
Normalno je da glumetaju zelenilo i da se tovare novcem. Na najbezocniji nacin.

Problem je sto su se preigrali sa propisima, preterali su iz nepotrebnih razloga, tek da administracija glumi da radi nesto. Misleci da ce moci da isprate propise sa prostim inzenjeringom, i kada se umesala profitna kalkulacija, skrajnuti su inzenjeri i poseglo se za prevarama.

Moguci ishod je da ce odraditi preradu i smanjenje snage, sto je, kako izgleda, najjeftinija opcija, uz neke nagodbe oko kazni. Ipak je ona "zaprecena" od 18 milijardi prakticno maksimalna, sto se retko dogadja, kada neko preduzme pomirljive korake.

Poenta kontrole stete nije samo u menadzmentu, kaznjavanju i izvinjotinama, vec je drzavno-strateska firma u ozbiljnom politickom problemu.

Kada krenu obracuni projektovane stete, ako uslede odredjene vremenske suspenzije, kada se otvori ventil pritiska ostalih proizvodjaca, koji su zbog raznih nelojalnosti vec hvatali slamke, ili se prodavali zbog teskoca na trzistu, mislim da ce cista neprskana politika morati da se umesa. Tu nikakvi CEO managercici ne mogu da kompenzuju stetu, dampiraju udare, vec drzavni establisment mora da zalegne.

TAda mora da usledi odredjeni reset poslovanja, sto ce se odraziti na vlasnicku strukturu, da bi se odrzala ozbiljnost i pojacale garancije kvaliteta.

Taj posao "vispreni" manageri ne mogu da obave, posto su ozbiljno narusili kredibilitet, niko normalan nema razloga da im veruje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 19:19 - pre 104 meseci
Ono sto mi je drago, da se cuje jos glasova razuma, da ce promena rukovodstva i reformisanje VW-a doprineti poboljsanju stanja i trendova u samom VW-u ali i u auto industriji.

Ono sto se pojavljuje kao, po meni cudan trend, je da se ocekuje pad upotrebe dizela u malim vozilima, i povecanje koriscenja benzinskih motora. I to sto se tice EU.
U USA je ionako procenat putnickih dizelasa, kako objavljuju, negde oko 3%?

MAda postoji i treca, cudna stvar, za koju vec sumnjam da je politika umesala papke. Istrazivanja koja su ustanovila ovu razliku su obelodanjena pre godinu i po, finansirana od nekih ekoloskih organizacija, ali se EPA tek sada nekako "prisetila" da ih aktivira??
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 19:27 - pre 104 meseci
A Toyota izbacila novi Prius :) Cujem da i Mercedes ce da batali dizelase i predje na hibridni pogon.

Nego, nema nam silnih branilaca motora VW koji pucaju od snage?
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 20:31 - pre 104 meseci
Iako sam prezadovoljan mojom Toyotom, i stvarno sam iznenađen pozitivno svim aspektima automobila, moram reći da bi radije vozio biciklu, VW dizela koji 40x više zagađuje, nego kupio Priusa Ajd pošteno rečeno, ovaj novi još i izgleda nekako, a ovo... Treba kažnjavati kao i VW varalice


 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 21:55 - pre 104 meseci
Jedan durdubak, a mnogo somova.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 22:08 - pre 104 meseci
Prius je fantasticno udoban i prostran auto. I kakve veze ima izgled sa tim?

Ja nisam vozio skoro udobniji, tisi, komforniji i laksi auto za voznju, i sve to sa oko 4 litre po gradu, nekad i manje.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
212.178.236.*



+288 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 23:25 - pre 104 meseci
I Multipla je udoban i prostran auto, ima cak i jedno sediste vise
Naravno da izgled ima veze sa svim. Ko je lud da kupi ruzan auto od 30-40 k evra?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8347
195.29.168.*



+1344 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.09.2015. u 23:57 - pre 104 meseci
Ako je neko čekao da se oglasim, evo me:

Iako me kao kupca dizel motori uopšte ne zanimaju, zanimljivo je šta će se dalje dešavati.

Suština koja je ovde važna je: VW je lažirao u korist svojih kupaca a protiv nekakvih zakona koji kupcima nisu interesantni, za razliku od ostalih, koji su lagali isključivo na štetu kupaca (da ne pominjem razne probleme sa "patosnicama" i slično).

U svemu ovome meni su najzanimljiviji naslovi o ovome i krvožednost mnogih koji o ovome pišu/komentarišu.

Realno mi je i jasna njihova frustracija koja je do toga dovela, a koja potiče od upadljive inferiornosti kada je u pitanju snaga motora i osobina koje iz toga proizilaze.

Sada smo saznali da ta snaga ne potiče ni iz čega, jer VW nije čarobnjak pa da je stvori niotkuda, nego je ona dobijena ipak jačim punjenjem motora, i uopšte jačim radnim režimom koji ispušta jaču emisiju.

I na kraju, da budem jasan, kao kupac uvek ću za iste novce uzeti 30% jači auto koje ne zadovoljava nekakve ispušne norne, nego 30% slabiji koji ih zadaovoljava.

E sad, ostaje jedini problem onaj koga je Ivan pomenuo: šta će se desiti sa tim motorima koda im skinu taj softver, da li je biti jednaki kao ostali ili možda slabiji.

Ako je ovo poslednje, onda će biti problema i sa kupcima, i to VW-u može da napravi veću muku od inicijalne.

U svakom slučaju, zbog svega ovoga a i mnogih drugih stvari, predlažem ono u šta sam ovim slučajem još čvršće uveren: Turbo-benzin rules!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 06:33 - pre 104 meseci
Milanovicu, odmah se slazemo u izjavi "benzin rules"

Pogresan ti je stav o "superiornosti" i "inferiornosti", to je kao kada bih ja podigao 700 kila iz benca na takmicenju dizaca tegova, i pokazao "srpsku superiornost", prema "jadnicima" koji ne mogu ni 300..naravno dizuci dva balona na kojima pise proizvoljna tezina.

Nista VW ne radi "u korist" kupaca, vec u korist profita. I svako ko se ne oseti prevarenim kada parce plastike od 20 grama plati 40$...je za pohvalu

Inferiornost ili superiornost VW-a je jednostavno NEPOZNATA..ne znamo da li MOGU da proizvedu motor koji ce imati odredjenu snagu i zadovoljiti odredjene propise. Inzenjeri verovatno mogu, nakon nekog tazvoja kojeg jos NISU imali, ali je pitanje da li je isplatljivo..

Osim sto su LAGALi, koristivsi prevaru, ne vidim da iko zna parametre dotcnih motora u momentu rezima rada ekoloski dozvoljenog.

Mislim da su kupci koji su platili 120ks, i cak "benefitno dobili" recimo 134KS, sada nakon peglanja prevare, morati da se zadovolje sa recimo 105 ks, i nadzorom ekoloskih "inspektora"

Kao kupac, smatram da su preterivanja sa ekologijom predimenzionirana na putnickim vozilima, dok ostali transport i industrija, zagadjuju neuporedivo vise, ii da je trend besomucnog podizanja snage potpuno nepotreban. Naravno da treba da postoje i sportski i snazni modeli, ali vecina prosecnih vozila, za uobicajeni transport, nemaju nikakvu potrebu da prebacuju 100KS
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 07:34 - pre 104 meseci
@vladd,

EPA se tek sad oglasila verovatno zato sto su kompletirali dovoljno istragu da imaju "smoking gun".

Takodje, moguce je da je pre izlaska u javnost bilo pokusaja da ovo razresi sa VWom na neki drugi nacin pa to nije uspelo.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
194.127.8.*



+768 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 08:13 - pre 104 meseci
Jutros glavna vest je neki baja iz organizacije "Umweltshilfe" koji tvrdi da su varali i Opel, BMW i Mercedes. Tvrde da imaju dokaze za odstupanja i do 30 puta i navodno su dostavili ultimatum proizvodjacima da danas do 15h odgovore na 7 nekakvih pitanja. U suprotnom... nesto ce da urade :) Koja su to pitanja nije rekao, ali iz konteksta njegove price pretpostavljam da traze objasnjenje kako recimo BMW 1 turbo benzinac ispusta 30 puta vise otpada u etar itd.

Citat:
Nicht ohne Grund beginnt die DUH diese Serie heute mit dem Unternehmen BMW. Bereits im Jahr 2011 wurde bei ein 1er BMW mit Benzin-Direkteinspritzung eine 30-facheÜberschreitung der NOx-Grenzwerte gemessen und klare Indizien für eine illegale Abschalteinrichtung des Katalysators ermitteltDie extrem hohen Realemissionen kommen nach aktuellem Kenntnisstand durch zum Teil einfache Maßnahmen zustande.

Ein weit verbreitetes einfaches Muster ist dabei die Abschaltung des Katalysators bei einer Geschwindigkeit über den maximal beim Prüfzyklus gefahrenen 120 km/h (z. B. bei 125 oder 140 km/h) mit der Folge, dass ausgerechnet bei besonders hohen Verbrennungstemperaturen die Dieselabgasgifte komplett ungefiltert die Luft verpesten. Ein anderer deutscher Hersteller erkennt sogar, ob bei 25 Grad Labortemperatur ein Abgastest oder 28 Grad Labortemperatur ein Verbrauchstest durchgeführt wird. Nur diese drei Grad Temperaturunterschied führen zu einer reproduzierbaren Erhöhung der NOx-Emissionen um 500 Prozent


Bice interesantno videti kako ce se ovaj skandal odraziti na aktuelne ekoloske norme i planove za smanjenje zagadjenja posto je prilicno ocigledno da u stvarnosti dizeli ne mogu da zadovolje norme ni od pre 30 godina, a kamoli ove postojece, striktne.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9490
89.216.32.*



+10253 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 08:17 - pre 104 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Suština koja je ovde važna je: VW je lažirao u korist svojih kupaca a protiv nekakvih zakona koji kupcima nisu interesantni ...

VW je lažirao da bi smrdljivo prodao kao mirišlljavo, da ne bi ulagao u razvoj i time potrošio neki Evro više. Naravno, razliku je strpao u džep. Dakle, lažirao je samo zarad ličnog bogaćenja akcionara - shareholdera. Kupci su svakako prevareni.

E, to se ne prašta. Kod nas bi rekli "snašao se čovek" (otprilike razmišljanje kao i tvoje), ali na zapadu se na to ne gleda tako. Nepoštovanje zakona je kriminal. Zakon je zakon.

Takođe, mislim da se grdno varaš u izjavi da ekološke norme kupcima nisu interesantne. (?!) Ja sam malo živeo na zapadu pa znam koliko je tamo razvijena ekološka svest. Čik probaj da u Holandiji baciš staru veš mašinu i stare penumatike u neki kanal. (česta slika u rekama Srbistana) Neće da te osude, nego će da te strpaju u ludaru, jer oni kapiraju da samo lud čovek može tako nešto da uradi.

Inferiornost ostalih koju pominješ, (i implicitno: superiornost VW) nema nikakvog smisla. To bi bilo isto kao kad bi upoređivao snagu i obtrni moment, motora sa 1000 cc i motora sa 2000 cc koji se kobajagi deklariše kao da je 1000 cc. I eto, kao " to što lažemo da je 1000 cc a ustvari je 2000 cc, to je u koris naših kupaca koje mi volimo".





OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9490
89.216.32.*



+10253 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 08:23 - pre 104 meseci
Citat:
tdusko:... posto je prilicno ocigledno da u stvarnosti dizeli ne mogu da zadovolje norme ni od pre 30 godina, a kamoli ove postojece, striktne.
Nije to baš tako. Norme o smanjenju zagađenja odnose se na sve u autoindustriji: počinje od proizvođača goriva, preko proizvođača motora, a tiču se i proizvođača pneumatika, bitan je i kvalitet puteva i usaglašeost semafora u gradu i svega ostalog.

Dakle, proizvođač motora je samo jedna karika u lancu.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 08:32 - pre 104 meseci
@Nebojsa:

Zadnji put - problem sa patosnicama je problem dilera koji su stavljali OEM, a ne originalne patosnice po propisu. Znaci stavljali su Lexus patosnice u Priusa i slicno, sto je i dokazano, a Toyota je ispala dzek pa sve to regulisala uredno.

VW je ispao truo do srzi sa ovim. Procitaj od kad je problem.

Em sto su lazirali sve em sto je ovo direktni atak na zdravlje i zagadjivanje okoline - sto ce SAD samo tako da ih kazni toliko da se nece oporaviti duze vreme. I ne samo SAD. Mislim da ce da popucaju u Evropi bez problema, a videcemo kako ce da se izvuku (ne sumnjam da finansije imaju, ali jedno je novac a drugo je, ipak, ugled). Toyota je dokazala sve sto treba, pokazala brigu o kupcima i opet bila najjaca posle toga sve ove godine. Ali ovo je globalno veliki problem, nije naivan uopste i drasticno veca lova je u pitanju, i ko zna koliko veci broj vozila nego sto je Toyota ikada bila opozvala radi BILO kog problema (a opozivali su zbog podizaca stakala, da te podsetim, jer vode racuna o svemu).

Takodje mislim da ce sad i turbo benzinci da se nadju na udaru sigurno.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 113093 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.