Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 113275 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

janjam

Član broj: 34603
Poruke: 69
62.192.66.*



+16 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 11:31 - pre 104 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
Takodje, moguce je da je pre izlaska u javnost bilo pokusaja da ovo razresi sa VWom na neki drugi nacin pa to nije uspelo.


Koliko citam, upravo je tako bilo... EPA je pokusala to interno da resi sa VW skoro godinu dana, i VW je dva puta vandredno pozivao te automobile na update softvera (u decembru 2014te i aprilu ove godine), ali kad i posle toga nije reseno i posle jos dodatnih prepucavanja i pretnji sa cak i zabranom dozvole za uvoz, VW je konacno priznao sta je u pitanju (EPA je vec uveliko sumnjala i imala vec dobrane dokaze).
A sve ovo govori da izgleda resenje problema nije bas trivijalno jer je VW imao skoro godinu dana da ga resi i nije uspeo (mada ok, sada ima malo jace motive da ga sto pre resi... ali opet ostaje da to nece biti " 'cas posla ")


 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9506
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 11:49 - pre 104 meseci
Ma kakvi trivijalno !
Pa to su kompleksni tehnički problemi izrade bloka, klipova, ventila, vrsta korišćenih materijala (metala, legura) pa se na to doda problematika ubrizgavanja goriva, uključujući problematiku usisa vazduha, pa problematika podmazivanja, i na sve to softverske mape koje sve to kontrolišu, ali u najrazličitijim režimima vožnje, uključujući faktore spoljne temperature (od -30C do +40C), i još različite gustine vazduha.

I ha - haj ! Pa to su godine i godine ulaganja, razvoja, pokušaja, testiranja ... Čitavi inženjerski timovi koji se samo time bave.

Da bi kasnije, jedan priučeni, prosečno priglup srpski automehaničar mudrovao da za taj i taj auto, mnogo bolje koristiti neko drugo ulje ili neki drugi termostat i da ON preporučuje da motor malo radi bez ulja samo sa naftom u karteru (skorašnji slučaj na forumu)
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 12:22 - pre 104 meseci
Nije nikakva tajna da automobili visestruko vise zagadjuju u pravoj voznji nego u rezimu testiranja. To je tako bez obzira na bilo koji drugi faktor iz prostig razloga sto su ti testovi operisani od pravih uslova i voznje.

Medjutim VW je otisao korak dalje i dodatno spustio zagadjenje na testovima softverski.

Vrlo verovatno nece biti moguce resiti ovo bez vidnog pada snage - zbog toga je VW verovatno isao "do kraja" - u zid.

Iskreno, ako bi moj hipoteticki auto izgubio 20-30 konja posle sw. updatea mislim da bih porazgovarao sa advokatom oko kompenzacije.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1181



+836 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 12:34 - pre 104 meseci
Zar nije postojala kombinacija dugmica, kada se ide na tehnicki u DE i posle. Koliko se secam to je bila javna tajna.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 12:41 - pre 104 meseci
Nemam pojma, ja se bavim multimedijom u kolima a ne telematikom :)

Doduse, sumnjam da im u EU trebaju dugmici posto su limiti prakticno dogovoreni sa auto industrijom.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 18:17 - pre 104 meseci
Postoje dve opcije. Ili da izgubi dramaticno snagu, ubace nov softver i dodatke za prociscenje izduva, kupe neko vreme za razvoj, i polako krenu da se natezu oko kazni, ili da se prepuste iskljucivo kaznama i natezanjima oko pojedinacnih odsteta, nadajuci se da ce biti dovoljno zanesenjaka spremnih da varaju propise, sto bi umanjilo stetu.
Mislim da su obe opcije u igri, VW je zapostavio razvoj, zbog usteda, ali ce morati da se aktivira, a u EU Nemacka ima najvecu tezinu, pa moze drugim merama da kompenzuje stetu, u nekoj meri.

Sto se tice razgovora sa VW-om, matodu amera smo saznali i osetili na kozi. ONi lepo ponude neprihvatljivu opciju, a onda zapucaju iz svih orudja.

Zato sam sklon da posuimnjam da je ponuda iz EPA bila jeziva, izmena na 500k vozila kosta 6 milijardi, plus preferencijali koje moraju da vrate, uzeti za "zelenilo", pa kada su to poduze razmatrali(ne verujem da su arogantno smeli da odbiju), onda je usledio skandal i berzansko "torpedovanje".
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
37.122.177.*



+1232 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 18:38 - pre 104 meseci
Prevaru Volkswagena, najveći korporativni skandal ovog trenutka u svijetu, otkrio je petočlani tim istraživača sa Univerziteta Zapadne Virdžinije.

U timu, koji je otkrio da je veliki i moćni Volkswagen lagao svoje kupce, bili su profesor, dva tek diplomirana studenta, istraživač s fakulteta i voditelj, inženjer Daniel Carder, direktor Univerzitetskog centra za alternativna goriva, motore i emisiju.

Carder se u intervjuu za Rojters čudi iznenađenju oko VW-a.

“Mi smo istraživanje sproveli prije godinu i po i objavili rezultate. Jasno, kad smo vidjeli prve rezultate, bili smo šokirani, sumnjali smo u sebe, pitali se gdje smo pogriješili. A onda se pokazalo da je sve tačno. I da, VW je znao za istraživanje i za rezultate koje smo dobili, bili su na prezentaciji”, dodaje on.

Istraživanje koje je dovelo do potvrde da kompanija laže, što je za samo dva dana koštalo više od 20 milijardi eura vrijednosti, a još nije ni počela rasprava o plaćanju odšteta.

I tako je zaključeno da je problem softvera u tome što je mogao da prepozna samo da se automobil nalazi na eko-testu pa je prilagođavao emisiju štetnih gasova kako bi auto prikazao manje štetnim za okolinu nego što jeste.

Konkretno, rezultati su prikazivali čak 40 puta manju količinu azotnih oksida NOx od stvarne. Azotni oksid je spoj koji je toksičan, čak i kancerogen. Cilj VW-a bio je povećanje performanse, kao i smanjenje potrošnje goriva.

Podsjetimo, njemački auto gigant Volkswagen objavio je da čak 11 miliona vozila tog proizvođača ima ugrađen softver koji lažira podatke o štetnim izduvnim gasovima.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 18:41 - pre 104 meseci
Citat:
Nije nikakva tajna da automobili visestruko vise zagadjuju u pravoj voznji nego u rezimu testiranja.


Nije to tajna. Po EU standardima, zagadjenje se meri u standardizovanom test ciklusu. I ako vozilo u tom ciklusu postigne standard, ocekivana su neka odstupanja u realnoj voznji. Prihvatljiv u zivotnom veku vozila od 150kkm..

Svaka zemlja moze da odredi takse i zabrane za odredjena vozila.

Utoliko je prevara ..nemam termin..recimo debilnija, ali isplatljivija.

Otprilike su na nivou euro 3+, nesto su bolji od euro 3 norme, a losiji od euro 4. A znali su da naplate dodatno "blue motion", apropo Milanoviceve konstrukcije.. "prevare u korist kupaca"...
 
Odgovor na temu

Igor88

Član broj: 176643
Poruke: 279



+20 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 21:05 - pre 104 meseci
Citat:
vladd:
Postoje dve opcije. Ili da izgubi dramaticno snagu, ubace nov softver i dodatke za prociscenje izduva, kupe neko vreme za razvoj, i polako krenu da se natezu oko kazni, ili da se prepuste iskljucivo kaznama i natezanjima oko pojedinacnih odsteta, nadajuci se da ce biti dovoljno zanesenjaka spremnih da varaju propise, sto bi umanjilo stetu.


Ukoliko bi se, recimo, desila ova prva opcija, šta li će tek biti sa onima koji su kupili 1.2 i 1.4 motoriće u autima od po 1.5t........kada im ažuriraju SW. Ijaoooo...
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 22:34 - pre 104 meseci
Citat:
šta li će tek biti sa onima koji su kupili 1.2 i 1.4 motoriće u autima od po 1.5t


NISTA , jer ( ako sam dobro razumeo ) sva ova frka je oko DIZEL motora
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 22:41 - pre 104 meseci
Najmanji problem je rešiti blisku budućnost. Da li će FAU-VE plaćati kupcima, državama, svima, odlučiće sudovi, vrlo verovatno na lokalnim ravnima.
Pitanje je retroaktivog plaćanja, za sve zakinuto 6 godina nazad. I to samo za ove dokazane TDI, 1.6 i 2.0.

Hoće li Nemačka uspeti da umiri EU da ne traži svoj porez za unazad? Hmm...

Neka je prosek 300.000 vozila godišnje prodaja komercijalnih vozila, (lična procena) sve dizeli, puta 6 godina.. A gde su nekomercijalna... JuJu..

Ako Sergio ne spase VW ode mas' u propas'.

A što bi voleo da vidim da ih kupi Fiat, samo zbog VW paljevina :D
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.in-addr.btopenworld.com.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 22:54 - pre 104 meseci
Citat:

Hoće li Nemačka uspeti da umiri EU da ne traži svoj porez za unazad? Hmm...


Mislim da nece biti potrebe - sve 3 najrazvijenije industrijski zemlje (DE, UK i FR) bi imale slican problem sa prevelikim naostravanjem zakona i isterivanjem maka na konac. U EU takodje ne postoji pojam class-action tuzbe pa bar ne moraju da strepe od mase kupaca sa advokatima.

USA, sa druge strane, je sasvim druga prica. Dizeli su tamo zanemarljiva kategorija u putnickim vozilima, dok za komercijana vozila vaze sasvim druge norme. Ako hoce, mogu da zahtevaju i 10x manje zagadjenje i nista bitno se ne bi desilo, samo vise ne bi bilo dizel putnickih automobila na ulicama i tih 1% kupaca bi kupili benzinac. Dakle, USA tu nema sta da izgubi ako krenu da cerupaju VW.

Takodje, moze se reci da je USA jedna od retkih razvijenih mesta na planeti zemlji gde se i top menadzerima mogu tresti gace zato sto mogu da fasuju zatvor. U vecini drugih mesta je to hipoteticka stvar, dok Ameri nemaju problem ni da per-walkuju sa lisicama kao zabavu za plebs.

Biti krivicno gonjen u USA i kao top executive stranac je prilicno zaje*ana stvar.

Za pocetak, ako zemlja odbija isporucenje (sto bi se u slucaju Nemacke desilo, Nemacka ne izrucuje svoje gradjane USA), USA ce traziti da se izda crvena Interpolova poternica.

Sa tom poternicom doticni executive nece moci da napusti Nemacku, posto cim stane na tlo zemlje koja izrucuje USA, game over. Osim ako ne zeli da se permanentno penzionise negde na severnom moru (i to ne bas previse blizu granica sa Poljskom ili Holandijom) karijera mu je gotova (mada, posle ovakvog skandala - odgovorna osoba tesko da ima izgled za nastavak karijere osim ako nije clan "friends and family" grupe pa mozda dobije neki no-show posao tipa da sedi po bordovima i sl..).

Jedino resenje je nagodba (koja je takva da ce kostati kako bi se napravio primer) ili pristanak na sudjenje.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.09.2015. u 23:15 - pre 104 meseci
Citat:
Mislim da nece biti potrebe - sve 3 najrazvijenije industrijski zemlje (DE, UK i FR) bi imale slican problem sa prevelikim naostravanjem zakona i isterivanjem maka na konac. U EU takodje ne postoji pojam class-action tuzbe pa bar ne moraju da strepe od mase kupaca sa advokatima.


Ne pooštravanje zakona, samo poštovanje sadašnjih. Dakle, razlika u porezima od kupovine auta, do danas. Recimo da sam ja kupio Passata 2.0 tdi bluemotion (HA-HA bluemotion) i prve 4 godine nemam tehnički, tj ne mere se izuvni gasovi uopšte, nego se veruje tabelama dobijenih od proizvođača.. I umesto 250e sam plaćao 160e. To je 360e za 4 godine. Nisam oštećen ja, VW je slagao u moju korist (opet HA-HA) nego država gde plaćam poreze. Neće li tražiti oni to nazad?

Ti kao kupac si doveden u zabludu i ne može biti tvoja krivica nikako. E sad, EU zakon o potrošačima ima tačno određeno šta se dešava i koje su kazne proizvođača koji namerno dovode u zabludu kupce. Dakle nije samo državna kasa oštećena.

Možda se desi kao sa Apple i Irskom oko onih poreza da se sve gurne pod tepih, ali mislim da će ovaj slučaj imati veći udarac od svih dosadašjnih afera..
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 00:44 - pre 104 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: U EU takodje ne postoji pojam class-action tuzbe pa bar ne moraju da strepe od mase kupaca sa advokatima.

Hmm, koliko vidim, itekako ce da strepe ukoliko se dokaze da su i u Britaniji muckali -

"Young said a class-action lawsuit was possible: “If the Volkswagen scandal applies to cars in the UK then this has the potential to be one of the largest group action lawsuits this country has seen.”

She said drivers should not expect to claim back the whole value of their car, but some recompense for its fall in value. “Many of these drivers paid more for a greener car – on average £2,000 – only to find that that car is not greener after all.”

http://www.theguardian.com/bus...ar-giant-faces-uk-legal-claims

"UK drivers to sue Volkswagen for billions: Class action threat over fiddled diesel tests

British motorists are preparing a blockbuster lawsuit that could cost scandal-hit Volkswagen billions of pounds.
Hundreds of thousands of VW, Audi and SEAT owners are set to use new ‘class action’ rights.
Rival car makers may be dragged into the lawsuit too if they are also found to have fiddled emissions tests. VW has admitted fixing the exhaust gas checks on its diesel cars to make them appear more green.

Eleven million vehicles with the ‘defeat devices’ were sold worldwide and hundreds of thousands are thought to be on Britain’s roads.
Owners, whose cars could plunge in value, can now band together in ‘collective actions’ under the Consumer Rights Act, which comes into force next Thursday. VW has put aside £5billion to cope with the recall crisis but experts warn the final bill could force it into bankruptcy."

http://www.dailymail.co.uk/new...reat-fiddled-diesel-tests.html
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 07:12 - pre 104 meseci
Ja mislim da je prica oko bankrota samo teoretisanje, i opaska.

Teoretski je moguce, ali prakticno je nemoguce da VW tako specificno i parcijalno bankrotira, a da ne povuce celokupnu nemacku privredu u propast, sto bi strateski bilo pogubno za Nemacku.

I zasto bi otisao u bankrot, kada su zaprecene kazne, nekoliko desetina milijardi dolara-evra, daleko manje od recimo novca koji planiraju da uloze u razvoj..plan je bio 80 milijardi do 2018-e god..osim ako nije i to lagarija u pitanju.

Zavrsena je burna nedelja, i reagovali su poprilicno munjevito.

Ostaje da se vidi smer resavanja problema.


Ne znam zasto doticni Englezi sada pojacano drame i apeluju da se vozila odvlace na testiranja(cega?), umesto da se saceka strategija VW-a u resavanju skandala.
Problem su priznali, samo je potrebna odluka o resenju. Ako smanje zagadjenje, snagu i sta vec treba da urade, verovatno ce im traziti mnogo brze resenje nego razvoj novog motora, onda se moze razgovarati i pregovarati o kompenzacijama i eventualnim tuzbama nezadovoljnika.

Sto se Amerike tice..njihovih 3% putnickih dizela su prakticno nebitni kao pojava, od toga neka je polovina VW, to je nikakav dramatican problem, ni za kompenzacije ni za zagadjenje. Najveci je problem prevara propisa, na sta su osetljivi, i tu moraju pokazno da deluju. Ali je sve daleko od bankrota, i moze se zavrsiti promenom vlasnicke strukture VW-a u USA, taman bi imali insajderski nadzor...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 07:49 - pre 104 meseci
Da dodam jedan interesantan tekst
http://www.theguardian.com/com...e-vw-scandal-punish-the-guilty

istina sa malo mrsavim zakljuckom iako sa zanimljivom razradom problema. BTW, pratim Guardiana i Bloomberga po ovom pitanju, nekako su im novinari solidniji i intenzivno prate. A ja ne znam tako dobro ostale jezike, mozda su bolji na nemackom..

Elem
Citat:
Yet it would be simplistic to blame the wickedness of the industry and to suppose that the consumers involved were entirely innocent idealists, cruelly misled by unscrupulous marketeers. Drivers were as happy to go along with the deceptions as most testing bodies proved to be. The performance gains achieved by running the engines in full pollution mode were not at all large, yet apparently necessary to compensate drivers for the burden of supposedly doing their bit to save the earth. Even now, the motor trade – those who sell the cars as opposed to those who build them – seems to anticipate no losses as a result of the scandal. Recalls are if anything good for business, since they bring customers back to the showrooms.


Ovi "nevini idealisti" koji su uzivali u "razvijanju snage" mislim da treba da se pomalo zabrinu. Mislim da je ovo klica ideje da im nece bas pustiti da budu previse "nevini" i "prevareni" bezobrazlukom marketinga, kao sto i nisu, otvoreno se raduju i treba da se raduju, i nema mesta prenemaganju.

Pa mislim da ce birokratska kamarila i po njima "udariti", bar taksama, i naplatiti im "pohlepu". Sve mi se cini da se otvara ta fiokica pandorine kutije. A prilika je, retko koji pametni birokrata bi to propustio, da i korisnici malo "podele" wickedness.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 09:42 - pre 104 meseci
@vladd, dodji u Holandiju pa ces da vidis kako kamarila vec zvekece po dzepu ako imas bilo sta vise od malog motora sa 3 ili 4 cilindra koji ispusta manje izduvnih gasova od manje motorne testere :)))

Uzgred, Svajcarska zabranila prodaju VW dizela:

http://www.bbc.com/news/business-34365794

Mislim da je sad jasnije zasto je CEO dao ostavku tako rapidno. Da sam na njegovom mestu, pokupio bih sto vise kesa sto moze da mi stane u gace i kupio bih kartu u jednom pravcu za neko malo ostrvo u tihom okeanu koje nema sporazum o izrucivanju sa USA a ni sa EU za svaki slucaj :-))))))

@vilil1, ha - to je novo, bice vrlo zanimljivo gledati kako ce se razvijati sudska praksa u UK u domenu class action tuzbi. Ako bude kao u USA, to ce znaciti masnu sumu za VW koja ce se distribuirati ponajvise advokatima a sta ostane po tuzecoj lobanji.

Inace, kao sto svi znaju, normalan modus operandi velikih firmi u ovakvim slucajevima je "rogue employee" koji, naravno, radi na svoju ruku i o cemu firma nije imala pojma :) Cinjenica da VW nije ni pokusao vec su priznali i CEO odmah dao otkaz sugerise da postoji dokumentovan / dokaziv lanac odgovornosti. Drugim recima - na*bali su sad.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 26.09.2015. u 10:54 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 11:25 - pre 104 meseci
Malo je preterivanje takva zabrana, mada se svajcarcima moze da isteruju zelenilo, nemaju strokave industrije. Sam VW je suspendovao prodaju, sta se oni bece, zabranjuju suspendovano?

Ono sto je otkriveno(i meni prija, posto mi je procena ipak bila tacna i korektnog intenziteta a ne preterana), da je zboh ludila "usteda" od 50$ po vozilu, odabrana prevarna varijanta...

Citat:
For larger, more expensive vehicles, hiding the extra kit involved in SCR is easier, both in terms of packaging and price. But on smaller cars like the Volkswagen Golf and Jetta, SCR is less than ideal. There’s not a lot of room to put the urea tank, pump, and other equipment, and price-conscious consumers may balk at the added expense, which costs the manufacturer about $50 more for a 2.0-liter engine than the alternative, according to a study by ICCT. That equates to a cost savings of over $500 million over 11 million cars.

http://www.pbs.org/wgbh/nova/n...h/volkswagen-diesel-emissions/
I sto je najgore, izgleda da je prevara cisto softverska, posto masa tih testova ne "zavlaci" sonde u izduvnu granu, vec ocitava podatke sa OBD prikljucka.
Sto ce reci, na motoru je MALO toga radjeno, oslonili su se na "prezentovanje" nekih eeprom sadrzaja, a sistem za preradu izduvnih gasova je najjeftinija konstuktivna kombinacija Nox trapa, duplog egr-a uz pothladjivanje izduvnih gasova.

Skuplja opcija ce povecati potrosnju, za koju nijansu, smanjiti snagu, povecati troskove odrzavanja za ureu..

Samo cekam kada ce da se dosete da nam ubace senzore u izduvnu granu, i dojavu preko satelita, direktno u "ekolosko" poresko zaduzenje
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.09.2015. u 15:59 - pre 104 meseci
Evo da dodam jos malo LEPIH vesti, naravno ako sve bude odradjeno, a morace da bude odradjeno.
Citat:
Sales chief Christian Klingler will leave the company because of strategic
differences.


Sto je vec dobar pomak, eliminacija bezumnih lazova i lovaca za profitom.

Citat:
“Matthias Mueller is one of the few people who knows the company and who
probably isn’t entangled in the scandal,” Ingo Speich, fund manager at
Volkswagen shareholder Union Investment, said in an e-mail. “There mustn’t be
any taboos,” as the new CEO tries to “get to the bottom of this disastrous
episode and to finally modernize Volkswagen’s outdated structures.”


Na sta je izjavio
Citat:
“Under my leadership, Volkswagen will do everything it can to develop and implement the most stringent compliance and governance standards in our industry.”


Sto je za pohvalu, dodirnuli su zid marketingom, i polupai sebi glavu.

I ovo je stabilna i dobra vest. Bez obzira sa kakvim sudovima i advokatima se VW bude susretao, ovaj potez ce mu svakako ici u korist, i za reputaciju i za pokazivanje dobre namere.

A folirant Popkorn ce se izvuci sa vasionskom penzijom, ako ga Ameri ili Britanci ne dohvate sudskim putem..onda ce mu pemzija biti nedovoljna..
Posto je razvio imidz da se
Citat:
At the same time, key decisions were made at the Wolfsburg headquarters, and Winterkorn was notorious for his involvement in every detail, from design to engineering.


A u stvari folirant i prevarant. Glumetao je aroganciju okolo, i pravio sibicarska resenja. I sada je napravo potez za Darvinovu nagradu. Mada sada vise nije "notorius" u zabadanju nosa, pa je lagao da nema pojma.
Kakav lik, jos neverujem da je prvog dana zvanicno demantovao da se povlaci i da je ekstra spreman da se "suocava sa problemima", dok ga nisu opeglali kao lopticu za golf...kakva koincidencija u nazivu

No on je ruzan deo istorije, 2007-2015, VW-a.

Ono sto je dobro je

Citat:
Bernd Osterloh, VW’s top labor leader said at a press conference in Wolfsburg, Germany, flanked by Mueller, Huber, and other key members of the supervisory board. “Volkswagen needs a fundamental cultural change.”
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dyn.telefonica.de.



+768 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela27.09.2015. u 09:31 - pre 104 meseci
Citat:
vladd:
Malo je preterivanje takva zabrana, mada se svajcarcima moze da isteruju zelenilo, nemaju strokave industrije. Sam VW je suspendovao prodaju, sta se oni bece, zabranjuju suspendovano?
Mislim da je prodaja suspendovana samo u USA dok u Evropi nije sto se i poklapa sa tvrdnjom VW-a od petka da EURO 6 motori nisu pogodjeni ovom ujdurmom. Meni je to malo zbunjujuce jer osim ako nisu (opet) slagali, ispada da su oni trenutno sposobni da proizvedu dizel motor koji zadovoljava ostrije norme bez varanja.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 113275 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.