Živimo u pop kulturi transformersa
A ovo, deluje da samo što nije krenuo da se transformiše
I to je to. Dobra reklamna kampanja, "subliminalne poruke" (ako to znači ono šta ja mislim da znači), ne preterana zainteresovanost auto-moto tehnikom, dovoljno para u džepu - i ljudi kupe.
Mala, ali važna digresija
Ja sam lično veliki fan putovanja. Štedim kintu da bih potrošio na putovanje tj. da bih putovao i posećivao, upoznavao države, gradove ....
Svaki moj odmor detaljno isplaniram u decembru / januaru, rezervišem hotele, pokupujem silne avio karte (na vreme, kad su jeftine), ili ako planiram da vozim (što obožavam) onda dobro proučim i razradim trasu putovanja.
Jeste, Korona me zeznula 2020.
A imam ne mali broj prijatelja (pametni ljudi) koji godinama, "isto-pa-isto" nekom agencijom u neko grčko mesto, pesak, prašina, gužva ... za iste ili čak veće pare.
Na moje pitanje: "kako, zašto ?", "pa za te pare, da si potražio mogao si London ili Pariz ili Amsterdam ili Rim ... Sicilija, Korzika, Azurna obala, Lago di Como ....
I dobijem odgovor "Vidi, brate, ne zanima to mene toliko, neću bre da razmišljam, oću bre da legnem na plažu i da se odmorim. Nije loša ova Platamona, ne treba meni ništa više od toga"
Šta 'oću da kažem?
Ti si Nebojša fan auto-moto tehnike. Sve detalje, principe znaš, znaš merilo kvaliteta svakog parametra.
Ali, ljudi, u velikoj većini to ne znaju. Pitaj kolege, prijatelje, robdinu da li znaju šta je hibrid a šta plugin-hibrid. Ne znaju.
Ljudi, kupuju auto ne uzimjući previše u obzir dal je dizel ili benzin. Bitno im je samo da znaju šta da kažu onom momku na pumpi.
"Vidi, brate, ne zanima to mene toliko, neću bre da razmišljam, auto mi se sviđa, imam garanciju, šta imam da zamaram mozak? Daj to pivo da otvorimo, pa prebaci kanal da gledamo Ligu Šampiona!"
[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 11.02.2021. u 10:11 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji