Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

B segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 303754 | Odgovora: 984 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 15:44 - pre 61 meseci
Citat:
bananaphone: To je 2.6l na 100km, odnosno ako je cena l benzina 1.4e - oko 36,4e ustede na 1000km. Odnosno 3640 eura na 100k kilometara.
Mislis da je ta usteda vredna dodatne investicje koju trazi taj auto?


Po toj računici se ni dizeli ne isplate preko 150-200k, pa opet svi izgubiše glavu za njima.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 15:51 - pre 61 meseci
Pa racunica je prosta, stavi konkretno vozilo i razliku i ceni, i vidi za koliko km ces isplatiti tu razliku

Fora je sto ovi novi benzinci trose relativno malo - Karoq je veliki auto, i 150ks nije malo, a trosi ispod 7l kod ovog konkretnog coveka.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.178.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 21:39 - pre 61 meseci
Lično sam ubeđen da nijedan Karoq 1.5TSI nije prodat u Srbiji, al' da ne idemo u tu elaboraciju...
Citat:
bananaphone: Pa racunica je prosta, stavi konkretno vozilo i razliku i ceni, i vidi za koliko km ces isplatiti tu razliku :)

Takva računica ne da je prosta nego je potpuno debilna, jer porediti benzin i dizel samo po tome "koliko koji troši", naročito u famoznom "gradu", a pri tome ne pomenuti koliko je vožnja turbobenzin auta komfornija, lakša, tiša i u svakom slučaju udobnija od dizela, je van pameti.

Dakle, postoji nešto što se zove komfor u vožnji i meni je potpuno neverovatno da to niko ne pominje, nego se samo prebrojavaju kapi "koliko koji troši u gradu"

Citat:
To je 2.6l na 100km

Kad već to računaš, znaj da nema nikakve šanse da teški hibrid troši 2.6l manje od vozila C segmenta sa 1.5TSI motorom. Realna razlika može biti max. 1-1,5l i to samo ako se pretežno vozi u famoznom "gradu", a sve to uz velika ograničenja koja nameće hibrid pogon, razliku u ceni da i ne pominjem.

I ne znam otkud ovde uopšte priča o hibridima, i to onima sa 180 KS...

No, ako se već priča o snažnijim autima, tek na tom polju hibridi nemaju nikakve šanse, čak i ako ostavimo po strani njihove invalidne menjače, slabašan donji postroj i ostalo.

Evo jednog auta koji briše pod sa tim hibridima, a košta samo deo njihove cene. Klip pokazuje i koliki potencijal ima 2.0TFSI motor koji samo sa osnovnim remapom dobija 100KS (!!!) više!



Prema tome, ako se već želi jači auto, 320 KS u C segmentu, vrhunski automatski menjač, ogroman prtljažnik, unutrašnji prostor, preglednost i sve ostalo, i sve to sa puno manjom cenom, hibride čini potpuno besmislenim.

O čemu onda pričamo??
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2899



+732 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina28.11.2019. u 20:40 - pre 61 meseci
Otkad je Octavia B segment?
Ispravka, jeste ali za nišlije i one dalje južno i istočno, jer vidi "be" kako su je načipovali :)

U gradu bih dao prednost benzincima sa TNG/CNG instalacijom, posebno sa TNG. Razlog? Kad sam išao na sajam automobila, umesto da se parkiram na novobeogradskoj strani, ja sam upravo sa te strane oko sat vremena ili nešto malo više čekao u koloni i prešao tek do pola Save, da bih odustao i našao mesto na Senjaku.
Ali, poenta je da sam prešao maltene isto kilometara kao svaki drugi put kad ne potrošim sat vremena na 100-200 metara, što na benzin i dizel može samo da se sanja.

Prednost hibrida je što može da se konstruiše tako da pomaže kod ubrzanja, odnosno pri stani-krenu vožnji u gradskoj gužvi, pa je potrošnja daleko manja nego bez tog sistema. Međutim, taj sistem može da se uradi da bude čisto mehanički, kao što je u jednom periodu postojao na Meklarenovim bolidima F1 (i to samo nekoliko trka, kad su Hakinen i Kultard ostavljali čak i Ferari više od pola kruga do kraja trke).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.178.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina28.11.2019. u 21:06 - pre 61 meseci
Oktavia je B segment od onda odkad je i Toyota Corolla Hybrid B segment...

Međutim, sad pogledah nov domaći tekst o toj Corolli u 1.8 varijanti...https://www.nacionalnaklasa.co...test-toyota-corolla-1-8-hybrid

Pa to je zaista cirkus od auta, prosto ne znam kako da opišem tu smejuriju.. Toplo preporučujem čitanje, da vidite kako se novinar trudi da ga ne popljuje, a i sam se čudi i pita o čemu se tu zapravo radi...

Toyota neka radi Yaris 1.5 i Corollu 1.6 i neka bude u rangu cena sa Korejancima (možda maaalo iznad njih), i to joj je maksimum.

Bilo kakav izlet u višu cenovnu klasu je čisto brukanje.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.177.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 16:14 - pre 61 meseci
Mnogi pitaju "Ako je dobro da se auto remapira zašto to fabrika ne uradi?"...ili "Zašto fabrika dozvoljava da ti kasnije uradiš remap i samo time dobiješ 60,70 pa i 100KS, zašto to ona ne uradi i ne naplati ti?".

Odgovor je da nije tačno da fabrike to ne rade, naravno da rade i to itekako masno naplaćuju, ali ne sve, i ne sve isto i ne kod svih modela isto.

Postavljao sam primere kada je auto samo osnovnim remapom dobijao i po 100KS više (sa malim izmenama ide i znatno preko toga), a evo jednog auta koji je već fabrički maksimalno napucan i preko toga praktično uopšte ne može više da ide:



Btw, kod ovog auta je to sasvim očigledno već osnovnim uvidom u konstrukciju motora i odnos zapremine i snage, ali njegov vlasnik to nije umeo da vidi, ili ako je video uprkos tome je iz svoje male zujalice želeo da iscrpi i poslednji atom snage.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 17:05 - pre 61 meseci
Pobrkao si Corolle. Gledaj model sa 2.0 HSD motorom, oni su testirali narodnu verziju sa starim hibridom. 2.0 HSD je samo petovratni, nema veze sa sedanom. Potpuno razliciti modeli. 2.0 manje trosi, a ide jedno 10 puta bolje od ovog. U poredjenju sa ovim starim hibridom, imas osecaj da si seo u vozilo s raketnim pogonom, ali bukvalno. Pri tom, buke nema. Potpuno novi sistem, novi motor, novi pogon, ama bas nikakve veze nema sa ovim.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.177.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 17:26 - pre 61 meseci
Pobrkao? Svašta, nema šta da se pobrka jer gore na linku je samo jedna a test je potpuno nov, star jedva mesec dana.

Ako bi ti i dalje da pričaš o nekom drugom hibridu dosta više o tome u ovoj temi, jer hibrid C segmenta od ne-znam-koliko-desetina-hiljada-evra nema dodirnih tačaka sa najboljom kupovinom u B segmentu.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 7000
*.static.sbb.rs.



+1482 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.03.2020. u 08:31 - pre 58 meseci
Novi i20 je izašao



[Ovu poruku je menjao bordzija dana 08.03.2020. u 13:21 GMT+1]
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
*.116.162.0



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina10.02.2021. u 01:26 - pre 46 meseci
Danas sam detaljno gledao i malo provozao Toyota CHR 1,8 Hybrid 120 KS star 3 godine, kupio ga prijatelj (cenu mi nije rekao ali znam da je enormna, sigurno preko 20k).





Nakon početnog šoka što je on kao porodičan čovek kupio takav auto (odmah je umesto udobnih fabričkih 16" felni stavio 18-tice i to od Hyundai-ja, jer Toyotine 18" su mu ružne), detaljno sam pogledao auto.

Utiske bih mogao da pišem dugo (najbitnije je da je unutra izvedba prilično kvalitetna, ali mesta ima manje nego u Hyndaiju i10), pa se u najkraćem mogu svesti na ovo:

Kada bih bio veoma bogat i imao mnooogo dobru švalerku, taj auto bi bio u TOP 3 onoga šta bih joj poklonio.

Osim toga ne vidim ni jednu namenu tog auta, i nezamislivo mi je da iko ozbiljan (sega-mega vozače ne računam) kupi to umesto recimo ovoga, plus odličan kusur za koji može da kupi dobar gradski auto.



https://www.polovniautomobili....arch-normal&position_ref=1
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16502



+2939 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina10.02.2021. u 11:57 - pre 46 meseci
Sta ima zajednicko SUV mala hibrid toyota sa benzinskom limuzinom D klase?
Otprilike nista osim cene.

Nije valjda da verujes da ti prijatelj nije znao da moze da kupi passata za iste novce i da je slucajno kupio bas tu toyotu
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
*.116.162.0



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina11.02.2021. u 00:42 - pre 46 meseci
Ta dva auta ovde imaju zajedničko da je Toyota kupljena za istu namenu za koju se inače kupuje Passat, a to je da bude porodični putni auto.

Čovek mi objašnjava kako "ima puno prostora za porodicu", "ima veliki gepek" i slične stvari koje sam slušao u čudu.

Onda mu rekoh da meni taj auto liči na bunker jer iz njega ništa ne vidiš, a on kaže da to nema veze, nema veze što su stakla mala "jer i napred i pozadi ima kameru", kaže kako "malo troši u gradu" (!?), itd.

U suštini, skapirao sam da se njemu ovaj auto sviđa kako izgleda (?!) i to je to.

Da budem sasvim precizan, ta miš boja CHRu ponajbolje stoji, jer na njoj se bubuljice, grbe i rupe na karoseriji najmanje vide, a i Hy 18" felne su lepe (naravno za taj auto zbog invalidnih performansi original 16" po meni su puno bolje rešenje), itd.

p.s. Za manje upućene, ovo je klasičan, znači NE plug-in hibrid, dakle taj auto ni u kom slučaju ne može u proseku da troši manje nego klasičan benzinac, a kamoli savremeni turbobenzinac.

Potrošnja teorijski može da bude manja samo u hard-core stani-kreni "vožnji" (to i nije vožnja..) po špicevima u centru BG-a i nigde više. U svim drugim situacijama ovaj auto troši više od savremenog turbobenzinca, a cena i sve drugo se ne može porediti.

Sve u svemu, ne mogu da razumem da se neko sa 50+ godina za ovo čudo odluči kao jedini porodični auto, ali eto ima i toga.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9785
79.101.120.*



+10343 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina11.02.2021. u 08:43 - pre 46 meseci
Živimo u pop kulturi transformersa



A ovo, deluje da samo što nije krenuo da se transformiše




I to je to. Dobra reklamna kampanja, "subliminalne poruke" (ako to znači ono šta ja mislim da znači), ne preterana zainteresovanost auto-moto tehnikom, dovoljno para u džepu - i ljudi kupe.






Mala, ali važna digresija

Ja sam lično veliki fan putovanja. Štedim kintu da bih potrošio na putovanje tj. da bih putovao i posećivao, upoznavao države, gradove ....
Svaki moj odmor detaljno isplaniram u decembru / januaru, rezervišem hotele, pokupujem silne avio karte (na vreme, kad su jeftine), ili ako planiram da vozim (što obožavam) onda dobro proučim i razradim trasu putovanja.
Jeste, Korona me zeznula 2020.

A imam ne mali broj prijatelja (pametni ljudi) koji godinama, "isto-pa-isto" nekom agencijom u neko grčko mesto, pesak, prašina, gužva ... za iste ili čak veće pare.
Na moje pitanje: "kako, zašto ?", "pa za te pare, da si potražio mogao si London ili Pariz ili Amsterdam ili Rim ... Sicilija, Korzika, Azurna obala, Lago di Como ....
I dobijem odgovor "Vidi, brate, ne zanima to mene toliko, neću bre da razmišljam, oću bre da legnem na plažu i da se odmorim. Nije loša ova Platamona, ne treba meni ništa više od toga"




Šta 'oću da kažem?
Ti si Nebojša fan auto-moto tehnike. Sve detalje, principe znaš, znaš merilo kvaliteta svakog parametra.
Ali, ljudi, u velikoj većini to ne znaju. Pitaj kolege, prijatelje, robdinu da li znaju šta je hibrid a šta plugin-hibrid. Ne znaju.
Ljudi, kupuju auto ne uzimjući previše u obzir dal je dizel ili benzin. Bitno im je samo da znaju šta da kažu onom momku na pumpi.

"Vidi, brate, ne zanima to mene toliko, neću bre da razmišljam, auto mi se sviđa, imam garanciju, šta imam da zamaram mozak? Daj to pivo da otvorimo, pa prebaci kanal da gledamo Ligu Šampiona!"

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 11.02.2021. u 10:11 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.160.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina08.03.2021. u 23:51 - pre 45 meseci
@Java

Izvanredno si napravio tu paralelu sa kojom se naravno veoma slažem.

Ilustracija je odlična, i kao da je video od tebe - Juraj Šebalj je takve aute danas opisao praktično na isti način:

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 481
95.180.116.*



+178 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina18.04.2021. u 22:28 - pre 44 meseci
Ne razumem šta fali Toyoti CH-R? Meni se baš sviđa to što je auto jedinstven, u moru skoro identičnih automobila. Atraktivan je, biće atraktivan još nekoliko godina sigurno, a i verujem da su mu performanse dobre. Da imam 20k evradi viška, velika je verovatnoća da bih pazario ili njega ili Jeep Renegade. Iako sam svestan da za te novce ima boljih kupovina.

Svestan sam da sam po Nebojšinoj klasifikaciji Sega Mega vozač, nemam neko vozačko iskustvo (iako imam dozvolu 15god. u kontinuitetu vozim možda 5), a i ne znam šta je diferencijal, đunta sa sitnom nutom i slično i bitno mi je da auto bude lep, jedinstven, komforan i da me vozi od tačke A do tačke B relativno udobno.

I da nije dizel, već ili benzinac ili hybrid (mada ne mora nužno).. Najviše bih voleo električni, ali dok ne bude u Srbiji postojao pristojan broj mesta za punjenje, nema svrhe razišljati o tome.

Note - Pošto nemam 20k evra viška, a i da imam - imam i druge prioritete, nastavljam sa Polićem, eventualno ga možda zamenim nekim novijim Golfom, Polom ili Fabijom i Rapidom, ali otom potom
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.181.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.04.2021. u 00:40 - pre 44 meseci
Citat:
Turmen: Ne razumem šta fali Toyoti CH-R?

Fali to što je retardiran. Dobar deo razloga zašto je objašnjen gore, a ako ti to "ne razumeš" i "sviđa ti se", ti ga kupi.

Ali avaj.. nemaš 20k viška.

Umesto da troluješ, uposli tog Puntića, Pola ili šta već imaš, pa zaradi pare i to tako da ti "20k bude višak" - pa onda dođi ponovo na ovu temu i iznesi svoje razmišljanje o tome koji auto ćeš da kupiš.

SIGURAN SAM da to tada neće biti ovaj auto.

99% onih kojima se ovo čudo sviđa "bi ga kupili, ali nemaju 20k viška".

To nisu ni kupci, ni vozači, u najboljem slučaju su sega-mega vozači, a najčešće samo trolovi.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2899



+732 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.04.2021. u 02:29 - pre 44 meseci
Kad sam prvi put video tu Tojotu parkiranu pored magistrale, svidela mi se jer je neobičan dizajn, a bila je u nekoj tamno-sivoj boji sa kojom su te linije izgledale lepo.
Svaki naredni put kad je vidim u gradu, naročito u nekoj svetlijoj boji ili totalno crnoj, sve manje mi se sviđa. Otprilike pošto sam je video 5-6 puta, osećaj je za nijansu bolji nego kad vidim Nissan Juke.

Sa druge strane, možda se opamete pa malo svedu te linije na normalu kako bi auto bio konkurentan Tiguanu (ili T-ROC, više ne znam ni koji SUV gde pripada, pre vidim noviji X1, veličine je kao nekad X3, a novi X3 izgleda po veličini kao nekad X5... ono svi liče, razlika u dužini vozila manja od pola metra; slično važi za Mercedesove GLA, GLB, GLC, GLE... ništa bolje nije sa Q1, Q3, Q5).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 481
95.180.116.*



+178 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.04.2021. u 07:58 - pre 44 meseci
@Nebojša - Ne znam odakle ti ideja da trolujem, ja sam mrtav ozbiljan.. ako je tebi svako mišljenje koje nije u skadu sa tvojim trolovanje, e onda jbga.
Pod dva, auto ima, u najmanju ruku zanimljiv i nesvakidašnji dizajn.

I znam dosta ljudi koji bi ga kupili ovog momenta, jer auto doživljavaju kao modni detalj. Baš juče mi je kolega, sa ozarenim licem pričao o novom Nisan Jukeu i o tome kako bi "mogao da ga uzme za akanje po Beogradu".

Citat:
SIGURAN SAM da to tada neće biti ovaj auto.


Ovde si verovatno u pravu, možda mi se auto ne bude svideo kada ga budem provozao, kada budem video kako leži u krivinama, kako njegov "klirens" utiče na offroad ponašanje, koliko startno pretiče šleper na Begaljičkom Brdu, koliko troši u gradu i tako dalje. Ono što sam komentarisao ovde je sam izgled i tu su otišli dalje od tipične kutije šibica sa točkovima. Da bih ti dočarao - Juke mi se baš ne sviđa, a recimo sviđa mi se kako izgledaju Mazde CX3, CX5, Peugeot 3008, Citroen C5 AirCross. Ovde ne računam limuzine koje mi se, vizuelno, najviše sviđaju.

A možda i VW fanboy u meni ode i kupi Tiguana ili onog gorepmenutog Passata (koji mi je isto lep auto).



 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 481
95.180.116.*



+178 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.04.2021. u 13:58 - pre 44 meseci
Citat:
Sa druge strane, možda se opamete...


Jedino gde vidim prostor za napredak mi je preglednost. Probao sam Nisan Qashkai-a i Hyundai i30 i oni su mi bili problematični za svakodnevnu upotrebu i parkiranje po gradu iako imaju senzore i kamere, ovde bih verovatno zbog tog bunkerastog izgleda imao problem i sa parkiranjem a i tokom vožnje. Ali ne znam dok ne probam, ako nekad budem imao priliku da vozim taj auto, podeliću utiske.

@Nebojša - Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali ja kad kažem da je auto "lep" i "intererantan" to govorim kao posmatrač, a ne kao vozač. Možda bih nakon sat vremena vožnje rekao "ma za123bi ovo, daj 'vamo Tiguana i još jegnog Punta za po gradu od kusura"
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8601
87.116.163.*



+1377 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.04.2021. u 17:56 - pre 44 meseci
Citat:
Turmen
@Nebojša - Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali ja kad kažem da je auto "lep" i "intererantan" to govorim kao posmatrač, a ne kao vozač.

Ovo je forum vozača i ljubitelja pravih automobila, a ne forum za igrice.

Ovde se auti komentarišu sa vozačke/upotrebne strane, a ne kao vizuelni objekti. A ako bi želeli nešto na taj način da gledamo, onda hajde da otvorimo forum Lepe žene i tu možemo tako komentarisati.

No, pošto u vezi ove nakaze stižu pretežno komentari kako je "lep", "zanimljiv" i slično, reći ću svoj komentar i o tome.

CH-R je među tri najružnija auta koja sam ikada video. Sećam se dobro kada sam ga prvi put video, oči su me zabolele, bele je boje bio.

Oblik bunkera, bubuljice, rupe i grbe na karoseriji su neverovatne.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 303754 | Odgovora: 984 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.