Nije da hoću da budem kontraš, ali mislim da grešiš, i shvati dobronamerno ovo šta pišem.
Neka se zadržimo na Reno grupaciji, pošto vidim da to preferiraš. OK. (Da ne širimo diskusiju od Forda do Honde, preko svih evropskih i kineskih brendova

)
1.
Dačiju zaobiđi. Ne kažem da je to bogznakoliko loš auto, ali ako imaš budžet 9.000 €, nema potrebe da misliš o Dačiji.
2.
Reno Captur je Clio, napravljen da izgleda kao "džip". Nije to nikakav SUV, i naravno nije to nikakav terenac.
Oduvek su ljudi vozili automobile po livadama, pa što ne bi i ti ako kupiš Clio. (džombe, stene, uspone, blato i ostalo - zaboravi koji god da kupiš)
Ali, pošto ima "džipast" oblik, Captur je skuplji. Bezrazložno a bezobrazno skuplji.
Enterijer kod ta dva auta je isti, a enterijer je ono sa čime si suočen 99% vremena koje provodiš uz auto.
Spoljašnost vidiš desetak sekundi dok prilaziš svom autu i to je to.
Captur je takođe i nešto malo viši i pretpostavljam da mu je lošija aerodinamika.
Evo, upravo sada gledam sajt polovnih automobila i:
- Captur za 9.000 najmlađi (benzinac) može da se nađe iz 2015 (samo jedan primerak)
- Clio za 9.000 (dizel) - iz 2018 ! Znatno mlađi i očuvaniji.
Dakle, iskren savet: mani se Captura, traži Clio. Dobićeš više, za manje para.
3.
Renoov 1.5 dCi je odavno preboleo sve "dečije bolesti" i danas je jedan od najpouzdanijih malih dizel motora na svetu. Reno-Nisan grupacija ga ugrađuje u sve svoje modele (bukvalno), a ima ga i u Mercedesu A i B klase.
Sa njime dobijaš odličan obtni momenat, dovoljno snage i minimalnu potrošnju. Miran i stabilan rad.
Dakle, iskren savet: mani se 0,9 Tce, traži 1.5 dCi. Opet, dobićeš više, za manje para.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji