Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 39 40 41 42 43 44

[ Pregleda: 189571 | Odgovora: 870 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8552
79.101.120.*



+9828 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.07.2021. u 07:08 - pre 12 dana i 11h
Po meni je BMW favorit.

Ali, mislim i da će redovno održavanja istog koštati znatno više od Oktavije.
A, eventualni kvarovi na BMW ... bolje da ih ne bude.


Evo uporedne slike sa dimenzijama auta. BMW je skoro 5 metara dugačak! Prava drumska krstarica.

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.167.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.07.2021. u 11:44 - pre 12 dana i 7h
Citat:
botr: Nakon dosta razmatranja, stize kupovina na red

Kao prvo, svaka čast na ukusu i na izboru!

Odluka neće biti teška jer ovi auti se prilično razlikuju. Cenim da je najlakše da odrediš cenovni rang u kom se krećeš i metodom eliminacije dođeš do najboljeg rešenja.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 891
*.dynamic.sbb.rs.



+282 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.07.2021. u 21:21 - pre 11 dana i 21h
Citat:
botr:
Pojavila se potreba za kupovinom novog (polovnog) auta, pa razmisljam sta bih mogao da uzmem. Budzet kojim raspolazem je oko 10k evra + neka hiljada koju bih nerado dao.

Gledam, razmisljam, vecina automobila je ispod navedenog budzeta, uvezao bih samostalno, i u obzir dolaze Passat B7, CC, A4 B8, A5 i kupe verzija mi je interesantna, A6 FL od 2008, BMW 5 F10/11 moze nesto da se probere za ove novce. Ima li ko jos koji predlog? Ne znam kakav je Mondeo poslednje generacije, za ovaj novac bi mogao da se nadje. Kakav je Audi Q5 u poredjenju sa ostalima?

Od onih gore cini mi se da je Passat B7 najbolji odnos ulozeno/dobijeno, sto je vec konstatovano u ovoj temi. A4 i A5 su atraktivniji, ali nude manje prostora i za isti novac se uzima primerak koji je 3-4-5 god stariji od Passata. CC, lep na oko, ali cini mi se nekako zastarelo, plus sto imaju problem sa limarijom. BMW F10 je nekako najatraktivniji, najsveziji, ali problematicni motori, mislim na 2.0d, problemi sa lancem, itd. i cini mi se da je najskuplji za eksploataciju.

Gledao sam neki sajt vezan za merenje buke, interesantno, ali na brzinama preko 100kmh, Passat B7 2.0 TDI je tisi od svih navedenih. Nisam ljubitelj dizel motora, ali sam svestan da u Srbiji bolje drze cenu i lakse se prodaju nego benzinci. Kod A5 mi je benzin nekako must have, ne ide dizel u takav auto. Znam da treba izbegavati multitronic menjace.

Neko neki komentar, savet?


To sto se prica za n47 2.0 motore iz BMW-a nije netacno. Na mom autu je turbina crkla na 17.000 km, ceo motor zamenjen na ispod 200.000 km jer je pukao lanac. Na novom motoru se desavalo da ako stoji auto 7 dana po hladnom vremenu zvoni lanac na prvom paljenju. Skupi su servisi,skupo odrzavanje,uvek neka greska elektronike sijalice senzori gluposti.
Jeste prelep enterijer,odličan automatski menjač i mala potrošnja ali F10 je težak i nije dovoljno brz sa 2.0 motorom. Ide ali ništa posebno. Ako zelis bas dobar F10 sa solidnom opremom kostace te 12-13.000 evra sto je po meni mnogo para za sad vec stari model čija će cena uskoro pasti ispod 10k evra.

Kod audija A4/A5 u toj ceni je enterijer lep samo u najjacem paketu opreme i mislim da ne vrede koliko koštaju. Benzinci trose ulje-fabricka greska. A6 c7 je odlican auto ali preskup...

Najbolja kupovina za 11-12 hiljada evra je Passat B8.
Najmladji je od navedenih,ima najvise prostora,solidan kvalitet a cena je pala značajno poslednjih godinu dana. Sad je dobro vreme za kupovinu dok nisu nabili kilometrazu i godine.








 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2005
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina24.07.2021. u 08:36 - pre 9 dana i 10h
Nikako da stignem da odgovorim, guzva.

Smatram da je svaki od ovih automobila nadprosecan za nase pojmove.

@Neboja
Bas tako, pogledao sam u novcanik, pa sam gledao sta moze da se uzme za taj novac, uslov je da je veci auto u pitanju, pogodan za duza putovanja.

Svestan sam da odrzavanje BMWa moze da bude vrlo skupo. Treba imati u vidu da ce mi bilo koji od ovih automobila, za sada, biti drugi auto, prvenstveno za duza putovanja.

A5 sportback, kupe sam izbacio iz izbora. S line je must have, daleko je lepsi, sedista su mi lepsa, pa difuzor pozadi ... Nekako mi dizel ne ide uz takav auto, a drugi problem je sto dizela vrlo malo ima u S line paketu. Problem je sto su oba auta malo matora, 10ak god starosti nije malo, nasprsm 5-7 npr. kod Octavije, za isti novac.

Znam za potrosnju ulja i kao i kod BMWa, racunam bar 1000-1500e da izdvojim u samom startu, tipa za lanac i sl. standardne probleme, pa ako ih ne bude bilo, tim bolje.

B8
Nisam toliko ni trazio, a mislim i da nema za taj novac. Svakako vu pogledati da li moze da se nadje.

Octavija mi je vrlo razumna kupovina. Najmladji auto, dobra mehanika, gume "standardnih" dimenzija, tj pristupacno odrzavanje i niska potrosnja sa tdi motorom, a tsi ima otklonjene probleme, a i snizenu potrosnju, koliko sam citao.

Ne zurim nigde da moram momentalno da kupim, pogledacu svaki od navedenih, probati, pa sta mi legne.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.167.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina24.07.2021. u 11:31 - pre 9 dana i 7h
Oktavija 2.0TSI je apsolutno nepobediv auto po odnosu kvalitet-cena u toj klasi, ako si blizak tom rešenju tada nema puno razmišljanja jer konkurencija ne postoji.

U PA postoji (bar) jedna, pričao sam sa vlasnikom nekoliko puta, kupio je novu i naravno odmah je stavio mapu na 320KS.

To je tolika snaga za tu težinu da je to rečima teško opisati, u državi Srbiji nema parčeta puta gde bi makar ubrzanja mogao iole da isprobaš, o max. brzini i da se ne govori. Auto priklizava na dodir gasa na brzinama preko 100 na sat.

Lično smatram da je ne Oktavija nego Passat sa tim motorom najbolje rešenje, tj. najbolja kupovina kojim ljubitelj automobila može sebe da časti.

Preformanse su nešto manje zverske a udobnost značajno veća, meni je to jedini pick o kom ima smisla da razmišljam.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2005
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina25.07.2021. u 13:24 - pre 8 dana i 5h
100ks je prilican dobitak, a 300ks je ozbiljna snaga. Deluje zanimljivo 😁

Onda ne bih puno razmisljao 🙂
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina25.07.2021. u 20:17 - pre 7 dana i 22h
Citat:
Auto priklizava na dodir gasa na brzinama preko 100 na sat.




oktavija bez dileme.

Bmw nema toliko više prostora, koliko spoljne dimenzije kažu, i ako bi već morao bavarac, išao bi na noviju trojku sa boljom opremom. A5, nit smrdi nit miriše..

oktavija vrs ima koliko beše, 190ks, super auto. Doduše mi se čini da je sedenje niže nego u nemcima, iskreno, nije slabije kvalitete, da bi zanemario razliku u godinama i km za istu cenu.


ALI! passat allroad, karavan, i danas mi je žao što sam se nadrkao na prodavca, i okrenuo se i kupio bmw.

uslov je bio automatik, 4x4, dizel, i ništa drugo. za highline passata dobiješ klot 5icu, stariju par godina, i par desetina hiljada km.


dakle, passat, superb, oktavia, bmw 3,5 audi a4, a5/6, po tom vrsnom redu
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2005
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.07.2021. u 12:00 - pre 7 dana i 6h
Sta znam, meni je petica daleko ispred trojke, nekako mi je ozbiljniji auto.
vRS dizel ima 184, a benzin 220ks, plus dobar potencijal za tjuning, mada sam misljenja da je 300ks preterivanje

Sutra putujem za DE, ne s namerom da kupim auto, ali ne iskljucujem ni tu mogucnost, ako vidim nesto interesantno, sto da ne.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.167.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.07.2021. u 19:36 - pre 6 dana i 23h
Meni je kod vRS bukvalno jedina mana tvrdi trim i niske gume, sve ostalo je na nivou.

Dizel svakako ne bih razmatrao, sa 2,0TSI nema poređenja.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.07.2021. u 21:04 - pre 6 dana i 21h
Citat:
botr:
Sta znam, meni je petica daleko ispred trojke, nekako mi je ozbiljniji auto.
vRS dizel ima 184, a benzin 220ks, plus dobar potencijal za tjuning, mada sam misljenja da je 300ks preterivanje

Sutra putujem za DE, ne s namerom da kupim auto, ali ne iskljucujem ni tu mogucnost, ako vidim nesto interesantno, sto da ne.



I meni bio dok nisam otisao da kupim. 5ca je kvalitetnija plastika, gume po kabini,i sl. mene iskreno zabole kakva je guma na armaturi, imao sam i kozne, pa mi nije poboljsavalo kvalitet zivota.

Isti motor, menjac, karavan, ista cena, 3ku sam dobio za 2god mladju, i 100k km manje. Petica slabije povuce, vise trosi, prostora nesto malo vise u prtljazniku, jeste udobnija u smislu manje oseca put.

Jednostavno nisam mogao da opravdam razliku, plus sto sam na 3ki imao jos 2 godine fabricke garancije.

audije isto nisam odbijao, ali jebes ih, skuplji su, a nista vise ne nude.

zato vw ili skodilaka na prvu bi uzeo.

300ks je ok, ono potpisuje i te decije budalastine obesi macku o rep, fabricki je sasvim ok i dosta za taj auto.

Doduse, ja sam dizela imao na jednodnevnoj probi, i autoput uglavnom.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2283



+620 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina26.07.2021. u 23:52 - pre 6 dana i 18h
"300ks je ok, ono potpisuje i te decije budalastine obesi macku o rep, fabricki je sasvim ok i dosta za taj auto."
Pa naravno, ko hoće da se trka, videh na oglasima Megane RS u Novom Sadu, 310ks iz 2.0 motora :)

Takođe, vidim da Insignije sa 2.0 turbo imaju 280ks i da je to izgleda najčešći benzinac kod njih, ali Škoda je "narodni auto" za one sa manje para (ili racionalnijim pristupom kupovini) pa zato i manja snaga kako bi se obezbedila manja potrošnja, jeftinije osiguranje i sl.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 39 40 41 42 43 44

[ Pregleda: 189571 | Odgovora: 870 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.