Njemu treba type A.
Za te tvoje rabote apn6.
Nema gde on ne moze da prodje. Blato, skrape...uzbrdice...
ATX je kanta naspram apn. Bajagi je napravljen za offroad, al to veze nema.
Kazem ti, yamaha dt50 ( licno imao ) kao i atx, a ctx sam vozio i ne moze ni po cemu da se porede sa yamahom, a bajagi su u rangu...
Uzimaj yamahu ili apn...Sa oba na kraj sveta ladno.
Sa yamahom sam skakao i penjao se bukvalno po bunkerima, kamenjima ( hr krsovit predeo, najgori ), a apn je isao isto tako svukuda...nije, naravno za skakanje i eksremni offfroad, al itekako moze da ide van ceste, po makadamu, blatu, travi...
Atx ce da ti zariba leti na uzbrdici ako ga teras u prvoj pola sata na 6000rpm.
Apn ce da izgura ladno i da bude mlak :)
Ctx je malo bolji, veci cilindar i malo bolje hladnjenje od petaestice, recimo, Nista specialno. Tek je elektronik 90cc bio neki pomak.
Al i tada se bataljivao i kupovao se MZ 250 i cao dovidjenja :)
Elektronik sam imao, sredjen kao trkalica, sediste, spojleri...
Glava se nabavljala i klip iz italije.
Glava poveca, fabricki spustena, klip sa L karikom, nafriziran maksimalno usis.
Ispolirani kanali u cilindru, `piramida` suplja, laksa od originalne...
Pila auspuh...Vrtio se na oko 12000 i isao oko 130 ladno :)
Eksperimentisalo se cak i sa prenos prednjim i zadnjim pogonskim zupcanicima.
13, 14 i 16 zuba...u zavisnosti gde i kako se vozi :)
ZD-Rijeka/Opatija/Grobnik se islo:)
Vreca za spavanje, nesto para za gorivo i klopu i vozi misko :D
[Ovu poruku je menjao gilopile dana 24.08.2022. u 09:25 GMT+1]
(c) 1982 sinclair research ltd