Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ostrije kazne u saobracaju?

elitemadzone.org :: MadZone :: Ostrije kazne u saobracaju?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 44027 | Odgovora: 147 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

broker

Član broj: 2415
Poruke: 8514
212.62.59.*



+11 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 11:13 - pre 215 meseci
Najveci uzork nesreca je ipak neodgovarajuca saobracajna signalziacija ili neodgovarajuce regulisan saobracaj.
Totalna je budalastina da magistralni putevi prolaze kroz svako selo.

Uzmite za primer magistralni put od Plavskog jezera do Niksica. Uopste ne prolazi kroz naselja, vec svako malo naidjes na raskrsnicu (selo to, 200m - selo ono, 150 m). To je potpuno drugaciji nacin voznje, kada si opusten, i nema promene ogranicenja brzine svaki cas zbog naseljenih mesta.
 
Odgovor na temu

Au197/79
Zlatan Kadragić
Minhen

Član broj: 3556
Poruke: 772
195.252.90.*

Sajt: aurelije.blogspot.com


+47 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 11:50 - pre 215 meseci
Mnoge magistrale su silom prilaika prošle kroz naselja. Kad su ih projektovali tu nije bilo naselja, a onda su se mesta pokraj kojih prolaze proširila, a u najvećem borju slučajeva je baš magistrala uzrokovala razvoj stambenih naseobina. Uz naš pogani mentalitet i želju da nam magistrala prolazi ispod terase, građenje bez ikakvih dozvola... Pogledajte Ibarsku magistralu i kolko dvorišta direktno ima kapiju na magistralu, put koji je samo za kategoriju niži od autoputa! I onda se dobijaju tekve nebuloze koje su i protivne zakonima da se ima pešački prelaz na magistrali ili semafor. Mada oni se zakonski verovatno pokrivaju time što na tom delu proglase da nema magistrale, kao što u Beogradu nema autoputa (a sve oznake pokazuju da ima).
Bolje džaba ležat nego džaba radit.
 
Odgovor na temu

Individue
Essen

Član broj: 38322
Poruke: 10
*.l.pppool.de.

Sajt: www.beobuild.net


Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 14:22 - pre 215 meseci
Tuga je citati sta se desava kod nas povodom tog pitanja. Najbolje resenje protiv toga je ipak strah vozaca od previsokih kazni. Ne mislim u vezi naplacivanja kazni od strane policije vec fotografisanjem preko radara koji su brojni ali i nasumicno postavljeni po gradu, tja lokacija im bi se menjala redovno. Isto vazi i za magistrale... Govorim iz iskustva (nemacka) posto su ovde u mestu gde zivim upravo to sproveli i vozaci su uglavnom mirni ko bubice jel se nikada ne zna gde ce da ih saceka radar. Takodje i poeni znaju da pomognu, od odredjenog broja poena u DE mora da se ide na nekakvu psiholosku terapiju pa tek onda na ponovno polaganje ispita.

Ono sto me je u Srbiji zapanjilo sto ljudi voze jako brzo i na jako nezgodnim lokacijama. Iako vozim golfa 4 karavan, onim magistralnim putem oko avale sam vozio max 60 koliko je i ogranicenje. Ali j... to kada se na krivini zalepi neki dzip iza i krene da zaobilazi 100 kmh na 30 m prave deonice iza jake krivine. Necu da zamisljam sta bi moglo da se desi da je izleteo traktor ispred. A sto je jos gore to rade i vozaci u krntijama, izgleda da nisu svesni kako se jedan jugo zanosi kada vozi i samo 80kmh iza krivine.

A odnos vozaca prema pesacima je NIKAKAV. Na raskrsnici ustanicke i vojislava ilica ima deo gde se skretanje ulevo (iz ustanicke u vojislava ilica), i zeleno na pesackom istovremeno desava. Kad je zeleno NEMA sanci da predjes od vozaca, niko da se zaustavi da propusti pesake (kao sto bi inace i trebalo da bude) pa tek onda da nastave voznju.

Muka mi je od onih ljudi sto samo pricaju kako je infrastruktura glavni krivac za nesrece koje se desavaju, ona je jedan od cinilaca, ali najbitniji cinilac je vozac sam koji da ima malo vise paznje prema svojoj okolini moze da sacuva dosta zivota.

A i jos nesto, sto voziti 150 umesto 120 kmh ? Tih 30 kmh viska donosi neku ustedu od 25 minuta vremena, medjutim da li je vrednije tih 25 minuta ili vasi i tudji zivoti? Neko je i napisao da koliko se sporo vozi po beogradu da nigde ne moze da stigne na vreme, pa gospodo... kreni malo ranije nece ti skoditi ;)
Sta je potpis ?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.static.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 14:32 - pre 215 meseci
Citat:
Individue:
A i jos nesto, sto voziti 150 umesto 120 kmh ? Tih 30 kmh viska donosi neku ustedu od 25 minuta vremena, medjutim da li je vrednije tih 25 minuta ili vasi i tudji zivoti? Neko je i napisao da koliko se sporo vozi po beogradu da nigde ne moze da stigne na vreme, pa gospodo... kreni malo ranije nece ti skoditi ;)


Jeste kad se jednom u mesec dana voziš negde 100-200 kilometara i to je to... Međutim ako nedeljno prelaziš 1000-1500km, onda itekako ima razlike da li ćeš u autu da provedeš 25% manje vremena... Odnosno da umesto 20 sati vožnje, za volanom provedeš 15...

 
Odgovor na temu

Individue
Essen

Član broj: 38322
Poruke: 10
*.l.pppool.de.

Sajt: www.beobuild.net


Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 14:55 - pre 215 meseci
Citat:
ventura: Jeste kad se jednom u mesec dana voziš negde 100-200 kilometara i to je to... Međutim ako nedeljno prelaziš 1000-1500km, onda itekako ima razlike da li ćeš u autu da provedeš 25% manje vremena... Odnosno da umesto 20 sati vožnje, za volanom provedeš 15...


Da, sto da ne ? Time ne bi ugrozavao nicije zivote, a ne samo da nedeljno prelazim 1000 1500 km. Pre dve nedelje sam imao prilike da predjem oko 3500 km u toku jedne nedelje (a od toga 2x 1600 km u jednom cugu) i sve je bilo normalno. Mislim sta sad, vozim 15 sati umesto 20 a ovih 5 sati dobitka ionako nemam zasta da iskoristim (standardan odmor od dugog puta), umesto toga fino normalno provozam stanem negde nasred puta, rucam odmorim se, odspavam sat dva i nastavim voznju. Ipak voznju shvatam i kao uzivanje a ne nepotrebnu guzvu. Znam da vozim i 170 kmh, ali tamo gde je to dozvoljeno (nemacka), i ako je put prazan i sve to.. ali to ne znaci da cu u srbiji i drugim zemljama da ludujem iznad dozvoljene brzine. U srbiji na onom poluautoputu vidis vise policije i leseva zivotinje na ulici u jednom danu nego u recimo austriji/nemackoj za celu godinu, pa to ne sprecava ljude da voze kao budale.
A kad sam u gradu, ionako ne vozim previse, koristim redovno gradski prevoz, brze je i prijatnije (bez ucmalog trazenja parkinga).
Sta je potpis ?
 
Odgovor na temu

Zoran Rodic
Beograd

Član broj: 57538
Poruke: 3215
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: zoranrodic.in.rs


+63 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 14:59 - pre 215 meseci
@ventura

Vezes li makar pojas?
I jesi li se bar jednom posle ovoliko postova zapitao jeli ispravna tvoja teorija?

Nemoj shvatati ova pitanja zajedljivo, ozbiljno te pitam
Lomografija je kad imaš sa čime, a nećeš … a Pinhole kad nemaš sa čime, a hoćeš! tm

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.static.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 15:09 - pre 215 meseci
Citat:
Individue: Da, sto da ne ? Time ne bi ugrozavao nicije zivote, a ne samo da nedeljno prelazim 1000 1500 km. Pre dve nedelje sam imao prilike da predjem oko 3500 km u toku jedne nedelje (a od toga 2x 1600 km u jednom cugu) i sve je bilo normalno. Mislim sta sad, vozim 15 sati umesto 20 a ovih 5 sati dobitka ionako nemam zasta da iskoristim (standardan odmor od dugog puta), umesto toga fino normalno provozam stanem negde nasred puta, rucam odmorim se, odspavam sat dva i nastavim voznju. Ipak voznju shvatam i kao uzivanje a ne nepotrebnu guzvu.


Da li voziš konstantno tu kilometražu ili to voziš jednom godišnje?

Citat:
alkion: @ventura

Vezes li makar pojas?


Da, pojas mi je uvek vezan, i meni i suvozaču.
 
Odgovor na temu

andre2000
Aleš Jindra
Beograd

Član broj: 62983
Poruke: 474



+97 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 15:36 - pre 215 meseci
Ja sam za još veće kazne za saobraćajne prekršaje, ali bih isto tako prvo skinuo ograničenja od 50 na glupim mestima koja su postavljena izgleda samo zato da bi panduri mogli da uzmu pare, i uveo bih u zakon da se na sudu priznaje snimak diktafona kada ja snimim pandura koji mi traži mito, i oštre kazne za pandure u takvim situacijama. I još nešto bih uveo, cinkarenje drugih vozača u sprezi sa bodovanjem prekršaja: ja vidim majmuna ispred mene kako je prošao kroz crveno, zapišem tablicu, vreme, mesto, pošaljem pandurima, oni njemu kaznu, a meni oproste 2 boda. A ako on slaže da nije bio tamo, suđenje, pa kad se na sudu potvrdi moja prijava, on da plati troškove suđenja (sa sve mojom dnevnicom) i oduzimanje dozvole.
 
Odgovor na temu

Individue
Essen

Član broj: 38322
Poruke: 10
*.l.pppool.de.

Sajt: www.beobuild.net


Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 16:29 - pre 215 meseci
@ventura, konstantno, stavise ove godine sam presao 1600 km oko 8 puta u jednom cugu dosada. A inace sto je problem ustati pola sata ranije ? Kafica itd pa na put ;)
Sta je potpis ?
 
Odgovor na temu

Nenad Vranjanac
nbg

Nenad Vranjanac
Član broj: 36176
Poruke: 2840
195.252.85.*



+3 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 20:37 - pre 215 meseci
uuuu... ne valja kafica pred put ;-)
a i pustite ga ljudi, jel vi ne vidite da vas provocira, ili znate nesto sto ja ne znam?
kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
62.240.6.*



+6455 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 21:17 - pre 215 meseci
Citat:
Individue: @ventura, konstantno, stavise ove godine sam presao 1600 km oko 8 puta u jednom cugu dosada. A inace sto je problem ustati pola sata ranije ? Kafica itd pa na put ;)


Očigledno ne shvataš poentu... Prešao si čitavih 15.000 kilometara za 8 meseci... Upravo ono što sam i rekao, jednom mesečno napraviš neki duži put i to je to..

Stvari se drastično menjaju kada svakodnevno prelaziš 100+ km po gradu, a svaka dva-tri dana neki duži put... Tada ta 'zanemarljiva' vremenska razlika postaje itekako bitna..
 
Odgovor na temu

Individue
Essen

Član broj: 38322
Poruke: 10
*.l.pppool.de.

Sajt: www.beobuild.net


Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 21:29 - pre 215 meseci
a nije ni cudo sto su ti sklepkali vozacku na 3 meseca, ja se takvih kao tebe radije sklanjam ;) Ti bi ozbiljno trebao da porazmislis o time sta cinis svojoj okolini. Mislim da ipak nisi kompetentan da govoris o sigurnosti saobracaja, nazalost :(
Sta je potpis ?
 
Odgovor na temu

Zoran Rodic
Beograd

Član broj: 57538
Poruke: 3215
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: zoranrodic.in.rs


+63 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 21:54 - pre 215 meseci
http://www.b92.net/info/vesti/...08&dd=23&nav_id=208952


Prenosim samo pocetak teksta:

Ozbiljne saobraćajne nesreće u Srbiji su u poslednje vreme gotovo svakodnevne. Prema zvaničnim podacima MUP-a, ovog leta je znatno povećan broj saobraćajnih nesreća sa smrtnim posledicama, a samo u junu i julu i delu avgusta u Srbiji je poginulo 170 osoba, a 3.600 ih je povređeno.
Lomografija je kad imaš sa čime, a nećeš … a Pinhole kad nemaš sa čime, a hoćeš! tm

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
212.200.123.*



+6455 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 22:38 - pre 215 meseci
Citat:
alkionhttp://www.b92.net/info/vesti/...08&dd=23&nav_id=208952


Prenosim samo pocetak teksta:

Ozbiljne saobraćajne nesreće u Srbiji su u poslednje vreme gotovo svakodnevne. Prema zvaničnim podacima MUP-a, ovog leta je znatno povećan broj saobraćajnih nesreća sa smrtnim posledicama, a samo u junu i julu i delu avgusta u Srbiji je poginulo 170 osoba, a 3.600 ih je povređeno.


Možda je razlog tome što 90% stanovništva ide na odmore negde, a veliki broj njih putuje automobilom... Ili je možda neki mnogo skriveniji razlog u pitanju, a ja kao neko ko ne veruje u teorije zavere to nikako ne mogu da dokučim...

 
Odgovor na temu

Stefano

Član broj: 13287
Poruke: 1797
*.pool872.interbusiness.it.



+5 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 23:54 - pre 215 meseci
Nije tacno da u EU svi voze po ogranicenju.
Upravo sam u Italiji, vozio sam relaciju Genova-Venecija i nazad prosli vikend a pre par dana Genova-Milano. U pitanju su autoputevi. Ogranicenje je 130 kmh. U pocetku sam vozio u ogranicenju do 130 kmh, ali vidim da domaci vozaci ni malo ne postuju ogranicenja. Dosta automobila me je stizalo, tako da sam posle vozio oko 150-160 kmh ali je i tada bilo onih koji su me stizali i to ne malo njih, stiugla su me i 2 porsea koji su sigurno isli preko 200 kmh. Radar sam video samo jednom i to u mestu Quarto d Altino u okolini Venecije, pored hotela Holiday Inn gde sam odseo.

Ventura je potpuno upravu i potpuno ga podrzavam, na autoputu je potpuno optimalna brzina 160-180 kmh, to dobri automobili i ne osete, ovde trenutno vozim Alfu 156 rent-a-car i taj auto prosto ne oseca brzinu od 160 kmh, osecam se kao kad u Puntu vozim 80 kmh (posto sam i punta vozio ovde).

Ogranicenje od 120 kmh kod nas je idiotsko. Pogotovu sto jedino kod nas policija nema nikakvu toleranciju. Recimo u Hrvatskoj je ogranicenje 130 kmh, tolerancija je 10% koliko se secam, i uz to dodajte jos gresku brzinomera i realno se moze voziti 150 kmh a da nema opasnosti da te zaustave i kazne.

Pozdrav iz Milana.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?23.08.2006. u 23:56 - pre 215 meseci
Letnje vreme inace pogubno deluje na koncentraciju vozaca. Evo, i meni se desio manji incident - zaustavio sam automobil ispred kioska i izasao da kupim flasicu vode, a rucnu nisam potegao pa se automobil sam preparkirao onako kako je hteo, znao i umeo. To mi se u normalnim uslovima nikada ne bi desilo, ali dehidrirao organizam ocigledno svu paznju usmerava na flasicu vode, zanemarujuci sve ostalo oko sebe.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

dejankr
Dejan Krsmanovic
JavaEE programer
Beograd

Član broj: 7842
Poruke: 384
*.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?24.08.2006. u 09:06 - pre 215 meseci
Citat:
Stefano:
Ogranicenje od 120 kmh kod nas je idiotsko. Pogotovu sto jedino kod nas policija nema nikakvu toleranciju. Recimo u Hrvatskoj je ogranicenje 130 kmh, tolerancija je 10% koliko se secam, i uz to dodajte jos gresku brzinomera i realno se moze voziti 150 kmh a da nema opasnosti da te zaustave i kazne.

Pozdrav iz Milana.


Ne možeš porediti ograničenja u EU (pa čak i u Hrvatskoj) i kod nas, s obzirom na stanje naših puteva.
Takođe, vodi računa da je vozni park daleko lošiji u Srbiji nego u zemljama koje pominješ, pa i to utiče na sveopštu sigurnost saobraćaja.

Btw, pre par dana kada sam vozio putem Požega-Valjevo, ispred mene se odronilo par stena (jedna je bila više od pola metra u prečniku). Srećom, na vreme sam zakočio jer nemam običaj da vozim brzo (pogotovo kada vozim dete) a i put je bio takav da i ne dozvoljava brzu vožnju (krivudav, sa puno rupa i radova na putu). Međutim, poenta je da koliko god dobro auto imaš, nikada ne možeš da znaš šta sve može da ti se desi i da li ćeš uspeti da izreaguješ na vreme. Strpljen-spašen!
 
Odgovor na temu

Stefano

Član broj: 13287
Poruke: 1797
*.pool872.interbusiness.it.



+5 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?24.08.2006. u 10:52 - pre 215 meseci
Vidi ovako, kod nas su ljudi navikli da su putevi u losem stanju, ali je stanje povodom toga sve bolje i bolje. Autoputevi su u najvecem delu deonica renovirani i presvuceni novim asfaltom, cak su na oko te renovirane deonice lepse nego u Italiji. Ima jos delova koji nisu renovirani kao naprimer Novi Sad-Beograd u pravcu ka Beogradu i jos nekoliko mesta, ali veliki deo autoputa ka Nisu i Leskovcu, i ka Hrvatskoj granici i autoput Batajnica Beska su u odlicnom stanju, posto su u proteklih par godina dobili nov asfalt. Doduse upravu si za ovo da drugi putevi kao taj koji pominjes nisu u zavidnom stanju, i to je potpuno tacno. Doduse ja ne putujem puno po Srbiji, van autoputa tako da nemam predstavu u kakvom su stanju ti putevi oko Kraljeva, Uzica i drugih gradova.

Ali da se radi na poboljsanju putne mreze-radi se i to niko ne moze da porekne.

Sto se tice voznog parka, u Hrvatskoj sam poslednji put bio avgusta 2005, zaista je bolji vozni park nego kod nas, ali ne toliko kao sto ljudi misle. I kod njih idalje ima Jugica, Golf1,2, Kadeta i ostalo, naravno u mnogo manjem broju nego kod nas.
Dok je u Italiji potpuno druga situacija. Najveca vecina automobila su modeli maksimalne starosti 5-7 godina, recimo najlosiji auto kojih ima u vecem broju je Punto 1 i Golf3 za ovih 12 dana koliko sam u Italiji video sam samo 2 Fiat Una, ni jednog Golf 1,2 ni jednog Kadeta, ni jednog BMW kockicu i slicne. Jednostavno u EU se ne isplati voziti te stare modele na koje se placaju razne takse i veca registracija (ne znam tacno sta da buem iskren nije me mnogo interesovalo, ali ako budem imao vremena raspitacu se posto sam do nedelje u Italiji)
 
Odgovor na temu

Branis
Brana Jef
Salajka

Član broj: 103491
Poruke: 41
*.tvns.co.yu.



Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?24.08.2006. u 11:31 - pre 215 meseci
Za venturu i njegove istomisljenike : Ako bi TVOJE dete prelazilo preko kolovoza, da li bi vise voleo da naidju kola brzinom 40 ili 80 km na sat? Da li ce nesto znaciti tih 15 min koje ces "ustedeti" brzom voznjom, ako nedajboze strada TVOJE dete ili ti ugasis neciji zivot. Zar to treba sve da se desi da bi ti neke stvari usle s du**** u glavu?
Cini mi se da ce se sve svesti na to da PAMETNOG NE TREBA a BUDALU NE VREDI SAVETOVATI!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
193.47.77.*



+7177 Profil

icon Re: Ostrije kazne u saobracaju?24.08.2006. u 11:52 - pre 215 meseci
Najveci problem su putevi i ocajna saobracajna mreza.

Nije samo problem @Stefano u "asfaltu" nego u samom dimenzionisanju puteva, prevelikog protoka automobila i sl... Beograd je recimo shupcina kakve nema u blizoj okolini do Pakistana mozda - bez pravih obilaznica, sa jednim mostom preko Dunava i sl... to je lepo funkcionisalo kada je Beograd bio varosica sa 300-400 hiljada ljudi, ali danas ne funkcionise. Takav haos kakav nastaje u gradu stvara nevidjenu nervozu kako kod vozaca tako i kod svih ostalih koji slusaju trubljenje i ostala s*anja - lepo je pozivati se na neke zapadne vozace u njihovim zemljama koji kulturno voze, ali ja ne znam nikog ko bi ostao normalan posle visestrukih "tretmana" u Kneza Milosa ili na Brankovom mostu.

Drugi problem su totalni nedostatak infrastrukture za pesake u mnogim mestima van Beograda - u mnogim mestima ljudi prelaze magistralne puteve ono... ***ote, ne mozes da ih krivis jer verovatno nema dovoljno pasarela i svega toga - da ima, poslao bih ih na idiot-test, ovako nisu oni krivi sto bi morali da idu 5km severno da bi presli ulicu.

Trece - takozvani "auto put" Beograd-Novi Sad - prosle godine sam se prolazio tuda, i nije mi jasno sa kojim pravom neko to moze da nazove auto-putem, pogotovu na onom delu gde nije bas najjasnije kome pripada traka?!?! To je malo siri magistralni put za sad, dok mu ne zavrse drugu traku.

Uostalom, pravi auto-put po pravilu mora imati odvojene pravce fizickom ogradom + uvek mora imati pomocnu traku - sto nije bas slucaj sa SCG 'auto putevima' na svim mestima.

Naravno, tu je i odredjen broj ludaka, "vladinih funkcionera" , "bogatih biznismena" koji ne postuju ni jedan saobracajni propis znajuci da ce sa 1000-2000 din da zavrse stvar. Voznja 150 km/h na auto-putu Beograd Nis tokom dana i nije neki problem, problem je kad imas morona koji vozi preko Brankovog Mosta 150 na sat u 23:00 - a ima i takvih, ponajvise zasticenih od zakona.

I, last but not least, ogroman problem je sto mnogi vozaci voze u preterano alkoholisanom stanju - pitaj boga sta bi bilo da svakog zaustavis i checkiras mu krv - jedno pivo, i nije strasno - ali ja sam par puta bio svedok gde su neki ljudi koje znam "hteli da me prevezu" u toksikovanom stanju :) Iako se njima cini da mogu da voze, njihove reakcije su verovatno jako jako usporene i mogu da izazovu problem kako drugima tako i sebi.

Jbg, puno problema - a malo volje za resavanjem.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Ostrije kazne u saobracaju?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 44027 | Odgovora: 147 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.