Citat:
gti2: Ako su filteri klime ili turbina jako zaprljani,protok vazduha je smanjen kao u slucaju kad se ventilator postavi na manji broj obrtaja.U tom slucaju se izmenjivac ne rashladi koliko bi trebao i pipe senzor ne registruje pad temperature freona (jer ga zapravo ni nema u dovoljnoj meri zbog nedovoljne cirkulacije) i dolazi do stvaranja debljeg sloja leda na spoljnoj jedinici koji se ne otopi u potpunosti za vreme trajanja (eventualnog) otapanja.
Moeze li malo bolje objasnjenje ovog?
Kod mene sam primetio da otapanje ne ide nikad skroz,nego onako do minut vremena (mozda malo vise) i na spoljasnjoj jedinici-na onoj resetki oko izmenjivaca ima jos uvek leda. Jel mi to zaprljan filter klime ili turbina koji su pomenuti iznad.
Na sta mislis pod turbina i na koji filter?
Inace kod mene mi se desavalo kad na vecem minusu ukljucim klimu,a na spoljnoj jedinici ima solidno leda,da ona radi i duvka neki mlak vazduh a u sobi pre toga nije bilo ni 15C. Onda ona pokusava da zagreje na zadatih 17C (nize ne moze) i nakako tim "pirkanjem" to da uradi ali nikako ni da rastopi spolja. E onda pomaze tehnologija fen na senzor na unutrasnjoj jedinici da bi klima "ukapirala" da je postigla zadatu temperaturu i tek onda ide u defrost. U normalnom radu hoce da ide u defrost cim postigne zadatu T a spolja ima malo vise leda. Kad radi na zadatih 30C u defrost ide tek kad unutra duva skoro pa hladno.