Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595576 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

minel

Član broj: 176212
Poruke: 2
*.adsl-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.03.2008. u 11:48 - pre 195 meseci
Dobar dan svima,
Ovoje jedan od najboljih foruma. Bio sam na sajmu automobila i naravno u hali za motore. Video sam jedan model koji izgleda odlicno a i cena nije losa. Radi se o modelu Sprint Chalenger 250 i njega uvozi neka Novosadska firma. Mnogo mi se dopada, ali bih ipak voleo kada bi mi naki iskusni bajker dao neke informacije o kvalitetu itd. Kazu da je garancije dve godine i neogranicen broj kilometara. Sve je to ok ali molim nekog da me malo ohrabri ili obeshrabri,
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.03.2008. u 13:45 - pre 195 meseci
Na netu ih nesto ne vidim ali ono sto vidim je masina koja se ugradjuje na mnoge modele.
Kad bi poskidao one plasticurije mozda bi licio na nesto a za cenu nek te posavetuje neko pametniji.

Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
Engine model: 2V49FMM
Bore×Stroke: 49mm*66mm
Displacement: 248.9ml
Maximum Power 12kw/8000r/min
Maximum Torque: 17.5N.m/6000r/min
Clutch: Wet multi-plate
Lubrication: Pressure/splash
Start: Electric start
Ignition: T.C.I
Transmission: 5 gear

Ne znam samo da li ima da se kupi posebno ostatak motora bi sakupio na tavanu.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.03.2008. u 14:18 - pre 195 meseci
To bi bilo lepo, ali teesko izvodljivo. Naime, nasi trgovci kontaktiraju sa velikim evropskim dilerima, jako retko sa nekim sa dalekog istoka, gde stizu komlet motori, tako da do samog agregata nije lako doci.

Poz
 
Odgovor na temu

ivancik
Zajecar

Član broj: 136909
Poruke: 24
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.03.2008. u 14:42 - pre 195 meseci
Citat:
Na netu ih nesto ne vidim ali ono sto vidim je masina koja se ugradjuje na mnoge modele.


Sto ce reci , vecina kineza ima ovaj pogonski agregat? Znate li u koje se modele ugradjuje?
complete it ignorant :)
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.03.2008. u 16:54 - pre 195 meseci
Pozdrav,

upravo vecina nema V motor ali valjda nije bitno.....hocemo li ispocetka: agregati nisu medjusobno isti u najvecem broju slucajeva, pa cak i kad su naizgled skoro isti. Redji su slucajevi da se isti agregat stavlja.
 
Odgovor na temu

prokic_d

Član broj: 129100
Poruke: 8
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )25.03.2008. u 21:41 - pre 195 meseci
V motor, vazdusno - vodeno hladjenje, pominje se i uljno.Ovaj kinez onaj kinez, pa onda NE kinez a niko se ne nudi da finansijski pomogne:) Totalno sam sludjen.
Ipak, izbor je pao na Sprint Prince 125 kubika.Ali !!!Nadam se da cu uspeti da uzmem maasinu od 250 kubika. Ono sto me interesuje jeste necije iskustvo sa JINLUN-om 250. Video sam motor i odlepio.Crvena, plava i zuta varijanta.Kao bombona.Zelim da napomenem da znam i ja sta je Harly, ali Harly ne zna koliko ja imam parica.Dakle kakvo je Vase iskustvo sa JL250? Vredi li razmisljati o kupovini polovnog? Kako mu se krece cena?
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.yu.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 09:46 - pre 195 meseci
POZDRAV!
Neznam dali si čuo kako radi Princ (zvuk) Meni liči na skutera od 50 ccm
NEMA ni traga od nekog basa samo neko zujanje. Moj Kinroad 150 ccm pored njega zvuči kao dva Harleya zajedno A to mi je i bio jedan od važnijih razloga za kupnju - upravo ZVUK!
Moje je mišljenje ako ikako možeš birati uzmi mašinu od 250 ccm ili bar nešto što se čuje tako (ukoliko ti je zvuk bitan)
 
Odgovor na temu

noob36
a,ne
Beograd

Član broj: 165414
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 15:18 - pre 195 meseci
Dakle,moj coper>>



Ljudi, znam da je topic coperi, kruzeri, kastomi, ali jel' moze i ovo?
Dugo sam razmisljao, racunao, i posle raznih proba, glupavih pocetnickih padova (koje je trebalo da prodjem pre 20 godina :D ) i kreditnih nedoumica, resih da prvo naucim da vozim i da se snalazim na bajku u saobracaju, pa da predjem na neki coper. Elem, opredelio sam se za ovo. Jak, je dobro vuce mojih 110 kila, ima tockove 15" (kineski coperi imaju te prednje) i JEZIVO se cuje (4 takta)!
Od pre dva dana sam ponosni vlasnik ove zverke od 150cc i ekstra sam zadovoljan. Znam da sam za te pare mogao da uzmem, recimo Jinlun-a, ali me od tog poteza odvukla svest o sopstvenom neiskustvu i saznanje da negde postoji Royal Enfield Elektra :D, za koju na zalost nemam para...
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 15:31 - pre 195 meseci
Zasto ti mislis da je ovo lakse voziti od tog Jinlun-a za iste pare? Kako wc solja moze biti stabilnija i bezbednija? Mislim ako ti se ovo svidja u redu ali ako ti je jedini razlog blo ucenje voznje onda si se zaeebo. Tu imas jos vise plastika i kojecega da polupas ako nesto krene po zlu a sto je vrlo izvesno po marfijevom zakonu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.174.*



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 18:20 - pre 195 meseci
Coper, kruzer, je kruzer, a skuter je skuter. Naravno, covek je bajker u dusi, i nije vazno sta se vozi, vazno je da je na 2 tocka. Osecaj voznje i slobode ima i na skuteru.

Kruzer je nesto posebno, meni je jedna od (jednostavnijih)zelja. Povremeno sebi ispunim zelju za voznjom, sa skuterom, ali coper ostaje, kao nesto drugo, ne samo da se vozi, nego da se cacka, petlja, da se druzim sa njim u saobracaju.

Za prevoz postoje razne stvari, za mene je kruzer posebna prica.

Poz.
 
Odgovor na temu

djurmani
student
Pancevo

Član broj: 176858
Poruke: 5
*.94.eunet.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 18:29 - pre 195 meseci
Pozdrav svim dvotockasima,

evo ja nakon decenijskog guljenja guma automatika i skutera seo sam na prvu meni dostupnu ozbiljnu masinu hyosung aquila gv 250
i mogu vam reci da sam veoma zadovoljan odnosom cena/kvalitet...

Voleo bih da mi se javi `PALOMAS` jer je `prozivao` moj motor tj. JA sam taj koji je od Vlade iz bg/ns kupi onu sredjenu aquilu.
i Vlada je super cuvao motor zimi mu je stajao u prizemlju kuce koje greje tako da je cele zime bila na 20`C.Moja sreca....jos sam dobio i brdo potosnog materijala,filtere,paknove...a da nepricam o izmenama koje je uradio...
Palomas vidim da si covek od tehnike ili bar njen ljubitelj, a posto delimo i isto sedlo ajde par pitanja..
Promenjene su mu dizne (prvi veci promer) i Vlada je na plasticnom delu kutije za filter vazduha napravio(izbusio) par otvora kako bi bolje primao gas...e sad tu je caka on je rekao da mu je na 4-5k rpm pre imao knedlu koje sada nema ali pri odredjenim oduzimanjima gasa mi se javi(doduse ne uvek) back fire(po koji pucanj) iz auspuha...takodje merio sam ga u nekoj mesovitoj voznji potrosnja mi je oko 4.5-5lit...doduse nesto i grada i to sa dvoje....takodje jesi li menjao prednje plocice i zadnje paknove jer imam utisak da mi malo propada pedala pri kocenju pogotovo kad kroz grad kada se malo ugreju...
To su neke stvari koje me interesuju a da koje ulje koristis..i da li si menjao ulje u prednjoj kocnici(koje si sipao)...
I jos jedna sitnica kada se ugreje malo teze mogu da ubacim u L...

Inace ja sam Nemanja iz panceva...inzenjer masinstva i ceo zivot sam u motorima(mislim kao pogonske masine)
do nedavno sam radio kao G.M u Subaru Srbije...a radeci sa kosookima znao sa u sta se upustam kupujuci koreanca..
i moze da zvizdi ko hoce o tome korea i kina nisu isto...a i ljudi nemojte se zanositi , zna se da kinezi imaju od A do S klase os case do lokomotive i o tome nema govora cela pojenta je da koreanci imaju od M-S a japanci od DJ-s nista vise...koliko para toliko muzike samo kod koreanca vise muzike dobijes za iste pare...
prvo se placa 2X...pa kvalitet..pa kvalitet i prestiz i na kraju samo prestiz....
To je to za sada ...Palomas bas bih voleo da mi odgovoris na ova pitanja jer polako cekam da prodje ovo zahladjenje pa da opet zajasem
mog crno-sivog drugara...(mada kada sam gledao novu aquilu hteo sam bordo-crn da uzmam,ali mi ovaj upao za super parice).

Pozdrav svi curama i momcima koji makar vozili i pony express sire duh zajednice ljubitelja dvotockasa a posebno cruiser-a
 
Odgovor na temu

noob36
a,ne
Beograd

Član broj: 165414
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 19:20 - pre 195 meseci
Panticu, bez zelje da se raspravljam, moram da ti odgovorim. Ja sam otprilike 10 puta seo na motor u zivotu. Mislim da nije u redu da me tako napadas, posebno zato sto sam u pravu. Svaka ti cast na iskustvu, ali ja imam 36 god i prakticno 0,0 iskustva sa voznjom motora. Za apsolutnog pocetnika kao sto sam ja je mnogo i da savladam da dajem gas kako treba a da ne prokliznem ili nesto jos gore, a kamoli rucno kvacilo i menjac na mojoj sjebanoj nozi, pa onda koordinacija... Prvi put kad sam seo na nesto sa brzinama zamalo da coveku totalno shebem bajk... To, koliko zavrnes rucicu i toliko gasa imas, je za mene zesci problem da savladam, pre svega psiholoski. A za plastiku, iskren da budem, nije me briga, da ne izlazim van granica pristojnosti. Koliko sam uspeo da vidim iz prethodnih par dana, ne vidim da cu ja tu nesto da padam, sto ni svima koji voze motore ne zelim. A marfijev zakon, pa hebem ga, ne moras da mi prizivas...
Aj, poz
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 22:46 - pre 195 meseci
djurmani, znam Aquilu koju je vozio i maksimalno dotjerao Vlada, sutra ću ti detaljnije odgovoriti o svemu što te zanima!

Kratko u vezi backfire kod oduzimanja gasa: samo u jednoj izmjeni ulja koristio sam mineralno ulje Shell (naravno, po toploj preporuci servisera), i tada je motor najviše pucao na auspuh. Otkako sam prešao na ful sintetiku Silkolene, takvog pucanja gotovo da nema, ili eventualno samo kod večih nizbrdica ili kočenja mašinom. Rekao bih da se pucanje smanjilo za 80%.

Kakve veze ima pucanje iz auspuha s vrstom ulja - nemam pojma, ali prestalo je promjenom ulja..
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 23:02 - pre 195 meseci
@noob36
Stvarno mi nije bila namera da te napadam niti mislim da skuteru nesto fali osim sto je to naprava za druge svrhe. Zaista mislim da skuter nije laksi za voznju ni za odrzavanje. Videces i sam. Sto se marfijevog zakona tice shvatices da je stvar koja se oslanja na dve tacke ponekad tesko odrzati uspravno. Pri tom ne mislim na nekakav udes ili pad pri velikoj brzini za sta su kod pazljivog vozaca male sanse, vec na padove pri malim brzinama, manevrisanju, parkiranju prakticno ispustanje motora bez ikakvih posledica po vozaca ali sa stetom na motociklu. To je jako tesko izbeci. Izvini zbog grubosti izletelo mi je kad sam video da si uradio nesto protiv svojih zelja a iz pogresnih razloga.
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )26.03.2008. u 23:42 - pre 195 meseci
Citat:
djurmani: Promenjene su mu dizne (prvi veci promer) i Vlada je na plasticnom delu kutije za filter vazduha napravio(izbusio) par otvora kako bi bolje primao gas...e sad tu je caka on je rekao da mu je na 4-5k rpm pre imao knedlu koje sada nema ali pri odredjenim oduzimanjima gasa mi se javi(doduse ne uvek) back fire(po koji pucanj) iz auspuha...takodje merio sam ga u nekoj mesovitoj voznji potrosnja mi je oko 4.5-5lit...doduse nesto i grada i to sa dvoje....takodje jesi li menjao prednje plocice i zadnje paknove jer imam utisak da mi malo propada pedala pri kocenju pogotovo kad kroz grad kada se malo ugreju...

Ako je ulaz u filter bar malo veci od difuzora u karburatoru rupe nemaju nikakav efekat osim povecanja buke. Naravno ako se nalaze pre filterskog uloska a ako su posle zapusi ih odmah. Pucanje iz auspuha je normalno i to sitno visestruko pucketanje kod kocenja motorom ako je sve nastelovano kako treba. Kod prebogate smese goriva to je manje izrazeno, povecan ler gas to eliminise a prerano paljenje stvara retke ali jace detonacije. Do toga dolazi zbog siromasne smese prilikom oduzimanja gasa i produzenog sagorevanja pa dolazi do paljenja polusagorelih gasova u auspuhu. Na automobilima se za eliminisanje toga koristi vakum na razvodniku paljenja ili elektronika koja isti posao radi i koja vraca paljenje na ranije kada je veliki podpritisak u usisnoja grani.
Sto se potrosnje tice kod motocikla ona moze da bude i tri puta veca od nominalne zavisno od nacina voznje.
Propadanje kocnica mogu izazvati lose gumice na rucki i pedali i voda u kocionoj tecnosti koja kad se klesta zagreju isparava i stvara gasne mehure. Lose plocice mogu samo da zahtevaju jaci pritisak za isi efekat kocenja. Ako je pozadi dobos sa mehanickim prenosom onda ga samo nasteluj.

[Ovu poruku je menjao pantic68 dana 27.03.2008. u 00:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )27.03.2008. u 07:20 - pre 195 meseci
Citat:
djurmani: Voleo bih da mi se javi `PALOMAS` jer je `prozivao` moj motor tj. JA sam taj koji je od Vlade iz bg/ns kupi onu sredjenu aquilu.


Pozdrav i tebi, drago mi je da se pojavio još netko sa Aquilom, pa ćemo moći razmjenjivati iskustva, i diskutirati o raznim stvarima..

Citat:
Promenjene su mu dizne (prvi veci promer) i Vlada je na plasticnom delu kutije za filter vazduha napravio(izbusio) par otvora kako bi bolje primao gas...e sad tu je caka on je rekao da mu je na 4-5k rpm pre imao knedlu koje sada nema ali pri odredjenim oduzimanjima gasa mi se javi(doduse ne uvek) back fire(po koji pucanj) iz auspuha...takodje merio sam ga u nekoj mesovitoj voznji potrosnja mi je oko 4.5-5lit...doduse nesto i grada i to sa dvoje....


Što se tiče "knedle", ili flat spota na srednjim okretajima, dosta sam čitao o tome, ali kod mene je taj problem dosta slabo izražen. Možda je to zbog moje dosta "teške ruke", jer u vožnji brzo prelazim u više okretaje, a sličan mi je i stil vožnje. Ne divljam na cesti, ali volim malo žešću vožnju. Prije nego sam stavio ful sintetiku, potrošnja je bila do 4,4 litre/100, a sa Silkolenom u najtežim uvjetima vožnje (autocesta, natovaren motor, puna brzina), motor je trošio 3,9l/100 km.
U umjerenoj vožnji sad obično troši svega 3,6-3,7 litara!

Citat:
takodje jesi li menjao prednje plocice i zadnje paknove jer imam utisak da mi malo propada pedala pri kocenju pogotovo kad kroz grad kada se malo ugreju...


Moja Aquila uskoro će imati 25.000 km na brojaču, gore su još uvijek originalne pakne otraga, i pločice na prednjim kočnicama. Čak nisu niti puno istrošene, i nema potrebe za zamjenom. Dosta se vozim po otvorenim cestama, možda je to razlog zašto obloge još nisu istrošene. Zadnju kočnicu trebaš podestiti, tj. skratiti hod papučice, na način da pritegneš vijak kod zadnjeg kotača, toliko da se kotač vrti bez blokiranja pakni, ali da hod papučice ne bude preveliki.

Citat:
To su neke stvari koje me interesuju a da koje ulje koristis..i da li si menjao ulje u prednjoj kocnici(koje si sipao)...


Ulje za motor - samo ful sintetika, toplo ti ga preporučam! Treba ti svega litra i pol, rok izmjene je daleko duži, a puno bolje čuva i podmazuje mašinu. Smanjuje unutarnje trenje, s time i potrošnju goriva. Meni motor ne potroši niti milimetar tog ulja.

Ulje za kočnice sam mijenjao, treba ti DOT-3, ili DOT-4 (isto kao i za aute). Postupak izmjene je super jednostavan. Otpustiš dolje vijak za ispuštanje ulja, i natakneš na njega crijevo kroz koje će teči ulje u neku posudicu. Desnom ručicom pumpaš ulje van, i povremeno dotačeš novo ulje. Važno je samo da je spremnik ulja uvijek dovoljno napunjen sa uljem, tako da ne upumpaš zrak u sistem. Budući da treba mala količina ulja za izmjenu, ja sam za svaki slučaj ispumpao dvostruku količinu ulja. Znači, malo pumpaš, malo dotačeš.

Citat:
I jos jedna sitnica kada se ugreje malo teze mogu da ubacim u L...


Problem sa lerom je i kod mene, jednostavno "preleti" iz druge u prvu brzinu. Ja se s time ne opterečujem, ako moram stati na semaforima - stanem u prvoj, na trenutak ugasnem motor, izbacima ga iz brzine, i ponovno ga upalim.



[Ovu poruku je menjao palomas dana 27.03.2008. u 08:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )27.03.2008. u 07:35 - pre 195 meseci
Prilikom zamjene ulja - prelaska sa mineralnog (Shell) na sintetičko, ispustio sam staro ulje van, i zatim u karter natočio cca. 2 litre benzina. Malo sam prodrmao motor, i ostavio benzin 5 -10 minuta u karteru. Kad sam istočio taj benzin van, primjetio sam da je benzin uspio otopiti dosta zaostalog ulja i naslaga u karteru.

Dobro sam ocjedio sav benzin van, i zatim natočio svježe sintetičko ulje.

Za podmazivanje lanca, podešavanje zadnjeg kotača, čišćenje i sl. napravio sam centralni nogar, vrlo sličan originalnom. Pronašao sam na netu fotografiju tog nogara, uvukao je u AutoCAD, i na osnovu debljine cijevi (poznata dimenzija) dobio sam sve ostale dimenzije nogara (visina, širina i sl.). Šteta je što sam radionički nacrt bacio nakon završetka posla, jer sad bih ti mogao dati taj nacrt.

U servisu sam bio samo jednom, i to na 20.000 km. Svakih 8.000 ili 10.000 km trebalo bi provjeriti zazor ventila. Na 20.000 km meni su skinuli poklopce mašine, i ustanovili da je zazor točno unutar zadanih tolerancija, pa baš ništa nije bilo potrebno podešavati. Znači, samo mijenjaš ulje, povremeno dobro ispušeš kompresorom zračni filter, i vozi!

[Ovu poruku je menjao palomas dana 27.03.2008. u 08:46 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Blackbite

Član broj: 105908
Poruke: 56
79.101.86.*

ICQ: 258201464


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )27.03.2008. u 08:48 - pre 195 meseci
Citat:
Problem sa lerom je i kod mene, jednostavno "preleti" iz druge u prvu brzinu. Ja se s time ne opterečujem, ako moram stati na semaforima - stanem u prvoj, na trenutak ugasnem motor, izbacima ga iz brzine, i ponovno ga upalim.


Jesi li probao da ga kratko "zaturiras" , da razbaca ulje i odlepi lamele, pa onda u ler? Nisam neki strucnjak, ali mozda pomogne...
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )27.03.2008. u 09:27 - pre 195 meseci
Nisam probao ovu tehniku, pokušat ću - pa javim rezultate!

Kuplung sajla može se podesiti - tj. nešto jače napeti, u tom slučaju šaltanje ide "nenormalno" lagano, prijelaz između stupnjeva brzina u tom slučaju gotovo da se ne osjeti. Pretpostavljam da to nije dobro, premali slobodni hod haba dodirne površine viljuške ili druk-lagera. S kuplungom se treba malo poigrati, vjerojatno se i sajla s vremenom malo istegne..

Možda bi malo jača opruga koja gura kuglicu za zaustavljanje mjenjača u leru riješila stvar? Moguće je čak da se i napetost te opruge može podešavati, ali ovo govorim na pamet. Trebalo bi proučiti Servis Manual, a tko će imati vremena za sve to ;)
 
Odgovor na temu

djurmani
student
Pancevo

Član broj: 176858
Poruke: 5
*.84.eunet.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )27.03.2008. u 11:04 - pre 195 meseci
Pozdrav Palomas,
hvala na informacijama...mada mi bas cudno da nisi menjao prednje paknove jer mi je vlada reko da je svoje menjao na oko 4k km ,disko je odlican pa cu jos to procesljati.
Nego kazi mi koji ulje Silkoline koristis jer ih ima vise sintetickih koja mu je oznaka...da probam jer ionako uskoro treba da ga menjam...pzz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 595576 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.