Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 609958 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Peglica (FIAT 126p)15.01.2008. u 23:22 - pre 197 meseci
Da li se isplati uzeti ovaj auto? Kolika je potrošnja, da li ima delova...???
 
Odgovor na temu

RS TURBO
Damir Mujagic

Član broj: 160054
Poruke: 457
*.PPPoE-1921.sa.bih.net.ba.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 15:35 - pre 197 meseci
Zavisi zasta ti treba auto. Potrosnja oko 6-7l gradske, 5l otovrene. Dijelova ima za nju, a imas i mehanicare koje rade samo fiate pa i peglice tako da oni imaju dijelova kakvih hoces i koliko hoces, a imas i u auto dijelovima dijelova za peglicu



pozzz
anti-TDI
 
Odgovor na temu

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 19:03 - pre 197 meseci
pa trebala bi da koristi do posla 7km i nazad... znači dnevno 14km ... važno je da se mogu delovi naći i to... ne bih da ulažem u nešto veće jer je ne bih koristio ni za šta drugo
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 19:48 - pre 197 meseci
Za koliko para si nasao Peglicu ?

Posluzice ti za svaki dan od kuce do posla i nazad - i vise ce propasti od stajanja nego od te "voznje".
 
Odgovor na temu

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 23:25 - pre 197 meseci
Pa ima više od 120€ do 600€ zavisi godište, stanje... itd...
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 23:29 - pre 197 meseci
za 15Km idi biciklom :)

u BGDu su guzve samo tako, biciklom se dosta brze stigne (ovo je samo primer)

[Ovu poruku je menjao momsab dana 17.01.2008. u 01:33 GMT+1]
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.187.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)16.01.2008. u 23:39 - pre 197 meseci
Kada kupujes, bolje plati malo skuplje, ali...

Osim standardnih provera za polovna kola:
Proveri u gepeku, ispod brisaca, kod instrument table, da li ima rdje. Pregledaj gibanj, da nije pukao list. Proveri poluosovine, da nemaju lufta, zabog "djunte". Pregledaj klapnu termostata, to ce ti reci sve o zdravlju motora, i termostata. Ako je masna, ne valja(proveriti kuciste filtra za vazduh), ako se slobodno krece, pukao termostat.
Uzgred, proveri da li oklop motora ima sve srafove.

Pogledaj srafove izduvne grane, da li su menjani, ili previse zardjali, da ne upropastis glavu motora, kod zamene auspuha.
Proveri nosac motora, da nije pukla opruga, i kakve su plastike (tvrde gume) ispod opruge.

Proveri sajlu alnasera, za startovanje i njen prikljucak na "automatu" Uz to proveri i kabal za napajanje alnasera.
Motr obavezno mora da ima zdravu "harmoniku", za grejanje. Ako je losa, onda pregreva delove oko sebe, kabl, alnaser, i razbacuje ulje okolo.

Proveri sajlu sauga, i donju osovinu leptira, ako ima lufta, nikada neces nastelovati ler, a potrosnja ide za litar gore.

Eventualno, dok budes proveravao luft u tockovima, pogledaj, napipaj, da nisu anker platne pocele da trule..

Ostalo je lako popravljivo, ili ni ne moras da obratis paznju, tipa sajla za rucnu, krajevi spona....

Poz.
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
212.200.31.*



+17 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2008. u 10:57 - pre 197 meseci
Drug uradio generalku za 70e na ovim kolima. Vozio godinu dana i kada je sve počelo da truli (nije smeo da digne auto dizalicom jer se plašio da će odvaliti prag toliko je bio trulav) prodao ga za 150e..
Meni se lično ne sviđa taj auto. Dodaš još malo para i uzmeš jugića koji je ipak auto u odnosu na peglicu...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2008. u 13:18 - pre 197 meseci
Peglica je bolji auto od yugica. Ako se dodaju pare, mogu i za limariju da se dodaju. Za 200€ moze da se kupi sva limarija, nova, da se izmenja i milina. A ja dizalicu nisam smeo da postavljam u "cetvrtke" ni kada je bila stara samo 5 godina. "Zaba" dizalica je resenje. BTW standardnu dizalicu nebezbedno je postaviti i na 10 god starog Yugica, koji bi bio "parnjak" peglici.
A znacajno manja potrosnja, i uopste troskovi, idu u prilog peglici za tako kratke relacije.

Poz.
 
Odgovor na temu

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2008. u 19:53 - pre 197 meseci
Videću, mada peglica je interesantnija jer nema kao yuga ... nego da li se koristi čisti benzin ili mešavina... nikad nisam imao ovaj auto pa ne znam... znam da neki koriste mešavinu

[Ovu poruku je menjao Miladinovic dana 18.01.2008. u 21:11 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.187.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)18.01.2008. u 20:27 - pre 197 meseci
E ti neki .. Cetvirotaktna masina, dva cilindra, vazdusno hladjenje. Specificno je sto klipovi idu paralelno, oba su u gornjoj mrtvoj tacki, i zato moze da se koristi dupla bobina, pali istovremeno, kada je jedan na paljenju a drugi na izduvavanju. Ima veliki kontrateg na radilici, i zato se motor trese k'o blesav.
Super, ne bezolovni, normalan benzin. Ne voli prljavo gorivo, hvataju se naslage, i mogu da se izvuku vodjice ventila. Tako da "pozdravi" te strucnjake sa mesavinom. Osim ako nije mesavina dva benzina

Poz
 
Odgovor na temu

zutamunja
web hosting admin
Bgd

zutamunja
Član broj: 171469
Poruke: 38
*.sinfonika.co.yu.

Sajt: vujic.in.rs


Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)01.02.2008. u 13:30 - pre 196 meseci
E ovako peglica je bila moj prvi auto na njoj sam naucio da vozim i jos uvek je posle 15 godina vozim doduse ne istu promenio sam ih vise komada stari tip 600ccm novi tip 650ccm i bis 700ccm.

Sa svakom sam se slatko navozao osim sa BIS verzijom posto ona ima lacijin motor sa vodenim hladjenjem i nije se bas pokazala kao pouzdana dok su ove starije odlicne i vrlo pouzdane.

Kao i svaki auto ima svojih vrlina i mana, potrosnja se krece od 5l na otvorenom pri brzini od 80kmh do 12(dvanaest)L u ostroj gradskoj voznji pod punim teretom (vukao sam i prikolicu sa oko 500kg tereta)


Mane: losa limarija narocito sajtne, prednji trap oce da istruli kod nosaca gibnja i onda poremeti geometriju tockova, stariji modeli imaju i problem sa sajlom anlasera, grejanje kabine ne postoji, majstori ga mrze i tesko je naci nekog ko hoce da ga radi


Vrline: Izuzetno startan auto,stabilan, pregledan i zgodan za guzve i parking, tolerise prljav benzin, i jeftin za odrzavanje, dosta delova pase od juga ili fice, jednostavan motor sa malo delova koji mogu da se pokvare.


nadam se da sam bio od pomoci ako nesto jos mogu da uradim javite se

Pozdrav
bolje malo lud nego malo pametan
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)01.02.2008. u 14:50 - pre 196 meseci
A kako to "tolerise" i koji prljav benzin. Sa dva cilindra, jako lako se primeti los rad, pregrevanje. Ici ce kao mazga neko vreme, ali zahteva brzu promenu loseg benzina. I ne voli da se vozi sa "normal" benzinom, narocito sa motorom od 650ccm

Poz.
 
Odgovor na temu

zutamunja
web hosting admin
Bgd

zutamunja
Član broj: 171469
Poruke: 38
*.sinfonika.co.yu.

Sajt: vujic.in.rs


Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 10:07 - pre 196 meseci
Pa ovako nikad nisam imao problem sa losim gorivom a sipao sam u nju sve sto sam nasao za vreme sankcija i obican i super i bezolovni i sa vodom i sa rdjom iz metalnog bureta nikad nije ni zastucala zbog loseg i(li) prljavog benzina. Mozda je tebi istrulio rezervoar pa vuce trunje sa dna i pravi probleme.
bolje malo lud nego malo pametan
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.236.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 10:18 - pre 196 meseci
Pregreva se motor. Bez stucanja, pravi naslage koje dovode do vrucih tacaka. Za vreme sankcija, dobro me je upropastio rumunski benzin (ili onaj kradeni sa malim oktanskim brojem), sada je nemoguce napraviti istragu.
To je dovelo do pregrevanja glave i izvlacenja vodjica ventila.

Pa ko voli nek' izvoli..

Poz.
 
Odgovor na temu

zutamunja
web hosting admin
Bgd

zutamunja
Član broj: 171469
Poruke: 38
*.sinfonika.co.yu.

Sajt: vujic.in.rs


Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 10:18 - pre 196 meseci
@vladd

Vidim da se razumes pa imam pitanje za tebe

motor 650ccm uradjena generalna pre 6-7000 km radi kao sat ali konstantno pregreva, glava zategnuta, ventili nastelovani, kais zategnut, turbina je ok, rebra na cilindrima cista, termostat izvadjen i zaglavljena klapna, ima gumice na svecicama, kanali za vazduh na karteru cisti, crevo za hladjenje novo, pun novog ulja, dok je hladan radi kao sat i posle 15-ak kilometara pocne da se pregreva i da klepecu ventili. Mucim se sa tim vec duze vreme ako imas neku ideju sta bi moglo da bude molim te javi.

Pozz
bolje malo lud nego malo pametan
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.236.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 11:24 - pre 196 meseci
UF, nije lako pitanje.

Koliko se secam, davno nisam vlasnik omiljenog vozila, kod generalne su vazni prstenovi na radilici, kao bocni lezajevi, da se napravi dobra saosnost klipa i cilindra.

Ali to je manji deo uzroka.

Moguce je da dobija motor visak goriva, za sta mose da bude kriv, naravno karburator, i proizvodi naslage po cilindru i samopaljenje.

Narocito donja osovina leptira moze da pravi problem, ako ima lufta, vuce fals vazduh i diliva benzina vise nego sto treba.

U principu pregledaj karburator, visinu plovka, ventil na plovku, svaki moguci uzrok "prelivanja".

Ipak je karb prilicno standardan, a motor mlati levo desno...

Za prvu probu, presteluj karburator na siromasniju smesu, pa da lociramo da li je to.

Mozes da pomeris paljenje malo kasnije, na 5 stepeni pre gmt, ako primecujes da teze vergla. Obavezno da postoji dupla zastita na razvodniku, od vruceg vazduha. Eventualno, ne znam da li imas, koristi "duplu" bobinu.

Kablovi za svecice pozeljno od silikona ili gume, da se ne opustaju na toploti, naslone se na lim i imas gubitak varnice u cilindru...

Eto, proveri sta mozes, pa javi, da nastavimo dalje...

Poz.

Da, zaboravih, a sta je sa "kajlom" na osovini diname, sto zaglavljuje ventilator, da nije popustila, ili ispala pri montazi, ekstremno cest uzrok pregrevanja...

Klapnu zaglavi na onoliko koliko je termostat otvara, ne valja vise, gusi turbulenciju, i hladi motor parcijalno, mora da postoji neki "otpor" strujanju, ali to su sitne finese...za ovaj problem..
 
Odgovor na temu

zutamunja
web hosting admin
Bgd

zutamunja
Član broj: 171469
Poruke: 38
*.sinfonika.co.yu.

Sajt: vujic.in.rs


Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 12:13 - pre 196 meseci
Sto se radilice tice novi cu lezeci i leteci lezajevi radilica predhodno obradjena cepovi na radilici dodano osigurani kirnerovanjem karburator sklopljen od tri komada , i radi ok nema lufta u leptiru nov plovak je stavljen na dihtogu ne moze da vuce fals vazduh. Paljenje je ok ne cuju se ventili a "pali" na pola kljuca i gasi se odma ne nastavlja da radi kad izvuces kljuc tako da ne verujem da dolazi do samopaljenja. Imam duplu bobinu (novi kondenzatori i platine) i nove kablove NGK svecice. Jedino da proverim klapnu (vraticu termostat) i kajlu mada sam proveravao vezu izmedju ventilatora i kaisa ali ajd jos jednom da budem 100% siguran
bolje malo lud nego malo pametan
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.236.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.02.2008. u 12:34 - pre 196 meseci
Dok je hladan, probaj snagu vazduha koji izlazi kod klapne, na leru i kada mu das gas, na oko 3000 obrtaja, mora znacajno da duva. Takodje proveri da oklop motora ne duva prema zidu kabine, da li imas sve srafove.

Glava i cilindri se dosta greju, ali ne bi trebao da ima probleme u radu. Stavi mu siromasniju smesu, za probu.

Cepovi na radilici su ok, oborio bi pritisak ulja, ali postoje dva distancera prema zamajcu i prema drugoj strani, koji se nanovo premeravaju, i podesavaju. Zbog uzduznog lufta radilice i pozicije klipnjaca..Ali sada je kako je...

Nece peglica da "nastavi" okretanje posle gasenja, zbog velikog tega i kompresije.

Moguci su problemi sa razvodnikom, koji je u zoni grejanjanja, da mu ne rade dobro tegovi, pa mu obezbedi zastitu..neke su imale plastivnu navlaku, koja posle xxx godina nagori, pa je bace, najcesce novi vlasnici, ne deluje lepo..


Poz.
 
Odgovor na temu

Zonkout
Beograd

Član broj: 173068
Poruke: 3
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)17.02.2008. u 17:56 - pre 196 meseci
Sta je sa pumpom za ulje?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 609958 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.