Drago mi je da mali zmaj pali.
Grafitnu mast nigde ne koristiti na kolima...to se koristi za materijale koji nemaju ugljenik u svojoj strukturi..ovako, samo mozes povrsinski da "obogatis" celik sa ugljenikom, i da mu promenis karakteristike, da napravis gvozdje od celika, na kontaktnim povrsinama...cista smrt za lagere, npr..
Filc sam obicno skidao i sipao kap ulja(dve je puno) da bi radila dupla osovina, i posebno podmazivao osovinice za tegove. Bregovi se podmazuju tankim filmom uja, dodirnu se masnim prstom, ne sme da curi ulje.
Naravno, najbolje je srediti razvodnik na stolu, pa ga ugraditi.
Kada biudes imao vremena, mozes da pogledas masu accu, kontakt na limu, i eventualno da umasis motor, sa nekom pletenicom, mada nije neophodno. Kod peglice jedan kabl ide do startera, a odatle drugi do diname(alternatora). Taj sraf na starteru je cesto u uzasnom stanju, pa nije zgoreg da se proveri, mada nije zgodno, okrenut je prema prednjem delu vozila.
Proveriti napon na accu, u radu, da li se dobro puni..
Mogao bi peglicu da castis sa dobrim uljem, sintetikom, malo guscom, nisu neke pare (mada... u odnosu na troskove odrzavanja...

) i obavezno da kompletiras termostat(ako je moguce) i gumene cepove za svecice, prema oklopu.
Tada radi kao ozbiljne masina.
Poz.