Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 613816 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)21.11.2008. u 14:22 - pre 187 meseci
0,15 mm i izduvni i usisni, na hladnom motoru.

Postoje solidne kolicine informacija na netu, i od klubova ljubitelja fiata 500 i od pojedinaca entuzijasta

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)24.11.2008. u 11:28 - pre 187 meseci
Hvala
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.171.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)29.11.2008. u 21:57 - pre 187 meseci
Malo literature za hladne dane

http://servicemanual.blogspot.com/search/label/download

Za fiata 500, ali je sustina ista

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)31.12.2008. u 17:31 - pre 186 meseci
jedno pitanje

mora li kondezator na bobini biti povezan (masa i ulazni strujni vod)?
utiče li i taj kondezator na trajanje platina ili na kvalitet varnice (paljenja)?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.167.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)01.01.2009. u 18:00 - pre 186 meseci
To je kondenzator za blokadu smetnji, smanjenje krcanja na radiju.

Ne utice na kvalitet varnice ili na trjnost platina, a po meni, ne utice vise ni na uklanjanje smetnji, ovi novi tjuneri su sa digitalno sintetizovanim frekvencijama..

Poz
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2009. u 18:53 - pre 186 meseci
ma ne želim da ugrađujem "muziku" u malucha nego pokušavam da ga osposobim da svira svoju muziku - da pali na ovakvom vremenu... na njoj naučih automehaničarski zanat.. čim su krenuli prvi mrazevi počela je teško da pali.. skidao sam joj karburator i produvao kanale, nije bio zaprljan jer sam to isto uradio pre tri meseca.. isto me je tako mučila i posle te intervencije palila je kao mina.. sada sam to isto uradio ali ništa... zatim sam vratio razvoduik stari (izbacio bobinu sa dva izlaza)... probao sam svećice.. vranica je ok, platine očišćene, našelovane, paljenje na 10 stepeni pre gmt, ventili naštelovani.... ma ljudi radio sam to i radila je besprekorno a sada ništa... nisam joj merio kompresiju ali prilikom oktertanja remenice motora čuje se šištanje i teže ide... sada čekam nov karburator pa ću da probam...

nego ako ima neki aktuelni ili bivši "pegličar" .. moželi mi reći kako se snalazi(o) tokom zime... neko reče da je palila i na -20....

pozdrav
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.167.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2009. u 02:04 - pre 186 meseci
Peglica ima problematicna resenja, ali karburator je pouzdanija stavka.

Ne -20 ce da pali samo ako su dobre i instalacija za struju (kabl za starter putuje od prednje hube do zadnjeg desnog tocka-neophodni su perfektni kontakti) i instalacija za gorivo. Ako ima vode, led ce zacepiti dotok. Mozda malo alkohola u rezervoar...

Mozda bi mogao da probas sa nekim boljim uljem, sintetikom, posto mineralno ulje brzo pocrni, zimi se skameni, a i retke su peglice koje ne bacaju ulje u sistem za fltriranje vazduha.

Neko 10W40 ili 5W40 zbog olaksanog starta zimi, nije neka kolicina, a puno znaci.

Kod peglice je jedini problem, na minusu, zamrzavanje soferke...

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2009. u 21:34 - pre 186 meseci
danas sam pokušavao opet i samo sam akumulator iscrpeo!
stavio sam nove svećice... kablove visokonaponske nisam menjao jer mi je prodavac rekao da su loši (one koje ima).... znači skinem svećice i spustim ih na zadni nosač motora tako da kablove što manje pomeram ("velim" možda oni negde probijau na nosačima limenim na kojima se pridržavaju).. vrerglam a svećice prave plavu varnicu... kažiprstom sam probao da zarvorim mesta za svećice da probam komresiju i ona je ok.. osećam kada klip usisava a kada sabija olako mi izbaci prst iz otvora....
opet sam karburator skinuo i izduvao.. čist je i nema fufta u osovinici leptira, plovak je na ok visini mada za hladan start i nije toliko bitno... nalio sma benzian u čašu karburatora i stvavio poklopac pa ga tako namontirao..... ne znam više šta sam proveravao.. napon na bobini je 12v izmerio unimerom... akumulator jer bio dopunjen a alnaser okretao kao ringišpil!... čak sam i strat sprej upotrebio!.. u poslednjem pokušaju sam skinuo svećice po kozna koji put i na njoj je imalo tragova goriva ...... nema hrabrosti da je pustam nizbrdo ako ne upali....

nisam više pametan šta da uradim?

kako ovo smara glavu...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.167.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.01.2009. u 12:22 - pre 186 meseci
Jeste da je napolju -7...ali

Treba jos tri stvari da pogledas.

Kondenzator, platine i osovinu razvodnika, da nema lufta ili da nije stift pukao u osnovi. Razvodna ruka moze da pravi ozbiljne probleme, bilo da je u prekidu ili da probija na osovinu.

Platine mogu da imaju malo veci razmak, posto je dvocilindarska masina, pa ima vremena za punjenje bobine. Proveriti prolazni kontakt na razvodniku, od platina do kondenzatora.

Znaci najbrze sto moze da se uradi, da se malo poveca razmak platina, da se smanji zazor svecica, da proveris osovinu razvodnika(i usput da vidis da li je razvodnik ucvrscen), kontakte u kapu razvodnika, razvodnu ruku, i probaj da verglas, ne duse od 5 sekundi..

Nakon par verglanja, moraju se cistiti svecice ako ne upali. Mada, nakon ovih provera, mora da upali, vergla, stize gorivo... jako malo problematicnih mesta je preostalo

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.01.2009. u 19:38 - pre 186 meseci
vladd... u pravu si
zamenio sam kompletan razvodnik koji je imao fufta u osovinici.... najveće zlo je što sam podmazao bregasti deo osovinice i filc na platinama GRAFITNOM mašću!!!!... tek sam jutros ukapirao šta sam uradio!!! ccccccc

sa novim razvodniko lepo radi.. sad se olako šteluje jer gas... pali solidno mada je akumulator opet malo isćrpljen... videću

hvala za pomoć
pozzz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.01.2009. u 20:13 - pre 186 meseci
Drago mi je da mali zmaj pali.

Grafitnu mast nigde ne koristiti na kolima...to se koristi za materijale koji nemaju ugljenik u svojoj strukturi..ovako, samo mozes povrsinski da "obogatis" celik sa ugljenikom, i da mu promenis karakteristike, da napravis gvozdje od celika, na kontaktnim povrsinama...cista smrt za lagere, npr..

Filc sam obicno skidao i sipao kap ulja(dve je puno) da bi radila dupla osovina, i posebno podmazivao osovinice za tegove. Bregovi se podmazuju tankim filmom uja, dodirnu se masnim prstom, ne sme da curi ulje.
Naravno, najbolje je srediti razvodnik na stolu, pa ga ugraditi.

Kada biudes imao vremena, mozes da pogledas masu accu, kontakt na limu, i eventualno da umasis motor, sa nekom pletenicom, mada nije neophodno. Kod peglice jedan kabl ide do startera, a odatle drugi do diname(alternatora). Taj sraf na starteru je cesto u uzasnom stanju, pa nije zgoreg da se proveri, mada nije zgodno, okrenut je prema prednjem delu vozila.
Proveriti napon na accu, u radu, da li se dobro puni..

Mogao bi peglicu da castis sa dobrim uljem, sintetikom, malo guscom, nisu neke pare (mada... u odnosu na troskove odrzavanja...) i obavezno da kompletiras termostat(ako je moguce) i gumene cepove za svecice, prema oklopu.
Tada radi kao ozbiljne masina.

Poz.

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.01.2009. u 21:03 - pre 186 meseci
vladd
pali ne baš sjajno ali zato kada upali praši kao lud... 100km/h... mogao je još malo ali .... maluchu je 27 godina
isproveravao sam kontakte ranije jer me je mučilo paljenje (uzrok bio loš razvodnik.. opruge na tegićima su se skroz raspale pa je imao veliki ugao predpaljenja i pregrevao se, a i ventili su bili "nategnuti"- zazor -0,2mm!!!.. pisao sam o tome ali tada nisam znao o čemu se radi...) .. očistio i ponovno vratio.. najviše sam se mučio oko njene goleme istrumentacije (istrument table :)))))).. čak sam i alnaser zamenio (i tada se pitao čemu služi tanji kabal koji dolazi na anaser ?... sada znam ;) )...
tačno da sada nema filca na platinama, to sam video na novom razvodniku...
motor je umasen kablom preseka istog kao onaj koji dovodi do alnasera i ima papučice na oba kraja (nije po seljački izblankovan i namešten)... dinama puni na 14v ali samo preko cca 2000o/min motora ...
termostat joj neću staviti dokle god tempratura vanjska ne ode u +...


e sada o grafitnoj masti... grafit ima dobra tribološka svojstva i u nekim slučajevima se koristi kao komponent masti za podmazivanje (npr kod automobila za homokinetičke zglobove)... to što si pomenuo da loše učiče na površinu čeličnh delova odnosi se na prezasićenje čelika uglenikom pa materijal(čelik) postaje suviše krt i kruni se.. inače sve klizne i kotrćajuče površine izrađene od čelika su iz reda čelika za cementaciju.. ali da ne smaram više... elem problemi se javljaju kada recimo ugrađujemo ležaj npr (ili neki drugi deo.. bregasto vratilo..... šta znam..)... obično ga majstor uzme iz kutije i ugrađuje a da predhodno ne opere zaštitni uljni film sa ležaja (trihloretilenom ili nitrorarzeđivačem ili makar benzinom) i osuši... e to je problem jer je to ulje namenjeno za zaštitu i ništa više!!... znači kada dođe u dodir za regularnim podmaznim sredstvom reaguje i formira kristalnu srukturu sličnu staklenoim prahu... znači podmazivanje silikatnim prahom!... piting

u svakom slučaju hvala za savete
 
Odgovor na temu

vladakru

Član broj: 11515
Poruke: 1218
93.86.210.*



+4 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.01.2009. u 23:33 - pre 186 meseci
jos jedan pegla manijak :))))

imam stari tip pegle `81 i hocu da stavim glavcine sa novog tipa (manji razmak izmedju brezona u odnosu na stari tip) da bi mogle da se nabace neke pristojne felnice, da li je to izvodljivo... jel pasuju "sraf na sraf" ili mora nesto da se budzi????

by Vladakru
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.01.2009. u 12:47 - pre 185 meseci
Trebalo bi zameniti i rukavce i anker platne.

Inace, ima zanimljivih varijanti za igranje

http://www.youtube.com/watch?v=fX-fW1ucwZE

Poz.

Moram da dodam
http://www.youtube.com/watch?v=bQafQkw_mXE&feature=related

I jos vece zlo
http://www.youtube.com/watch?v=BkZuFgvJswY&feature=related





[Ovu poruku je menjao vladd dana 07.01.2009. u 14:12 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladakru

Član broj: 11515
Poruke: 1218
77.46.254.*



+4 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.01.2009. u 15:01 - pre 185 meseci


pegla RULES
by Vladakru
 
Odgovor na temu

korbatch
nema
Kula / Ruski Krstur

Član broj: 200501
Poruke: 40
93.86.217.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.01.2009. u 12:12 - pre 185 meseci
sta je i gde taj termostat na pegli?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)13.01.2009. u 13:11 - pre 185 meseci
Termostat je termostat, malo veca mesingana harmonika, posto reaguje na topao vazduh, nalazi se ispod desnog oklopa, sa strane razvodnika, otvara donju klapnu oklopa..bolja slika je na strani 63 hejnsovog uputstva(dao sam link za download), spolja se vidi sraf i velika podloska.

Poz
 
Odgovor na temu

pajicradovan
Radovan Pajic

Član broj: 180423
Poruke: 6
195.252.127.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 14:37 - pre 184 meseci
pozz ljudi

vidim razne polemike na temu ovog autica :)

od nedavno sam sticajem okolnosti osuđen da vozim peglu i desio mi se problem pa reko da čujem možda neko može da me posavetuje

Problem je sledeće prirode kad je hladna teže pali, mada pre nikad nije imala problema sa paljenjem bilo da je zima i -15 ili leto i +30. Zanči teže upali ali čim upali jednom nije frka možes je gasiti 100 puta ona ce posle upaliti iz cuga problematično je da samo upali prvi put i dok je vruća kažem pali ko luda al kad se ohladi eto ti problema opet.
Da i jos nesto čudno auto u prvih 200 do 300 metara slabo vuče, jako se guši se nemože ici brže od 20km/h samo prvom brzinom da je voziš a posle toga sve normalno ide super mislim koliko je to super ide do 90km/h. Nema problema ni kod stani - kreni znaš neki automobili hoće da se gase kad imas cimanje na raskrsnicama semafori i to.
Auto sam vozio par nedelja i sve je bilo OK nova lamela vuče ludo startan da neveruješ palio perfekt i odjednom ovo :(

To je auto moje tetke on ga žena godinama nije vozila a nedavno je neki majstor ga kao sredio promenuo mu je pakne, kočione cilindre, pumpu za gorivo, lamelu i korpu kvačila, neki lancanik beše, platinsku dugmad, akumulator dosta toga inace auto je samo prešao 50000km za 30 godina bruka i 95% te kilometraže je predjeno u prvih 5 godina.

Ako je neko imao slično iskustvo ili bar može da nasluti u čemu je problem molim za koristan savet, unapred hvala.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 16:56 - pre 184 meseci
prijatelju Radovane
zar tako maluča peglanović ocrne! .... pa zašto osuđen!?.....

šalim se malo naravno... ne očajavaj... pridruži se nama koji vole (da ne kažem uživaju) da voze peglicu... pegla se popravlja jednim kombinovanim odvrtačem i dva ključa.. 13 i 17...

e ovako... tvoj problem je otrprilike sa saugom karburatora... vidoh da si g-din ing.. pa zato možeš i sam to da središ...
prvo proveri kako je sajla sauga pričvršćena na polugu karburatora... moguće je da je zavrtanj od vibracija, kojih kod peglana ima u enormnim količinama, popustio pa kada povučeš ručicu u kabini sajla prokliza kroz ušku poluge i ništa se ne dogodi ili je samo malo povuče... ako to radi moraš skinuti dekli sa strane karburatora i proveriti da li nije nešto oštečenoi unutra)zalomljen nastavak poluge mada je to veoma redak kvar.... to što hladna ne prima gas i ne može preko 20km/h je odlika slabog rada sauga.... inače na temperaturama od negde preko 5 stepeni C potrebno je samo jutarnje paljenje sa saugom... preko dana pali olako i bez njega
Najbolje ako možeš skini ceo karburator operi ga i prešteluj... jednostavan je ... ma prost k'o čizma... mogu ti dati neka kratka upustva i podatke ako nisi nikada to radio

za početak to proveri.. ako ne uspeš javi se opet ...

pozz


 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 17:04 - pre 184 meseci
umalo da zaboravim

pitanje za okorele pegličare...ovih dana sam primetio da su mi "servo" ne radi !!!...

zna li neko koja mazalica ide za podmazivanje trapa prednjih točkova?... taman sam poneo dekalamit ka ono tamo samo rupice.. već se smračilo da merim navoj.. pa ako ima neko raspoložen da mi otkrije tajnu biću mu zahvalan..

pozzz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 613816 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.