Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 610270 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2009. u 18:54 - pre 183 meseci
'zazori' hehe ..ne,radio sam generalku u septembru ,tako da je motor ok.to mi je taj (polu)majstor nahvalio taj aditiv zato sto mi ga je on i prodao.Taj majstor ima i kao neku malu prodavnicu auto delova.i jednom sam imao dobru lekciju kad sam tamo kupio bravu posto se mi polomio kljuc u staroj.ta brava mi se raspala kako sam ubacio kljuc u nju.neka plasticna je bila.uzas..

Koje mi ulje preporucujes(konkretno)?
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2009. u 19:09 - pre 183 meseci
imaš na PP...
da nam moderatori ne lupaju čvrge ... mala šala na njihov račun...
pozz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2009. u 19:29 - pre 183 meseci
Marka ulja nije neka reklama, pogotovo preporuke..dijabole na "elektronici" preporucuju i prodavnice, pa nista....

Motul je moja preporuka, mada i ELF moze da odradi posao, u principu svako renomirano ulje...Mobil, Shell, Valvoline..

Savremena ulja su dnas bolja u ekonomskom segmentu nego najbolja ulja iz vremena rodjenja peglice. Tako da je ulje, uz gume, dozivelo najveci tehnoloski napredak u auto industriji...

Poz.
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.03.2009. u 19:43 - pre 183 meseci
negde cak preporucuju i 10w50 za peglicu.nadam se da ce oziveti kad uspem sada novo ulje..posle tih aditiva radi kao da ides u uspon od 45% sa 5 clanova posade


pozz
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 07:51 - pre 183 meseci
proizvođač preporučuje Shell 15W-40

znači polusintetika je sasvim OK... 10-50 je bolje... mada se renomiranih najviše bojim.. često se flaširaju iz bureta ...

Adimol je moj favorit
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 11:24 - pre 183 meseci
sipao sam danas gm(general motors) 15_40 polu sinteticko..sad radi odlicno,kao i pre aditiva.pricao sam sa prodavcem dok sam uzimo ulje,i kaze da nikako aditive u peglicu,isto zbog nekih razloga koje i ti navodis da su klipovi na istom nivou,pa dolazi do nezeljenih efekata sa pritiskom u motoru kad je ulje gusce(kad je istroseno ili kao u mojem slicaju da se stavlja modifikator koji je relativno gust).

e da sam znao za ovaj forum letos kad sam radio generalku...problem majstora u okolini je sto nece niko da pipne peglicu zato sto ne moze da zaradi na njoj,tak oda sam bio primoran sam da je radim,ali stvarno je ispalo sve kako treba .dobro je sto ima taka forum za underground savete u vezi peglice.


poz i hvala
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 12:27 - pre 183 meseci
Problem je sto to nisu nikakvi "majstori" vec srafaci srafova za prevarni novac..kada se podje od te premise, onda je situacija jasnija.

Obaska sto mnogi "ne poznaju" taj motor, i nemaju dovoljno mozga da sakupe par potrebnih specificnih informacija...vaznost hladjenja(kajla na ventilatoru, kais i zaptivenost limova), uljnog prstena na radilici...ostalo je "klasika"...

Uz "nove tehnologije", lepkova i hemikalija, uz dobre rezervne delove(naravno NOVE), nesto merne opreme i par gedora, generalka na peglici je pravo UZIVANJE.

Poz.

P.S. gusce ulje jeste malo kriticnije za peglicu, pogotovo "otporno" na temperaturu, dobro je za donji deo motora, ali za uljnu pumpu i klackalice nije. Osim ako bas nije motor pred raspadom, sa velikim zazorima, pa da se produzi zivot za par hiljada km.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 16:00 - pre 183 meseci
hahahahahhaaa

ja sam moju odvezao kod majstora i morao sam da ga "mutim" da je primi... a on je rekao nove delove ću ja da ugradim a ti ćeš glavu da uradiš i limove... njena boljka je da počupa brezone od krivina na izduvu... napravim nove brezone i prerežem na M10, mada ima mesta i za M12... limove sam sam ponamestao... bitno je svaki zavrtanj namesti, zbog vibracija i zbog toga što oni dobar deo toplote prenesu na limove koji se efikasnije hlade od stublina i glave... mada u aluminijum treba isključivo čelični brezoni... znači on je samo izvadio motor, montirao leteće ležaje, klipve, karike, hilzne, zavio glavu i vratio motor na mesto... ostalo sma ja radio... i sve kada je bilo gotovo nije htela da upali... posle 5 dana i tri konzilijuma nađemo kvar.. nove svećice nisu valjale.. vratim stare i upali isprva, a onda nije ugasila lapu za ulje...... i kada smo se raskusuravali tražio mi je 20E uz napomenu da se zadnja dva dana razmišljao da mi ponudi 100E samo da je oteram iz njegove radionice!!!.. platim mu i častim ga još 10E.. za generalnu!!!. .... i zamolio me je da je nikada više ne dovozim

e posle sam je ja fino doteravao.. prvo sa foruma saveti, a onda servisno upustvo...
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 17:54 - pre 183 meseci
ma 17,13 i 10 i mozes da generalises. i ja sam imao problem sa brezonom.izbusio sam na m10,pa sam na brezon navario celik i posle sam napravio navoje i to je to.od dede mi je ostala nova glava(mislim od motora,a ne od dede) i klipovi sa stublinama(naravno novi)pa sam promenio .menjao sam i letece lezajeve i to je to.mislim da je kod peglica dosta los materijal bloka i glave+vibracije tako da se cesto desava da ode navoj.imao sam problema sa plovkom u karburatoru,ali to sam resio ovde i sad ovo sa aditivima...
majstorima je najgore to sto kad odneses peglicu,ne moze da ti uzme neke pare..a i kad je odvuces, uvek uzima musterije preko reda koje moze vise da oguli.do kraja cekas mesec dana i ne uradi nista.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.173.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 19:35 - pre 183 meseci
Ma dajte, ne sali te se

Mene je samo mrzelo da krenem da rasturam kako treba, a ne na preskok

Otkacim sajle i creva, skinem 4 srafa, skinem zadnji vezni lim (sa sve branikom), otsrafim menjac i motor na izvolte..

Generalku sam malo ozbiljnije radio, menjao sam i prsten posle zadnjeg leteceg(prema pumpi za ulje), a najvise sam se radovao kada sam nasa o silikonske zaptivke i nove tube za podizace ventila.

Klipove i karike sampostavio nove.

Dosta problema mi je pravila glava (rumunski benzin), cadji je bilo previse, pregrejala se i izasle vodjice ventila.

Inace je boza za rad, idnosno osim poliranja sedista ventila, nista nije radjeno(do incidenta sa vodjicama).


E brezoni su posebna prica, sreca, pa se vise ne zavitlavam..

U stvari, problem je bio lako resiv, bar za mene, ali uvek sam na brzinu i polovicno resavao, tako da sam izgubio silno vreme..

Dok nisam konacno skinuo glavu (imao sam uvek po nekoliko dihtunga dekla, za "kuvanje", i dihtuhga glave..) poskidao lule i napravio to da valja.

Poenta je u losem gvozdju brezona, koje sam zamenio sa nerdjajucim celikom, sredio i ispolirao lule, i njima napravio brezone, i poceo da koristim nerdjajuce srafove..

U stvari, za brezone sam koristio kovar, tako da su me strugari psovali

Tako je i prodata, verujem da niko nikada nije imao problem sa odvrtanjem srafova i zamenom auspuha..

"Majstori" ionako nemaju nekog "pametnog" posla, osim srafljenja srafova, radilica se nosi u radionicu, a glava kod "glavadzija"...na "majstorima" je da cute i srafe..

Poz.

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 19:52 - pre 183 meseci
ma da... za sat vremena motr i menjač su van a onda možeš da radiš šta hoćeš...
e a na poslu sam naučio "cake" za krpeže, u stvari stekao iskustvo-učio druge ... u aluminijum nikada ne ide zavrtanj, jer prilikom zatezanja aluminijumsak legura uvek popusti... ako s enavoj ošteti napravim dvoseperni brezon.. u konkretnom slučaju jedna strana M8 a druga M10... i trećom ureznicom ne idem do kraja, ostavim jedno 4-5 navoja i kada zavrnem brezon poslednjih 4-5 krugopva ide teže tako da prilkom odvrtanja navrtke po brezonu isti se ne okrene i ne odšrafi iz aluminijuma... probao sam razne osiguravajuće premaze za navoje ali na izduvnoj grani je prilično vrelo za njih... postave se mesingane navrtke i to je to....

i peglin auspuh je kratak tako da ga kondezacija teže napada...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.173.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 19:56 - pre 183 meseci
Ma sada su dostupni i helikoil navoji, pa i ne treba uvecavati navoj u glavi..

Ja sam svojevremeno "zatupljivao" ureznice i koristio manje standardne sa sitnijim korakom, da bi bar 5-6 navoja bili noseci..

Lepa je to igacka, bolja od motorcikla

Poz
 
Odgovor na temu

Yvan
Kragujevac

Član broj: 38663
Poruke: 134
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 21:04 - pre 183 meseci
Jel? A gde ima da se nabave helikoil? Mislim ovde, u Srbiji.

Dosta napričaste o generalki motora, a je li ko radio limariju? Mislim prvenstveno na pod. Kada pogledam odozdo, čudim se kako ne propadnem, još malo pa ću kao Kremenko

Isplati li se popravka, i koliko je komplikovano? Mogao bih od brata da uzmem aparat za varenje (onaj sa žicom na koturu i CO2 MIG valjda), pa da polako učim da varim i opravljam.

Koliko su takve popravke limarije poda trajne?
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 21:25 - pre 183 meseci
he limarija...uzeo sam poklopac od neke velike limenke, u koju sam pre toga ispustao staro ulje kad sam radio generalku..odseko odgovarajucu velicinu,i zalepio silikonom na busni branik(sa unutrasnje strane)..posle sam naneo fiber glas git preko toga,osmirglao i to je to.kao da nikad nije ni bila busna..a branik je ipak branik,a dno je dno...proceprkaj gvozdjuriju i nadji nesto adekvatno za rupu..zavaris..posle prodjes katranom da ne rdja i miran si barem 5god..
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)06.03.2009. u 21:37 - pre 183 meseci
Citat:
Yvan: Jel? A gde ima da se nabave helikoil? Mislim ovde, u Srbiji.

Dosta napričaste o generalki motora, a je li ko radio limariju? Mislim prvenstveno na pod. Kada pogledam odozdo, čudim se kako ne propadnem, još malo pa ću kao Kremenko

Isplati li se popravka, i koliko je komplikovano? Mogao bih od brata da uzmem aparat za varenje (onaj sa žicom na koturu i CO2 MIG valjda), pa da polako učim da varim i opravljam.

Koliko su takve popravke limarije poda trajne?


povadi sedišta i tapacirung sa poda... i videćeš gde si... uh sav se ježim kada se setim svog slučaja od pre tačno godinu dana ... ako hoćeš da je estetski lepo uradiš kupi limariju gotovu, u protivnom slobodno kupi celu tablu lima od 0.7mm! bez obzira što je peglica minijaturna... .... za trulež je mnogo bolji acetilenski aparat (boce acetilen+kiseonik + creva+ gorionik br.2) ... MIG i MAG i TIG su za zdrav lim i za popravku havarisanih (limariski zdravih) automobila

 
Odgovor na temu

Yvan
Kragujevac

Član broj: 38663
Poruke: 134
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.03.2009. u 05:53 - pre 183 meseci
Meni je problem što nije samo lim poda otišao... Nego apsolutno sve odozdo... I ona poprečna ojačanja, i zadnje viljuške - desna je se savila, dobro da nije pukla, i liči kao da je napravljena od listića rđe:-(

A gde ima da se kupi gotova limarija (ovo je bolje na PP :-)? Mislim na delove koji su meni potrebni...
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.03.2009. u 09:59 - pre 183 meseci
Citat:
Yvan: Meni je problem što nije samo lim poda otišao... Nego apsolutno sve odozdo... I ona poprečna ojačanja, i zadnje viljuške - desna je se savila, dobro da nije pukla, i liči kao da je napravljena od listića rđe:-(

A gde ima da se kupi gotova limarija (ovo je bolje na PP ? Mislim na delove koji su meni potrebni...


aaauh ako je tako... to je za bacanje!!... ...

... ja sam moju "izvuko ispod šljive" ali nije bila takva... limovi kod nogu su izmenjeni i deo unutrašnjeg krila prednjeg... unutrašnji pragovi su bili fabrički ali su i oni izmenjani, spoljašni takođe... unutrašnje krilo desno zadnje takođe bilo loše.... kako sam se samo iznervirao kada sam na otpadu nalašao dva komada P126 koja su bilja boolja od moje pre sređivanja, ali noviji modeli, a ja sam hteo baš onaj stari (time sam se tešio)...

ako ti taj primerak nešto znači sredi ga ali će ti trebati sigurno 400-500E + da nađeš majstora koji hoće to da radi...

za limove opet probaj kod starog prijatelja na Erdogliji
 
Odgovor na temu

Yvan
Kragujevac

Član broj: 38663
Poruke: 134
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.03.2009. u 12:14 - pre 183 meseci
OK, hvala ti puno.
 
Odgovor na temu

korbatch
nema
Kula / Ruski Krstur

Član broj: 200501
Poruke: 40
79.101.171.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)07.03.2009. u 16:08 - pre 183 meseci
Uh,ako su otisle grede,tu tesko moze da se pomogne po mom misljenju.Propadanje vila je uobicajena stvar,ne bi bila peglica da se to ne desava.Jednostavno,mislim da se ne isplati raditi tako nesto,jer je nemoguce svuda stici do 'zdravog' lima.Ja sam radio u decembru limenku,branici su bili vec 3 puta karabudzeni od strane predhodnog vlasnika,s tim sto je uvek samo ubacivao drugi lim na postojeci raspali.Skinuli smo to,odsekli sve crvljivo,na buvljaku imas rubove nove da uzmes,trepne mi je limar pravio od 0.7mm lima.Podbranici cu iseceni isto,ubaceno od lima 0.7 mm.Sva sreca pa je dno jos citavo,inace je ne bih radio.Doduse,greda na sredini mi je malo sumnjiva,ali to moze da se ojaca nekim flahovima ili sa dve sipke sa strane.Inace,celo zadovoljstvo me kostalo oko 100e,pa zato razmisli koliko si spreman da bacis[ulozis].Moj tenak ima vec 30god..
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.03.2009. u 08:08 - pre 183 meseci
Pozdrav!zanima me zasto mi teze pali topla(tj nikako).Npr kad stoji 15tak minuta nema sanse upaliti.gledao sam struju i hladna baca dobru varnicu,a topla nikakvu.jednostavno ne razumem..
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 610270 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.