Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614459 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

thedzo
Hogar Strasni
Bgd

Član broj: 9778
Poruke: 6
*.dialup.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.03.2009. u 12:38 - pre 183 meseci
..klapna je skroz podignuta tj. zatvorena kad je motor hladan

...moracu na motoru da radim sve i svasta,
zamolio bih da mi neko posalje broj dobrog i pouzdanog majstora za peglicu (naravno na pm),

..cika Ljuba (na Dusanovcu) je bio dobar (jbg i skup), al je stvarno radio stvari kako treba,
dok kod Duleta peglice mi ne pada na pamet da idem opet, radio sam kompletan prednji trap kod njega (tockovi su se klatili posle 2 nedelje)...

..poz svima
 
Odgovor na temu

kopajko

Član broj: 211980
Poruke: 14
62.193.157.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.03.2009. u 16:54 - pre 183 meseci
Citat:
vladd: Skines kabal sa svecice i postavis ga na bobinu, i stavis svecicu na drugi kraj, ili ga prislonis blizu mase na neki zgodan nacin, zatim, das kontakt, da postoji 12V na B+, a sa drugog prikljucka (15) skines zicu koja ide prema razvodniku, i sa drugim kablom se zakacis na kontakt 15, i "pipkanjem mase, ili srzanjem na masi pa otpustanjem(slicno radu platina), trebao bi da proizvedes varnicu, ako je bobina ispravna.

Imao sam problem sa doticnim kablom od bobine do razvodnika, zbog ljuljanja motora zna da se prekine, blizu kontakta sa razvodnikom.

Naci neki auto kabal, 2,5 kvadrata, oko 80cm-1m, i napraviti od njega spiralu, na nekom stapu, i tako ga spojiti sa bobinom(bez stapa, naravno:)). Tako traje duze:)

Poz



Citat:
goat: proveri pipalicom da li platine prekidaju srujno kolo kada se odvoje (gasi se lamica kada je spojena na masu i dovodni kabal na platine).. moguće je da na razvodniku negde probija... proveri da nije nešto upalo u razvodnik (jednom mi se desilo da je isopao zavrtanj od osvinice razvodne ruke i upao u platine)... mora da je dobar izolator na šavčiću koji povezuje kabal dovodni sa platinama... daj kontakt, otpusti razvodnik, dovedu radilicu u tačku paljenja i polako zakreći razvodnik u obe strane.. trebalo bi da pucketa varnica na platinskoj dugmadi ... proveri unimerom koji napon stiže na bombinu


Isprobavao sam i uspeo sam da dobijem varnicu kada idem direkno na bobinu ali preko razvodnika nisam mogao i onda malo bolje pogledah i videh da su platine probile a menjane su mozda manje od godinu dana neverujem kako su se brzo potrosile zato bas u prvi mah nisam obracao nesto paznju na njih.
Eh ta mala privreda delovi ko kutija cigara al zato i toliko traju nadam se da ce upeti da upali auto kada zamenem platine :)
hvala ljudi na pomoci i nadam se da oko ovog problema necu morati da vise postavljam pitanja :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.160.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)22.03.2009. u 18:34 - pre 183 meseci
Vazno je da si resio problem.

U "moje" vreme, pre 15 god, nije bilo tih problema, cak su mogli da se biraju renomirani proizvodjaci platina.

Imao sam proboj na jednom motorciklu, na platinama, koji je resen sa podloskom od izolatora, tekstolit ili teflon, platine su probijale prema osovini, odnosno prema dnu nosaca.

Kao sto goat rece, razni nacini su za kurslus i izbacivanje platina iz funkcije. Ali, dok nije mala privreda osljarila, najcesci su bili problem dodatni komadi metala, ili losa plastika koja izoluje oprugu platina, na zidu razvodnika, tzv ulazni prikljucak.

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)23.03.2009. u 06:30 - pre 183 meseci
Citat:
TheBoogie: ja sam imao anlaser sa automatom,ali je crko,a jeftino sam nasao onaj na sajlu bez automata i kad sam ga montirao nisam nigde pricvrcavao sajlu kao sto ti kazes,nego sam direkno provukao sajlu kroz,ja mislim vilu i u kanal.unutra sam postavio kosuljicu do rucice i to je to.

Pukla mi je veza izmedju termostata i zatvaraca.sada sam stavio zicu,a ne znam prvobitni polozaj zatvaraca,pa sam otprilike namestio da bude na pola,tj u vodoravnom polozaju.jel zna neko kako bi trebao da bude postavljen zatvarac kada je hladna?


TheBoogie.. nisam te razumeo najbolje... od vile (koja ima tri odvora za podešavanje sajle) na alnaseru sajla ide pored creva za grejanje kabine i ulazi u tunel.. tunelom nastavlja do poluge za povlačenje pored sauga... kod mene je bužir (omotač sajle) postavljen od cevi za grejanje kabine (pričvršćen jedmom obujmicom za cev) do ulaza u tunel (tamo gde je klapna za topao vazduh , pored zadnjeg sedišta), dok sajla kroz tunel za grejanje ide ogoljena... ne razumem ulogu košulice o kojoj pričaš?... misliš na bužir?


a za klapnu... ako je slobodna zna užasno da "zveči".. .... poluotvoren položaj je negde oko horizontale, dok potpuno otvoren je negde na 30 stepeni na dole u dnosu na horizontalu ... kada je motor hladan klapna je skoz zatvorena (harmonika je skupljena i povlači klapnu skroz uvis)... mislimo na istu stvar klapna-zatvarač?... deo od al.lima koji s ezakreće oko jedne podužne osovine...

[Ovu poruku je menjao goat dana 23.03.2009. u 09:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)23.03.2009. u 06:36 - pre 183 meseci
Citat:
thedzo: ..klapna je skroz podignuta tj. zatvorena kad je motor hladan

...moracu na motoru da radim sve i svasta,
zamolio bih da mi neko posalje broj dobrog i pouzdanog majstora za peglicu (naravno na pm),

..cika Ljuba (na Dusanovcu) je bio dobar (jbg i skup), al je stvarno radio stvari kako treba,
dok kod Duleta peglice mi ne pada na pamet da idem opet, radio sam kompletan prednji trap kod njega (tockovi su se klatili posle 2 nedelje)...

..poz svima


hehehehehhe..... ti majstori.... i ja imao sličan problem... pronašao manual pa zasukao rukave i .... postadoh najbolji majstor u svom dvorištu... sasvim dovoljno da pegla radi kao sat, i da postane hobi....
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)23.03.2009. u 08:03 - pre 183 meseci
nisam mislio na vilu anlasera,nego sam ti opisivao kuda sam provlacio sajlu ,pa sam mislio na vilu tocka.Znaci ,od anlasera preko rupice na vili pa pored cevi za grejanje i u kanal(pored klapne za grejanje).buzir mi ide od klapne za grejanje, pa do te rupe na vili.nisam se dobro izrazio u prethodnoj poruci.Buzir je van kanala uglavnom.nisam nikada video sistem na starim peglicama,pa ne znam kako to izgleda,ali ja sam stavio sajlu od kocnice za biciklo i provukao najkracim putem do tunela.

da,da na klapnu sam mislio kad sam rekao zatvarac.
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)23.03.2009. u 11:27 - pre 183 meseci
a problem kazem da sam imao slican zato sto sam i ja vikao sajlu klestama i kao da je glavila negde.problem je bio u kosuljici ili buziru zato sto nije bio fiksiran za ulaz u kanal i onda se svlacio do poluge anlasera i glavio jedan deo na polugu,a drigi na ulaz.posle sam skratio buzir i fiksirao na ulaz.ali kazem,ne znam kako izgleda oreginal taj sistem sa sajlom tako da se mozda ne razumemo..

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)24.03.2009. u 06:16 - pre 183 meseci
rešen problem....
poluga bendiksa se izvila u stranu i mašila taster za startovanje alnasera... stari tip
 
Odgovor na temu

petarsuper
petarsuper
kragujevac

Član broj: 174553
Poruke: 60
93.86.229.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)24.03.2009. u 21:16 - pre 183 meseci
Da li ima još novih delova za peglicu. Mislim za motor i još kojekakve sitnice. Ako imate neki broj ili mejl od neke prodavnice javite.
Imam jednu ispred kuće. Prodajem je, a molim boga da je niko ne kupi, pa sam mislio da je opet sredim. Motor, limarija, ma stoji dugačko. Pre neki dan se zagledam i nije mnogo trula.
Ako ne može "javno" pošaljite na PP
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)24.03.2009. u 21:39 - pre 183 meseci
Citat:
petarsuper: Da li ima još novih delova za peglicu. Mislim za motor i još kojekakve sitnice. Ako imate neki broj ili mejl od neke prodavnice javite.
Imam jednu ispred kuće. Prodajem je, a molim boga da je niko ne kupi, pa sam mislio da je opet sredim. Motor, limarija, ma stoji dugačko. Pre neki dan se zagledam i nije mnogo trula.
Ako ne može "javno" pošaljite na PP


gde da prodaš takvo blago!?... ..... podigni patosnice pa đeš videti paravu sliku....

imaš PP

pozdrav
 
Odgovor na temu

kopajko

Član broj: 211980
Poruke: 14
62.193.157.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)24.03.2009. u 22:17 - pre 183 meseci
Ljudi ona dekla pored karburatora a iznad ventila sto se steže pomoću dve narvtke za ključ 13 ima bas ispod te 2 rupe kao 2 neka polukruga nisu bas ni polukruzi to su u stvari neki limici koji lice na blatobran :) (ne bih znao stručnije da se izrazim) kontam da je to zbog slivanja ulja oni su kao zanitovanji za deklu i meni je jedan otpao i sad kad sam menjao platine upalim auto i upali on a ono nesto čudan zvuk nesto lupa sta lupa gledam ja zagledam udjem u kanal i tako ja 2 dana slusam sta može biti i na karju skinem tu deklu i vidim da je otpao taj jedan limić to se ne može elektrolučno vratiti lim je vrato sam deklu bez te jedne nazad i sad auto dobro radi mislim nema vise taj zvuk lupanja.
Sad se pitam jel će to nesto uticati na podmazivanje mislim da nesmeta nesto da ne manjka mazanja :) ulje mi inace ne baca napolje pored navrtke ima gumice neke otporne na ulje.
HVALA
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)26.03.2009. u 11:05 - pre 183 meseci
najsigurnije je da zameniš poklopac-dekli glave motora... nisam siguran ali ti limovi imaju sigurno neku funkciju... treba da služe za usmeravanje strujanja vazduha koji nosi kapljice ulja za podmazivanje razvodnog mehanizma (klackalice ventila).....

vozi tako, ali se potrudi da nađeš deo... ima po otpadima, jer je veoma malo sklon kvarovima

 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.03.2009. u 10:03 - pre 183 meseci
danas sam slucajno skinuo klemu sa akumulatora dok je radila na leru i odmah je ugasila..prvo sam pomislio da je regler u pitanju ili masa na alternator,ali kako sam povecao ler radila je bez klema.zanima me zasto ne puni akumulator na 'normalnom' leru???

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.160.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.03.2009. u 10:34 - pre 183 meseci
Nemoj da se igras sa radom alternatora bez accu, posto lako moze da ispadne iz regulacije, podigne napon preko 50V i pobije ispravljacke diode. Strujno su mocne ali naponski kilave.
Dinama je druga prica..ali takodje nije za preporuku, tako se inace (primitivno ili na brzinu) testira rad diname..

To sto nije radila na leru, moze da znaci da alternator i pribor nisu u perfektnom stanju, malo masne cetkice, malo labav kais, malo losiji kontakti pa regler ne radi bas na potrebnom naponu, a mozda je i ler ispod 600 obrtaja, sve u svemu, nedovoljno energije za pogon bobine.

Poz.
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.03.2009. u 10:50 - pre 183 meseci
ali cudno je to sto uvek pecne struja kada ugasim motor i dodirnem metalni deo i osigurac br.2 mi cesto izgoreva.verovatno imam negde 'rupu' na izolaciji,a semu instalacije imam samo za stari tip peglice..hm..merio sam povratnu struju na klemovima i pokazuje oko 14 V.to je normalno,jel da?
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.03.2009. u 12:57 - pre 183 meseci
Naravno.. puni se na 14V.. proveri unimerom na klemam akumulatora (montirane kleme na stubiće)... valjda ti radi lampa na istument tabli za punjenje akumulatora?... na leru bi trebalo da je 14V sa alternatorom i nebi trebalo da sija kontrolana lampa... sa dinamom je malo drugačiji slučaj...

.... kod mene je dinamo... ali uveče vidim kako prosijava lampa za punjenje (pri višim obrtajima), pomislio sam da su četkice, ali sam primetio kada uključim brisače ona jače prosija... na dnevnoj svetlosti ne primećujem prosijavanje.... nisam neki ekspert za elektrotehniku..... merio sam istrumentom... na leru je oko 12.5V, pri malom gasu 13V, na cca 2000o/min i preko 14V...
zna li neko o čemu se radi?

[Ovu poruku je menjao vladd dana 28.03.2009. u 18:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.160.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)28.03.2009. u 17:22 - pre 183 meseci
Ne puni dovoljno.

E sad, da li su lose cetkice, kablaza, neki namotaj u dinami ili malo stariji accu, tesko je reci bez pregleda.

Regler je verovatno ok.

Ja licno tipujem na cetkice, znaju da ukopaju kanal, potrose se ili zaglave u vodjicama pa ne dodiruju kolektor kako treba.

Ako se dinama previse greje, moguce je da je deo rotora u kratkom spoju, ili da je neka zica statora probila prema masi, zna samo da se prisloni, pa varnici i odvlaci deo snage.

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)30.03.2009. u 07:08 - pre 183 meseci
akumulator je star godinu dana... premda je vozim samo po lokalu, uz veoma često "alnasovanje", akumulator ne pokazuje znake istrošenosti + što sam ugradio halogene sijalice u farove... pre neki dan mi je ostala bez goriva, jer sam je testirao posle popravke sistema za napajanje goriva... po nalivanju goriva u rezervoar bez nalivanja goriva u karburator startovao sam je (alnasovao sam tri puta i to onako malo duže).. okretala je kao ringišpil .... i ja mislim da su četkice ili malo oštećen kolektor (dobio je otprilike ovalan oblik)... mada i taj deo kisne kroz rešetku poklopca motora... za sada radi dobro. pa ne bih još ništa radio... znam da će dinamo možda biti kanije neupotrebljivo, ali pronaćiću drugo ... kakav je to pegličar koji nema delova da sklopi bar još jednu
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)30.03.2009. u 10:12 - pre 183 meseci
Citat:
goat: ... kakav je to pegličar koji nema delova da klopi bar još jednu


Los

Cetkicama se lako pristupa i ne treba skidati dinamu. Skine se selna i pristup solidan. Ja sam koristio i drvo od sladoleda, sa finom smirglom da ocistim kolektor bez skidanja.

Skinu se cetkice i razrade vodjice, poprska nekim kontakt sprejom da ocisti i izduva stroku, ubace nove cetkice i vrati selna. Ja sam koristio dve trake kartona kao dihtung ispod selne, i tada voda manje ulazi(ionako je zanemarljivo)

Poz
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)30.03.2009. u 10:40 - pre 183 meseci
ček malo!....
mislio sam da moram da skidam komplet dinamo da bih mogao nešto da odradim na njoj... šelna je pored remenice?... nisam je primetio!?.. (bruka )... nešto slično alnaseru?... postoje dva kablovska izvoda iz diname... koliko sam gledao postoje dva brezona koji stežu poklopce na stator... grešim!?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614459 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.