Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614009 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
93.87.209.*



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 14:02 - pre 174 meseci
@Dushan75

ako sam razumeo imaš majstora koji ti za 1000din remontuje karburator?
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 16:42 - pre 174 meseci
Nisi razumeo dobro, ne remontuje karburator, nego proda drugi polovan skinut sa druge peglice. Remontovani karburatori u većini slučajeva prave veće probleme nego stari. Imam majstora koji rastura peglice, a i ima dosta novih delova, a pritom nije ni skup, jedino kao mana je možda to što se nalazi u Futogu, to ti je nekih 12 km od Novog sada.
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.w802.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 17:05 - pre 174 meseci
a ja zamalo da dam 50e za remontovan koji nije mnogo bolji od ovog sto imam...imam dosta problema sa karburatorom.privremeno sam resio problem ali nije to to.navoj mi je otisao na jednom mestu..u futog sam isao u srednju tako da znam gde,samo mi daj adresu neku.pa kad budem isao u ns ,navrnucu usput i u futog
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 17:15 - pre 174 meseci
Majstor se zove Pišta, ne znam adresu ali evo telefon za sve zainteresovane
064/141-06-51
021/896-202
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
93.87.209.*



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 18:29 - pre 174 meseci
uh... Futog mi je prilično dalek....

@Dushan75
polovan sa druge je najverovatnije loš?... ili ga Pišta malo sredi?


@TheBoogie
kada sam se ja raspitivao pre jedno godinu dana nov je bio oko 7500din i prodavac nije imao na stanju... na drugom mestu sam se raspitao i rekoše mi da je remontovan povoljnih 2600din (sada se dvoumim da li da ga tražim)

meni pali bez problema, čak kada je preko 15 stepeni može i bez sauga? možda tu leži "zec".. neko mi reče da bez sauga neće da čuje kada je motor hladan...
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 19:21 - pre 174 meseci
Nesređuje ga nimalo, samo ugradi, na peglici ako bilo šta promeniš na karburatoru postoji velika šansa da će počti da zeza.
Kada je hladna peglica neće ni da čuje da upali bez sauga, isto tako kada je zagrejana nema šanse da je upališ pod saugom.
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
109.245.153.*



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)02.01.2010. u 21:56 - pre 174 meseci
Pa sta ce vam atest za plinski uredjaj kad vecina vozaca i ne vozi auto na tehnicki pregled tj. registruje auto bez tehnickog!
Valjda plate malo vise pa prodju bez da im i pogledaju auto!

yhythtj
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 08:22 - pre 174 meseci
Jeste prijatelju bilo nekad.
Da li si ti čuo za onu novu stvar koja se zove novi zakon o saobraćaju.
Kada te pandur zaustavi i vidi vozilo na gas, a nemaš atest upisan u saobraćajnu, onda si naj...bo, odma piše kaznu, mislim da je 5000 dinerosa, a sada po novom stariji automobili će trebati da idu 2 puta na tehnički u toku godine, kontrole će biti strašno rigorozne, barem u početku. Sobzirom da treba i da poskupi tehnički, sve i da možeš da muneeš neku kintu ispod ruke da prođeš, neće to biti sitna para, tako da kad sabereš kaznu, mito na tehničkom (računaj 2 puta godišnje), više se isplati imati atest.
Zar ne?
 
Odgovor na temu

vlaovicgoran
Subotica

Član broj: 177171
Poruke: 138
109.245.136.*



+7 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 10:48 - pre 174 meseci
A da podmitis pandura kad te zaustavi!
Niko nije gadljiv na pare! Korupcije je oduvek bilo i bice!
Valjda se i njima onda vise isplati da zaustavljaju ove u besnim kolima sa zatamljenim staklima jer od njih sigurno mogu dobiti veci "baksis". 90% vozaca peglice su prinudjeni da voze peglicu jer nemaju para za bolji auto!
yhythtj
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
93.87.209.*



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 10:51 - pre 174 meseci
molim da se vratimo temi ....

šta mislite?.... vredi li da kupim remontovan karburator? (ali ne remontovan u šupi)

hvala
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.148.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 11:13 - pre 174 meseci
Ako znas kako je remontovan. I da nije remontovan u supi, majstori nisu entuzijasti, nego izvrsioci posla za pare. A posto su male pare u pitanju, verovatno je i malo truda i paznje ulozeno.

Peglica se blizi oldtajmerskom periodu, i svaka intervencija na slozenim sklopovima mora da bude detaljna i pazljiva. Pogotovo sto je motor starinski, dva cilindra, velika potrosnja...

Svojevremeno sam kupovao setove za remont, koji su imali dihtunge, neke dizne i plovak u kompletu, ali tada se to prodavalo bez mnogo upustanja u detalje(za entuzijaste), a nije bilo ni interneta. Tako sam, bez dodatnih informacija, prosto menjajuci delove iz seta, ubacio vecu diznu i povecao potrosnju.

Vremenom peglicin karburator dobije povecane zazore. Jos ako se par puta aljkav "ocisti", sa agresivnim hemikalijama, krene da ispusta gorivo na razne strane.

A to je solidno neprimetno, karburator je vruc, gorivo brzo ispari, nema tragova. A motor se pride klati kao blesav.

Znaci, zazor poklopca, zazor u osovini leptira, i zazor u kanalu sauga su problem.

Za resenje tog problema je konstatacija na polovnom(remontovanom) da su ti detalji u redu, i nove dizne.

Inace, licno bih pre probao karburator sa nekog motorcikla, membranski, savremeniji su, vise se paznja obraca na rezime rada, a filter vazduha bih prebacio na neko drugo mesto, jedino bih obratio paznju na natpritisak vazduha, ipak pegla ima neku vrstu "turba"

Poz
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 17:15 - pre 174 meseci
Iz ličnog iskustva tvrdim da je kupovina remontovanog karburatora mačka u džaku, kao što je vladd rekao vremenom se zazori povećaju u kanalima, pa ako i izmenjaju sve dizne, osovinu leptira, ipak nemogu smanjiti prečnike kanala na kućištu karburatora, pa si onda kupio remontovan karburator koji stalno preliva ili troši kao moskvič.
Zato je moj predlog kupiti polovan karburator koji je skinut sa vozila i zan se kako se ponaša, otprilike lutrija je ista ali za manje pare.
Što se tiče podmićivanje pandura, šta misliš kolika ce tarifa biti sada da te pusti, ako je najmanja kazna 5000 plus bodovi. Zato pamet u glavu i dovedite vozila u ispravno stanje inače biće čupavo. Ko nemože da isprati remonte, neka razmisli o alternativnim prevozima, GSP je uvek na raspolaganju.
Novi zakon je i napravljen da se slomi kičma nama koji vozimo matore automobile.
 
Odgovor na temu

TheBoogie

Član broj: 209027
Poruke: 72
*.w802.net.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 18:48 - pre 174 meseci
.znam da od fice pase karburator,ali sumnjam da se postize nesto sa njime.. da ,slazem se da treba eksperimentisati neki karburator novijeg kova



@vladd
imao sam priliku uzeti taj set sa manjim diznama i diftunzima.kosta oko 10e.zanima me sta je prednost ,a sta mana sa manjim diznama(mogu ti i dimenzije napisati).da li se postize manja potrosnja?neki lokalni majstor tvrdi da mi nece nikako raditi sa njima
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
93.87.209.*



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)03.01.2010. u 19:59 - pre 174 meseci
pisao sam o svom eksperimentisanju sa diznama....

ukratko... kataloški glavna dizna (u dnu čaše karburatora) je 1.15... ja sam kupio set dizni za karburator... bile siu dve zapakovane i to 1.15 i 1.10... naravno odmah sam stavio 1.10... desilo se to da dosta slabije ide ... najviše se oseća u 4 stepenu prenosa... nije mi to toliko smetalo (za vožnju po lokalu i nije neka mana), koliko mi je smetalo slabo "primanje gasa" kada je motor hladan... znači nije moglo više : upališ s asaugom, vratiš saug posle 10-15sec i voziš.... taj sam eksperiment radio tokom zime... mada sam pripremio jedan "letnji karburator" sa tom diznom 1.10, ali još nisam spremio-napravio osovinicu leptira!!! :).... sa ostalim diznama nije za eksperimentisati jer nema efekta... koliko mogu da primetim peglin karburator je sa dva nivoa štelovanja, ler gas i puno opterećenje .... poređenja radi Yugo 45/55 ima tri nivoa regulisanja, dok npr reno4, i minimoris imaju 5 nivoa regulisanja!!!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.148.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.01.2010. u 10:31 - pre 173 meseci
Citat:
goat: .... poređenja radi Yugo 45/55 ima tri nivoa regulisanja, dok npr reno4, i minimoris imaju 5 nivoa regulisanja!!!


Vidim, uradio se domaci

Pegla i ne treba da ima karburator sa ispeglanom radnom krivom. To je motor sa dva cilindra i turbom(), istina sa natpritiskom oko 100 milibara.

Previse parametara za regulaciju, previse mesta koje uticu na parametre, a u sustini je jeftina sprava, tako da isterivanje detalja nema smisla.

Ali, ako je posmatramo kao motorcikl, mogli bi da se nesto doradi, kao na motoru. Drugaciji karburator, mozda neki Mikuni, drugaciji ususni deo, malo veci filter za vazduh..ili solex od bube


Zazor u osivini leptira se resava tako, sto se kanal razbusi na vecu dimenziju, u dubuni oko 8mm, sa svake strane, ubace dve mesingane(ili bronzane) biksne, i rajberom(rajborerom) napravi prava dimenzija i pravac za osovinu. Najbolje je, ko moze, da se postavi karb na frez masinu, i rajberom se potrefi pravac, da je u osi upravnoj na obe ose karba, a zazor oko ,1mm da se osovina lako pomera(inace puca sajla za gas), a da zaptiva i ne vuce fals vazduh.

Jeste malo posla i gubljenja vremena, ali se smanji potrosnja bar za pola litre..pegla bolje radi na leru, lakse pali (sada saug radi u punoj formi), i zadovoljstvo je primetno

Poz



[Ovu poruku je menjao vladd dana 04.01.2010. u 12:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Dushan75
Dušan Đurić
Bečej, Srbija

Član broj: 243626
Poruke: 28
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.01.2010. u 13:17 - pre 173 meseci
Da li neko zna gde bi moglo da se nađe nebo, šoferšajbna sa kederom i originalan auspuh za peglicu, naravno sve novo.
Unapred zahvalan.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
109.93.144.*



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.01.2010. u 17:23 - pre 173 meseci
nebo?... misliš tapacir plafona?.... možeš filc iskoristiti za to, jedino ako imaš bujnu kosu i ako si nešto višeg rasta nebih ti to preporučio ....

za auspuh znam da ima u Aranđelovcu .. košta 1800din.... za vetrobransko staklo ne znam.. čak neverujem da ga igde ima... ko bi ga držao kada se na otpadu može pronaći?... ne truli i ne kvari se... keder ume da pravi problem (kao meni sada.... prokišnjava... :@... mada sam uspeo nešto da suzbijem silikonom i živom gumom... nije lepo estetski, ali mi sad ne trebaju čizme )

[Ovu poruku je menjao goat dana 04.01.2010. u 18:36 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Yvan
Kragujevac

Član broj: 38663
Poruke: 134
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)04.01.2010. u 21:37 - pre 173 meseci
Citat:
vladd: Jeste malo posla i gubljenja vremena, ali se smanji potrosnja bar za pola litre..pegla bolje radi na leru, lakse pali (sada saug radi u punoj formi), i zadovoljstvo je primetno



Pola litra? Pa gde ode pola litra kroz zazor osovinice?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.148.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.01.2010. u 01:11 - pre 173 meseci
Na zazoru vuce fals vazduh, teze je nastelovati ler, a pod saugom lose radi...

Poz
 
Odgovor na temu

B.U.G
savic dragan
Čačak

Član broj: 245416
Poruke: 4
93.86.8.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)05.01.2010. u 01:14 - pre 173 meseci
pa ok dinamo zamenio alternatorom stator anasera ficinim statorom krese makina kao mina......ali sad radi po 2 km i stane pumpa i karburator novi ventili stelovani glava nova....ko ima ideju?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 614009 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.