Ako znas kako je remontovan. I da nije remontovan u supi, majstori nisu entuzijasti, nego izvrsioci posla za pare. A posto su male pare u pitanju, verovatno je i malo truda i paznje ulozeno.
Peglica se blizi oldtajmerskom periodu, i svaka intervencija na slozenim sklopovima mora da bude detaljna i pazljiva. Pogotovo sto je motor starinski, dva cilindra, velika potrosnja...
Svojevremeno sam kupovao setove za remont, koji su imali dihtunge, neke dizne i plovak u kompletu, ali tada se to prodavalo bez mnogo upustanja u detalje(za entuzijaste), a nije bilo ni interneta

. Tako sam, bez dodatnih informacija, prosto menjajuci delove iz seta, ubacio vecu diznu i povecao potrosnju.
Vremenom peglicin karburator dobije povecane zazore. Jos ako se par puta aljkav "ocisti", sa agresivnim hemikalijama, krene da ispusta gorivo na razne strane.
A to je solidno neprimetno, karburator je vruc, gorivo brzo ispari, nema tragova. A motor se pride klati kao blesav.
Znaci, zazor poklopca, zazor u osovini leptira, i zazor u kanalu sauga su problem.
Za resenje tog problema je konstatacija na polovnom(remontovanom) da su ti detalji u redu, i nove dizne.
Inace, licno bih pre probao karburator sa nekog motorcikla, membranski, savremeniji su, vise se paznja obraca na rezime rada, a filter vazduha bih prebacio na neko drugo mesto, jedino bih obratio paznju na natpritisak vazduha, ipak pegla ima neku vrstu "turba"

Poz