Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622158 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.04.2009. u 17:50 - pre 182 meseci
Citat:
bakara: A u kiju imas?


Imam, naravno. Velika je to razlika.

Hyundai je bio ispred Daewoo-a još u vreme dok Daewoo nije bio propao (kada ga je Chevrolet kupio).

A sada tek, nakon što je Hyundai napravio nekoliko ogromnih koraka napred - ta dva brenda je besmisleno i porediti..
 
Odgovor na temu

maniaNS
Aleksandar Pesic
Novi Sad

Član broj: 146301
Poruke: 49
91.148.77.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.04.2009. u 18:17 - pre 182 meseci
Znaci li to da ovaj Chevrolet, ne zavredjuje toliku paznju.

Imam u planu da kupim ceed-a, ali ovaj auto mi je zapao za oko,
prvenstveno zbog pocetne cene, ali opet proradi "crv" sumnje kada vidim takav auto
sa takvom cenom.

Iskreno svideo mi se kako izgleda, ali apsolutno nisam nikad do sad cuo kakvi su Chevroleti.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.04.2009. u 23:11 - pre 182 meseci
Citat:
bakara: Jel` ovo vazi i za chrysler?


Zavisi koji? U Chrysleru postoje 2 razdoblja: pre i posle evropske saradnje.

Simbioza sa MB-om i Stayerom je Chrysleru znacajno podigla rejting na podruciju vise srednje klase automobila. Ako se isto dogodi i sa Fiatom, postoji sansa da Chrysler "progleda".

Mala sala naravno.

Imao sam par kontakata (rastavljanje i ugradnja razne oprema) sa pojedinim tipovima americkih vozila pa prenosim svoje zapazanje. Kad je u pitanju srednja i niza kategorija vozila smatram da su i Evropa i Japan ispred.
Ko ostaje?
Samo Rusi. , ako CA i AU ne racunamo kao faktore koji konfigurisu u autoidustriji. Kinezi jos nisu ni poceli, a Koreanci se jos nisu dokazali.

Citat:
maniaNS: Znaci li to da ovaj Chevrolet, ne zavredjuje toliku paznju.

Imam u planu da kupim ceed-a, ali ovaj auto mi je zapao za oko,
prvenstveno zbog pocetne cene, ali opet proradi "crv" sumnje kada vidim takav auto
sa takvom cenom.

Iskreno svideo mi se kako izgleda, ali apsolutno nisam nikad do sad cuo kakvi su Chevroleti.

Pozdrav


Nista ne znaci. Treba da kupis ono sto ti se vise dopada.

Svaki od njih ima svoje mane i prenosti. Ceed je evropsi automobil (delovi su ipak blizu ako zatreba), dok, recimo, GM ima znatno bolje servise i organizaciju ovde kod nas. Pogotovo u Novom Sadu i okolini.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 14.04.2009. u 00:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
85.94.122.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 15:11 - pre 182 meseci
Tokom cijele teme se porede babe i zabe...
Ima ih koji nas ubjedjuju da je bolja kia od vw-a... ima ih koji vole egzotiku , ili kako mi to kazemo "colovna" auta...
Ako uzmemo npr. 2 auta iz istog koncerna... skodu i audi... zbog cega je audi sa "istim" motorom i u istoj klasi duplo skuplji od skode... i mislite li stvarno da su kupci audija bacili onu drugu polovinu para koju su dali za vozilo...
Ovim ne zelim da kazem da je skoda los auto, naprotiv... ali nema nikakve potrebe da se porede auta koja sa istom dodatnom opremom imaju razlike u cijeni po 10-tak hiljada eura... kao sto je slucaj kod ceed-a kad se poredi sa golfom... nikada njegova voznja nece biti ni blizu voznje golfa... i ne treba ga porediti sa prethodnom generacijom golfa vec sa aktuelnom...
Sto se tice same odluke sta je bolje kupiti... osim same cijene zavisi najvise od ukusa kupca a o ukusima se ne raspravlja... meni se recimo svidja toyota i to narocito benzinci i mislim da pruza fantastican kvalitet... moze se preci i pola miliona kilometara bez ikakvog kvara... djelovi i servis su znatno jeftiniji od svih evropskih proizvodjaca itd
Ali ne mogu nekom reci kupi toyotu a ne kiu ili hyundai jer ja mislim da je to bolje... meni je smijesno da neko za ovu kiu iz prvog posta da 20.000 € i jos da kaze da se ne mogu bolje potrositi... ali to sto je meni smijesno, to je moj problem i nikada necu reci ajde nek je stavi u oglase da je prodaje da vidi koliko je izgubio do sad i da se frapira...
Hyundai-u je ostao onaj znak jos iz vremena kad su javno kopirali znak mnogo bolje i nedostizne honde... sjetite se panasonic i panasoanic telefona... i shvaticete da se hyundai nikada nece moci voziti kao jedna honda npr. ili bar ne dok smo mi zivi...
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
87.116.163.*

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 16:01 - pre 182 meseci
Pozdrav,

iz krajnosti u krajnost....ima li tome kraja?
Pa tema je NAJBOLJA KUPOVINA u klasi, a tu se odnos cena-kvalitet savrseno ali ne i jedino uklapa. U ovom odnosu, i vrapcima je jasno, renomirani poput VW-a nemaju sta da traze pored onih koji se bore za trziste svojom, tzv. penetrirajucom cenom kako savremeni marketing zove ovakvu vrstu proboja na trziste.

Ono sto je na drugom tasu, a pomaze da se uspostavi izvesna ravnoteza kada pogledamo samu prodaju, jeste tradicionalno priklanjanje proverenom, cak i ako to ide naustrp odnosa cena-kvalitet, a ta razlika u ceni koju je izvesna grupa kupaca spremna da plati jeste imidz, odnosno, identitet proizvodjaca vidjen ocima kupaca, u kome je sublimirana sva dosadasnja poslovna politika, kvalitet, istorijski tok i razvoj kao i sve drugo sto danas krasi jednog renomiranog proizvodjaca svetskog glasa.

Nekome je argument samo jedno, jer ne priznaje imidz kao argument i vidi ga iskljucivo kao bacanje para, drugima je to sustina argumentacije i zbog imidza su spremni da plate vise da bi dobili manje i niko tu ne gresi. Sve je prosto, stvar izbora koliko kome vredi imidz kola koja kupuje. Zato ne preterujmo ni u jednu ni u drugu stranu. Automobili se porede, za one koji svet vide iskljucivo kroz babe i zabe.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
85.94.122.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 16:17 - pre 182 meseci
Nema to sa imidzom nikakve veze... nisam ja pricao o vw/audiju ili toyoti zbog imidza... samo je voznja bitna i kvaltet naravno... i zato su to babe i zabe
Ne mozes valjda porediti voznju jednog audija A3 ili golfa 6 sa jednom kijom...

Citat:
lancia88:

Ono sto je na drugom tasu, a pomaze da se uspostavi izvesna ravnoteza kada pogledamo samu prodaju, jeste tradicionalno priklanjanje proverenom, cak i ako to ide naustrp odnosa cena-kvalitet, a ta razlika u ceni koju je izvesna grupa kupaca spremna da plati jeste imidz, odnosno, identitet proizvodjaca vidjen ocima kupaca, u kome je sublimirana sva dosadasnja poslovna politika, kvalitet, istorijski tok i razvoj kao i sve drugo sto danas krasi jednog renomiranog proizvodjaca svetskog glasa.

Nekome je argument samo jedno, jer ne priznaje imidz kao argument i vidi ga iskljucivo kao bacanje para, drugima je to sustina argumentacije i zbog imidza su spremni da plate vise da bi dobili manje i niko tu ne gresi. Sve je prosto, stvar izbora koliko kome vredi imidz kola koja kupuje. Zato ne preterujmo ni u jednu ni u drugu stranu. Automobili se porede, za one koji svet vide iskljucivo kroz babe i zabe.


Pisao si ovo kao da ces auto samo da gledas a ne da putujes sa njim... nisi ni pomenuo vozne karakteristike
Stice se utisak da nisi procitao sta sam ja napisao...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 16:27 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: kao sto je slucaj kod ceed-a kad se poredi sa golfom... nikada njegova voznja nece biti ni blizu voznje golfa...


Vrlo često će vožnja Ceed-a biti bolja od vožnje Golfa. Zavisi samo šta pod vožnjom podrazumevaš. Ja recimo pod vožnjom podrazumevam zadovoljstvo koje daje jak motor, a tu su svi Golfovi u toj klasi tropa.

Dakle, već samo to je dovoljno da zaključim da je vožnja Golfom lošija od vožnje sa I30/Ceed.

Ako pod vožnjom podrazumevaš nešto drugo, na primer penzionersko šetanje znaka na haubi (što neki zovu "imidž"), moguće je da će ti se takva "vožnja" više svideti.

Citat:
Nocni:
Ne mozes valjda porediti voznju jednog audija A3 ili golfa 6 sa jednom kijom...


Nocni, da li si ti vozio Ceed ili još bolje Proceed 2,0 CRDi? Na osnovu čega to kažeš?

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
85.94.122.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 16:37 - pre 182 meseci
Da vozio sam... i moram ti reci da mi se ni malo ne svidja... cak je isuvise "na silu" i nafulan sa opremom samo da bi se mogao prodavati jer vozna svojstva su na nivou jednog clia npr. koji je za klasu nizi...

Sto se tice "setanja znaka" pa na kraju krajeva i samog izgleda vozila... vise sam konzervativan... vozim toyotu Land cruiser V8, iako je po mnogima ruzna meni je lijepa i nije mi padalo na pamet da za iste pare kupim nesto bulevarskog tipa kao sto je X6 npr. jer je u voznji superiorna u odnosu na mnoge terence koji su skuplji i po 50.000 € od nje... kao npr GL... i u ovakvim slucajevima bi vec mogli da razgovaramo o prodaji imidza...

Zar ti nije palo na pamet da kod ceed-a za istu cijenu daju svu tu opremu da bi nadomjestili nesto drugo... a sta je to drugo?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.234.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 17:01 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni
Sto se tice "setanja znaka" pa na kraju krajeva i samog izgleda vozila... vise sam konzervativan... vozim toyotu Land cruiser V8, iako je po mnogima ruzna meni je lijepa i nije mi padalo na pamet da za iste pare kupim nesto bulevarskog tipa kao sto je X6 npr. jer je u voznji superiorna u odnosu na mnoge terence koji su skuplji i po 50.000 € od nje... kao npr GL... i u ovakvim slucajevima bi vec mogli da razgovaramo o prodaji imidza..


Ovu priču sam toliko dugo slušao od svog ćaleta, on se kleo u taj auto, a pljuvao po 'šminkerskim' igračkama poput X5, ML, Q7, Touareg i sl...

Po udobnosti i kvalitetu vožnje, landcruiser ne može da se poredi sa X5/touareg/Q7... Ostali su mnogo tiši, udobniji, bolje performanse, manja potrošnja i sl... Ali je zato moj ćale sa svojim LC-om bio neprikosnoven na žestokom terenu.. Sneg, blato, pizdarije... Sve dok stvarno nije probao taj teren, pa ga ljudi sa X5 i ML vadili iz snega i blata... X5 i ML su prolazili tu gde LC nije imao šanse...

Tako da Toyota ima samo dobar marketing i ništa više... Za iste pare se može dobiti mnogo mnogo više... I sada pošto je promenio mišljenje vozi Touareg V10, i sad se konačno vozi u normalnom autu - limuzini, a ne u smanjenom zglobnom autobusu...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.198.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 17:12 - pre 182 meseci
Tojota i marketing. Cisto sumnjam da samo marketing moze da postavi jedan brend, jedno ime, na prvo mesto top liste proizvodjaca.

Ne traba zaboraviti da je Toyota sa terencima, u Africi i ostalim bespucima, uspesno zamenila Land Rover..

Tojota nudi opaku i izdrzljivu tehniku, sto se tice terenaca, a sminka, imidz i predstavljanje drustvu, je ipak na strani Evrope.

Uzgred, cemu besmislene tvrdnje i uplitanje svakakve mirodjije u zadatu temu? Samo ime "C segment" iskljucuje bilo sta u doticnoj ceni.

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
85.94.122.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 17:29 - pre 182 meseci
Citat:
ventura: Ovu priču sam toliko dugo slušao od svog ćaleta, on se kleo u taj auto, a pljuvao po 'šminkerskim' igračkama poput X5, ML, Q7, Touareg i sl...

Po udobnosti i kvalitetu vožnje, landcruiser ne može da se poredi sa X5/touareg/Q7... Ostali su mnogo tiši, udobniji, bolje performanse, manja potrošnja i sl... Ali je zato moj ćale sa svojim LC-om bio neprikosnoven na žestokom terenu.. Sneg, blato, pizdarije... Sve dok stvarno nije probao taj teren, pa ga ljudi sa X5 i ML vadili iz snega i blata... X5 i ML su prolazili tu gde LC nije imao šanse...

Tako da Toyota ima samo dobar marketing i ništa više... Za iste pare se može dobiti mnogo mnogo više... I sada pošto je promenio mišljenje vozi Touareg V10, i sad se konačno vozi u normalnom autu - limuzini, a ne u smanjenom zglobnom autobusu...


Meni je ovo smijesno ili opet nisi procitao o kojem se vozilu radi... moja toyota je Land cruiser V8 4.5 dizel 2008g sa dvije turbine i sa 286 KS tako da ovo sto si ti napisao nikako nije tacno niti su udobniji, niti su tisi niti imaju bolje performanse... cak naprotiv, mnogo je brza, tisa a o voznim karakteristikama necu ni da raspravljam jer je sve sto si nabrojao

Nikako ti tata nije mogao dugo vremena pricati o ovoj toyoti jer je pustena u prodaju tek prosle godine...
Ako je poredimo sa mercedesom GL sa kojim je u klasi onda je moramo porediti sa 4.2 V8 CDI a ne sa nekim slabijim... kad mu dodas svu opremu koju ima toyota (mada mercedes nema KDSS i mnoge druge stvari) onda je on skuplji od nje 50.000 € sto sam i rekao...

Sto se tice "marketinga sa kojim se probija na trziste"... vidim da si neupucen... toyota ima mnogo duzu tradiciju od svih gore nabrojanih...


 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
78.2.71.*



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 17:42 - pre 182 meseci
Jučer sam konačno posjetio salon Hyundai i sve što sam vidio potvrdilo je moje crne slutnje. Sva tri aktuelna modela su upravo jeftinija od VW onoliko koliko su i lošija. Razgledao sam svaki detalj, od vožnje sam odustao jer naprosto nemam vremena. U salonu mi nisu uspjeli dati dovoljno argumenata da ga nađem. Moram reći da me je najprijatnije iznenadio I 10, a najviše sam se razočarao u I 30 iako sam kod njega najviše očekivao.

Svi djelovi su napravljeni dosta nježno, možda je to zbog toga što odrasli Kinez ima kila koliko naše prosječno dijete od 14 godina. Možda su one šarke na vratima Golfa previše zakomplicirali ali su i one kod I 30 previše uprostili. Sve plastike oko vrata, na vratima, oko polazne točke pojaseva su na nivou Lancera iz 91. godine ako ne i gore.

Gume su tvorničke lošije, svaka sitnica je malo jeftinija i upravo je to ta razlika koja rezultira manjom cijenom kod I 30. Jednom sam rekao da znak od Golfa prodaš na kilo vredniji je. Sada to i tvrdim zato što je veći, teži i nevjerujem da je od najeftinijeg kineskog metala(nadam se makar).

I 20 je malo bolji ali ne znam u koji bi ga segment svrstao. Valjda je i konstruktorski noviji. Nemaš mali auto, a opet nije ni veliki. Valjda je to odgovor na Polo .

I 10 je već nešto što ima smisla ali za one koji to žele i znaju zašto tako mali auto treba. Prije bih ga preporučio nego neki VW Fox koga mislim niti nema na našim tržištima.

Napomenuli su mi da u dizele ide neko skupo Shell uje, košta gotovo 30e litra, a treba ga cijelih 5 lit. Inače prvi servisi nisu skupi(ruke) .
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
77.46.234.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 18:02 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: Meni je ovo smijesno ili opet nisi procitao o kojem se vozilu radi... moja toyota je Land cruiser V8 4.5 dizel 2008g sa dvije turbine i sa 286 KS tako da ovo sto si ti napisao nikako nije tacno niti su udobniji, niti su tisi niti imaju bolje performanse... cak naprotiv, mnogo je brza, tisa a o voznim karakteristikama necu ni da raspravljam jer je sve sto si nabrojao :-)

Nikako ti tata nije mogao dugo vremena pricati o ovoj toyoti jer je pustena u prodaju tek prosle godine...
Ako je poredimo sa mercedesom GL sa kojim je u klasi onda je moramo porediti sa 4.2 V8 CDI a ne sa nekim slabijim... kad mu dodas svu opremu koju ima toyota (mada mercedes nema KDSS i mnoge druge stvari) onda je on skuplji od nje 50.000 € sto sam i rekao...


On Touarega u zdravlju i veselju vozi već nekoliko godina, a u toyoti ne znam koji je motor imao, znam da je bio najveći dizel motor, najduža verzija, i da je taj landcruiser bio preko 50k eura, a za te pare se mogao uzeti Touareg/ML/Q7, sa kojima Toyota nema šta da traži...

Što se tiče udobnosti, to je moje subjektivno mišljenje, tvoje takođe može da bude samo subjektivno... Što se tiče brzine, objektivno je Touareg V10 za iste pare, i sa isto konja 25% brži... 6.7 sec naspram 8.2 sec u landcruiseru...

Vezano za argument da je Toyota po africi zamenila Land Rover, to stoji, ali to nema mnogo veze sa cenom, performansama, i udobnošću, već sa činjenicom da je toyota veoma jednostavan auto za popraviti, i da je jako mehanički kvalitetan... To je nekome možda bitno, ali ja smatram da je za gradsku vožnju bitnija udobnost/performanse/ekonomija od tih stvari koje ti trebaju u divljini...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
85.94.122.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 18:05 - pre 182 meseci
Ne pricamo o istom autu... jer je nije mogao uzeti za 50K... kosta 77K... cak i popust koji sad daju vazi samo za vozila iz 2008g
Taj tuareg nije u istoj klasi... ni taj ML takodje...

Pogledaj:

http://www.toyota.rs/cars/new_cars/land_cruiser-v8/gallery.aspx

Ovo sto si napisao "jednostavan za popraviti" isto nije tacno... zasto kucas o necemu sto ne znas?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 19:46 - pre 182 meseci
Citat:
ventura:  objektivno je Touareg V10 za iste pare, i sa isto konja 25% brži... 6.7 sec naspram 8.2 sec u landcruiseru...


To vazi samo za neke serijske varijante. Nakon mini intervencije V10 postaje zver sa preko 400 KS.


P.S. Ovo ostalo sto je Nocni napisao je tacno.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 20:38 - pre 182 meseci
Ne vidim svrhu ovolikog off-a (osim naravno, lične promocije, ali to smo videli već mnogo puta...)

Bolje da se vratimo na temu:

Citat:
Nocni: Da vozio sam... i moram ti reci da mi se ni malo ne svidja... cak je isuvise "na silu" i nafulan sa opremom samo da bi se mogao prodavati jer vozna svojstva su na nivou jednog clia npr. koji je za klasu nizi...


Vrlo sam zainteresovan da čujem kako to proceed 2,0 CRDi ima "vozna svojstva na nivou jednog clia..." ...evo pretvorio sam se u uvo..

Citat:
Nocni:

Zar ti nije palo na pamet da kod ceed-a za istu cijenu daju svu tu opremu da bi nadomjestili nesto drugo... a sta je to drugo?


Palo mi je, naravno, o tome razmišljam već dugo, ali im nisam našao nikakvu suštinsku manu. Zato projekat I30/ Ceed i jesam nazvao revolucijom u auto-tehnici, što neki verovatno i dalje ne razumeju..Niasam jedini u tome, recimo Nemci su to isti konstatovali, ali sa priličnom dozom panike za svoje ljubimce...

Citat:
Nocni: vozim toyotu Land cruiser V8


Auh, onda nam se ukusi veoma razlikuju...ne po pitanju izbora modela nego tipa auta...Terenac ne bih vozio nikada, ne vidim nikakav smisao vožnje u tome, ali dobro, to spada pod domen ukusa, a o ukusima se... jelte... ;)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 20:50 - pre 182 meseci
Imam utisak, gledajuci ovu, a i ostale teme na AutoZoni, da su sve nesuglasice po pitanu "sta je bolje" nastale na relaciji izmedju osoba koja su realno vozila relativno veliki broj vozila (mnoga posedovala u licnoj svojini) i onih koji su o tako necemu samo mastali, ili eventualno seli u njih u nekom salonu, a svoja "iskustva" zasnivaju na NET "voznjama".

 
Odgovor na temu

icobh
Igor Pejašinović
Network Admin
Navigo SC d.o.o.
Banja Luka

Član broj: 18738
Poruke: 1319
*.inecco.net.

Sajt: www.nsc.ba


+4 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 22:02 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: NET "voznjama"

Ha ha. Dobro rečeno. Podsjeti me na cyber sex i ostale fazone...
I ♥ ♀

Ovaj post je zlata vrijedan!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
77.222.18.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.04.2009. u 23:38 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne vidim svrhu ovolikog off-a osim naravno, lične promocije, ali to smo videli već mnogo puta...

...Vrlo sam zainteresovan da čujem kako to proceed 2,0 CRDi ima "vozna svojstva na nivou jednog clia..." ...evo pretvorio sam se u uvo..


Prvo ja nisam usao u off nego se decko rugao necemu sto sam ja pokusao da objasnim i skroz nepotrebno usao u komentar samnom a da pritom nije ni ukapirao o kojem vozilu raspravljamo... ni na kraj pameti mi nije nikakva "licna promocija" jer se mi ovdje sasvim fino igramo samo mi je zasmetalo jer je poredio auta iz razlicitih klasa cak je uporedjivao ubrzanja 2 auta od kojih je jedno teze tonu od drugog i sl.

Da bi shvatio kako to ceed ima vozna svojstva na nivou jednog clia trebalo bi da provozas novog clia dci od 105 konja koji je uzgred dosta jeftiniji od kije...
Sa njom bi se trebao porediti novi megan kupe sa 2.0 dci motorom sa 160 KS i sa dinamik paketom opreme jer su po cijeni tacno jednaki, oba su sa 2 vrata itd...
Jedino je tu problem sto ni po jednom parametru kija ne moze da mu parira... mnogo je brzi, ugladjeniji, bolje se vozi, moderniji mu je motor od onog italijanskog za citavu generaciju, ako ces da budes nepristrasan sam ces reci da je duplo ljepsi auto itd itd
E zato kiju poredimo sa cliom a ne sa njim jer se sa njim ne moze porediti a u istoj su klasi...

Tvrdis li i dalje da je kia revolucionarni auto i da se 20K eura ne moze bolje potrositi?

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Terenac ne bih vozio nikada, ne vidim nikakav smisao vožnje u tome


Slazem se da o ukusima ne vrijedi raspravljati ali ipak, ako bi mi mogao malo objasniti ovu tvrdnju... znaci ako sam te dobro shvatio vozio bi ceed-a a nebi ovu V8? Mozda ne volEs automatik? Imaj u vidu da je mnogo brza i na autoputu...

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 00:07 - pre 182 meseci
Nocni, kada sam rekao lična promocija, nisam mislio na tebe, onaj na koga sam mislio će se prepoznati ;)

Spominjao sam već da jako dobar prijatelj ima ne Clio, nego Megane sa tim motorom, vozio sam ga dosta. Taj motor je jedan od najboljih u klasi do 1,5 l, ima piezo brizgaljke, u celini je sasvim je Ok.

Međutim, taj auto sa tim motorom ne može da priđe proceed-u 2,0 CRDi ni po jednom parametru same vožnje. Sveukupno je slabiji, nestabilniji, što bi rekao Žare "kilaviji", u to nemam nikakvu sumnju, a to i ne treba da čudi jer je Proceed više od trećine i jači i veće zapremine, mnogo čvršći i stabilniji. Clio je još dosta slabiji od Megane-a, tako da poređenje Clia sa proceed-om 2,0 CRDi nije umesno.

Novi Megan kupe 2,0 DCI naravno nisam vozio (ne verujem da je iko), ali nemam sumnju da je to izvrstan auto, taj motor je recimo pravi biser. Ne znam trenutne cene, a ako je cena ista (u šta sumnjam, trebalo bi proveriti) pre bih čak i na neviđeno uzeo novog Megane-a.

Kod KIA-a kod nas trenutno postoji jedan problem, on ne potiče od samog brenda, nego od uvoznika.

Naime, ne sviđa mi se njegova politika cena. Prošle godine, kada sam započeo ovu temu, Proceed 2,0 CRDi TX sport je koštao 19.500 i bio je best-buy auto u toj klasi (mada bih ja lično ipak uzeo model sa četvoro vrata).

Međutim, u međuvremenu je nastupila kriza, drugi su spuštali cene, a oni su u dalje nastavili da dnevno samo za 1/1 reklame u svim novinama daju recimo kao drugi za mesec dana - a da cene drže na prošogodišnjem nivou (neke su čak i više). To je osetno smanjilo atraktivnost KIA ponude.

Drugačiju politiku ima zastupnik Huyndai-a i zato mislim da je I30 trenutno bolja (zapravo najbolja) kupovina. Ali se mora reći da to važi samo kod nas, kao i da Huyndai nema tako atraktivan model kao Proceed 2,0 CRDi TX sport (šteta).

Citat:
Nocni: Slazem se da o ukusima ne vrijedi raspravljati ali ipak, ako bi mi mogao malo objasniti ovu tvrdnju...


sa zadovoljstvom :)

Citat:
Nocni: znaci ako sam te dobro shvatio vozio bi ceed-a a nebi ovu V8?


Pazi, to su babe i žabe, ali rekoh da terenac ne bih vozio nikada, evo zašto. Za oko 30+ K bih sigurno vozio Golf GTI ili nešto vrlo slično, a za više od toga bi već razmišljao ima li uopšte smisla voziti skuplji auto, jer za ono kako ja doživljavam auto od Golfa GTI nema boljeg, ima samo većeg, a najčešće sporijeg, a to me ne interesuje...

Nadam se da je sada jasno zašto izbor ne bi nikada pao na bilo kog terenca :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622158 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.