Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624787 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.mpconn.net.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 15:06 - pre 182 meseci
Ako imaš malo fleksibilnosti u razmišljanju i ako dobro barataš auto-tehnikom, sposoban si da za bilo koju cenu i u bilo kojoj klasi nađeš najbolji auto. I to potpuno nevezano od tvojih trenutnih potreba ili mogućnosti.

Ali za to je, osim tih znanja i spospobnosti, potrebno i da nemaš nikakve predrasude, niti "patriotska" osećanja prema bilo kom brendu ili modelu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 15:11 - pre 182 meseci
Fleksibilnost u razmisljanju podrazumeva sve po malo pa i patriotska osecanja. Ne samo suvo tehnomansko razmisljanje.

Kupovina je rezultanta svih kompromisa i cinjenica, izmedju ostalog i cene, ali ne cene na prvom mestu.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.mpconn.net.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 19:57 - pre 182 meseci
Naravno. Cena nije najvažnija, nego naprosto nešto od čega počinje svaka kupovina.

Dakle, ako imaš 15k za auto to znači da ćeš gledati aute u toj ceni, pri čemu ta granica nije oštra. Znači gledaćeš i one za 16k i za 17k, jer ako vrede ispružičeš se i za njih.

Ali oni moraju dobrano da vrede da bi tu razliku opravdali. I to važi ne samo prilikom kupovine auta, nego prilikom svake kupovine. I nisam ja pametan što sam ovo rekao, to svi znamo, i svi primenjujemo više puta dnevno u životu prilikom kupovine bilo čega.

Ali kada u priči ponestane argumenata, onda se svašta priča, pa se čak i onaj ko ovo zastupa naziva "škrticom" i slično, što nema nikakvog smisla.

 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 20:42 - pre 182 meseci
Za sva kupljena VW vozila od 15.04.2009. godine u Hrvatskoj se dobije garancija 4 god ili 100000 km. Ta ponuda će sigurno doći i u Srbiju, ako nije. Time su za mene sve dileme riješene. Zbog svih detalja o kojima sam pisao bogu hvala auto ću servisirati u Sloveniji.

Golf VI 20 TDI 110 ks Trendline je po meni najbolja kupnja u C segmentu. Samo tko ga nije provozao može misliti drugačije. Sonata je za moj ukus katastrofa. Vozio bih je samo da moram, umro bih od tuge da je imam .



[Ovu poruku je menjao rinenad dana 25.04.2009. u 21:53 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao rinenad dana 25.04.2009. u 21:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 20:56 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Dakle, ako imaš 15k za auto to znači da ćeš gledati aute u toj ceni, pri čemu ta granica nije oštra. Znači gledaćeš i one za 16k i za 17k, jer ako vrede ispružičeš se i za njih.


Ako imas 15.000 eura onda se kupuje auto za 8.000 eura, a ne za 15. Nikad se poslednja para ne daje za nesto sto se zove automobil.

Citat:
rinenad: Za sva kupljena VW vozila od 15.04.2009. godine u Hrvatskoj se dobije garancija 4 god ili 100000 km.


Mala je verovatnoca da ce se u prvih 5 godina nesto dogotiti novom vozilu. Obicno se fabricke greske manifestuju u prvoj godini eksploatacije, a ozbiljnije popravke pocinju tek nakon 5 godina. Svi oni to dobro znaju pa se zato razmecu ovakvim i slicnim reklamnim trikovima.
Jedini smisao ovako dugih garantnih rokova vidim u zelji za eliminaciom neovlascenih i divljih servisa.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.mpconn.net.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 20:59 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Ako imas 15.000 eura onda se kupuje auto za 8.000 eura, a ne za 15.


Naravno, i manje. Kada sam rekao drugačije?

Pogledaj još jednom šta sam rekao:

Citat:
Nebojsa Milanovic:

Dakle, ako imaš 15k za auto to znači....


Elem, kada bih razmišljao baš o Golfu, krenuo bih od te varijante 2,0 TDI 110 KS, ali bih vrlo brzo došao do one sa 140 KS.

Naprosto, kada se daje toliki novac, zadovoljstvo u vožnji i sigurnost je (meni makar) vrlo bitan kriterijum, pa bih zasigurno išao na verziju od 140 KS.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 21:08 - pre 182 meseci
Treba malo sacekati sa CR TDIom kako bi se ocistile decije bolesti ako ih ima.
Prva generacija PD-a (1999.) je bila njanjava. U ovom trenutku je 1,4 TSI sigurnija kupovina.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 21:14 - pre 182 meseci
Razmišljao sam i o tome, i to je još jedan razlog koji me odvraća od Golfa.

Dok drugi guraju već treću veliku generaciju common rail-a (+ dosta poboljšanja u hodu između pojedinih generacija) - VW se sa time tek uhodava.

Ali lično, ne mislim da će biti nekih problema, to bi zaista bila neviđena blamaža.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 21:41 - pre 182 meseci
I drugi imaju problema sa CRom. Od prve do poslednje generacije, samo sto im masovnost (ili nemasovnost) pomaze da to sakriju.
Najveci je trenutno sa pietzo sistemom koji ne uspeva da se dogovori sa "problematicnim" gorivom i sa materijalom od koga su napravljeni. Problem je za nas, "obicne" korisnike, sto su "savremeni" i napradni sistemi u bliskoj vezi sa ogranicenim vekom trajanja i ekstra visokom cenom reparacije. Zbog toga sam i odobravao Ceedov 2.0 cRDi motor koji je medju CRima praistorija. Medjutim, u ovim nasim uslovima, postoji sansa za njegovim dugim i izdasnim radom.

VW je najveci proizvodjac automobila sa dizel pogonom na Svetu pa je opet za ocekivati da prva serija bude problematicna. Zato treba malo sacekati. Bar jednu godinu.
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 23:05 - pre 182 meseci
@Nebojsa:

Daj mi barem 1 razborit razlog da se umesto 110ks uzme auto sa 140 ks.

Hint: uzmi u obzir bilo stari, bilo ovaj sto se sprema zakon o bezbednosti u saobracaju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.04.2009. u 23:44 - pre 182 meseci
Auh, tu nemam nikakvu dilemu...ali to je stvar ukusa...

Ali ako tražiš razborit razlog, napre se upitaj da li postoji razborit razlog da se umesto recimo Ceed/I30 uzme toliko skuplji i precenjeniji Golf. Naravno da on ne postoji. Ali Golfovi se i dalje prodaju, i to dobro (btw, ne želim da zvuči da je Golf najgora kupovina, njega uzimam samo za primer, recimo Peugeot 206/207 je još gora...)

Zato sam tu snagu motora i naveo tek kod Golfa, jer ako bih dao cirka 25k za auto, dodao bih sigurno još malo za jači motor.

To je jedino što osećaš u svakom trenutku vožnje. Ako si pravi ljubitelj automobila - to je ono što pričinjava najveće zadovoljstvo. Ako sam to ne osećaš, ne vredi da ti objašnjavam...

Lično, snaga i karakteristika motora je poslednja stvar u kojoj pristajem na kompromise, ali ponavljam da je to lično moj ukus i ne namećem ga drugima.

Nema to veze ni sa kakvim zakonom o saobraćaju, niti sa jurnjavom. Prosečna brzina kojom vozim 110 i 140 KS je ista, ali je razlika u zadovoljstvu u vožnji (ali i umaranju tokom nje) - velika.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 00:17 - pre 182 meseci
To je diskutabilno.
Agresivna i brza voznja nije uzivajuca voznja. S druge strane spora i kilava voznja je takodje zamarajuca i isto toliko opasna koliko i agresivna. Kompromis je neka sredina. Automobili izmedju 100 i 150 KS podjednakao ispunjavaju ove kompromise. Pogotovo dizelasi. Ovo govorim poucen iskustvom od preko milion predjenih kolometara po raznim putevima.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 00:30 - pre 182 meseci
Nije diskutabilno, slažem se sa tim rasponom 100-150 KS za C segment.

Samo što je 150 na jednom kraju tog raspona, a 100 na drugom. U svakom slučaju bih se odlučio za prvi. Preko 150-160 KS (recimo nova Astra 2,0 CDTi 160) ne bih išao.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 00:52 - pre 182 meseci
Postoji jos jedan momenat pri odluci o snazi a vezano za troskove registracije. Naime, do 115 pa onda od 115 KS do 150 KS je posebna grupa kao i preko 150 KS cija razlika u ceni trenutno nije prevelika, ali postoji latentna opasnost da se u skoroj buducnosti izjednaci sa onom na Zapadu sto ce predstavljati znacajan trosak za vecu snagu. Narocito za onih 10 KS viska koliko pojedini superdizelasi najavljuju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 01:01 - pre 182 meseci
Apropo svega toga, podsetiću da sve vreme govorim da je Hyundai 1,6 CRDi 128 najidealniji motor za vozilo C segmenta. Samo par njegovih osobina:

-mala poreska osnovica po zapremini
-mala poreska osnovica po snazi
-sasvim dovoljna snaga za vozilo C segmenta (i za zahtevnije vozače)
-uparen sa menjačem od 6 brzina
-najnovije, ali NE piezoelektrične brizgaljke (otporniji na loše gorivo)
-vrlo rafiniran rad
-izuzetno ravna kriva obrtnog momenta, 90% max. momenta dostupno između 1500 i 3500 obrtaja
-povoljna cena

Ni kod jednog drugog proizvođača ne postoji ovakav motor.
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 01:55 - pre 182 meseci
Vrlo mi je jasna razlika izmedju 115 i 150 ks, ali sam namerno akcenat stavio na zakon o saobracaju.

Naime, valjda ti je jasno da u okviru (i hajde neka bude, nesto preko okvira) zakonskih brzinskih ogranicenja oba motora pruzaju daleko vise nego sto bi ikom bilo potrebno. Zato sam te i pitao, zbog cega konstantno forsiras do te mere napucane dizele koji su po pravilu osetno skuplji, kada takav izbor ne konvergira ka najboljoj kupovini...

Moj dizel je 90 konja, i vozivsi ga vec neko vreme zakljucujem da mi u gradu 90% vremena ne treba jaci. (U vozilu se obicno vozi 1-2 osobe).
Na otvorenom ne mogu reci da mi u 90% vremena ne treba jaci, ali neka bude 80%.
Ono gde osetim da 90 konja posustaje jeste kada je auto pun ljudi (pogotovo ako je i gepek pun).
Medjutim sve ovo sasvim resava verzija od 115 konja. Ako razmisljam cisto logicki, bez previse lozenja, uvek iznova dolazim do zakljucka da je >115ks lepo imati, ali uopste ne toliko presudno. To sto nudi 150 a nema 115 bi verovatno bilo neophodno u jako malo slucajeva.

Svakako se ponovo namece - ono sto tebi cini najbolju kupovinu ne cini i ostalima. Tebi je eto bitno da motor ima barem 150ks, a ja bih npr tu razliku u ceni ili stavio u dzep ili doplatio nesto opreme.
Isto tako nekom drugom nisu bitni fancy dodaci sto se opreme tice, nije mu bitan ni motor, bitan mu je imidz /prestiz.. ok i za njih ima po nesto.
Neko treci ce juriti samo sto nizu cenu..

i tako dalje. Najbolja kupovina bi MOZDA mogla da se definise kao automobil koji ima najracionalniju kombinaciju motora/opreme/ponude prostora/udobnosti/bezbednosti/imidza/dopisi_sta_fali a ne onaj koji blista u nekom od segmenata. Dakle vozilo koje pokriva najsiri spektar populacije, a ne tebe sa jedne ili nekog golfadzije sa druge strane.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 02:27 - pre 182 meseci
Citat:
Nikola_BGD: Tebi je eto bitno da motor ima barem 150ks...


Ne izvrći moje reči (ponovo), čemu to? Zašto toliko puta moram sebe da citiram da vam pokazujem šta sam rekao??

Upravo je suprotno od ovog što si napisao, rekao sam da bih ja lično uzeo jači motor, ali ne preko 150 KS:

Pogledaj:

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Nije diskutabilno, slažem se sa tim rasponom 100-150 KS za C segment. Samo što je 150 na jednom kraju tog raspona, a 100 na drugom. U svakom slučaju bih se odlučio za prvi.


Čak sam u prethodnom postu precizirao da je 128 KS (po meni) najbolja mera.

Što se tiče apsolutno najbolje kupovine, to je naravno relativan pojam, ali ako se samo malo prisetiš, mnogo puta sam govorio sa su to neke druge verzije, a ne samo 2,0 CRDi, čak i recimo ovde kada sam mu merio rezultate:

http://www.elitemadzone.org/p2019466

Osim toga, ima još jedna stvar, a to je koliko koji brend naplaćuje jedan stepen jači motor od onog slabijeg. U slučaju kada to nije puno, kao u onima koje sam pominjao, tada (znači ne uvek) vredi ići na jači motor, mada je to uvek lična odluka.

 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 10:30 - pre 182 meseci
Nije mi bila namera da ti izvrcem reci. Sinoc kada sam ono pisao nisam bas lenjirom merio svaku rec koju sam napisao, te je i ono "barem" zalutatlo, ali evo da pojasnim i zasto:

Citajuci tvoje postove, svako (nek digne 2 prsta ko nije) zakljucuje da ti je snaga motora pod a, b i c, zatim par praznih mesta, pa tek onda ostale osobine. Toliko to potenciras i razbacujes se tim brojevima da se lako stece utisak da bi rado pazario sto vise ks, pa makar to bilo >150. Tek pre par postova si izjavio da ne bi kupovao >150, ne secam se da si na toj cifri ranije povlacio crtu.

Sto se tice doplate za jace motore, kod pro ceed-a je ako se dobro secam, oko 500e izmedju 90ks i 115ks ali je zato bezmalo 1000e izmedju 115 i 2.0crdi 140ks. Eto izjasni se, da li bi pazario pro ceed-a 1.6crdi@115hp ili 2.0crdi@140hp. Isti nivo opreme, ili cak bolja oprema (za manje para) ukoliko odaberes 115hp verziju.


edit: Nisi se osvrnuo na uzimanje znatno jacih turbodizela cija je upotreba u granicama legalnog (i malo preko toga) ipak ogranicena daleko ispod njihovih potencijala.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 12:01 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Apropo svega toga, podsetiću da sve vreme govorim da je Hyundai 1,6 CRDi 128 najidealniji motor za vozilo C segmenta.


Da naravno.
Samo ces takvo vozilo umesto na pumpama morati tankovati u laboratorijama,
a servisirati,
umesto u servisima, u naucnoistrazivackim centrima.

Vrlo prakticno.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.04.2009. u 13:15 - pre 182 meseci
Žare, taj motor ni u jednom svom segmentu nije komplikovaniji od bilo kog postojećeg CR motora, samo što je optimalno isprojektovan.

Nikola, pre nego što repliciraš, obrati pažnju kako je šta napisano, smorio sam se da odgovaram na besmislene replike na teze koje niti sam napisao, niti ih zastupam.

Bez obzira što na forumu svako zastupa lični ukus, ako je sposoban da gleda stvari i tuđim očima (što se lično trudim), onda je sposoban da razmatra i opcije za koje se on sam ne bi odlučio.

Evo ti primer toga:

http://www.elitemadzone.org/t357878-0#2224599

Dakle, iako lično ne bih nikada kupio tu verziju, smatram da je dečko napravio apsolutno najbolju kupovinu i to sam mu od srca čestitao. Da li sam mu rekao: "Ej, bolje bi ti bilo da si uzeo jači motor ovaj ili onaj, dizel ili ne-znam-šta? Nisam.

Druga je stvar kada razmišljam šta bi za sebe lično kupio, tu poštujem svoj ukus, ali o tome malo pričam, često to i ne pominjem.

Da ti i to dokažem, reći ću ti da sam pre par nedelja uplatio jedan mali I10, ali sa najjačim motorom i opremom. Da li sam to čak i spomenuo na forumu? Nisam, jer ne želim svoj lični izbor da namećem drugima.

btw, kada sam to pomenuo nekim prijeteljima, često su oni manje upućeni (ali samo oni) na prvu loptu rekli: hej imao si za iste ili malo veće pare I20, Mazdu 3, Zunto, Grande, staru Fiestu, o polovnim Golfovima da i ne pričam... Ali ja sam sve to vozio, debelo razmislio, i uveren sam da sam za moje potrebe (drugi auto u porodici) napravio najbolji izbor.

To i ne pominjem na forumu, jer znam da je to netipična situacija, na forumu je poželjno razgovarati o onome šta odgovara najvećem broju čitalaca (konkretno, za tu cenu često je bolje odabrati veći auto iako sa slabijim motorom i opremom, recimo neka od varijanti Sandera).

Za kraj, evo da ti i formalno odgovorim na postavljeno pitanje:

Citat:
Nikola_BGD: Eto izjasni se, da li bi pazario pro ceed-a 1.6crdi@115hp ili 2.0crdi@140hp.


Za doplatu manju od 1000 evra, koliko nosi motor 2,0 u odnosu na taj 1,6 (što nije velika doplata, pogledaj koliko drugi za tako nešto traže) - uvek bih uzeo 2,0. Ne toliko zbog dobitka u snazi (mada se i to itekako oseti) - nego zbog šestobrzniskog menjača koji ide uz njega.

Neuporediv je osećaj kada po autoputu ideš recimo 140 (o većim brzinama da i ne govorim) sa 1.6 motorom u petoj - i sa 2,0 motorom u šestoj.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624787 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.