Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622261 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
78.155.46.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 15:26 - pre 182 meseci
Nebojša, nisi u pravu... spisak opreme, snaga motora, dimenzije... i svi ostali podaci sa kojima barataš ne čine auto autom... Čak i u slučaju da se ne poteže dizajn kao apstrakcija i kao nešto što sigurno utiče na cijenu (za neku sliku ulje na platnu ne možeš reći da je skupa... možeš samo reći da je tebi skupa) znači ako potpuno izostavimo izgled vozila kao parametar, opet se na osnovu svega što navodiš ne može reći da koreanci nude više... Auto je zbir sve te opreme i svakog šarafa na njemu ali kao 1 proizvod... koji na kraju ima vozna svojstva koja ostavljaju određeni utisak na potrošača tj. lice koje upravlja i na ona koja se voze u njemu...
Kad bi ovo što ti navodiš bilo tačno onda nebi bilo potrebe da se auta probaju nego samo pročitaš šta ima od opreme, koja je klasa i znaš sve o njemu... u realnom životu, kad to pročitaš znaš 50% ili znaš otprilike šta bi mogao da očekuješ... a onda se u mnogim slučajevima razočaraš ili oduševiš sa autom kao cjelinom... Sigurno si čuo nekada komentar koji je većinom u upotrebi kod servisera i kod ljudi koji se razumiju u auta a on glasi: "jeste dobar - ali nije auto".
E o tom utisku mi pričamo a ne o tome šta ima od opreme... treba pričati o utisku koji auto ostavlja na vlasnika posle duže upotrebe, recimo posle 15 ili 20.000 km...

P.S. I dalje koreja kopira sve što može... nemam ja ništa protiv toga ali je problem što su to blijede kopije... evo uzmi samo ključ od proceed-a i od audija i sve će ti biti jasno...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 27.04.2009. u 16:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
194.106.167.*



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 16:29 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: Nebojša, nisi u pravu... spisak opreme, snaga motora, dimenzije... i svi ostali podaci sa kojima barataš ne čine auto autom


Opet kažem da sasvim razumem šta ti hoćeš da kažeš, ali forum ne služi za mistifikaciju, nego za demistifikaciju svih, a naročito tehničkih karakteristika.

Što smo u tome bolji, više ćemo stvari otkriti, znači više razlika uočiti i obeležiti i time čitaocima napraviti bolje uslove da donesu pravilniji zaključak za sebe.

Dakle, ponavljam po ko zna koji put, hajde konačno da upoređujemo jedan po jedan deo vozila ali obavezno da računamo i razlike među njima, dakle i delove koje neki auto u poređenju ima, a neki drugi uopšte nema.

Spomenuo su ključeve, ne znam napamet kako izgledaju ključevi Audija, ali znam za Proceed, radi se o jednom modulu koji daljinski sve otvara/zatvara, sasvim kvalitetno urađenom. Ako postoji nešto bolje u klasi, voleo bih to da vidim.

Dalje, neko je pomenuo kočnice i njihovu efikasnost, to je naravno jedna od najbitnijih karaketristika, evo ovde sam naveo podatak sa testa o zaustavnom putu koji za Proceed iznosi 37,1 metar.

Pogledajmo koliko je to kod konkurencije. Što više takvih parametara navedemo, bićemo bliži istini.

Naravno, u krajnjem ishodu eventualne kupovine lični utisak ima presudnu ulogu, ali na forumu njega ne možemo kvantifikovati. Ovde možemo da baratamo jedino sa opipljivim realnim podacima, a u njih ne treba unostiti notu ličnog i iracionalnog.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 16:53 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: Nebojša, nisi u pravu... spisak opreme, snaga motora, dimenzije... i svi ostali podaci sa kojima barataš ne čine auto autom...



Da pocnemo od ovog. Neboja nije u pravu samo u emotivnom delu. ali spisak je nesto drugo. A sta cini auto autom, mislim da si sam sebi skocio u usta.

Tebi je vazan IMIDZ, i imidz cini auto autom. To je tacno u onolikom procentu(ili delu) ukoliko je imidz nastao kvalitetom, ali nastao i OPSTAO, a ne bilo nekad, a sada samo imamo stecenu naviku...

Tipican primer je Golf. Jedinica i dvojka su zidali kvalitet i dobre osobine. Istina, neke greske su zataskane, kao manje vazne, u dizajnu, i konstrukciji, ali su i tako nekompletni imali ogroman procenat uspesne konstrukcije i dizajna..

A onda je "Lopez-efekat" i masprodukcija , proizvela sta je proizvela, a liberalkapitalisticko reklamiranje i marketing nadoknadilo falinke.

Mi ovde, rastereceni obaveze da hvalimo nesto sto nije vredno hvale, raspravljamo sta nam valja, ili kupiti ili razmotriti kako posmatrati veliku prevaru(za koju postoji sve veci procenat "probudjenih", koji nisu deo auto-industrije..nece valjda oni koji imaju neposrednu korist, seci granu na kojoj sede, lepo zive i ne misle).

Citat:
Nocniza neku sliku ulje na platnu ne možeš reći da je skupa... možeš samo reći da je tebi skupa)


Neka slika, vozilo, ili ma koja roba, je skupa, samo ako ne nudi adekvatno za svoju cenu, a ne da li neki pojedinac IMA ili NEMA para za investiciju....

Tako da si samo oborio nivo razgovora, a ja eto dobar, da pojasnim, da nisi objektivan nego lican...




Citat:
Nocni: ... Čak i u slučaju da se ne poteže dizajn kao apstrakcija


... Auto je zbir sve te opreme i svakog šarafa na njemu ali kao 1 proizvod... koji na kraju ima vozna svojstva koja ostavljaju određeni utisak na potrošača tj. lice koje upravlja i na ona koja se voze u njemu...



Dizajn kao skulptura, oblik karoserije, ili namena vozila, njegova upotrebna projekcija za odredjeni segment. Sa te strane, Ceed i I 30 su potpuno identicni sa Golfom,... nekim pezom307...

Tehnicka realizacija je ono sto pravi razliku, a prost "dizajn" oblika vozila je iluzoran u ovom segmentu...

Komplikovana je diskusija ako se skakuce, infantilno, sa detalja na detalj, i jos gore, izvlaciti detalje iz konteksta i davati im neki znacaj...

Utisci o voznji su jedno, niko nije rodjen da bude vozac, nego pesak, tako da je licni "umetnicki dojam" stvar o kojoj nije lepo raspravljati i uzimati kao argument...
Potpuno je besmisleno, npr, pitati nekoga iz uprave VW-a, kakav je njegov utisak i radost dok vozi Golfa...ili "nevinog" kupca, kome je Petica nesto tvrda, kao da su zakovali amortizeri...ali, ko sme da prigovori VW-u, i milionima napravljenih vozila(profita)...

U stvari..kada malo razmislim, pa MOZEMO mi na forumu, nemamo nikakvu "obavezu" da se ne okrecemo kritikom prema necemu losem, niti neku stimulaciju da "gledamo kroz prste" kada nesto nije u redu...

I u tom slucaju je ovo cista imaginacija:


Citat:
Nocni: ...
E o tom utisku mi pričamo a ne o tome šta ima od opreme... treba pričati o utisku koji auto ostavlja na vlasnika posle duže upotrebe, recimo posle 15 ili 20.000 km...



Pricamo o osecaju (neko ga ima neko ga nema), i tehnicku diskusiju treba valjda da preveslamo sa emocijama...ne pomaze mi utisak, zaista, moci i glomaznosti VW-a, kada mi rikne musavi mikroprekidac, a ceo deo kosta 250€, o kom osecaju se zeli da pricam...o dizajnu, udobnosti ili ogavnom osecaju prevare...

I za kraj ovoga posta, biser...

Citat:
Nocni
P.S. I dalje koreja kopira sve što može... nemam ja ništa protiv toga ali je problem što su to blijede kopije... evo uzmi samo ključ od proceed-a i od audija i sve će ti biti jasno...


A Nemci, ili Englezi, ili ko god, KOGA oni kopiraju.

Ovo je najnize, kako komplikovanu stvar svesti na pola recenice...

Desetinama godina se formira neki stil, ukus i imidz evropskog potrosaca vozila(ne kazem vozaca), i na STA bi trebalo da lici vozilo koje UGADJA evropskom kupcu....na svemirski brod

A to sto se razlikuje kljuc audija i proceeda, pa razlikuje se i od Lagune i od Punta...i cene se razlikuju...a da je auto-industrija zaista zelela da napreduje, kljuca ne bi ni bilo...navika iz ranih vekova i zakljucavanja manastira
Ko jos, recimo, ima regal sa KLJUCEM..npr...drugi primer je u nekim hotelima gde nema kljuca za sobe...

O tome zelimo da pricamo...

Zasto za tolike desetine hiljada evra, AUDI JOS UVEK IMA NEKI KLJUC?????



Ko razume ...shvatice....


Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 17:19 - pre 182 meseci
Citat:
vladd: kada mi rikne musavi mikroprekidac, a ceo deo kosta 250€


Koji je to prekidac za 250 eura na VWu, ako nije tajna?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
78.155.46.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 17:46 - pre 182 meseci
Nebojša, ja ti kucam pola strane da se ne može posmatrati auto osim kao cjelina a ti odma u sledećem postu kažeš:

"Dakle, ponavljam po ko zna koji put, hajde konačno da upoređujemo jedan po jedan deo vozila"

Onda kažeš da utiske ne možemo kvantifikovati nego treba baratati realnim podacima... iz podataka koje ti iznosiš ne može se zaključiti ništa o vozilu o kojem pričamo... pominješ stvari kao zaustavni put od 37 metara što nikom ne znači ništa jer će i tamo neki golf imati isto 37 ili 38... i opet se vrtimo u krug...


Vladd, nisi shvatio ništa od onog o čemu sam ja kucao... ili nisi ni čitao...

Kažeš: "Neka slika, vozilo, ili ma koja roba, je skupa, samo ako ne nudi adekvatno za svoju cenu"

Još ti meni kažeš da sam ja oborio nivo razgovora... a šta si ti uradio komentarišući ovo... tu nije bilo riječi o tome koliko neko ima para iako to navodiš...
Ako ja naslikam sliku i prodajem je 50.000 € ne postoji osoba na svijetu koja može da tvrdi da ta slika ne vrijedi toliko i sa time sam samo htio da objasnim da u dizajn ili spoljašnji izgled vozila ne treba ulaziti uopšte niti se to može vrednovati osim subjektivno... ili možda na neki način kroz broj prodatih primjeraka što je za posebnu diskusiju... a ti kao papagaj ponavljaš "imidž imidž je tebi važan"... dosadan si sa tim...

Drugo, ja nisam ni pričao o vw-u uopšte... ali ti nisi čitao pa pominješ bravu od vrata i kvalitet golfova 1 i 2...

Malo sam se smorio sa ovim... jer ne čitaš ili ne shvataš šta je napisano...

Rekao sam da je ključ od ceed-a samo smiješna kopija starog tipa ključa od audija a to je značilo da je takva i većina djelova na tom vozilu... to je imalo preneseno značenje ali to bi tebi trebalo nacrtati... mi već sada znamo kako će izgledati ključ od neke nove kije koju budu pravili kroz 5-6 godina evo ovako:



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 27.04.2009. u 18:57 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 18:04 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: Nebojša, ja ti kucam pola strane da se ne može posmatrati auto osim kao cjelina


To je klasična floskula onih koji ne žele da realno porede dva auta, nego insistiraju na predrasudama i neodređenostima. Evo mene zaista interesuje šta je to na osnovu čega pojedinci bez realnog uporišta proglašavaju neki auto boljim od drugog. Dosta toga o njihovim rezonima već naravno znam, ali želim da dokučim baš sve.

Citat:
Nocni: iz podataka koje ti iznosiš ne može se zaključiti ništa o vozilu o kojem pričamo... pominješ stvari kao zaustavni put od 37 metara što nikom ne znači ništa jer će i tamo neki golf imati isto 37 ili 38... i opet se vrtimo u krug...


Nije to jedini podatak koji sam izneo, ako si čitao celu temu, kroz nju sam izneo brdo podataka. Što više podataka - to bolje i time smo bliži istini. E sad, ako neko ne želi to da vidi, to je njegova subjektivna stvar i to se mora tako zvati, a ne nekako drugačije.

Citat:
Rekao sam da je ključ od ceed-a samo smiješna kopija starog tipa ključa od audija


Ključ jeste kopija Audijevog ključa, ali ne smešna, nego savršena. Vidiš, mene kao korisnika automobila to što je taj ključ kopija nečega - ne dotiče ni najmanje. Ako je to jedina opipljiva razlika (a sve ide ka tome) - slatko ću se voziti u toj "kopiji", a za razliku u ceni ću npr. supruzi kupiti nov auto.

Ovo je samo lično razmišljanje, bez da kome bilo šta sugerišem, ali želim da se stvari konačno demistifikuju, a ovo je put ka tome.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.koelnet.com.



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 18:13 - pre 182 meseci
Samo da napomenem da bih za 20 000e uzeo Lancia Delta, bez ijednog sekunda razmisljanja (ako pricamo o primarnom automobilu).
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 20:12 - pre 182 meseci
Automobil nije tehnička knjižica... Henri Ford je davno rekao, ''Kada vidim AR skinem šešir i poklonim se''..

Osnivač fabrike koja je sušta suprotnost samom AR-u, nije govorio o brojevima, nego o osećaju koji ti izaziva automobil. Brojke lako prevare.. Suština je da ako kupuješ auto za sebe,i imaš toliko u džepu da kupuješ ono što misliš da je najbolji automobil, retko, retko ko će poći za brojkama.

Citat:
Slobodan Miskovic: Samo da napomenem da bih za 20 000e uzeo Lancia Delta, bez ijednog sekunda razmisljanja (ako pricamo o primarnom automobilu).


Eto primera. I ja sam još jedan, i koliko hoćeš još... Eto ti moj primer, pre dve godine rešim da promenim auto, nisam imao neku granicu u glavi, ali nisam hteo više od 10-12ooo da potrošim. Naravno, polovan auto, jer lično mi je glupost gubiti do 30% cene za prve tri godine korišćenja. Izbor je bio Saab 9-5 2.3 aero, ili AR 166 2.0t. I danas kada sednem i startujem motor znam da nisam pogrešio, iako realno gledano bi bolje prošao sa nekim A6, Passatom, itd.

Šta ću kad više volim zgodne devojke, nego one što dobro kuvaju:)

Update: ukoliko bi mi skrenuo pažnju da je ovo tehnički forum, nemoj, znam i sam. I daću ti brojke za pomenute automobile ako te interesuje, mada nije bitno u ovoj temi.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 20:15 - pre 182 meseci
Kad već primećujemo, evo i ja bih da primetim nešto promače skoro nezapaženo:

Citat:
zarsilic: Kad dobijes i10 moze se isprobati, ako postoji volja, usporedba sa recimo Lanciom Y.


Vrlo je interesantno sa kojim autom predlažeš da se poredi i10. To dosta govori :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 22:46 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Koji je to prekidac za 250 eura na VWu, ako nije tajna?


U bravi VW-a, vec sam kukao zbog doticnog posla...
Nije prekidac 250 evra, kosta pola evra, ali je brava remek delo "automobilskog rezervnog dela"..

Masterpis "namenske" kostrukcije (automobilske proizvodnje), da bude sto skuplji kao rezervni deo, a objektivno ne kosta ni 20 evra...

Licno smatram da je brava prekomplikovana, da je sistem komandovanja i detekcije stanja diletantski uradjen, da je mikroprekidac solidno obican i da nije za uslove vlage i vibracija...

Istina, omogucena je usteda, rasturiti vrata(a to je malo obimniji posao), rasturiti bravu, kupiti prekidac i zalemiti ga...a moze se posetiti servis...samo cena nije za javnost.

Uzgred, treba imati i "triple square" kljuceve, zasto, to niko ni strucan ni zaludjen za VW ne moze da objasni...cetiri tipa glava srafova na jednim vratima, torx u dve velicine, power drive u tri, i triple square u dve velicine, okasta desetka(usamljena valjda kao "zastareli" oblik)...ako je to racionalna konstrukcija...masala

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 23:02 - pre 182 meseci
Citat:
vladd: U bravi VW-a, vec sam kukao zbog doticnog posla...:)
Nije prekidac 250 evra, kosta pola evra, ali je brava remek delo "automobilskog rezervnog dela"..


Pretpostavio sam da je tako nesto.

Taj kvar se kod nas resava za 30 eura sa dozivotnom garanciom.

Slicni mehanizmi se nalaze u mnogim vozilima sa dibstalom i nije to nikakva nauka. Opel to ima od 1996. godine.
Cena i garancija vazi i za Opel.

Za 250 eura se radi veliki servis na Passsatu TDIu.

P.S. Ovo ni malo nije OffTopic, da ne pomisli neko. Itekako je povezan sa temom.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 23:10 - pre 182 meseci
Citat:
Flo33: Automobil nije tehnička knjižica... Henri Ford je davno rekao, ''Kada vidim AR skinem šešir i poklonim se''..

Osnivač fabrike koja je sušta suprotnost samom AR-u, nije govorio o brojevima, nego o osećaju koji ti izaziva automobil. Brojke lako prevare.. Suština je da ako kupuješ auto za sebe,i imaš toliko u džepu da kupuješ ono što misliš da je najbolji automobil, retko, retko ko će poći za brojkama.



Eto primera. I ja sam još jedan, i koliko hoćeš još... Eto ti moj primer, pre dve godine rešim da promenim auto, nisam imao neku granicu u glavi, ali nisam hteo više od 10-12ooo da potrošim. Naravno, polovan auto, jer lično mi je glupost gubiti do 30% cene za prve tri godine korišćenja. Izbor je bio Saab 9-5 2.3 aero, ili AR 166 2.0t. I danas kada sednem i startujem motor znam da nisam pogrešio, iako realno gledano bi bolje prošao sa nekim A6, Passatom, itd.

Šta ću kad više volim zgodne devojke, nego one što dobro kuvaju

Update: ukoliko bi mi skrenuo pažnju da je ovo tehnički forum, nemoj, znam i sam. I daću ti brojke za pomenute automobile ako te interesuje, mada nije bitno u ovoj temi.


Sustina diskusije..bar tako mislim.

Mozemo konstatovati, i obrazloziti, sta je dobro, sa tehnicke strane, pa preci na estetsku, i na kraju na osecaj za lepotu..

A svako bira, ipak prema sebi..i to ne mora uvek da bude najefikasnije ili najracionalnije resenje. Ponekad trenutno nesto iskrsne, prilika cuda cini, i sledi "vezivanje" za novog ljubimca.

Jedino je, bar za pricu na forumu, naporno, ako se na jedan nacin posmatra vozilo, a onda argumentuje na potpuno drugaciji nacin.

Pokatkad, ljudi vole da se vezu za gigantski autoritet, to obezbedi nekakvu lakocu odluke, opravdanje, pa ako estetika ili potreba ne prevagnu, prevagnuce neko iracionalno "opravdanje", tipa "lako se (pre)prodaje", ili "ima veliki gepek".."prodato vise od 2 miliona primeraka"...

A zatim, vremenom se traga za podatkom plus, kako je "olako"(bez mnogo analize) nabavljeno vozilo zapravo dobar izbor...

I to je na primer, slucaj u solidnoj meri kod vlasnika VW brenda, iako je broj realnih "zavisnika"(da ne kazem zaposlenih u VW sektoru) VW industrije, na Balkanu dramaticno mali, uglavnom je zavisnost "brendomanskog" tipa..

Uglavnom preskupa vozila, bez obzira na tradiciju i nekadasnji kvalitet, sa dugogodisnjom, a losom servisnom podrskom..ali broj prodavnica govori jedno, broj fals delova drugo, nepostojanje nekih delova trece...

A sustina je, izgleda, da i dalje vozimo uzasne krseve, u velikom broju...odbacene iz bogatog zapada..i sa nekim stecenim pravom da pljujemo istok.
Kina postade svemirska, tehnoloska, proizvodna, nuklearna sila, planetarna, ali pravo da ih pljunemo je ostalo kod nas, iako zaostalih "poznavalaca", neke stare zapadne tehnike...novu sve teze razumevamo..prihvatamo kako jeste, odnosno, kako nam kazu


Poz
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.59.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 23:40 - pre 182 meseci
Moram da priznam da bih i ja kada bih imao para kupio novu Lanciu.

Ali ako bih racionalnije razmišljao izbor bi pao verovatno na Megana ili pak Grande Modusa - ko ne zna kako izgleda evo nasumično odabranog linka http://www.autoexpress.co.uk/c...15595/renault_grand_modus.html
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
77.222.6.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.04.2009. u 23:52 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: To je klasična floskula onih koji ne žele da realno porede dva auta, nego insistiraju na predrasudama i neodređenostima. Evo mene zaista interesuje šta je to na osnovu čega pojedinci bez realnog uporišta proglašavaju neki auto boljim od drugog. Dosta toga o njihovim rezonima već naravno znam, ali želim da dokučim baš sve.


Ajde da se ne pravimo mnogo pametni nego da vidimo kako to rade oni koji su mnogo kompetentniji od nas kad su u pitanju takva poređenja...
Evo uzmimo na primjer da neki međunarodno priznati tim stručnjaka treba da uporedi 2 vozila i da u nekom časopisu da stručno mišljenje o njima... Šta oni tada rade? Naprave veliki uporedni test od nekoliko hiljada kilometara, znači voze ta auta jer je to jedino ispravno i realno poređenje, pa posle te duge vožnje daju svoje, nazvaćete ga subjektivno mišljenje o tim autima i to treba uvažiti kao ispravno... Oni sigurno neće rastavljati ta auta pa upoređivati dio po dio jer je auto 1 proizvod koji je skup više proizvoda koji moraju biti u savršenoj ljubavi...
Šta rade u fabrici prilikom testiranja novog modela? Pa voze ga hiljadama kilometara u svim uslovima, na svim kontinentima, da bi stekli utisak o vozilu i dorađuju detalje posle te vožnje... jedino se na taj način može stvoriti slika o samom vozilu i nikako drukčije...
Ovdje se na kraju mora postaviti pitanje kompetencije onog koji proba auto (vjerovatno ćete reći da ima i naručenih istraživanja... što je tačno) ali šta mi možemo uraditi na forumu? Možemo reći svoje utiske o predmetnim vozilima i svoje mišljenje o tome koje je bolje i zašto ali iz života i same vožnje a ne iz suvoparnih podataka koje mnogi ovdje ređaju a da nisu ni sjeli za volan nekog vozila... Tu je bitna brojnost i što više različitih utisaka jer 100 očiju vide bolje nego 2 a bogami i iskustvo onog koji će obrazlagati neku svoju tvrdnju...
To je bio ukratko način na koji treba raspravljati...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.04.2009. u 02:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 00:12 - pre 182 meseci
Pozdrav,

Nocni, samo kratka konstatacija da je krajnje vreme da pocnes da biras izraze koji ne sadrze u sebi "dosadan si", "ne pravi se pametan" i slicno, kao i da ne ostavljas fajlove na javnom delu upucene samo jednoj osobi, jer se iz ostatka Tvojih tekstova itekako vidi da mozes bolje od toga, a ako neces, onda cemo stvari resavati dalje moderacijom na pomenutim segmentima. Ova napomena nije podlozna diskusiji, uredjivanje foruma ce se obavljati ukoliko ne bude bilo nekih izmena u pisanju na navedenim pozicijama.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 13:33 - pre 182 meseci
Citat:
Nocni: Ajde da se ne pravimo mnogo pametni nego da vidimo kako to rade oni koji su mnogo kompetentniji od nas kad su u pitanju takva poređenja...
Evo uzmimo na primjer da neki međunarodno priznati tim stručnjaka treba da uporedi 2 vozila i da u nekom časopisu da stručno mišljenje o njima... Šta oni tada rade? Naprave veliki uporedni test od nekoliko hiljada kilometara, znači voze ta auta jer je to jedino ispravno i realno poređenje, pa posle te duge vožnje daju svoje, nazvaćete ga subjektivno mišljenje o tim autima i to treba uvažiti kao ispravno... Oni sigurno neće rastavljati ta auta pa upoređivati dio po dio jer je auto 1 proizvod koji je skup više proizvoda koji moraju biti u savršenoj ljubavi...
Šta rade u fabrici prilikom testiranja novog modela? Pa voze ga hiljadama kilometara u svim uslovima, na svim kontinentima, da bi stekli utisak o vozilu i dorađuju detalje posle te vožnje... jedino se na taj način može stvoriti slika o samom vozilu i nikako drukčije...
Ovdje se na kraju mora postaviti pitanje kompetencije onog koji proba auto (vjerovatno ćete reći da ima i naručenih istraživanja... što je tačno) ali šta mi možemo uraditi na forumu? Možemo reći svoje utiske o predmetnim vozilima i svoje mišljenje o tome koje je bolje i zašto ali iz života i same vožnje a ne iz suvoparnih podataka koje mnogi ovdje ređaju a da nisu ni sjeli za volan nekog vozila... Tu je bitna brojnost i što više različitih utisaka jer 100 očiju vide bolje nego 2 a bogami i iskustvo onog koji će obrazlagati neku svoju tvrdnju...
To je bio ukratko način na koji treba raspravljati...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.04.2009. u 02:52 GMT+1]


Da li to znaci ako neki "kompetentni", po necijem misljenju, inzenjer iz VW-a ili Toyote(da ne bude maliciozan prema VW-u) proglasi da je njegovo(njihovo) vozilo najbolje, onda nema diskusije...posto na Balkanu nema kompetentnih..koji rade u doticnoj firmi, kao kompetentni...ili kompetentniji..

Upravo je obrnuta situacija, kompetencija korisnika potice iz novcanika, svotom novcanica, kojom ce da potvrdi kompetentnost doticnog konstruktora-proizvodjaca..

Koliko se potrudio da udovolji sistemu, a nije, koliko prati opsti razvoj civilizacije, a nije, koliko naplacuje svoju uslugu, a to je bezobrazna cifra.

Ili su mozda novinari kompetentni, oni koji su zaduzeni da pohvale svako vozilo, svakog sponzora, i kada se sateraju u cosak, pribegavaju kolektivnoj odgovornosti-glasanju, gde nema pojedinacnog misljenja, nego brojke u masi, bez identiteta i bez kompetencije, pojedinacne.

Pa se svake godine proglasava auto godine, pa se proglasava najprodavaniji auto...da bi se stvorio privid razlicitosti, kojeg nema, svi su u sluzbi zarade i otimanja novca..

Nemam nista protiv, to je globalna utakmica, ali volim da se pobunim kada neki tamo pozele da me osure za pare..male ili velike, sve jedno.

Nesto sitnog znanja, i malo duzeg vozackog iskustva, upotrebljavam za odbranu svog novcanika, a ne da bi se "kompetentno", fiktivno raspravljalo o vozilima.

I nije samo tehnika vazna, vazan je i nastup(umetnicki), kolicina usluge, komotitet koriscenja vozila, ne samo prostora za volanom ili pod zadnjim poklopcem, vec i lakoca apliciranja voznje, lakoca odrzavanja, lakoca tjuninga i stajlinga, radost posedovanja gadgeta... a ne razmisljanje po diktatu, predrasudama, misticno i laznoproglaseno za NAJ naj...

I da je samo tehnika u pitanju, ne i vozila u USA bila toliko jeftinija nego u EU...ocigledno se borimo sa nekim duhovima, imidzima...laznim utiscima...


Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 13:43 - pre 182 meseci
Džaba bilo konja vranih na livadi razigranih,
džba bilo karuca, čilasa;
kada nisam s onom koju volem

 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 14:01 - pre 182 meseci
Citat:
vladd: Da li to znaci ako neki "kompetentni", po necijem misljenju, inzenjer iz VW-a ili Toyote(da ne bude maliciozan prema VW-u) proglasi da je njegovo(njihovo) vozilo najbolje, onda nema diskusije...posto na Balkanu nema kompetentnih..koji rade u doticnoj firmi, kao kompetentni...ili kompetentniji..:)

Upravo je obrnuta situacija, kompetencija korisnika potice iz novcanika, svotom novcanica, kojom ce da potvrdi kompetentnost doticnog konstruktora-proizvodjaca..

Koliko se potrudio da udovolji sistemu, a nije, koliko prati opsti razvoj civilizacije, a nije, koliko naplacuje svoju uslugu, a to je bezobrazna cifra.

Ili su mozda novinari kompetentni, oni koji su zaduzeni da pohvale svako vozilo, svakog sponzora, i kada se sateraju u cosak, pribegavaju kolektivnoj odgovornosti-glasanju, gde nema pojedinacnog misljenja, nego brojke u masi, bez identiteta i bez kompetencije, pojedinacne.

Pa se svake godine proglasava auto godine, pa se proglasava najprodavaniji auto...da bi se stvorio privid razlicitosti, kojeg nema, svi su u sluzbi zarade i otimanja novca..

Nemam nista protiv, to je globalna utakmica, ali volim da se pobunim kada neki tamo pozele da me osure za pare..male ili velike, sve jedno.

Nesto sitnog znanja, i malo duzeg vozackog iskustva, upotrebljavam za odbranu svog novcanika, a ne da bi se "kompetentno", fiktivno raspravljalo o vozilima.

I nije samo tehnika vazna, vazan je i nastup(umetnicki), kolicina usluge, komotitet koriscenja vozila, ne samo prostora za volanom ili pod zadnjim poklopcem, vec i lakoca apliciranja voznje, lakoca odrzavanja, lakoca tjuninga i stajlinga, radost posedovanja gadgeta... a ne razmisljanje po diktatu, predrasudama, misticno i laznoproglaseno za NAJ naj...

I da je samo tehnika u pitanju, ne i vozila u USA bila toliko jeftinija nego u EU...ocigledno se borimo sa nekim duhovima, imidzima...laznim utiscima...


Poz


Apsolutno se slazem.

Nesto pocne da me zeza makina kad se zagreje. Ja kod majstora na kabl, senzor radilice. Gde da nadjem to jbt?!! No problemo, majstor opravdano majstor, opel omega ima isti takav?! Ajde da promenim kablove, vreme je. Zovem deltu, ???? ne smem da kazem cenu. No problem, A6 ima iste.

Kolega kupio jaguar.. Ponosno mi pokazuje sliku na desku.. Ali... Pa jaguar je na mondeovoj sasiji??!

Sta sam hteo reci. Auto industrija je toliko globalizovana, da je to sve isto sr***.

I duboko verujem u teoriju zavere koja kaze da su krajem sedamdesetih sele glavonje za sto i rekle, ljudi, ovo se ne isplati, ajde da pravimo krs kola i delove.

Oprostite na off-u i na emotivnom praznjenju.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16358



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 20:24 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Pretpostavio sam da je tako nesto.

Taj kvar se kod nas resava za 30 eura sa dozivotnom garanciom.

Slicni mehanizmi se nalaze u mnogim vozilima sa dibstalom i nije to nikakva nauka. Opel to ima od 1996. godine.
Cena i garancija vazi i za Opel.

To "resavanje" kvara naravno podrazumeva i originalne rezervne delove...ili naravno ne?

Meni je poznat jedan nacin resavanja tog problema, ali to vec spada u domen budzenja a ne resavanja.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.04.2009. u 20:42 - pre 182 meseci
Kakvo budzenje ako je dozivotna garancija?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622261 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.