Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624531 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7176 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 12:36 - pre 182 meseci
Khm...

Ako se na auto putevima zaista bude svuda vozilo 120 - cenim da bi industrija brzih automobila propala ;-))

U takvoj konstelaciji zaista nemam ni najblazeg pojma zasto bi bilo sta jace od 1.6 motora sa 100-njak KS bilo u ponudi za vecinu standardnih vozila (ne pricam o Hummer-ima i sl... ;-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 13:11 - pre 182 meseci
Citat:
vilil1: Ovo bi trebalo da znaci da se prvo pravi motor, pa se onda razmislja o ostatku vozila!? Ono, kao opel naruci od isuzua motor i onda, kad ovi naprave motor, opel razmislja kakav ce auto da pravi?

I to oko motora, to je individualna stvar. Neko zeli motor kojim ce moci da vozi 200+ na magistralnom putu, rizikujuci da unisti i sebe i druge, nekome ce biti dovoljna snaga kojom ce ici u propisanim granicama brzine. Recimo do 120 na auto putu. Na srecu i ovde ce poceti ostrije kontrole brzina kao i svuda sto su.


Ne. Ajd da pojasnim, mada mi je naporno da pisem romane da bih pojasnio nesto jednostavno.

Vozilo se koncipira komplet, i za gabarite i namenu, predvidi se motor, velicina, zapremina, snaga, potrosnja ekologija..ukljuce se svi parametri potrebe, kao projektni zadatak.

Da li ce motor biti 1700, 1900, 950 ili 4800 kubika je pocetna odluka. Koji je najlakse napraviti, adaptirati ili doraditi, stvar je tehnologije proizvodnje, kresanja troskova...mozda i lokalni propisi predvidjenog ucestvuju u odluci, u velikom broju zemalja 2000ccm je neka "granica" luksuza, izvor posebnih taksi..

Zato se i 1,9TDI, kod VW-a ili VAG grupe, vuce deceniju i vise, pokriva snagom sve skoljke od 900 kila do dve tone. Zato izgleda da je bazni model motora...mogao je biti i 1,8, ili 1,7 litara, da su odlucili da razviju takav...

Naravno da je izbor motora uz vozilo individualna stvar, ako se ostane u racionalnoj zoni, ali nije uvek tehnicki izbor presudan, podilazi se kupcima uz veliku novcanu nadoknadu. A to trzisno lici na negde vec spomenuti pornic.

Uvecava broj se nesreca sa prejakim motorima u preslabim karoserijama, ali trziste to ne zanima, vazna je samo prodaja. Tada je licemerna kompenzacija ABS, esp, erbegovi, ...ako se krivi trap i auto slece sa pravca.. puta..

Znaci, tip vozila, namena i predvidjene karakteristike, poseduju predprojektovani motor, konkretan izbor motora se suzava pri realizaciji, ali tehnicki, ne odskace se znacajno od "baznog", projektnog motora.

Industrija brzih automobila vec propada, mozda ne koliko vidimo ili zelimo, automobili su vec solidno brzi i u nizim segmentima, ne treba vise Ferari ili Porse da bi se vozilo 200...

Poz

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 15:11 - pre 182 meseci
Citat:
vladd:Model, vozilo se koncipira oko baznog motora (koji je u skladu, harmoniji sa celim vozilom, i opremom), a ne oko najmanjeg motora u paleti firme.


Nocnog ste oterali sa foruma .


Citat:
vladd: Ne. Ajd da pojasnim, mada mi je naporno da pisem romane da bih pojasnio nesto jednostavno.


Nema potrebe za referatima.
Krajnje je vreme da se napise nesto konkretno. Da se navede model i da se u par recenica obrazlozi zasto. Da li prema licnom iskustvu, da li po komisijskim, ili cyber parametrima, nebitno.
Kritikovati da nesto ne valja, da nije dobro, da je cista glupost, a ne predloziti nista drugo je pomalo prozaicno.

Nesa ima svoje adute, Miskovic svoje, ostali isto neke svoje. Ja takodje svoje i sve je to obrazlozeno. Jedino si ti ostao uzdrzan.

Zasto?

Zato Vladde na posao. Pa predlagaj.

U nadi da cemo doci do neotkrivenih tajni autoindustrije, unepred se zahvaljujemo


[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 03.05.2009. u 22:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 17:50 - pre 182 meseci
@vladd
Pa nema potrebe za romanima, stvarno. Al' nesto ne shvatam. Prvo si napisao da se model koncipira oko baznog motora, a u sledecem postu da se kompletan auto koncipira. Ako je golf otprilike isti auto sada, otprilike iste tezine kao i pre 35. godina, i ako znamo da je imao cak i 1.1 motor, ili 1.3, 1.5, 1.6, 1.7...sada 1.4, 1.6, 2.0...pa koji je i na osnovu cega onda bazni motor za golfa?
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 17:56 - pre 182 meseci
Pozdrav,

nas juce na Ibarskoj odera jedan Carens sa Crdi u sebi, toliko mu pise pozadi a to je sve sto smo uspelid a vidimo, iako se svih 150 KS iz Kappe ocajnicki povremeno trudilo da se dokaze. Nije rec o krajnjim brzinama, naprotiv, rec je o samim ubrzanjima za preticanja na retkim mestima gde je to moguce zbog saobracaja i konfiguracije puta, i na brzinama, odnosno ubrzanjima u dijapazonu 60-120 km/h. Kappa jeste rastereceni petak, ali ono cudo je bilo zaista dominantno na putu.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 20:29 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:  a u slučaju nekog drugog (VW/Audi) - neki iz sredine (ako posmatramo njihovu celokupnu ponudu).


Pa nije baš iz sredine, ali dobro:)

delimično se slažem sa Vladdom da se uglavnom modeli koncipiraju na već postojeće agregate, ali bi pre rekao da se ne uzima jedan, nego par njih, da kažemo donja i gornja granica. Mnogo je lakše nacrtati skicu, izprojektovati, i sklopiti lim nego napraviti kvalitetan agregat. Zato su i svi bolji motori imenom prevazišli modele za koje su namenjeni prvobitno.

Ja sam već napisao da bi išao srcem, jer svakako ne bih plaćao kreditima, itd. pa da 7 godina lupam glavu šta ću i gde ću. Kada bi već kupovao džepom dobro bi razmislio o svemu, sem ono što je meni bitno trenutno.

Samo bi predhodnoj listi dodao i Accorda. Da ne tupim zašto.

I još jedna stvar, recimo toliko pljuvani Fiat svuda drži 5 godina garancije, dok VW 2, ili 3 nisam siguran. Da li se odnos snaga menja?
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 21:50 - pre 182 meseci
@vladd

Mislim da si poruku novinara izvukao iz konteksta, novinar se nije upuštao u psihoanalizu kupaca G6 od 80 ks već je u posljednjoj rečenici napisao da to upravo to toliko vrijedi. Golf je najsigurniji auto u C segmentu, a 80 ks za gradsku vožnju je dosta. Sigurnost je važnija činjenica pri kupnji automobila od snage. Savjetujem ti da provozaš G6 po noći sa maglenkama koje se pale pri skretanju pa ćeš vidjeti da li je to džidža. Te maglenke pri skretanju nevjerovatno šire ugao svjetla, naprosto vidim nešto što do sada nisam mogao po noći.

Možda bi trebao ponekad bolje pročitati neki odgovor od ljudi za koje sigurno nemožemo reći da nisu poznavaoci tehnike.

Citat:
zarsilic: Postoje osobe koje od 80 KS ne koriste ni 30 te je za njih ovih 80 dovoljno.

Testirao sam G6 sa 80 KS i ne vidim da je u 80% slucajeva potreban i jedan konj vise na ovim nasim putevima.
140 se vozi opusteno a sumovi i buka u kabini je na nivou automobila najmanje jednu klasu vise. Nema vibracija, nema zvuka sa rapavog asfalta, nema zvukova (neizolovanog) motora.
Nisam uspeo da pronadjem ni jednu stvar na vozilu na koju bih stavio primedbu. Automobil je savrsren. Matematicki savrsen. Nisam do sada vozio bolje napravljen automobil u C segmentu (a mislim da sam vozio sve sto je dostupno nasem trzistu). Mislim da je bolji i od, sad vec pomalo vremesnog, A3.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
*.3dnet.co.yu.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 22:01 - pre 182 meseci
Citat:
lancia88: Pozdrav,

nas juce na Ibarskoj odera jedan Carens sa Crdi u sebi, toliko mu pise pozadi a to je sve sto smo uspelid a vidimo, iako se svih 150 KS iz Kappe ocajnicki povremeno trudilo da se dokaze. Nije rec o krajnjim brzinama, naprotiv, rec je o samim ubrzanjima za preticanja na retkim mestima gde je to moguce zbog saobracaja i konfiguracije puta, i na brzinama, odnosno ubrzanjima u dijapazonu 60-120 km/h. Kappa jeste rastereceni petak, ali ono cudo je bilo zaista dominantno na putu.


Interesantno primećivanje... ;-)

Pominjao sam tog Carensa više puta u temi, evo jednog

http://www.elitemadzone.org/t327536-27#2022202

To je taj 2,0 CRDi motor iz Proceed-a, samo što je on u Proceed-u još osetno ljući, jer je opterećen sa par stotina kg manje...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 22:10 - pre 182 meseci
Ta Kapa je 2.0 benzinac i ona nema sanse sa slicnom konjazom jednog turbodizela. Isti slucaj bi bio i sa Accordom. Jos ako je, kojim slucajem, TD cipovan, razlika u efektivnoj snazi je ogromna.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 22:26 - pre 182 meseci
Pozdrav,

ma nije to ni bilo nekakvo trkanje, ali su uslovi isli naruku odmeravanju same snage, ubrzavanja i obrtnog momenta i to u nekoliko navrata. Nijednom ga ne stigosmo....
Jedino sto mi ostade, jeste osecaj da je on otisao u Carensu, pa ma sta da mu to znacilo, a ja ostadoh u Kappi, a Kappa znaci Lancia...a Lancia znaci...eh, sad. To je ono sto se oseti a ne opisuje se :)

I tako ode jedan poduzi trenutak u putovanju, i covek konacno sve shvati: Kia zaista napreduje tako da se u nekakvom racionalnom poredjenju i empirijskoj komparaciji tesko moze naci konkurent za nju, narocito kad cenu uzmemo u obzir, ali tim pre pojacava i onaj osecaj koji vuce brend, ono sto cini racionalno poredjenje sekundarnim prilikom izbora automobila.

 
Odgovor na temu

komosarz
ZELJO DUNHILL
Banja Luka

Član broj: 67758
Poruke: 323
*.teol.net.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 00:35 - pre 182 meseci
Emocije su ipak emocije,a ti si emotivan covjek...
A emocije ne daju veci obrtni moment...
Slazem se sa Zarom,kao sto i sam znas,da su medjuubrzanja daleko veca kod dizela nego kod benzinaca iste snage.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 00:44 - pre 182 meseci
Pozdrav,

he, he, ma nije ovo bila neka emotivna epizoda, vec samo jedan od nacina da se objasni onaj neracionalni deo u coveku kada se odlucuje za argumente pro et contra u nekoj kupovini.
Apropo same snage, dakle ne medjuubrzanja vec uopste snage, mislim da ni to nije bilo priblizno nazalost.....ali je predstava i demonstracija nadmoci bila velicanstvena. Doduse, iz Kappa je iz proslog veka, sa samog kraja doduse, ali ipak....;)

Ipak, da se vratimo mi C segmentu, ja sam zaveslao u OT opasno sa ovim poredjenjem.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 08:11 - pre 182 meseci
Primetio sam da se pocelo pojavljivati u oglasima dosta vozila c segmenta koji su sa lizinga. Po meni to je odlicna stvar za kupce, jer auto sa 5-10000 predjenih km je tek razradjen, nema sta da mu fali, a cene bi trebale biti dosta povoljnije nego novih. Nego, jel postoji mogucnost otkupa lizinga kesom? Npr dogovorim se sa nekim da trampimo vozila, i da platim ostatak rata odjednom? To bi mi bilo interesantno veoma. Bacio sam oko na jednog Civica sedan i Hyundaia Santa Fe. (Ovaj drugi nema veze sa golf klasom, ali mi se svidja. ne znam da li je ovaj noviji iole kvalitetniji iznutra od starog?)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 11:20 - pre 182 meseci
Bice toga i vise nega sada. Ali zaista nije tema o POLOVNIM vozilima, jednostavno je prica o C segmentu i do cifre koja nekako odgovara Balkanu. Inace bi se u tu cifru dali ugurati i malo luksuzniji komadi, stari desetak godina.

Citat:
vilil1: @vladd
Pa nema potrebe za romanima, stvarno. Al' nesto ne shvatam. Prvo si napisao da se model koncipira oko baznog motora, a u sledecem postu da se kompletan auto koncipira.


I gde je razlika?

Samo sam pojasnio pocetni trenutak konstruisanja, a to sto sam se smorio, bas zbog takvih obicaja po netu i forumima, gde se svaka nepreciznost "kaznjava" najstrasnijim nerazumevanjem, i nadmudrivanjem, ko je kome bolje istrgao recenicu iz konteksta...
Zato ne volim "romane", zato ne volim ni ove navodnike """, koje mahnito pisem da me razni ponervozni i zapametni likovi ne bi pogresno shvatili...

Umesto da prosto puknem, i kazem, alo bre, ko nije konstruisao nista u zivotu, neka cuti i neka gugla, i neka zakljucuje na osnovu tekstova u casopisima, ja radim ovako kako radim...


Citat:
vilil1: @vladd
... Ako je golf otprilike isti auto sada, otprilike iste tezine kao i pre 35. godina..


I sta sada da odgovorim...i sta iko da kaze...kako je kontruisan G1 i kako je G5 ili 6...i dali prosto ako bacis neki motor na gomilu kamenja ili lima od 1T, to valjda predsatvlja vozilo...
Sto se tice mog izbora..ne bi bio subjektivan. Moj izbor se promenio u zadnjih nekoliko meseci, i sada mi je Panda sa 1.3 multijet motorom licni izbor... Samo ta konfiguracija, ni nesto drugo sto nije Panda, ni neki drugi motr koji nije doticni..


Za ovu temu svakako, bez dodavanja argumentacije, Kia Ceed sa motorom 2.0 dizelom je na broju jedan, broj dva je I30, broj tri je I20.. Golfa zasigurno nema na mojoj listi, ni sa jednim motorom(razmatrao bih Golfa, kao vozilo, sa 2.0 motorom, dizel-benzin, sa dsg menjacem, ali je daleko-bezobrazno van price sa cenom), a ostali modeli, Honda npr, mogu da se nadju na nekom delu liste, ali mislim da Honda pomalo boluje od nekog bavarskog gripa, i po pitanju imidza, i po pitanju cene, a servisna mreza, u Srbiji nije za pohvalu, naprotiv, uzas jezivi, a to je ipak vazan deo price kada se privatno nabavlja vozilo...

Poz
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 11:49 - pre 182 meseci
@vladd

Znas kako, to sto si se smorio, i sto se uzdrzavas da ne puknes....pa sta, ako ti je tesko, nemoj da pises nista. Ti si verovatno neki konstruktor, jel'te? Eto, hvala ti sto si me naucio da se auto konstruise oko baznog motora!!!
Ja sam do sada ziveo u ubedjenju da se sasija dizajnira tako da moze da primi razlicite motore, transmisije...Eto, naucih nesto novo!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 12:37 - pre 182 meseci
Pa nemoj pogresno da ucis, i nema potrebe da se zahvaljujes. Ovo je namenjeno svima koji prate forum...

Moja je stvar kontrola mog "pucanja". Zato se i protivim prostim(jednostavnim) zakljuccima. Kakve upravo ti zelis da izvedes.
Pogresno razumevanje, ili maliciozno "nadri-precizno", ili genijalno-pametnjacko "razumevanje", su poseban problem. Ali to je poznat Balkanski sindrom, tako da se ne sekiram vise. Toga nema po veselim zapadnim forumima, gde ljudi prosto razmenjuju iskustva, informacije, uz medjusobno uvazavanje, i ne forsiraju neke svoje unutrasnje reference ili idole..vesni su da bas ne znaju sa kime se dopisuju, za razliku od "balkanske bezbednosti" doma svog, odakle se moze qurobecati na sve i svakoga, narocito slatko bez argumenata, pride forsirajuci neku dijalekticku, nikompotrebnu preciznost..
Tako da mi je sada lakse da ne "puknem", kada znam sve ovo


Elem..

Vozilo se koncipira integralno, da li ce pocetak biti bazni motor ili namena, stvar je preduslova. I nista nije iskljucivo.
Moze da se pocinje od nule i sa motorom i sa karoserijom.
Tako da je moguca tvrdnja i prvostepena i drugostepena, zavisno od situacije. U pojasnjenju, moguce je konstruisati i oko baznog i oko integralnog pocetka. Ali to su romeni od kojih bezim, da ne smaram, ali tu negde je jedna od istina...
Nekada pocetna zamisao dobije veliki zaokret, bas zbog (pred)uslova ili eventualnog trzisnog uticaja.
Ali, ni sa jednim preduslovom, ma koliko prioritetan bio, se ne IZLAZI iz okvira tehnike.

Ako pricamo o "nemcima", oni zaista imaju vise "baza", ali i manjak maste, sto nedvosmisleno pokazuje bas paleta Golf modela..
Preoptereceni su i ranijim imidzom, za koji uporno misle da mogu da ga naplacuju vekovima, po cenu igranja sa konstrukcijom.
I shodno svojim frustracijama, bezocnu gresku pravdaju "trzistem" i nekom "paletom" motora. I sto je najtuznije, VW gigant, za takav prljav posao, angazuje novinarsku silu...

Paleta motora je njihova stvar, njihov preduslov kako ce sta i koliko da konstruisu nadalje. I to ne znaci, da treba 1,4 motor da guraju i u svoja teretna vozila(ekstremni primer...nema primera u realnom zivotu....za maliciozne)..iako im je teretno vozilo jedno iz "palete"proizvoda.

Sto ce se reci, nakon romanopisanja, ubacivanje 1.4 motora u G6 je idiotski potez, i verujem(siguran sam) da i VW inzenjeri povracaju i pljuju "marketing managere", koji su na to uticali doturajuci neki "izvestaj analize trzista"...

I to je slika te situacije, po meni najrealnija, i ne vidim razloga da mi izmisljamo dodatne reci hvale za nesto sto nije vredno hvale, sustinski...

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 13:09 - pre 182 meseci
Citat:
vladd: Bice toga i vise nega sada. Ali zaista nije tema o POLOVNIM vozilima, jednostavno je prica o C segmentu i do cifre koja nekako odgovara Balkanu. Inace bi se u tu cifru dali ugurati i malo luksuzniji komadi, stari desetak godina.


Ja nigde u naslovu ne vidim da se iskljucuju polovna vozila. A i ne vidim sto je Npr. Ceed sa 10000km manje atraktivna od one sa 0km. Naravno, za razliku u parama.

A ni 80% postova ovde nisu tema, tako da se necemo vezivati za to, ne? Tvojih 10 zadnjih postova nema veze sa temom.

Necemo biti ograniceni kao terasa, mislim da je poenta i foruma, i teme pomoc, savet, uputstvo kako nesto resiti.

Meni na pamet nije palo preuzimanje lizinga dok negde slucajno nisam procitao o tome. Eto, mozda neko i ovde slucajno procita.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
87.116.163.*

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 15:31 - pre 182 meseci
Pozdrav,

na korak smo do stroge moderacije, da ne bude posle kukanja. Naravno da tema nisu polovna vozila i da necemo o tome diskutovati. U temi se cesto zabrazdi u nesto sto nije autenticno bila sustina i on-topic, ali to se desava u zaru pisanja i razmene poruka, ali sasvim prirodno je i da se tokom teme formira nekoliko sustina koje su potekle od jedne izvorne, bas onako kako i tema narasta.
E taman toliko koliko je to normalno i moze biti tolerisano, upravo toliko svesne digresije nece biti tolerisane. Dakle, upozorenje da polovnjaci i njihova kupovina nisu tema ovde, i posle tog upozorenja kruta moderacija.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 15:44 - pre 182 meseci
Dobro, nisam hteo da navodim temu na tu stranu, samo da ukazem i na taj smer gledanja stvari. I taj auto od 5000, 10000 km je takodje ''nov''. Ali, ok prihvatam primedbu. Uostalom, izbrisi taj post, nikakva konfuzija nece nastati.

Da se vratimo na temu, dosta vozila c segmenta ima duzu garanciju u evropi nego kod nas. Jesu u pitanju nasi distributeri, ili politika kompanija za nase trziste?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
195.252.66.*



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.05.2009. u 22:12 - pre 182 meseci
U ovoj priči o dizelima benzinci su nekako zapostavljeni, neopravdano.

Naravno, da bi benzinac imao šanse protiv jačih CR turbodizela, mora i on da bude turbo, ali u poslednje vreme i njih je sve više. Šteta je samo što sa našim benzinom oni značajno gube na performansama, što za dizele ne važi.

Ipak, spomenuo bih jedan auto koji daje veoma dobar kompromis svih osobina i povoljne cene (uslovno rečeno) i kao takav zaslužuje da bude apostrofiran u ovoj temi.

To je FIAT Bravo 1,4 T-jet Turbo sa 150 KS. U paketu EMOTION sa svom potrebnom opremom i ESP-om na sajmu je koštao oko 17k, što je veoma dobra ponuda (setimo se da toliko košta osnovni Golf sa 80 KS).
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624531 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.