Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621849 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 18:30 - pre 182 meseci
Manji motor - manje snage - isti auto = veća potrošnja

Jel ima negde ovaj test za golfa?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 18:40 - pre 182 meseci
Ja sam pogresno rekao jer sam test tog istog auta na 50.000km citao na nemackom (a sta cu polunemac sam), ovo je sad na 100.000km, tj kraj super testa. Nisam ni obratio paznju na tablice na slici, italijanske su



 
Odgovor na temu

maniaNS
Aleksandar Pesic
Novi Sad

Član broj: 146301
Poruke: 49
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 19:05 - pre 182 meseci
Pozdrav svima !

Ako neko zna ruski, razumece ...

U svakom slucaju deo video zapisa sa testa.

http://www.youtube.com/watch?v=g9vte4Et9lQ
 
Odgovor na temu

pavicic damir
Radim,Kula

Član broj: 221222
Poruke: 1
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 21:15 - pre 182 meseci
Koliko se vidi sa slike ležaj je oderan samo sa gornje strane usled pritiska na čelo klipa,problematičan je odnos zapremine i snage motora sa kvalitetom ležaja.Mnogi turbo motori imaju pojačane gornje ležajeve.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 21:32 - pre 182 meseci
Citat:
frenkijevac1: Manji motor - manje snage - isti auto = veća potrošnja

Jel ima negde ovaj test za golfa?


Nema.
TDI motori su na 100.000 km jos u fazi razrade. Postojali su pokusaji da se ustanove promene na mehanickim delovima, ali su one beznacajne i kao takve medijski nezanimljive. Naravno za dug vek neophodno je pridrzavati se uputstva proizvodjaca i koriscenje SAMO onog ulja koje on preporucuje. U savremenim dizelasima ulje je od krucijalnog znacaja.

1,6 litarski motor je mali za vozilo cija je tezina na nivou jednog Ceeda pa je i intezivnije trosenje povezano sa ovom cinjenicom.

Inace 1,6 litarski motor sa 16 ventila nije Korejski vec autohtoni Italijanski proizvod.

Citat:
dejankr: Ja sa svojom klimom nisam imao problema, mada opet, meni je ovo prvi auto sa klimom a i ne volim da pravim previše veliku razliku u odnosu na spoljnu temperaturu, tako nisam previše merodavan.


Pravilno.


P.S. Na Ceedu je sve evropsko.
Zato je i dobar auto.


[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 30.04.2009. u 23:44 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 21:36 - pre 182 meseci
Niko i nije za taj motor rekao da je korejski

To je autentičan evropski proizvod, projektovan u Evropi, i proizveden u Evropi.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 21:47 - pre 182 meseci
Zamisli kupiš nov auto i na 51000km ti se upali CHECK ENGINE lampica. Pa ubio bih nekog.
A najjače je ovo na 85000km - MOTOR POMALO LENJ hahaha

Još je ovo u italiji... u srbiji bi to sve bilo 25.000 km ranije :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 22:35 - pre 182 meseci
Sad mi te nista nije jasno???

Na koji nacin je doslo do devalvacije potrosnje?

Citat:
Nebojsa Milanovic:
btw, potrošnja od 6,1 l uopšte nije mala za taj motor (sa znatno jačim 2,0 CRDi sam bio do Crne gore i nazad sa prosečnom potrošnjom od 5 litara), .


i

Citat:
Nebojsa Milanovic: Ta snaga na niskim obrtajima omogućava vrlo malu potrošnju, koja je za ceo put prosečno iznosila ispod 6 l/100 km..


http://www.elitemadzone.org/t327536-28#2027920
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 22:39 - pre 182 meseci
Citat:
frenkijevac1: Zamisli kupiš nov auto i na 51000km ti se upali CHECK ENGINE lampica. Pa ubio bih nekog.

To se desi na vagenima k`o "dobar dan"
A i tesko da je nesto novo sa 51 000km...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 22:45 - pre 182 meseci
Nismo ustanovili tačan podatak za prosek potrošnje, a i on nije nešto relevantan, jer smo vozili nas dvojica, i to potpuno različitim stilovima... 5 i nešto, ispod 6 u svakom slučaju, na svim deonicama bez obzira ko vozi. btw, nema sumnje da prosečna potrošnja može da bude i ispod 5 litara.

Evo ti recimo jedan tačan, izmeren podatak za potrošnju do Crne gore, po Crnoj gori i nazad. Sa Fiatom Punto 75 SX je 4,91 l/100 km (nađi taj podatak od ranije, pa proveri )

btw, što se tiče ovog testa, mene zaista zanima taj defekt i njegovo poreklo i to ne smatram beznačajnim.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 22:52 - pre 182 meseci
Citat:

frenkijevac1: Zamisli kupiš nov auto i na 51000km ti se upali CHECK ENGINE lampica. Pa ubio bih nekog.


Hehehe, moj kolega iz ex-firme, Nemac... kupio Toyotu Auris, i taman negde na oko ~50 hiljada km mu vrisnuo auto na sred auto puta ka poslu.

Epilog? Motor mu je totalno otisao, trazili mu oko 6 hiljada EUR za popravku ako me pamcenje drzi (jos mu se secam face kada je dosao na posao taxijem)... Prodao ga ukvarenog na kraju :)

Najgora stvar je sto je on taj auto kupio kao polovan ("Jahreswagen") ovde i garancija mu je istekla - tako da je mogao da se slika.



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 23:10 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Evo ti recimo jedan tačan, izmeren podatak za potrošnju do Crne gore, po Crnoj gori i nazad. Sa Fiatom Punto 75 SX je 4,91 l/100 km (nađi taj podatak od ranije, pa proveri )


Na istom putu (preko Zlatibora) sa Vectrom 17 TD interculer, sa dve odrasle osobe, dvoje dece i paketima, imao sam putrosnju od 22 litre na 642 km sto je nesto vise od 3,4 L/100 km (vozio ja. Iduce godine isti put samo vozila supruga, a prosk je bio 4,1 l/100 km), ali to nije merodavno jer ovaj auto prosecno trosi 6,5 litara.

Dizelasi novije generacije, sa direktnim ubrizgavanjem i pored vece mase, trose za 1 do 2 litra manje.

6,1 L/100 km moze istovremeno biti i velika i mala potrosnja, a kakva je, ne mozemo znati dok se ne predoce uslovi voznje.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
93.87.147.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 23:13 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Na istom putu (preko Zlatibora) sa Vectrom 17 TD interculer, sa dve odrasle osobe, dvoje dece i paketima, imao sam putrosnju od 22 litre na 642 km sto je nesto vise od 3,4 L/100 km (vozio ja. Iduce godine isti put samo vozila supruga, a prosk je bio 4,1 l/100 km), ali to nije merodavno jer ovaj auto prosecno trosi 6,5 litara.


A jel vi auto vozite ili gurate? :)

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.04.2009. u 23:13 - pre 182 meseci
Naravno... i ja rekoh da taj podatak ne znači ništa u svetlu onoga što sam pretpostavio kao najverovatniji (verovatno ne i jedini) uzrok defekta na ležaju. Da bi se tako nešto desilo nije potrebno stalno forsiranje auta koje bi značajnije dizalo potrošnju.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 00:26 - pre 182 meseci
Test nije merodavan po pitanju onoga kakav je zakljucak izveden zbog:

1. Radjen je na uzorku od samo 1 gde postoji velika verovatnoca greske u samom materijalu.
2. Rezim nije poznat kao ni broj testera. Ne znamo ni da li vozac pridrzavao uputsta proizvodjaca jer je motor moguce unistiti i za 10.000 km.
3. Na prilozenim fotografijama se ne vidi nista znacajno vec se slepo veruje opisu osobe cije kvalifikacije ne znamo.
4. Cak i da je sve tacno, u sta ne sumnjam, promene koje nastaju ne moraju biti znacajne po radni vek motora jer je i pored njih, vozilo sposobno preci znatno vece kilometraze od 100.000. Moguce i preko 300.000. Drugim recima, NE ZNA SE kakve promene treba da budu da bi vozilo otislo na generalnu popravku.

Ima jos nedoslednosti,....


Citat:
ventura: A jel vi auto vozite ili gurate? :)



Guramo, ali
samo niz brdo.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 07:47 - pre 182 meseci
Pozdrav,

Zarko je dobro rekao, prosto mi je bilo neverovatno da se ipak danas rade testovi sa sumnjivom ili cak nikakvom upotrebnom vrednoscu, barem u odnosu na uocene anomalije....ili se objavljuju krajnje glupo, sta ilpak sumnjam, jer bas te objave vuku novac ulozen u testiranje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 09:50 - pre 182 meseci
Postojala je jedna knjizica(americka), tipa "kako voziti nov auto bez novca" ili sa saku dolara, ne secam se tacno, al ovakvo testiranje je jedan od saveta ...

Izgleda da se novinarcic snasao, upala mi kasika u med, a ono sto je napisao, blaga katastrofa.

Na 53000 mu trza motor, a on vozika sledecih 20kkm(servis na 60kkm je izgleda sminka, najvazniji je polen, dramaticni filter, koji mozda i nije zamenjen, posto mu klima brlja regulaciju nakon zahvata), da bi konstatovao odsustvo zivahnosti, i nakom 3000 se pali lampica motora...menja filter za gorivo, pa kakav je to "veliki servis" odradio, sipao ulje iz velike kante???



Citat:
bakara: To se desi na vagenima k`o "dobar dan"
A i tesko da je nesto novo sa 51 000km...


To se desi kao dobro jutro, kao dobar dan je "temp" motora, bljestava crvena, ili sto bi moj komsija rekao, bljestavo "sede" boje, kada mu se upalila na G5 na 23000, osedeo je

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 10:31 - pre 182 meseci
Citat:
vladd
To se desi kao dobro jutro, kao dobar dan je "temp" motora, bljestava crvena:D, ili sto bi moj komsija rekao, bljestavo "sede" boje, kada mu se upalila na G5 na 23000, osedeo je:)



Citat:
bakara: To se desi na vagenima k`o "dobar dan" :D
A i tesko da je nesto novo sa 51 000km...



To se uglavnom desava kod polovnjaka cija je kolometraza nepoznata. Inace, protokomer je sastavni deo svakog savremenog automobila i predvidjen je za zamenu nakon odredjenog vremenena, ili nakon odredjene kolometraze. Ne postoji vozilo na ciji rad ne utice poluispravan protokomer u negativnom smislu. Postoje samo osobe koje promene u radu motora ne uocavaju, ili ih jednostavno to ne zanima.

U slucaju VW, zamena protokomera u garantnom roku je besplatna, a van garantnog roka kosta oko 120 eura. Nakon zamene prlalazi od 60 do 200.000 km u zavisnosti od uslova eksploatacije i malo srece i odnosi se na sva vozila bez razlike racunajuci tu i Ceed.

Apropo garancija:

Mnogo je veca verovatnoca da ce se dogoditi kvar u prvih 100.000 od verovatnoce da ce kvar biti vezan za starost od prvih 5 godina te smatram da je garancija od 2 godine bez obzira na predjenu kilometrazu (VW) ozbiljnija, od garancije od 5 godina i 100.000 km (KIA) iz ugla proizvodjaca. Drugim recima, veci je rizik po proizvodjaca davanje garancije na beskonacnu kilometrazu.
Ovu pogodnost vesto koriste taxisti profesionalci koji u 2 godine umeju da naprave i po 400.000 km a jos uvek su u garantnom roku.
Sto se "amatera" tice, smatram da je njima potpuno svejedno. U prvih 5 godina je veoma mala verovatnoca da ce se sa bilo kojim novim vozilom nesto dogoditi (ni sa Kiom, ni sa VWom niti sa bilo kojim drugim krstenim proizvodjacem). Vecina kvarova nastaju u prvoj godini usled eventualnih fabrickih propusta, ili nakon pete godine kad vec "pristizu racuni za naoplatu".

Davanjem dugih garancija (5 ili vise godina) pored jeftinog marketinskog trika ima i jednu pozitivnu stranu sa stanovista samog proizvodjaca:
U tom vremenskom periodu vas vezuje za sopstvenu servisnu sluzbu.
Stavljnje na papir razlike u ceni servisiranja u ovlascenom servisu i cene u, isto toliko dobrom, ako ne i boljem, neovlascenom servisu na recimo period od 5 godina, predstavlja lepu i solidnu cifru, kojom se sigurno moze kupiti nekoliko protokomera i nekoliko termoprekidaca, a moze da ostane para i za godisnji odmor.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 01.05.2009. u 11:45 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 01.05.2009. u 13:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 10:44 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: To se uglavnom desava kod polovnjaka cija je kolometraza nepoznata.

Ja polovnjake nisam pomenuo
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 11:17 - pre 182 meseci
Kako nisi

Pa sa 23000 ili sa 50000 je vec polovan auto.

Istina, to se NE DESAVA kod NOVIH VW, do 5000km...

Poz
P.S.
Citat:
zarsilic:
U slucaju VW, zamena protokomera u garantnom roku je besplatna, a van garantnog roka kosta oko 120 eura. Nakon zamene prlalazi od 60 do 200.000 km u zavisnosti od uslova eksploatacije i malo srece i odnosi se na sva vozila bez razlike racunajuci tu i Ceed.


Ko garantuje "prrelaznost" 200kkm, pa jos zavisno od uslova voznje.

Protokomer kod VW-a je poznata i velika boljka, i za 200kkm se mora menjati bar dvaput, prosecno 3 puta...naravno to ne ulazi u cenu odrzavanja.

Ne znam da druga vozila imaju tako ucestale kvarove.

Zatim, spisak delova koji se moraju menjati kod VW-a do 100kkm je nesto veci, ukljucujuci i korpe lamele, zamajce, diskove..

Delove trapa da ne spominjem. Istina nisu skupi, npr ball joint, ali su ipak predmet petljanja.

Za ovu Kiu ne videh nista dramaticno zamenjeno...po pitanju donjeg postroja...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621849 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.