Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623559 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.08.2009. u 22:28 - pre 178 meseci
Jel to mozda ovaj?

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.3dnet.co.yu.



+1347 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.08.2009. u 22:33 - pre 178 meseci
Ne mora on da se tunuje, sa 160 KS (cenim da ima i nešto više) i ovako je napucan.

Meni lično kod tog auta se sviđa što je neupadljiv (koliko Golf to može da bude) i što ima veoma dobru karakteristiku razvoja snage. Starim VW TDI PD motorima sam dosta kritikovao upravo tu osobinu, a ovo je sušta suprotnost tome.

Osim toga i cena je (relativno) povoljna, a u toj klasi konkurencije ima vrlo malo.

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 00:05 - pre 178 meseci
Aiiii 200 ks sa 1.4l motorom, pa to je 142 ks po litru... bogtemazo kako je krenulo za par godina cemo imati konjske snage nekog Ferarija od pre 10-15 godina sa 1.6l motorima :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.3dnet.co.yu.



+1347 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 00:15 - pre 178 meseci
Nije to toliki problem kao što izgleda (preko toga bi mogao da bude).

Stvar je tome što je na ovom motoru primenjeno praktično sve što savremena tehnologija poznaje. Počev od direktnog ubrizgavanja (nemojte to mešati sa klasičnim multipoint ubrizgavanjem), pa do dva kompresora, pri čemu je jedan mehanički Rutsov (blower), a drugi klasični turbo na izguvne gasove.

Naprosto, tom motoru je omogućeno da "diše" na najbolji mogući način. Zbog toga se može pojačati i punjenje gorivom, što nije teško, naročito u slučaju ovog tipa ubrizgavanja koji je ovde primenjen.

Dakle, ostaju "samo" dva problema:

1. manji - izboriti se sa lokalnim pregrevanjima i preopterećenjima, što primenom kvalitetnih materijala takođe nije teško

2. veći (tj. vrlo velik) - usaglasiti sve te komponente, ubrizgavanje i kompresore da harmonično rade u svakom režimu rada i obrtaja. To je zaista teško i zato je ovaj TSI motor toliko jedinstven.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 00:21 - pre 178 meseci
Slazem se - sa direktnim ubrizgavanjem i modernim turbinama se zaista cine cuda, kako po pitanju snage tako i po pitanju ekvivalentne potrosnje (u odnosu na veci motor slicne snage) - doduse 200 ks iz 1.4 motora i dalje opasno mnogo zvuci :-)

Nego, kada smo vec o direktnoj injekciji u benzinskim motorima - da li je neko imao iskustva sa Mercedesovim CGI motorima... Mercedes ih hvali kako su jako dobre potrosnje a vece snage, ali mene zanima prakticno iskustvo u pogledu performansi iz prve ruke, a ne iz nekog novinarskog clanka :) Thx!
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
91.112.216.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 00:46 - pre 178 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic
Nego, kada smo vec o direktnoj injekciji u benzinskim motorima - da li je neko imao iskustva sa Mercedesovim CGI motorima... Mercedes ih hvali kako su jako dobre potrosnje a vece snage, ali mene zanima prakticno iskustvo u pogledu performansi iz prve ruke, a ne iz nekog novinarskog clanka :) Thx!


E350 CDI (coupe), ubrzanje 150-250kmh nenormalno dobro (za svoju kubikažu/snagu), na 200kmh kad nabiješ pun gas nije da totalno lepi za sedište, ali poprilično se oseća kako auto povuče... Do 250kmh dolazi lagano, nema ni naznake nekom gubitku snage tako da pretpostavljam da bi bez blokade mogao da stigne i do 260-270kmh...

Što se tiče potrošnje, mercedes deklariše 5.6 litara na otvorenom, to je verovatno da ga voziš 100-120kmh, međutim ako se vozi tipa 160-180 potrošnja je oko 8-9 litara, na 200kmh je oko 10 litara, 220-250kmh je 12-13 litara...

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 01:03 - pre 178 meseci
Cek cek - ti pricas o dizelu (CDI) ili si samo pogresio u skracenici? Sa CDI motorima imam prakticno iskustvo, mene zanima CGI, benzinski motor sa direktnom injekcijom?

Imam dobru ponudu za CLS 350 CGI jeste van C segmenta ali tih CGI motora ima u svim segmentima - ali nisam siguran kakve su performanse tih CGI motora, pogotovu u odnosu na CDI (mada CDI motori od Mercedesa zaista imaju malo konjskih snaga u odnosu na konkurenciju, cini mi se ko da namerno to rade kako ne bi ugrozili prodaju nekih jacih motora)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 01:17 - pre 178 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: ali mene zanima prakticno iskustvo u pogledu performansi iz prve ruke, a ne iz nekog novinarskog clanka :) Thx!


Tesko ces to doznati na ovom forumu.

Da je mozda rec i Fetonu ili Audiu pa da pomognemo , ali MB se ne nalazi na svakom cosku. Pogotovo ne modeli sa PVP sistemom.


Citat:
ventura: Do 250kmh dolazi lagano,


Feton TDI lagano dolazi do cifre od 300 . Pa i nesto vise.
Naravno, ako se prethodno malo "dotera pod konac".
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 08:40 - pre 178 meseci
To sve sto je najsavremenije i najmodernija kod nas ima da se raspadne, posto ovde, niti mozes kvalitetno ulje da kupis, niti ce neko kvalitetan servis da ti odradi, aaa o gorivu da ne pricamo, posto nema ni k od kvaliteta.

Tako da taj 1.4 tsi bi-turbo motorcic ima da vrisne vrlo brzo :).


ps. taj 350 cgi nije nista posebno, performanse su mu slicne kao kod obicnog, tako da treba videti kolika je razlika u ceni, po mercedesu on ubrzava 0,3 sekunde brze od obicnog i trosi oko litru manje. ima i 20ks vise, ali ih isporucuje na vecim obrtajima... Tu razliku niko normalan ne moze da oseti. A ima i te piezoelektricne prce, to kad vrisne... U sustini kod tog cls-a ili uzmes amg-a ili dizela, nema tu mnogo pametovanja :)

[Ovu poruku je menjao frenkijevac1 dana 12.08.2009. u 09:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
91.112.216.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 09:47 - pre 178 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Cek cek - ti pricas o dizelu (CDI) ili si samo pogresio u skracenici? Sa CDI motorima imam prakticno iskustvo, mene zanima CGI, benzinski motor sa direktnom injekcijom?

Imam dobru ponudu za CLS 350 CGI jeste van C segmenta ali tih CGI motora ima u svim segmentima - ali nisam siguran kakve su performanse tih CGI motora, pogotovu u odnosu na CDI (mada CDI motori od Mercedesa zaista imaju malo konjskih snaga u odnosu na konkurenciju, cini mi se ko da namerno to rade kako ne bi ugrozili prodaju nekih jacih motora)


Ma i ja mešam te skraćenice stalno, ne znam što nisu stavili totalno različito za benzince i za dizel... U pitanju je CDI (dizel), i u principu sam jako iznenađen performansama.

Ako daš danas 60.000 evra za E Coupe, on će kroz 4 godine vredeti možda 20.000 evra... Znači da te godina dana košta 10.000 evra. CLS je trenutno neverovatan deal, jer masa polovnjaka se prodaje po ceni od 25-30.000 evra, a auto je neverovatan. A takav auto ćeš kroz 4 godine moći prodati za oko 10.000 evra što znači da te godina košta 2500 evra. Još ako možeš da imaš financing za polovan isto kao za nov (toga u Srbiji nema), ja ne bi razmišljao ni trenutka.

Citat:
frenkijevac1: To sve sto je najsavremenije i najmodernija kod nas ima da se raspadne, posto ovde, niti mozes kvalitetno ulje da kupis, niti ce neko kvalitetan servis da ti odradi, aaa o gorivu da ne pricamo, posto nema ni k od kvaliteta.


Mercedes daje besplatan servis u trajanju od 5 godina ili 100.000 pređenih kilometara. Znači ne ona finta garancija, nego totalno besplatan servis. Mislim da to dovoljno govori o svemu.

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 10:20 - pre 178 meseci
@Ventura,

Ma da - zato se upravo i nosim mislju da zavaljam ovo sto imam sto pre (upravo bacam oglas na mobile.de :-) jer mi je MB pre koji dan ponudio besan dil za CLS godinu dana star (sa uslovima ko za nov auto + onaj varijabilni kredit gde mozes da ga prodas kad hoces ili da ga jednostavno vratis za 3 godine, a vise od upola cene novog) - sad, jedino pitanje je sto se dvoumim izmedju:

CLS 350 CDI
CLS 350 CGI

Ovaj prvi (CDI) - to je ono sto si ti napisao, CDI je OK motor (doduse ne moze da prismrdi BMW-ovim *35d ili Audijevom 3.0 TDI, ali ortak je vozio pre neki dan BMW 635d i kaze da je besmisleno jak i da moras u gradu stalno da se pazis da ne vozis 80+ kad pipnes gas :-)

Medjutim, CDI ima 224 bhp ali besan torque od 540 Nm, dok CGI ima 292 bhp i 365 Nm momenat...

Mene zanima da li je taj CGI nesto bolji po pitanju performansi, posto po potrosnji definitivno nije (no shit :-) - trosi nesto vise, mada i dalje tvrde da trosi daleko manje nego stari V6 u 350-ticama, zbog toga sto su ubacili direktnu injekciju i turbo.

Aaaa... izgleda cu morati da uzmem i jedan i drugi na jedan dan da vidim.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.highway.telekom.at.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 23:17 - pre 178 meseci
Pa najbolje ti je da uzmeš i probaš... Merenja ubrzanja od 0-100kmh definitivno više nisu pravi pokazatelj snage, jer nije interesantno da auto ubrza do 100, interesantno je videti kako ubrzava sa 200... Jer tu se vidi sama snaga motora...
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.08.2009. u 23:58 - pre 178 meseci
Evo slažem se s Nebojšom...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.08.2009. u 00:00 - pre 178 meseci
Od 0 do 100 je stvarno nevazan podatak, ali je i preko 200 isto tako nevazan.

Najvazniji podatak, i u Nemackoj, i ovde kod nas na boljim putevima, i bilo gde drugde je ubrzanje od 100 do 180.


I CDI i CGI su jezivo dobri u ovom opsegu.

Blagu prednost ipak dajem CDIu zbog veceg obrtnog momenta i mogucnosti da bolje povuce u nizim obrtajima.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.3dnet.co.yu.



+1347 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.08.2009. u 00:08 - pre 178 meseci
Na podatak 0-100 jako utiče prenos, a on je kod različitih auta različit i zato taj podatak nema veći značaj.

0-160 ili 0-180 je mnogo ilustrativniji podatak, kao i međuubrzanja, ali ne u jednom, nego u različitim, najbolje svim opsezima brzina.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 11:07 - pre 178 meseci
Malo varira od teme, iako je ovo zvanicno C klasa tzv MPV vozila ( u Evropi), ali imao sam prilike pa zasto da ne...

Toyota Verso 2.0 D4D - oprema SOL.











Voznja je bila od B. Kose do aerodroma i nazad, pa sam imao prilike i malo da se poigram sa motorom. Ne toliko kolko da bih ocenio sto posto kakav je, ali dovoljno.

Elem da pocnemo od unutrasnjosti koja je odlicna, lepo dizajnirana. Materijali su solidnog kvaliteta, ali su u Qashqaiu za nijansu bolji (njega sam vozio pa poredim). Moglo je bolje, odnosno da budu malo meksi, ali centralna konzola je bolja od starog modela. U svakom slucaju bolje od Golfa VI recimo. Sedista su odlicna, pogotovo prednja, dobro drze, udobna su, ne pretvrda ne premekana. Sedi se, naravno, visoko, osecaj je kao u Crossoveru li SUV-u tipa RAV4. Vozacko mesto je solidno, preglednost instrumenata je ODLICNA. Znaci, bukvalno vam stoji ispred ociju dok vozite - a ne odvraca paznju, a opet vidite sve sto treba. Osim board kompa, tu morate malo desno pogled da skrenete ali ionako ne buljite u njega stalno. Centralna konzola je bolje resena od starog Versa. Sve komande su dostupne i pregledne, ali nista, da kazem, spektakularno.

Menjac je odlican, ali zamerka ide na to sto je malo "robotizovan", kao i kod svih novih automobila. Precizan, mekan, ali mislim malo spor da bi se iz motora izvuklo bas 100% mogucnosti. Mislim da su malko duzi hodovi rucice, dok moja Corolla to radi ipak malo bolje (prosto sam bio zadivljen kad sam seo u moj auto da cak ni Toyota ne moze ponoviti utisak tog menjaca, zasto - ne znam, mozda zbog koncepcije auta, vrste mehanike i motora).

Kvacilo je malo tvrdje i hvata vislje, nije kao kod mene u Corolli gde je fino meko i hvata taman po ukusu svih. Ali dobro, nov je auto (malko vise od 7000km presao), tako bi i trebalo da bude, samo za nijansu nize, po meni.

E kocnica. Odlicna. Nije kao Qashqai, X-Trail i ostalo sto sam vozio. Nema onog tupavog osecaja nabijanja nosa u soferku cim stisnes pedalu makar malo samo. To ne volem. Ovde koci odlicno, ali tako mekano i precizno dozira - potrefili su osecaj starih Corolla uz odlicno kocenje. Auto je oko 1600kg i ubedljivo se zaustavlja uz stvarno lep osecaj na kocnici.

Pedala gasa je korektna, malo grublja (verovatno je moja razradjena i meksa pa zato).

Ostatak enterijera je stvarno kvalitetan i robustan, mesta kolko oces, pozadi odlicna sedista, mesta napretek, 5 osoba ima da se navozaju slatko bez ikakvog umora. Sve je na svom mestu, komande, vrata se fino otvaraju i zatvraju.

Motor. Prvo pozitivni utisci. Odlican je za laganu voznju, a i za ludacku. Potrefise osecaj iz matore Corolle (iako je benzinac) :mrgreen: Znaci bez muke se vozi 60 u petoj, kroz grad laganim dodirom pedale krstarite bez ikakve buke motora, uz ovako dobar menjac, voznja gradskim ulicama je laksa nego na Puntu ili bilo kom gradskom auticu. Prosto, uz takav motor i menjac i okretnost (volan je malo tvrdji, ali odlican, osim koze, koja je malko bledunjava na njemu) voznja ulicama Bezanijske Kose je bila pravi uzitak. Nit se sta oseca, klizi, vozite bez i trunke umaranja.

Nekako su ga napravili da u gradu kao da vozis neki mali autic koji je okretan, lako se vozi i nista ne oseca od gradske vreve. Qashqai je dobar po gradu, ali ne ovoliko. Mora se malo uloziti napora za paznju/voznju.

Ovde nista. Laksi je za voznju od Punta Classic pet puta... znaci ono kao sednes, upalis, ides di oces bez trunke, ma mrvice nekog zamora. Nista.

E jedino parking mesto... al dobro, druga je namena ovog auta.

Meni je izgledalo kao da ga vozim 10 godina... ovaj sto se vozio samnom je rekao da sam jedan od najboljih vozaca koji je testirao ovaj auto

Izasli smo na autoput. Promenim u petu na 80, dodam gas - u trenutku presisam Audi A6 koji gleda u cudu sta se desava :mrgreen: Izmedju 2000 i 4000 obrtaja ovo prosto leti. Skoro sam vozio 1.9JTD Mulitijet Fiat Doblo ciji motor u odnosu na ovo je kao traktor. Iako auto ima 1.5 tonu, ubedljiv pritisak na pedalu gasa rezultira osecajem kao da vozite nesto lagano kao perce. Susta suprotnost laganom klizenju gradskim ulicama kada motor deluje uspavano i kao da je podesen za tu lepu voznju. Medjutim i u gradu, svaki jak pritisak na pedalu gasa u 2 3 ili 4 je ubedljiv. Prosto gledate u retrovizoru kako ostaju svi iza vas. Ubrzanje od 0-100 je ispod 11.5 sekundi, ali nije to poenta, poenta je 310NM koji su tu od 1800 obrtaja pa do 4000 maltene. E to znaci da ovaj motor svaki ostar pritisak na pedalu gasa odlicno prihvata i silovito ubrzava. Vrlo slicno kao u Qashqaiu 2.0 dci. Tu su negde.

Klimu smo odmah ukljucili ali smo je i gasili i palili - ne utice na motor uopste.

E, sad nije ni ovaj motor bez mane. Bucniji je na leru nego sto sam mislio i osecaju se vibracije cak i kad je zagrejan. Sitne jesu ali se malo osecaju. Vozio sam ga 130kmh i buke nema. Ni od vetra, ni od motora, ni od tockova (guma). Spoljni retrovizori su odlicni, veliki i pregledni, kamionski :mrgreen: Medjutim, motor se ipak oglasi bukom kad stistnete jako pedalu i kad predje 3000 obrtaja, potmulo se cuje dizelka. Naravno sve je to tise od klase auta koju vozimo. Ipak moja Corolla je dosta tisa na leru, nema ni v od vibracije i u normalnoj voznji buka motora je ista kao kod Versa. Mozda zato sto je Verso izolovan od spoljnih uticaja pa mi se cini, ali da je moj auto tisi u leru - jeste.
Rupe se cuju, to me malo zacudilo, svaku je cuo, tiho doduse, ali se cuje tup tup. Naravno ne oseca ih, sahtove lepo prelazi, lezece takodje, upija neravnine bez da primetite da su toliko velike, nema skakanja, ne drma kao Qashqai (on ume dobro da zadrma i da se cuje na neke rupe). Stabilan je u kolotrazima, lepo ide po krivinama, ali nagli cim volana bogami zaljulja karoseriju pozadi (bez gubitka kontrole ikakve). To se na mom autu ne desava, moj se uopste ne ljulja tako. Ali je i nizi dosta. Mogli su jos malo da priguse te rupe, cak i moj auto za nijansu samo malo jace tupka na rupe... (naravno izolacija je drasticno bolja, mislim na sve zvuke podvozja i tockova, nema suma vetra, ne cuje se nista spolja).

Preglednost napred, levo i desno odlicna, pozadi onako - veliki stubovi, moras paziti na uglove pri kretanju u rikverc ili prestrojavanju - doduse pomazu veliki retrovizori i ekran u retrovizoru kad se parkiras unazad.

Sve u svemu - odlican auto za veliku porodicu, ima svoje mane, ima dosta prednosti (udobnost, kako klizi autoputem i pogotovo u gradu, motor odlican, puno mesta, kvalitetni materijali, robustan je...).

Moja ocena je da ne vredi 26700 eura. Realna cena je oko 3000 do 4000e manje, po meni. Jer jedan Auris pruza slicno zadovoljstvo u voznji a kosta i manje od 21000e. Kao i Corolla nova.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 11:17 - pre 178 meseci
Da dodam da je motor drasticno jaci od bilo kojih 1.6 Crdi masina. Mislim po osecaju - kad stisnete pedalu auto luduje i nema sanse da osetite da ste za par sekundi od 70 stigli do 130. Kazaljka samo leti na brzinomeru. Pretice u 5 (nisam imao potrebe za 6. stepen) sa izuzetnom lakocom, prosto ne osecate da ste ista pretekli. Lepi odlicno za sediste - a potmulo rezanje dizelke to potvrdjuje, kao i rezultati pri preticanju. Stvarno, ko da auto ima 500 kila kako pretice, ono kao nehajno... Vrlo vrlo lepo podesen motor. Mogu misliti 2.2 od 150 i 177KS kako to tek ide...

Cak sam pustio taj Audi A6 na oko 120 da me pretekne, sacekao da dodje do mene a onda se ovaj menadzer samo nasmesnio... pritisno sam gas do panje i u desnoj traci smo se katapultirali. Ne znam koji je motor imao A6 (sigurno je jaci) ali mi je prijao osecaj da sa lakocom mozes, bez trunke napora, da preteknes bilo sta.

Ima 126KS i 310Nm, malo je promenjen u odnosu na staru verziju tog motora.

Da pojasnim za buku motora: Izolacija zvucna od spoljasnij uticaja je odlicna i to za rezultat ima mozda malo jaci dublji zvuk dizelke pri jakom ubrzanju i malo jacu glasnost na leru, jer spolja ne dopire ama bas nista od zvukova. U normalnoj voznji se ne cuje. Jedinu zamerku imam na tiho tupkanje rupa i to je to.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:01 - pre 178 meseci
Da li samo meni i ljudima u mojoj okolini izrazito smeta debilno postavljena instrumentacija po sred auta ili imam istomišljenike i ovde?
Ceo koncept Verso-a mi se jako sviđa (volim te "kutijaste" autobile, koji se ne stide čoporativnog odlaska na odmor), ali me stravično odbija ta glupost sa instrumentacijom, poput one u Yarisu.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:04 - pre 178 meseci
Ne, Storm, instrumentacija je BOLJE postavljena nego kod klasicnog auta. Vozio sam Yarisa, tamo je onako... ali ovde, kao da sam bio srodjen s tim instrumentima.

Odlicno postavljeni - uvek ih vidis a ne smetaju pogledu uopste, totalno ne odvajas pogled s puta a vidis obrtaljku i brzinomer stalno, nenametljivo. Mnogo MANJE vremena ti treba da bilo sta vidis nego kod klasicne table.

Kod Yarisa je onako, ali ovde je to odlicno implementirano - meni se itekako svidja iako volim klasiku.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:08 - pre 178 meseci
Pa ne znam, ja nisam stekao takav utisak u vožnji. Prosto mi bre smeta. Perifernim vidom jednostavno ne možeš da vidiš ništa, a to znači da pogled moraš da skreneš, a meni se to ne sviđa. Meni treba VIŠE vremena da bacim pogled i nešto vidim, nego kod klasične table.

Vidim da se Tebi sviđa, pa ću sačekati da vidim da li sam usamljen u svom doživljaju ovog "feature-a". U slučaju ljudi koji me okružuju - apsolutno nisam (doslovno se nikome ne sviđa takav koncept).

U svakom slučaju, nekako mi nelogično zvuči da je prodor pameti po ovom pitanju dostignut tek sada, nakon toliko decenija. Takav položaj table je oduvek bio specifičnost pojedinih modela, nikad pravilo. Ili je čovečanstvo sada evoluiralo, pa nam više odgovara zveranje sa strane?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623559 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.