Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1120465 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:10 - pre 122 meseci
Ne, tako je postavljen ugao instrumenata da vidis to i put odlicno. Probaj, rado zovu na test voznje.

Kod Yarisa nije tako, ovo je sasvim nova prica. Ne znam ko nije nahvalio instumente kod novog Versa.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:11 - pre 122 meseci
Ne čitaš bre... probao, vozio. Ne odgovara mi. Vrlo puno mi ne odgovara.

Pozdrav

P.S. Nisam vozio konkretan model, ali on nije jedini kome su instrumenti pod uglom, tako da sumnjam da su moguće bilo kakve bitnije razlike u doživljaju.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:20 - pre 122 meseci
Meni recimo na Lancia y uopste ne smeta centralna instrumentacija.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 12:26 - pre 122 meseci
Citat:
StORM48: Ne čitaš bre... probao, vozio. Ne odgovara mi. Vrlo puno mi ne odgovara. :)
Pozdrav
P.S. Nisam vozio konkretan model, ali on nije jedini kome su instrumenti pod uglom, tako da sumnjam da su moguće bilo kakve bitnije razlike u doživljaju.


Pa vis da dobro citam, nisi vozio Verso, ovaj model. Zato kazem probaj jer znam da je centralna instrumentacija kod nekih bljak. Meni je uzas na Piccasso, na Yarisu je isto tako nesto nit smrdi nit mirise... Ovde je to drugacije reseno.

Ne znam kako da ti docaram.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:02 - pre 122 meseci
Pozdrav,

Citat:
Slobodan Miskovic: Meni recimo na Lancia y uopste ne smeta centralna instrumentacija.


da, i meni ne smeta uopste iako pojma nemam zasto je tako. Ne volim taj polozaj ali mi ne smeta.....
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:20 - pre 122 meseci
Citat:
Da li samo meni i ljudima u mojoj okolini izrazito smeta debilno postavljena instrumentacija po sred auta


Stvar navike, mada ako cemo bas da cepidlacimo, za ljudsko oko je manje naporno da pogleda na dole nego na dole-desno. Dakle bolji je ipak old school raspored.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:23 - pre 122 meseci
Ovde ne gledas dole desno, vec je tako pozicionirano da u isto vreme, gledajuci napred, vidis i obrtomer i brzinomer. Za sve ostale informacije moras skrenuti pogled naravno.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:30 - pre 122 meseci
Moras pogledati desno ako ti sedis levo a on stoji u sredini. Ali dobro to je stvarno sitnica, vise je stvar navike.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:38 - pre 122 meseci
Ne, on stoji u sredini ali povucen unazad na samoj tabli pod malim uglom nagore i pod uglom nadesno. I onda kad ti gledas ispred sebe, jednostavno vidis ta dva instrumenta.

Ako dodjete u priliku da sednete u taj auto, videcete.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:47 - pre 122 meseci
Video sam na slici. Verovatno si mahinalno okrenuo glavu a ne samo pogled pa ti se zato ucinilo da ga vidis ne skrecuci pogled.
Aj da se ne ubedjujemo sad, ja kad gledam napred vidim samo put za jos nesto bi mi bilo potrebno trece oko.

PS: Gledaj pravo i probaj da procitas vreme kad je ova poruka poslata a da ne skreces ni glavu ni pogled.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:51 - pre 122 meseci
Ja vidim bez skretanja pogleda, jer nije isto kad gledas 2D sliku kao ovaj layout foruma i 3D percepcija koja je postavljena kako treba, pa nisu uzalud ljudi koji se bave ergonomijom izlupali glavu za ovo. Inace, kod Yarisa se ne vidi tako uopste, vec moras skretati pogled.

Ok, mozda ja preterujem jer mi je zanimanje takvo da moram odjednom da pratim masu stvari i to sam ucio (radarska kontrola letenja) pa mi je oko mozda naviknuto i mahinalno sve radi, ali mi tako izgleda.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 16:59 - pre 122 meseci
To je izvodljivo jedino uz onaj mali projektor na vetrobranu a on (gle cuda) stoji levo a ne u sredini ;)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.08.2009. u 23:56 - pre 122 meseci
Ne bih previše pričao o centralnoj instrumenataciji, samo ću reći (lično iskustvo) da mi se to ne sviđa i da bi mi pri razmatranju nekog auta sa tim rešenjem to bio jedan od većih minusa.

Međutim, ova Corolla ima daleko većih mana od toga, koje nisu ni pomenute u cozmo-vim utiscima, pa ću ih napomenuti. Odnose se najviše na motor, ali i na neke druge stvari:

@cozmo:

Ivane, meni je savim jasno da se tebi ovaj auto sviđa, ti si porodičan čovek, a ovo je porodičan auto, i to mi je potpuno razumljivo. ALI, izrekao si nekoliko neistina (da ne upotrebim neku težu reč) koje zaslužuju da budu demantovane.

Samo neke i samo u najkraćem:

Citat:
ali centralna konzola je bolja od starog modela. U svakom slucaju bolje od Golfa VI recimo.


Vrlo teško, Golf VI ima veoma dobro urađenu i konzolu i ceo kokpit.

Citat:
Izmedju 2000 i 4000 obrtaja ovo prosto leti.


Nikako, već posle 2500 veoma pada. :)

Ako to nisi primetio, onda si jako sporo vozio, jer se pri iole oštrijoj vožnji to veoma lako oseti.

Kao dokaz da to nije tačno, evo ti grafik obrtnog momenta tog motora iz zvaničnog Toyota kataloga gde se vidi koliko kratko zadržava 300 Nm i koliko oštro posle njega pada.



Ovo je najlošije ponašanje nekog 2,0 CR motora danas.

Citat:
poenta je 310NM koji su tu od 1800 obrtaja pa do 4000 maltene.


Kao što vidiš nije tako, potpuno je suprotno, ovaj motor gubi snagu veoma brzo i veoma oštro.

To je najlošiji 2,0 CR motor koji postoji trenutno. Bilo koji drugi 2,0 CR motor je bolji, ali bukvalno bilo koji. I dobar 1.6 CR motor je bolji, i to po svim parametrima, a naročito dinamičkim.

Kao još jedan dokaz, evo ti i zaključak jednog testa (i to nemačkog, a zna se kako oni ocenjuju) koji zaključuje da je KIA 1,6 CRDi bolji motor i od Fiat-a 1,9 MJTD (ovo je njegova starija varijanta od 120 KS, to naravno ne važi za novije verzije od 150+ KS), i od tog Toyota 2,0 D4 D. Osim toga, i turbo-rupa toj Toyoti je velika, što mu je u testu navedeno kao čak najveća mana.



Citat:
Moja ocena je da ne vredi 26700 eura. Realna cena je oko 3000 do 4000e manje, po meni. Jer jedan Auris pruza slicno zadovoljstvo u voznji a kosta i manje od 21000e. Kao i Corolla nova.


Kakvi 21000, i sam znaš da Auris sa tim motorom u TOP opremi košta samo 17,200. Toliko možda i vredi, ni cent više, a cena od 26-27 hiljada nema veze sa zdravim razumom.

Citat:
Da dodam da je motor drasticno jaci od bilo kojih 1.6 Crdi masina.


Dakle, to nije tačno, a drastično je slabiji od svih 2,0 CRDI mašina.

Citat:
Mogu misliti 2.2 od 150 i 177KS kako to tek ide...


Ti 2,2 motori solidno idu, ali ne zaboravi da oni nemaju nikakve veze sa tim 2,0 D 4 D koji si vozio, to su totalno različiti motori.


edit: slike

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 20.08.2009. u 02:32 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.08.2009. u 02:12 - pre 122 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne bih previše pričao o centralnoj instrumenataciji, samo ću reći (lično iskustvo) da mi se to ne sviđa i da bi mi pri razmatranju nekog auta sa tim rešenjem to bio jedan od većih minusa.

Vidim ima nas - znači nisam usamljen - ima nas već trojica (nisam brojao).

I da, kao i Dr.Jekyll i ja sam siguran da ne postoji trik da pogledaš u te instrumente a da to direktno ne uradiš, skrećući pogled... kakav bre "ugao", pa još i "3d" i šta ti ja znam...

Što se Toyote generalno tiče, poslednjih godina mi sve više liče na "braću Nemce" - napucavaju cene da se onesvestiš, a automobili - OK, ali nedostojni svoje cene. RAV, Verso, a pogotovo superprecenjeni Yaris.

Cozmo, oči Ti zasijaju u svakoj temi gde se pomene auto čije ime počinje na T... jasno je da si zaljubljen u svog mezimca, ali Toyota ipak nije toliko dobra, koliko Tebe oduševljava. To se vidi i na osnovu ^ovih gore^ podataka. U redu je sve to... uspeh, najprodavanije ovo, ono... ali ja se jednostavno moram složiti da neki drugi proizvođači pružaju bitno više za iste ili manje novce.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.08.2009. u 09:28 - pre 122 meseci
Pozdrav,

to jos uvek ne znaci da Cosmo govori neistine ili da laze. Malo kulture bi moralo da se unese u pisanje pa necemo biti u prilici da ako neko napise da je njegov utisak da je centralna konzola bolja od one u Golfu VI, znaci da taj neko laze ili govori neistine, a to je navedeno kao prvi u nizu "dokaza", zatim sledi i uslovni "dokaz" da je to dokaz ako je vozio polako itd.

Opet se srecemo sa sindromom zabe koja zivi u bunaru, a da pritom cak u nekim slucajevima nije prisiljena da zivi u tom bunaru vec sama sebi stavlja amove - svako konstantno hvali svoje favorite, pa kako god da okrenes. Ovde ponovo tesko da mozemo pricati o nekom objektivnom pogledu na stvari, ma bila to Toyota ili Kia, ili stagod, od objektivnosti ni O vec posle prvih par poruka.

Mene licno ne greje do te mere niti jedan proizvodjac bilo cega na svetu a kamoli automobila, pa jos u uslovima u kakvima mi vozimo, da bih se za njega posebno vezivao, pa tako ni Lancia iako je ona na momente bila dosta blizu tome. Naprosto, konkurencija ju je sustizala i prestizala u dovoljnoj meri da me urbana legenda ne moze u toliko robotizovati da ne sagledavam ostale proizvodjace. Kada je izbacila Van koji meni odgovara, taj isti Van me nimamo nije odusevio i prosto sam preskocio tu pricu. Ne pada mi napamet da negde hvalim nekog proizvodjaca zbog neke stare slave ili jednog licnog iskustva, a da pritom jos uvek zadrzavam neku dozu licnog pa u mom voznom parku preovladjuju i dalje italijanski proizvodjaci i do sada je obavezno jedan od automobila potpisan sa Lancia. To je nivo licnog koji ne naturam nikome, naprosto taj licni deo je vremenom postao deo mog identiteta znajuci kako sam dosao do tog malenog dela poistovecivanja sa time, ali ga zato nikome na namecem kao nesto objektivno. Naprotiv, evo bas sam pocetkom ove nedelje najverovatnije odbacio Lybru kao opciju u korist Megana, videcemo do kraja nedelje, ali za sada je to odluka.

I to sve jos uvek ne znaci da sam ja ovde napisao istine ili neistine, napisao sam iskljucivo svoje utiske o tome....
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.08.2009. u 10:00 - pre 122 meseci
Nebojsa, hajde da pocnemo.

Elem NEMAM razloga da lazem.

Prvi i osnovni razlog je sto ti gledas POGRESAN motor. Jeste, tako je. Ti gledas 2.0 D4D 2.0 126KS, 300Nm koji ide u Corollu i Aurisa. E, pa to NIJE taj motor.

Ovo je novi, apdejtovani, drugacije podesen 2.0 D4D koji ima premijeru u Versu i Avensisu. U Avensisu ova zver ide od 0-100 za 9,7 sekundi!!!

Elem obrtni momenat je sad 310 Nm od 1800 do 2400 obrtaja, s tim sto snaga ne pada drasticno do 4000 obrtaja a tu negde postize maksimalnih 126 konja te su ga lepo uklopili (odnosno podesili drugacije).

Ja sam vec ranije pisao kako snaga brzo opadne na 2.0D4D jer sam ga vozio starog u RAV4 i u Aurisu. Kasnije povuce i vec na 2800 ima pad snage, to se vidi iz dijagrama koji si postavio.

Za ovaj jos nemamo dijagram, ali menadzer s kojim sam se vozio je objasnio da je kriva obrtnog momenta ovde bolja jer su uvideli da moze i mora bolje.

Elem, kad stisnes gas u petoj na 70kmh on krene da cepa do 3500 obrtaja samo tako a tu si vec dosao do 140-150 maltene (odokativno, ne znam tacno ali tu negde). Do 4000 uopste nemas utisak nekog pada snage, tacnije vec od 1500 obrtaja on krene silovito da vuce.

Kao sto znas, nasa kompanija je imala prezentaciju Hyndai modela i 1.6 Crdi NE VUCE uopste kao ovaj 2.0. Ide on super, ali oseti se razlika - u korist 2.0 D4D motora (ja sam ranije napomenuo da mi se podesenost starog 2.0 D4D NIJE svidela).

Dakle, kod ovog motora, u autu od preko 1,5 tone svaki pritisak na pedalu u bilo kojoj brzini rezultuje strahovitom vucnom silom.

Men je zao sto mi je klinac dobio stomacni virus na nekom rodjendanu te je supruga morala da ostane kod kuce - inace bi imali masu video zapisa tokom voznje i uverio bi se u moj utisak.

Motor je stvarno drugacije podesen od prethodnika.

Kao sto vidis ima za 5Nm veci obrtni momenat u identicnom rasponu kao i ProCeed 2.0 crdi (1800-2500 o/min). Ali kriva je sad drugacija, odnosno snaga mu opada manje i subjektivni utisak u voznji je upravo takav kakav mi je menadzer napomenuo i ja sam to isprobao i tako je.

Uostalom svako moze da proba Versa.

Elem, kum je skoro uzeo glanc Fiat Doblo sa 1.9 JTD Multijet motrom 105KS, 214Nm. To je smesan traktor u poredjenu s ovim. Kad sednes u taj Fiat pitas se gde je ta snaga? Cak je slabiji i od 1.6 Crdi masine.

I pogresno ste razumeli za centralnu konzolu

Naime ona mi je BOLJA od one u STAROM Versu Ne od Golfa VI. Golf VI ima jako lep enterijer, svidja mi se.

Ja sam rekao da su materijali upotrebljeni u Versu kvalitetniji od onih u Golfu VI (imao sam prilike da pogledam taj auto a uskoro ide i test voznja). Znaci ne da je lepsa i bolja centralna konzola (doduse i tu svako ima svoj utisak) vec samo da mi materijali izgledaju kvalitetnije.

Vrhunac kvaliteta je Nissan Qashqai. Mogli bi stosta da nauce ostali.

Svejedno ja sam napisao da auto ne vredi te pare - i to je moj utisak. Najvise mi se svideo apdejtovani motor, kvalitet materijala i izgled kabine, pogotovo sedista, sama ergonomija voznje i slicno. Nissan Qasqhai mi je bolji recimo ali brate i njemu je cena u nebo, ko to kupuje - ne znam.

Kia i Hyundai naravno NAJVISE nude za te novce i tu se Nebojsa APSOLUTNO slazem sa tobom. Odlicne, perfektne performanse za solidne novce (i odlican kvalitet) i ja bih pre kupio recimo Hyundai 1.6 crdi nego Versa i kad bih imao 100.000e u dzepu da potrosim na sta ocu.

Ali jednostavno motor je takav - odlicno su ga podesili u odnosu na stari i nosi se se sa 1.5 tone kao da gura perce. Jednostavno nema nikave turbo rupe osetne, vuce linerano, ne staje, samo cupa asfalt. Kazem ti preticao sam u petoj od 70 pa nadalje (do 140) sa takvom lakocom - lakse nego sa Hyundai 1.6 crdi. Nekako se oseti neka lakoca kojom motor radi.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.mpconn.net.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.08.2009. u 13:35 - pre 122 meseci
Cozmo, nisam rekao da ti lažeš, niti mislim da to radiš sa nekom namerom.

Ti si jednostavno u overracingu po pitanju Toyote, ali to tvoje stanje, u čije uzroke neću da ulazim, ne odgovara realnim činjenicama. A realna činjenica je da je motor Toyota 2,0 D4 D najslabiji 2,0 CR motor danas.

Da li su ga nešto prepakivali ili ne, nebitno je, jer da ima nekog efekta, to bi se odrazilo na snagu. Pošto je snaga i dalje 126 KS, sve eventualne promene su kozmetičke.

Ovo u suštini jeste porodičan auto i taj motor, iako je najslabiji u klasi, dovoljan je za njega i celokupno vozilo predstavlja fino zaokruženu celinu.

Međutim, glavni i nepremostivi problem je cena tog auta koja je potpuno besmislena. Slično važi i za mnoge druge Toyota modele i zato mislim da taj brend nije naročito interesantan, naročito kod nas. Lično, imam utisak da dobar deo krivice za to leži u uvozniku koji po mom mišljenju ima lošu poslovnu politiku.



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.08.2009. u 14:08 - pre 122 meseci
Nebosja, ja sam vozio i Hyundai 1.6 crdi i Verso 2.0D4D (novi motor) i Verso je starniji, mnogo bolje vuce, ubrzava, pretice nego Hyundai s tim motorom.

Sa druge strane vozio sam Auris 2.0 D4D koji ima jedan nas prijatelj iz susedstva (dobar prijatelj) i taj motor (iako isti po oznaci) nema blage veze s ovim u Versu. Naime ima izrazenu turbo rupu, tek od 2000 do 2800 je obrtni momenat, ali do 2000 je mrtav, bukvalno stisnes gas a on nista i onda buuum. Posle 2800 snaga isto opada, te ga treba precizno voziti samo u tom opsegu. To sto brze sprinta od 0-100 od Versa, pa samo nekih 200-300 kila je laksi...

Motor u Versu se ponasa drugacije, obrtni momenat imas od 1800 do 2400 (310Nm punih), a realno do 3000 obrtaja nije izgubio ni mikron snage, i gura linearno ubrzavanje do 4000 obrtaja gde je max snaga otprilike. Takodje, na 1500 obrtaja odlicno povuce, dok Auris bukvalno je mrtav (doslovce).

Ja nisam voleo 2.0 D4D motor i stvarno je 1.6 CRDI nekako bolje linearnije ide onog u Aurisu.

Ali, veruj ti ili ne veruj - sta su menjali ne znam, ima 10Nm vise obrtnog momenta u drugacijem opsegu, snaga mu manje opada s povecanjem broja obrtaja i na nizim obrtajima uopste nije trom kao Auris. Cak bih rekao da se na ledjima oseti da bolje vuce Verso.

Sta su radili sa menjacem ili motorom - ne znam, menadzer je rekao da je kriva obrtnog momenta poboljsanja i da je motor i ceo sistem optimal drive optimizovan za taj auto. Avensis s tim motorm je jos bolja zverina. Uskoro ga prijatelj dobija pa cemo videti.

Elem, koliko mi se nije dopala velika turbo rupa u Aurisu i paznja na obrtaje, ovde je suprotno.

Takodje je receno da je problem troskanja ulja isto resen.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.mpconn.net.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2009. u 11:52 - pre 122 meseci
Na drugoj temi je pomenuto nešto što zaslužuje da se pojasni, bolje je ovde jer se tiče auta ove klase.

Citat:
Ivan Dimkovic

Sta znam, moje licno misljenje je da ti benzinski motori imaju smisla samo u dva slucaja:

a) Da su najnovije generacije - sa direktnim ubrizgavanjem i sa turbinama, znaci sa smanjenom potrosnjom (tipa TFSI od VW-a, CGI od Mercedesa, itd...)
ili


Ivane, nemoj misliti da su turbo-benzinci, čak i najsavremeniji, nekakva revolucija po pitanju potrošnje. Oni su po tome vrlo malo, a često uopšte nisu bolji od atmosferskih benzinaca, a svakako su daleko ispod CR motora.

Malo ima dostupnih uporednih testova turbo vs. atm. benzinaca, evo nađoh onaj legendarni gde je Ceed "pobedio" Audi A 3, na kome se to može videti.



Nisu bitni auti koji su konkretno ovde na testu, više je važno da je to bio uporedni test najsavremenijeg down-sized TFSI benzinca u Audiju u klasičnog atmosferskog benzinca u KIA-i (koji je sada ojačan za još 20-tak KS).

Interesantno je videti da Turbo FSI motor nije praktično ni u čemu bio bolji od starog atmosferskog benzinca, pa ni po potrošnji.

Iako se i meni lično više sviđaju turbo-benzinci od dizela (najviše zbog rafiniranosti i ispeglane krive momenta), imaj u vidu da pri načinu kako ti voziš auto (veliki broj kilometara, visoke prosečne brzine itd.), CR turbodizel će po potrošnji i dalje biti daleko bolji od turbo-benzinaca, čak i onih najsavremenijih.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.dip.t-dialin.net.



+6429 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2009. u 12:03 - pre 122 meseci
@Nebojsa,

Skroz zanimljiv test - pogotovu kada se uzmu u obzir snage tih motora!

Sto se CR dizel vs. turbo benzinca tice - to je jasno, CR dizel je jednostavno efikasniji sta god uradio benzincu, ali moje dvoumljenje izmedju 2 modela je zbog neceg drugog...

A to je zato sto imam izbor izmedju dizela od nekih 225 PS i 540 Nm momenta, i benzinca (sa direktnim ubrizgavanjem) od 292 PS (doduse moment je 365 Nm) i za sada sam uspeo da testiram samo dizel (sa kojim sam zadovoljan, ali moram da vidim kako se ponasa i benzinac)... sto se potrosnje tice, smesno ih je uopste i porediti - CGI benzinac zaista trosi manje od starih ali to je i dalje neuporedivo za dizelom naravno.

Mada meni je sve sto trosi do nekih 12l/100 km prosecno OK, mada kako stvari stoje sa cenama goriva... pitanje je da li ce to dugo biti tako.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1120465 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.