Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612057 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
217.169.209.*

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2009. u 16:25 - pre 177 meseci
Tačno vidiš kakvo je to deranje kada prave akciju za 6000eura. Takve bi i trebalo da pogodi SEKA, pa neka nekom drugom gule kožu s leđa.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2009. u 22:57 - pre 176 meseci
Mnogo toga se promenilo u poslednjih godinu-godinu i po otkada kriza traje. Između ostalog, VW je izbacio Golfa VI koji je zadao domaći zadatak drugima, a cenama je povoljniji nego ikada.

Dobar deo današnjeg dana sam proveo u VW salonu, ušao i upalio mnoge aute, ali ovoga sam prilično dugo i vozio:

U pitanju je model 1,6 TDI sa najjačom verzijom tog motora i prilično jakom opremom:















Ključne reči:

-Tišina
-Čvrstina
-Ergonomija
-Udobnost


Mnogo dobar auto. Dva brenda, VW i Hyundai dominiraju auto-tržištem trenutno. Jedino oni su uspeli da maltene neoštećeni odole krizi, dok su ostali pretrpeli velike udarce. Videćemo šta donosi sledeća godina. ali mislim da crni dani za mnoge tek dolaze...


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2009. u 23:09 - pre 176 meseci
Drago mi je da si provozao konačno G6. Mogu samo da zamislim kako ide sa tim motorom...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2009. u 23:29 - pre 176 meseci
Ide lako, tečno, i skoro nečujno. Nije previše ljut, ali je zato linearan. Mora da se drži iznad 1800 obrtaja, ali preko 2500 ne pada mnogo. Išao sam dobrano preko 120, navlačio ga i do 4800 obrtaja, nije se bunio uopšte.

VW je izgleda odlučio da se obračuna sa konkurencijom, izbacio je dva nova udarna modela (Golf i Polo, o Polu u drugoj temi), i snizio je cene čime je svoju ponudu učinio osetno atraktivnijom.

Mnogo glavobolje će to doneti ostalima, prvenstveno onima koji se sa njim direktno tuku (Peugeot recimo). VW veoma širi paletu, kada se uračunaju svi brendovi i svi modeli koje drži, praktično nema dela tržišta koji nije popunio.

Ostaje u okviru svakog segmenta samo donji podsegment (gde on ima Škodu), a gde nastupa već jak Hyundai. Sve druge pozicije čvrsto drži VW, a za ostale ima sve manje mesta.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
95.155.0.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 00:02 - pre 176 meseci
Ovo je skroz novi motor koji je prakticno zamjena za nekadasnji 1.9 tdi...
U svakom slucaju 2.0 tdi je za pravi ugodjaj u voznji, jeste skuplji ali isplati se...
Inace, ovo sto kazes "prilicno jaka oprema" je diskutabilno... ovo na slikama je trendline, da ne spominjemo skuplje stavke kao dsg, navigaciju i sl... ovaj na slikama nema ni dugmad na volanu, nema hrom paket, nema ni esp... treba da provozas 2.0 tdi u highline paketu i da preneses utiske...




 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 00:06 - pre 176 meseci
Citat:
Ključne reči:

-Tišina
-Čvrstina
-Ergonomija
-Udobnost

Mnogo dobar auto.




Nakon ovakvog uzivog iskustva svaki kupac ce reci "da, rado cu platiti malo vise od konkurencije, jer cu za toliko dobiti i bolji auto."


E to je recept najbolje kupovine, a ne biranje najjeftinijeg automobila sa najvise opreme, jer je to samo "na papiru" bolje.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 00:08 - pre 176 meseci
Ovaj je bio najjači u salonu, a najveći broj ih je bio totalni klot.

Lično, kada bih kupovao auto ove klase, išao bih ili na TSI twin koga sam već pominjao, ili na 2,0 CR 170 sa piezo brizgaljkama.

Oni daju još jednu totalno novu dimenziju vožnje.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.59.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 11:08 - pre 176 meseci
jel samo meni bezlično deluje enterijer?
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 13:52 - pre 176 meseci
Ovaj ima koji detalj više u odnosu na trendline, volan,ručna i mjenjač su obloženi kožom i bolji radio je ugrađen...nadoplata mu je secure paketšto znači maglenke i taj naslin za ruku...naravno i metalik boja. Ostalo je serija, koliko vidim.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
91.148.111.*



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 14:04 - pre 176 meseci
Dešavaju se do juče neverovatne stvari. Evo drugog kraja lestvice:

Citat:
Circom DOO nudi kupcima Astru H po ceni Astre Classic.

U ponudi je Astra H Essentia 1.4XEP sa 90KS i 5 vrata, u čijoj opremi se, između ostalog, nalaze metalik boja, klima uređaj, ABS, centralna brava, servo volan, CD plejer, kožni volan, maglenke napred i pozadi, podešavanje volana i sedišta vozača, kao i tonirana stakla.

Cena iznosi 11.500 evra sa PDV-om, a isporuka je odmah po uplati.


Ne verujem da je neko ovo očekivao, solidno opremljen model C segmenta po ceni vozila A segmenta.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2009. u 18:10 - pre 176 meseci
Sad kad ih stignu negativni efekti ove fiskalne godine, sledece ima da snizavaju cene samo tako. Tacno ono sto sam nacuo u advertajzing krugovima sa kojima saradjujemo (a uglavnom su to svi proizvodjaci kod nas). Bice to jos, jos, nize.

Prodaja posle sajma stagnira, efekti negativni su ogromni u odnosu na 2008.
 
Odgovor na temu

gewilon
NetworkCo
somewhere near heaven ...

Član broj: 39917
Poruke: 51
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.network.co.yu


Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 01:44 - pre 176 meseci
KHm...evo prelistao sam skoro 80% strana na ovoj jako zanimljivoj temi. Ima puno puno misljenja sa kojima se ne slazem a opet ima i onih sa kojima bih se slozio. Prvenstveno sto neke relevantne stvari u vidu koriscenja vozila u periodu od 4-7,8 ili 9 godina jedino mogu da pokazu pravi kvalitet jednog automobila. Jedino onda vlasnik moze da kaze e ovo valja a ovo nije valjalo, e izvozio sam ~300 000 km i imao sam od vecih kvarove te te i te. Ili nisam. Ili recimo, na 30 000 su mi okazali podizaci ili opet, 150 000 km sam izvozao bez vecih problema ali sam mi je motor nakon toga poceo da stuca, ne prima gas pa sam morao na generalnu i sl. A auto staro 4-5 godina...I tako dalje i tako dalje.

Elem, razgovarati o recimo Kii ProCeed za koju sam primijetio da je vodila sto se tice izbora u C segmentu za pomenutu sumu novca, i ocjenjivati njen motor (konkretno ovaj dizel 2.0 sa 140KS) ili kvalitet izrade ili zavrsnu obradu i sl mislim da je jos uvijek rano (iako bih volio da potencijalni i nadam se i dalje isti vlasnik podijeli iskustva sa nama o automobilu).

Nije to Mazda, Honda, BMW, Mercedes, Audi ili ne znam sta pa da se zna sta ne valja a sta valja.

Druga stvar: Negdje sam na nekim pocetnim stranama ove teme (20-30) vidio da je neko pomenuo servisiranje i odrzavanje i u tom kontekstu je receno kako su vlasnici WV-a tu srecni jer bilo gdje imaju servis ili tako nesto u roku od 24h.Zasto mi je to je zapalo za oko ? Treba li da kupim Golfa VI i da za godinu dana ostanem na sred auto puta jer mu je okazao mjenjac? Kvacilo? Jer su zacepljene brizgaljke? I da se hvalim poznanicima kako sam super prosao jer mi je dosla slep sluzba u roku od nekoliko sati? Ode mojih ~20-ak hiljada na kamionu slep sluzba zajedno samnom u kabini????
Sta mi znace, senzori za parkiranje, retrovizori na sklapanje i koza na volanu ako ne mogu da upalim auto u sred neke nedodjije?


Ne shvatam....Ako se kupuje auto, barem po mom misljenju, prva i osnovna stvar koju bih gledao je pouzdanost. I samo pouzdanost. Koje marke meni danas garantuju pouzdanost na putu, pouzdanost nakon pocetne 2-3 ili 5-6 godina intezivnog koriscenja? Ne interesuje me da li ce mi se pokvariti sijalica od stop svetla ili ce guma da mi izdusi ili ce zadnji brisac da se pokvari. Zbog toga sigurno fabriku nece kriviti. Ali cu je kriviti ako mi okaze mjenjac posle ~100-ak hiljada km pa da moram novi da uzimam, ili ne daj Boze automatik da je. Krivicu je sigurno ako mi otkaze hladjenje ili crkne kompresor klime iz cista mira posle godinu ili dvije,tri...nebitno. To su neke stvari, bitne, bitnije od senzora, retrovizora, konca kojim su prosivena sjedista ili al felni koje sam dobio kad sam kupio nov auto....

Recimo prosle godine, 2008, auto godine u USA u kategoriji SUV-ova je osvojilo znate koje vozilo? Mislite da je GM-ov neki model, Fordov? Volvo? NE. Mazda CX-9. Nista vise necu reci. Imate google, pa trazite. Pogledajte samo sta Toyota godinama radi u Evropi. Pogledajte cija se vozila koriste po pustinjama Egipta i sl. Toyotina. Hajde da vidimo i Mazdu.Po meni su ove godine napravili najveci bum sa modelima 2,3 i 6. CX-7 da ne spominjem. Kvalitet - Pouzdanost - Sigurnost.

Nego, da se vratimo ovim markama koje su, da kazem kod nas najzastupljenije kao sto su Opel, WV, Skoda ... Skoda, standardno dobra za kupce koji traze nesto prosjecno, sto ce ih sluziti i cije popravke nece biti skupe.

Opel, Insignia recimo. Ajde necu komentarisati izgled ili mozda enterijer ukusi su razliciti. Vidjecemo za koju godinu kako ce se pokazati bas kao i Kia Pro Ceed. Astra takodje.

WV. E ovo mi je omiljena marka. Neko ranije rece:

-Tišina
-Čvrstina
-Ergonomija
-Udobnost

Mnogo dobar auto.


Mnogo dobar auto?? Posle odvozenih par desetina km???? Tisina??? Upalio si potpuno nov auto i vozio ga par sati i kazes tiho radi? Volio bih da cujem tog dizela posle 20-30 000 km kako radi na semaforu. Kladim se isto kao i vecina 5-ica starih 3-4 godine. O seriji IV da ne govorim. Cvrstina? Ako uzmem u obzir da je kao i ranije generacije Golfova a ne sumnjam da su nesto posebno izmijenili,za max. 30 000 ces osjetiti tu cvrstinu u plastici enterijera kad ti bude krckalo na sve strane ili kad pocne volan da lufta ili auto da pliva.
Dalje, Ergonomija...hm. Mozda jesu stavili niklovane prstenove oko instrumenata, mozda jesu promijenili izgled rucice mjenjaca ili stavili drugu plastiku na centralnoj konzoli. ALI. Ergonomiju mozes da ocijenis ako sjednes u tog Golfa pa opalis do Italije, Svajcarske ili Austrije.Prodji iz cuga 1500km pa iskreno kazi kako ces se osjecati? Hoce li te boljeti ruke od lose pozicije sjedenja, ili ce te kicma ukociti. Hoces li biti umoran kao pas posle voznje od 10-ak 12 sati ili ces reci: "Mogao bih jos 1500km da predjem bez problema". Mozes isto tako da se provozas u tom Golfu i do mora, Crna Gora, Turska, Grcka, Hrvatska nije bitno. Pa onda kazi da li ti se dopada ergonomija, da li si se udobno vozio. Udobnost, e nema sanse da Golf moze biti udoban. Ali nema sanse. Mozda jeste prijatno sjedjeti zavaljen u vozacevo sjediste i mirisati novo, i mozda jeste volan prosiven finom kozom pa ti se cini da je sve sjajno i bajno. Stavi dvoje odraslih pozadi i provozaj ih 100-ak ili 200km po ovim nasim putevima, pa da ih pitamo da li su se udobno vozili. Predji preko udubljenja na sred puta pri 70-80km/h pa da vidis kakve ce biti reakcije. I tako dalje i tako dalje. Golf je po mom misljenju, napravljen tako da sluzi naciji kao sto je cinio i do sada pa smo cak i klasu nazvali "Golf klasa". Svi su ga imali, svima se kvario i svi bili srecni!?!? Dajte ljudi......



Elem, htio bih da dodam jos nesto ovoj mojoj skromnoj poruci. Dizel? Ili benzinac? Procitao sam da se hvale dizeli Kie, Golfa, Astre...itd. Slazem se. To su sve jako dobri motori, poslednje generacije sto se tice tehnologije. Ali ali...polako malo. Lijepo je to kad covek napuni rezervoar i zaboravi na njega. Lijepo je to kad se vozis na otvoreno a bord kompjuter ti pokazuje 5 L/100 km. Sjajno. Nego da vidimo ovu stvar? Koliko kosta popravka tog dizela kad recimo godinu dana posto si ga kupio shvatis da su ti brizgaljke zacepljene zbog smeca od nafte koju si sipao tih godinu dana? Bilo da si je ti placao ili su ti dali na poklon u vidu 15000 km?-(Sto naravno podrazumijeva da sipas gorivo na tacno odredjenoj pumpi). Da vidim dalje, posto pominjete dizel Golf....Interesuje me koliko moras da vozis to auto da bi opravdao razliku u cijeni pri kupovini tog auta sa benzinskim agregatom. Uzmimo u obzir ovaj 1.4 TSI. Vidim da 2.0 TDI sa DSG mjenjacem u Comfortline opremi kosta 23 000 evra a 1.4 TSI sa takodje DSG mjenjacem kosta 21 350 evra. Razlika je 1650 evra. U startu. Dakle, evro dizel za TDI motor kosta 99.5 din koliko sam nasao na internetu od 12. septembra a bezolovni za TSI motor kosta 102.7 dinara. E sad mi Vi koji ste pobornici super dizela recite, koliko ja vremena (mjeseci ili godina) moram da vozim ili koliko kilometara treba da predjem da bih nadoknadio tu razliku u cijeni.I dodajte na to jos toliko koliko budete izracunali ako pretpostavimo da hocu da zaradim nesto. Hajde da uzmemo u obzir da ove cijene ostanu,a ne daj Boze da cijena nafte skoci.

A evo gore pomenuh Mazdu CX-9. Interesantna stvar, motor u njoj je 3.7L V6 sa nekih ~270KS manje-vise ne znam tacno. Ta Mazda u prosjeku popije 12-13L normalne voznje. Volio bih da mi neko od Vas ko zna naravno, kaze koliko trosi BMW X5 sa 3.0L dizel motorom. Ja znam tacno koliko trosi. Rekao mi je vlasnik jednog takvog.

A da spomenem i ovo (apropo prici benzinac VS dizel). Vozim benzinca 1.8L, 140 KS. Nije bitno koje je auto. Zimus, planina, hladno do zla Boga na nekih -13 mozda i -14,15 stepeni sam krenuo na skijanje rano ujutru. Ispred kuce zaticem starog koji sa cigarom u jednoj ruci a fenom u drugoj i grije crijeva za dovod goriva na godinu dana staroj Toyoti RAV4. Dizel 2.2 motor. Toliko. Ja sam upalio sto bi se reklo "na pola kljuca" i odjezdio.
O radu motora nakon zagrijavanja (i jednog i drugog) necu trositi rijeci.



Ovim postom zaista nisam zelio da uvijedim nicija osjecanja sto se tice marki automobila. Neko voli Gnojfa, pa makar svako malo isao u prodavnicu na cosku po djelove, neko voli udobnost po svaku cijenu (francuska kola) a opet, neko voli pouzdanost. Ja spadam u ove poslednje. Ponavljam nisam zelio da povrijedim nikoga a ako jesam neciju sujetu, sori nou hard filings.
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 07:46 - pre 176 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Dešavaju se do juče neverovatne stvari. Evo drugog kraja lestvice:

Ne verujem da je neko ovo očekivao, solidno opremljen model C segmenta po ceni vozila A segmenta.



Za nekoga ko prati prodaju automobila ovo nije ništa neobično. Rasprodaju se primerci vozila koji na placu stoje po godinu (i više dana), a koji su plaćeni proizvođaču. A treba obezbediti plaćanje (ili popunu bankraske garancije) za naručena ili novopristigla vozila. Jednostavno pogrešna procena dilera pri naručibvanju lagera u tom momentu. Cena jeste stvarno povoljna a lično znam nekoliko osoba koji su u prethodnih 6-7 godina ovako kupili povoljno automobile. Dileru se isplatilo da spusti cenu do krajnjih granica samo da dođe do svežeg novca. To se stalno dešava, a retko oglašava kad baš, baš nema interesovanja za takva vozila.
Jeste da su vozila proizvedena dosta ranije ali se na njih dobija normalna garancija. Prema tome jako, jako dobra kupovina. Zato ko planira nabavku novog vozila uvek treba da obilazi dilere i proveri da nema nekih ovakvih akcija.
 
Odgovor na temu

yotsa
Jovan Popović
Beograd

Član broj: 60671
Poruke: 221
79.101.128.*



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 09:06 - pre 176 meseci
@gewilon

za neke stvari nisi u pravu a jedna je vožnja 10-12 sati i 1500km... ovde se govori o C segmentu. Ovaj segment nije planiran za duga i udobna putovanja tako da tvoja očekivanja prevazilaze normu. To što mi koristimo i B segment za duga putovanja ne govori ništa loše o automobilima, govori o narodu i ekonomskoj situaciji. Tako je kako je.

Kia Pro Ceed i Insignia su automobili koji su prisutni više od godinu dana na tržištu i postoje primerci koji su prešli više od 250.000km (namenski testirana serijska vozila, nasumično izabrana iz salona) i njihove testove možeš da nađeš. Tako da to jesu generacijski "noviji" automobili ali već izvoženi dosta kilometara kako bi moglo da se napiše nešto o njima.

Ne možeš da porediš američke standarde i njihove automobile godine i evropske, tu je različita logika i pristup. Isto tako iako je Engleska u Evropi njihovi kriterijumi i standardi su sasvim drugačiji od ostatka evrope. Tako da nema smisla porediti šta se njima sviđa a šta nama (barem većini po statistici).

Još jedna stvar je dizel motor i isplativost. Dizel motori se ne kupuju zbog kalkulacije koju si ti napravio, u inostranstvu cena bezolovnog i dizela je izjednačena i postoje mnogo drugih razloga za kupovinu dizel motora.

@gewilon a i ostali

stalno pominjete "to košta ovoliko, to košta onoliko..."... Ako auto posmatrate kao trošak uvek ćete naći dlaku u jajetu. Auto treba da se posmatra kao investicija, kao nešto u šta se ulaže i što vam se vraća. Jako teško onome ko vozi po gradu auto i prelazi 10.000km godišnje i ode jednom godišnje na more objasniti kako je auto investicija i šta mu se to vraća, takođe i prosečnom stanovniku sa prosečnom platom. Tako ispada da ne treba ni u kafiće da idemo jer je kafa skuplja nego kući. Ali ljudi ipak idu jer dobijaju nešto za taj novac (kvalitet, usluga, socijalni status i šta već...). Ali onome ko prelazi 100.000km i vozi skoro svaki dan 130-140km/h po autoputu po 5-6 sati i više, taj auto čuva glavu, zdravlje tj ŽIVOT. Kakve veze ima koliko troši i koliko košta servis? Ko može da investira u bezbednost taj će tako i uraditi. Ma koliko sigurnost i bezbednost zavisi i od samog vozača zavisi baš i od automobila. Za takve opisane namene se i koriste automobili višeg segmenta.

Prema tome od C segmenta se ne očekuje ni ništa više od toga što pruža pa ni preterano zanimljiv enterijer, zabava, bluetooth, tempomat, maglenke i sl. Proizvođači se utrkuju ko će da ponudi više u istom segmentu, neko ništa za male pare, neko sve za veće pare i tako mame grupe kupaca. Svaki potencijalni kupac ima svoje SUBJEKTIVNE kriterijume za odnos performanse/cena.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 09:14 - pre 176 meseci
Receno je to vise puta.

Kupovina modela na isteku svoje karijere, uvek je bila dobra kupovina: i zbog cene, i zbog opreme koju takva vozila poseduju, a i zbog vec odavno otklonjenih decijih bojesti.

Jedini problem, ako se tako moze nazvati, je cinjenica da se ne vozite u top modelu, ako je ovo nekome jako vazno.

Posle Frankfurta ulazi u promet nova Astra sa novim, kako kazu nizim cenama, pa je normalno da se "stare" rasprodaju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.mpconn.net.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 09:23 - pre 176 meseci
Jasno je to sve naravno, ali zanimljivo je posmatrati dokle neki idu ne samo sa cenom nego i sa drugim stvarima, uporedite na primer tu Astru sa motorom, opremom, i cenom jednog Aygo-a, Yarisa, pa i nekih modela Peugeota recimo...nejasno je kako ovi drugi uopšte opstaju.

Tačno se vidi da se neki trude da se prilagode situaciji i traže način kako da dođu do kupaca (znači ne samo niže cene, to se podrazumeva, nego i razne druge usluge i pogodnosti) - dok drugi ne (ili znatno manje).
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 10:44 - pre 176 meseci
Mislim da smo nasli pobednika :)

http://www.mvmmotors.com/saab/...jne-akcije/nordic_edition.html

Saab 9-3 2.0t 150 KS - 21500e

Jeste malo vise od 20 000e ali mislim da vredi...
 
Odgovor na temu

gewilon
NetworkCo
somewhere near heaven ...

Član broj: 39917
Poruke: 51
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.network.co.yu


Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 12:00 - pre 176 meseci
@yotsa

Slazem se potpuno sa tobom. Ovo moje za duga putovanja se i nije odnosilo da se vozilo koristi za to (sticaj okolnosti je takav pa da koristimo) nego sam rekao u smislu da mozda jedino koriscenje vozila na duze staze moze dati odgovor na to da li je udobno ili da li je ergonomija na nivou.

Sto se tice Kie i Insignie, volio bih da mi das neki link ako imas prema tim testovima a i ja trazim relativno stalno neka iskustva kod ljudi. Samo ne bih citao testove AutoBilda i slicne posto licno smatram da nisu releventni. Dosta puta sam se uvjerio u to.



Ovo zadnje sto si rekao je nesto sto sam i ja imao na umu kada sam kupovao auto. A to je prije svega, pouzdanost udobnost i sigurnost. Spadam u tu ciljnu grupu koja prelazi min 30000 godisnje po raznoraznim putevima i brdima. Zato sam i investirao u auto koje ce da me sluzi pouzdano, posle kojeg se necu osjecati umorno nakon predjenih 500-600 ili 1000 km i koje cu moci nakon 6-7 godina da solidno prodam.

Takodje bih volio da mi kazes koji su ostali razlozi zbog kojih bi jedan domaci kupac kupio dizela u odnosu na benzinca?
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 13:37 - pre 176 meseci
Citat:
gewilon:Takodje bih volio da mi kazes koji su ostali razlozi zbog kojih bi jedan domaci kupac kupio dizela u odnosu na benzinca?

Kvalitet goriva.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.09.2009. u 18:12 - pre 176 meseci
Kvalitet goriva je danas vrlo relativan pojam pri dilemi benzin-dizel.

Savremeni dizelasi su po pitanju goriva, u najmanju ruku, isto toliko osetljivi, koliko i benzinci. Cak sto vise, osetljiviji su. Zahtevaju "posebno pripremljen" dizel i veoma su ljuti ako im se to ne isporuci. Da ne spominjemo posebne uslove po pitanju filtera cestica kao i savremenim pietzo brizgaljkama kojima je ovo nase gorivo neresiva enigma.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612057 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.