Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612802 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
77.222.18.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 02:35 - pre 182 meseci
Potpuno jasno...
Ima on tu crtu izuzetnog i ogroman sharm... nostalgicno sportsko srce rekao bih... OVDJE KLIK
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 08:01 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic

Nadam se da je sada jasno zašto izbor ne bi nikada pao na bilo kog terenca :)


Gresis jer stvari generalno posmatras iz svog ugla i onda takav nacin razmisljanja pokusavas da nasilnim (demagoskim) metodama nametnes drugima. U ovom slucaju je u pitanju "terenac", a u svim ostalim je TVOJE vidjenje najbolje kupovine, a stvari su sasvim drugacije. Nit je terenac nepotreban, nit je Koreanac najbolja kupovina, niti ce tako skoro biti. Mozda iz tvog ugla, ali iz ugla drugih, sigurno ne.

Kad su u pitanju karakteristike: dokazao sam ti da je od Ceedove "explozije" snage ostalo samo "e" i da je od, sad vec vremesnog Golfa 5 slabiji. Demagogija o "drugacijem" menjacu nije pomogle. Koreanac jednostavno ostaje u prasini. Da li su tome razlozi, menjac, globalno zagrevanje, nedokuvan rezanac, tesne gace, ili nesto trece, potpuno je nebitno.

Kad si spomenuo detalje jedan na jedan i kuckanjem vrata pokusavao da dokazes koreanski kvalitet i to sam ti pokazao da nije tako. Ocekujuci da ces nastaviti ovo raspravu, spremio sam niz detalja, ali nista od nastavka. Inace NE POSTOJI ni jedan koreanski detalj koji je bolji.Ali ni jedan. Isao sam redom i sve fotkao i pipao. Na nekim mestima i rastavljao. (Npr. jedan sitan detalj: tiple sa silikonskom podloskom na tapacirungu od vrata i slicno za Koreju su dalek pojam,...)

Kad je u pitanju servisna podrska, sam priznajes korejansku inferiornost.

Pa u cemu je onda najbolja kupovina?

To ovde, bogami nije dokazano.


P.S. Trenutna cena Ceeda cRDI 20 je oko 20.000 e, a Golfa VI TDI sa CR motorom 22.000 eura.
Ni sekunde ne bih razmisljao kojeg bih pre kupio. Sumnjam da sam jedini.


Rang listu koju sam postavio na pocetku teme ni danas je ne bih promenio (osim sto bih je dopunio novim modelima i ubacio Megana)

http://www.elitemadzone.org/t327536-2#1985178

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 16.04.2009. u 09:36 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.48.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 08:39 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Gresis jer stvari generalno posmatras iz svog ugla i onda takav nacin razmisljanja pokusavas da nasilnim (demagoskim) metodama nametnes drugima. U ovom slucaju je u pitanju "terenac", a u svim ostalim je TVOJE vidjenje najbolje kupovine, a stvari su sasvim drugacije. Nit je terenac nepotreban, nit je Koreanac najbolja kupovina, niti ce tako skoro biti. Mozda iz tvog ugla, ali iz ugla drugih, sigurno ne.

Kad su u pitanju karakteristike: dokazao sam ti da je od Ceedove "explozije" snage ostalo samo "e" i da je od, sad vec vremesnog Golfa 5 slabiji. Demagogija o "drugacijem" menjacu nije pomogle. Koreanac jednostavno ostaje u prasini. Da li su tome razlozi, menjac, globalno zagrevanje, nedokuvan rezanac, tesne gace, ili nesto trece, potpuno je nebitno.

Kad si spomenuo detalje jedan na jedan i kuckanjem vrata pokusavao da dokazes koreanski kvalitet i to sam ti pokazao da nije tako. Ocekujuci da ces nastaviti ovo raspravu, spremio sam niz detalja, ali nista od nastavka. Inace NE POSTOJI ni jedan koreanski detalj koji je bolji.Ali ni jedan. Isao sam redom i sve fotkao i pipao. Na nekim mestima i rastavljao.

Kad je u pitanju servisna podrska, sam priznajes korejansku inferiornost.

Pa u cemu je onda najbolja kupovina?

To ovde, bogami nije dokazano.


P.S. Trenutna cena Ceeda cRDI 20 je oko 20.000 e, a Golfa VI TDI sa CR motorom 22.000 eura.
Ni sekunde ne bih razmisljao kojeg bih pre kupio. Sumnjam da sam jedini.




Mislim da smo se dogovorili da e ovakve "stvari" biti brisane....trenutno ostavljam poruku da bih pojasnio probleme..

Licnu prepisku ili diskusiju mozete nestaviti u kafani, uz kaficu ili sta god, sa ovakvim tonom..nista korisno nije receno ovde...

Jedan drugome (ne)dokazujete nesto, sto nije zasnovano na cinjenicama, nikakvim, taman posla tehnickim..uglavnom na nekim finim osecanjima...a svako je svoj balvan ili grancica..

Niti je koreanska podrska losa u Srbiji(niti je nesto potrebna bolja), niti je VW-ova dobra, cak i za prelaznu ocenu, ako se posmatra sa strane korisnika...dileri, prodavci i "majstri", pa cak i kriminalci, trljaju ruke..a to nije mala populacija...a takodje nisu tema...

Postojanje vise desetina prodavnica i raznih koji petljaju oko "popularnog brenda", ne opravdava cinjenicu da i pored tokiko desetina ili stotina resursa, ne mozete kupiti sraf za taj auto...Sta je to PODRSKA???
DA su delovi jeftini, moguce je reci, na pojedinacnim primerima, ali...ako se menja kais i spaner, red je zameniti i pumpu, a kada se rasrafi prednja desna cetvrtina vozila, mogao bi i jeftini termostat(naravno, strafove za zamenu necete kupiti u Srbiji)...pa kada se sve sabere, sa jedno 6-8 sati rada...ispada stavka...odleti 200evra a pocelo se sa 30..
A da li je nemenjanje, preporuceno, sraafova...dobro odrzavanje, dobra podrska vozilu..


Za potrebe korejanaca jos nemamo iskustva, terenskih..


Da li je neki auto par KS jaci ili ima 0,02 sekunde bolje vreme, za svakodnevnu voznju, i sami znate koliko je pametna diskusija...

Takodje je iluzorno da se izmisljaju dramaticne razlike, kojh negde ima, negde nema, sve kada se sabere, tacno se zna sta se dobija...i nista od detalja ne moze da se izvlaci iz sklopa ili konteksta...da bi posluzilo kao neki "dokaz"


I moguce je da je auto skuplji par hljada evra negde i bolji, u nekim detaljima, od jeftinijeg auta...ali cemu ta prica...da je 22000vise od 20000...i da za "samo" 2000 izlazi iz teme...a zasto ne za samo 8000 da iskocimo iz teme...sto, nema se para a prica se o stajlingu...:)

Mislim da je vidljiv nivo infantilnosti....

Zahvaljujem na paznji

Poz


 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
79.101.174.*



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 09:06 - pre 182 meseci
Citat:
vladd
Da li je neki auto par KS jaci ili ima 0,02 sekunde bolje vreme, za svakodnevnu voznju, i sami znate koliko je pametna diskusija...


Ne radi se o 0.02 sekunde, već o 20-25% boljem ubrzanju, što ako se potencira priča o brzini, snazi motora i sl. uopšte nije zanemarljiva činjenica...


[Ovu poruku je menjao bakara dana 16.04.2009. u 10:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mpconn.net.



+1342 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 09:32 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Gresis jer stvari generalno posmatras iz svog ugla i onda takav nacin razmisljanja pokusavas da nasilnim (demagoskim) metodama nametnes drugima. U ovom slucaju je u pitanju "terenac", a u svim ostalim je TVOJE vidjenje najbolje kupovine


Gledam iz svog ugla kao i svako ko god je ikad postovao na forumu, naravno i ti.

Odgovorio sam nocnom da nikada ni za kakve pare ne bih vozio terenac, jer je meni u na putevima na kojim vozim to potpuno besmisleno (naglasak je na meni, ne kritikujem nikoga ko se na to odlučio).

Takođe, vrlo sam precizno rekao da je KIA kao brend u poslednjih godinu u dana kod nas izgubila na atraktivnosti, jer uvoznik po mom mišljenju ima lošu politiku cena.

Sve što sam pričao o menjaču nije nikakva demagogija (pre bih rekao da to ti radiš) - nego su to elementarne činjenice koje si u svom izlaganju zanemario. Pokušao si igrom brojki da auto predstaviš jačim nego što jeste, verujem nenamerno, ali to je potpuno netačno.

Vladd, briši ovo ako si odlučio...
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 10:27 - pre 182 meseci
Ja predlažem da se briše samo ono što bi moglo zvučati nepristojno, ili bi bilo uvredljivo za bilo koga od učesnika i posjetilaca foruma. Ne bih nikoga učio pameti i svom poslu ali mislim da uloga moderatora nije priželjkivanje i da ne treba trošiti vrijeme i snagu da po svaku cijenu pronađe neki OFF. Svi znamo da je jako teško voditi neku raspravu, a da se makar na trenutak ne skrene sa teme. Držim da se to može postići samo anketom gdje učesnici strogo odgovaraju na pitanja.

Zatvoriti temu jednom rečenicom nije nikakva mudrost. Mudrost je otvoriti temu sa ovoliko klikanja i privući pažnju posjetilaca. Ponekad me razočarate(VI moderatori) strogim arhajičnim stavovima. Šta zapravo vladd tebi smeta? Želiš da se prekine sa vređanjem ili da zatvorimo temu?

Sve parametre isplativosti regulira tržište. Sudar ponude i potražnje rezultira pojavom tržišta i ono diktira cijenu. O tome sam već pisao pa molim da se stvari ne banaliziraju odnosno da se uvažavaju stavovi svih bili oni manje ili više upoznati sa detaljima teme ili ne.

Svatko svoje stavove temelji na za njemu bitnim činjenicama pri donošenju bilo koje odluke pa i ove.
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
212.200.25.*



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 11:55 - pre 182 meseci
Apropo price o voznim svojstvima:

Valjda je svima jasno da performanse motora NISU jedini argument kada se prica o voznim svojstvima. Mozda i bitnije od toga jeste ponasanje vozila na putu, a tu sam ipak pomalo skeptican sto se tice tvrdnje da se megane III bolje ponasa od pro ceed-a. Tesko je pomiriti tradicionalno mekano/udobno vesanje (renault) i dobro drzanje vozila pri brzoj voznji. Ipak, nisam vozio megane 3, tako da ostavljam mogucnost da se ovaj ipak bolje ponasa na putu, mada iskreno ne verujem da je to slucaj...

---

Sto se tice mana korejskih vozila, evo sta sam ja primetio da se dogodilo na mom: kako je prosla zima, resio sam jedan dan da sam operem auto, i primetio neku kolicinu malih (do 1mm precnika) crnih tackica po haubi, sajtnama itd. Radi se o rupicama koje su napravili sitni kamencici koje baca vozilo ispred i slicno. Navelo me je na zakljucak da je lak relativno slabog kvaliteta kada je tako lako ostecen. Na jendom forumu gde se okupljaju vlasnici KIA vozila sam nedavno primetio slicne zalbe od strane nekih vlasnika tako da problem izgleda zaista postoji. Jedan od njih se cak zalio da mu je macka izgrebala haubu dok je klizala po istoj. (Ovo prenosim tudje reci, i sto kazu, ako su lagali mene, i ja lazem vas...).

Nisam ranije obracao paznju kako se farba ponasa pod naletima tih kamencica, te istu stvar nisam primetio na drugim vozilima, ali ovde sam to primetio, mozda zato sto je auto beli pa se svaka tackica vidi.
To bi ujedno bila prva veca zamerka koju imam na KIU.



 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
87.116.163.*

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 12:06 - pre 182 meseci
Pozdrav,

da ne raspravljamo previse o notornim stvarima koje su nepromenjive - moderatorska politika na ovom forumu je takva da ce zaista kanalisati diskusiju u pravcu zadate teme i ne dozvoljavati skretanje sa tog pravca, onoliko okliko je moguce prema moderatorskom uverenju.

NECE dozvoljavati licne nesuglasice, niti ce ostavljati prostora ideji da se tema na forumu koristi kao poligon za ispoljavanje licnih animoziteta pod plastom drzanja teme.
Kome god takav moderatorski pristup ne odgovara, sirok mu je internet, ali postoje stvari koje ce se uvek postovati, pa kome i kako drago.
Ukoliko ne vidim niceg smislenog, a ne vidim de facto u primedbi da neko daje svoje vidjenje najbolje kupovine i zastupa ga, a sto je i jedino moguce (samo advokati i portparoli zastupaju tudja vidjenja i stavove), onda tako motivisanoj poruci nije mesto na forumu.
Apropo predloga kako da se vodi urednicka politika, imamo za to poseban forum za zalbe, tako da od sada ni zalbe nece prolaziti ovde dalje.

 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 12:15 - pre 182 meseci
Citat:

zarsilic

Inace NE POSTOJI ni jedan koreanski detalj koji je bolji.Ali ni jedan. Isao sam redom i sve fotkao i pipao. Na nekim mestima i rastavljao. (Npr. jedan sitan detalj: tiple sa silikonskom podloskom na tapacirungu od vrata i slicno za Koreju su dalek pojam,...)




Bilo bi veoma lepo da otvoris novu temu i postavis sve te fotke, a onda slikas sve to isto i na petici, pa ce onda svima biti jasno zasto kia kosta toliko a zasto golf onoliko i nece vise biti ovakvih rasprava.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mpconn.net.



+1342 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 16:10 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Inace NE POSTOJI ni jedan koreanski detalj koji je bolji.Ali ni jedan.


Znači, išao si po zajedničkim detaljima koje imaju oba i upoređivao. Što se mene tiče, ne moraš ni da kačiš te fotke, evo unapred ti verujem da su ti detalji kod Golfa bolji.

Ali šta ćemo sa delovima i "detaljima" kao što su ESP, 7 cola ALU, 225/45x17 Mischelin, automatska klima, tempomat (i sam si priznao da je veoma koristan, sa novim zakonom i strožim ograničenjima će biti još korisniji), gomila aluminijumskih detalja, itd itd... a sve njih Golf u toj klasi uopšte nema..

Kako ćemo to da vrednujemo?

[Ovu poruku je menjao bakara dana 16.04.2009. u 19:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 16:21 - pre 182 meseci
Vrednovaćemo ih na isti način, to je suština stvari. Predstavimo dobre i loše strane na isti način. Pa zar ne vidiš da pokušavam sve vreme. Sve ostalo je nepošteno.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 16:44 - pre 182 meseci
@rinedad

Mozda je jos bolje da ako imas vremena ti slikas sve to sa sestice, jer je 5-ica ipak dosta godina starija od ceed-a. Tema bi se mogla nazvati "kvalitet izrade korejskih i nemackih automobila". Nesumnjivo je da su oba automobila kvalitetna, ali sa slika ce se jasno videti crno na belo sta je kalkulisani kvalitet a sta beskompromisni kvalitet.
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.04.2009. u 17:34 - pre 182 meseci
Ja sam za, naći ću vremena. Treba samo neko da kači suprotne slike. Otvorite temu, kačimo po sliku dvije i neka ljudi komentiraju. Svaki dan po nešto.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.213.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.04.2009. u 10:50 - pre 181 meseci
Naravno, tako i treba.

Cinjenica je da nas auto industrija solidno vara, kao kupce. Cinjenica je da su Nemci izmislili tehniku, ali da se vise ne pridrzavaju standarda kao nekada, i da je marketing i "Lopez efekat" uzeo maha.

E sad, trudimo se, da iskoristimo nove pojave, koje ce ponuditi nesto vise, nesto prijatnije, nesto drugo, pa jos za manje para.

Cinjenica je da Golf ima nekih detalja, koji su tehnicki superiorni, neki, po mom misljenju pre-zakomplikovani, ali mora da postoji nesto, sto makar na prvi pogled opravdava visoku cenu(inace licno smatram da su svi precenjeni, osim mozda TATA-Nano).

To sto se pojavio "korejanac" mi uopste ne smeta, sto ima jednostavna resenja, sto nudi neke detalje vise, sto je neobican miks raznih segmenata auto industrije, samo moze da prija, i ako se otresemo predrasuda, to je to, , slobodno ga posmatramo bez brendomanskog opterecenja.

Nekada treba dozvoliti nekom brendu da zivi, a ne ubijati ga odma olakim ocenama, bez vremenske potvrde...tako su, nekada, nastajali Sony, Toyota, Nokia...za mog zivota, svi su kretali "od nule" do No1.

Ovde je bas interesantan duel(samo da ne bude lican), izmedju "legendarnog lanca", sa dve zaista legende, G1 rabbit, i G2, mufljuskim G3, nedorecenim G4, G5, staje na noge, a G6 se pojavljuje u trenutku velike recesije, i jednog, projektnog modela, gde su ugradjeni i trendovi, i istorija, i novi obicaji i nove tehnike(namerno ne spominjem tehnologije, posto je netacno).

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.04.2009. u 18:30 - pre 181 meseci
Kad se pomenuo i dci motor (2.0 dci)... jes da nije klasa o kojoj pricamo, ali juce sam imao prilku da provozam sledece vozilo:

Nissan X-Trail 2.0 dci LE EXEC (173KS!). Oko 37.000e cca kosta, dzip je presao nekih 9000km. Necu se bazirati na enterijeru koji je odlican, vec na motoru.

Bilo nas je petoro u dzipu (ne znam kolko je tezak), 10 sekundi ravno 0-100, maltene 20 sekundi do 200 (to nisam stopovao)... 200 ide ko od sale, ne oseca nista. Rupe i slicno zaboravite da postoje... ali da ne davim. Ne znam kako ubrzava sa jednom osobom, al ako ovako ide sa nas petoro... uh. Mislim nekih 9 sekundi sa dve osobe.

Motor je apsolutna zver u tom dzipu koji je verovatno mnogo tezi od svih ovde pomenutih vozila. 2,3,4 i 5 tako ubrzavaju da nema razlike u kojoj god da ste brzini. 1 je kratka, ali cim saltate u drugu dzip tako poleti da je to van pameti, bilo je potrebno da se priviknem malo kod dodavnja gasa u drugoj jer tolikom silom povuce - setio sam se davnih dana i BMW-a M5 od ujaka koji je priblizno tako ubrzavao. Ali stvarno priblizno... Mislim da ima 320 Nm obrtnog momenta.

Skoro nisam doziveo (cak ni u RAV 4 2.2 136KS) takvo ubrzanje. Vozio sam Passata 1.9 TDI pre par meseci ali ono mi sad izgleda ko motorna kosilica u odnosu na ubrzanje i medjuubraznje kod Nissana.

Ne znam sta su stavili u taj motor, ali ono je monster u pravom smislu te reci! Obrtni momenat je od odma, nisam uopste gledao u obrtomer, cim se presalta u drugu u trenutku imate maltene svu snagu na raspolaganju!

Toliki monster da je moje dete od 27 meseci povikalo UUUUUAUUUU!!! i tapsalo pri svakom ubrzanju (stavili smo ga doduse u auto sediste - sto je sigurno, sigurno je). U Passatu ubrzanja nije ni primetio!!

Jedina mana je neko cudno ljuljuskanje na vecim brzinama, ali ipak je to terensko vozilo pre svega.

Lezeci policajci su za njega ko grisine da pregazis.

Nadjoh sad da je tezak 1625kg.

P.S. Brzinu od 200kmh smo vozili bez klinaca, na zatvorenoj deonici.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.mpconn.net.



+1342 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.04.2009. u 19:00 - pre 181 meseci
Citat:
cozmo_im:

Ne znam sta su stavili u taj motor...


Piezoelektrične brizgaljke, vrhunsku turbinu i propratne elemente, a sve objedinjeno kvalitetno urađenom elektronikom i softverom.

Pominjao sam više puta te Renault DCi motore, u vrhu su u svim klasama u kojima postoje...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
77.222.2.*



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.04.2009. u 23:55 - pre 181 meseci
Citat:
cozmo_im: ... u drugoj jer tolikom silom povuce - setio sam se davnih dana i BMW-a M5 od ujaka koji je priblizno tako ubrzavao. Ali stvarno priblizno... Mislim da ima 320 Nm obrtnog momenta...


Vidim da si pod utiskom ali ipak su ovo vrlo glupa poredjenja...
Stari tip M5 je imao 400 KS i smijesno je sa njegovim ubrzanjima porediti i mnogo jace dizele od tog nisana... to sto ima 320 Nm mu ne pomaze mnogo u ovakvim poredjenjima... evo ja vozim dizela koji ima 650 Nm obrtnog momenta pa se nebi usudio pomenuti M5 kad su u pitanju ubrzanja...
Ili ti nisi vozio M5 ili ga nisi znao voziti kako treba ili je bio pokvaren... cim mozes napisati ovako nesto...
Opet babe/zabe

Inace, kod X-trail-a mi smeta to sto po meni ima vrlo ruznu spoljasnjost... ostalo je u redu, cak i vozna svojstva ima vrlo pristojna...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.04.2009. u 07:55 - pre 181 meseci
Koliko sam ja upoznat, a auto sam vozio pre skoro 14 godina, BMW M5 iz 1990 (E34) koji je ujak imao ima 311 KS i oko 360 Nm obrtnog momenta, dok X-trail ima 320 Nm, ali vuce na mnogo nizim obrtajima nego sestak kod BMW-a. Posto sam M5 vozio davno, zato sam i napisao da je utisak "odokativan". Mislim da je BMW-u sa dve osobe trebalo 7 s do 100 znaci 2 manje od tezeg dzipa.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.04.2009. u 08:19 - pre 181 meseci
Pozdrav,

...a sto definitivno nema veze sa temom ukoliko jedan od ta dva modela ne moze da se kupi za 20K eura ili ne spada u C segment, tako da....se ipak vratimo na temu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.04.2009. u 09:31 - pre 181 meseci
Citat:
lancia88:ukoliko jedan od ta dva modela ne moze da se kupi za 20K eura ili ne spada u C segment, tako da....se ipak vratimo na temu.


Moze, polovan Nisan i za manje, a E34 moze da se dobije i dzabe (naravno preko).

http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1


a i novih ima za ispod 20.000 eura

http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1






Nikako nisu C segment,a pogotovo se obrtni momenti benzica i dizelasa ne mogu porediti ni po kom osnovu. Samo tehnicki neznalci to porede jedan na jedan.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612802 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.