Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172417 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.198.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:06 - pre 192 meseci
Pozd.

Pa prema vestima, ovaj u Jugu jeste krenuo da obilazi traktor, kako mislish otkud znam? A za sada samo pretpostavljam, kao i svi ostali, da nije bilo uslova jer da je bilo dovoljno prostora ispred opet pretpostavljam da bi vozach juga imao vremena da traktor izbegne a ne da udari u njega. A ako nije imao vremena da traktor izbegne to samo znachi da prostor nije bio dovoljan ni za kochenje a kamoli za ubacivanje treceg vozila.

Ako uzmemo da je minimalno rastojanje izmedju 2 elementa kolone R, da bi se ubacilo trece vozilo duzhine K, aktuelno rastojanje mora da bude minimalno 2R + K. Uzimajuci da je vozach juga krenuo da obilazi traktor, i pretpostavljajuci da je isto vozach imao polozhen vozachki i nije manijak, pretpostavljam da je preticanje zapocheo nakon shto se priblizhio traktoru, shto baca sumnju na to da je rastojanje izmedju juga i traktora bilo dovoljno da se tu ubaci motor. A sa takvom sumnjom polazi i pretpostavka da je motor preticao nepropisno, jer je u stvari preticao kolonu vozila, a ne jedno vozilo.

Svako dobro.
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
79.101.147.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:20 - pre 192 meseci
@ stsung: Pa u prethodnom post-u si napisao da Yugo nije krenuo da pretice vozilo ispred, a sad da jeste, tako da - eto odakle nesporazum. I nema nekog preteranog izbegavanja kad te neko "pukne" od nazad (jos posebno ako je vozilo samo nekoliko m ispred), naravno, zavisi i od vozaca, ali u principu imas srecu ako ne krene neko okretanje po putu ili prevrtanje.

A to na vestima treba uzeti s rezervom, cuo sam i ja da je Jocic udario psa blindiranom G klasom od 3-3.5-4t pa se zbog toga isprevrtao - sto je npr. neverovatna glupost i stvarno ne mogu da shvatim da ima ljudi koji veruju u to.


Nego, sve najbolje Daci, da se brzo oporavi, a ja odoh malo da se provozam - nedelja je, lep dan, manje guzve i budala koje ne gledaju u retrovizor.


Pozz
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.yu.



+8 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:22 - pre 192 meseci
Citat:
Challenger: .... Pazi, motoru treba mnogo manje mesta, tako da se rastojanje izmedju drugih ucesnika (elemenata kolone) bas i ne narusava.....


kako to mislis?
ako npr. jugu treba 150 m prostora, ukupno ispred i iza, onda motoru treba 149 m, jer je kraci za jedan metar od juga.
kako je 149 mnogo manje od 150?
 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
79.101.147.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:27 - pre 192 meseci
mrle 011 smanji ribu, izginuce deca! Gde si ti, majke ti, video kolonu u kojoj je odstojanje izmedju vozila 75m??? Pa ne pricamo ovde o shinskim, nego o drumskim vozilima i saobracaju...
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.yu.



+8 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:35 - pre 192 meseci
Citat:
Challengermrle 011 smanji ribu, izginuce deca! :D Gde si ti, majke ti, video kolonu u kojoj je odstojanje izmedju vozila 75m??? Pa ne pricamo ovde o shinskim, nego o drumskim vozilima i saobracaju... :D


dobro 'ajde, neka bude 25 + 25 = 50.
znaci motoru treba 49.
opet, kako je 49 mnogo manje od 50?

a i kako se jocic vozio u vozilu od 4 tone?
pa nije on putovao fapom.
a nije se ni isprevrtao zato sto je udario u kera, osim ako nije bio neki ker velicine slona, vec zato sto se verovatno vozac uspanicio, pa pokusao da izbegne kera.
inace bi samo "ugradio" kera u hladnjak, ili tako nesto.
 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.198.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 15:36 - pre 192 meseci
Pozd.

Pogreshno si me razumeo u proshloj poruci :) Rekao sam da vozach juga nije krenuo da obilazi vozilo koje je josh uvek daleko ispred njega, misleci pritom da jeste krenuo da obilazi ali da je vozilo ispred bilo blizu, chemu govore u prilog i ostale okonosti sluchaja. Time shto je vozilo ispred bilo blizu to znachi da je u pitanju ipak bila kolona vozila, a ne samo jugo koje je motor krenuo da obilazi.

@Nabukodonosor ... znash kako, i ja sam to radio, i to iz istih razloga. Ali kao shto ja umem da kazhem kolegama - niko ne zheli da izazove nesrecu, nesreca se desi. I nesreca se nece desiti bash svaki put kada to uradish, jer su okolnosti svakog sluchaja specifichni i nepredvidljivi, ali jednom je dovoljno da se desi. I meni se jednom desilo da me zbog sopstvene greshke umalo pokupi kamion na auto putu - premro sam posle kada sam shvatio da sam za dlaku izbegao nesrecu (i najverovatnije i smrt s' obzirom na brzinu). Sigurno ni Ikodinovic nije hteo da se izlomi niti vozach juga da se sudari sa njime.

Iz svega shto mozhemo da mi ovako zakljuchimo, je da je motor pocheo da obilazi kolonu najverovatnije vecom brzinom od dozvoljene, i da je u tom trenutku jugo pocheo da obilazi traktor ispred sebe. Pretpostavljam da se jugo nije kretao vecom brzinom od dozvoljene jer se nalazio odmah iza traktora koji ne mozhe da ide previshe brzo. Pretpostavljam da je vozach juga pogledao u retrovizor, i da nije video motor koji se stvorio pored njega sekundu kasnije, shto je na zhalost izazvalo nesrecu. U svakom sluchaju, sud ce obaviti istragu i sigurno izaci u javnost sa detaljima, a sreca je da niko nije poginuo, narochito Ikodinovic - procenat smrti vozacha motora je prilichno velik.

Svako dobro.

Edit: vidim raspravlja se o odstojanjima :) Nisam sada siguran tachno koliko je minimalno odstojanje propisano zakonom. Ali razmislite logichno. U sluchaju da pomno pratite situaciju ispred vas, bice vam potrebna 1 sekunda da reagujete na recimo iznenadno kochenje vozila ispred. Pri brzini od 60Km/h, vi za tu jednu sekundu prelazite 16.6 metara, znachi 17 metara bez da ste uopshte krenuli da kochite. Ako uzmemo u obzir da je zaustavni put pri kochenju i vas i vozila ispred isti, to znachi da je apsolutni minimum rastojanja u ovakvom sluchaju 17 metara plus razlika u zaustavnom putu za taj period prve sekunde, uzmimo da je to pola ove vrednosti, znachi 25 metara. U tih 25 metara sigurno ima dovoljno mesta da se neko uglavi - ali jasno je valjda da bilo shta nepredvidjeno da se desi ispred pa prvo vozilo krene da naglo kochi, skoro pa da nema shanse da se sudar izbegne. Pri vecim brzinama ove vrednosti naravno rastu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 17:32 - pre 192 meseci
Evo ovako. Ja redovno, 2 puta mesecno minimum (u oba pravca) idem tim putem, konstantno godinama unazad. U svim uslovima. Brzina kojom vozim varira izmedju 60, 80 i 110kmh. Ta deonica se tretira kao magistralni put, znaci 100kmh. Na vise mesta postoji ogranicenje za 80 i 60kmh koje postujem. Put je solidno los, na nekim mestima dosta los, ali ima i OK deonica. Brzine preko 120 nisu za taj put.

Hiljadu puta mi se desilo da me pretice motor ili kad ja krenem u preticanje da izleti niotkud. Napominjem da 100%, znaci uvek gledam i jedan i drugi retrovizor i pazljivo obilazim, zbog deteta u kolima. NIJEDNOM, ali nijednom kad sam u obilazenje krenuo sa 100kmh nisam video motor u nekom od retrovizora, jednostavno prozuji pored mene (moja procena je da se krecu oko 150-160kmh). Na sporijim brzinama i ako motor ide ispod 80kmh i ima upaljeno svetlo lako se uocava. Inace, motori tom deonicom u 99% slucajeva idu sumanuto, seku u makazice, krecu u obilazenje kolona. Ako ne verujete, sledeci put cu snimati pa cete videti.

Pri brzinama preko 100kmh zbog smicanja uglova i mrtvog igla u retrovizoru je apsolutno nemoguce videti motor, cak nekad i vozilo. Motor uocite tek kad je pored vas. Ne pisem napamet, imam iskustva sa tom deonicom i motorima na istoj. Uostalom, pogledajte sta je napisala zena koja je vozila iza Yuga:

"svedok... | Nedelja, 29 Jun 2008. 14:55h

Nikada do sad nisam imala potrebu niti želju da šaljem komentare, ali ovaj put moram. Ja sam vozila iza juga u koji se Dača zakucao. Ja sam momentalno zvala 92. Put na kome se desila nesreća uopšte nije predviđen za takvu brzinu. U kolima sam bila sa majkom i moje dvoje dece od 5 i 9 godina. Nakon kočenja devojčica od 5 godina je sletela ispod sedišta i lakše povredila leđa i kolena. Dečak je rekao da mu je srce stalo. Pre nepunih 5 meseci ostala sam bez mlađe sestre od 28 godina, koja je umrla greškom lekara i verujte nikada, niko i nigde je nije spomenuo! Ne mogu Vam opisati kakav smo stres i strah preživeli. Samo Bog nas je spasio što sam bila na dovoljnom rastojanju da zakočim, što je vozač iza mene takođe uspeo da zakoči... Dači želim da brz oporavak i sve najbolje, šteta za tako fantastičnog sportistu, muža, oca. Razumem da voli brze motore, ali zašto je potrebno voziti tako brzo - to je bila svemirska brzina... Dva dana ne mogu sebi da dođem. Nadam se da će iz ovoga bar neko izvući nauk da je potrebno voziti oprezno i brzinom koja je prediviđena jer nije sve to izmišljeno bez veze. DAČO DRŽI SE I OPRAVI ZBOG TVOJE DECE, ZBOG NATAŠE, TVOJIH NAJBLIŽIH I ONDA PAMET U GLAVU.. Izvinjavam se na ovako dugom komentaru, ali morala sam..."

Dakle apsolutno niko nije mogao da ga vidi.

Ja mu zelim sve najbolje, a vozacima motora - PAMET U GLAVU, smanjite brzinu da i drugi mogu da vas uoce i reaguju pravilno.

 
Odgovor na temu

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
79.101.147.*



+1 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 18:53 - pre 192 meseci
@ cozmo_im: Ne bih se slozio da ne moze motor da se uoci ako ide 100-150 km/h, 15 godina vozim auto i nikad mi se to nije desilo. To je moguce jedino za vece brzine (200+ km/h), i to na nekom krivudavom putu, a nikako na takvom pravcu.... I ovo se desilo cini mi se oko 9 uvece, tako da je sigurno imao upaljena svetla. A motor, pored toga sto se moze videti (dakle - nije nevidljiv), vrlo dobro (cak previse) se i cuje.
A ovaj komentar koji si okacio - pa pitanje da li je uopste istinit, a ako i jeste - "svemirska brzina" je toj gospodji/ci verovatno sve oko i preko 100 km/h, tako da to necu ni da komentarisem....

@ stsung & mrle 011: Morate uzeti u obzir da, kao sto motor ima znatno bolje ubrzanje, isto tako ima i mnogo kraci zaustavni put (npr. 60-0 km/h je negde ~ <10m). A i ne deluje mi da je Daca neki napaljeni klinac koji je seo na motor da se izdivlja, pa jurcao k'o sumanut (250-300km/h - R1 to postize bez problema), pogoto jos ako se (kako je neko spomenuo) vracao s treninga. Znaci, po 5-i put ponavljam - verovatno su obojica krivi, a mozda cak i onaj s traktorom.

@ mrle 011:
[offtopic]
Pogledaj na Net-u koliko su teski Mercedes-ovi dzipovi (ML i G), pa onda potrazi koliko je tesko isto takvo vozilo, ali blindirano.
[/offtopic]


btw. Evo, izgleda da sam bio u pravu sto se tice Yugo driver-a (sto se inace vidi i sa onih slika):
http://www.b92.net/info/vesti/...06&dd=29&nav_id=306116



[Ovu poruku je menjao Challenger dana 29.06.2008. u 20:08 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Challenger dana 29.06.2008. u 20:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milanche
San Francisco

Član broj: 2447
Poruke: 1200
*.hsd1.ca.comcast.net.



+1001 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 18:55 - pre 192 meseci
Civilizacija se od necivilizacije razlikuje po tome koliko se vrednuje ljudski zivot u odnosu na sve ostalo.

U Srbiji su ljudski zivoti jos uvek daleko jeftinija roba nego odrzavanje bar jos jedne ili dve asfaltne trake
u jednom pravcu sa granicnikom u sredini.

Hajde da razumem da put cine dve trake za oba pravca kroz neku vukojebinu gde ovca pase pod rucnom,
ali ne mogu da shvatim da je i kroz siroku Vojvodinu gde samo treba da se naspe dodatna traka i prodje
j*beni valjak.

Da li se bas toliko nema para ? Valjda i oni koji kradu/kraduckaju drzavno i trpaju u slamaricu treba nekad
da sednu u auto i negde odputuju ?? Ili je pravljenje puteva nedokuciva tajna tehnologija ? Ili je preticanje
na putevima nacionalni sport, nesto kao ruski rulet ?


 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.198.*



+2 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 19:24 - pre 192 meseci
Pozd.

Ovo da se motor chuje se ne mogu slozhiti - ja u autu ne chujem vozila iza sebe dok nisu tachno pored mene, kakva god da su. Mozhda je u jugu drugachije, mada ne verujem. Vezano za zaustavni put motora - verujem, samo ne znam kakve to veze ima sa ovim sluchajem? Niko ovde nije naglim kochenjem izazvao nesrecu.

Ipak pretpostavljam da je scenario da je vozach juga pogledao u retrovizor, video da nema nikog, i krenuo u preticanje. Kad je krenuo u preticanje vishe nije proveravao retrovizor jer je mislio da nema nikog, i ne ochekuje da mu se neko stvori od nazad u traci suprotnog smera da obilazi kolonu. A upravo zato shto je u pitanju traka suprotnog smera, sigurno je vishe pazhnje obracao napred, da mu sluchajno ne izleti neko vozilo iz suprotnog smera. Ovo je po meni i prirodno - kada obilazim vozilo ispred i ulazim u traku suprotnog smera, pomno pratim shta se deshava ispred mene, jer da idem 100Km/h, i vozilo u suprotnoj traci 100Km/h, to se vozilo meni priblizhava brzinom od 200Km/h odnosno 55 metara u sekundi, i dovoljan je jedan trenutak nepazhnje da se izazove nesreca - ko bi u takvoj situaciji gledao stalno u retrovizor. Ovo ipak nije isto kao kada obilazite kolonu na autoputu pa ulazite u trecu traku koja je takodje vasheg smera.

Ako je verovati tom komentaru zhene koja je vozila iza, onda to izgleda znachi da je kolona vozila koju je preticao bila josh veca. No, da se pretpostaviti da je vozach juga sigurno bio drugi u koloni i samim time jedini kojem je dozvoljeno da pretiche, iz prostog razloga shto se ispred njega kretalo sporo vozilo.

No, ko shto rekoh, sud ce vec utvrditi shta se desilo. Verujem da je Ikodinovic nachinio prekrshaj i obilazio kolonu jer bih rekao da je evidentno da smo imali minimum 2 vozila jedno za drugim, a ostaje da se vidi da li je i jugo nachinio prekrshaj i krenuo u nepropisno preticanje.

Svako dobro.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 20:26 - pre 192 meseci
Čujem da će morati više puta da ga operišu. Neka mu je Bog u pomoći. Drži se Grobaru.
 
Odgovor na temu

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
91.150.108.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic29.06.2008. u 21:57 - pre 192 meseci
To je najvaznije....to sto je grobar. Irony mode: ON.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 06:57 - pre 192 meseci
Kakvi kompleksi jbm ti sunce ajde kupice i vama mama motor kad porastete.

Challenger slazemo se, a gospodjicu/gospodju ne bih komentarisao.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 07:49 - pre 192 meseci
Ne nije najvažnije što je Grobar nego se čovek bori da ne ostane bez jedne ruke a možda i za život, pa sam hteo da malo skrenem raspravu o tome ko je kriv.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 09:01 - pre 192 meseci
@challenger

Vozim stalno tom deonicom i kazem ti da nema sanse ni da cujes ni da vidis motor ako vozi prebrzo i pretice kad i onaj ispred njega. Ne znam kakav auto vozis, ja vozim Corollu koja ima odlicnu izolaciju i ja ne cujem nista od spoljne buke ako je sve zatvoreno, pri tom moguce da moj auto ima takav mrtav ugao na retrovizorima i zbog zadnjeg stuba, ali garantujem da ih ja ne vidim u nekom trenutku. Dakle ti mozes da vidis motor koji se priblizava na unutrasnjem retrovizoru (kad je iza tebe) i to je OK. Kad krenes u preticanje zbog mrtvog ugla i smicanja uglova (jao da sad ne objasnjavam sta je to pri velikim brzinama, znaci odsecanje vidljivosti pod odredjenim uglovima, zbog karakteristika ljudskog oka, brzine, retrovizora) ne mozes ga jedno vreme videti AKO je i on krenuo u preticanje (vidis ga pre preticanja iza a kad krenes u preticanje nestace iz vidnog polja na sekundu-dve, sto je sasvim dovoljno), videces ga pored sebe jer voze jako brzo. Znaci ako ja idem 110 oni prolete kao da ja stojim, takav je osecaj. Nemojte ih braniti kad znam kako voze tom deonicom, godisnje preko 100 puta vozim tuda, zimi, leti, po kisi, blatu i slicno. Ti traktori idu jako sporo i mogu relativno lako da se zaobidju, put je ipak dovoljno sirok, moguce je mimoilazanje (uz dobre reflekse) tri vozila na tom pravcu, znaci on je toliko brzo vozio da nije mogao da reaguje i skrene ulevo jer ima dosta mesta. Sto potvrdjuje teoriju da ga vozac nije video. Pogotovo ako je Yugo vozio jos sporije (obicno Yugici ne voze vise od 80-90 na toj deonici, 99% njih).

Nisam mislio bukvalno da se ne vide, vec prilikom preticanja ih ne mozes uociti ako su i oni krenuli istovremeno u preticanje i to uvek rade. Bez zmigavca u 100% slucajeva.

Po sumraku, videces svetlo koje se priblizava ogromnom brzinom, zatim prodje pored tebe i onda je ispred tebe. Ovo govorim za brzinu od 110kmh i moje iskustvo na toj deonici sa motorima. Nisam video nikog da je vozio motor sporije od toga.

Put jeste relativno ravan ali imas nekoliko krivina na tom mestu gde se nista ne vidi u zavojima i xxxx puta su izletali i automobili i motori, iza, ispred i na sve strane a da ne pricam zimus kad je bila ona vejavica koliko ljudi je poizletalo.

Ne branim vozaca Yuga, samo kazem da postoje velike sanse da ga covek nije primetio zbog mrtvog ugla i brzine kojom je isao. Mora se i utvrditi da li je Danilo dao zmigavac, kao i ovaj u Yugu.

U svakom slucaju svejedno da li je kriv ili ne, on zasluzuje brz oporavak, sve najbolje i da sve prodje bez posledica.

 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1571 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 09:21 - pre 192 meseci
Citat:
Challenger: Ne bih se slozio da ne moze motor da se uoci ako ide 100-150 km/h, 15 godina vozim auto i nikad mi se to nije desilo. To je moguce jedino za vece brzine (200+ km/h), i to na nekom krivudavom putu, a nikako na takvom pravcu.... I ovo se desilo cini mi se oko 9 uvece, tako da je sigurno imao upaljena svetla. A motor, pored toga sto se moze videti (dakle - nije nevidljiv), vrlo dobro (cak previse) se i cuje.


Pricas kao da si u saobracaju ucestvovao samo u video-igricama :)
Motor se cuje? Aha, kad registrujes da si ga cuo, on je vec 200m ispred tebe...

Sasvim je uobicajena situacija da motoristi, i vozaci za BG i PG tablicama preticu kolonu kad god im se ukaze prilika (cak i na duploj punoj). Ovde kod nas takvi redovno ostavljaju glavu, a nazalost, redovno oteraju u grob i druge ljude koji su potpuno neduzni.

S druge strane, sasvim je normalno da kada ispred sebe vidis kolonu na cijem celu je traktor, pretpostavis da ma bas svi ispred tebe vrebaju priliku kada ce da zaobidju traktor i da ne treba da se pravis pametan pa ih sve zajedno pretices, nego sacekas da svi, na siguran nacin prodju to vozilo koje usporava saobracaj.

Nazalost, bezobrazluka i bahatosti na nasim putevima ima na pretek.

Sasvim je ocigledno da je Ikodinovic vozio vise nego prevelikom brzinom, da je preticao vise vozila, a ne samo taj Jugo u koji se zakucao, a koji je sasvim ispravno krenuo u preticanje i sasvim je normalno da vozac Juga motoristu nije mogao da primeti u retrozvizoru, jer je oaj bio predaleko da bi ga mogao razlikovati od drugih vozila u daljini. Uz to, Vozac Juga je verovatno paznju obracao na vozila koja su neposredno iz anejga, a iza njege je bilo jos najmanje dva vozila, pa tek tada motor koji je opet bio daleko iza, s obzirom na brzinu kojom se stvorio na mestu nesrece.

Vrhunac bi zaista bio da, samo zato sto se radi o popularnom vatepolisti, pred zakonom nastrada covek cija je jedina krivica sto je eto, nepoznat i sto je eto, nasao da pretice ispred face sa motorom koja vozi 200 na sat, ako ne i mnogo vise.

S obzirom na silinu udara, razlika brzina izmedju motora i Juga je ocigledno bila drasticna. S obzirom da se iza traktora napravila kolona, uslovi za preticanje nisu bili povoljni, vec su se stvorili upravo tada kada je vozac Juga krenuo u preticanje, zbog cega se on na to i odlucio,a veroatno i svi ostali iza njega, jer su po svedoku i oni vec vozili brze, ocigleno se spremajuci da i oni preteknu traktor.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.lukoil.co.yu.



+10255 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 10:07 - pre 192 meseci
1. UVEK je kriv onaj koji je udario od pozadi.
2. Sasvim je normalno da me neko ispred ne vidi u retrovizotu - takozvani mrtvi ugao. Kad god pretičem, zaobilazim računam na ovu mogućnost i pazim na reakcije vozača ispred, spreman da manevrišem (ukočim)
3. (Najvažnije) U retrovizoru se ne vidi koliko brzo juri neko od pozadi. Nebrojeno je nesreća bilo (i diskutovalo se na ovom forumu) kad neko vidi vozača udaljenog 200 i više metara i krene sa nekom aktivnošću nemože znati da će se tih 200 metara preći za par sekundi.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Joker
Subotica

Član broj: 646
Poruke: 1559
79.101.193.*

Sajt: jokerleather.net


+79 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 10:49 - pre 192 meseci
On nije udario od pozadi u yugo, nego sa strane, iza vozačevih vrata.
http://www.rts.co.yu/admin/image.jpg?imageId=7887&thumb=1
format c: /udari_disk_o_beton /jako
 
Odgovor na temu

Agent Smit
Boris Roža
Beograd, Srbija

Član broj: 158582
Poruke: 221
89.110.207.*



Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 11:13 - pre 192 meseci
Pa ja nekad i gledam pozadi kad vozim, pa imaš retrovizor, čemu služi retrovizor??naravno ima manijaka i to mi se dešavalo koji krenu da pretiču bez obzira što neko pretiče pre njih, mislim daj ljudi MOGLI bi da budete malo svesniji ljudi oko sebe, pogotovo u saobraćaju, pa nije to vaš privatan put.
Mislim da i Daca nije imao prilagođenu brzinu i apsolutni sam protivnik motocikala, ne bi seo na tu stvar nikad...
Sesti na to na našim putevima je ravno samoubistvu...pa frka mi je i u kolima da me ne oduva neki manijak, zamisli na nekoj Yamahi...uhuh
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1571 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic30.06.2008. u 12:14 - pre 192 meseci
Citat:
Joker: On nije udario od pozadi u yugo, nego sa strane, iza vozačevih vrata.


Ikodinovic je dosao otpozadi, gde je udario nije mnogo bitno. Ili ces mozda da kazes da je ovaj sa jugom uspeo da stigne do pola traktora i onda se bocno sudari sa motociklom. Mora da ima rakete u tom jugu, umesto motora. :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172417 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.