Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: << < .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172516 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Daniel011
Beograd

Član broj: 76088
Poruke: 1101
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 2336441


+3 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 01:06 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu: Samo ona bi bila kriva ako je to dionica autobahn-a na kojoj nema ogranicenja.

Znači, po tebi, bez obzira što je čovek koji se ukucao u nju bio mrtav pijan, poput Ikodinovića (jer tako je glasilo pitanje), ona bi snosila svu krivicu. Drugim rečima, hoćeš da kažeš da bi taj što je pijan udario u nju, bio potpuno oslobođen bilo kakve odgovornosti, zbog toga što mu je, eto, ona izletela? Pa izvini druže, ti uporno govoriš kako Ikodinovićevi promili ništa ne umanjuju krivicu vozača Juga, ali obrnuto očigledno važi, bar po ovome što si sad napisao, zar ne?

Citat:
su27killeryu: Ako ubijes pijanicu na pjesackom prelazu odgovaraces bez obzira sto je on bio pijan ili drogiran ili sta vec.

To je potpuno tačno. Odgovaraćeš. Možda će ti to što je bio pijan biti olakšavajuća okolnost, možda neće, to već nisam siguran. Ali previđaš ovde jednu bitnu stvar - ni po jednom zakonu nije zabranjeno da mortus pijan prelaziš pešački prelaz. Sa druge strane, najstrože je zabranjeno pijan započeti - ili čak pokušati započeti vožnju. Zato se ovaj tvoj primer ne može porediti sa slučajem Ikodinović.



edit: ispravljena pravopisna greška

[Ovu poruku je menjao Daniel011 dana 22.11.2008. u 12:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 03:24 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu: Kako sam dosao? Pa evo uzmi izbroj koliko je bilo saobracajnih nesreca u kojima su motoristi skrivili smrt vozaca automobila, i ako ih ima to je sigurno manje od 1/100 u odnosu na to koliko je motorista poginulo a vozaca auta ostalo zivih. Znaci rizikovao je 99% svoj zivot (sto ne umanjuje njegovu krivicu jer uvijek postoji taj 1%).


Ja ne razumem sta si hteo da kazes sa ovim. Kad kazes da nisu skrivili smrt vozaca automobila, mislis nisu skrivili ni udes? Ako je tako, malo mi je cudan taj podatak, posto je meni poznato da su najcesci krivci u udesima izmedju motocikla i automobila, vozaci motocikla.

To sto je neko rizikovao svoj zivot prilikom izazivanja nesrece, znas koliko me pogadja... Problem je sto ugrozavaju i druge zivote, i ne samo zivote nego i imovinu...

A po tebi ispada da je krivica moticiklista 1%? Daj neki izvor za ovo, ne verujem ti na rec.
Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

DS_Store
[es] :: Macintosh

Član broj: 32090
Poruke: 666
93.86.158.*



+4 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 04:51 - pre 187 meseci
Ova "bajkerska" filozofija je preslikana "navijačka".

1) Mi to radimo iz ljubavi a ne zato što nam nešto fali u životu;
2) Pravi bajker/navijač ne bi ni mrava zgazio a ovi što su krivi za oduzimanje života, povrede i uništavanje imovine to su klinci pozeri i njih ima zanemarljivo malo i to nisu pravi bajkeri/navijači;
3) Ako ovih pod 2) ipak ima malo mnogo ili je u pitanju pravi bajker/navijač onda su ga isprovocirali, tj. sigurno je neko drugi kriv što je on to morao da uradi ("mislio sam da je navijač Partiizana"/"skrenuo je u roku od 1 s");
4) Ako se 2) i 3) ipak ne mogu sasvim održati, onda se ide na relativizaciju: "Eee, jeste on to uradio, kaznite ga ali šta je sa ovim drugim?" + obavezno: "Kazna je prestroga";
5) Brat, brate, braća, pomozimo bratu, itd.
10 HOME
20 SWEET
30 GO TO 10
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 10:51 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu
Ikodinovicevo stanje je nebitno sto se tice krivice vozaca automobila. Ako ubijes pijanicu na pjesackom prelazu odgovaraces bez obzira sto je on bio pijan ili drogiran ili sta vec.


da sasvim je moguce uporediti pesaka na pesackom prelazu sa pijanim (zabranjeno zakonom) manijakom koji pretice kolonu (zabranjeno zakonom) sa prekoracenjem od 90km/h (zabranjeno zakonom)

inace ako cemo da teramo mak na konac pesak ne sme stupiti na pesacki prelaz ukoliko vidi da su kola blizu i nailaze, po zakonu moze da stane na pesacki prelaz tek kada se uveri da ih ili nema ili su dovoljno daleko, ali onda kada je krocio na prelaz ima prvenstvo i vozac mora da koci
 
Odgovor na temu

mexico
Horhe Jose
Samozaposleni :-)
Mexico

Član broj: 37908
Poruke: 369
..178.212.adsl.dyn.beotel.net.



Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 14:11 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu: Samo ona bi bila kriva ako je to dionica autobahn-a na kojoj nema ogranicenja. E vidis zamisli da si ti bio jos nekih 50 metara ispred, ne bi bilo nikakve sanse da prikocis i desilo bi se isto sto i u slucaju Ikodinovic.


Voleo bih da me Dimkovic ispravi ako gresim ali:
voznja na tim deonicama "bez ogranicenja" nije bas tako divljastvo kao sto se kod nas smatra. Naime ako ides brze od (mislim) 130 km/h niko te nece zaustaviti i kazniti zbog prekoracenja brzine. Ali sva odgovornost (matrijalna, krivicna) preko te "preporucene maximalne" brzine je na onome ko vozi brze. To znaci da ukoliko dodje do nezgode onda se tretira kao prekoracenje brzine tj. vrlo strogo je kaznjivo. Nisam bas siguran da li sam dobro shvatio ali tada postoje i problemi sa osiguranjem. Prema tome nije bas tako kako bi mi voleli...

Citat:
su27killeryu: To nije nikakva teorija nego praksa. Uzmi sjedni u auto i bar simuliraj da pretices traktor pa ces da vidis koliko je potrebno da se iz svoje pozicije prebacis u poziciju pri kojoj je jugo udaren. Dal ces ti da se pripremas za preticanje 5, 10 ili 15 sekundi to je tvoj problem, preticanje pocinje kada dotaknes suprotnu kolovoznu traku a ne kad pocnes da namjestas frizuru. Ne znam da li je dao zmigavac ako je imao toliko promila cisto sumnjam da je u takvom stanju znao i gdje se pali ali mozda i jeste ne znam. Opet ne spasava vozaca automobila, a da je most pod takvim nagibom da mu on sa 170 doleti za pola sekunde on bi preletio i auto i traktor. Zakon fizike jbg.


Sve u svemu da je Ikodinovic vozio prema pravilima voznje i postovao ogranicenje do svega sto desilo ne bi ni doslo. Iz svega sto i ti spominjes i objasnjavas stoji da je vozac juga postupao po svim pravilima postujuci uslove sobracaja (tip puta, lokalni saobracaj, itd.) sto nije slucaj za Ikodinovica.
Ne znam za ostale ali ja vidjam manje od par posto motorciklista koji voze po propisima i ogranicenjima. Cak i oni koje poznajem ne spadaju u taj mali procenat. I uvek imaju neka nesuvisla "opravdanja", uvek je neko drugi kriv: od onoga ko je pisao zakon, pa do onoga koji je stao na crveno na semaforu ("... a mislio sam da ce da prodje...").
Mexico City - The Best
 
Odgovor na temu

NoneVi
Novi Sad

Član broj: 116972
Poruke: 17
*.dynamic.sbb.rs.



+24 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 14:13 - pre 187 meseci
Citat:
DS_Store: Ova "bajkerska" filozofija je preslikana "navijačka".

1) Mi to radimo iz ljubavi a ne zato što nam nešto fali u životu;
2) Pravi bajker/navijač ne bi ni mrava zgazio a ovi što su krivi za oduzimanje života, povrede i uništavanje imovine to su klinci pozeri i njih ima zanemarljivo malo i to nisu pravi bajkeri/navijači;
3) Ako ovih pod 2) ipak ima malo mnogo ili je u pitanju pravi bajker/navijač onda su ga isprovocirali, tj. sigurno je neko drugi kriv što je on to morao da uradi ("mislio sam da je navijač Partiizana"/"skrenuo je u roku od 1 s");
4) Ako se 2) i 3) ipak ne mogu sasvim održati, onda se ide na relativizaciju: "Eee, jeste on to uradio, kaznite ga ali šta je sa ovim drugim?" + obavezno: "Kazna je prestroga";
5) Brat, brate, braća, pomozimo bratu, itd.


Vidiš nisam razmišljao o tome, ali kad malo pogleda čovek, donekle pravu si.

Mada treba biti iskren i reći da ima gomila ok ljudi na motoru. Nije što je moj, ali npr. moj ćale sa 60 godina tera KLE po planini i uživa. Ja znam još nekoliko ljudi mojih godina (25-35) koji sasvim korektno voze motor, ali naravno znam i gomilu debila. Neka generalni trend je što jači motor to više kompleksa.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 16:49 - pre 187 meseci
Citat:
Daniel011: Znači, po tebi, bez obzira što je čovek koji se ukucao u nju bio mrtav pijan, poput Ikodinovića (jer tako je glasilo pitanje), ona bi snosila svu krivicu. Drugim rečima, hoćeš da kažeš da bi taj što je pijan udario u nju, bio potpuno oslobođen bilo kakve odgovornosti, zbog toga što mu je, eto, ona izletela? Pa izvini druže, ti uporno govoriš kako Ikodinovićevi promili ništa ne umanjuju krivicu vozača Juga, ali obrnuto očigledno važi, bar po ovome što si sad napisao, zar ne?



To je potpuno tačno. Odgovaraćeš. Možda će ti to što je bio pijan biti olakšavajuća okolnost, možda neće, to već nisam siguran. Ali previđaš ovde jednu bitnu stvar - ni po jednom zakonu nije zabranjeno da mortus pijan prelaziš pešački prelaz. Sa druge strane, najstrože je zabranjeno pijan započeti - ili čak pokušati započeti vožnju. Zato se ovaj tvoj primer ne može porediti sa slučajem Ikodinović.



edit: ispravljena pravopisna greška

[Ovu poruku je menjao Daniel011 dana 22.11.2008. u 12:21 GMT+1]


1. Dimkovic ne pije dok vozi (ili krije to od nas). Ako je pijan naravno da ce da odgovara sto je pijan ucestvovao u saobracaju, bezobrazno mijenjas teze...

2. Kakve to veze ima?! Samo kazem da te pijanstvo drugog ucesnika u saobracaju ne oslobodja tvog dijela krivice, nista drugo.


Citat:
New Village DC: Ja ne razumem sta si hteo da kazes sa ovim. Kad kazes da nisu skrivili smrt vozaca automobila, mislis nisu skrivili ni udes? Ako je tako, malo mi je cudan taj podatak, posto je meni poznato da su najcesci krivci u udesima izmedju motocikla i automobila, vozaci motocikla.

To sto je neko rizikovao svoj zivot prilikom izazivanja nesrece, znas koliko me pogadja... Problem je sto ugrozavaju i druge zivote, i ne samo zivote nego i imovinu...

A po tebi ispada da je krivica moticiklista 1%? Daj neki izvor za ovo, ne verujem ti na rec.


Ne kazem da je krivica 1% ali vecina ovdje bi ga optuzila za pokusaj ubistva, to bi bilo isto kao kad bi opalio prackom na maskiranog specijalca sa oruzjem i optuzili te za pokusaj ubistva, isto kao sto su onog navijaca osudili na 10 god. (evo ovaj je dobro napravio poredjenje izmedju navijaca i bajkera, s tim sto naravno nema mjesta ironiji...). Da je u jugu bio pandur mozda bi i Ikodinovic bio osudjen za pokusaj ubistva.

A evo ti meni nadji kad je zadnji put motorista ubio nekoga. Za stetu koju motoristi naprave neka odgovaraju po zakonu to niko od nas sto vozimo motore ne spori...

Citat:
pri3rak: da sasvim je moguce uporediti pesaka na pesackom prelazu sa pijanim (zabranjeno zakonom) manijakom koji pretice kolonu (zabranjeno zakonom) sa prekoracenjem od 90km/h (zabranjeno zakonom)

inace ako cemo da teramo mak na konac pesak ne sme stupiti na pesacki prelaz ukoliko vidi da su kola blizu i nailaze, po zakonu moze da stane na pesacki prelaz tek kada se uveri da ih ili nema ili su dovoljno daleko, ali onda kada je krocio na prelaz ima prvenstvo i vozac mora da koci


Ako su dovoljno daleko zasto bi vozac morao da koci?! Procitaj ponovo sta si napisao

Citat:
mexico:Voleo bih da me Dimkovic ispravi ako gresim ali:
voznja na tim deonicama "bez ogranicenja" nije bas tako divljastvo kao sto se kod nas smatra. Naime ako ides brze od (mislim) 130 km/h niko te nece zaustaviti i kazniti zbog prekoracenja brzine. Ali sva odgovornost (matrijalna, krivicna) preko te "preporucene maximalne" brzine je na onome ko vozi brze. To znaci da ukoliko dodje do nezgode onda se tretira kao prekoracenje brzine tj. vrlo strogo je kaznjivo. Nisam bas siguran da li sam dobro shvatio ali tada postoje i problemi sa osiguranjem. Prema tome nije bas tako kako bi mi voleli...


 Sve u svemu da je Ikodinovic vozio prema pravilima voznje i postovao ogranicenje do svega sto desilo ne bi ni doslo. Iz svega sto i ti spominjes i objasnjavas stoji da je vozac juga postupao po svim pravilima postujuci uslove sobracaja (tip puta, lokalni saobracaj, itd.) sto nije slucaj za Ikodinovica.
Ne znam za ostale ali ja vidjam manje od par posto motorciklista koji voze po propisima i ogranicenjima. Cak i oni koje poznajem ne spadaju u taj mali procenat. I uvek imaju neka nesuvisla "opravdanja", uvek je neko drugi kriv: od onoga ko je pisao zakon, pa do onoga koji je stao na crveno na semaforu ("... a mislio sam da ce da prodje...").


Da je Dimkovic udario otpozadi u njenoj traci dok ona nije pocela preticanje onda bi naravno on bio kriv, u ovom slucaju bi krivica bila njena.

I da je vozac juga vozio prema pravilima voznje takodje do ovoga ne bi doslo... nije postupao po pravilima saobracaja jer se nije uvjerio da li neko iza njega vec pretice, u stvari mozda se i uvjerio ali za daljinu od mozda 20-30 metara iza njega.

Ja vidjam manje od par posto ucesnika u saobracaju koji voze po propisima i ogranicenjima. Ne vidim zasto bi izdvajao motocikliste...
 
Odgovor na temu

Daniel011
Beograd

Član broj: 76088
Poruke: 1101
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 2336441


+3 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 17:05 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu: 1. Dimkovic ne pije dok vozi (ili krije to od nas).

Nemoj da mi imputiraš nešto što nigde nisam rekao. Znaš vrlo dobro o čemu se radi - čovek je postavio hipotetičko pitanje
Citat:
Ivan Dimkovic: da sam kojim slucajem bio u stanju ko Ikodinovic, cenim da bih se ukucao u nju samo tako...

I ko bi posle bio kriv... pitam se ja :)

na koje si ti dao odgovor
Citat:
su27killeryuSamo ona bi bila kriva ako je to dionica autobahn-a na kojoj nema ogranicenja. E vidis zamisli da si ti bio jos nekih 50 metara ispred, ne bi bilo nikakve sanse da prikocis i desilo bi se isto sto i u slucaju Ikodinovic.

Razmisli malo o tome ko ovde, kako kažeš, "bezobrazno menja teze"...
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 17:29 - pre 187 meseci
Pogresno si me skontao, ja sam mislio na fizicko stanje u kome su se nalazili objekti pri sudaru a ti si mislio na stanje alkohola u krvi...
 
Odgovor na temu

fanfon
Apatin

Član broj: 15355
Poruke: 2658
79.101.86.*



+363 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 19:04 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu[/url]:
I da je vozac juga vozio prema pravilima voznje takodje do ovoga ne bi doslo... nije postupao po pravilima saobracaja jer se nije uvjerio da li neko iza njega vec pretice, u stvari mozda se i uvjerio ali za daljinu od mozda 20-30 metara iza njega.


Bas da te vidim da nocu procenis kojom brzinom ide motor koji ti se priblizava s ledja i koji juri preko 170km/h...
Use Your Mind. Or someone else will.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 19:05 - pre 187 meseci
Citat:
mexico
Voleo bih da me Dimkovic ispravi ako gresim ali:
voznja na tim deonicama "bez ogranicenja" nije bas tako divljastvo kao sto se kod nas smatra. Naime ako ides brze od (mislim) 130 km/h niko te nece zaustaviti i kazniti zbog prekoracenja brzine. Ali sva odgovornost (matrijalna, krivicna) preko te "preporucene maximalne" brzine je na onome ko vozi brze. To znaci da ukoliko dodje do nezgode onda se tretira kao prekoracenje brzine tj. vrlo strogo je kaznjivo. Nisam bas siguran da li sam dobro shvatio ali tada postoje i problemi sa osiguranjem. Prema tome nije bas tako kako bi mi voleli...


@su27killeryu, ne - ne pijem dok vozim a ni pre voznje ;-)

Elem - da, voznja na deonicama iznad 130 km/h u vecini slucajeva nije divljastvo (mada... ima divljaka kao i svuda koji voze preko 200 km/h i prelaze iz trake u traku levo - desno kako bi obilazili ljude - to jeste divljanje i, ne, nije legalno - preticanje sa desne strane je prekrsaj za koji sleduju punkte ;-)

Medjutim, kao sto si primetio, ako napravis udes vozeci brzinom iznad 130 km/h, cak i ako nisi kriv deo stete placas ti jer si vozio iznad tzv. "preporucene brzine". A procenat koji placas se, grubo receno, odredjuje na osnovu brzine koje si vozio (tj. koliko si brze vozio od 130 km/h) i valjda jos nekih stvari.

Iz licnog iskustva mogu da kazem da skoro niko na to ne obraca paznju ovde - generalno vecina vozi onoliko brzo koliko je odokativno "sigurno" sto u prevodu znaci izmedju 130 i 160 km/h na dobrim delovima puta, uz nesto manji broj "hrabrijih" koji u krajnjoj levoj idu preko 180 km/h. Da stvar bude jos zanimljivija, ako se desi da se dosta ljudi zabodu u traffic-jamu ("stau" kako to kazu ovde), posle izlaska iz istog prestaju da vaze sva pravila i gotovo >svi< voze vise od maksimalne brzine :) Naravno, vlast se dosetila da zbog toga na slucajnim mestima postavlja radare, sto moze biti vrlo gadno za vas ako vozite 150 km/h na deonici na kojoj je dozvoljeno 120 km/h... mada, i raja se tu organizovala pa na radio stanicama mozete uvek da cujete redovne dojave gde je postavljen radar, a i TomTom GPS recimo ima mapu tih radara koja se azurira u realnom vremenu :)

Sa druge strane, bas zbog takvog stila voznje udesi na autobahn-u mogu da budu vrlo tragicni - ako napravite udes vozeci 180 ili 200 km/h sansa da prezivite je ravna nuli + napravicete dosta posla za sluzbu hitne pomoci i sluzbu odrzavanja puta :) Mada, opet, Nemacka je zemlja koja ima najmanji broj udesa/per capita na autoputevima u EU - mada sumnjam da je to zbog dozvoljene brzine preko 130 km/h :)

Zbog toga vode racuna gde dozvoljavaju preko 130 km/h - iskljucivo na cistim delovima auto puta bez opasnosti ili mogucnosti za iznenadno menjanje brzine. Mislim da je oko 70% auto puteva danas "130+ km/h"...

Cisto sumnjam da u Srbiji ima vise od par desetina km. puta na kojem bi bilo bezbedno i u teoriji voziti brzinom od 170 km/h koliko je Ikodinovic vozio - to + voznja u teskom alkoholisanom stanju samo jos vise povecavaju njegovu krivicu.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic22.11.2008. u 23:49 - pre 187 meseci
Citat:
su27killeryu:
Ako su dovoljno daleko zasto bi vozac morao da koci?! Procitaj ponovo sta si napisao


ozbiljno daleko obicno ne znaci iza horizonta

a ne znam mozda nekad pesak bude neka bakica, ulica koju prelazi moe da ima 4 traka itd itd

 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 02:08 - pre 187 meseci
Citat:
fanfon: Bas da te vidim da nocu procenis kojom brzinom ide motor koji ti se priblizava s ledja i koji juri preko 170km/h...


Nema tu procjenjivanja, u preticanje se ne krece ako nisi siguran da neces napraviti glupost.
 
Odgovor na temu

abishai
© S

Član broj: 21085
Poruke: 1338
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 02:23 - pre 187 meseci
Citat:
posto je meni poznato da su najcesci krivci u udesima izmedju motocikla i automobila, vozaci motocikla.


Nije ti dobro poznato :).

Bas naprotiv, vecinom su vozaci krivi jer su u fazonu "jaci sam" i ne obracaju uospte paznju na motocikliste. Naravno, nisu ni motociklisti cvecke, cesto prekorace brzinu, ali evo ti prost primer, uzmi biciklu, najobicniju biciklu i provozaj se kroz grad, barem ce ti petorica preseci put i sl. jer jednostavno ne gledaju. Veoma cesto vozaci preseku motoristima put, ne ustupe im prednost itd... baaas cesto.

^ mali off, ne pricam o ovom slucaju.
_/|_|/|_/|/|//|_™
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
207.59.110.*



+6455 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 03:04 - pre 187 meseci
Citat:
abishai
Bas naprotiv, vecinom su vozaci krivi jer su u fazonu "jaci sam" i ne obracaju uospte paznju na motocikliste. Naravno, nisu ni motociklisti cvecke, cesto prekorace brzinu, ali evo ti prost primer, uzmi biciklu, najobicniju biciklu i provozaj se kroz grad, barem ce ti petorica preseci put i sl. jer jednostavno ne gledaju. Veoma cesto vozaci preseku motoristima put, ne ustupe im prednost itd... baaas cesto.


Često?!?!?! Ja bih pre rekao - UVEK.

A da ne pričamo o vožnji između automobila, obilaženje automobila sa obe strane, provlačenje kroz kolonu, nepropisna prestrojavanja, nepropisna skretanja u ulice i sl. veoma opasnih stvari.

A što se tiče uticaja prekomerne brzini motorista i pogibije istih, pogledaj ovako razmišljanje:

Skuter je po svim definicijama motor, ima dva točka, ima sopstveni pogon, vozač skutera nije niša više zaštićen od vozača drugih motora, a opet kad pogledaš crnu hroniku broj poginulih na skuterima od 50ccm je drastično manji od ostalih bajkera... Slobodno bih rekao da na jednog poginulog na skuteru dolazi barem nekoliko desetina poginulih na 'velikim' motorima. Ako uzmemo u obzir da je skuter nestabilnij od običnog motora zbog položaja vozača, i zbog malih točkova, dolazimo do jedine razlike da skuter može ići max 50-60kmh a veliki motori 200+ kmh. Iz ovoga se izvodi zaključak da je najveća većina bajkera stradala zbog sopstvenog prekoračenja brzine (osim ako se bajkeri ne dosete pa opravdaju to prekoračenje brzine tako što kažu da je neko drugi zavrnuo ručicu gasa umesto njih, jerbo nikad to oni ne bi uradili).

Prema tome, bajkeri u najvećem broju slučajeva stradaju iz svoje gluposti i bahatosti, a ne zbog 'bezobzirnih vozača automobila' kako oni to vole da predstavljaju.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.218.*



+471 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 06:21 - pre 187 meseci
Pošto sam dugo godina vozio Vespu ovo me podseti na dva drastična događaja. Prvi se desio mojom greškom. Vozio sam beogradskom ulicom i to u smeru prema Slaviji. Bila je velika gužva, špic, tako da se formirala dugačka kolona. Pošto me mrzelo da čekam, odlučim da se provučem između, prođem kolonu i da izbijem prvi na raskrsnicu kad saobraćajac pusti kolonu. Sa leve strane su šine pa se nije moglo proći od dva tramvaja. Krenem da pretičem sa desne strane. Zaletim se pošto je nizbrdica, ubrzam na jedno 50-60km/h, i u tom trenutku samo se ispred mene stvoriše vrata. Naime, pošto je bilo leto, vrućina u automobilima, tip u automobilu koji je sedeo na suvozačevom mestu, otvorio je vrata da se rashladi. Delić sekunde je falio da se ne zalepim u vrata. Uspeo sam nekako da izmanevrišem i nisam udario.

Drugi slučaj. Nedelja ujutro, nigde žive duše i ja odem na Bogosloviju da sipam benzin. Dođem na pumpu a tamo samo jedan lik u audiju. Stanem uredno iza njega kad odjednom tip krene punom snagom u rikverc i tres u mene. Krene da me vuče jedno 10-tak metara. Ja se derem a on niti me čuje niti me vidi jer me verovatno i ne može videti u retrovizoru. Tip čekao, dosadilo mu jer pumpadžija nije dolazio i rešio da ode. Ko bi uopšte pomislio da ovako nešto može da se dogodi.

Motori su zahebana stvar čak i kada se voze polako. Sreća pa su Vespe moja ljubav. ;)
 
Odgovor na temu

DS_Store
[es] :: Macintosh

Član broj: 32090
Poruke: 666
212.200.213.*



+4 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 06:35 - pre 187 meseci
Citat:
ventura: (...)
(osim ako se bajkeri ne dosete pa opravdaju to prekoračenje brzine tako što kažu da je neko drugi zavrnuo ručicu gasa umesto njih, jerbo nikad to oni ne bi uradili).

Prema tome, bajkeri u najvećem broju slučajeva stradaju iz svoje gluposti i bahatosti, a ne zbog 'bezobzirnih vozača automobila' kako oni to vole da predstavljaju.

Upravo tako. Recimo, ovakve tvrdnje su me i navele da napravim paralelu između "bajkera" i "navijača" (dakle, sa navodnicima):

Citat:
abishai: vecinom su vozaci krivi jer su u fazonu "jaci sam" i ne obracaju uospte paznju na motocikliste.

Ovo se na temi provlači više puta, od strane nekoliko učesnika. Kao da slušam nekog "navijača". Pa šta vi mislite, koji ste vi to faktor i koliko ste to bitni da kad vas neko vidi u ogledalu da sebi kaže kako je jači i u skladu s tim vas iseče?

Žao mi je što baš ja moram da vam kažem ali ljude boli du*e za vas, jedino što misle o vama je da žele nemaju nikakva posla sa budalama koji se ubacuju i gde treba i gde ne treba.

Normalan čovek samo želi da se vrati kući sa posla, i sl. Ljudi bi dali sve samo da izbegnu rizičan kontakt a kamoli da namerno prave sra*a. Zašto bi to radili?

Razmislite malo šta imputirate ljudima i ko bi normalnan hteo da ugrožava druge ljude samo zato što je "jači" pa možda i dođete do zaključka da samo o sebi pričate. Imate brze motore, hoćete da ostavite ostale iza sebe i da im pokažete koliko ste za*ebani a kada se na sledećoj raskrsnici zakucate u nekoga/nešto onda su vas namerno isekli jer znaju da su jači? Hau je nou.

Svako normalan želi samo da stigne sa posla kući itd. bez incidenata i sl. i sutra opet tako. Ne mogu da zamislim ludaka koji bi video motorciklistu i namerno ga isekao pod parolom "ja sam jači". A ako ti je argument da i među vozačima automobila ima nenormalnih, veruj mi da sam svestan toga ali očigledno je da njihov broj stoji u obrnutoj proporciji u odnosu na udeo istih među vozačima trkačkih motora.
10 HOME
20 SWEET
30 GO TO 10
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 08:28 - pre 187 meseci
Citat:
abishai: Nije ti dobro poznato :).

Bas naprotiv, vecinom su vozaci krivi jer su u fazonu "jaci sam" i ne obracaju uospte paznju na motocikliste. Naravno, nisu ni motociklisti cvecke, cesto prekorace brzinu, ali evo ti prost primer, uzmi biciklu, najobicniju biciklu i provozaj se kroz grad, barem ce ti petorica preseci put i sl. jer jednostavno ne gledaju. Veoma cesto vozaci preseku motoristima put, ne ustupe im prednost itd... baaas cesto.

^ mali off, ne pricam o ovom slucaju.


au ovo tako nije tacno, elem taj experiment izvodim skoro pa svakodnevno, i ne ne vozim pored save i sl. i itd uglavnom centar,zemun i NBG po ulicama gde je dozvoljeno (gde nema bic staza) ili ka avali, mladenovcu, obedskoj bari itd itd i ovo se jako retko desava, naravno da ta pojava postoji ali ne pamtim dan da me je nekih pet ili vise vozaca iseklo

biciklisti uglavnom ne mogu da divljaju iz ociglednih razloga, naravno ne znaci da se nikada ne nadje neki inspirisan

sa druge strane pre nekoliko nedelja sam imao priliku da vidim onako impresivno bajkersko umece, momka koji je uspeo da uzbrdo i to sa devojkom iza sebe vozi na zadnjem tocku, mislim skroz impresivno i to u brankovoj navece sa ne bas potpuno zanemarljivim saobracajem, sad svaka njemu cast na umecu al ipak je potpuno lud
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 11:27 - pre 187 meseci
Citat:
DS_Store: Žao mi je što baš ja moram da vam kažem ali ljude boli du*e za vas



U tome i jeste problem. A da vozimo sleper bilo bi malo obrnuto.

Evo uzmi neki motor i idi nekih dozvoljenih 60 km/h i vidjeces koliko puta ces morati da kocis ispred raskrsnice bez obzira sto ti imas prednost a onda uzmi bar TAMa ako nista drugo pa da vidis ko ce onda da ti izleti :D

Ja imam iskustva u voznji i 1 i 2. pa mogu da uporedim. Kod nas je jos uvijek ta vozacka kultura jako slaba pa vazi jaci kaci pravilo jbg to je realnost bajke o ravnopravnosti ucesnika u saobracaju su na drugom spratu.
 
Odgovor na temu

DS_Store
[es] :: Macintosh

Član broj: 32090
Poruke: 666
212.200.213.*



+4 Profil

icon Re: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic23.11.2008. u 12:22 - pre 187 meseci
Izvukao si citat iz konteksta, citiraj i ostatak pa će ti biti jasan i kontekst. Ne znam zašto se praviš blesav.
10 HOME
20 SWEET
30 GO TO 10
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Stradao vaterpolista Daco Ikodinovic

Strane: << < .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 172516 | Odgovora: 735 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.