Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 126646 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MarkBg

Član broj: 141323
Poruke: 165
194.106.184.*



+5 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine16.04.2007. u 21:01 - pre 206 meseci
Mozda nije los ali mene odbija taj izgled/dizajn/dimenzije... pre bih kupio juga majke mi...

za 2500 bolje uzmi neki stariji a bolji auto, recimo mazdu 626 ili ako ti je stalo do male potrosnje i malog auta zgodnog za grad uzmi toyotu starlet...



[Ovu poruku je menjao Milan Gligorijevic dana 05.10.2008. u 00:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

salico
Apatin

Član broj: 42524
Poruke: 99
*.ADSL.neobee.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.04.2007. u 21:28 - pre 206 meseci
Ta stara verzija pande kod nas prilicno drzi cenu... kao golf 2 Model star 20-ak godina ne mozes naci ispod 1000 evra..
Odlican gradski autic.. Isto kao i twingo naprimer ali twingo tog godista kosta 2-3 puta vise.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
212.200.179.*



+105 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.04.2007. u 21:33 - pre 206 meseci
Koliko sam upucen ta Panda je 4x4 i ima produzen zadnji deo, ako ti treba za posao vredi...

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

dlalic
Novi Sad

Član broj: 24116
Poruke: 374



+118 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.04.2007. u 18:03 - pre 206 meseci
Ukratko:
nisu 40ks nego 40kw, znaci 54ks. To godiste su sve sa euro 3 motorom 1.1 i nisu radjene kao 4x4. To je isti motor koji se ugradjivao u to vreme i u novu pandu i u punta. Pravila se u Poljskoj.
Nadgradnju nemaju sve, a ako je imaju lako se skida, plasticna je. Ovde(u ns) na placevima kosta 2000 na ime kupca kao van, a ako su ubacena zadnja sedista, polica...malo je skuplja. Inace komplet enterijer je oko 200e, ako bi to sam radio. Inace na vecini kola su jos gume iz prve ugradnje tako da je onih 40-50000 na satovima pravo. Vozene su uglavnom po gradovima pa ih ima sa manjim ostecenjima, ogrebotinama...
Prednosti si i sam primetio, a mane su pre svega vezane za sigurnost i dizajn mada i tu sije jugica...
 
Odgovor na temu

Johnatan

Johnatan
Član broj: 49827
Poruke: 47
*.bxy.org.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.04.2007. u 22:02 - pre 206 meseci
Puno hvala na utiscima.
Do kraja nedelje dolazi iz Italije veci kontigent na plac u NS tako da ce pasti neka kupovina!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.05.2007. u 09:50 - pre 205 meseci
Vlasnik sam upravo takve Pandice, pa bih ovom prilikom zeleo da savetujem sve koji su kratki s parama a u potrebi za malim gradskim autom male potrosnje i jeftinog odrzavanja da se ne razmisljaju. Panda je zakon! Motor je 1.1 MPI, i kao sto je rekao dlalic, Euro3 standarda, koji se ugradjivao u Punta MK1 (koliko sam upoznat sa pricom) i u prve verzije nove Pande.

Sto se tice lika koji savetuje coveka da umesto Pande uzme Yuga, nemam komentar. U stvari imam. Da ne bih ja ovde pricao kako je takva izjava nevidjena glupost izgovorena od strane nekoga ko u Pandu nikad nije usao, preporucujem Vam da odete do najblizeg placa koji ih prodaje i, kao i za kupovinu, ukoliko nemate iskustva povedete prijatelja mehanicara ili nekog sa poduzom istorijom kupovine/prodaje automobila, te probate neki bolji primerak.

Sto se odrzavanja tice, recimo samo da je veliki servis- ulje i sve tecnosti, filter ulja i vazduha, zupcasti kais, kan. kais (sta god to bilo), spaner i svecice- 7200din!
Za svog Yarisa 2003. kolega platio 9000din. za mali servis- ulje, filter ulja i vazduha! Znam da je strasan auto (za razliku od novog Yarisa), ali isto tako i kosta, jbg.
Od pomenutog servisa do danas, Panda je presla oko 3500km bez ikakvog trosenja ulja, proveravajuci nivo redovno, sa obzirom na opreznost po tom pitanju koju sam stekao vozeci Stojadina.

Za grad je rodjen, imajuci u obzir da je motor neverovatno zivahan i elastican, kao i preglednost kakvu necete imati ni kod jednog automobila te kategorije i godista proizvodnje. U principu, dobijate auto novije generacije (pretezno nov i isproban motor potvrdjenih kvaliteta) u starom pakovanju, mada treba naglasiti da je i karoserija, takva kakva je, zasticena isto kao i ostala vozila tog proizvodjaca te generacije.
Malo duzi put mu takodje nije problem- za 1. Maj sa suprugom i tastom do Apatina i nazad uz malo svrljanja sporednim putevima (lokalne znamenitosti) bez ikakvih problema.

Jedina dva nedostatka i stvari koje mogu zameriti ovom automobilu su nedostatak meraca temperature (sto se resava za nekih 1000din kupovinom i ugradnjom eksternog meraca) i velika tvrdoca. Opet, mora se uzeti u obzir da je auto pravljen za puteve neke naprednije drzave, sa osnovnom svrhom malog dostavnog vozila, te ojacano vesanje pozadi upravo zbog te prvobitne funkcije.

Pricao sam sa jos troje ljudi, vlasnika istog, i apsolutno su svi, ukljucujuci i ljude koje oni znaju da su kupili ovu Pandu, odusevljeni. Neki doduse naknadno, nakon pocetne rezervisanosti prema dizajnu iz 1980. Eh da, od te godine, do prestanka proizvodnje, 2003., napravljeno je preko 4.500.000 Pandi mk1, sto bi o istom automobilu trebalo nesto da govori, kao i podatak da klubovi postoje u svakoj zemlji Evrope, a da je isti auto decenijama ubedljivo (do pre par godina) najpopularnije rent- a- car vozilo u mediteranskim izletistima.

U svakom slucaju, za te pare u ovoj zemlji ne postoji sansa da nadjete mladji i bolji auto.

Ukoliko ima jos pitanja, na raspolaganju sam.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.05.2007. u 12:18 - pre 205 meseci
Kuntalo, našao sam te i na fiat-ovom forumu. Gde si našao eksterni merač temperature i kako si ga ugradio. Imam problem sa zadnjim bočnim staklima, rupe na stubovima u koje se uglavljuju konzole stakla nemaju diht gumu, pa mi u stubove ulazi voda. Ima li neko ideju gde se te diht gume mogu nabaviti? Inače sam pandu sa velikom rezervom kupio pre tri meseca i odmah promenio ulje u motoru i menjaču, svećice još nisam promenio. Prešao sam 6500 km, i pratio nivo ulja koji se do sada nije promenio. Za sada mogu da kažem da je bolja od juga, malo tvrda, i mali potrošač. Za taj novac po mom mišljenju bolje kupovine nema. Pozdrav!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.05.2007. u 13:52 - pre 205 meseci
Stvar je u tome sto jos nisam resio to pitanje. Opravdanja, i pored prezauzetosti nema, sa obzirom na to da Pandicu vozim vec 3 i po meseca, a letnje vrucine cak i poranile. Sve sto treba je da kupim merac a majstor ce ga ugraditi- cini mi se da rece da na glavi motora ima izvedeno mesto za kontakte, nisam siguran, uglavnom nije nikakva frka ko ume malo vise oko tehnike.

Sto se tih dihtunga tice, poslacu ti PM, samo da CBC forum profunkiconise, pa da se podsetim lokacije jednog servisa/otpada u Surcinu. Probaj u medjuvremenu da pitas lika od koga si kupio auto da li ima- ne znam da li si video, ali kad dodju u Srbiju, umesto zadnjih bocnih stakala stoji plastika, sto ce reci da se stakla, kao i sedista i zadnja vrata ovde naknadno montiraju, te ce se sigurno naci neki...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.05.2007. u 10:59 - pre 205 meseci
Mislim da je problem naći odgovarajući termodavač, starije pande i 4x4 imaju merač temperature koji je po meni jedna od važnijih sprava. Ako nešto budeš odradio javi!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.05.2007. u 14:23 - pre 205 meseci
Naravno, a isto bih i Tebe zamolio ukoliko prvi nadjes isti. Ono sto mi nije jasno je cinjenica da su modeli pre 2001. i pocetka ugradnje MPI motora uredno imali merac temperature na mestu koje je u ovim nasim Pandama prazno, odmah ispod meraca goriva. Zbun, zbun. Evo u prikacenom fajlu prikaz kako je to pre izgledalo...



[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 16.05.2007. u 15:38 GMT+1]
Save the Panda!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.05.2007. u 06:56 - pre 205 meseci
Treba naći termodavač za seicienta 1.1mpi koji ima isti agregat kao naše pande, i skinuti sa neke stare instrument. Poblem se može rešiti jedino ako imaš nekoga u Italiji, a ko je voljan da bunari po otpadima. Čim budem nešto nanjušio javljam. Pogledaj sliku koju si poslao i koliko je ugravirano na brzinomeru!!!! Bruka!!!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.05.2007. u 07:47 - pre 205 meseci
Slicica je sa teme u kojoj su se vlasnici priupitivali cija je Panda presla najmanje milja. Inace, oni takve Pande, koji je izgleda bio izuzetno popularan auto kod srednjovecnih osoba lepseg pola u Engleskoj, kupuju za sume od 150-200 funti.

E, to je bruka!

http://www.fiatforum.com/panda...0744-lowest-mileage-panda.html


Save the Panda!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.06.2007. u 11:43 - pre 203 meseci
Mali update:

Nakon skoro cetiri meseca, pade mi na pamet da izmerim potrosnju. Sa 7/8 rezervoara presao 554km i potrosio 32.46l bezolovnog, sto ce reci 5.8592 litre na 100km. Ne bi to bilo nista posebno, da najmanje pola od te voznje nije bilo po najvecim BG guzvama. :)
Izvol'te, pa kupujte Yuga i Starlet...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.1.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub04.09.2007. u 12:09 - pre 201 meseci
Kuntalo, nisi morao baš na četiri decimale, uplašićeš ove što vole jugiće. Koje ulje koristiš za motor, a koje za menjač? Ja sam za motor uzeo seleniu gold, a za menjač seleniu zc 75, mada mi se ovo poslednje ne čini kao najsrećnije rešenje zbog viskoziteta (75-80), mislim da bi tom menjaču više prijalo 75-90, ali sam to stavio zbog preporuke fiata. Auto stvarno malo troši i posle šestomesečne eksploatacije nemam primedbi na mehaniku, sem što mi se malo čuje menjač u leru, prešao sam 13000 km, ne troši ulje, zamerka jedino na tvrdoću ili na loše puteve, ne znam našta da se žalim. Pre ovoga vozio sam reno 4. Dve različite filozofije, da se tako izrazim, u rešavanju vešanja. Četvorka za razliku od pande ne oseća rupe na putu. Šta ćeš, koliko para toliko muzike. Uglavnom se ne žalim, za BG je ovo i predobar automobil. Kada sam ga uzeo, na bokovima nije bio ogreban, a bio je službeni automobil. Sada svako ko se parkira pored pande, ostavi potpis i malo boje na vratima. Toliko o kulturi i bahatosti.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub04.09.2007. u 12:56 - pre 201 meseci
Pozdrav,

eto, ja htedoh da uzmem jednu Pandu za firmu jer mi treba jos jedan auto iskljucivo za gradske voznje i putnike, bez ikakvog tereta, ali me nagrdise svi moji zaposleni sa izrazitim akcentom na estetici samog automobila. Ja sta cu, odustao da me ne grde vise.......Kod mene je malko liberalniji stav po ovakvim pitanjima i ne insistiram da moja bude zadnja, narocito ne kad kupujem vozila koja ja licno necu voziti pa ume i tako da ispadne na kraju ;)
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.1.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub04.09.2007. u 13:53 - pre 201 meseci
Da, estetika mu nije jača strana.
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub06.09.2007. u 18:10 - pre 201 meseci
Citat:
lancia88: Pozdrav,

eto, ja htedoh da uzmem jednu Pandu za firmu jer mi treba jos jedan auto iskljucivo za gradske voznje i putnike, bez ikakvog tereta, ali me nagrdise svi moji zaposleni sa izrazitim akcentom na estetici samog automobila. Ja sta cu, odustao da me ne grde vise.......Kod mene je malko liberalniji stav po ovakvim pitanjima i ne insistiram da moja bude zadnja, narocito ne kad kupujem vozila koja ja licno necu voziti pa ume i tako da ispadne na kraju ;)


Cekaj bre, pa jel' Ti to placas ili oni? Jos bi da izvoljevaju, eee...

Salim se, naravno. Ukoliko neko odluci da ne kupi Pandu mk1 zbog vizuelnog dojma, neka ga, nemam apsolutno nista protiv. Za nas koji nemamo taj luksuz da biramo i dobre i mlade, pa jos i lepe automobile za sve pare, Panda rulz!

E da, sve vise i vise Pandi vidjam po Beogradu u slicnoj ulozi: kao malo dostavno vozilo za prevoz ne velike kolicine materijala, delova i robe... Steta...

PS: Zamalo da zaboravim, isnspektore Kluzo, kao motorno ulje takodje je sipano Selenia Gold, a u menjacu cu ga menjati za nekih 1700km, na (mom) prvom servisu. Takodje, tuk-tuk-tuk, da ga ne ureknem, ni meni ne trosi nista ulja. Kako sam sipao pre 6 meseci, taj nivo i dan danas.

Elem, htedoh Ti poslati na PM poruku, ali iz nekog tehnickog razloga nisam bio u mogucnosti- ukoliko Ti bude trebalo, nasao sam gde ima da se kupi original polica za radio/cd uredjaj.

Edit: Jos jedna stvar koju uvek zaboravim: Ove Pande su se od prvog primerka do obustavljanja proizvodnje pravile iskljucivo u Italiji, ne u Poljskoj, kako je jedan kolega napisao...

[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 07.09.2007. u 08:38 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 07.09.2007. u 08:41 GMT+1]
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.1.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.09.2007. u 08:37 - pre 201 meseci
Kuntalo, moja preporuka za menjač je bilo koja sintetika 75-90. Sintetika zato što čuva menjač. Pozdrav!
 
Odgovor na temu

ddrasko

Član broj: 140820
Poruke: 21
*.adsl-2.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.09.2007. u 07:22 - pre 201 meseci
Pitanje za Kuntala,gde se mogu naci police za CD/radio?
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.09.2007. u 07:51 - pre 201 meseci
ddrasko, info poslat na PM.

Pozdrav i dobrodosao u klub. :-)
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 126646 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.