Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 126626 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.11.2007. u 13:36 - pre 199 meseci
Citat:
inspkluzo: PS: Kuntalo, postao si naš guru !!


Bože me sačuvaj. Samo pomažem kolegama tamo gde su kratki, ništa manje ne bih očekivao od svakog normalnog Pandiste sa ovog ili bilo kog drugog (a ima ih) foruma. Da sam, recimo, moj brat (ne rodjeni)- pomenute police bih kupio, pa za 5 do 10 ojra više ih prodavao Vama šestorici- sedmorici. Ali to mi ne treba u životu.
Aco, baš mi je krivo što više nemaju policu, probaću da saznam da li ih ima još negde...

Eto, na primer, znate li možda gde se u okolini Zemuna i NBG-a po dobroj ceni može kupiti original PARAFLU, koliko ga staje u ove naše motore i koja je procedura pražnjenja i sipanja, tj. postoji li neka posebna caka? Menjam ulje za koji dan, pa k'o veli, što da ne promenim i antifriz? Inače, ulje sam kupio u Bežanijskoj, u firmi čije ime počinje na "AP" (da ih ne reklamiramo), a ulje je Selenia Gold 10W-40, to je valjda ono "20K"...

Unapred zahvalan.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.11.2007. u 15:04 - pre 199 meseci
Evo mojih sugestija za antifriz:
Prvo Kuntalu na PM saljem koristan link sa svim mogucim sklopovina nasih Pandi.
Ono sto sam ja video na ovom linku je veoma korisno pogotovu, kad odaberes bas konkretan model, sa motorom 187A1000 i pogledas sve slicice. Ponekad to ne ide bas iz prve, ali vredi probati.

Pozdrav

AcaDorcol

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 13.11.2007. u 16:37 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 13.11.2007. u 16:39 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 15.11.2007. u 07:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.11.2007. u 16:04 - pre 199 meseci
Kuntalo, ne sumnjam u tvoje dobre namere čim si sa svima podelio svoja saznanja i iskustva, shvati ovo kao malu šalu. Zamena tečnosti u servisu košta 300-500 din i ne vredi se mučiti za taj novac, paraflu je najjeftiniji u radnji kojoj nisi hteo da pomeneš ime zbog pravila na forumu. Preporuka, zameni i termostat preventive radi. Koliko km prelaze ove svećice?
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.11.2007. u 16:38 - pre 199 meseci
Tacno je ovo za troskove zamene antifriza u servisima, naravno za Pandu, (surak puko za lagunu, ijaoooo), ali mislio sam da nije odmet da se zna postupak za Pandiste, jer i majsori u servisu, ima gi razni, pa recimo ne odrade ovaj deo sa ispustanjem mehurica, kako sam opisao.

Svecice: Po mojim saznajima ako su original NGK, onda su ok i traju, sve dotle dok im se centralna elektoda do te mere ne potrosi, tako da se na njoj ne vidi fabricki napravljen zarez (crta) - ili ti zljeb koji je urezan u istu tu centralnu elektrodu (traju dok se ne poravna vrh centralne elektrode na svecici), a to je bogme za NGK i citavih 40-50 k Km. Naravno, povremeno se zbog trosenja podesava zazor na propisanu meru.

 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub13.11.2007. u 17:47 - pre 199 meseci
Hvala na pojašnjenju. Na starom automobilu (ne pitajte), se moralo zagrejati "mašinu", te nakon ispuštanja antifriza na "pipu" koja se nalazi pri dnu bloka motora i sipanja pomenute tekućine na čep hladnjaka sačekati da izbaci sav zaostali vazduh na ventil pre "malog" hladnjaka. DDR čudo još uvek funkcioniše, uprkos svemu...
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 08:41 - pre 199 meseci
Postovani Pandisti,

Evo obecao sam inpektoru Kluzou, i Kuntalu, a naravno i svim ostalima, podatke o delovima koje sam ja menjao, pa cim dodjoh do Pandinog kartona to je sledeca lista:
O P I S JED MERE KOL CENA DIN po jedinici mere
filter vazduha, Clean Filters, Italy kom 1 - 450.00
Motorno ulje Selenia 20K lit 4 - 580.00
filter za ulje, Clean filters kom 1 - 350.00
kanalni kajs (alternator) 4PK 675 Flenor (Deutchland) kom 1 - 500.00
klinasti kajs Flenor (GB) 40857 x 15 MM (Deutchland) kom 1 - 1,200.00
spaner zupcastog kajsa CR 1654 Fiat-Lancia kom 1 - 950.00
desno rame, zabarsko, ima i jeftinije kom 1 - 1000.00
kugla desnog ramena – ojacana, ima i bez ojacanja kom 1 - 700.00
plocice prednjih kocnica – TRW LUCAS garnit. 1 - 899.00
seger-drzaci plocica prednjih novi (omega oprugice) garnit. 1 - 84.00
Kupljene papucice zadnjih kocnica TRW-Lucas, (nisu menjane, dobre stare) garnit. 1 - izgubio racun

Uglavnom vecina je nabavljena na uglu Francuske a remenje i ramence, sa kuglom, u bulevaru, jos malo povise Cvetka,

Elem par reci oko pocinkovanog lima na uvezenim Pandama: Moja Panda dosla malko chuknuta u desno prednje krilo, odma iza zmigavca, (100% neka zardinjera, kod parkiranja), pa se skinulo malo farbe na samom cosku, i otpalo malo laka i osnovne boje, kad ispod lepo se vidi golubije sivo, ali ne od osnovne boje, vec od cinka. Tu bi se dosad da nije cinka, odavno pojavila rdja, ali cink joj neda. Mozda se ovo odnosi samo na krila, a ne i na ostatak lima. Drugo, kad sam je mazo (copao chetkom) ispod krila sa belim bodi 950, prilikom pranja sam izvadio po 2-3 kila blata iz coskova. Narocito ga je bilo nabacanog u cosku prednjeg levog tocka, tamo skroz ispred one cudne crne plsticne kutije za evaporizaciju goriva iz karburatora, i ispod zadnjeg levog krila, iznad samog tocka, pa iznad i oko one jos cudnije crne plasticne bocice za ekspanziju gasova iz rezervoara. Inace serviser mi rece da su obe bocice, uslov za EURO 3.
Kad sam to oprao, prednje krilo iznutra, ispod crnog sloja zastite na spoljnom delu krila i na spojevima, na ostecenim mestima, opet cink.
A recimo na sajtni, gde se od gazenja izgulila sajtna, nema cinka., Ispod zadnjih krila, sve je vec bilo prekriveno onom plasticnom krem- boje masom od originalne fabricke zastite, tako da ne mogu potvrditi cinkovanje zadnjih krila.
Steta sto nema zastitnih plastika, jer blato, a sto je najgore i so, ima da ulece po choskovima ko ludo. Bice to problem sacuvati ovde u Srbiji.

Neko na forumu je pitao, pa da kazem i slabe tacke vozila, po mom serviseru : Dihtung glave, izgori u slucaju i najmanjeg pregrevanja, Kablovi svecica, ako pocnu da probijaju, treba odmah zameniti i stavljati samo originalne, u slucaju i najmanjeg probijanja, to dovodi dalje do riknjavanja malih trafoa (jednog ili oba) koji zamenjuju bobine, a ti trafoi su osetljivi bilo da su original (Bosh, mislim) ili da su no name, isto su jako osetljivi, sledeca mana je sto brizgaljke moraju cesto da se ciste ultrazvukom, lako se prljaju od ovog goriva po Srbiji. narocito su osetljive, ako vozilo duze stoji.

Mr. Kuntalo nadam se da su slicke oko cooling sistema prispele na PM.
Pozdrav,
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 10:58 - pre 199 meseci
Jok more, jos uvek čekam te sličice...

A što se trafoa tiče, misliš li na ona dva crvena iznad osigurača u motornom prostoru? Cirka 250 din. komad.

PS:
Citat:
AcaDorcol:  Drugo, kad sam je mazo (copao chetkom) ispod krila sa belim bodi 950, prilikom pranja sam izvadio po 2-3 kila blata iz coskova. Narocito ga je bilo nabacanog u cosku prednjeg levog tocka, tamo skroz ispred one cudne crne plsticne kutije za evaporizaciju goriva iz karburatora...


Iz karburatora?
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.org.yu
Via: [es] mailing liste



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 12:02 - pre 199 meseci
Evo saljem par slicica u attachmentu,

Ocigledno je da sam prolupao, nije karburator, nego sistem ubrizgavanja, ali bojle se to vidi na slicicama.

Trafoi se nalaze prikljuceni na kablove od svecica, i na komp. sa druge strane. Isto obelezeni na slicicama.
Molim potvrdite prijem kompletnog sadrzaja sa sve slicicama
Pozdrav, AcaDorcol



[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 14.11.2007. u 13:15 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 12:34 - pre 199 meseci
Postovani Pandisti, evo uploadovao sam vam slicke, uz odgovarajuce poruke, sta ces stara garda pa dok ja provalim kako se kace slicice. Ja naviko, uzmes ekser pa ih zakucas na zid, jer slike su za zid

AcaDorcol
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 13:13 - pre 199 meseci
Inspektore, jel taj zglob (17) koji si podmazivao, ovaj sto se vidi na slicici koja je okacena

Pozdrav, AcaDorcol

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 15.11.2007. u 08:45 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-3.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 13:54 - pre 199 meseci
Pozdrav svima , Aco Welcome to club!!!
Moja sugestija u vezi zamene ras. tecnosti je da se oni koji nisu sigurni sta rade, jednostavno ne igraju ni sa mehuricima ni sa cekanjem da se ventilator tri puta upali i ugasi!
Aco, ako pogledas bolje semu hladnjaka , videces da je brojem 5 obelezen odusak za ispustanje vazduha iz sistema.Sve dok antifriz ne potece na tom otvoru prilikom punjenja ,hladnjak nije pun, a vazdusni dzepovi mogu da se jave bas na termoprekidacu ventilatora ili na samom vodenom termostatu. Posto mi nemamo pokazivace temperature kako bi pratili temp motora, lako moze u ovoj zameni antifriza doci do pregrejavanja i onda cao dihtung!!!
Cini mi se da neko rece da je kod majstora ova zamena 200/300 din. pa onda dobro razmislite...
Aco jedna molba za tebe(ko o cemu- baba o ustipcima) !!!
Vidi , molim te, na tim stranjskim forumima ( ja bas i ne divanim po stranjski),
ima li iko iskustva sa voznjom pande na metan!? Ovde u BG i okolini mi pricaju bajke o bocama koje kostaju 700 evra, tako da ja ne znam sta da radim! Da'l da jurim bocu ili da dignem ruke od svega ( izgleda da pod haubom imam i Goblina i Gremlina, jer potrosnju nikako da smanjim ispod 8 lit) Dijagnostika kaze da je sve u redu, smesa savrsena al auto trosi vise nego sto vi tvrdite da treba!!!
pozdrav
i hvala unapred
 
Odgovor na temu

SqlByte
bg

Član broj: 65900
Poruke: 269
*.eunet.yu.



+3 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 14:01 - pre 199 meseci
Da li i dalje ima de se kupi Panda/Siquecento uvezeni od Italijanskog telekoma ?
Poslednju put kad sam zvao rekli su da trenutno nemaju, ali sam slucajno u bgu video shleper pun siqecenta sto znaci da se verovatno negde i dalje prodaju..
?!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 14:18 - pre 199 meseci
Pozdrav, roberto,

U potpunosti prihvatam, sugestiju oko zamane rashladne tecnosti, a posebno komentar oko vazdusnih dzepova, sto zaista predstavlja veliku opasnost. Proceduru koju sam ja opisao sam na bazi informacija o ovoj temi, koja se vrtela na jednom og GB foruma. Takodje sugerisem svim Pandistima da informacije sa nete uopste uzimaju sa velikom rezervom i da sve provere na vise mesta, pa i sa strucnim servisima, pre nego sto bilo sta sami preduzmu. Takodje smatram da je i bilo kakav opis procedure bolji, od nikakvog, jer na taj nacin ljudi saznaju, bar deo procedure, pa kad odu kod majstora, mogu obratiti paznju na neke detalje, primera radi, ako neko ode kod majstora, koji mu zamenu tecnosti radi za 300 din, bar da proprati, da li je ovaj to odradio onako kako treba, ili je samo otaljao, posao, pa posle da se jave mnogo veci problemi. Suma sumarum, pazite sta smete sami da radite, i pazite kako drugi obavljaju posao za Vas.
Za metan cu se raspitati, po GB.
Nesto su pominjali, ali nisam pratio sa paznjom.
Veliki pozdrav, i zahvaljujem na komentarima i sugestijama.

Kad je u pitanju kupovina LEGENDE (za SqlByte), ja pre neki dan na autoplacu, u Jurija Gagarina na NBGD, preko puta parkinga od Buvljaka, odma do ograde vido da chuche jedno 4 bela komada. Deluju OK. Ime autoplaca nisam stigao u voznji da procitam.
Vredi se prosetati.
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 15:27 - pre 199 meseci
Predlazem za pocetak procitaj uvod na sledecoj stranici.
http://www.auto-gas.co.yu/kpgtekst.html

Koliko sam shvatio problem je u tome sto je gustina ovog gasa - koji u GB zovu CNG, u tome da u rezervoar staje mnogo manje ovog gasa nego na primer drugih gasova koji se koriste kao pogonski, i da boca mora biti jaka i pod nekim veeelikim pritiskom, pa je tako boca od 11 kg metana, bila bi velika koliko i rezervoar za gorivo, a teska 100 kilograma, a sa toliko metana mozes preci, (natovaren bocom od 100 kg+ vozac jos toliko) svega 100 KM. Po ceni metana to je jeftino, ali zamisli Pandu, u koju recimo ugradis dve boce (radi balansa vozila, jednu levo, jednu desno) od po 11 Kg metana, odnosno ukupno 200 kg celika, i jos dvoje ljudi. Ko zna bi li to izdrzali ostali sklopovi.

No svakako cu se bolje raspitati po Britaniji.

Do tada procitaj tekst na linku koji sam naveo.

Puno pozdrava,
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.11.2007. u 20:21 - pre 199 meseci
@Aca: Kasnije sam i sam shvatio sta sam lupio- za trafoe. Ono su releji, naravno.

Sto se 2 placa preko puta buvljaka tice, ne bih savetovao kupovinu tamo (koristicu anagrame: HA i BA), eventualno probu vozila. Razlog- DERU! Bio licno pre mesec i po, dva.

Dobro bre, jel' turio neko vishe taj termodavac i merac, pa da vozimo vishe svi k'o ljudi?
Kakve smo lenshtine, eee...

Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.11.2007. u 06:50 - pre 199 meseci
EVO JOS JEDNOM O ZAMENI RASHLADNE TECNOSTI

OVO JE UPOREDNI ENGLESKO SRPSKI PREGLED PROCEDURA ZAMENE
OVO RADITE SAMO AKO STE SIGURNI DA TO MOZETE SAMI, U SUPROTNOM PREPUSTITE STVAR STRUCNJAKU
AKO PREPUSTITE STVAR STRUCNJAKU, PRATITE DA LI JE ODRADIO SVE

Drain the engine cooling system following the instructions below.
ZAMENU TECNOSTI ZA HLADJENJE MOTORA ISKLJUCIVO RADITE PRIDRZAVAJUCI SE SLEDECIH INSTRUKCIJA!!!!!:
When the engine is hot, do not remove the tank cap; there is a danger of burn injury.
DOK JE MOTOR ZAGREJAN, NIKAKO NE SKIDAJTE POKLOPAC EXPANZIONE POSUDE NITI DODIRUJTE ELEMENTE SISTEMA, POSTOJI VELIKA OPASNOST OD OZBILJNIH POVREDA – OPEKOTINA I SL.

I PRAZNJENJE RASHLADNE TECNOSTI
1. Unscrew the expansion tank.
1. Kad se motor dobro ohladi, odvrnite cep expanzione posude
Position a suitable container beneath the radiator to collect the coolant.
Postavite odgovarajucu posudu sa prethodno obelezenom litarskom skalom za ocitavanje kolicine (videcete kasnije zasto) za prikupljanje tecnosti ispod hladnjaka. Ovu posudu mozete napraviti i sami od stare plasticne – providne kante, tako sto ce te pre zamane nalivanjem svake litre vode olovkom zabeleziti – bazdariti litrazu posude koju ce te koristiti sve do skale od 6 litara.
2. Disconnect the lower radiator hose and drain the engine coolant.
2. Otpustanjem selne odstranite donje crevo sa hladnjaka vozila i prikupljajte izlazecu tecnost u bazdarenu posudu koju ste postavili ispod, pazeci da minimizirate gubitak tecnosti.
The engine coolant damages paintwork. avoid any contact with painted surfaces.
PAZITE, RASHLADNA TECNOST OSTECUJE BOJU VOZILA, PA IZBEGAVAJTE KONTAKT SA OFARBANIM POVRSINAMA I KOZOM, OCIMA, USTIMA, PLUCIMA.

3. Open the bleed valves on the radiator (5) and the heater coolant pipe (2) and wait until the cooling system is completely drained.
3. Otvorite ispusni ventil na hladnjaku (5) i slavinu (povlacenjem rucice za grejanje u kabini na max-crveno) kao i i ispusni ventil grejaca kabine (2), zatim pricekajte da sva rashladna tecnost iscuri iz sistema.
VAZNA NAPOMENA: SACUVAJTE STARU TECNOST SVE DO KRAJA POSTUPKA ZAMENE (videcete kasnije zasto)
Valid for versions with:Heater

Fill the cooling system as follows:
II PUNJENJE SISTEMA SA RASHLADNOM TECNOSCU

Take a sufficient quantity of coolant.
Unapred pripremite malo vise rashladne tecnosti nego sto fabricki staje u sistem
Vrsta tecnosti koju preporucuje FIAT: PARAFLU UP
Kolicina u sistemu: 4.48 litara, nabaviti 5-6 litara


1. Connect the lower engine radiator hose and secure with a new collar
1. Upotrebom potpuno nove odgovarajuce selne, vratite donje crevo na hladnjak.
VAZNA NAPOMENA: UPOTREBA STARE SELNE, ZBOG PRETHODNOG TEMPERATURNOG OPTERECENJA I OSTECENOSTI NAVOJA – NIJE DOZVOLJENA, JER MOZE DOVESTI DO BRZOG PUCANJA SELNE I GUBITKA TECNOSTI, A SAMIM TIM I DO TESKOG OSTECENJA MOTORNE GRUPE VOZILA !!!!!!!!!- UPOTREBLJAVAJTE SAMO POTPUNO NOVU - ISPRAVNU SELNU KOJA JE PRIMERENA ZA OVU NAMENU!!!!!!!!!!
Gradually introduce coolant into the reservoir until fluid comes out of the bleed valve on the radiator.
Postepeno i lagano pocnite da nalivate novu rashladnu tecnost u ekspanzionu posudu, dok tecnost ne pocne da izlazi iz ispusnog ventila na hladnjaku, koji ste ostavili otvoren prilikom praznjenja stare tecnosti (5), tada zatvorite ispusni ventil hladnjaka (5) I NASTAVITE sa nalivanjem.
2. Open the bleed valve on the radiator as soon as coolant begins to emerge from the threaded hole in the bleed valve.
2. Pratite otvoreni ispusni ventil na grejacu kabine (2)( na radijatoru za grejanje kabine, koji ste otvorili prilikom praznjenja) i drzite ga otvorenog sve dok kroz ostavljenu rupu na ipusnom ventilu ne pocne da curi tecnost koju nalivate
3. Continue refilling the system and tighten the bleed screw on the heater pipe as soon as engine coolant comes out.
3. nastavite sa nalivanjem rashladne tecnosti i istovremeno zatvorite ispusni ventil na grejacu kabine (2) (odmah posto tecnost krene da curi kroz njega)
Complete the engine coolant refilling operation when the MAX reference mark on the reservoir is reached.
Kompletirajte nalivanje tecnosti, sve dok ona ne dostigne oznaku MAX, na ekspanzionoj posudi
4. Close the expansion tank cap.
4. Propisno zatvorite cep na ekspanzionoj posudi, pazeci da ne ostetite plasticni navoj
Start up the engine and keep it idling for at leas 2 minutes.
Startujte motor u leru i ostavite ga da radi u leru najmanje 2 minuta
Pump the accelerator at intervals gradually to take engine speed up to 3000 rpm. This operation should be carried out until the engine cooling fan comes on at least three times.
Po isteku 2 minuta ler-rada, lagano u pribliznim JEDNAKIM intervalima, dodavanjem gasa, podignite broj obrtaja motora na 3000 obrtaja, i LAGANIM otpustanjem gasa do lera. (nikako kratkim i snaznim intervalima, vec lagano kao da ubrzavate i usporavate u voznji PO AERODROMU). Ponavljajte postupak toliko dugo, sve dok se ventilator hladnjaka SAM najmanje 3 (tri) puta upali i SAM ugasi.
Turn off the engine and wait for the coolant to cool down.
Ugasite motor i sacekajte da se rashladna tecnost i motor, dobro ohladi
Check that the coolant level is between the MIN and MAX marks on the expansion tank.
Proverite nivo tecnosti, koji bi trebalo da bude izmedju oznaka MIN i MAX na ekspanzionoj posudi
If necessary, top up the level by unscrewing the cap and adding coolant.
Ukoliko je potrebno, dolijte tecnost skidajuci cep ekspanzione posude DO SREDINE IZMEDJU MIN I MAX.

VISAK TECNOSTI MOZETE KORISTITI KASNIJE ZA DOPUNU SISTEMA.

The quantity of fluid introduced should correspond to at least the amount collected whilst draining the circuit; if this is not the case, top up and repeat the bleeding procedure.
VAZNA NAPOMENA: KOLICINA NOVO-NALIVENE TECNOSTI BI TREBALA KOLICINSKI DA PRIBLIZNO ODGOVARA ISPUSTENOJ KOLICINI RASHLADNE TECNOSTI. AKO SU OVE KOLICINE PRIBLIZNO ISTE TO JE ZNAK DA U SISTEMU NEMA VAZDUSNIH DZEPOVA, KOJI MOGU BITI EKSTREMNO OPASNI ZA RAD RASHLADNOG SISTEMA I SAMOG MOTORA. SADA VIDITE ZASTO SMO CUVALI STARU TECNOST U BAZDARENOJ POSUDI. ZNACAJNIJA RAZLIKA GOVORI DA JE U SISTEMU OSTAO VAZDUH I U TOM SLUCAJU POTRAZITE POMOC STRUCNJAKA.

Never exceed the MAX level.
VAZNE NAPOMENE:
NIKADA NE NALIVAJTE RASHLADNU TECNOST IZNAD OZNAKE MAX NA EXPANZIONOJ POSUDI
NIKADA NE POKRECITE MOTOR AKO JE NIVO RASHLADNE TECNOSTI ISPOD NIVOA MIN, NA EKSPANZIONOJ POSTDI
PRATITE NIVO I KONTROLISITE EVENTUALNA CURENJA NA OSETLJIVIM MESTIMA SISTEMA

PAZLJIVO PROUCITE SVE OKACENE SLIKE

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.11.2007. u 08:57 - pre 199 meseci
Aco na vratilu br 17 su ta dva kardana o kojima sam ti pričao, Pande na ona dva placa preko puta buvljaka koštaju preko 3000 €, nemojte ni gledati, na satovima je svima preko 120 000 i od telekoma su. Poverite zamenu rashladne tečnosti stručnim ljudima, posledice nestručnog rada na ovakvim motorima su takve da glava može da vas zaboli. Bolje dati sada novac za to nego posle se boriti sa zamenom dihtunga itd, itd. Svojevremeno sam sam radio generalnu na peglici, na renou 4 sam radio sve sam, ali ovo ne smem da pipnem, kada su mi menjali svećice video sam da postoje i neka klešta za skidanje kablova sa svećica, majstor mi je objasnio da postoji velika verovatnoća da se kabl pokida ako se skida ručno. Ostalo možete raditi sami, za mašinu je najbolje otići kod stručnog lica. Obećao sam za termodavač, ali još nisam dobio informaciju, može se ugraditi neki drugi koji nije original, viđao sam to, ali nije baš estetski, bode oči. Kada ću dobiti tu informaciju ne mogu vam obećati. Pozdrav za Panda club.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.11.2007. u 09:38 - pre 199 meseci
Ja jos cuh da Pandi ima , na nekom placu, kad Radnickom, iduci od sajma ka ibarskoj, pa kad prodjes Adu pravo, i krenes da se iskljucujes na Ibarsku, Tu negde ima neki plac. Ne znam cije su i u kakvom su stanju, ali cene drasticno rastu.

Slazem se sa svime sto Kluzo i ostali rekose za zamenu rashladne tacnosti, ali mislim da nije na odmet da ljudi znaju sta sve to podrazumeva, jer iz mog iskustva i majstori znaju da skrate postupak, a posle ih ti ujuri, ko je kriv za dihtung.

No zato hitno moramo resiti pokazivace temperature. Bilo bi najbolje doci do onih sto se uklapaju u instrument tablu, i sto originalno idu u 4x4 modele, pa da se umetnu umesto plastike na instrument tabli, koja im tako lepo cuva mesto.

Hvala na infou za osovinu volana, podmazujem sad za vikend, javicu kako je proslo sa tup, tup, nakon toga
Pozdrav, AcaDorcol
 
Odgovor na temu

dlalic
Novi Sad

Član broj: 24116
Poruke: 374



+118 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.11.2007. u 10:52 - pre 199 meseci
Meni majstor rece da se mora menjati cela tabla. Sam pokazivac je deo table, tako da se ne moze zameniti samo on.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.11.2007. u 11:29 - pre 199 meseci
Pozdrav Dlalicu,

Pokazivac bi trebalo da je samo jedan segment na instrument tabli, koji je na nasim tablama stavljen u vidu crne plasticne pravougaone plocice, iste velicine je kao segment pokazivaca nivoa goriva, i nalazi se kao pravougaonik odmah ispod pokazivaca goriva.
Ideja je da se taj plasticni pravougaonik skine i umesto njega da se ugradi pokazivac temperature.

Prilazem sliku table sa Panda 4x4, koja to ima fabricki (deo pod brojem 3).

Pozdrav

AcaDorcol
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 126626 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.