Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 127217 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.176.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.11.2007. u 19:25 - pre 200 meseci
Hvala na pozdravima, i jos jednom sve cestitke na prinovi.

Toplomer, - Ne nema nikakvog busenja, da nada Bog, pu,pu,pu.

Odvijes stari davac, usrafis adapter (na istu tu rupu), pa u adapter usrafis i stari i novi davac.

Sad malo sacekajte da sutra, provalim na netu, ima i neki sistem cak i prostiji sa NTC otpornikom, koji se na neku praznu lozu vec postojecu na bloku motora (koja sluzi samo kod skidanja i montaze) usrafi taj otpornik. Nema secenja, nema adaptera nema busenja. Cajger je isti, i sve drugo, samo davac ne pliva u vodi, nego preko srafa dodiruje blok motora. Malo pokazuje otprilike za 1 stepen C manje, ali to nije greda.,
Cilj mi je da provalimo maximalno neinvanzivno resenje a jeftino i da moze svako lako da ga nabavi - napravi.
Ne bi ja povredio pandu, ne sekirajte se.....

Pozdrav
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.176.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.11.2007. u 20:56 - pre 200 meseci
Sto se tice onog sistema sto ga napravi Britanac,
Ne zakucava ga na crveno, nego dok termostat ne otvori puni tok, tecnost kruzi samo u bloku, a ovaj na crevu, pocinje da cita teperaturu tek kad otvori termostat, nakon jedno minut dva od starta, jer tek tada tecnost potece kroz hladnjak.

Aaaaaa, vidi se po tome kako drzi volan, da ce biti brrrrrrr, brrrrrr, pa pogled na termo cajger, pa brrrr, brrrrr

Pozdrav
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.11.2007. u 12:11 - pre 200 meseci
Da, treba sačuvati Pandu i za njega, a Kuntale? Za termodavač ćemo kasapiti creva ako nema drugog rešenja, a termostat menjati svake godine pred leto i to je to. Zadnjih dana sam pomislio kako bi dobro bilo imati 4x4. Pozdrav!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 06:37 - pre 199 meseci
Predpostavljam da Vam svima treba ovo sto je na prikacenim slikama
Ne pitajte kako sam do toga dosao, a i nije bilo jeftino.
Nakon sto dobro proucim stvar, obavesticu da li je upotrebljivo u nasim Pandama, posto je ovo iz starijeg modela (1987)

Ako neko pouzdano zna da li je davac na nasim Pandama prekidackog tipa (samo on/off) ili je isto sa NTC otpornikom- pa ECU pali lampicu kad se postigne neki otpor (temperatura), neka mi javi, mnogo bi mi pomogao. U suprotnom moracu da merim unimerom, a to ce biti.......ne bas skoro.
Dobro bi dosla i shema elektricnih instalacija.

Videti slicke.
Pozdrav,
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 07:25 - pre 199 meseci
Znači, našao si- čestitam. Da li si s namerom kupio celu tablu ili si jedino tako mogao dobiti pokazivač?

Citat:
AcaDorcol
Ne pitajte kako sam do toga dosao, a i nije bilo jeftino.


Platio si lokalnom mangupu da dekne komšiji? :-)

Ono što je bitno je da se ipak može podvesti pod poseban kataloški broj (pretpostavljam, sad znamo da je zaseban deo), što će reći da ostaje samo naći vele/maloprodaju koja ga može naručiti iz Italije. Pokušaću već danas nešto.

Inače, "Veglia" je italijanski naziv za Krk, ostrvo.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 08:15 - pre 199 meseci
Ne, ne, nisu radili klinci iz kraja, jer Pande se ne diraju.....

Bio sam na putu u okolini Kraljeva, te naleteh na otpad na kome je bilo par Pandi, starije od nasih. Morao sam kupiti celu tablu, jer tip je tvrdio da se merac ne skida.
Naravno skida se, a samo jedna tabla je bila sa meracem. Tabla+usmerivac toplog vazduha+ratkapnica 50 EUR. No posto sam po kataloskom broju video da je pokazivac temp u prodaju skoro 60 Eur (nov-Veglia) otvorih se i kupih. Tip zna da je ovo kritican deo, te nije hteo da razgovara o spustanju cene.

Elem i pored ove pljacke nije tu kttaj mukama.
Na skinutoj tabli, pozadi ima jedna PVC folija sa bakarnim magistralama koja razvodi struju po svim lampicama i pokazivacima. Cim zasrafis pokazivac temp. on dobija kontakt na sve svoje pinove. Usput da kazem da sam tada video da pokazivac temp, nije isti kao i pokazivac goriva, ne samo po skali, vec je potpuno drugi princip i otpor kalema.
Ovo sve je jos vise komplikovano, zato sto se iz konstrukcije table vidi da u njoj nema mesta za bilo koji drugi pokazivac, osim originalnog, odnosno tesko bi tu stalo nesto sto ima da se kupi po autoradnjama i otpadima. Recimo ima jedan za 2200 din u onoj radnji kojoj Kuntalo ne pominje ime, ali on je puno veci, i ima samo zeleno i crveno na skali, a ne podeoke i stepene, i za njega treba kupiti davac od 1800 din, koji ne pase u lozu od naseg davaca, nego bi se turao u crevo, kako smo vec pricali.

Elem sad prvo treba da ispitam da li je postojeci davac u nasim pandama samo on/off (kako sam ranije mislio) ili je to ipak standardni FIAT davac sa NTC otpornikom, koji je prikacen na ECU, pa kad temperatura dostigne neki nivo (recimo 95 C), otpor padne na neku vrednost, to registruje ECU, pa ECU pali lampicu (sad mislim da je to tako). To znaci da unimerom moram na postojecem davacu u Pandi, izmeriti otpor na hladno, pa otpor na toplo. Ako je ovaj prvi otpor veci od drugog, onda je to potvrda ove teorije. To bi pak znacilo, da se na postojecu tabli moze samo usrafiti originalni davac, a da sve ostane u funkciji (i lampica i davac i ECU.

Zato Vam savetujem da ne kupujete originalni davac dok se malo ne raspitamo, moze li on bez stete da ide na postojecu tablu, i da ne steti ECU-u.

Ako neko ima elektrosheme davaca za nase Pande, neka mi javi, ili neko mozda moze da pita nekog majstora i sl.

Inace ima u jednoj ulici u BG (naziv ulice po starom podseca na kraj meseca Novembra) u broju 2oo i nesto, koji moze da ugradi sve ovo, ali nisu hteli da pricaju telefonom, nego mi rekose dodji, pa da vidimo.

Za sada toliko, ocekujem vesti ako neko nesto sazna, a javicu ako neko nesto saznam pre Vas.
Pozdrav,

 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 10:10 - pre 199 meseci
60 € original instrument, znao sam da su u Italiji delovi skupi, ali ova cifra me je baš iznenadila. Dobra kupovina, domaći bi te odrali! Ako sam dobro razumeo instrument se samo zašrafi i dobije kontakte na unapred određenom mestu, pitanje je, dali naša instrument tabla ima te kontakte na koje naleže instrument, tebi se najviše isplati da namontiraš tablu koju si kupio. Da li si mogao da skineš termodavač sa mašine? Pošalji mi molim te na PP adresu servisa koji to može rešiti. A, da li je neko razmišljao da pojača farove, nisu loši, ali moglo bi bolje!! POzdrav!!

[Ovu poruku je menjao inspkluzo dana 22.11.2007. u 11:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 10:27 - pre 199 meseci
Evo PM za radnju
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 11:47 - pre 199 meseci
Nisam jos proveravao kakva je nasa tabla ispod, odnosno moze li indikator direktno na nju, ili ne. To necu ni pokusavati pre nego sto ustanovim da li signal za istu moze da se koristi sa postojeceg davaca ili ne. Za sada znam da je ova otpadna tabla (sa zakrivljenim staklom) u dizajnu promenjena 2000-te, zbog odbijanja svetlosti od krivog stakla, pa su u nase pande ugradjivane ove sa ravnim staklom zbog smanjenja refleksije. Moram da proverim ima li jos nekih razlika, ali poznajuci FIAT-ovu logiku, menja se samo pakovanje ali ......ostaje isti. Ako je to tako onda pozadi nista nije menjano, pa samim tim ni konakti za pokazivac. Smatram da bi im bilo skuplje da su menjali sve pozadi nego su samo umesto indikatora stavili maskicu u tablu radi ustede na najosnovnijoj verziji, a ko voli lux verziju, neka doda.

Sto se svetala tice, ovi napolju (u GB) su svasta eksperimentisali, recimo, ubacili su halogene lampe, a bogami dosta njih je ugradilo i dodatne maglenke, farove u prednju maskicu i sl. No tamo ih dosta akaju prilikom tehnickog pregleda ako nesto prepravljaju na vozilu, pa su misljenja oko toga razlicita. Prikupicu slicice da vidite. Dosta njih je ugradilo i `` BULL BAR`` one sipke ko na dzipovima i sl.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Nego ne javlja se onaj sa Metanom? Je li regulisao potrosnju. Na GB forumu ima jedan deo prepiske u kome neki tip tvrdi da metan gradi neke stetne nagrizajuce sastojke prilikom ubrizgavanja, pa se tokom vremena mogu prosiriti otvori na brizgaljkama. Mozda je to uzrok preterane potrosnje?
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Evo slicica table od 4x2 bez indikat, 4x4 sa indik i kataloski broj i krajnje desno CENA????? u EUR

Javite sve novo oko indikatora, i sl, sto vazi i za mene

AcaDorcol.

[Ovu poruku je menjao AcaDorcol dana 22.11.2007. u 13:04 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 12:26 - pre 199 meseci
>



Nemas brige Dorcolac, tu sam i pomno pratim sva vasa spisanija. Potrosnju
jos nisam regulisao, tj mozda je ona i bila u granicama dozvoljenog samo sto
ja jos nisam proverio potrosnju po principu" majstore sipaj do cepa" nego je
to sve bilo na 10-15 litara. E pre neki dan otvorim ti se ja i napunim
medveda do cepa, pa videcemo... Usput molio bih informaciju o tome koliko
staje goriva u nase medvedice!!!
Pozdrav Roberto
P.S. metan, procitah ja , iako kao posledicu ima malo povisenu radnu
temperaturu motora, u glavnom kao i tecni gas, manje haba motor!!! A sto se
dizni tice, ocistih ih ultrazvucno i nastelovah , cini mi se , svaku na
35ccm pod odredjenim pritiskom, e ''bem li ga koliki je. Mogu da pitam
majstora ako vam nesto znaci
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 12:38 - pre 199 meseci
Roberto, koliko te je koštalo čišćenje dizni i pošalji na PP gde si to radio. Koliko se je promenio rad motora. Ova mašina po gradu troši između 6 i 7 litara, sve što je u tim granicama je ok. Stavio bih ja halogene, ali se bojim da će mi stradati kablovi i kontakti, labavo je sve to. Dorćolac hvala na adresi!

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.11.2007. u 12:58 - pre 199 meseci
E, dobro Roberto, ja se zabrinuo, sta bi s tobom,

Elem u Pandu ko nasu po prospektu (iz knjizice na zabarskom sto je dobih prilikom kupovine) staje 30 lit u rezervoar, a u onu 4x4 staje 42 litra (ima veci rezervoar). Po mom iskustvu, u cityvan, do cepa ima oko 32 litra.

Potrosnja i povremeno podrhtavanje motora u leru, mi dosta zavisi i od goriva koje sam sipao, ali tu nisam uocio neka pravila, mislim od slucaja do slucaja, cak i na istim pumpama. Ranije sam mislio da to razni vozaci pricaju ribolovacke price, ali bogami, ima tu dosta istine.

No da nastavim oko Metana. Nisu ovi u GB pricali o ostecenjima motora, prilikom sagorevanja, nego kao kod ubrizgavanja pri mesanju sa kiseonikom, kao metan je malo abrazivniji od obicne smese itd.... No svakako ako saznam nesto javicu konkretno sta su mislili.
To sa Metanom i meni se cini kao dobar nacin da se vozis jeftino, ekoloski itd, uostalom ne bi pola juzne amerike vozilo na metan.
Po meni najveci problem je u tome da u bocu staje malo tog gasa, u odnosu na velicinu boce, pa se stvar resava tako sto se po vozilu rasporedi vise boca. Ali tada ostaje problem tezine tih boca, cak i kada ih je vise u istom vozilu. Ako bi u medvedica recimo trebalo ugraditi 200-300 kg celicnih boca, za radijus od 200-300 km, onda ni ta cena voznje na ustrb recimo prostora, troskova ugradnje i ostalo, nije to. Recimo ovi u juznoj americi, svi voze neke BUICK-e, i sl. iz 50-tih, koji trose 1 litar po km, ali mogu da povuku plug sa 18 raonika, pa im je tezina boca zarad troskova OK, a i imaju gepek za recimo 500 litara bocu ili 5 boca po 100 litara u karoseriji.
Bojim se da bi za medvedica i 200 kg, po ovim rupama od puteva i ulica, bio tezak problem.

Drugi problem koji vidim je taj da bi na postojecu instalaciju trebalo dadati bocu koja kosta ako sam zapamtio 700 orja? Po mom misljenju onda je bolje pobacati tu postojecu instalaciju i uz nesto dodatnih orja ugraditi klasican plin koji pase, pa se brate navozati do mile volje. Eto ovde u silikonskoj dolini (Strahinjica Bana), ispred nekog kafica, tip ima crvenu pandicu, i vidi se u gepeku plinska boca, ne veca od one za sporet, i koliko vidim taj se voooozika do mile volje.

Pozdrav
AcaDorcol





 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.11.2007. u 20:08 - pre 199 meseci
Nešto vas nema? Roberto, zvaću te! Pozdrav!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 08:25 - pre 199 meseci
Ma tu smo, ali ovo sa indikatorom temperature postaje sve komplikovanije.

Sad za vikend sam bacio pogled na creva rashladne tecnosti, zbog eventualnog snimanja mesta gde bi smo kasapili crevo i umetali onaj deo u koji se usrafljuje odgovarajuci davac.
Mogu vas izvestiti da to nece biti lak zadatak, jer se situacija razlikuje od one na Siecentu.
Na donjem crevu na nasim pandama ima bar dva a mozda i vise T razvoda od vilkanizirane gume, pa ostaje veoma malo mesta da se crevo sece i da se tu umece deo za davac.
Pokusacu kad bude vise dnevne svetlosti da sve to slikam, pa ce vam biti mnogo jasnije.
Sto se indikatora tice, pored onih od 2200 din, nasao sam i jednu radnju u kraju, u kojoj je pristojan okrugli indikator sa skalom od 0-130 stepeni C, oko 1400 dinara. Mislim da je Teleoptikov. Provericu detalje pa cu javiti.
Sto se moje ideje sa originalnim davacem od Pande tice, stvar je i dalje komplikovana, jer sam imao vrlo malo vremena, a na blic pogled, uopste nisam ni mogao da nadjem mesto postojeceg (postojecih) davaca. Po slikama on (a mozda ih ima i dva komada - vidi sliku) se nalaze pozadi u bloku, negde iza (ispod) sistema za ubrizgavanje. Zato i nisam uspeo da ih lociram i da eventualno utvrdim da li su NTC *bar jedan od istih) ili su samo on/off. Na prilozenoj slicici ispada da postoje dva komada davaca???? Bem` li ga, pogledajte pa dajte vase komentare.

Pozdrav,
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 09:05 - pre 199 meseci
I ja sam pokušavao da nađem termodavač pa nisam uspeo, nije to ništa, moj drugar vozi novu tojotu korolu, ne može da nađe svećice. Pozdrav!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 09:34 - pre 199 meseci
He he, da nije diesel Toyota?

Pande definitivno nisu dizel, ali davac (ili davaci, ako ih ima dva) su veoma skriveni.

Ko sto rekoh iz slicica okacenih uz prethodnu poruku ispada da ima dva davaca na nasoj pandi, i da su locirani negde ispod ubrizgavajuceg sistema. To sam kod servisiranja gledo kako ga majstor skida da bi doso do brizgaljki, i ne bih se usudio ni da ga dotaknem, a kamol da skidam tu skalameriju od plastike koja je veoma nezna i povezana sa 1000 konektora.


 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 09:42 - pre 199 meseci
Veeeliki pozdrav i sve pohvale InspektoruKluzou.
Za vikend sam podmazao one zglobove na kardanu osovine volana i gle, prestalo je ono lupkanje kod ubrzavanja-usporavanja.
Podmazano je sa obicnom toatnom mascu, ali treba bukvalno skroz obaviti te zglobove - prosto ih utopiti u mast. Tek ako su ko bubreg u loju, namazani stvar deluje i lupkanje nestane.
Jos jednom Inspektore svaka cast, imas pice
Pozdrav AcaDorcol
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 11:35 - pre 199 meseci
Hvala, hvala, Tojota je benzinac. Za piće ćemo se već dogovoriti. Gde je GURU, ne javlja se? POzdrav!
 
Odgovor na temu

dlalic
Novi Sad

Član broj: 24116
Poruke: 375



+118 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 11:59 - pre 199 meseci
Evo da i ja podnesem referat. Zvao sam nekoliko prodavnica i servisa i niko do sada nije radio ugradnju instrumenta ali uglavnom "misle da moze". Nov instrument nisam nasao ali sam usao u trag nekolicini polovnih. Ja za sada odustajem, komplikovano mi ovo zvuci. Saljem vam PM sa telefonima.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.11.2007. u 14:50 - pre 199 meseci
Pozdrav Dlalicu,

Hvala na adresama,

Sigurno moze, ovde u BG ima radnja gde sigurno moze da se ugradi, ali mislim da bi radili kasapljenje creva iz hladnjaka. No bilo kakvo kasapljenje se meni cini kao krajnje moguce resenje, obzirom da ne bih voleo da na tako malom prostoru na crevu budzim neke nastavke sa davacem i sl. Kad pogledas na to mesto kod hladnjaka i postojeci razvod creva sve je jasno. mislim najlaksi je to nacin, ali kasapljenje mi se ne svidja.

Kad smo vac jos uvek na ovoj temi termo pokazivaca, jos malo sam istrazivao belosvetske Panda i uopste Fiat forume, i evo nekih noviteta.

Prvo, najverovatnije da sama panda 1.1 MPi ima dva davaca. (barem je tako prikazano u eperu) i plus jedan senzor koji jer vezan na sistem ubrizgavanja, koji tamo daje informaciju o zagrejanosti motora i sluzi za obracun smese sve dok se makina ne zagreje. Taj senzor jos zovu i BLUE ili ti plavi. Njegova pozicija bi trebala biti negde izmedju trafoa i brizgaljki.

No postoje i druga dva davaca, od kojih jedan radi kao prekidac i pali lampicu (videti okacenu sliku iz prethodne poruke) i jedan koji daje promenljivi signal BR14 i 15 na slici.

E sad kad se izlepsa malo vreme sve to treba i naci na ovako zgusnutoj makini. Posle sledi mozganje oko povezivanja.

To su izgleda smozgali najbolje nemacki Pandisti i Siecentisti, jer ima dosta o tome sa slikama. Najvaznije je da su uspeli staviti u original tablu, original davac od pande, i da sve to radi. Cak mislim da nisu ni menjali postojece davace. Oni koji nisu uspeli da nadju originalne cajgere temperature, nasli su cajger od goriva od Pande pa su ga preradili na temperaturni, ili su nasli neki slican pa su ga tu umetnuli.
Najbolje je pogledati slike

Svakako ne treba lako odustati, ali i netreba nista dirati dok stvari ne budu nacisto

Pozdrav
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 127217 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.