Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 127292 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub06.12.2007. u 07:35 - pre 199 meseci
@alex8755

Puno hvala na slicki i na objasnjenju. Veoma slicna situacija je i na pozadini Pandine table, mislim veoma slicna folija i vodovi. Kod pande je razlika u tome sto je sijalica upozorenja u potpuno drugom delu table, odnosno u jednoj polovini (desno kad gledas iz pozicije vozaca) a cajger temperature je odmah ispod cajgera goriva. Po bakarnim magistralama sijalica i cajger dobijaju struju sa razlicitih utikaca (a oblik utikaca je isti kao i na tvojoj tabli) i ovi vodovi, nisu medjusobno povezani zajednickim signalnim vodom. Jedino je masa zajednicka, kao i svim lampicama, pokazivacima i sl. Predpostavljam da su zabari to izveli da se nekom ne bi desilo da na on/off davac spoji cajger, ili da ne bi na NTC davac spojio sijalicu. To su izveli tako sto su signal za on/off poslali na jednu uticnicu, a ako se ugradi davac kako mi zelimo, njegov signal ide na drugi utikac na pozadini table. Ko ugradi oba davaca po svemu sudeci, moze zadrzati i sijalicu i pokazivac.

Elem sve cu to slikati od zada, pa ce mo jos prodiskutovati.

Osnovno je da je FIAT logika ista - moze i sa pokazivacem, moze i sa sijalicom, pa zavisi od paketa opreme.

Jos jedino da malo detaljnije opises funkciju diode, njeno mesto na tabli i sl., jer taj deo bas i ne kapiram.

po trouglastom obliku rupa i njihovom medjusobnom rastojanju kapiram da bi se pokazivac iz tvoje table ladno uklopio i u Pandinu tablu, jedino sto bi natpisi kod nas isli vodoravno, a kod tebe idu uspravno, odnosno ideogram termometra bi nam stajao okrenut i eventualno brojevi. Mozes li slikati tablu od napred? Sve to naravno predpostavljam proizvodi Veglia-Borleti (koja uzgred budi receno radi i cajgere za ferrari), pa su zato valjda ove stvarcice skupe.

Inace cajger temperature od Pande ima tri sraf-prikljucka od pozadi, jedan je masa (-), drugi je +, a treci je signal sa davaca (takodje je -, samo preko NTC otpornika) Unutar cajgera su dva namotaja, i magnetna igla, pa u zavisnosti od signala igla zauzima svoj polozaj, po principu manji otpor sa davaca=veca struja= veca temperatura na skali.

Sve ostalo na tabli koju si slikao je veoma slicno, sijalicna grla, folija, vodovi u foliji, nacin kacenja sijalica na tabli, dimenzije, itd.

Uostalom slikacu ja sve to na slucaju Panda, pa ce te videti.

Pozdrav,
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub06.12.2007. u 15:04 - pre 199 meseci
@alex8755



Evo alex, jos malo sam pogledao tvoju slicicu, te prilazem istu uz malo moje prerade.



Po meni, raspored prikljucaka na cajgeru je kako sledi (trebalo bi da sam u pravu). Magistrala od bakra koju sam podebljao (obojio) je magistrala po kojoj signal sa davaca dolazi do lampice (kada je on prekidackog tipa - on/off) ili do cajgera, kada je davac signalnog tipa (NTC). Ako bi se uporedo stavila i sijalica, a davac da bude signalnog tipa, onda bi sijalica kratkospajala signalni davac sa masom, sto dovodi do gubitka signala za cajger, a istovremeno nema dovoljno struje za sijalicu da zasvetli, jer je otpor preko davaca veliki da bi upalio sijalicu. To uzrokuje da ni jedan uredjaj ne bi radio, eventualno sve do nekog zagrevanja tecnosti, kada bi sijalica pocela da tinja, ali bi davac ostao nedovoljno napojen strujom.



Otkrice decenije je da izgleda - da Unicev pokazivac temperature, pase i na Pandinu tablu.



Elem dakle sugnal ne dolazi sa br. 1 na br 2 kao kod tebe na slici (vec ti brojevi daju + i za sijalicu i za pokazivac, kao i za pokazivac nivoa goriva, koji se na slici ne vidi), nego signal putuje po crvenoj magistrali, a ostalo je ko na modifikovanoj slicici





Videti modifikovanu slicicu



Radi drustva, molim da ako je moguce - izmeris rastojanje (u milimetrima) izmedju centara rupica gde se srafi davac za Unica, da bi ga uporedili sa Pandinim podacima, koje cu ja objaviti, cim obavim merenje. To bi znacilo da bi i Pandisti koji poseduju cajger od Una i obrnuto, mogli da direktno u tablu ubacuju pokazivac temperature od ovog drugog ludog autica.



Pozdrav
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

alex8755
aleksandar mladenovic
dom zdravlja
beograd

Član broj: 165099
Poruke: 6
*.beogrid.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub06.12.2007. u 22:26 - pre 199 meseci
Obelezi sam koliko mm je razmak izmedju rupa. U pravu si za magistralu, sada mi je jasnije zbog cega tacno nije htelo da radi. Ti rece da nisi elektricar a razumes se vise od njih ). E sada ono sto me kopka COA DRUZE jeste da li je trebalo nesto cackati oko ECU. Licno ne verujem da treba ubacivati drugi softver ali nisam siguran. E sada ako znas nesto ili si cuo molim te javi. Veliki pozdrav

[Ovu poruku je menjao alex8755 dana 06.12.2007. u 23:42 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.12.2007. u 07:29 - pre 199 meseci
Alex8755, puno hvala na merama i na dodatnim slikama. Po onome sto se iz slika vidi, ocigledno je da nema nista dodatno da se radi na ECU. Zica sa davaca ide pravo na tablu. Ako je davac prekidacnog (on/off) tipa, ko sto je bio ranije onda on pali sijalicu upozorenja kad iz davaca dodje minus (massa). Ako se pak u blok motora usrafi davac sa promenljivim signalom, odnosno sa NTC otpornikom (kao ovaj iz zastave sto si ti stavio), onda signal iz davaca zicom dolazi na utikac table, putuje pored (praznog) mesta predvidjenog za lampicu, koje nema, i nastavlja do srafa na pokazivacu (crvena magistrala na mojoj slicici).

Dodatno jos da kazem, sa davaca dolazi tom magistralom minus, bilo da je on pun minus (kada je on/off davac - 12V) ili kod davaca sa NTC dolazi minus sa nekim otporom (umanjen za otpor, na primer 6V), tako da tada pokazivac pokazuje recimo pola skale.
Ostali prikljuchci na pokazivacu su prava massa -12V (spic trougla) i + pozitiv 12V, sto je magistralama isto tako (direktno)povezano i na pokazivac nivoa goriva. Do duse na tvojoj slicici to sad ne mogu videti od napred, jer si skinuo oba pokazivaca sa rezervne table, ali pretpostavljam da su u onoj velikoj okrugloj rupi, sa jedne strane pokazivac temperature, a sa druge strane pokazivac goriva.

Prema postavci i generalnoj logici FIAT-a, jasno je da signal dolazi pravo u tablu, tj da ne ide preko ECU, pa prilikom sklapanja auta, u zavisnosti od varijante Unica, ili montiraju pokazivac, ili turaju lampicu, a u zavisnosti od montiranog tipa davaca.

Mislim da nema u nikakve zezancije sa ECU, novim softverima NASA, CIA, FBI, i sl. Majstori ko majstori, komplikuju u cilju povecanja cena, a izgleda da zele i da nas odvrate da sami cackamo, ne bi li oni naplatili svoju veeeliku``pamet``.

S druge strane FIAT stedi kintu u procesu izrade, sklapanja i ostalo. Ako oces Unica sa pokazivacem, srafe NTC davac u blok, srafe na tablu pokazivac i za dva minuta i tri srafa, eto ti LUX verzije Unica. Ako oces jeftinije, srafe u blok on/off davac, kace na tablu sijalicicu (jednim okretom od cca 90 stepeni), pokazivac cuvaju u steku za bogatune, a svi zadovoljni. Naravno od Veglije (pogledaj na tvojoj slicici natpis na foliji kod crnog sijalicnog grla) uvek kupuju istu foliju sa magistralama, koja pokriva obe varijante.

U svakom slucaju, BRAVO na snalazljivosti da pretvoris svog UNA u LUX verziju bez doplate od 1000 eur za dodatnu opremu, prilikom kupovine.

Mislim da ce i kod rodjaka Pande, sistem biti veoma slican, ali za vikend cu slikati moju rezervnu tablu od zada, obeleziti magistrale, izmeriti rastojanja i tako to, a onda cu to da postavim na forum sa slickama.

Elem to sto nisam elektronicar, elektricar, ni autoelektricar, ne znaci da ko klinac nisam pravio pojacala za bend od starih radija, he he....

Sve skupa mislim da smo sve blizi resenju na Pandama i Unicima, a najvaznije za vlasnike istih, po meni je sledece:
Ako su rastojanja na srafovima pokazivaca ista i ako je raspored prikljucaka isti (masa, + i signal), to znaci da oba pokazivaca i iz Una i iz Pande pasuju na obe table, pa sta ko moze da nabavi.
Drugo, logika FIAT-a kaze, moze sijalica, a moze i pokazivac, samo zavisi od tipa davaca
Trece, sve to moze i malo umesniji vlasnik sam, nije obavezno ici u radionice, servise i pucati mnogo love.
Na zalost na poslu sam, pa za dalje moramo sacekati vikend
pozdrav svima
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.12.2007. u 12:59 - pre 199 meseci
Evo table una sa vodovima - vidi slicku

za vikend sedi dalje
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.12.2007. u 19:15 - pre 199 meseci
Evo drustvo ko sto sam obecao, nastavljamo o cajgeru temperature
prvo ovde ima okacenih slicica i to:
1. Pandina tabla od napred
2. ideogram Pande na tabli od napred
3. ideogram Pande sa table pod svetlom u pozadini
4. ideogram pande sa table bez pozadinskog osvetljenja
5. folija ispod ideograma sa bojama na mestima sijalica
6. tabla Pande sa cajgerima od pozadi (tip iz 1987 god.)
6a. ucrtani vodovi mase, + pozitiva, i signala (promenljivi minus) za cajger temp. i lampicu upozorenja
7. tabla od pozadi, uvecano
8. polozaj sijalica na tabli, ispod ideograma – gledano od napred
E sad ovako: Na prvoj slici se vidi kako izgleda raspored uredjaja i sijalica na ovoj tabli iz 87 od napred. Na nasoj verziji pande na tabli nema pokazivaca temperature, ali tamo izmedju sijalice grejaca zadnjeg stakla i sijalice za upaljena 4 migavca, nalazi se slicica termometra, a ispod nje je i sijalica upozorenja na pregrevanje motora. Napominjem da je kod nekih modela pande ova sijalica upozorenja montirana upravo na mestu pokazivaca, s tim da se na tim tablama, slicica termometra nalazi ispod pokazivaca nivoa goriva, tj. tamo gde je na nasim pandama crni prazan pravougaonik koji stoji ispod cajgera goriva.
Kad se tabla okrene, ko na slici 6, vidi se polozaj svih tih uredjaja od zada.
Na slici 6a, ucrtao sam vodove za cajger temperature i sijalicu upozorenja, kao kod nasih Pandi.
Jes malo na prvi pogled komplikovano, ali u stvari, kao kod Alexovog Una, logika je ista.
Cajger temperature dobija signal na utikacu, na poziciji koju sam oznacio kao S1, a sijalica upozorenja dobija signal sa on/off davaca na poziciji koju sam oznacio kao S2. Ova S2 situacija postoji sada, na nasim pandama. Na nekom Pandama u oba slucaja signal je na S1 u slucaju kad sijalica stoji tu gde je cajger tempa.
VAZNO: Rastojanja na srafovima pokazivaca su 15mm i 20 mm, dakle isto kao i kod Aleks-ovog Una sto nam je prikazao Alex u ranijoj prepisci. Kad pokazivac od pozadi gledano okrenemo tako da vrh zamisljenog trougla dodje dole, s leva na desno raspored prikljucaka pokazivaca je sledeci – levo je + pozitiv, dole je masa (-), a desno je signal sa NTC davaca (promenljivi minus ).
Dakle, sta treba uraditi u slucaju da posedujemo davac sa Pande ili davac sa Una, koji su sasvim kompatibilni:
1. Skinuti OBAVEZNO minus (masu) sa Akumulatora, i zatim Skinuti tablu, i rasklopiti je pazljivo
2. Izvaditi praznu plocicu i - ubaciti umesto nje pokazivac i usrafiti ga na mesto ostavljeno za njega
3. Premestiti na utikacu, kontakt signala davaca sa S2 i prebaciti ga na S1 (promenom mesta u plasticnom utikacu tipa klip-klap) (osim za Pande gde je sijalica bila ispod cajgera goriva, u kom slucaju je signal davaca vec bio doveden na kontakt S1)
4. zameniti postojeci davac tipa on/off sa davacem NTC, moze i od zastave, yugo, z10, 128 fiat Uno, Siecento, Tipo i sl, samo da mu loza odgovara i da na 100 stepeni daje otpor od oko 176 Ohma.
5. vratiti sve na mesto i potom tek, vratiti masu na akumulator, pustiti makinu u rad i pratiti cajger temperature, kretanje kazaljke, paljenje ventilatora i sl.
NAPOMENE: Ako se koristi pokazivac sa Una, potrebno je prilagoditi njegovu prednju stranu i napraviti je od plastike koja popunjava prazninu na nasim pandama, stampanjem cele prednjice na kompu te lepljenjem na tu plastiku, busenjem rupica za srafove i iglu pokazivaca i sl.
Ako se zeli zadrzati i lampica upozorenja, onda se stari davac on/off mora ugraditi negde u crevo, na primer, i signal sa tog on/off davaca se tada mora dovesti na mesto S2 na utikacu na tabli.

Ne zaboravite da OBAVEZNO skinete masu sa akumulatora pre bilo kakvog petljanja na struji, jer na taj nacin izbegavate mogucnost da se nesto kratkospoji, prilikom radova.
Za sladokusce – Na Polish Panda forumu ima cela prednjica table spremna za stampu - u beloj boji da se download-uje, samo tada prilikom lepljenja, sve iglice svih cajgera, morate tada obojiti u crno.

JOKER pitanja za ALEX-a. Koliko je bilo potrebno (i tesko) da se skida sajla brzinomera prilikom skidanja table, ili si mozda prvo morao da je otkacis u menjacu, da bi uopste mogao da skines (povuces-odvojis) tablu? Gde je na ovoj masini u blok usrafljen davac tempa? Mozes li Pandistima uslikati pokazivac tempa, koji ti je sad montiran u Unicu, da bi videli kolko je tesko prilagoditi ga Pandi?- mislim zbog slicica, brojki, ideograma, potrebnog zakretanja za 90 step. i sl.
Svima stojim na raspolaganju za diskusiju, pitanja, objasnjenja, pojasnjenja, i tako to.

Vidite slicke okacene uz ovu poruku.

Ziveli, AcaDorcol
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

alex8755
aleksandar mladenovic
dom zdravlja
beograd

Član broj: 165099
Poruke: 6
*.beogrid.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub07.12.2007. u 19:51 - pre 199 meseci
Sajla brzinomera se samo izvlaci iz table bez odsrafljivanja a posle zasrafljivanja, samo postoji jedna okrugla plastika koja se nakaci tipa klik klak, nikakav problem. bar kod mene nije bilo potrebno skidato sajlu iz menjaca. A slike termodavaca i table sa temperaturom cu naknadno ubaciti kada uslikam. Inace ACO punto je u pitanju ne uno, nismo se dobro razumeli, punto 1.1 97god :-) Veliki pozdrav za ACU DORCOLCA.
Aco a zar nece kada stavis i sijalicu za pregrevane na suprotnoj strani smanjiti napon (+) i pri tom nece biti dovoljno napajanja za cajger i za sijalicu iako ima izvucen poseban kontakt ali da li ce + biti dovoljan da napaja i sijalicu i cajger. da ne bude kao kod mene, da oba nece funkcionisati. To bi bilo prakticno ali da izvuces posebnu instalaciju za sijalicu koja ne ide preko table da se signal ne bi trosio na obe strane. To je neko moje razmisljanje a nadam se da nisam u pravu posto bi ovako bilo mnogo prakticnije

[Ovu poruku je menjao alex8755 dana 07.12.2007. u 21:24 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao alex8755 dana 07.12.2007. u 21:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub08.12.2007. u 21:34 - pre 199 meseci
Alex8755, puno hvala na komentaru za sajlu i ostalo.
Izvinjavam se na pogresnom izrazavanju za auto, a vidim ja da mi je tabla nesto mnogo lepa za Unica. OK Punto je ko bombonica.
Italijani su cudo!

Elem za sijalicu. Mislim da je kod tebe problem bio u tome da je sijalica imala zajednicki spoj na +, kao i cajger, ali je odvlacila zajednicki promenljivi - minus sa davaca, i tu na mestu sijalice - pravila kratak spoj pre nego sto taj minus signal stigne na pokazivac. Sijalica na pandi bi bila na sasvim drugom minusu i drugom vodu u foliji (koji sad koristi), koji bi dolazio sa on/off posebnog davaca, koji bi morali da ugradimo negde na drugom mestu. Na tvom Puntu, sijalica i pokazivac imaju zajednicku instalaciju, i ne mogu ici zajedno, nego ili jedno ili drugo, u zavisnosti da li je davac prekidacki (on/off) ili signalni (NTC). Ista takva situacija vlada i na Pandama koje fabricki imaju sijalicu upozorenja ugradjenu na mestu davaca. Na tvom Puntu mozda ima mesto za sijalicu upozorenja na nekom drugom mestu na tabli (recimo negde gde je stavljen cep za slobodno mesto, ko sto Pande koje nisu 4x4 imaju taj crni cep na mestu sijalice koja se pali kada se stavi u pogon 4x4 kod srecnika koji ga imaju.
Pored toga kada se stavi davac sa NTC-om, sa njega dolazi promenljivi minus, koji daje jako slab signal dok je makina ladna, zbog velikog otpora u davacu, tako da je ta negativna struja jako slaba da bi upalila sijalicu, koja ima cca 0,30 ampera, tako da ona ni ne uspe da se uzari, a istovremeno svu struju odvuce od pokazivaca. Tek kada bi se motor zagrejao do radne temperature, sijalica bi pocela da tinja slabim svetlom, i to samo ako nema pokazivaca, jer ako ima i pokazivaca, onda bi on odvukao napon, pa ne radi ni jedno ni drugo. Nasuprot tom principu, prekidacki (on/off) davac, uopste ne daje minus do momenta dok motor ne dodje na 98 ctepeni, a ako dodje, onda on poput prekidaca pusti svih 12-13.8 volti i tad sijalica zasvetli. Verovatno da u elektronicarskom smislu postoji fora da se ovaj problem resi sa nekim dodatnim diodama ili prekidacima i sl, ali to je malo visa matematika za mene.
Inace sijalica trosi oko 0,30 ampera, i otprilike toliko i pokazivac, tako da tu nije kriticna jacina struje, nego je kriticno to da se oba uradjaja zajedno, ometaju odvlaceci i kratkospajajuci signalni vod.

Sto se sajle tice puno si mi pomogao, jer tek sad i ja vidim da i na Pandinoj tabli na ulazu za sajlu nema navoja, vec samo ima zljeb za klik klak sistem. Nadam se samo da je sajla dovoljno dugacka da se tabla lako moze odvojiti dovoljno da proturim ruku da otkacim sajlu i utikace. Svakako tvoja pomoc mi je dragocena.

Puno pozdrava
AcaDorcol
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.12.2007. u 07:50 - pre 199 meseci
Aco, vozis li ti ponekad tu limuzinu ili...???
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.12.2007. u 07:59 - pre 199 meseci
RobertoS, ako mislis zbog kilometraze na tabli, ova tabla je van auta, sluzi samo za experiment sa pokazivacem.
Inace ne prelazim mnogo, od marta ove godine od kad sam je nabavio preso sam blizu 4000 km, sve gradska voznja.
Pozdrav,
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.12.2007. u 08:03 - pre 199 meseci
>

Ma ne zbog stanja na cajgeru nego kad stignes da se vozis kad stalno gledas
u tablu jednu, pau tablu drugu...???
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.12.2007. u 08:17 - pre 199 meseci
A to, ja reko ti vido na slikama table, koje sam kacio uz prepisku da se stanje ne menja.

U table gledam nocu, (po celu noc) :), i u ostalo slobodno vreme. Sta ces, Pandista sam od glave do pete.

 
Odgovor na temu

BD2309

Član broj: 165082
Poruke: 16
80.93.229.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub10.12.2007. u 14:38 - pre 199 meseci
@inspkluzo
Hvala na poruci, tek sam sada video, nisam par dana bio na netu.

@dlalic
Hvala i tebi na informacijama, na kraju krajeva, tako sam i mislio da uradim. Da me ne bije neki maler, uzecu probne, pa makar proveo ceo dan u SUP-u...
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.12.2007. u 11:05 - pre 199 meseci
Roberto, hvala na informacijama, odličan servis, popularne cene. POzdrav!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub11.12.2007. u 11:16 - pre 199 meseci
> Molim , molim, bilo mi je zadovoljstvo!!!
Nadam se da je sve zavsteno kako treba i da Vam majsror nece trebati bar
narednih 100000 km. Usput, ako nekome treba neka intervencija , mogu vam
poslati telefon mog majstora.....
 
Odgovor na temu

velimirlackovic
Velimir Lackovic
Pancevo

Član broj: 10849
Poruke: 66
*.adsl-2.sezampro.yu.

Sajt: www.energetika.co.yu


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.12.2007. u 06:35 - pre 199 meseci
Ljudi, sve je to lepo ali ja imam jedan mali problem...Dosta vas je spomenulo da se Panda iz 03-04 moze naci za manje od 3k eura, ako sam dobro razumeo. Meni nije samo jsano kako i gde. Ja sam se ubio od trazenja i kad otvorim sve moguce oglase ono 3-4 pande i to neke stare 15 i vise godina. Nov model Pande skoro niko nije ni pomisljao da proda ispod 5k eura. Da li ja gresim ili sam pograsno razumeo. Molio bih da mi neko da savet povodom ovoga jer sam se bas nalozio na Pandu...

Hvala!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.12.2007. u 07:26 - pre 199 meseci
> Postovani Velimire, treba prvo da razjasnimo jednu stvar. Mi vozumo stare
tipove Pandi i na novi tip smo alergicni!!!

Covek je iz Rume i sreo sam ga na auto putu u subotu. U voznji sam telefonom
izmenjao par recenica i saznao ovo:
Pandu je sam birao i uvezao iz Italije. 2002. je godiste i kada je uzeo na
satu je bilo pravih 35000 km.
jedino sto na njoj treba uraditi je da se zameni crevo za vodu koje ide od
termostata do hladnjaka. To ovde nije mogao da nadje , ali ce mu stici ovih
dana iz It. Auto izgleda kao casa, bele je boje, putnicka sa resetkom na
zadnjim vratima, i covek je neda ispod 2800 evrica. Ako si zainteresovan,
zovoi sto pre jer prodace je ko dlanom o dlan.
Pozdrav, i javi sta si uradio, na kraju krajeva javi na koji nsi tip pande
mislio

[Necemo nikoga ovde da reklamiramo...
Hvala!
]


[Ovu poruku je menjao bakara dana 17.12.2007. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.12.2007. u 11:55 - pre 199 meseci
Guru Kuntalo je imao udes, javio mi je samo to, sta se desilo ne znam, saljem mu PP, ali ne odgovara!!!
 
Odgovor na temu

ivankopas
kamenivan1

Član broj: 166519
Poruke: 7
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.12.2007. u 20:30 - pre 199 meseci
Pozdrav !

Imam problem sa prednjim brisačem na Pandi. Istrošili su se zubići na osovini , pa me zanima da li mogu premjestiti zupčanik sa stražnje strane, na prednju http://static.elitemadzone.org/questionmark.gif

Život je lijep !
 
Odgovor na temu

RS TURBO
Damir Mujagic

Član broj: 160054
Poruke: 457
89.146.180.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.12.2007. u 20:35 - pre 199 meseci
hmmm... ja koliko znam ne mozes premjestiti ali tebi su otisli na osovini zupci a koji zupcanik bi ti premjestao jer na zadnjoj sajbi dodje ti motor na kojoj dodje osovina sa zupcima i na njoj brisac...


pozzz
anti-TDI
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz 2007. godine

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 127292 | Odgovora: 222 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.