Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 351136 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.03.2010. u 19:32 - pre 116 meseci
Citat:
akiko1:Americka auto-industrija je potonula kao Atlantida i nekako sam uvjeren da je ovo sve pokusaj da se ta svjetska auto-industrija "izbalansira" i da se "ameri" nekako pokusaju vratiti iz mrtvih ili...


Eto Fordu skocila prodaja 43%.
http://www.ford.com/about-ford...d26rsquos-us-sales-up-43-32079

 
Odgovor na temu

akiko1
Damir Jusic
Tuzla

Član broj: 90256
Poruke: 183
92.36.129.*



+3 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.03.2010. u 22:50 - pre 116 meseci
Citat:
Eto Fordu skocila prodaja 43%.

To je u SAD-u! Sta mislis zasto? Ma znas koliko se vlade zemalja sekiraju za obicne ljude?? Boli njih da izvines... Samo je zarada bitna i to je osnovaa hajke na toyotu.Evo ti odgovor:

Citat:
Američki program nazvan “Keš za krntije”, prvobitno zamišljen kao podsticaj domaćoj posrnuloj auto-industriji, najviše je pomogao japanskim proizvođačima automobila.
U sklopu programa “Keš za krntije” američka vlada kupcima daje 3.500 ili 4.500 dolara za njihov stari automobil prilikom kupovine novog. Jedan od uslova je da novi automobil bude štedljiviji i manje štetan za okolinu. Svi trgovci automobilima koji su uključeni u taj program obavezuju se da unište stare automobile ili plaćaju 15.000 dolara kazne.
I dok se američka administracija nadala da će njihov program podignuti prodaju američkih vozila, jer su Amerikanci prije u zamjenu za stare automobile najčešće uzimali “Fordove” modele, neočekivano su Japanci, prije svega “Toyota”, počeli trljati ruke. Slično se dogodilo i u Njemačkoj, gdje tamošnji građani takođe nisu subvencioniranje shvatili kao pomoć svojoj posrnuloj industriji.
Prema podacima Nacionalne kancelarije za putnu i prometnu bezbjednost, američki građani iskoristili su subvencije za kupovinu tojota korole pa su “Toyotini” automobili prodati u više primjeraka nego oni sva tri proizvođača iz Detroita. “Toyota” zauzima 18,9 odsto udjela u ukupnom broju automobila kupljenih preko programa subvencija, ostavljajući iza sebe “General Motors” sa 17,6 odsto i “Ford” sa 15,4 odsto. Američki “Chrysler” je tek na petom mjestu, odmah iza japanske “Honde”.
Otkako je program počeo 24. jula, najprodavaniji modeli su tojota korola, honda sivik i ford fokus. Od pet najprodavanijih modela čak su tri “Toyotina”. Sve su to modeli manji od onih koji su Amerikanci dosad preferirali. Američki automobili uglavnom su masivni i ubrajaju se među najveće potrošače goriva u automobilskom svijetu jer je u SAD jeftino gorivo uzimano zdravo za gotovo. Velika svjetska kriza i poskupljenje nafte naveli su i Amerikance da počnu mijenjati navike.
Proizvođači iz Detroita kasno su shvatili da je zbog poskupljenja nafte pametno proizvodnju usmjeriti na proizvodnju manjih automobila. U tom važnom segmentu prestigli su ih Japanci koji su shvatili da budućnost nisu sportski automobili, kombiji ili kamioneti.



Citat:
Japanci sumnjaju da su iza kritika upućenih Toyoti kriju američki politički interesi. Naime, te kritike dolaze u vrijeme kada američka vlada nakon reorganizacije General Motorsa zbog bankrota posjeduje čak 60,8 posto vlasništva nekadašnjeg dugogodišnjeg prvog svjetskog proizvođača automobila.
Unatoč kritikama Toyote zbog sigurnosti njihovih automobila, Japanci su još uvijek uglavnom ponosni na najvećeg proizvođača automobila - toliko ponosni da se neki pitaju je li pritisak na Toyotu u SAD-u manevar za poticaj američkih proizvođača i potkopavanje japanskih. Japanci misle da Amerikanci pretjeruju jer probleme u Toyoti koriste za šikaniranje Japana, koji je bio najveći svjetski proizvođač automobila.
Ta se ideja može činiti nategnuta milijunima vlasnika Toyotinih automobila u SAD-u i diljem svijeta zbog čijeg je povjerenja Toyota i postala svjetski predvodnik. No oni su sada jednostavno zabrinuti za sigurnost svojih automobila. U Japanu je reakcija javnosti na Toyotine probleme bila poprilično tiha, najviše zbog toga što tamo nije bilo nikakvih povlačenja automobila, unatoč tome što je bilo pritužbi na Priusove kočnice.
Bilo je kritika zbog toga što je kompanije sporo reagirala na sigurnosne probleme. Međutim, prevladava mišljenje da je Toyota nepravedno optužena. Neki su pak mišljenja da je sama veličina Toyote razlog spore reakcije na krizu, zbog koje se povlači više od 7 milijuna automobila. Japanci su se zabrinuli da će se vratiti razdoblje šikaniranja Japana, koje je trajalo za vrijeme uspona te zemlje kao izvozničke sila u 80-im godinama prošlog stoljeća.
Tada su američki političari i proizvođači automobila optužili Japan da nepravedno blokira pristup svojem tržištu i krade američke poslove. Situacija se smirila nakon što su japanske kompanije premjestile tvornice u SAD, a marke poput Honde i Sonyja postale široko prihvaćene. Japanci su se ponovno zabrinuli zbog povratka negativnih osjećaja koji su oživjeli kada je Toyota pretekla GM i postala najveći proizvođač automobila u 2008. godini.
Vodeće japanske financijske novine Nikkei upozorile su na to da bi Toyota probleme trebala razriješiti što prije, zbog toga što je američki protekcionizam u porastu.



E sada pogledaj ove TABELE koji govore o prodaji. Obrati paznju na Toyotu jer je ona bila br. 1 sve dok vozaci nisu masovno poceli da ginu tj. cak 35 ljudi za 5 godina. Mnogo li je! ;) Danas Toyota ispravlja gresku dnevno na 50.000 vozila!

Medijska hajka na Toyotu??

PRODAJA u SAD-u u Februaru 2010. godine


Citat:
General Motors je svoj bonus za vlasnike automobila druge marke udvostručio za vlasnike Toyote. Upravo tako, svaki vlasnik stranog automobila dobit će 500, a Toyotinog modela zahvaćenog opozivom čak 1.000 USD.
Ford, koji je za razliku od GM-a još prošle godine krenuo u vraćanje izgubljenog tržišta i prepolovio Toyotinu prodajnu prednost, sada pokreće i marketinšku kampanju. I ovdje vrijedi dodatni bonus od 1.000 USD za sve koji vrate Toyotu i zamijene ju odgovarajućim Fordovim modelom. Svemu valja pridodati mogućnost 60-mjesečne otplate bez kamata, koje nudi GM, a ponudit će i Ford.

Nema sumnje kako će marketinški stručnjaci u američkim kompanijama naći optimalna rješenja da izvuku korist. U duhu poslovice da dok jednom ne smrkne, drugom ne svane, u Fordu su već tijekom prošle godine krenuli u okršaj s Japancima, i u konačnici profitirali.
Prodajni rezultati sve su bolji, stigao je i pozitivan poslovni rezultat, a razlika prema Toyoti se smanjila. Krene li sve dobro po Ford, povratak na vrh postaje vrlo izgledan. Interes javnosti oko recesijskih problema svakim danom je sve manja, a gotovo nitko se ne sjeća višemilijunskih opoziva američkih tvrtki iz prijašnjih godina. Procjene govore kako bi GM-ov tržišni udio mogao skočit 2,4%, Hondin 2,1%, a Fordov 1,6%.
Isto vrijedi i u pogledu GM-a, ali od onih koji bi svakako mogli profitirati su još uvijek pritajeni igrači. Honda je svakako među njima, jer sva istraživanja govore kako je najviše kupaca Toyote kao drugi izbor razmatralo upravo Hondu. Iz Honde, Nissana i Hyundaija oglasili su se kako ne planiraju koristiti Toyotinu nesreću u marketinške svrhe. No, financijsku dobit svakako očekuju. Primjerice, Hyundai očekuje skok udjela za 0,7%, no za njih kampanja na račun Toyote nije primjerena. "Osigurat ćemo svojim dilerima dovoljne zalihe, a na Toyotu nećemo navaliti poput vampira", rekao je Chris Hosford, glasnogovornik tvrtke Hyundai Motor.
Ford je bonus od 1.000 USD već pokrenuo, a vrijedi za vlasnike vozila godišta 1995. ili novijeg, koji nosi potpis Toyote, Lexusa, Sciona, Honde ili Acure. Sve u svemu, pozicije su jasne, a vrijeme će pokazati jesu li isplative. S obzirom da su opozvane Toyote činile 56% američke prodaje Toyote, ali i zadirale u segmente gdje je Ford najjači, realno je očekivati kako će Ford u konačnici profitirati. Osim ako Toyota brzo vrati povjerenje kupaca u što danas niti jedan ekonomski stručnjak ne vjeruje.
Kad se sve zbroji i oduzme može se samo konstatirati kako je Toyota definitivno iznevjerila svoje poklonike. Također, treba biti fer i reći kako su njeni oponenti to odlično iskoristili i gurnuli vlastite probleme u drugi plan. Njihovi postupci sasvim sigurno nisu, najblaže rečeno, pristojni, posebno ako se sjetimo njihovih nedavnih nedaća, no tržišna nemilosrdnost nije ništa novo i rezervirano samo za američko tržište.

Zena MOZE biti i sa sela, ali auto MORA biti iz Njemacke!
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
*.adsl.verat.net.



+11 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2010. u 12:47 - pre 116 meseci
Kakve su ovo fore sa povlačenjem? Auti su preskupa sokoćala kojima je uobičajeno da se kvare a dosta tih kvarova direktno utiču na bezbednost samo do sada nisu visili po naslovnim stranama. Šta čeka fiat kome nije pitanje da li će volan da otkaže nego kad. Imaju dobru prodaju pa im za sada ne treba reklama?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3587
*.crnagora.net.



+1103 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.03.2010. u 16:37 - pre 116 meseci
Ma to je samo naduvano u medijima, ista stvar kao sa onim gripom... tojota je vecu polovinu vozila vec popravila, jos par mjeseci i sva vozila ce biti gotova...
Ove price gore oko forda i krajslera su meni smijesne... nikada krajsler ne moze biti kvalitetan kao tojota... naravno, bolje je kupiti tojotu i bez pedale gasa nego krajslera kome ce crknuti menjac taman kad izadje iz garancije...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.03.2010. u 01:08 - pre 116 meseci
Citat:
Nocni:  tojota je vecu polovinu vozila vec popravila, jos par mjeseci i sva vozila ce biti gotova...


Aha, kako da ne?


http://www.youtube.com/watch?v=QbcyImsDo1w



Citat:
pantic68: Kakve su ovo fore sa povlačenjem?



Pa i nisu za povlacenje. Vise su za reciklazu , a temi bi trebalo promeniti naziv u:


" 7 milijona novih automobila za reciklazu"


Citat:
Nocni:bolje je kupiti tojotu i bez pedale gasa nego krajslera kome ce crknuti menjac taman kad izadje iz garancije...


Ako bih bas morao da biram, radije bih se vozio gradskim saobracajnim prevozom.
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
*.adsl.verat.net.



+11 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.03.2010. u 09:58 - pre 116 meseci
Citat:
zarsilic:Pa i nisu za povlacenje. Vise su za reciklazu , a temi bi trebalo promeniti naziv u:


" 7 milijona novih automobila za reciklazu"

Da nije to neki prećutni dogovor esnafa za pospešivanje prodaje. Da nabace javnosti kako bi posle par godina trebalo kupiti nov auto, za svaki slučaj, bezbednost nema cenu bar kad je džep kupaca u pitanju, kompanije ipak nadju neku računicu za odnos troškova i isplaćenh odšteta. Sve mi se čini da su precenili moć marketinga i da će iz svega korist izvući noname kineski i tamo neki proizvodjači.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.03.2010. u 10:50 - pre 116 meseci
Ovde je rec o ozbiljnom i ocigledno postojecem problematicnom kvaru kao sto sam napomenuo u jednom od prvih postova na ovoj temi, a da li ce neko i ko ce, profitirati od svega ovog, jos je tesko reci.
 
Odgovor na temu

akiko1
Damir Jusic
Tuzla

Član broj: 90256
Poruke: 183
92.36.172.*



+3 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.03.2010. u 22:20 - pre 116 meseci
Ovo je dobra simulacija voznje Toyote!

TOYOTA SIMULATOR

Zena MOZE biti i sa sela, ali auto MORA biti iz Njemacke!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 14:32 - pre 116 meseci
U mnogim drzavama kupci vozila na elekkricni, ili hibridni pogon imaju odredjene subvencije i pogodnosti; kako pri samoj kupovini, tako i prilikom eksploatacije (dazbine pri produzenju registracije).

Nakon duzeg vremena i nasa drzava je resila da pokrene ovo pitanje:

http://www.novosti.rs/code/nav...ila%2C%20hibridni%20automobili


mada se jos nijedan pojedinac niti kompanija nisu obratili Ministarstvu sa zahtevom za ukidanje uvozne dažbine za ovakve automobile:

http://www.b92.net/automobili/ekologija.php?nav_id=411611


Ne znamo sta je pravi razlog tome, ali je najverovatnije rec o promeni naziva ovakvih vozila, nakon sve ucestalijih dogadjaja na americkim putevima

http://www.mondo.rs/s162951/Li...jurila__podivljali_prijus.html

opravdano se postavlja pitanje, bar kada je rec o pioniru serijskog hibrida Toyoti, da li zadrzati postojeci naziv "Prius", ili ga prekrstiti u daleko prikladniji:

"Clay Pigeon"
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 16:12 - pre 116 meseci
Na Toyotama nema kvarova. Sve je lepo promisljeno uvijeno u oblandu ne bi li drzava (USA) pomogla GM i Ford. Otud rasprava u Kongresu i medijska halabuka.

Ko to ne vidi, taj ima zesci problem percepcije. Prvo je problem bila patosnica. Kad se saznalo da problem prave OEM patosnice koje se otkacinju i koje su bile stavljane PREKO originalnih, onda odjednom pedala gasa se haba i zaglavljuje. Jeste, kad bi se gadjali stenama sa venere. I gluposti sa kocnicama kod Priusa, ljudi nisu navikli na sistem kocenja kod hibrida! Ja ga LICNO vozio i znam o cemu se radi - jednostavno se, pri koriscenju samo elektromotra, MORA JACE stisnuti kocnica, sto lepo pise i u uputstvu jer se onda pokrece samo elektricnim putem i kociona sila. To su brzine ispod 30kmh i lepo je proracunata sila kocenja. Trazi period privikavanja od 3 minuta.

Meni se na Golfu III 1.6 benzincu zaglavljivala pedala gasa ohahaj (jednom uz Bubanj Potok) i sta? Znam masu ljudi kojima se to desavalo na raznim modelima...

Probao sam i Lexusa - drzao sam ko lud nogu na gasu (na autoputu), u isto vreme sam saltao u neutral, i jednom nogom drzao gas do daske a drugom kocnicu (u zaustavnoj liniji). Auto je ukocio, i to ne da je ukocio, ukopao se u mestu, motor se drao ko lud u neutralu ali pogona nije bilo! Potrebno je bilo oko pola sekunde da saltam u neutral. Ok, da se to desi bez najave, mozda bi reakcija bila oko 1-2 sekunde, nedovoljno da Lexus znacajno ubrza pre ubacivanja u neutral. Znaci nikakva operacija nije potrebna. Ako se (u sta ne verujem) zaglavi pedala do "panje" jednostano saltanje u neutral resava problem... Ovo sa lexusom smo probali 20 puta i uvek je auto odreagovao kako treba - kao puter ulazi u neutral. Isto vazi i za Prius.

Pri tom znam nekoliko modela koji su presli po 200.000 a pomenuti su u toj prici i nijedan nikakav problem nema s pedalom gasa niti kocenjem. Ako ista drugo, Toyote su poznate po vrhunskim kocnicama i trajnosti istih. Meni su nekoliko puta spasle zivot. A i problema s pedalama nisam imao.

Nastup Toyote je za svaku pohvalu, ljudi drze do sebe.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15904
*.dip.t-dialin.net.



+6429 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 16:38 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im
Na Toyotama nema kvarova. Sve je lepo promisljeno uvijeno u oblandu ne bi li drzava (USA) pomogla GM i Ford. Otud rasprava u Kongresu i medijska halabuka.


Aha, pa im se pridruzio i Toyota CEO... Japanci su poznati kao narod bez ponosa koji bi bez problema blajvao i kad ne treba. Jeste da da :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 18:00 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im:

Nastup Toyote je za svaku pohvalu, ljudi drze do sebe.


Nastup Toyote bi bio za svaku pohvalu kada se ne bi desavalo ovako nesto:

http://www.youtube.com/watch?v=QbcyImsDo1w

i kada ne bi istrcavali sa pruhitrenim izjavama da je sve reseno.

Bojim se da su se mnoge stvari otele kontroli i da je menagerizacija (kako je Vladd vec napomenuo) i trka za sto "jeftiniom" proizvodnjom, ozbiljno pocela da uzima danak.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 18:56 - pre 116 meseci
http://www.youtube.com/watch?v..._I&feature=player_embedded
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3587
*.crnagora.net.



+1103 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 22:39 - pre 116 meseci
Vidi mu se po ocima da laze... na kraju je rekao da ne zeli da vozi taj auto vise nikada iako je popravljen...
Mislim da ce ovakvih koji hoce da vrate auto biti dosta... i tojota ce morati da im placa ili da se sudi... mislim da ce posle onolike medijske hajke samo da gubi na sudu... a mozda i treba tako, kad su onakve propuste sebi dozvolili neka placaju sad...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2010. u 22:51 - pre 116 meseci
@Nocni

a ja mislim da ti dobro mislis


Naravno da ce da placaju. Citava prica svodi se na placanje. Prvo sto ce da ih strefi jese americki specijalitet "kolektivna tuzba" gde bi, prema procenama analiticara, onako u cugu kalirali za jedno 5 milijardi $, a posle sve po redu.


Tesko da se neko, ma koliko bio mocan i finansijski snazan, bez pomoci "svoje" vlade, moze iscupati iz krize.

Ako se dobro secam, kroz slicne stvari su 70ih godina prosli, prvo Citroen pa zatim i Fiat.



Citat:
Nocni: Vidi mu se po ocima da laze... na kraju je rekao da ne zeli da vozi taj auto vise nikada iako je popravljen...


A ko bi inace zeleo da se vozi na tempiranoj bombi? Retki su oni koji obozavaju da budu kamikaze.

U nasem narodu se kaze: Koga ujede zmija i gustera se plasi.





Prevod:


http://www.youtube.com/watch?v=uphXZZemYJ8

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 10.03.2010. u 11:14 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.03.2010. u 07:02 - pre 115 meseci
Problem ocigledno postoji, al' je i nelogicno(il' bar mislimo da je nelogicno ;)) dobio previse medijskog prostora. Hajka na Toyotu traje vec vise od mjesec dana, iako, je Toyota odlucila da povuce sve problematicne automobile bez pogovora. Ne postoji proizvodjac automobila koji nije imao problematicnu seriju, i svi odreda su povlacili svoja vozila zbog toga. Nista cudno. Medijski je to bio najobicniji clanak u dnevnim novinama il' blic-vijest na dnevniku. Ovo sada, izgleda, ima nesto dublje korijene i pomenuti propust je dosao u pravo vrijeme za posrnulu americku auto-industriju.

Dakle, nije nikakva zavjera, vec prosto, problem postoji, a SAD su ga maksimalno iskoristile.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.03.2010. u 10:24 - pre 115 meseci
Zasigurno je zavera, ali ne znamo od koga i sa kojim razlogom.

Naime, Toyota je u Americi, najveci proizvodjac automobila. Znaci, radi se o americkoj fabrici, odnosno brendu koji je vodeci "domaci" proizvodjac.

Problem je i u komitentima(jedan je najvazniji u prici), posto su doticni snabdevali dodatnom opremom(predale, senzori, sistemi upravljanja...) takodje americka fabrika, koja je snabdevala i druge brendove.

S obzirom na miran stav vlasnika Toyote, odnosno japanske centrale, kao da ce iz ove gungule u stvari sebi skinuti neke balaste sa ledja, neke manipulante i mahere, koji "trzisno" primoravaju na "saradnju", na stetu kvaliteta.
Recimo, jedna od mogucnosti..za "zaveru", ili sta god to znacilo, preciznije, pravljenje talasa da bi se izbistrila voda.


Poz
 
Odgovor na temu

akiko1
Damir Jusic
Tuzla

Član broj: 90256
Poruke: 183
92.36.130.*



+3 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.03.2010. u 21:56 - pre 115 meseci
Citat:
vladd: Znaci, radi se o americkoj fabrici, odnosno brendu koji je vodeci "domaci" proizvodjac.


Koliko god da se Toyota smatra "domacim" US proizvodjacem jer ima fabriku u toj zemlji, to nikada stvarnom ekonomskom svijetu nece biti! Evo npr.
1. U bivsoj Jugoslaviji je bila fabrika VolksWagena u Sarajevu (TAS). Je li to bio jugoslovenski proizvodjac sto samim time znaci i jugoslovenski kvalitet i sve ostalo??? Taj VW sigurno nije bio kvalitetan kao njemacki, ali je bio super auto i mnogo kvalitetniji i skuplji od Zastave. Zastava je bila domaci proizvodjac.
2. OPEL u Njemackoj. Koliko god mi mislili da je to njemacka kompanija sto znaci pouzdana njemacka mehanika, kvalitet i sl. to nije tako u zadnjih 20 godina dokazano, bez obzira koliko neko danas hvalio opelove modele (tako je vjerovatno bilo i s Kadetom i dr.). Opel je bio (i jos uvijek) je u krizi. Spasavala ga je Njemacka Vlada. U slucaju da neko i od trojstva (BMW, MERCedes, VAG) budu u krizi, kao sto su GM i Ford, sta mislis koga bi prvog otpisali i da li bi dali centa za Opel??
Ista situacija je danas i sa KIA-om pa se furaju da je EU automobil.
Domacim se jedino mogu smatrati zato sto u fabrici rade domaci radnici! Sve ostalo nije domace.
U USA su jedino su GM-ovi i Fordovi americka auta tj. americka verzija ZASTAVA Kragujevac!
Zena MOZE biti i sa sela, ali auto MORA biti iz Njemacke!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.03.2010. u 11:11 - pre 115 meseci
Nije ti bas dobra logika..

Velike su razlike kada je "domacin" tehnoloski napredan, pa i napredniji od donora brenda.

VW je i za staru Jugoslaviju bio pojam tehnologije, sto nije slucaj Toyote sa USA..

I tu babe ostaju babe, a zabe ostaju zabe.. nikakva konstruisana logika, ili analogija u tom smeru ne funkcionise.

Prosto je auto industrija dobila samar, cuveni "Lopez efekat", kada je managerska stednja u proizvodnji i histerija profita, bacila inzenjering u treci plan..i nijedan brend nije postedjen...

Ovo sto se desava je samo jedan od epiloga..

Poz

P.S.
Dodatak za razvijanje(ili razbijanje) predrasuda

[Ovu poruku je menjao vladd dana 14.03.2010. u 12:55 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
..4.217.adsl2.dyn.beograd.com.



+2 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.03.2010. u 23:51 - pre 115 meseci
Šatro nova lajka.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 351136 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.