Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447702 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lord Of The Nations
Direktor
sarajevo

Član broj: 283643
Poruke: 27
*.ptt.rs.

ICQ: 584698
Sajt: www.ja.com


+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema13.04.2012. u 14:12 - pre 146 meseci


Sto ce tice svetla, "Osram, Philips i ksnenone" pretpostavljam da su ovo imena firmi koje izmedju ostalog proizvode i osvetljenje za automobile (sorry ako sam promasio znacenje, ne razumem se mnogo oko kola, mislim vozio jesam svasta, ali nikad me nije zanimalo oko kola vise od same voznje dok nisam uzeo ovu Toyotu).
Zelim da promenim boju farova(mislim na boju upaljenog svetla) na mojoj toyoti koja sada poseduje svetla zute boje. Hocu da zamenim da ima bela kao na ovim novim automobilima jer u nocnoj voznji se osecam prijatnije sa takvom bojom svetala.Mislim da je taj "H4" ono sto trazim.
Ako se nismo razumeli nema veze, to pitanje sam postavio onako uz put. Pogledacu malo na googlu, bitno je da si mi ti dao informacije o problemu koji moram da resim, a za svetla mi se ne zuri doci ce red i na njih.

Hvala na informacijama ;)
Necujni Izvestavac
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema13.04.2012. u 14:44 - pre 146 meseci
Osram ili philips ili bosch su imena proizvodjaca. A ovo ksenoni ili xnenoni su tim ili ti totalno drugi nacin osvetljenja. Ubacuju se releji i druge sijalice itd itd........

Ja sam pre imao oicne H4 (tip sijalice koja ide u far) i imao sam dobra svetla. Ali kao sto si ti rekao zute boje.

Pa sam lepo otisao kupio Osram night breaker (tako se zovu) sam bobio kako firma kaze 90 % vise osvetljenja i da znas da je tako.
Dobio sam i bela svetla kratka a duga plava-plavicasta a sto se tice snopa mnogo drugacijeg tj boljeg.

Moja preporuka je osram night breaker. I naravno idi na neki tehnicki da ti podese farove kao i meni i nema da brines.
Po kisi su odlicna, mokrom asfaltu odlicna a po suvom da ne pricam.

Znaci nastelovani farovi, ociscena ogledala i nove Osram NB sijalice i nema sta da brines miran si i dobices ono sto zelis.
Njoj su farovi extra barem kod mene :)



[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 13.04.2012. u 15:59 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema13.04.2012. u 19:59 - pre 146 meseci
Prvo i osnovno,
treba pitati da li su mu farovi sa sijalicama R2 ili H4.
Corolla ima dve vrste farova,farovi sa R2 ili sa H4 sijalicama.
Posle toga,mozete da se frljate sa proizvodjacima sijalica.

Cao!
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.opera-mini.net.



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 00:09 - pre 146 meseci
Fico, ne znaju oni sta ih ceka, jel da! Strpljena momci jos malo Lord, Najverovatnije su ti H4. Trazi po temi malo unazad pisali smo o svetlima. Zare, za xenone ti ne trabaju nikakvi releji, jedino ako stavljas sijalice od 100W!!!
 
Odgovor na temu

Lord Of The Nations
Direktor
sarajevo

Član broj: 283643
Poruke: 27
*.ptt.rs.

ICQ: 584698
Sajt: www.ja.com


+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 03:14 - pre 146 meseci

laci86 bio si u pravu. Kupio sam ulje i dolio da testiram.
Na hladnom startu gasi mi lampicu za ulje za manje od sekunde, i nemam vise problema sa blinkanjem lamice kad sam na kosoj povrsini sa minimalnim obrtajima.
Sad mi samo ostaje da sacekam dan kad imam zakazano u servisu da resim to sa semering-om i zamenim ulje i filter ulja.
Time cu resiti najbitniji problem, Hvala.

Kazu za corolin karburator da je malo komplikovan i da bas nema mnogo majstora kojima treba dozvoliti da cackaju ista oko njega. Hteo bih da pokusam da namestim zeleno i narandzasto svetlo na satu koji pokazuje status ekonomicnosti u toku voznje.
Zeleno mi u opste ne sija, u leru sija samo naradzasto, u voznji naradzasto mi se pali samo ako ga malo gazim po gasu.
Potrosnju nisam stigao jos da izracunam, ali za ovih do sada predjenih oko 300 km rekao bih da je prosek potrosnje odokativno negde izmedju 8 i 9 da kazem (Uglavnom je bila gradska voznja).

Da li je neko imao istu situaciju koju je uspesno resio i kako?
Necujni Izvestavac
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 09:36 - pre 146 meseci
Kada se remontuje karburator, podesi korektno(a pisalo se o tome na ovoj temi, i n prosloj), i korektno povezu vakuumi, odnosno instalacija vakuuma se dovede u fabricko stanje, nestaju problemi sa ekonomatom.

Poz
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 09:48 - pre 146 meseci
E ovako nisam zadovoljan sa stelovanjem ventila....nekako sam skeptican sto se toga tice....
I uvek pronadjem nesto sto da kazem nisam obracao paznju. Na koje mi je drugar sa ovog foruma skrenu paznju.

Ono sto je bitno je to da hocu da unapredim znanje i da mi je to bitnije od odlaska kod majstora i placanja.
Znaci ovde mi je znanje presudno.

Ono sto sam ja radio kod stelovanja je to da sam pazio da za svaki ventil na jednom cilindru bregasta (jaje bregaste, da se tako izrazim) bude na 12 sati. Znaci onaj vrh bregaste bude na 12 sati.

Znaci recimo 1 cilindar:

Namestio sam da na prvom ventilu bregasta bude na 12 sati i stelovao 0.20 na njemu. Kad sam to uradio okrenuo bregastu da na drugom ventilu na prvom cilindru bregasta bude na 12 sati i dalje njega stelovao. I tako i za treci ventil na prvom cilindru i tako za svaki ventil na cetiri cilindra.
Sto znaci da za svaki ventil na jednom cilindru bregasta ja bila u tri razlicita polozaja ruka je bila u rti razlicita polozaja i klip je bio u tri razlicita polozaja.

A ono sto me buni je to da nisam pazio na polozaj paljenja tj koji je cilindar na paljenju (ruka), gde se nalazi klip u tom trenutku (trebalo bi da je u gornjoj mrtvoj tacki)
i isto tako redosled 1-3-4-2 redosled paljenja i stelovanja ventila.

Isto tako zabunu mi stvara to. Uzmimo u obzir da se steluje ventili na prvom cilindru.
Paljenje mora biti, tj ruka na kablu gde je na kapi oznacen br.1. Znaci da je na paljenju prvi cilindar. I Isto tako u tom trenutku klip treba biti u GMT (gornjoj mrtvoj tacki)
I kad se to poklopi onda treba pristupiti stelovanju ventila. Da li ima neko obelezenje na remenici bregaste da treba isto tako da se poklopi.
Kao recimo sto je na remenici radilice gde ide PK kais treba da se poklope reperi da bude na 0 na poklopcu zupcastog i onda je prvi cilindar na paljenju.

A onda ako je tako i tako tako treba sve da se poklopi, poklopice se za jedan ventil i njega ces nastelovati ali sta ce biti za ona druga dva da li njih treba stelovati u tom polozaju ili okretati bregastu da bude nba 12 sati za svaki ventil ali onda ce se i ruka pomerati isto tako i klip i onda nece biti paljenje na 1 cilindru vec malo dalje i onda klip nece biti u GMT nego negde drugde..........itd......

To je ono sto me buni i taj pocetak je veoma bitan............mozda je ovo smesno sto pitam ali tako je kad se neko tek upoznaje sa tim......
Ali kao sto rekoh bitno mi je znanje da unapredim svoje znanje za ubuduce neke stvari :).......

Pa ako je neko voljan da ovo prokomentarise bio bih zahvalan.........ako bi moglo detaljno.........

unapred hvala

A evo i da vas obradujem a i ja sam se obradovao kad sam jutros video. Otisle mi kugle prednjeg trapa. Strasno. Nisu izdrzale ni 20 k km.
Da sam samo njih menjao pa ajde nego sam sve radio na prednjem i zadnjem trapu sem amortizera.Sve novo sem amortizera. I jutros reko aj rutinska kontrola tap ima lufta. Ja dignem auto kad ima sta da vidim mrda pa mrda.
DA li je neko od vas skoro pazario kugle gde je uzimao i koliko placao. Ja sam pazario GMB japan placao u rangu skupljih kada sam uzimao ali eto na sta sam naisao.

poz

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 14.04.2012. u 12:55 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Jaric_T_Zivadin

Član broj: 156870
Poruke: 100
*.adsl-1.sezampro.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 12:14 - pre 146 meseci
Pozdrav svima. Zarko Interesantno ti je pitanje i ja bih voleo to da saznam, a nikad mi nije palo na pamet nekoga da pitam.
Nego jel zna neko da li i kako moze da se spreci pucanje soferke? Pre neki dan na ibarskoj mi cisterna baci kamencic u donji desni cosak. Posle par sati pojavila se "strafta" i dalje se siri. Ide u dijagonalu i vec je doslo do volana. Dok ne nadjem "konvertibilog vremena" da zamenim soferku, bilo bi mi veoma korisno da zaustavim dalje pucanje. ;))
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 15:00 - pre 146 meseci
hm..... cuo sam za one koje "vare" sofersajbne. Nisam imao prilike da se uverim ali sam samo cuo da se to radi. I da je sve ok. Mada licno mislim da ne bi mogao da izvuce tu cistinu vidljivost kad vari ili sta vec radi. Kazem samo sam cuo nisam se uverio..........

DA evo bas ceo dan danas googlam i trazim snimke kako se i sta radi. I nailazim na razne stvari. Tipa da kad okreces radilicu podesis je tako da ona rupica na 2E na remenici bregaste bude na 12 sati tj poklope se reperi tada je klip na prvom cilindru u GMT i tada steluju sve ventile koje se nalaze na tom cilindru nebitno u kojij je poziciji "jaje bregaste" da li je na 12 sati na jednom a na drugom skroz dole itd.........I recimo daljim okretanjem i pomeranjem repera za 90 stepeni u smeru okretanja motora (u nasem slucaju smer kazaljke na satu) dolazi se do toga da je 3 cilindar tj. klip u GMT i tako redom za jos 90 stepeni ide cetvrti i za jos 90 stepeni ide 2.
Sto je totalno suprotno od onog sto sam ja radio............?????

A na nekim nalazim da se u jednom trenutku moze stelovati samo 1 ventil na cilindru i to samo ako je "jaje" bregaste na gore tj 12 sati i tada se steluje samo taj ventil.
A ostali na tom istom cilindru se steluju tek kad okrenes bregastu i podesis je da "jaje" bregaste nad tim ventilom koji stelujes bude na 12 sati........
kao sto sam ja radio a nisam ni obracao paznju na paljenje, na markere, ni gde se i u kojem polozaju nalazi klip,niti obracao paznju na redosled 1-3-4-2 ???????

E sad ne znam sta sam uradio sa mojim motorom kad sam stelovao???? DA li sam ispravno to uradio ili ne????
Ne verujem da postoje dve razlicite vrste stelovanja..............???? Ili sam ja ovo totalno lose protumacio.........
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
..158.121.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema14.04.2012. u 16:00 - pre 146 meseci
Ako se ne varam pisano je ovde kako je samo bitno da
koleno nije na dole okrenuto, odnosno da ne otvara ventil.
A da li ce biti na 10,11,12,13 nije bitno.

Da li ima logike stelovati vruc motor na zazor izmedju
0.19 i 0.20 racunajuci da se to koleno na bregastoj malo pojelo posle
nekog proseka od 200kkm?
Na primer nasteluje se na .2 i onda se za nijansu smanji zazor, vrlo malo.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 07:54 - pre 146 meseci
Pa iskreno bune me opasno te dve stvari...........

NIje isto kad je recimo polozaj radilice na jednom mestu i steluju se 3 ventila na prvom cilindru i kad se steluje svaki ventil na prvom cilindu posebno za svaki ventil se pomera bregasta na 12 sati.

Samo 1 jaje bregaste je uvek u jednom trenutku na 12 sati a ostala nisu.

Sto znaci da ako za jedan polozaj bregaste stelujem 3 ventila na prvom cilindru, onda ova metoda na 12 sati ne vazi. I obratno.

To je ono sto je pitanje.................

JEr jaje bregsate recimo stoji na prvom ventilu na prvom cilindru na 12 sati a na druga dva nije na 12 sati vec pomerena i onda ako se tako steluju
na isti zazor 0.20 onda okretanjem bregaste da nad drugim ventilom bgregatsa bude na 12 sati onda taj zazor vise nije 0.20 vec veci i to dosta i tako redom..............
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 10:31 - pre 146 meseci
Ja mislim da tebe zbunjuje doticnih "12 sati". Jednostavno se steluju ventili kada je pozicija prvog na "vagi" tada se steluje cetvrti, posto su oba brega odvojeni od ventila.

Sitna greska od 0.01 nije bitna, mada je dobro znati zazore i na toplo i na hladno, zazori odredjuju uglove ciklusa(u nekoj meri, glavne zone definise bregasta), pa u nekim rezimima motor ne radi sa punim performansama.

Poz
 
Odgovor na temu

Jaric_T_Zivadin

Član broj: 156870
Poruke: 100
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 14:11 - pre 146 meseci
Drugari srećan vam uskrs. Hristos voskrese!
I da vas tojke još dugo dobro služe!
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 15:08 - pre 146 meseci
Vaistinu vaskrse!!!! :))))

hm.....znaci kazes da je bitno da prvi klip bude u GMT i tada se steluju sva 3 ventila a nebitno je kako stoji bregasta da li je jaje na 12 sati na jednom a na druga 2 nije......
A recimo desi se da je kad je klip na prvom cilindru u GMT i paljenje na prvi cilindar desi se da je recimo na prvom ventilu bregasta na 12 sati a na drugom na 11 sati a na trecem na recimo na 8 sati. I sad za tu poziciju klipa stelujes sva tri ventila nezavisno od jaja bregaste.............???


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.79.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 22:22 - pre 146 meseci
Citam kako je zare zamenio membrane na isparivacu i razmisljam kad cu i ja to morati...

Prilazim semaforu veceras i nit sam stao nit sam za drugu kad se pali zeleno i sad aj kad sam vec u drugoj dam malo jaci gas i cimnu malo auto, pritisnuh kvacilo pa ispocetka sa malo jacim gasom i nista...kao da nisam ni dao gas al odjednom probi gas i krenuh. Rekoh aj ko zna zaglovilo malo pa prodje posto posle lepo primio gas za trecu... Nastavih da vozim peta pa ispred mene lagano idu 80 pa pustim gas pa dodam malo ali kada dodam gas kao da cimne u momentu auto sa pola sekunde kasnjenja na odzivi na papucicu, narednih 20km sve tako, jos kao da "produvam" do 130 i kad stigoh do prvog semafora, da krenem prvom..nece gas da primi i posle par sekundi probi opet i povuce, prebacim odmah na benzin, lepo krenuo sa malo gasa i odmah, vratim na plin opet isto cim hocu da dodam gas nista i onda odjednom probije, ali dok vozim konstatno ide sve normalno. Stignem.. ler na plin radi ko na tri cilindra i tako gubi snagu cim dodam gas, nece povuce auto, prebacim na benzin...sve normalno i rad motora i zvuk i odziv na gas...???

E da plina ima da ne ispadne da je zbog toga. Da li su zalepile membrane, il ko zna sta li je
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
..158.121.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 22:35 - pre 146 meseci
Mozes da otvoris rasprsivac i pogledas kakvo je stanje.
Ako je sve ok samo stavi malo silikona kada spajas i sve je ok.
Ako je neka otisla narucis membrane, u medjuvremenu ili
prespojis creva pa vozis na benzin, ili uzivas u carima GSP-a. ;)

Ali ako uzimas membrane bar se raspitaj koliko su originalne.
Meni ovaj kvalitet zamenskih ne uliva nesto poverenje...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 22:41 - pre 146 meseci
Ma ja sam se raspitao ovako kod plinadzija. Zamena membrana je 1500 do 2000 zavisno gde i kod koga radis. A svi koriste iste niko originalne te koje kostaju mnogo nego bas one koje smo mi narucivali (1000 din).......
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.79.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 22:51 - pre 146 meseci
Mislite da se tako auto ponasa kada su membrane?

Prosle godine mi moj plinadzija rekao da je bolje uzeti nov isparivac nego se cimati se sa tim membranama jer mozda je i u pravu jer sam nasao servisnu knizicu od mog isparivaca (voltran) pise da maltene svake god treba menjati 20 nekih membrana i gumica koje se nalaze u sistemu...a cisto sumljam da je nesto menjano na isparivacu od 2006

oticicu u ut sredu da pogleda sta je u pitanju pa da vidim sta ce da me iznenadi

Da mozda nije jos i kablovi? Ruka?

A u medjuvremenu, pogodite koji je Toja a koji Punto? xaxa

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
..158.121.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 22:59 - pre 146 meseci
Levo, imas ksenone. :P
 
Odgovor na temu

Jaric_T_Zivadin

Član broj: 156870
Poruke: 100
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.04.2012. u 23:00 - pre 146 meseci
CodeNO Meni se auto slicno ponasao. U pocetku je poceo da gusi gas slicno kao tebi. Padalo mi je svasta na pamet kao kvar. Dok sam provalio da je isparivac u pitanju, bila mi je premija kada bih uspeo da razvijem 80km/h. :D. Ja sam pre mesec-dva menjao membrane. Stavio sam neke zamenske. Cini mi se da se zovu memtex. Inace imam Zavoli sistem. Kostale su me 1500din. I ok rade za sada.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447702 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.